Звернення Партії Зелених

Надрукувати
Новини
24.01.2010
РікаВашій увазі звернення Дрогобицької міської організації Партії Зелених України, яке висвітлює точку зору Дрогобицької міської організації ПЗУ щодо другого туру виборів Президента України.
(Інформацію надіслано електронною поштою на адресу редакції)

Через декілька днів другий тур виборів, знову виникає запитання за кого проголосувати, кого ми хочемо обрати Президентом нашої держави? Але на превеликий жаль, у нас існує дві держави: одна їхня - багата, сита, фарисейська, злочинна держава для 4-5% її "громадян", із елітними, здебільшого закордонними закладами освіти, охорони здоров’я, своєю охороною і навіть армією броньованих джипів та мерседесів та інша знедолена, сплюндрована ними – наша рідна ненька Україна, для переважної більшості народу.

Вся передвиборна пропаганда і агітація суцільний піар і брехня, кажуть те, що хоче чути народ! Всі засоби масової інформації належать олігархічним кланам, чи їх прихвосням, через які відбувається зомбування населення. Податки платять тільки найбідніші верстви населення. Люди навіть повірили в абсурд, що газ по 305 дол. США, є набагато краще для держави і підприємств ніж по 95, або про те, що низькі пенсії і зарплати рятують економіку країни, бо в державі криза. Криза в голові, а не в економіці.

Гроші є, тільки вони направляються в офшори та витрачаються для утримання громіздкого державного апарату. Слова не мають нічого спільного з їхніми ділами! "Прихватизацією" знищено промисловість, жодне підприємство в Україні та й у нашому місті не працює. Залишилось "розтягнути" НАК "Нафтогаз України", Укрзалізницю та українські чорноземи.

Тому ми вже визначилися й у другому турі не підтримуватимемо жодного кандидата, оскільки вони нічим особливо не відрізняються і є бізнес-проектами певних олігархічних груп. Без реформ, без прийняття першочергових законів - це буде Президент їхньої держави, який використовуватиме владу лише для особистого збагачення та лобіювання інтересів бізнес-кланів, що привели його до влади! Перефразовуючи давньогрецького мудреця, можна Вас запевнити, що за кого б Ви не проголосували - пізніше про це пошкодуєте!

Тому закликаємо, йдучи на вибори 7 лютого керуватись не емоціями та серцем, а розумом та здоровим глуздом !

П.Дригулич
Голова Дрогобицької міської
організації ПЗУ



Переглядів: 4773

Коментарі (40)
 
Чим більше ви агітуєте голосувати протів усіх - ще більше людей буде голосувати за Тимошенко.Усі я думаю зрозуміли Партії Зелених за ЯНУКОВИЧА ТИМ САМИМ агітеє, але продажні шкури бояться прямо сказати.Гроші в офшори направляються Партією Регіонів -Надра Банк цьому приклад. Це банк їхніх депутатів.Ви що думаєте всі лохи і будуть підтримувати Януковича. Тимошнко НАШ президент.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 10:44 25 січня 2010 р.
 
Зробив цікавий експеримент - задав в пошуку ключові слова "Партія зелених" , "Дрогобич"... 
Знайшов інформацію буквально АЖ по 2ох акціях даної організації в рідному місті, які не стосувались політики.Це вирубка 6 дерев замість 4 дозволених, та "темну" справу з парком "новонароджених". 
Зате у всіх виборчих та політичних процесах, вони досить активні.Напрошуеться висновок- дана організація лише на словах турбується про навколишнє середовище.Основна мета - ВЛАДА.Думаю в даній політичній силі також багато підприємців, які просто під вивіскою "Чиста природа" проводять свої сценарії приходу до влади, та конкуретної боротьби. 
Як на мене, дана партія могла б замість виборчих процесів зайнятись впорядкуванням місцевих парків та скверів ( які вони так "захищають" ).І цей час, гроші, та сили, що потрачені в виборчий процес, якби використали на впорядкування місцевих паркових зон, мешканці міста б оцінили набагато вище ніж їхню боротьбу за владу!  
Вірити , чи не вірити закликам даної, на мою думку, такої ж "комерційної" структури, як і інші політичні партії - справа ВАША ПАНОВЕ ВИБОРЦІ !
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:23 25 січня 2010 р.
 
Уважаемая организация ПЗУ ! Ваше обращение, есть ни чем инным, как ПИАР продуктом, причем низкопробным! Ваша псевдо озабоченность судьбами людей видна невооруженным глазом, потому что вы явно подыгрываете одному кандидату! Молодцы! ПЗУ! К чему сердце, эмоции, только ХОЛОДНЫЙ, ТОНКИЙ РАССЧЕТ!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Анжела, 11:36 25 січня 2010 р.
 
ПАТРИОТ! НАВЕРНЯКА ЭТА СТРУКТУРА ЗАХОЧЕТ БАЛОТИРОВАТЬСЯ В МЕСТНЫЕ ОРГАНЫ САМОУПРАВЛЕНИЯ И СЕЙЧАС ПОДХОДЯЩИЙ МОМЕНТ ДЛЯ САМОРЕКЛАМЫ! ЧТО ТЫ ДУМАЕШЬ ПО ЭТОМУ ПОВОДУ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 11:56 25 січня 2010 р.
 
В полеміку з коментуючими не вступатиму, час розставить все на свої місця! Якщо у людей така позиція, я її поважаю, а замовні коментарі для мене не цікаві. 
На Українській правді в ролі коментаторів працюють цілі штаби як з одного так і з іншого табору.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 13:36 25 січня 2010 р.
 
уважаемый п.Дригулич! уверяю вас, никаких заказных публикаций нет! очевидна ведь ваша агитация за одного из кандидатов ! вы не можете не понимать ситуации которая сложилась на выборах, посему ваше заявление, никого из лидеров не поддерживать во втором туре, просто фикция . не поддержать никого, значит поддержать Виктора Федоровича! какую цель вы прследуете?! не к лицу добрым людям заниматься фарисейством!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 15:42 25 січня 2010 р.
 
шановні людей-українську націю нічим не переконаєш.факти на лице.кожна сімя відчула вашу турботу в переносному значенні.
Рейтинг: 3+ 0-
 
анні, 15:53 25 січня 2010 р.
 
приберіть в першу чергу лежаче дерево зі стежини на вулиці вол.великого куди щодня ходить нач.жеку цього району.
Рейтинг: 0+ -1-
 
ані, 16:01 25 січня 2010 р.
 
Пишу вдруге. В полеміку з коментуючими не вступатиму, час розставить все на свої місця! Якщо у людей така позиція, я її поважаю, а замовні коментарі для мене не цікаві.  
На Українській правді в ролі коментаторів працюють цілі штаби як з одного так і з іншого табору.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 17:26 25 січня 2010 р.
 
АНЖЕЛА, отбросьте в сторону заголовок и ознакомтесь с текстом статьи, может ВЫ не согласны с главным тезисами, что ИМ все равно, что будет с Вами или с нами ? 
Да нашим "кандидатам" глубоко наплевать на нас. 
И я не вижу здесь никакой "заказухи", потому что многие из нас так думают, но не все говорят вслух. Ведь для Януковича мы "быдло", для Тимошенко - "биомасса".
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 17:31 25 січня 2010 р.
 
Мені цікава думка Патріота: задав ключові слова і отримав з Інтернету інформацію. Нехай бм він зробив інший експеримент: вийшов з віртуалу і поїхав на Млинки. Та дізнався чи легко було добитися у судах різних інстанцій від міської влади провести сюди водогін (при чому виконання цього рішення "сплюндровується" і навмисно затягується звісно ким).  
Або заїхав маршруткою в Броницю на сміттєзвалище і подивився, що воно стало чи не найкращим в області, завдяки депутатам від "Зелених" у Броницькій сільській раді. 
Звичайно "Зелені" в ЗМІ не фігурують, бо не вигідні владі. Ось, шановний Патріот, зробіть дану екскурсію і зробіть висновок, що не потрібно кричати та афішувати свою діяльність, а краще мовчки робити. 
А щодо закиду АНІ прибрати лежачі дерева, то це, вибачте, робота ДЕРЖАВНИХ комунальних служб (наголошую державних), тому що вони отримують зарплатню з тих податків, що ми з Вами сплачуємо, а зовсім робота не політичних сил (уявіть собі абсурдну картину, що політична партія "Батьківщина" наводить лад на ланах нашої Батьківщини, тому що назви їх співзвучні) :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 20:56 25 січня 2010 р.
 
А я все рівно жодного не підтримаю. І мій голос Яник не вкраде і Юльці не дістанеться...)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
Yarko, 00:04 26 січня 2010 р.
 
Можеш не волноваться, Янеку не нужен ты и твой голос, а от рабом сделает наверняка!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 12:22 26 січня 2010 р.
 
Повністю погоджуюсь з Вальдемаром, немає жодної заказухи, як немає і суттєвої різниці між кандидатами. "Хрен редьки не слаще", - оба кандидати в президенти - олігархи зацікавлені в подальшій приватизації, а в Україні маємо устрій що можна окреслити більш-меньш як феодальна олігархія. Українці вже не в перший раз опинилися в патовій ситуації. Єдина надія в нас всіх - зріст свідомості, формування громадянської позиції в кожного з нас, солідарність. І дивлячись, як за кожним разом дискусії навіть на цьому сайті все більше набирають ознак конструктивізму, культури і бажання слухати інших, така перспектива існує. Хороша влада не впаде з неба - її треба вибороти власне звиклим людям, не позволити трактувати себе як бидло, "тримати чиновників за морду" як кажуть сусіди - поляки, усвідомити що ми один народ, пливемо в одній лодці. Соррі за цей пафос, шануймося!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Юлія, 13:32 26 січня 2010 р.
 
Сергію!  
Ситуацію по Брониці, шановний не треба приписувати іменно даній партії... 
Сміттєзвалище вже купу років турбує жителів Брониці, і основна заслуга іменно жителів , а не партії (хоча під даний шумок вона також використала ситуацію).А по Млинках я також уявляю собі ситуацію, і добре знаю хто з певних можновладців там підкупив земельку, та й хто з чиновників там наразі проживає.Повірте турботою про простих жителів там не дуже "пахне". 
А питання про водогін підніматись почалось якраз після купівлі земельних участків чиновниками... 
Нехай ця партійна сила візьмк більшість у міській раді (виявляється вона зробила силу-силенну роботи для рідного міста) значить наші люди оцінять цю роботу і будете мати владу в місті. 
Але ж ні, робити гучні заяви на рівні державної політики - МОЖУТЬ, а зробити щось в "себе під носом" виявляється НІ !  
Не треба дурити людей!  
Діяльність активізуеться лише в період виборів, і судячи по зверненню - діяльність спрямована лише на максимальну ДЕСТАБІЛІЗАЦІЮ ситуації в країні та ще й в не найкращий для цього економічний час !
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 15:30 26 січня 2010 р.
 
Шановний Патріот, поважаючи Вашу позицію хочу заперечити по деяких Ваших зауваженнях: 
1.Cитуцію по Брониці ніхто не приписує в заслугу. Це лише ініціатива "зелених" сільських депутатів - молодих хлопців, яких підтримали мешканці села. І хотілось ще раз подякувати їм за підтримку, без них нічого би вдалося досягнути. Це є приклад, коли гуртом можна досягнути бажаних результатів. 
2.Ваші слова "...турботою про простих жителів там не дуже "пахне"... Там "пахне" вода в криницях нафтою, (це для того щоб Ви знали). І результати НЕЗАЛЕЖНИХ хімічних аналізів це показали.А чи прості жителі, як Ви кажете, це оцінили - є показник, що на останніх місцевих виборах більше сотні мешканців Млинок віддали голоси за цю політичну силу. 
3. Дестабілізація створюється владою, щоб легше було "ловити рибку у мутній воді". І повірте, що прихід у владні коридори не є самоціллю для "зелених" в Дрогобичі. 
4. Зробити "в себе під носом" можна, але тільки коли буде підтримка громади і таких активних її представників, як Ви щановний Патріот. На жаль чомусь всі хочуть, щоб наше місто стало кращим, але готові це робити чужими руками.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 19:05 26 січня 2010 р.
 
Всім патріотам яких люди терплять останнім часом.Ознака патріота - велике горло, яке всіх непатріотів вчить що робити, але сам нічого не робить.Зелені хоть щось але зробили, а що ти зробив крім того що всіх критикуєш!
Рейтинг: 0+ -1-
 
ще більший патріот, 12:07 28 січня 2010 р.
 
Зелені зробили тільки те, що вдало продалися регіонам, а свого часу ще й Єдиній Україна. от такі то в нас зелені, працють тілька за зелені.
Рейтинг: 0+ 0-
 
куда вже більший патріот, 15:37 28 січня 2010 р.
 
З найманими коментаторами, віртуальними особистостями, що ховаються під вигаданими ніками, в полеміку не вступаю.  
Якщо хтось підтримує, того чи іншого кандидата, оголосіть про це публічно і тоді ваша думка заслуговуватиме на повагу... 
Бо окремі особистості вже багато років та й сьогодні лижуть ду... одним політикам, а при зміні влади - зразу іншим і завжди вони на плаву.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дригулич П., 16:32 28 січня 2010 р.
 
Прикро, але наш народ не часто має нагоду дійсно керувати державою - така вже специфічна у нас демократія. Вибори - один з небагатьох випадків, коли можна вчинити своє волевиялення. Тому голосувати "проти всіх" - як мінімум нерозумно, думаю.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 17:12 28 січня 2010 р.
 
Дякую адміну за коментар!  
Ви маєте рацію, але тільки не цього разу, оскільки нас примушують обрати між поганим і ще гіршим... 
Вкотре наголошую, все побудовано на брехні і популізмі, це президент їхньої країни... 
Пройде рік-два і ми продовжимо з Вами спілкування на тему сьогодення.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дригулич П., 17:17 28 січня 2010 р.
 
Дякую за коментар!  
Ви маєте рацію, тільки не у цьому випадку... Скільки разів ми з Вами голосували, а чи багато змін відбулося..? Все побудовано на брехні і популізмі, тому обирати між поганим і ще гіршим, я не хочу і це моя громадянська позиція!  
Пропоную повернутися до цієї теми через рік-два і цікаво чи не зміниться Ваша позиція стосовно "лідерів" та вибору між ними...?
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 17:22 28 січня 2010 р.
 
Якщо не вибирати нікого - тоді що, анархія? Безвладдя?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 17:26 28 січня 2010 р.
 
Можливо, я помиляюся. Але вибрати опцію "Проти всіх" -не означає автоматично, що вибираю анархію. Це сигнал для влади, що певна група людей не бажає грати за правилами, що їх нам нав"язують. Що група людей не "хаває" їхніх текстів і не попала на їх "замануху" і "развод".А при постановці питання "або той або та", електорат буде гризтися між собою, т.є. знову голови будуть зайняті дурнею, а до глибшого аналізу не дійде. А різниці між ними великої немає. Це лише політтехнології. Можливо я помиляюся, виправте мене :)
Рейтинг: 0+ -3-
 
юлія, 15:44 29 січня 2010 р.
 
Юлинька , извини пожалуйста, думаю всеже ошибочка есть.Поверь, наши сигналы они имеют далеко в своих сигнальных местах! О чем можно говорить , когда в борьбе за власть, грома кризиса не слышат! Не слышат и слышать не могут, ибо не народ они , а ЭЛИТА! Близится залп "АВРОРЫ"! Канониры уже у пушек!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 17:11 30 січня 2010 р.
 
Пане Дригулич! Вибрати погане краще ніж вибрати іще гірше.І кожен повинен зробити вибір, а не голосувати проти всіх, як закликає Ваша партія.Я це можу сказати Вам особисто і Вашим багатьом однопартійцям з якими я знакомий.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Костя, 12:31 31 січня 2010 р.
 
Патріоту!
Рейтинг: 0+ 0-
 
ще більший патріот, 17:49 31 січня 2010 р.
 
Дякую за коментарі від реальних людей!  
Голосуємо проти всіх не тому, що ми за анархію, а тому що не бачимо великої різниці між ними! Чому...? 
Скільки років лунають обіцянки про скасування депутатської недоторканості, про податок на нерухомість, про декларування доходів і видатків і т.д., і що заважає їм це втілити в життя..? 150+170=340 - це конституційна більшість у ВР! То чому...?
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 17:56 31 січня 2010 р.
 
Моя бабця завжди казала, що крук круку око не виклює! Так і наші депутати.Хіба вони собі вороги.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Костя, 18:56 31 січня 2010 р.
 
ще більшому патріоту!  
Шановный!  
Якраз я, наразі не закликав до вибору іменно конкретної особи.А зробити висновки з діяльності даних політиків і вибрати найменше "зло".Бо голосувати проти всіх в даний момент - ввести країну в ще більший хаос, або підштовхнути виборців до вибору "більшого зла". 
І якщо згадати історію думаю ви багато чого плутаєте: 
Патріоти на перших виборах агітували за Чорновола, і по нашому окрузі він тоді набрав найбільше голосів. 
Якщо ще хтось, згадає в період агітації за Танюка і появився Тягнибок в політиці.І в перше він приймав участь в виборах іменно по Дрогобицькому окрузі, як суперник Танюка. А то що пройшов Танюк - якраз і є заслуга, що народ прислухався до агітаційних закликів партій, та їх партійних лідерів, а не обдумав свій вибір кожен виборець особисто. 
З Лавриновичем вийшла практично така ж ситуація як з Танюком. 
А в випадку з Ющенко сталась аналогічна історія як наразі - "ВИБРАТИ НАЙМЕНШЕ ЗЛО ДЛЯ КРАЇНИ". 
Але НІКОМУ не приходило в голову закликати до рішення, яке, в даний час, занурить країну в хаос!
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 11:47 03 лютого 2010 р.
 
недавно зустрів Демка Тараса! 1 е пропозиція обеднати всіх не баидужих за одним круглим столом!  
звертаюсь до Довбуша! Алексея! Патріота! Теда!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 12:07 03 лютого 2010 р.
 
Дякую Максе за реальну і конкретну пропозицію!  
Готовий прийняти участь в дебатах чи круглому столу у будь-якому форматі. 
Шкода, вибори ще не завершилися, а народ України вже програв!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дригулич П., 17:52 04 лютого 2010 р.
 
дуже добре 
що народ висловлює свою думку значить свідомість не спить значить не все втрачено.наші громадяни повинні зрозуміти одну річ тільки коли є контроль і небайдужість влада боїться .
Рейтинг: 0+ -2-
 
ані, 11:22 05 лютого 2010 р.
 
Патріоту.Завжди вмієте все прояснити! вже 18 років прояснюєте перед виборами.А хто при владі зараз в нас як не патріоти.Щирі.Від виборів до виборів стають ще щирішими.Де ж ті розумні поміж вас.
Рейтинг: 0+ 0-
 
ще більший патріот, 15:33 05 лютого 2010 р.
 
Дякую "адміну", "Вальдемару" та іншим за змістовні і незамовні коментарі!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дригулич П., 12:41 05 березня 2010 р.
 
Петро! Ти іще не набрався!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сусід, 15:24 21 травня 2010 р.
 
Сусіде, що Ви мали на увазі?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Р., 23:49 14 липня 2010 р.
 
"Сусіде", чи як там Вас назвати, бо такого сусіда не хотів би, так як у мене сусіди всі хороші і не набираюся я, бо горілки не п"ю...!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дригулич П., 07:47 16 липня 2010 р.
 
Дригуличу. Ви ж обіцяли в полеміку не вступати. Дотримуйте обіцянок, інакше на виборах Вам не взяти ні одного мандату.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 08:45 16 липня 2010 р.
 
Читаю коментарі і дивуюсь... Ви всі психічно здорові?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:59 21 липня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 5806 днів)