Інтерв’ю з Богданом Іванцівим

Надрукувати
Інтерв’ю
Написав(ла) Анатолій Власюк (Тустань, tustan.io.ua)   
09.12.2009
ПомаранчевіЩе донедавна Богдан Іванців працював заступником дрогобицького міського голови з комунальних питань. Після хвороби змушений був залишити цю посаду і повернутися до власного бізнесу. Однак президентські вибори вносять свою корективу. Чим нині займається лідер “Нашої України” у Дрогобичі? Як ставиться до проблем перенесення ринку на Пилипа Орлика і підвищення тарифів на воду? Чи спілкується він з міським головою і чи прислухається Микола Гук до його порад? Що зробить з “художником”, який постійно обмальовує магазин його невістки? Про це і не тільки – в ексклюзивному інтерв’ю Богдана Іванціва для Анатолія Власюка.

"ПОЛІТИЧНА СИЛА, ЯКА НЕ ВИСУВАЄ СВОГО КАНДИДАТА, НЕ МАЄ МАЙБУТНЬОГО"

- Нещодавно у засобах масової інформації з’явилась інформація, що у Дрогобичі не буде штабу Віктора Ющенка. Чому?

- Буде. Я призначений керівником виборчого штабу Віктора Ющенка. Розумієте, у нашому Дрогобичі – біда. Біда в тому, що завелися різні гетьмани і гетьманчики. Скажу й інше. Коли навесні прогріває сонце, вилізає бур’ян. У 1990 році прогріло сонце, а цей бур’ян до сьогоднішнього часу не засох. І ось далі цей бур’ян десь пхається, робить різні викрутаси. Я перепрошую, що, може, емоційно про це говорю, але... Ось що нам ділити? Окремі люди роблять оцей розбрат, закидають у засоби масової інформації ті чи інші речі. Писалося в усі інстанції, щоби мене не допустити до керівника штабу, що я буцімто себе дискредитував на виборчій кампанії. Бздури! Повна нісенітниця! Ви самі маєте змогу переконатися, що штаб почав працювати. Я розкручу цю роботу, і штаб Віктора Ющенка буде працювати належним чином у Дрогобичі.

- А ті люди, що виступили проти Вас, - зокрема, Мирослав Глубіш, Тарас Гентош, - чи будете Ви їх залучати до роботи?

- Вони залучені до роботи окружного штабу. Тобто є міські штаби і є окружний штаб для координації всіх питань. Окружним штабом керує львів’янин Колтик Тарас, депутат обласної ради від "Нашої України". Він хотів примирити всіх, але розібрався в ролі та позиції тих людей. Вони мають певні завдання, але, на жаль, бачу, що провалюють певні позиції. Нехай покажуть себе у роботі, для всіх є робота. Хто хоче працювати – хай працює. Я хочу сказати й інше. Керівник штабу – це навантаження, це не нагорода. Ця фігура в тіні, виборець не цікавиться, хто там штабом керує, був би результат. Це у нас в Дрогобичі зробили мені піар, давайте так будемо казати. По-іншому я цього розцінити не можу. Це важка робота. Це вирішення фінансових питань, потрібен бензин, це доставити, привезти, вчасно зробити, розклеїти і таке інше.

- Де буде цей штаб розміщений?

- Окружний штаб розміщений на Шевченка, 2, де засідала Координаційна рада Блоку національно-демократичних сил Дрогобиччини. Це приміщення, як пам’ятаєте, в 2004 році було передано під штаб Віктора Ющенка. Міський штаб – навпроти ратуші, на "Алсеті".

- По Стебнику хотів запитати. Є фракція "Нашої України" у Стебницькій міській раді. Половина голосує так, половина – по-іншому. В підвішеному стані зараз Геннадій Куцан, який керує "Нашою Україною" в Стебнику і є секретарем міської ради. Депутати ніяк не можуть дочекатися, коли він вийде з лікарняного, щоби його звільнити з цієї посади. Ось як би Ви прокоментували ситуацію в "Нашій Україні" в Стебнику?

- Є велика моя вина в тому, що діється нині у Стебницькій міській раді. Я брав активну участь у формуванні депутатського корпусу від "Нашої України". Я проявив слабкість. Кожна політична сила, яка входила у блок "Нашої України", хотіла мати якомога більше своїх представників, це зрозуміла річ. У Стебнику довший час ми не змогли сформувати список депутатів. Я погодився на те, що ми формуємо список у кількості 25 депутатів між чотирма політичними організаціями, тобто порівну, хоча, звичайно, власне, "Наша Україна" була найпотужнішою. І сталося те, що мало статися. Ставши депутатами, багато інших партійців, я маю на увазі, представників від інших політичних організацій, які ввійшли до нашого блоку, почали не зважати на рішення фракції, почали себе відмежовувати від інших. Більше того, окремі діячі типу Кузьмака і за Ющенка забули, що вони на імені Ющенка, грубо кажучи, потрапили до депутатського корпусу. Бо хто би його обрав депутатом? Ситуація непроста. Нам треба її пережити. Залишилося декілька місяців. Прийнято політичне рішення – ви дивіться, що робиться в Україні, та сама ситуація, на імені Ющенка поприходили яценюки, гриценки, стретовичі, кармазіни й всі інші, хто нині Тимошенко хвалить, думаючи, що вона їх візьме, завтра вони і на неї будуть плювати – отже, прийняте рішення на рівні партії, що ми в майбутньому ніколи не будемо ні з ким блокуватися. Тобто ми постараємось якось цю ситуацію виправити. У Дрогобицькій міській раді ситуація інша. Я маю на увазі фракцію "Нашої України". Тут і нашоукраїнці, і представники Руху, і представники Християнсько-демократичного союзу. Але тут ми всі більш помірковані, маємо більш зрілих політиків, і десь таких речей не допускаємо. Тому не маємо такого тертя між собою. В Стебнику це є. Тому мусимо пережити ці декілька місяців, які залишилися до виборів.

- Чи плануєте когось від "Нашої України" на мера Стебника?

- У нас поки що не було розмови на цю тему. Звичайно, когось будемо висувати, бо політична сила, яка не висуває свого кандидата, не має майбутнього. Але ми ще не говорили про це, так що я вам більше нічого не можу сказати.

"З ЛЮДЬМИ ВОЮВАТИ НЕ МОЖНА. ЛЮДЕЙ ПЕРЕМОГТИ НЕМОЖЛИВО. З ЛЮДЬМИ ТРЕБА СПІВПРАЦЮВАТИ, РОЗУМІТИ ЇХ"

- Найбільш гостра проблема для Дрогобича на сьогоднішній час – це переселення приватних підприємців на ринок на Пилипа Орлика. Яке Ваше бачення ситуації, що склалася?

- Я бачу, що відбувається. А відбувається те, що знову підприємцям ми не даємо жити. Я не вважаю, що при сьогоднішній кризовій ситуації в державі нам потрібно ставити людям перешкоди. Дай Бог, щоби вони могли працювати і прогодувати свої сім’ї. Міський голова заявляє про скорочення працівників у ратуші. Не можна у сьогоднішній час так поступати з людьми. Змушуймо людей працювати, хай буде ефект, хай буде результат. Знімаймо премії, якщо не хочуть працювати, але викидати людей на вулицю – це не по-християнськи, не за законами моралі. Щодо підприємців ринку. Шановні друзі, ми завжди будемо мати цю проблему, поки ми її не вирішимо глобально. Те, що з центру міста треба забрати ринок, мені здається, розуміють усі, - і підприємці, і мешканці, і влада. Але шляхи розв’язання цієї проблеми кожний бачить по-своєму. Моя позиція така. Треба забрати молоко, петрушку, сметану з вулиці – і на Пилипа Орлика. Там треба терміново добудовувати критий ринок, з правої сторони, де майданчик, який ми облаштували, розмістити підприємців, - тоді туди піде покупець, і підприємець погодиться перейти. Не можна відірвати підприємця, щоб він стояв на Пилипа Орлика, коли основний потік покупців іде сюди, в центр. Ідуть за молоком, петрушкою, сметаною. Тобто покупця треба скерувати туди, і тоді підприємець сам піде звідси. Ось такий шлях вирішення, іншого просто нема. Те, що ми змушуємо їх піти з допомогою міліції, результату не дасть. З людьми воювати не можна. Людей перемогти неможливо. З людьми треба співпрацювати, розуміти їх. Я вже казав: ті, хто працює на ринку, перед ними влада і всі інші повинні знімати шапку. Ці люди дають собі раду, ці люди годують свої сім’ї. Їм треба допомагати і сприяти, це їхні робочі місця.

- Але ж всі ці ініціативи з залученням міліції для виселення підприємців виходять від міського голови. Ви не намагалися поговорити з ним на цю тему? Чи його взагалі не можна переконати?

- Після повернення Миколи Гука я був у його кабінеті один раз разом з Романом Фреликом з кадрових питань. Зокрема, він звільнив з посади члена нашої партії п.Геврика, який керував фірмою "Дрогобичсвітло". Причому 70-річного чоловіка звільнено за прогул. Замість того, щоб подякувати людині за працю, зробив ось таке. Але я побачив, що це безпредметно іти до нього, в чомусь переконувати, він завжди хизується своєю впертістю. Навіть на вечорі, присвяченому пам’яті Ірини Сеник, він заявив, що зрозумів, що навіть одному треба йти проти громади. Та зачекай! Міський голова повинен бути гнучкою постаттю, дипломатом, йти на компроміси. Треба діяти заради інтересів міста. Впертість тут є першою ознакою тупості. Я бачу, що все, що робить Микола Гук, він робить на розвал міста, на руйнування комунальної сфери. Він не працює на позитив. Підбираються взагалі незрозумілі кадри, нефахові люди. Шановний, не можна так робити!

"ЯКЩО ТАРИФ НЕ БУДЕ ЗМІНЮВАТИСЬ, ТО ПІДПРИЄМСТВО МОЖЕ СТАТИ БАНКРУТОМ"

- Підвищення тарифів на воду. Що Ви думаєте з цього приводу?

- Ви знаєте, чим імпонує мені Ющенко? Він говорить відверто про речі – про той же газ, Голодомор, Мазепу і таке інше. Це не зовсім подобається сусідам, п’ятій колоні, яка є в нашій Україні, але він говорить про проблему, висвітлює її. Так само я би хотів, щоби ми в Дрогобичі говорили про тарифи. Звичайно, було би добре для виборців і для мене, якби я сказав, що не треба підвищувати тарифи. Але ж це популізм! Це добре слово, але ж від цього нічого не зміниться, що я скажу масло масляне, воно масляніше не буде. Тариф формується зі складових. Там є електроенергія, бензин, мінімальна зарплата, відрахування в Пенсійний фонд і таке інше. Все це складається докупи – і з’являється тариф. Якщо змінюється будь-яка складова, то повинен змінюватись і тариф. Якщо тариф не буде змінюватись, то підприємство може стати банкрутом. "Дрогобичводоканал" – це стратегічне підприємство. І не тільки для нашого міста, а й для цілого округу, адже воду ми поставляємо і в інші міста, а також села. У нас немає в Дрогобичі проблеми з водою. Ми маємо цілодобове водопостачання. Ми маємо проблему в іншому – у витоках води. Але це не зовсім проблема водоканалу. Це наша проблема, це проблема держави. Треба знаходити шляхи розв’язання цих проблем, і вони будуть знайдені, ці шляхи. Але сьогодні тарифи треба піднімати однозначно. Ми забули, що зараз піднята мінімальна заробітна плата. Зросла ціна на електроенергію, а по водоканалу вона складає суттєву частку всіх затрат. Це обов’язок комунального підприємства вчасно піднімати тарифи, не допустити моменту розвалу підприємства, доведення його до банкрутства. А ось що має робити влада? Якщо ми з вами такі патріоти, якщо ми хочемо захистити стратегічне підприємство, давайте ми з бюджету міста дамо дотацію, тобто доплатимо певній категорії мешканців міста. Кажуть, нема в бюджеті коштів. Давайте шукати. Чому ми ведемо підприємство до банкрутства.

- Але ж Микола Гук не підписує рішення виконкому щодо підняття тарифів?

- Я запитував у нього про це. Знаєте, яка була відповідь? "Бо не підпишу!". В чому він має застереження? Ось іде підвищення цін. Шановні, вчора на масло була одна ціна в магазині, завтра інша. Цукор те ж саме. Я би розумів голову, якби він сказав, що завищеною є рентабельність, зарплати підвищені, ще там щось, я би це розумів. Ні, він визнає, що нічого цього нема, але не підписує. Це популізм! Але є ще інше, я хочу нагадати одну історію і на цьому наголосити. Коли Микола Гук прийшов міським головою, у нас почалися розмови в депутатському корпусі, були відповідні листи, звернення, по депутатських комісіях проходило, щодо створення окремого підприємства, в якому мала брати участь і славнозвісна "Альфа плюс". Вона пропонувала залучення відповідних інвестицій, мала прийти якась німецька фірма, і таке інше. Депутати, розібравшись що й до чого, однозначно сказали: ні! В нас немає проблем, якщо у вас є проблеми, ви їх і розв’язуйте. І тому ми відмовились від їхніх послуг. Навіть на такому моменті хочу наголосити. Голова Львівської обласної державної адміністрації Петро Олійник спочатку категорично казав, що цього не можна допустити робити. Через три-чотири місяці губернатор вже на їхньому боці.

- У Трускавці "Альфа плюс" не виконала своїх зобов’язань.

- Це її проблема, що вона не виконала ці зобов’язання. Тому вони й інший шлях знайшли. Минулого тижня водоканал отримав листа з обласної ради, від голови обласної ради – дати всю інформацію по фінансовій діяльності й дати пропозиції щодо створення окремого підприємства, яке буде добувати і постачати воду. Тобто у нас, у водоканалі, обласна рада хоче забрати водогін, водозабір. А скажіть мені, чи не проглядається одна лінія? Тут Гук тарифи не піднімає, щоб до банкрутства довести, щоби економічні показники підприємства загнати у глухий кут. А тут, з іншого боку, обласна рада свої палиці в колеса встромляє. А пригадайте, кого міський голова пропонував заступником з комуналки? Керівника "Альфа плюс"! Місія пана голови щось не дуже нині зрозуміла. На словах одне, а на ділі зовсім інше!

"ДЛЯ МЕРА ДОБРЕ, КОЛИ МЕНШЕ ДЕПУТАТІВ, А КОЛИ ЇХ УЗАГАЛІ НЕМА – ПРОСТО ІДЕАЛЬНО"

- Як Ви ставитеся до стилю роботи міського голови?

- Кожний керує так, як він уміє, виходячи зі свого досвіду. Громада доручила керувати Дрогобичем Миколі Гуку. Але хотілось би, щоб він більше прислухався до порад людей, які компетентні в тій чи іншій справі. Ось він уже після суду в ратуші декілька місяців. Сидить у кабінеті, дві пачки сигарет і комп’ютер – все! Більше нічого не треба голові. Та не можна сидіти в кабінеті, шановний! Ніколи у нас не буде грошей у місті, якщо ми будемо у кабінеті сидіти. Київ, Львів і так далі. Ось територія, де має діяти міський голова. Прохачем треба бути, є різні програми, тягнути їх сюди. Кошти по підтопленню не освоєні, не профінансовані по Млинках. Чому ми їх не добуваємо? Багато інших питань. Питання Стебника. Прорабом треба бути.

- Чи не складається у Вас враження, що Микола Гук після свого повернення в ратушу намагається все зробити Вам наперекір?

- Я би цього не сказав. Ось я зробив туалет у ратуші, його не могли довго здати в експлуатацію. Міський голова розв’язав цю проблему.

- А ялинка?

- Ну, ялинку він хоче нову. Ми ж закупили її на декілька десятиліть. Весь цивілізований світ до цього йде. Микола Гук має свою точку зору.

- Багато на Вашу адресу лунає нарікань щодо прибудови на Пилипа Орлика. Там ніби заблокований пожежний вхід. Це приміщення належить Вашій невістці. Що Ви можете сказати з цього приводу?

- Син, невістка, онуки – це все одна родина. Зрозуміло, що я допомагав невістці. Але що мені болить? Скажіть, чи гарно вписалася ця прибудова? Там же нічого не було, обрізаний кут, ні туди, ні сюди. Зараз там відкритий магазин, шість чоловік мають робочі місця. Що в тому злого? Пожежний хід там є зроблений. Є ж проект на ці речі. Немає жодних порушень. Болить інше. Жаба українців душить! Люди добрі, та якщо кожний із нас буде багатим, то ми всі будемо багатші. Так сталося, що моє підприємство ледве дихає, людям треба роботу давати, я сам себе заледве за вуха витягую. Але якось викручуємося. Щось робимо, будуємо. Я не зробив жодного порушення. А чому хтось інший не будується? Маєте ж гроші, чого чекаєте? Будь ласка, будуйте! Я ж не в Америці побудував, а в Дрогобичі. Воно нікуди не зникне.

- І знову, я чув, розписали цей магазин?

- Я даю слово, що я впіймаю цього професійного "художника". Це провокатор, який шприцом у яйце запускає зеленку, і це кидає, і це все розтікається по стінах. Так не кожний зуміє здогадатись і зробити. Я упіймаю його, але він усе життя буде працювати на таблетки.

- Микола Гук ініціює скорочення депутатського корпусу. Як Ви до цього ставитеся.

- Я думаю, що цього не слід робити. Я був ініціатором того, щоб у депутатському корпусі було 50 чоловік. Вважаю, що це добре, бо та політична сила, яка не має у представницькому органі влади депутатської фракції чи депутатів, в принципі приречена. Не мала би "Пора" своєї фракції, чи існувала би ця політична сила в місті? В інших містах такої фракції нема, і ми про "Пору" там не чуємо. А у нас і Конгрес українських націоналістів має своїх представників, і Партія промисловців і підприємців, і Українська народна партія. Якщо би була менша кількість депутатів, то вони би не мали свого представництва у міській раді. Просто ми би за такої кількості депутатів розділили місця між БЮТ-ом, "Нашою Україною" і "Порою". Скорочення кількості депутатів не є правильним кроком. Депутат не отримує заробітної плати, тобто це не є додаткове навантаження на громаду міста. Для мера добре, коли менше депутатів, а коли їх узагалі нема – просто ідеально. Тоді ж легше керувати.


Переглядів: 5204

Коментарі (41)
 
“Я упіймаю його, але він усе життя буде працювати на таблетки.”-браво пане Іванців може самосуд зробите і відріжете иому руку?публічна людина і такі слова !
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 12:34 09 грудня 2009 р.
 
http://droginfo.com.ua/content/view/763/85/ 
ми вже якось про Іванціва і цю його будівлю писали...  
 
Не був би у час початку будівництва на чолі департаменту міського господарства - навіть проекту би не мав.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 13:03 09 грудня 2009 р.
 
А чому хтось інший не будується, бо не усі при владі.Гроші є ніхто не дасть дозволу.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 16:09 09 грудня 2009 р.
 
Прихильником Іванціва ніколи не був. 
Проте не можу не погодитись , що Дрогобицький мер працює на руйнування всієї комунальної сфери міста. 
Гук -людина, яка народилась в 1960р.-рік щура, і він поводить себе як справжній щур-хитро, брехливо прийшов до влади, зробивши із себе кунівця -націоналіста-пообіцявши колишньому бандиту Чайківському відпрацювати гроші , які витрачені на його вибори. 
Частково він виконав свої обіцянкм -продавши за безцінь кінотеатр ПрометеЙ , парк Хмельницького, підробив сам продавши землю нафтопереробного заводу дешево і це в той час. як Надвірна , Долина , де знаходяться такі нафтопереробні заводи-продали цю землю в 2рази дорожче.Люди -щурі чи пацюки постійно брешуть, ніколи не кажуть правди-це не є господарники, а скоріше кляузники, які як поставлять собі щось за мету то йдуть до кінця-дармв що ця мета має руйнівну силу-мета в пацюка-Гука -одна-руйнація прикрита гаслами про турботу за зниження цін на воду . а фактично передача Дрогобицького Водоканалу за безцінь керівнику"Альфа" Возняку. 
Слава богу, що час нашого пацюка закінчується, бо згідно гороскопу карєра пацюка, який народився 1960 не відбудеться.Дрого бичани, але до цього часу ця криса зруйнує все що зможе в Дрогобичі-розпродасть також все що може .А в кабінеті він сидить бо що може журналюга-обнятися з компютером, видумувати різні западла-втілювати їх в життя-виступати від імені придуркуватого адвоката на цьому сайті, Знайте Адвокат-це наш ПСЕВДОМЕР, бо Дрогобич голосував за чесну людину -за КУНІВЦЯ ЗА ПАТРІОТА, а наспраді вийшло -щоі не кунівець і не націоналіст , а кагебіст-брехач.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Патріот, 16:34 09 грудня 2009 р.
 
Шкода, що досі у суспільстві сприймають посаду міського голови, як таку що лише ділить і володарює... Однією з найбільш дохідних статей міського бюджету стала приватизація комунального майна. Та ба, нема чим вже торгувати, можна здати в аренду, чи продати приміщення ратуші..? А кошти потрібно заробляти, промисловість має працювати.  
Насправді це людина, яка повинна працювати від зорі і до зорі та забезпечити життєдіяльність міста і всіх його комунальних служб!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 17:06 09 грудня 2009 р.
 
Що там говорити,  
Злодій злодієм, і надалі прагне до влади щоб красти!  
Також абсолютно погоджуюся з Максом!  
 
Я за те щоб депутатський корпус скоротити. Сподіваюся, що Іванців попаде під це скорочення. 
Ви називаєте когось не професійним чи бездарним? 
А язик вам повертається таке говорити пане Богдане?  
Хочеться спитати вас, ви попри крадіжі мільйонів з міського бюджету і таких сюрпризів як магазин невістки хоч щось вмієте робити? 
А знаєте, я би вас навіть прибиральником туалетів в міській раді не призначив! Подивіться на свої руки і дякуйте Богові що їх маєте, бо в Ірані їх би вам відрубали!  
Хай там що, але якщо сам злодій і горе-господарник то хоч на другого не тикай!  
Попри ваш розум і дипломатичність я би не радив вам бути таким впевненим!  
Хто-зна, а може завтра прийдеться за все заплатити? Можу вас запевнити, що на тому світі, якого ви так любите і який вас ще носить!  
 
Будучи головним комунальником ви показали свої якості: повна тупість і безгосподарність!  
Краще було б щоб ви ніколи ним не були! Це вам моя оцінка вашої діяльності. 
Подавіться вкраденими людськими мільйонами, розбазареними квартирами родичам і знайомим,  
і, щиро, бодай ви собі зламали голову на тих дорогах які ви "ремонтували" 
А в ідеалістичному світі я бажаю вам тільки одного: бути притягненому до кримінальної відповідальності!  
 
P.S. 
Дякую адміністратору за інтервю. Я розумію, що ставити такі запитання як "що ви можете сказати про вашу особисту причетність до розбазарення коштів з міського бюджету" є не зовсім безпечно мяко кажучи. 
Тільки одна порада: формулюйте запитання таким чином, щоб "кандидат" не використав вашого часу на просування своїх інтересів чи поливання брудом інших, а давав інформацію конкретно про себе, зокрема про те чого досягнув! Бо так ми ніколи не будемо знати хто є хто! Народ повинен знати!  
 
На початку статті зазначено, що це інтерв’ю Анатолія Власюка, йому й дякуйте :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Адвокат, 08:06 10 грудня 2009 р.
 
Мене завжди гризла думка, і я завжди задавав питання знайомим дупутатам - а як будете формувати бюджет, як не буде що продати?За комуністів не було приватизації, бюджет був наповнений за рахунок податків, а не за рахунок приватизації.Наповнення бюджету за рахунок приватизації це шлях в нікуди для громади, і шлях до світлого майбутнього, для тих , хто може урвати свою пайку від приватизації.Щодо пана Іванціва, якщо б він з таким завзяттям відривав руки та голови тим козлам, які так класно за час його керівництва зробили дороги, та будували фонтани, як він грозиться зробити тим хто облив його майно зеленкою, можливо і місто було б чистим та гарним.А так спрацьовує совєцький стереотип- ето моє, а ето наше.Потрібно до всього нашого ставитись, як до мойого, отоді буде лад і порядок!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 17:29 09 грудня 2009 р.
 
Патріоту: 
Ей ти Лох зацьоманий!  
 
Ти на кого працюєш? Втикни своє рило і роги в землю.  
Ти напевно голову перестудив? Бо нічого продуктивного не можеш витиснути з себе. 
Мороз ти тупий і не обтесаний!  
 
Мер буде на сайті сидіти? Напевно буде читати твої маразми?  
Мер по-англійськи не говорить, не читає і не пише! Проснись чмо непросвітне!  
 
I am sick of you registering under various nick names. At least I have a constant one, unlike you who change it like a whore! Who are you working for, you stupid s.o.b.?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адвокат, 17:58 09 грудня 2009 р.
 
Довбушу: 
 
Все ти правильно сказав. Я абсолютно погоджуюсь з тобою. Нічого і нікому продавати не потрібно, принаймні зараз коли в нас повна безкарність і відсутність нормального судочинства. 
В цивілізованих державах так і є: бюджет наповняється за рахунок податків населення. 
А також є штрафи за порушення правил дорожнього руху, паркування. Такі речі як дозвіл на будівництво, зміну фасаду, добудови, копання траншей, реклами і тд все це коштує реальні гроші, а не як в нас: 
дозволи в теорії мізер, а в практиці не тільки величезні хабарі, а ще і "людей" потрібно знати!  
Скажіть мені, як в таких умовах може працювати хтось хто є скажімо з Харкова? Ну добре, рознюхає він все це і все "наладить". Але ж скільки йому часу на це піде? А в бізнесі час це гроші! Тому і маємо клани, території, де "чужак" не "проскакує"! А що говорити про закордонного інвестора?  
Я вам відверто скажу, що не один і не два інвестори мітять на Дрогобич, але наші "бариги" їх не пускають! Це є монополія, на яку ніхто не хоче тратити а ні здоровя ані життя!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адвокат, 18:13 09 грудня 2009 р.
 
Я не знаю, хто того Іванціва ще сприймає.це особа, яка нічого не зробила, а лише краде, краде і краде.Кут він прикрасив:) а невістка де грошенята взяла, як дівчина і роботи толкової не мала. Ну, синок в податковій, ну приміщення татусь Іванців незаконно почав будувати, а потім башлянув і узаконив.не розказуй, ІВАНЦІВ, який ти святий. про людей він думає. та крім кішень своїх, НІ ПРО ЩО БІЛЬШЕ. на кого хлопчику квартирки поскидав, щоб не світитись.А рівень інтерв"ю! Валив би ти хлопче, і такі як ти, з України. Жити б стало краще
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:38 10 грудня 2009 р.
 
В податковій працювати дуже важко!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ігор, 21:58 11 грудня 2009 р.
 
Шановні добродії!  
Надзвичайно вражений коментарем, який надав п. Іванців. Які висновки можна зробити?  
Це представник «Нашої України», керівник виборчого штабу Віктора Ющенка, колишній наш чиновник. І від даної особи ми з Вами чуємо лише образи.  
Наведемо цитати : 
(Біда в тому, що завелися різні гетьмани і гетьманчики. Скажу й інше. Коли навесні прогріває сонце, вилізає бур’ян. У 1990 році прогріло сонце, а цей бур’ян до сьогоднішнього часу не засох. І ось далі цей бур’ян десь пхається, робить різні викрутаси),  
Що ж, ми громадяни віддані українці: –підняли нашу незалежну державу, щоб хтось за наш біль та страждання сьогодні збагачувався, а в подальшому принижував НАС? 
(Болить інше. Жаба українців душить! Люди добрі, та якщо кожний із нас буде багатим, то ми всі будемо багатші.) 
Шановний п. Іванців Вам необхідно було сказати в інтерв’ю, що на дану земельну ділянку претендували на протязі 4 років до Вас і під час Вашого незаконного будівництва мешканці Дрогобича приблизно в кількості 18 осіб, яким було відмовлено в різний спосіб. Ви ж особисто керували будівництвом даного об’єкту незважаючи на діюче законодавство порушуючи його. В подальшому використовуючи своє службове становище вимагали від простих підлеглих та інших осіб узаконення (задніми числами та інш.) даного об’єкта.  
(- Я даю слово, що я впіймаю цього професійного "художника". Це провокатор, який шприцом у яйце запускає зеленку, і це кидає, і це все розтікається по стінах. Так не кожний зуміє здогадатись і зробити. Я упіймаю його, але він усе життя буде працювати на таблетки.) 
Погрози з Ваших уст можуть сприйняти всі особи, з якими Ви мали коли не будь конфлікт, позаяк Ви як особа котра так висловлюється можете під впливом злості (а ми знаємо, що Ви неадекватна особа) не розібравшись покалічити невинну особу. Я закликаю всіх людей, які вбачають загрозу своєму життю та своїх рідних від Вас написати заяву в правоохоронні органи з приводу надання їм захисту та притягнути Вас до кримінальної відповідальності за погрози вбивством або каліцтва.  
 
З повагою ….
Рейтинг: 0+ 0-
 
незалежний, 10:02 12 грудня 2009 р.
 
Шановний читач !  
Щодо мера нашого міста.  
Всі образи та звинувачення я б відкинув.  
Чому?  
Усвідомте на мить, що ви з даного часу МЕР. Ви ж прийшли з своїми ідеями своєю командою, яку не допускають до роботи. Бо більшість депутатів, які з Вами працюють від інших партій, планували побачити на Вашій посаді власну особу, яка б ініціювала їхню політику.  
Тепер, що ж робити даним політикам?  
Можна підтримати Вашу політику тобто МЕРА, а можна його знищити, якщо він не піде на їхні умови. Ось і робіть висновки, хто винен в безладі, який коїться в Дрогобичі. 
Моя думка незалежна: 
Ні один МЕР не бажає зла своєму місту.  
А тому який б не був МЕР, необхідно підтримувати його починання та сприяти економічному розвитку та інфраструктури в цілому. Стати поряд з МЕРОМ йти в одному напрямку. Лиш тоді ми з Вами будемо жити краще та в певніше у завтрашньому дні.  
 
З повагою ….
Рейтинг: 0+ 0-
 
незалежний, 10:29 12 грудня 2009 р.
 
Вспоминать МЭРУ надо было раньше о том, что пишите, а не перед выборами. Он сделал всё, чтобы коренные дрогобычане его возненавидели. Осталоь делать ставку на "дойжджеючих". Но и они скоро поймут. Ведь они ехали в єтот город, чтобы изменить свою жизнь на лучшее, а оказались в том же болоте. Наверняка МЭР хотел лучшего, но что в его понимании лучшее. Его мозг не в состоянии охватить такой объём.  
Я пятый день пытаюсь здать документы в гор. совет, а там "сборище дебилов" принимает по три человека в день и то с промежутками, якобы на совещание у МЭРА или начальника. Может это специльная плитика направленная на уничтожение "авторитета" МЭРА? Или может это не компетентная команда? Набрал себе подобных?! Короля делает свита!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 20:23 12 грудня 2009 р.
 
На диво наш мер взагалі випадково на своєму місці і тому важко йому закріпитися на ньому.Уявіть собі.жив -був десь там далеко.де Макар телят не пас один панок і захотілось йому перед пенсією ще МЕРОМ побувати.Ну не був він ще МЕРОМ! А так ХОЧЕТЬСЯ !
Рейтинг: 0+ 0-
 
ЩЕБЕТУХА, 12:55 14 грудня 2009 р.
 
:( ви всі неграмотні а беретися керувати містом гггггггггг :(
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 13:52 14 грудня 2009 р.
 
рахувати правельно треба а не слова гарні!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 14:21 14 грудня 2009 р.
 
до останнього;власне, коли буде "ПРАВЕЛЬНО" , то для них і Чахлик Невмерущий за мера згодиться... :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
довбуш, 15:23 14 грудня 2009 р.
   
мирося, 15:35 14 грудня 2009 р.
 
розкрадати треба менше, :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
барбара, 15:46 14 грудня 2009 р.
 
Для ЩЕБЕТУХА: 
 
Ні, ми оберемо тебе ... директором дому для хворих на голову!  
 
Дорогенька моя, я б хотів щоб і ти на Сибірі побувала, а то за дуже розігріла свою задницю тут у Дрогобичі. 
Було б також і добре, щоб ти і шахту відвідала, де Гукові батьки працювали, і щоб ти також попробувала поповзати на животі кілометрами під землею у тунелях заввишки 50см. Тоді ти б напевно по-інакшому говорила! Але такі як ти, на жаль не були ані господарами, ані не мали вищої освіти, тому органи на таких не мали часу...а жаль. 
 
У нашому в місті є багато хамів таків як ти, патріотів свого живота і майна. Це проста фуражна худоба, для якої крім статків нічого більше не існує. Такі як ти і є причина того бардаку який ми маємо. 
 
Я прошу решту читачів не ображатися на мої коментарі. Я просто намагаюся говорити з людьми відповідно до їхнього рівня.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адвокат, 17:54 14 грудня 2009 р.
 
Макс, ти написав пару слів і зробив три помилки.Вгадай які!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олена тел.80675439038, 22:44 14 грудня 2009 р.
 
Шановні добродії!  
Ніхто не дав коментар з приводу Іванціва. А щодо Гука достатньо. Але ж ми з Вами розуміємо, що нас чекає на наступних виборах. І хто прагне керувати містом. Хочеться зазначити, що між існуючим мером та Іванцівим будуть змагання. Давайте обговоримо всіх кандидатів в мери…  
З повагою…
Рейтинг: 0+ 0-
 
незалежний, 09:03 15 грудня 2009 р.
 
Оленці. 
Макс зробив п’ять, а не три помилки. Угадай - які.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Z, 13:59 15 грудня 2009 р.
 
А ви заходили на сайт tustan.io.ua? Є кльові матеріали
Рейтинг: 0+ 0-
 
Василь, 14:00 15 грудня 2009 р.
 
зробив 10 помилок))) і зроблю ще 25! але зкожних зробив висновок і іду далі)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 16:17 15 грудня 2009 р.
 
Відразу видно що ти з Ним одного поля ягоди:любителі брехні.Ну що ж давайте влаштуємо фестиваль БРЕХУНІВ ! Призом буде посада мера в Дрогобичі! Хто перші в кандидати7Влаштуємо рейтинг ! 1)...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Щебетуха для Адвоката, 10:31 16 грудня 2009 р.
 
А ти (адвокат) сам був висланий до Сибіру?Ти знаєш що в таборі робили з такими як ти брехунами?Значить є за що , що так захищаєш Його.Разом брешете дуетом в одному хорі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Щира українка, 10:38 16 грудня 2009 р.
 
підписуитесь своими ніками бо смішно получаеться нікі різні а іпі код -однаковии
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 10:41 16 грудня 2009 р.
 
Нас тут багато .всіх не подолати!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Звіробій, 11:27 16 грудня 2009 р.
   
подорожній, 11:29 16 грудня 2009 р.
 
Так е задум прийти у владу міста, але тільки ради того, щоб знищити основних корупціонерів, ми вимушені це зробити швидко та болісно.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Правда, 18:11 19 грудня 2009 р.
 
Ми зібрали велику базу даних, що до чиновників, які систематично вимагають хабаря у підприемців. привласнюють комунальне майно іт.д ! Велике прохання !
Рейтинг: 1+ 0-
 
Правда, 18:50 19 грудня 2009 р.
 
О! ситуация накаляется! Наконец вспомнили лозунг "хлеба и зрелища". Только начинают со зрелища. Как правило, это никчему приводит. Этим лозунгом пользуютчя те кто хочет занять насиженное место. К большому сожалению. Хотя Вы правы этих бездарей и хапуг нужно уберать! Причём чем быстрее, тем лучше. А потом следущий вопрос: Кого поставить? В городе нет ни одного профессианального архитектора одни бездари. 
Если кто-то со мной не согласен, то покажите хотя бы один проект за последние десять лет, который воплощён в жизнь и является достопримечательностью в городе.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Алексей, 17:43 21 грудня 2009 р.
 
У своїх творах я , напевно, перший показав отих корупцІонерів. після мене бояться люди називати імена.А ВИ НЕ БІЙТЕСЯ , ДРОГОБИЧАНИ !
Рейтинг: 0+ -1-
 
Микола Гоголь, 13:44 22 грудня 2009 р.
   
Собакевич, 13:46 22 грудня 2009 р.
 
Люди! Послухайте Макса, не тирте чужі ніки, я був відсутній в Україні 10 днів, а якась паскудна вівця за мене коменти шпарить!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 12:26 23 грудня 2009 р.
 
Не люблю петь дефирамбы. Но полностью отдаю отчёт, что Вам Довбуш, как и мне не безразлична ситуация в нашем городе. Пути и решения разные, но цель одна-спасти Город от РАГУЛИЗМА, от той неучи которая им управляет, переодеваясь в невинных барашек.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 01:00 24 грудня 2009 р.
 
Розвелось тут вас багато філософів, а толку з того...От якби на майдані перед ратушею вас виступити..а то там боїтесь проти влади щось сказати і все "СЛАВА " та "СЛАВА"..Кому? Отим пикам масним? Отим злодіям в овечих шкурах?
Рейтинг: 0+ -1-
 
горобець міській, 11:28 24 грудня 2009 р.
 
Как ви думаете. можно ли обратиться в суд со всей собранной информацией со всей базой доказательств? Нет конечно ! Ето 100% проиграш ! Посему принято нетрадиционное решение, очень колкое ! Посмотрим как они будут строить защиту!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Правда, 10:41 31 грудня 2009 р.
 
Шановний Горобець, ми не філософи, ми люди, які тим , чи іншим шляхом стараємось, хоч якось донести, до тих нечисленних користувачів нету інформацію про бидло , яке керує та знищує наше місто.Ми не герої, та в силу своїх скромних можливостей стараємось росказати про мерзотників так і про порядних людей нашого міста.Горобець! Ласкаво просимо до Клубу шанувальників Дрогобича! Знаєте - пишіть, не знаєте мовчіть! Здоровя пернатим та іншим добрим людям!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 16:01 04 січня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)