Наш мер - провокатор

Надрукувати
Плітки
16.03.2010
ГукВесна прийшла. І хоча сніг ще не розтанув, та вже видно, хто, де і як працював. У даному випадку такі думки виникають, коли бачимо професійну (і не зовсім) діяльність міського голови Миколи Гука. Як інакше пояснити те, що попри безлад і розруху в місті, плануються даремні витрати з убогого дефіцитного бюджету, і нагнітається політична атмосфера у Дрогобичі?

Згадаємо ще той портрет Ющенка, який зняв Гук у своєму кабінеті. І повісив портрет Шевченка. Що ж це, якщо не відвертий протест проти законного нового Президента? У завдання міського голови (будь-якого) входить виконання вказівок зверху, але аж ніяк не демонстрація непокори.

Далі - проголошення Року Героїв у Дрогобичі. Причина "вагома" - резолюція Європарламенту, про відміну націоналістичних героїв (всі знають про кого йдеться). Що таке Рік Героїв, крім непотрібних балачок, популістичних закликів і тому подібної полови? Це витрати, і ще раз витрати! Дірявий міський бюджет будуть вичавлювати до останнього - адже вже заплановані заходи, акції і т.п.

Зараз сходить сніг, дороги (їх відсутність) просто лякатимуть навіть пішоходів. Місто в жахливому стані. Але ж це не хвилює мера - він повісить знаки про аварійну дорогу (вже видав наказ), і спатиме спокійно. Бо на дороги грошей нема. А на героїв є? Зовсім втратили почуття реальності у ратуші.

І просто верхом непродуманної політики, або навпаки - перлиною свідомої злочинної діяльності є наказ про встановлення 9 травня бюста Шухевича при вході у ратушу.

Якщо хтось не знає, то 9 травня цього року відзначатиметься 65-річчя перемоги над фашизмом. Свято міжнародне, в Україні також відзначатиметься на найвищому рівні. Мабуть, саме Великій Перемозі має бути віддано пріоритет 9 травня, перемозі наших дідів.

Пане мер, вочевидь, хоче поділити людей. Або перед кимось хоче вислужитися. Не можна вибрати іншої дати?

Шкода, дуже шкода, що виборів не буде у травні. Вся ця зграя непрацездатних популістів швидко би залишила ратушу. А поки що мають час хоч трохи реабілітуватися - якщо перестануть говорити, а бодай щось зроблять!

Що ж до провокацій мера Дрогобича, згадаємо відому байку "Ах, Моська, знать она сильна, что лает на слона"...



Переглядів: 6858

Коментарі (54)
 
Що додати -Дрогобичанам треба було думати кого обирати мером-не приблуду із Севастополя , а свого жителя-ще ніхто із колишніх мерів не завдав шкоди Дрогобичу так, як це зробив Гук-наглий, коротконогий тип.який малюється під націоналіста.Його основна ідея нажитися-вкрасти ше шо можна і адью Дрогобичу-Здраствуй Севастополь. А де ви всі громадські обєднання-піднімайте народ.виганяйте гниду із Дрогобича! Обєднуйтесь Дрогобичани, бо ще трохи такого правління і Дрогобицьким дорогам каюк!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Патріот, 12:32 16 березня 2010 р.
 
Я повішав би цього жиди-ка який написав таку статейку за одне місце. А Гук тут діє правидьно, можливо для декого важніше дешева ковбаса , а для більшості Українців ідея.
Рейтинг: 0+ -1-
 
кат, 12:34 16 березня 2010 р.
 
Хочеться доповнити пана Ката
Ідея у нас найчастіше потрібна тим, у кого вже ковбаса є :(
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адміністратор, 12:42 16 березня 2010 р.
 
Ах ти КАТЕ-ПАДЛЮКА.я знаю хто може так підтримувати того придурка ГУКА- ті, хто його висунув в депутати .Думав.ЩО ТАКОЖ ПРОЛіЗЕ туди пролізе.А тепер боїтесь, що і вам голови постинають?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Щебетуха, 12:49 16 березня 2010 р.
 
Наш мер-істиний випускник військово-політичного училища.Замполіти в арміі і на флоті це тупорилі барани, які до дір визубрили історію КПРС.Крім лозунгів, які ім зкинули з гори, вони нічого не вміють провозгласити.А за своі слова , жодноі відповідальності, перед народом, гроиадою не несуть.За час своєі позорноі каденціі, Гук" зробив"-Три монументи при візді в Дрогобич, музей дрогобицькоі ковбаси, памятник цибулі...Дрогобичанам, не потрібно, замполіта, який би вів нас , до національноі ідеі, ми самі готові його тому навчити.Для того, щоб ідеі наших героів-С.Бандери, Р.Шухевича стали реальністю, треба навести в своій хаті порядок, і будувати сильну Украіну-державу.Мер не спроможній навести порядок, навіть біля ратуші, не говорячи про порядок в міській владі, а популіські жести замполіта, дрогобичанам не потрібні.Вважаю, що Роман Шухевич, заслужив , від Украінців більшого, ніж якийсь бюст, в ніші ратуші.І хай замполіт повчится, у своіх вчителів -комуністів як треба увіковічувати память героів.Не пасує на обідрану, засмальцьовану блюзку , чипати червону троянду.У нас не так багато героів, щоб розкидуватись ними.Якщо громада , Дрогобича вирішить увікрвічити память Р.Шухевича в нашому місті, це має бути відповідне місце-можливо десь біля церкви Петра і Павла...Це повинні визначити фахівці-архітектори, а не замполіт з Севастополя.Думаю, якщо-би така ідея мала місце-Дрогобичани самі зберуть кошти на цей памятник.А міському голові треба навести елементарний порядок в місті-прибрати сніг, очитити дороги від бруду-Свято Воскресіння Христове через 20 днів, і зрозуміти що він має бути господаром в місті, а не "матросом з балтики".
Рейтинг: 0+ -3-
 
Олег, 15:56 16 березня 2010 р.
 
По воскресеньям , гуляя улицами РОДНОГО города, мимоволи сравниваю его с такими же городками Европы! Боль, тоска, стыд, ложатся на сердце! До чего же все обезображенно ! Покосившиеся заборы в которые вросли неухоженные кустарники- мутанты со скоплением прошлогоднего мусора, облетевшая штукатурка домов, не до конца зарытые траншеи, УЖАСНЕЙШИЕ дороги, зияющие глубокими рванными краями в добавок залитые водой, и торчащими старыми елками, воткнутыми в канализационный люк! На газоне остАновки , что в центре, сотни , а то и тысячи недокуренных сигарет, валяются вместе с пьными мужиками. Серые , уставшие люди месят грубый неубранный снег промокшими башмаками, матерясь на чем свет стоит на местную власть! ЧЕМ МЫ ХУЖЕ жителей Европы, почему так не любим себя , свой городочек! ЧТО СЛУЧИЛОСЬ С НАМИ! Я поняла, чистота в жизни есть преддверие чистоты сердца, и грязь совсем не от бедности, но от самого грубого проявления нашего НЕВЕЖЕСТВА!
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 16:36 16 березня 2010 р.
 
Вам Гука? Вам Сталіна потрібно, діди вушиві ! Вас мало били!  
 
Героїв - не потрібно,  
 
Історії - не потрібно,  
 
Держави - не потрібно,  
 
А що ж вам тоді потрібно, голодранці?  
 
Ви пнетеся до "закордону"? 
 
Та ви бидло, ви свого цураєтеся, як Шевченко говорив!  
Для вас Україна нічого не значить!  
Ви зрадники народу!  
 
Худоба, ви хоч знаєте хто такий Роман Шухевич? 
 
Доріг вам потрібно? Для чого? І для кого? Вам повік бути рабами і з торбами по жебрах!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Олесь, 17:07 16 березня 2010 р.
 
Агов, Адміністраторе,  
Тут ти брате чашу перелив!  
 
Як можна поважати президента, який є тупий як сибірський валянок, сфальшував вибори 2004го, двічі сидів в тюрмі, фізично побив покійного Керпу, і публічно висловлювався матом !  
Його поважати це себе не поважати! А хто сказав що ми повинні президента поважати? Це що, закон? Та плювати я на такого президента хотів! В нас не Радянський Союз! В нас свобода і демократія!  
 
Перепиши свою статтю і не будь підлабузником нової системи ! Будь тим ким ти є, так як Гук! Я Гука знаю, він своїм принципам не поступається! Він погроз і смерті не боїться (це завдаток з Севастополя, і закалка батьків з Сибірських шахт)! Який він провокатор? Це людина яка стоїть за правду! Я, і свідомі люди які за нього голосували нічого поганого в тому не бачимо! Навпаки-таких людей нам потрібно!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Адвокат, 17:22 16 березня 2010 р.
 
Шановний Олеже! Обкурився не лізь з коментами, ніхто не давав Вам права обзивати , нас парафіян бидлом.До коментарів з цитатами БГадюкіних, не треба коментувати події словами закінченого наркомана, який втік до Московіїї і там з чистим геричом відійшов у засвіти.Якщо наш мер , такий герой , повинен був чесно сказати -пацани , місто не лодка, ради не даю, не "поминайте лихом", і гонорово піти.Почав суди-пересуди, і повернувся.Повернутись мусів, не виконав всі обіцянки, ще одного паиріота україни, який привів його до влади, Якщо ти підняв прапор на подвірї, це не значить, що висохли сльозив тих кого ти рекетнув.Так, що якщо ви шановні за таких вождів, то Боженька вас почула і маємо тепер такого президента.Велика частка перемоги Янека кувалась на місцях такими бійцями як наш мер, нічого не роблячи , самі спрвокували людей до такого вибору.Я радий за вас Олеже, що ви маєте руки та голову, та колись прийде старість, руки відкажуть, голова також і не факт, що знайдеться хтось, хто захоче вас доглянути, ні держава, ні люди, тоді ви може і зрозумієте скороплинність часу, і побачите світ під іншим кутом.Хочем бути , і маємо право бути європейцями, тому і мусимо творити громадянське суспільство, для контролю за владою, щоб Гуки , Іванціви та інш. не будували собі за наш кошт "комунізм в окремо взятій господі" і знали, що за все треба буде відповісти. На мило та пральний порошок можете пустити бродячих собак, які є єдиним показником росту за каденції нашого мера.Не гнівайтеся та не гнівіть і буде вам щастя!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Довбуш, 17:33 16 березня 2010 р.
 
Це ж бо як "перепиши", "підлабузником", пане Адвокате
 
У нас завжди пряма лінія - якщо вибраний людьми, значить законний. Згадайте, добродію, як ми постійно виступали проти усунення того ж Гука, і як вітали його з поверненням.  
Але ж мер - виконавча влада. А що він виконує? Владу зверху демонстративно не визнає, волю виборців не виконує, це такі принципи? 
 
Знаю, що з Вами переговори не варто розпочинати, не признаєте ніколи чужих аргументів. 
Але все ж одне скажу. Якби про Вас особисто написати якусь дурницю, що порочить честь і гідність, без доказів - то Ви б певно одразу до суду подали. 
 
А на Президента пишете "сфальшував". Докази? Нема. Судове рішення? Нема. Результат роботи Гука? Нема.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 17:34 16 березня 2010 р.
 
Так, чий же ти, адвокате, будеш? Гука ? Ще рік-два його "керування" і містом стане бридко ходити. Дороги та тротуари, напевно, були ліпшими за Австрії, ніж зараз. Вас би з Гуком на пару повозити на фірі по наших дорогах, щоб собі трохи дупи повідбивали - може мозги собі би вправили... Хоча, даремна справа... 
 
А на адміністратора не лий бруду, бо стаття справедлива - мер повинен займатись в першу чергу міською господаркою, а не політикою. Був би Дрогобич взірцевим містом, тоді інша справа. :sigh
Рейтинг: 2+ 0-
 
спокійний, 17:54 16 березня 2010 р.
 
Я знаю.вшива твоя душа, хто ти.Знаю де живеш.Це ти так дбаєш за чистоту української нації?Та ти, покидьку, всіх дрогобицьких курв переграв, маючи нормальну жінку.І ти говориш про патріотизм?Та ти за копійку вдавишся, і всі хто тебе знає, з призирством ставляться до тебе, знатися не хочуть.Бідна жінкатвоя, язик не повертається сказати ій про тебе, вогер.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Щебетуха-Олесю., 18:00 16 березня 2010 р.
 
А що то за" премудрий" Олесь, то так напхав всім?Чи не з Мельників, "патріот" серемудрий?Всіх зумів обгадити, обпаскудити.Що душа болить за таким же злодієм, як сам?Ти ж палений злодій із злодіїв.З такими ми дійсно побудуємо Україну.АЛЕ ЯКУ ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 18:13 16 березня 2010 р.
 
Ото читаю я це все і див даюсь. 
Ну по-перше: автор статті мав би спочатку вивчити питання скільки грошей потратять на той бюст Шухевича. І якби він то зробив то був би вельми подивований, що все що потрібно для цього потратити то перенести бюст з кабінету міського голови до фойє Ратуші.  
Наступне. А де ж всі патріоти міста сиділи коли Іванців закатував у 40 вулиць всі дорожні гроші? Що вже забули? Тепер б'ємо всі Гука бо він тупий придурок виграв суд у депутатів та вернувся у своє крісло? А хто з вас захистив бодай словом свій вибір та вибір громади перед групою жадібних депутатів - а ніхто! І тепер ви хочете дороги, європейське місто?  
А хер нам всім. Бо всі галичани звикли що прийде чи то австрійський цісар чи то польський шляхтич візьме за барки та за яйця і примусить щось робити... А нема ні того ні іншого. Навіть комуняків шлях трафив. 
Та прийдіть хоча би раз під Ратушу та скажіть що кожен з нас вибрав хренову владу, та спробуй дати їм копняка. 
А після того спробуй обрати нормальну владу та проконтролювати її!  
А то одним мовним брудом ні місто не відбудуєщ, ні дороги не відремонтуєш. Так всі і пизд...нами і помремо.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дрогобичанин, 18:23 16 березня 2010 р.
 
Ви, пане Дрогобичанин, про бюст ще раз прочитайте. 
Йдеться не про кошти, а про вибрану дату. 
Погодьтеся, Шухевич і 65-річчя Перемоги над фашизмом якось не сумісні.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 18:27 16 березня 2010 р.
 
волю народу навіть , якщо вона вам не подобаеться треба поважати.Янек президент це вже факт з яким нам треба змиритись і жити пять років! 12міліонів не сфабрикуеш -це голоса нашого брата з східнои Украини ! чи ми думаем вони там неозвідчені і затуркані? так у нас більше не освідчених і вони на керівних посадах, там ходять в шахти і по пів дня світу не бачуть а тут керують як містом так і областтю і результат на лице ! можна наити тисячу відмовок але факти не пропьеш , місто в жалюгідному стані. і хто керуе ним мусить визнати це, і звернутись до громади за допомогою (не треба 100 років згадувати минуле Бандеру.Шухевича ) а треба навчитись будувати теперішне і маибутне -ось в чому патріотизм! віин нема і тому умови патріотизму змінились вони тепер визначаються інщими критеріями, не треба шукати ворогів, і ідолів. 
патріотизм в теперішніх умовах це наша повага до самих себе і тих хто нас оточуе бо ми живем не в Бразиліи, мусим навчитись поважати один одного і шукати разом шляхи подолання кризових явищ!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 18:30 16 березня 2010 р.
 
Пане Олесь, проблеми у Вас в голові, бо ви навіть того що написано, зрозуміти не можете.Читайте-"Сон"-Т, Шевченка-А той , щедрий та розкішний , Всехрами мурує, Та отечество так любить, так за ним бідкує, так із нього , сердешного кров, як воду точить.А братія мовчить собі, витріщивши очі...Ми не будемо мовчати, і звертати увагу на таких захісників як Ви.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 18:33 16 березня 2010 р.
 
Навіть дуже. 9 Травня давно потрібно змінити на день Скорботи за жертвами ВВВ. 
А то наші діти взагалі забудуть про цю війну - переможцем то став Радянський Союз, а на Західній Україні то тема зась!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 18:41 16 березня 2010 р.
 
написане Олегом для Олеся коментарів не потребує, правда коментарів не потребує! Слова про братію з витріщеними очима дуже пасує тим , хто планував та планує відсидітись в окопах.Ми сидіти не будемо, час розплати завжди настає.Це є істина з часів Адама та Єви.Як кажуть давайте не будемо їсти одини одного, розумію, що в неті люди яким не байдуже місто, а всім решта "глубоко плевать".Поваги та розуміння. Та все ж відкрити бюст в "день Победи" більше виглядає на гбешну провокацію, ніж на національну ідею. Мертві сраму не імуть, і всіх хто віддав життя в сташній війні, не важливо зякого боку треба поважати.Як на цвинтар 1 листопада то всі, а як трохи поваги то нас нема.Тому то і живемо так хреново, думаєм одне, робимо друге , росказуємо третє.Це і є корінь зла, там де правда там і честь.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Довбуш, 18:49 16 березня 2010 р.
 
Ось-ось, Довбуш істину несе у маси. 
Це (встановлення бюсту) чистої води провокація. Адже достатньо часу є і до 9 травня, і після.  
Зробить 9-го - знову будуть протести, взаємні звинувачення, нові "тріщини" в суспільстві. 
Воно нам треба?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 18:55 16 березня 2010 р.
 
Я підтримую то шо Гук дебіл і його треба гнати, але автор напевно комуніст або руский, Саша або Гріша панімаєш. Мої діди були в УПА і я хочу шанувати своїх героїв.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Андрій, 21:33 16 березня 2010 р.
 
адміну не варто тут вступати в діскусіи на то він і адмін))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 22:23 16 березня 2010 р.
 
Підтримую позицію Андрія відносно нашого мера.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дрогобичанин, 22:03 16 березня 2010 р.
 
Провокация не удастся! Дебилы это задумали, но с интелегенцией это не пройдёт. Рагули только баллов потеряют. А если попытаются испортить день победы, то есть перейдут черту порядочности, то с 10 мая начнётся охота на ведьм. Вот тогда берите вазилин в руки!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 02:56 17 березня 2010 р.
 
2 Андрій. До чого тут рускій чи комуніст? Добре, що твої діди були в УПА, добре, що ти пишаєшся з того - кожен має право на захист свої сторони: неможна недооцінювати вкладу УПА в Другій Світовій. Так, як не можна забувати і про інше - більш суттєве. То була страшна війна. І воювали на ній не хіба УПА, а й українці (і не тільки комуністи), і білоруси, і росіяни (нехай навіть москалі), і американці, британці... і дід мій по матері - УГОРЕЦЬ! не раз з РАДЯНСЬКОГО палаючого танку вилазив... американці і британці... інші... хто як міг боровся і всім за це честь і хвала... переміг не радянський союз, не УПА, не наші союзники - а ЛЮДИ, ті хто живими з того пекла вийшли... Я переконаний, що більшість з нас - урбанізованих - під перші ж вибухи снарядів чи авіабомб - земельку б скропили своєю рідиною... Тому 9 травня треба вшановувати власне як День Перемоги над фашизмом, День Перемоги у найстрашнішій війні - за всі часи людського існування...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Yarko, 05:26 17 березня 2010 р.
 
Если мер хочет, то пусть ставит бюст Шухевичу, это его право и право той части граждан которая его поддерживает , но наверное в канун 9 мая просто глупо ! Уважать и быть толерантным , учитывать виденье всех гражданам города он просто обязан, на то он и "голова"!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 09:02 17 березня 2010 р.
 
Довбушу і Максу.Радий що ви почали щось розумне писати, а то та гола критика всіх і вся так була надоїла.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Свій, 14:30 17 березня 2010 р.
 
Всім. А сесія Ради може відмінити розпорядження Голови міста?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 14:32 17 березня 2010 р.
 
При існуючій системі наша країна була і буде на останніх позиціях демократичного світу, з своєю розвиненою злочинністю (продажних чиновників, зрадників присяги-в погонах, їхні покровителі-вороги народу і т.п.). Якого мера ми не вибирали би, він стає частиною системи, яку не контролює суспільство і є спокуса десь відійти від своїх обовьязків. Якби у нас система-прямої демократії, при якій громада приймає і виконує основні місцеві рішення, ми би позбулись багатьох негараздів в нашому місті.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іван, 16:16 17 березня 2010 р.
 
Для Щебетухи: ти мене знаєш? всіх жінок переграв? А коні би тебе грали і обертали!  
 
Для Спокійного, Олега, Андрія,  
 
Я ще раз повторюю, що поки ви не навчитеся шанувати свою історію, памятати хто ви є, де живете і твердо стояти на свому - ніколи нічого не досягнете. 
Я нічого не преребільшую коли кажу, що ви є раби і на краще не заслуговуєте. Чому? Тому що вами можна крутити на всі сторони. З вас можна зробити що завгодно: комуніста, атеїста, демократа, нагнути за Ющенка, а потім проти Ющенка, за Тимошенко і проти Тимошенко, проти Януковича, а потім за Януковича! Скажіть мені, що я щось не так сказав!  
Тільки худоба піддається такому керуванню! Даю приклад: це ж яким ідіотом потрібно бути, щоб вибрати, наприклад, Ваврина до влади? Питається, що він зробив? Бо я нічого крім взятків, покривання серйозних злочинців, запроторення за грати невинних, списування десятків злочинів на одну і ту ж людину, і інших собачих справ, які він зробив не знаю. А дякуючи таким як ви він зараз закликає вас "йти на барикади", бо "відітєлі" човен пішов на дно і потрібно якось у владі зачепитись!  
Далі живемо дурними ідеями: чекаємо на обіцянку, потім чи вона виконана, а потім: "Ага, не виконав! Значить поганий! " І скільки разів так було? Це дитячий садочок, друзі!  
Лідер повинен бути патріот своєї держави і свого народу, а не свого корита! А чи виконає чи ні, залежить не від однієї людини, а від цілого керуючого апарату! А бидло ніяк того не дожене: Ющенко поганий, Гук поганий... 
Так, я згідний з Дрогобичанином: Іванців крав мільйонами, а ви сиділи і нічого не робили! А тепер коли грошей не залишилося ні копійки, то можна, на жаль, тільки бюсти виставляти, або роздавати державні нагороди, як робив Ющенко.  
Ви є перекоти-поле і на це абсолютно заслуговуєте!  
 
Тому я ще раз наголошую: перестаньте дурницями займатися, а краще беріться до роботи: відкривайте бізнеси, наймайте людей на роботу і піднімайте Дрогобич з непросвітної дири. Часи, що держава дасть роботу закінчилися.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Олег, 16:29 17 березня 2010 р.
 
скiльки у вас зла!
Рейтинг: 1+ 0-
 
бима, 16:40 17 березня 2010 р.
 
За тобою плаче Кульпарківська лікарня.Допоки такі дурні будуть жити на Україні, України не буде на карті світу.
Рейтинг: 0+ -2-
 
ОЛЕГУ від Щебетухи, 17:06 17 березня 2010 р.
 
ми раби ! а ти не раб? чи живеш ти в Лондоні, іздиш по німецьким дорогам , іш француську іжу яку купляеш в француських магазинах! ...
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 17:24 17 березня 2010 р.
 
Олесю, не знаючи людей не треба ставити оцінку тій чи іншій людині, ми вірили.що Гук після повернення на посаду, дасть собі раду, з казнокрадами, і він мав можливість це зробити, а дрогобичани добомогли -б йому в цьому.Він нічого в нашому місті не зробив і не зробить.Він -Раб Іванцівих.Вавринів , Суд...А ви-раб Гука.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Олег, 18:21 17 березня 2010 р.
 
хто захоче поважати Україну в світі коли ми такі паскудні. Ще зовсім недавно дрогобичани а особливо міська та районна влада клялись в любові до Президента Ющенка і що ми бачимо всі біг борди з портретами Президента Ю. стоять пошарпані подерті особливо при в'їзді в Дрогобич.Та це ж не тільки в нас так по цілій Львівщині. Ось такі ми місцева національна влада так дурили Ющенка так постійно дурять і нас
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 19:21 17 березня 2010 р.
 
Кто любит жизнь , понимает ее назначение, сам живет в гармонии и дарит ее другому! Сама жизнь указывает на саму себя, как на наивысший приоритет, наивысшую ценность , а современная политика менее всего имеет значение, ибо это понятие напрочь лишено научности и красоты! Кто предоставит общественности Дрогобычского региона на рассмотрение НАУЧНЫЙ ТРУД касающийся его комплексного развития! Где эти кандидаты , доценты экономических наук! ?Помогите меру, проявите себя! Но может нет таковых, ведь звание можно купить!
Рейтинг: 2+ 0-
 
АНЖЕЛА, 19:49 17 березня 2010 р.
 
-На прикладі ситуаціі в країні і в Дрогобичі ми можемо спостерігати загальний людський ПСИХОЗ.котрий мав місце ще у 30-і роки 20 століття, коли до влади прийшов А.Гітлер.Хто бачив тодішні хроніки, може пересвідчитись, що в Німеччині прихід Гітлера радо зустрічали всі, навідь домогосподарки прикладали два пальця до скроні і вигукували "ХАЙЛЬ".А що з того вийшло , знаємо добре всі...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Подорожній, 10:15 18 березня 2010 р.
 
2 Подорожній - ну вони просто патик перегнули))) Бо спочатку для Німеччини Гітлер зробив ну дуууууууууууууже багато)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
Yarko, 11:38 18 березня 2010 р.
 
Гітлер - то ще той був перець. Правда нашим політикам, чи то пак місцевим лідерам, до нього ой як далеко. Можливо нехай почитають "Майн Кампф". Чи для початку може хоч Біблію почитають. Ні я розумію, важко, треба букви знати, ну може хоч буквар нехай осилють, чи освоють прості відповіді на прості питання, ну приклад: "Пані Байса, а як каже котик?"; "Пане Гук а як каже коник?". Треба починати з малого і головне панове - терпіння. ми зробимо з наших політиків освідчених людей.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дрогобичанин, 20:51 18 березня 2010 р.
 
І ще одне, наш мер не провокатор - він радикал, при чому корінь слова тут "кал".
Рейтинг: 0+ -2-
 
Дрогобичанин, 20:56 18 березня 2010 р.
 
Дрогобичанину:  
 
Ой яке ж ти чмо дрого-БИЧАНИН, фу!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Лєна, 21:01 18 березня 2010 р.
 
Ну що "патріоти" ?Домовилися якому ідолу служити?Якому задниці лизати?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Муха Це-Це, 12:14 19 березня 2010 р.
 
Надзвичайно глибокоінтелектуальні коментарі. Для Свого - ми з Максиком пишем, тобі не подобається не читай, інтернет безмежний , пошар по порносайтах, вони дуже близькі до політики, хоча переглянув твої коменти, якогось зерна не знайшов, ні критики, ні пропозицій.Найгірше в житті байдужі люди! Живіть і тіштеся весною!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Довбуш, 12:47 19 березня 2010 р.
 
Дрогобичанин, в якій бібліотеці Ви взяли "Майн Кампф"?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 12:49 19 березня 2010 р.
 
Шкода, що по нашій землі ходять такі бездарні журналісти з яскраво вираженими антиукраїнськими настроями, і лижуть зад тим, хто дає вказівки зверху, водночас обліпивши їхніми бандитськими портретами свої кабінети. Підтримую Олега, хо це занадто емоційно, - та він правий.
Рейтинг: 0+ -1-
 
ROLAN, 13:26 19 березня 2010 р.
 
2 Свій: 
Електронні книги, правда російський переклад, можу дати ссилочку.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дрогобичанин, 17:55 19 березня 2010 р.
 
Я поважаю всіх людей, які воювали в 2 Світовій Війні проти фашизму, будь-якої національності! Справа в тому, що УПА теж воювала проти фашизму, тому їхній вклад в перемогу значний і вагомий, для Галичан особливо. Дякувати Богу, шо всі разом побороли німецьких свиней!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Андрій, 02:26 20 березня 2010 р.
 
Цікаві коментарі і цікаві думки.І потрібно поважати думку кожного.Вже не так багато тих людей, які знають про ВВВ з життя.Тому розколювати суспільство Дрогобича меру негодиться.Хочуть ветерани святкувати 9 травня.Хай святкують, а мер повинен привітати їх.Бюст Шухевича перенести в інший день.Шухевич звичайно заслуговує на більше в нашому місті і думаю прийде чимало людей на честь цієї події.А мер знову повинен привітати цих ветеранів, які воювали за Україну і зробити все, щоб небуло розколу і протистояння.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Костя, 22:42 21 березня 2010 р.
 
Я не належу до прихильників Гука, але те що він робить я цілком підтримую і додам що мало вінробить справ про які написано. А провокатор це той хто написав. Може давайте щоб усіх задовільнити введемо другу мову державну, віддамо ГТС, флот нехай російський перебуває в Криму скільки йому заманеться, гарнізон російських військовиків у Дрогобичі розквартируєм ( щоб брати не образилися)ну і ще подумаємо чим кому догодити.Пора для України жить- як говорив класик.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Георгій, 17:24 23 березня 2010 р.
 
Я не удивлюсь, если те кто старается убрать Гука с политической арены, сами справоцируют конфликт. Дело будет звонкое, а шишки собирать будет мер. Хоть как-то сможет проявить себя и остаться в истории города.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 05:25 24 березня 2010 р.
 
Гук - нещастя цьго містечка, а головне зло - тупі рагулі, які його заполонили і намагаються всім диктувати свої погляди
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олесь, 15:43 28 березня 2010 р.
 
Зло №2: ненажерлива бізнес-рада
Рейтинг: 0+ -1-
 
Стефко, 15:46 28 березня 2010 р.
 
Наш мер разом з депутатами тільки про свої кишені дбають. Зарплати вчасно не виплачують, дороги не ремонтують - відповідають: "Немає на це коштів! " Добре, що на свої відгодовані пики є. Наступне, з їх благословення нам періодично то воду відключають, то газ, то світло. Мерія і на це відповідь має: "Ремонтні роботи! " Ось так і будемо жити, доки мовчатимемо.
Рейтинг: 0+ -3-
 
гість, 20:36 28 травня 2010 р.
 
Відповідь кату!  
На цитату: "...можливо для декого важніше дешева ковбаса , а для більшості Українців ідея" можу сказати, посиділи б ви на воді з хлібом, то чи дуже б говорили про ідеї?!  
Про "ковбаси та ідеї" дуже гарно розповідають депутати. Отже, Кат - це депутат. 
Нам розказують про ідеї, а самі в той же час дітей своїх вчать за кордоном, хати-хмарочоси вибудовують. А запитайте їх, за які це кошти? Відповідь: "Чесно зароблені". Цікаво, коли ж вони "чесно назаробляли", якщо ми всі з колишнього союзу. Виникає питання: "Чому одні люди бідні, а другі (патріоти з ідеями) такі багаті?"
Рейтинг: 3+ 0-
 
гість, 20:46 28 травня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)