Дрогобич готується до виборів

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
10.11.2009
РатушаКоли у країні діяла мажоритарна виборча система, люди хоча б знали, кого обирають до місцевих рад. А тепер лише одні партії - з яких важко спитати, адже нема персональної відповідальності. Якщо один з депутатів втрачає свої повноваження (з будь-якої причини), то його місце просто займає наступний у списку.

Тому подаємо для розгляду список депутатів діючої міської ради Дрогобича.


Подаємо список у порядку спадання кількості депутатів від партії у міській раді:

1. "Наша Україна":
Байса В.І., Войтович І.В., Галишин Р.З., Гладун А.В., Гушовата О.П., Іванців Б.М., Курчик Р.М., Моцяк О.С., Поточняк Р.М., Процик Л.П., Розлуцький І.М., Старосольський П.Р., Сятецька О.М., Фрелик Р.С., Ямелинець І.П.

2. "Батьківщина":
Волошин Б.В., Вуйко О.Е., Гамаль Р.Н., Кузьменко С.Я., Летнянчин М.М., Ліщинській О.О., Мацюрак Д.П., Пукало О.М., Пукало Р.М., Сабат В.О., Суда П.С., Ших І.Б., Яким С.С.

3. "Пора":
Бандрівськии Ю.П., Гринчишин А.Т, Кулина В.Р., Кучма Т.Я., Лазарів І.Я., Лепак В.В., Походжай М.М., Ворончак Г.О., Турчин М.Е., Фідик Л.К., Яводчак О.В.

4. Українська народна партія:
Боянівський Ю.Я., Звір Б.І., Сидір Н.І., Скірко О.В.

5. КУН:
Логін І.Л., Крайчик В.В., Пікуш В.М.

6. Партія промисловців і підприємців:
Коростильов О.М., Макарець С.С., Мищатин Л.І.

Редакція просить усіх, у кого є інформація про діяльність вищезазначених депутатів, висловлюватися в коментарях. Будемо збирати досьє, щоб знати - хто є хто у міських парторганізаціях.

Переглядів: 7603

Коментарі (72)
 
почнем!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 23:12 10 листопада 2009 р.
 
а якщо хтось лажу підсуне щоб багнюкою облити - як відмивати будете
Рейтинг: 0+ -1-
 
кіт, 23:36 10 листопада 2009 р.
 
це думка громадян, а не процес люстраціи.ми іх не фарбували щоб відмивати.а для брудних е засоби миття і спеціалізовані заклади.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 23:53 10 листопада 2009 р.
 
Анонімно облити брудом заховавшись під ніком справа не складна. Невже в Дрогобичі така проблема із свободою слова, що коли ти скажеш депутату, як оцінюєш його роботу, то тебе тут замучають на смерть? Максе, для того щоб це було думкою громадян, треба щоб і висловлювались громадяни - особи які мають імя і прізвище і адресу. Для того щоб та сама Байса могла посперечатись з тобою і захисти своє імя і коли це необхідно навіть через суд. Це називається демократією і свободою слова. Подивись на дискусію з пористами, яка відбувалась на сайті. Вони відкриті для всіх, а хто на них нападав- жоден не показав свого справжнього імені.І як наслідок - жодного результатут для міста. І виходить як у східній мудрості - собака гавкає, а караван іде. І собаці приємно і каравану по барабану.  
Дурна ця затія, при нашому менталітеті ви швидко перетворите цей сайт на помийну яму.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Перехожий, 05:31 11 листопада 2009 р.
 
це час покаже на що це перетвориться! за імя? вони вже давно мали всі предстати перед законом "чесні депутати", демократія крім свободи висловень підрозумівае рівні права і рівність перед законом , вот коли таке буде будуть і імя і адреси і навіть кличка домашнього песика))))
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 10:30 11 листопада 2009 р.
 
Шановний перехожий! По-перше на пору ніхто нічого не говорив, була відкрита дискусія, якщо уважно почитаєте побачите, що крім Дацюка в обгрунтованій дискусії участі ніхто не брав, Для мене пора не існує, звичайна партячейка створена під вибори, хлопці нормально скористались моментом та й поцарювали трошки в місті.Не думаю, що ви не в курсі їхніх оборудок.Не заперечую, що такими дєлішками займались і інші партєйки, та вони на відміну від пори не кричали про свої зусилля для громади, а тихенько тирили бюджетні гроші, і сбгодні так само тихенько продадуть універмаг, і подивимось, хто як проголосує.Щодо відкритості пористів, вони йшли служити громаді, тим самим стаючи публічними людьми(добровільно), ми не є публічними людьми, а просто громадянами, і можемо дозволити собі таку розкіш як говорити та писати свої думки та погляд з сторони.Хоча, ви також не показали свого справжнього імені!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 10:54 11 листопада 2009 р.
 
Вашу репліку, пане Перехожий, сприймаю як "камінь у свій город". Про яку помийну яму Ви пишете?  
 
Звісно, що всі повідомлення від читачів контролюються, та й самі не пишемо дурниць.  
 
А ось про імена і прізвища - це Ви дарма. Адже правий Довбуш - тут кожен з громадян має право висловити свою думку анонімно, нехай навіть та думка буде комусь обурливою чи образливою.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 11:28 11 листопада 2009 р.
 
Пане Макс! Не всі такі як Ви. Є порядні і чесні депутати, які добросовісно працюють виконуючи своі депутатські обовязки , і серед таких депутатів є Люсьєна Фідик. Побільше б таких депутатів.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 12:38 11 листопада 2009 р.
 
Та ладно вам, порядна. Аргументи, будь-ласка!  
Єврей просуває єврея! Добре що хоч про своїх дбаєте!
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 20:28 11 листопада 2009 р.
 
порядних ? від слова поряд -них? можна вкрасти)))про порядність нехаи в ліцеи благородних дівок розказують, а тут треба справедливих і ділотворящих))))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 23:06 11 листопада 2009 р.
 
А всерівно буду голосувати проти всіх. :(
Рейтинг: 0+ -1-
 
Оззі, 23:26 11 листопада 2009 р.
 
Гушовата Оксана Петрівна-студентка Дрогобицького педадогічного університету.Вона сама доброчина депутатша нашого міста, оскільки вибрала роботу в львівських авіалініях замість того щоб деребанити міскіи бюджет! якщо самого чесного депутата і щирого патріота номер 1 в місті Дрогобич.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 11:50 12 листопада 2009 р.
 
What side do you take and think who'll be the best to do the job right?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:25 12 листопада 2009 р.
 
Скірко Орест Володимирович-генеральнии директор мережі салонів ОРА, в пресі засвітився під час приватизаціи магазину в дитячому світі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 12:11 14 листопада 2009 р.
 
Шановні друзі. Хотілося б сказати дещо про анонімність та свободу слова. Мене звати Докукін Анатолій Дмитрович. Народився 1947 р. в м. Дрогобич. Там же і прожив 52 роки. Отже знаю багатьох з вас. Зараз живу на Полтавщині, але цікавлюсь життям рідного міста та інколи заходжу на ваш сайт. 
Я вважаю що є різні аноніми. Є люди, яким нема на кого обпертися. Вони голі і незахищені навіть від п’яного двірника. Але вони теж люди. І мають право на справедливість. От вони і звертаються анонімно. Не через свою духовну ваду, а через безвихідь у якій вони опинилися. І власне для захисту таких людей створюються громадські правозахисні організації одну з яких я і очолюю 
Інші аноніми - це жалюгідні створіння які можуть вкусити, але бояться вдарити. Ну, що тут поробиш… Вони є і ще довго будуть. На них не звертаймо уваги з усіх боків. І лише з одної сторони за цими людиськами треба пильно дивитись: щоб вони не пролізли до влади!  
 
Що стосується пані Віри Байси, то тут вже судіть самі. Я колись офіційно звернувся до пані Віри з проханням про маленьку допомогу в організації днів УПА на Полтавщині Але вона навіть не відповіла на мій лист. В одному цьому факті є три складові. По-перше, це елементарна невихованість По- друге, це відсутність патріотизму, про який дехто так любить говорити. Адже не секрет, що на Полтавщині до УПА дещо інше відношення, ніж у нас. І якщо знайшлись люди які безкоштовно, з власної ініціативи проводять патріотичні заходи, ведуть просвітницьку роботу і просять у тебе 3-5 фотографій, чи вирізок з газет, то дай їх! Ну і по-третє це порушення «Закону України про звернення громадян».Висновки щодо цього депутата я для себе зробив. Але, як людина вихована, оприлюднювати їх не буду. 
Анатолій Докукін. Журналіст.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 05:31 15 листопада 2009 р.
 
ну якщо під час вибоів будемо їсти акти підрахунків голосів(пам2ятаєте як було), чи переодягатись за дверима у різні фраки аби не впізнали тебе що ти голосуєш 2 або 3 рази за різними бюлетнямия як то бувало на деяких дільницях, то ми далеко підемо, можна і Обаму вибирати в Дрогобичі!
Рейтинг: 1+ 0-
 
добродійка, 20:36 15 листопада 2009 р.
 
Та добре вигострить сокиру, та заходиться вже будить..НАРОД!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 20:39 15 листопада 2009 р.
 
Ліщинськии Осип Осипович- вчитель дрогобицькои середньо школи 2, фіскультури.власник більярд клубу в центрі.саме модне місце людеи чии капітали почались після 90 років.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 09:19 16 листопада 2009 р.
 
До Довбуша, того, що з сокирою! Друже пиши від себе, і не підписуйся за інших.Довбуш, якщо ти уважно читаєш, ходив з барткою, якою лупив по таких розумних головах, а з сокирами ходили боївки з переодітих нкведистів.Розумних ідей та добрих друзів!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 11:17 16 листопада 2009 р.
 
З тих , шо там написані ніхто нічого не зробив, то просто пацани, які заплатили за місце в списку, або ті хто проходить за інерцією з 90х. Мажоритарна система дійсно була краща, хоча при зарплаті 1000 грн мені то все одно!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Андрій, 19:07 16 листопада 2009 р.
 
Суда Петро Станыславович- 15 років очолював Кру міста.як керівник гарно себе зарекомендував.
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 11:02 17 листопада 2009 р.
 
Так, Маріє, хвалили. І надіялись на зміни, покращення в Дрогобичі. Як бачите, зараз хвалити нема за що.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 12:05 17 листопада 2009 р.
 
Довбушу. Ти виродку даєш всім оцінку, а цікаво , що ти зробив для міста чи суспільства. Якщо ти такий розумний і всезнаючий то пиши програму і висувай свою кандидатуру на мера і зроби дороги, побори корупцію, вимий місто від болота і.т.д. У тебе виродку завищена самооцінка і тобі потрібно лікуватися.
Рейтинг: 0+ 0-
 
кар, 13:44 17 листопада 2009 р.
 
Друже кар, добав до ніку ще одну букву, та й будеш юлькиним зятьком! Дороги, болото, корупція-тема влади, а я свій громадянський обовязок як, сплата податків, викидання сміття в урну, а не на дорогу виконую в повному обємі.А таких вождів які кричать на кожному кроці, що вони зробили дял суспільства ми бачимо кожен день по телевізору, і результати їх роботи бачимо і відчуваємо щодня.Виродок Довбуш, з завищеною самооцінкою!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Довбуш, 15:54 17 листопада 2009 р.
 
А я за Гучка реально кину голосок на своїх 1 виборах, він красава пацан , тупо валяє і рже зі всіх , ні... не робитьБ не тяме і не обіцяє, красень!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Назар, 05:16 18 листопада 2009 р.
 
Для премудрої Марії: 
 
Дурний? 
 
Гука підтримує інтелектуальна еліта: вчителі, професори, студенти, науковці. 
То ти їх теж називаєш дурними? 
Ах ти дрянь! То і не даром, комуністи не вивозили таких як ти!  
Бо з тебе толку як з козла молока!  
Гук нікого не скривдив, в нікого не вкрав, боровся і бореться за справедливість. 
Чого ти вимагаєш? З неба манни? Ти не знаєш, що Дрогобич повний злодіїв починаючи з тебе? 
Ти напевно того не знала? Які гроші на авальт, коли від керівника управління до шофера крадуть? 
Може тобі треба вийти на вулицю і попробувати в них здобич відібрати? 
Я тоді подивлюся що з тебе лишиться! Як ти є тупа, то не пхай свого носа там де не треба!  
Про яку ти Африку говориш? Подивися на свій інтелектуальний рівень!  
Тобі до Африки далеко! Ти бидлом було, будеш і здохнеш!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адвокат, 20:23 18 листопада 2009 р.
 
Адміністратору: 
 
Ще раз кажу, що Гук це чесна і порядна людина. А так як в нас цінують крутих, злодіїв, хабарників, тих з кого можна скористати, врвати, видоїти, "вибити" і тд і тп, то я і не дивуюся, що його більшість у владі не підтримує. Я не можу собі уявити, щоб злодії, які прийшли до влади щоб красти і наживатися раптом полюбили чесного і з ним працювали і слухали його! Я вірю в казки, але не в Дрогобицькі! Я ту худобу бачив, зустрічався, це все чмо і кодло сиділо в суді і наглими мордами посміхалося з невинної людини (Гука). Це чмо нікуди не ділося, а і дало активно тусується і просувається у свому мерзеному житті тісно співпрацюючи з тими хто вкрав в нас дороги, тротуари, бруківку, і наші з вами податкові гроші! Якщо ви думаєте, що вони кудись пішли або що разом з ними щось можна зробити для міста, то глибоко помиляєтеся! Вони навіть в найглибших снах такого не бачуть. Одні і ті самі морди ходять, здоровкаються, і поза плечі роблять свою справу! Якщо ви думаєте, що їх легко позбутися, ви також помиляєтеся! Якщо і є така людина, яка реально це може зробити, то це Гук. Тому таку людину потрібно підтримати і співпрацювати з нею. Зруйнувати це проще паренной рєпи... А от збудувати це зовсім друге діло. 
Будуйте разом і будуйте з Гуком. Однак попереджаю, що як тільки ви перейдете дорогу вище сказаним (тут я маю на увазі не просту ляпанину) ви будете мати нагоду з ними познайомитись. І це не дуже приємна справа.  
 
А тепер про конструктивне: 
 
Зараз і на майбутнє Дрогобичу потрібно зробити одну велику річ: 
 
Добитися, щоб всі наради, кожне слово сказане кожним у владі миттєво опубліковувалося і було доступне як в інтернеті так і на папері: кожен крок, кожен звіт, кожен документ. 
Це нічого нового: громада має право знати, що їх обранці роблять. Доти поки того не буде, людьми будуть маніпулювати на всіх рівнях і мати за тих за кого мають. 
 
Це все від мене в плані професійної поради.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адвокат, 20:59 18 листопада 2009 р.
 
Так і ми стверджуємо, що Гук людина порядна, і старається для міста. Так, не дають йому працювати - але ж таке життя, якщо не ти щука, то хтось. Якщо людина не справляється, то будь вона хоч тричі порядною, все одно не справляється, розумієте? 
 
А на рахунок публікацій - ще під час нашої розмови у серпні я особисто пропонував Миколі Петровичу публікувати у нас всі рішення і т.п. Але він відмовив, мотивуючи тим, що хоче відродити сайт міської ради.  
 
Того сайту й далі немає. А пропозиція і далі в силі - і всі наші контакти є.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 21:44 18 листопада 2009 р.
 
може Гука списувати на!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 21:42 18 листопада 2009 р.
 
адвокат реально лиже очко гуку!
Рейтинг: 0+ -1-
 
мєсний, 01:43 19 листопада 2009 р.
 
Адвокате.якщо ти хворий , то будь ласка йди лікуватися-бо якщо ти так палко захищаєш Гука , обзиваючи мене бидлом.то хто тоді ти-той що живе подачками нашого смішного мера. 
Якщо Гук такий порядний чоловік, то чому він прийшов до нашого міста з брехнею, -чому казав. що він щирий націоналіст, а в рядах партії націоналістів , як твердить Гентош його не виявили -прийшов через гроші Чайківського-відпрацював їх-продавши за безцінь Прометей , який стоїть тепер у центрі міста, як памятник бездіяльності Гука.а що з парком Хмельницького-там також свої брудні , чи то пак "Чесні " руки запхав пан Гук.Тепер "Чесний" мер 
має ідею фікс-продати Дрогобицький водоканал-Трускавецькому голові-правда не безплатно старається-мільйончик Грицак йому кине, як "чесному та справедливому".Пан Гук хоче передати у руки приватної структури .тобто структури Грицака розрахункові операції громадян з водоканалом.Порада адвокату-якщо він вірить у "чесного і порядного "мера Гука то напевно і собі хоче відчепити , як адвокат із його оборудок ласий кусочок, а може пане адвокате вам краще піти і помолитися і вірити у справжнього месію -Бога-творця, а не робити месію із простого брехача, невмілого організатора-журналюгу Гука.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Марія, 11:03 19 листопада 2009 р.
 
Гучок, гучок гучок, гучок!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Назар, 16:25 19 листопада 2009 р.
 
Завжди в нашій переписці лунають заклики до толерантності та обєктивності.Ну не файно пане адвокат до пані так писати, знаю адвокатів, то в них такої риторики немає апріорі, в таккій тональності виступ адвоката приречений на провал.Хто є постійним гостем нашого сайту не може мені закинути любострастіє до чиновників.Хоча 2-3 місяці тому , ми з адміном витримали шквал критики за підтримку пана мера.Ще тоді ми виступали за можливість дати людині попрацювати, та підтримати пана мера в його починаннях.Також ми писали, що продуктивна праця можлива, тільки при співпраці з депутатським корпусом, а про такі речі, як відкритість влади, виражена в тих ж публікаціях в змі, могла б привідкрити завісу в "жизні бургундского двора", тим паче, що пані мерова є журналістом незрівнянно вищого гатунку ніж мер.Але, алягер ком алягер, гроші та міське майно , можуть творити дива.Диво, яке ми спостерігаємо сьгодні, є найгіршим прогнозом, на який ми оптимісти сподівадись.Дороги ноль, тільки один відеофільм про сьогоднішній ремонт дороги до лікарні, може загнати, або в униніє, або може погнати людину за автоматом, іншого шляху немає! Мене завжди тривожила одна тема, коли хтось з чиновників виступить і скаже"у нас є гроші на хоть щось".На освіту нема, на дороги нема, на медицину нема!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Довбуш, 16:52 19 листопада 2009 р.
 
Для Марії: 
 
Те що ви говорите це "бред сумасшедшего", або людини яку вдарили обухом по голові. 
Який водоканал? Який мільйончик? Факти, факти, і ще раз факти! Гук продав кінотеатр? Ви з якого дуба впали, пані Маріє? 
Перестаньте ляпати того чого не знаєте. Не маєте кого вчепитися чіпіться стовпа, бажано за дроти. 
Одна людина яка реально мислить і щось знає це адміністратор і Довбуш, решта тут хіба ляпають і переливають з пустого в порожнє!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адвокат:, 22:23 19 листопада 2009 р.
 
От-от Адвокате, ляпаєте і з пустого в порожнє :grin Продовжуйте в тому ж дусі, Ви мені настрій піднімаєте.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Студент, 00:40 20 листопада 2009 р.
 
Назару: 
 
Ефір не за*ирай будь ласка!
Рейтинг: 0+ 0-
 
молоток, 06:16 20 листопада 2009 р.
 
Адвокату, ти або негідник або дурень!  
Сьогодні на Гука в багатьох розкрились очі. (хто хоче побачити- побачить). А ти нагадуєш мавпу яка верещить заткнувши вуха і очі. Елементарне вміння аналізувати вчинки і події та бажання хоч трішки зняти полуду з очей дасть змогу "у всій красі" побачити мера. Почнем з історії, запитайся у будь-кого хто жив при союзі, чи міг син репресовованих стати військовим журналістом без співпраці з КГБ. Відповідь -ні! . Військова журналістика належала до політичних органів армії, а туди брали тільки своїх, перевіриних. Тому ми ні разу не чули від Гука про люстрацію, висвітлення тих співпрацював з чекістами. Логічним є його націоналізм - це потрібно для того щоб на Гука як на приманку йшли незадоволені режимом. Для тих хто може не знає це цілком нормальна практика спецслужб вербувати серед людей серед їхнього середовища.КГБ в ті часи намагалося контролювати всі опозиційні сили. В 80-90 роках в Тускавці РУХ очолював чоловік, який потім винирнув у Києві, як генерал СБУ. 
Спекулювання на націоналізмі після розвалу Союзу в момент національного відродження дало нашому меру непогані девіденти, тепер можна робити політичну кар'єру. З нього такий неціоналіст, як з Гладун балєрина.Популіські гасла, опирання на невдах які не знайшли свого місця в житті та на дідусів, в яких ностальзія за червоно-чорним знаменом - ось вся його ідеологія. В роботі поводить далі як банальний провокатор - сваритьь людей, зранку говорить одне, в обід - друге, ввечері- третє. Головна його мета в Дрогобичі - заробити гроші. Він постійно шукає багатих опікунів, які йому будуть платити за те що він їм продасть місто. На зміну покійному Чайківському, прийшли Возняк і Козир. Обоє з Трускавця. Возняка, власника трускавецького водоканалу (дуже заможну людину) Гук пропихав на заступника з комуналки. Для чого потужньому бізнесмену йти на таку посаду? Щоб забрати водоканал. З першого разу не вийшло, депутати завалили. Гук йде іншим шляхом. Валить водоканал. Треба не затвердити тарифи, довести до банкрутства, провести своїми підлеглими "аудит", зняти Шагалу. І поставити Возняка. Це звичайно оплатиться і добре оплатится. Козир, потужній трускавецький бізнесмен, з грошима невідомого походження, з бажанням стати мером Трускавця, власник тисяч гектарів мисливських угідь на Сколівщині, найкращий товариш Гука. Дружина Гука вже працює в "Джерелах Тускавця", і кожному номері поливає діючого мера Грицака на чому світ стоїть.З позицій елементарної етика (Грицак мер, Гук мер)Микола Петрович мав би заборонити дружині це публікувати, прийнамі підписувати своїм прізвищем. Але гроші роблять своє, і провокатор він і Африці провокатор. 
Так що адвокате, придивись уважніше до свого ідеала. А інакше - скажи мені хто твій друг, я скажу хто ти.
Рейтинг: 0+ -2-
 
юрист, 07:59 20 листопада 2009 р.
 
сильно!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 09:47 20 листопада 2009 р.
 
Для юриста: 
Не кидайся як хворий в гарячці, а аналізуй те, що я написав. 
Прибацана пані Марія меле про мільйончик за водоканал. Це є проста тупість і необізнаність. Друга річ є доказ і папір. А говорити такі дурниці як Гук був кагебістом це рівноцінно фразі: "Я був гормадянином Радянського Союзу! " Йолуп, кожен був громадянином Радянського Союзу бо тоді незалежної України не було!  
Мене дивує твоя дурість! та звичайно, що військова журналістика, армія, керівні органи були під пильним оком КГБ! Як ти такий досвідченний в спецслужбах то повинен знати де був і Радзієвський і до кого на коврик ходив і звітував! По твоїй тупій логіці будь-який журналіст співпрацював з КГБ!  
Дурень, бути під оком КГБ і співпрацювати з КГБ це є дві великі речі! Ти не путай гарбузи з образами!  
Якщо так розібратися, то УГКЦ, яка була під пильним оком КГБ теж виновата!  
Мене можеш обзивати, мені корона з голови не впаде,  
але не смієш піднімати свою брудну руку і ображати дідусів, Дрогобицьких націоналістів. Ти їм в слід стати не вартий. Вони йшли за Україну на смерть, а такі як ти є результатом того що ми зараз маємо. В тому-то і різниця між такими як ти і патріотами як Гук. Раджу відкрити свої очі на оточення Гука і депутатів і рахувати їхні статки. В тому-то і різниця між такими як ти і патріотами як Гук.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адвокат, 18:47 20 листопада 2009 р.
 
До адвоката 
 
Ти мене не переконав. Продовжимо з КГБ. Погоджуюсь що все суспільство було під наглядом. Але були й ті що працювали на систему. В армії це політпрацівники. До них входили військові журналісти. Скажи, якщо Гук в радянські часи не пропагував комуністичну партію, скільки хвилин він був би військовим журналістом? Не довше п'яти хвилин. Система не пробачала інакодумства. Почитай про Петра Григоровича Григоренка, генерала, що осмілився суперечити системі. Зрештою, поясни мені чому син репресованих захотів стати ідеологом радянської військової машини, пішов у військові журналісти? Можна було стати цивільним журналістом і потім працювати на радіо “Свобода”. Так ні, він пішов на флот. Тому що отримав таке завдання від КГБ. Не приплітай сюди Радзієвського, секретар міському партії апріорі не міг бути завербований КГБ, він був її складовою системи, вербували таких шісток, як Гук, щоб добити всіх хто міг думати інакше. 
Що дідусів. Активний спротив радянській системі закінчився в п'ятидесятих роках. Давай порахуємо від 1950 до 2009 року практично пройшло 60 років. Якщо в 1945 році патріоту -хлопчині було 15 років, а в 1950році — 20, то сьогодні цьому герою має бути 80. Відкинь всіх молодших, і ти побачиш скільки з них залишилось. Я вже не кажу про тюрми та концтабори, які згноїли тисячі тих хто не погоджувався з системою. Тому маю великий скепсис щодо упівця в сімдесятирічному віці. Ти кажеш, як я смію ображати дідусів дрогобицьких націоналістів? Я хочу щоб були відкриті архіви КГБ. Щоб ми знали хто був за незалежну Україну, а хто її зраджував. Чомусь я думаю, що ті хто воювали за нашу державу, давно вже в землі, а ті хто її зраджував серед нас. Суд Божий нас розсудить. А тепер до справ земних.  
Водоканал. Не ображай пані Марію, вона правильно ставить питання. Давай порахуєм. Скільки ти платиш за воду? 20, 30 гривень? Ріст на 50% складе для тебе і мене 10- 15 гривень. Невже це така проблема, що її треба блокувати і виносити на громадські слухання? Давай винесемо на громадські слухання, чи хочемо платити такі податки, в тому числі місцеві. Я думаю що відповідь буде — не хочемо. Громадські слухання з питань тарифів на воду це популізм. Питання до тебе. Чому Гук не проводить громадські слухання з питання автономного опалення? Адже кожна квартира що є на централізованому опаленні переплачує сотні гривень і це Гука не турбує? Невже це не є доказом корумпованості мера?. Адвокат, їйбогу, ти як мала дитина, невже ти думаєш, що той хто обіцяє Гуку хабар за водоканал візьме з нього розписку і про це розкаже Марії. Відносно депутатів, невже ти не бачиш що мер розігрує казку про доброго царя і поганих бояр. Як на мене це вибір між хроном і редькою. Депутати в нас погані. А це не дає права сказати що мер хороший.  
Шановний адвокате, я як і ти, я живу в Дрогобичі і хочу щоб наше місто було кращим. Подивись глибше на того що очолює місто, і якщо ти не маєш особистої користі від мера, то ти зрозумієш про що я говорю. Прочитай все що я написав в попередньому коментарі. Готовий з тобою обговорити це особисто. Залишити координати в редакції сайту, я відгукнусь.
Рейтинг: 0+ -2-
 
юрист, 22:25 20 листопада 2009 р.
 
пані Марія мені нагадує одну жіночку яка ДУЖЕ образилась на пана ГУКА за те, що він їй не ДАВ КОРМУШКИ. Бо він її нікому не дає - мудрі і хитрі самі залізли до неї (і так було ПРИ ВСІХ МЕРАХ в Дрогобичі), а решта тікали а потім грязюкою обливали своїх вождів (ми ж справжні галичани з вами). 
Ніхто не знає, що Гук в перші дні свого мерства ВІДМОВИВ ВОЗНЯКУ у будь-якому привласненню водоканалу. З того ні він ні Возняк не робили публіки. Але згодом з’явилась депутатська комісія, яка ДУЖЕ ДОВГО не могла визначитись ЩО РОБИТИ З ВОДОКАНАЛОМ. І саме тоді Гук виступав проти співпраці з Берлін Вассер на їхніх умовах - вже всі ЗАБУЛИ...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Майданник, 22:50 20 листопада 2009 р.
 
Тепер щодо тарифів на воду.  
Завтра нам влуплять 10 гривень і скажуть: так треба бо водоканал загнеться. Що всі будуть платити і ніхто не подумає: "А якого хер.. так платити багато?" 
Тоді ми всі справднісіньке бидло, вибачайте за грубість. Але як можна дивитись на те, що ДИРЕКТОР водоканалу ПОДАЄ В СУД на МІСЬКОГО ГОЛОВУ, а потім пише ще й кляузу до ПРОКУРОРА і прокурор каже - БІГОМ ПІДНІМАЙ ТАРИФ, АБО ЛУПИ СОБІ ДОГАНУ!  
НОНСЕНС!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Майданник, 22:57 20 листопада 2009 р.
 
І повірте, що водоканал має буде комунальним доти доки його громада зможе або захоче утримувати в належному стані. А для цього потрібно мати ЗДОРОВУ НА ГОЛОВУ ВЛАДУ і не лише МЕРА а й ДЕПУТАТІВ. А для того потрібно щоб кожен з нас також ІЗ ЗДОРОВОЮ ГОЛОВОЮ РОБИВ СВІЙ ВИБІР а не так щоб за три години після оголошення результатів депутати сказали, що вони знімуть мера, а мер дістав хронічне несприяння депутатського корпусу.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Майданник, 23:03 20 листопада 2009 р.
 
Чуєте люди, шо ви сперечаєтесь, давайте підем всі за Гучка, він і дороги поробив і освітлення і чистоту, як в Євросоюзі!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Назар, 02:12 21 листопада 2009 р.
 
До майданника 
 
Я бачу що адвокат передав слово майданнику. Дорогий друже, я так розумію що ми будемо говорити про водоканал та та депутатів. Розумію що ні в тебе, ні в адвоката, аргументів щоб переконати мене і громаду що Гук не є кагібістською шісткою немає, тому перейдемо до водоканалу. 
 
Ти пишеш: “Ніхто не знає, що Гук в перші дні свого мерства ВІДМОВИВ ВОЗНЯКУ у будь-якому привласненню водоканалу. З того ні він ні Возняк не робили публіки. Але згодом з’явилась депутатська комісія, яка ДУЖЕ ДОВГО не могла визначитись ЩО РОБИТИ З ВОДОКАНАЛОМ. І саме тоді Гук виступав проти співпраці з Берлін Вассер на їхніх умовах - вже всі ЗАБУЛИ...”  
Тобто ти стверджуєш що на початку мерства Гука розмова про приватизацію в Гука з Возняком була. Возняк хотів забрати під себе водоканал. І тоді вони не домовились. Охоче вірю. Бо тоді вказівки що кому продати в місті давав Гуку Чайківський. Але ж, дорогий друже, Гук висував Возняка на заступника міського голови з комуналки цього літа, коли нестало Остапа. Припинилось фінансування від Чайківського мер змінив думку, щодо Возняка і водив його по депутатських комісіях умовляючи їх проголосувати за Возняка. Тому ніхто не забув що було колись, і добре бачимо що робиться зараз. 
На початку кар'єри міського голови Гук хотів використати мерство, як трамплін для політичного злету, адже з Києва його просто поперли. Посада мера може бути таким майданчиком. Приклад- Радзієвський, мер Франківська і багато інших. Тому його дії були направлені на те щоб сподобатись всім і знизу і зверху. Так не сталося, політичного авторитету, як і простого Гук не здобув. Розуміючи, що другий термін йому не світить наплювавши репутацію на Гук почав косити бабло. Ніколи з шістки не буде туза, навіть якщо вона і козирна. 
Далі. Цитата:”Тепер щодо тарифів на воду.  
Завтра нам влуплять 10 гривень і скажуть: так треба бо водоканал загнеться. Що всі будуть платити і ніхто не подумає: "А якого хер.. так платити багато?" . Погоджуюсь, ніхто не хоче платити більше, я теж належу до таких людей. Але чому ти так дбаєш разом з мером, щоб я не переплатив десятку за воду отримуючи її щодня, і чому не хочеш мене підтримати, щоб я мав автономне опалення і не платив такі рахунки, які я отримав за тепло за жовтень?  
Тебе дуже дивує що директор підприємства звернувся в суд і прокуратуру, що в нас є закон який може захисти підприємство від невігласа- мера? І що сказав суд, прокуратура? Що директор не правий? Ні, прокуратура, як орган нагляду за законністю дій влади, сказала що українське законодавство порушує 
мер. Так хто має покласти заяву на стіл? Директор чи Гук? 
 
Перейдем тепер до чисел. Фонд зарплати 700 тис. на 300 чол. Елементарно рахується середня зарплата на підприємстві — 1500 грн на особу. Це багато чи мало? Результат їх роботи я відчуваю щодня, відкриваючи кран. А тепер, дорогий друже, візьми фонд заплати мерії разом з мером, якому “такі погані” депутати встановили ще й величезні надбавки за інтенсивну роботу і подивись навколо на результат їх діяльності. То кого мітлою гнати треба?  
Повернімось до води. 
95% води споживає населення і тільки 5% промисловість та інші. До кризи для промисловості так високо підняли тарифи, що цими тарифами перекривались збитки від населення. Криза, заводи зупинились, впало споживання води. Як покривати збитки від подачі води населенню? Є два методи : перше це підняти тарифи для населення, другий компенсувати різницю з міського бюджету. І власне це сказала прокуратура меру — якщо не хочеш піднімати тарифи, компенсуй з бюджету. Але це не входить в плани Гука. Він діє як типовий провокатор, за допомогою майданників, адвокатів забиває баки людям, провокує працівників водоканалу і населення міста на незадоволення директором, тобто створює умови коли приведе “рятівника” Дрогобича Возняка, всі йому будуть дуже вдячні. 
 
Водоканал це підприємство яке завжди буде мати монополію в місті. Якщо від центрального теплопостачання я весною відріжусь, і не буду питати про Гука, я вже так вирішив, то криницю на подвір'ї пятиповерхівки точно не викопаю. В тому і полягає проблема.
Рейтинг: 0+ 0-
 
юрист, 09:20 21 листопада 2009 р.
 
народ.правельні речі пишите але пора переходити на власні імена і посади, від цьоговаше слово тільки збільше вагу.
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 11:37 21 листопада 2009 р.
 
Згоден за тепло. Але коли директор водоканалу робить весілля своїй дочці в ЙО-Майо на 200 чоловік і це при тому, що мінімальна плата там 250 долярів, то я вже сумніваюсь, що він живе навіть на 5 тис. грн на місяць.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Майданник, 18:24 21 листопада 2009 р.
 
А тепер про Чайківського та Гука. Ти бачив як він давав йому гроші? А може ти знаеш хто це бачив?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Майданник, 18:30 21 листопада 2009 р.
 
Для Майданника: 
 
Цілком погоджуюся з вашими комантарями! Особливо з тим, що ви сказали, що мер і депутати це не вся влада. Я тут весь час стараюся це пояснити. А так як багатьом тут тільки справа йде про просування свого кандидата у мери, то вони пруть проти Гука!  
Це так як би Гук мав би мати 300 рук і все сам один робити!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адвокат, 18:51 21 листопада 2009 р.
 
Так він як голова міста повинен нести відповідальність та контроль за те що робиться, а якщо не в силах, то геть з трону.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Студент, 19:11 21 листопада 2009 р.
 
майданник 
А тепер про Чайківського та Гука. Ти бачив як він давав йому гроші? А може ти знаеш хто це бачив? 
_____________________________ 
Питання, ти що присутній при всіх оборудках Гука, що можеш стверджувати від кого він гроші бере від кого ні? На рахунок Чайківського я тебе розчарую, бо чув від нього особисто як він купив Гука з потрохами. Чайківський з Гуком мав справи особисто, без свідків, бо пройшов ще ту школу. А для вирішення всіх решти фінансових питань з Гуком, ну треба щось порішати з мером, для цього є в нього Степан Леськів та Іван Головкевич. Звертайся не відмовлять. 
Удачі.
Рейтинг: 0+ -2-
 
юрист, 19:39 21 листопада 2009 р.
 
Стьопа Леськів , Ваня Голокевич - ви наші пацани!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Назар, 04:13 22 листопада 2009 р.
 
Юристу: Чайківський не такий був дурень, щоб комусь говорити, що "купив Гука з потрохами". Більше того, він людей поважав і не говорив про них будь що.  
А на рахунок Головкевича та Леськіва - то ти вже загнув. Підійди до Головкевича та спитай в нього щось про Гука і все стане зрозумілим.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Майданник, 15:01 22 листопада 2009 р.
 
Цікаві думки проскакують. Але чому ніхто не робить висновків. Гуку треба сильних людей- однодумців, впевнених в собі посадовців, а потім можна братися за цей весь "непотріб" Заступників сильних бракує, які візьмуть удар на себе . І умова одна- не пхатися в мери, як було у Лужецького, бо із сторони це виглядає смішно і не по мужському. А те, що хтось заробив багато грошей, не завидуйте їм. Такі непевно були умови, і люди вже багато років працюють, мають право і щось вже й заробити, головне щоб гроші їх не псували, і знали межі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Спартак., 21:35 22 листопада 2009 р.
 
яка ваша гадка за кого ви більше хотілиб проголусувати чи проти всіх чи як ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
ЛЕОНІД, 21:52 22 листопада 2009 р.
 
Походжаи Микола Михаилович- директор друкарні Коло.перші засвети в політиці були в далекі 80 -студентом!
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 10:54 23 листопада 2009 р.
 
Друже Макс! Ну для чого нам фаворитів(чиїхось).Сам термін фаворит в нашому перекладі звучить, як жжополиз.До тих пір поки у владі будуть фаворити добра не буде.У владі повинні бути сильні особистості, а таких на жаль дуже мало.Такі люди є в середовищі фанатиків, в середовищі потужних бізнесменів, які вже виросли з штанів їсти, пити, грати і хочуть себе реалізувати, і є невеличка група ПРОСТО ПОРЯДНИХ ЛЮДЕЙ.Ось потенціал для майбутніх виборів.Ми самі формуємо владу, і щоб не плакати наступних 5 років, треба думати вже.Висувайте кандидатів з вищеперечислених груп, може хтось, щось, та й запропонує путнє, я вірю, що такі люди є!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 15:28 23 листопада 2009 р.
 
згоден шо крім порядності в людини мае бути стержень !
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 16:31 23 листопада 2009 р.
 
Мфксе ти хочеш жити в красивому місті а що ти зробив для міста і що робиш
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 18:44 23 листопада 2009 р.
 
Ще раз погоджуюся з Майданником і Спартаком: 
 
У Дрогобичі зараз потрібно вмілих і сильних заступників, які б чітко контролювали процес втілення рішеннь (їх виконання). А знаєте, йти до найменшого в ланці відповідальності в обхід заступників, начальників це не тільки неправильно, але й ненормально і неефективно. Це називається бардак!  
До того ж це означає виконувати чиюсь роботу, за яку ніхто, до речі, не платить. Повірте кожному своєї роботи вистарчає.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Адвокат, 18:57 23 листопада 2009 р.
 
хватае того , що я знаю шо я роблю і роблю це добре і усвідомлюю свою правоту! а ходити і розказувати про свои добрі дела це не міи стиль))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 20:21 23 листопада 2009 р.
 
Мер міста має відчути основні проблеми і над ними працювати, а дрібні автоматично підтягнутюся із допомогою підсказок сильних замів, які знають проблеми від низів. Не даром в "советскі" часи було таке поняття, як "щаблі" і там випадкові, нездатні думати стратегічно, відсівалися. А люди із аналітичним , масштабним складом розуму робили карєру. Сьогодні, нажаль немаємо готових керівників, їх ніхто не шукає, не підмічає. І це криза влади. Місто гине в багні, яке зліпили делітанти., а люди із природніми задатками встороні, вони скромні, поки- що мовчать.  
І не треба робити штучних мерів-, Вони ж надумані "месія". (Мали приклад вождя майдану- Ющенка, а які були шанси) Потрібно брати молодих, впевнених в собі керівників влади, із досвідом не менше 10- 15 років адміністраторської роботи у апараті влади, які пройшли всі щаблі, і залишилися порядною людиною із почуттям відповідальності за свої вчинки, яким не байдужа доля простих людей, (вони ж від них і вийшли) і не треб рвати все під себе, свій бізнес, бо його немає, і до пенсії ще далеко. Значить працює на авторитет, на місто.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Спартак, 00:13 24 листопада 2009 р.
 
Молодець, Спартак треба брати комунальників в мери, але ще й таких які можуть бути керівниками, бо керівником треба вродитися. 
На прикладі Гука ми бачимо , що це людина, яка не має слова, аферист, який хоче всіх пересварити-нічого не тямить у господарці міста, але вже зрозумів, що при владі добре бути такою собі "доброю овечкою", коли можна все спихати на депутатів та на заступників а самому займатися кознями-говорити по радіо-*люди не платіть квартплату-я "добрий дядя" я дозволяю, а потім питати у керівників комунальних підприємств-чому не платите зарплати, чому заборгованість, Але він же й сам створює цю заборгованість , бо державні підприємства зарплату мусять піднімати згідно їз законодавчим мінімумом, отже зарплату працівникам КП збільшують -відрахування у пенсійний фонд та інші фонди зростають .Бензин зріс у 2 рази-, Комунальні підприємства накопичують збитки але дурнувати мер цього слухати не хоче -бо подасть у прокуратуру на неплатників зарплати і вже у пресі розкаже , який він у нас "мудрий".-, а всі дурні.Для чого йому вникаим у проблеми комунальних підприємств-краще зробити їх боржниками-а потім підшукає інвесторів -чи то пакс інших благодійників і продасть дані підприємства-а сам втече у Севастополь бо ніяка морапль його тут не тримає а ви дурні слухайте його казки про націоналізм та порядність
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дрогобичанка, 12:55 25 листопада 2009 р.
 
Бити такого мера , бидла поганого.Хай не думає що йому так все просто пройдеФарисеї -вон з Дрогобича, А тобі Гук-порада-Навіть Возняк тобі не допоможе з його грошима-не купите ви водоканалу, Ми-йдемо у люди-ми розказуємо правду про тебе-бидлячий брехачисько-про те.як ти губиш підприємства, як доконуєш Дрогобич,  
Розплата буде і то скоро.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Марія, 14:27 25 листопада 2009 р.
 
А пані Марія і Дрогобичанка не одна і та ж особа, яка колись була членом виконкому?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Цікавий, 20:17 25 листопада 2009 р.
 
Всі ворюги і хабарники, у нас це в крові.Але я думаю, що менше зло це мер Гук, правда йому необхідно хорошу команду. А так наші депутати вставляють палки в колеса і думають лише про свою вигоду. Згадайте приватизацію дитячого світу, скільки тис долярів збирали теперішні власники щоб приватизувати свої кв метри, а це правда. І таких випадків багато. Тому то і рвуться до влади, щоб швидше вирішити на сам перед свої проблеми.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 20:10 29 листопада 2009 р.
 
голосуйте за регіони :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 18:44 12 грудня 2009 р.
   
де фото, 20:52 27 лютого 2010 р.
 
Хіба виконання Закону України про мови не є обов'язковим для влисників магазинів? В "Ромашці" вільшість цінників російською... "Прогинається" під регіоналів та ставленників Януковича? Пане Муль, це до Вас запитання.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 15:14 27 липня 2010 р.
 
мова це звичайно на першому місці ми обовязково про це ще поговоримо а от чиї вказівки так спішно виконує п.Бах це зам мера по госп.частині чому потрібно зривати стару австрійську бруківку на мості що по вул.Сахарова і нетреба зсилатися панове ті що при владі на якийсь там кошторес це для вас ніколи не було законом зрештою як і всі інші закони що маєте виконувати ви невже немає більш нагальнішої проблеми як вам відмивати ці крадені гроші і кому вона так сподобалася ізахотів її мати на своєму подвірї бо іншого пояснення ми не бачимо :?
Рейтинг: 0+ -2-
 
мешканці пр. Вишневий, 14:30 13 серпня 2010 р.
 
треба за молодих кандидатів голосувати, на мою думку, вони повинні вирішувати як будувати місто в якому їм же й жити
Рейтинг: 0+ -2-
 
Ден, 13:44 29 вересня 2010 р.
 
голосуйте за регіони :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
Рос.., 19:04 19 березня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)