Плата за появу на світ

Надрукувати
Плітки
19.03.2010
ТюрьмаУ нашому славетному Дрогобичі безкоштовно неможливо ні народитися, ні померти. Тиждень тому (11 березня 2010 року) працівниками дрогобицького МВГУМВСУ у Львівській області на гарячому було затримано завідуючого фізіологічним відділенням міського полового будинку Дрогобича громадянина Цицика, який вимагав у породіллі хабара в сумі 1500 грн.

Затриманий вимагав гроші за повернення паспорта громадянки України та за надання медичного свідоцтва про народження дитини - без такого свідоцтва дитину не зареєструють в РАЦСі, і неможливо отримати допомогу на дитину.

У минулому році пан Цицик успішно прийняв 138 родів. Прикро, але після даного випадку виникає сумнів у безкорисливості такої професійної діяльності.

До остаточного розгляду справи громадянина Цицика випустили з-під варти під підписку про невиїзд. Чи буде доведено до логічного завершення цю справу, а може вдасться вимагачу все "залагодити"? Уникнути відповідальності?

Переглядів: 6820

Коментарі (122)
 
За такі речі треба судити по-сталінськи. 
Суд "Трійка", час розгляду-п'ять хвилин.  
Вирок-10 років без права переписки. 
Місце відбування покарання- 30-ти кілометрова Чорнобильська зона.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Галичанин, 16:26 19 березня 2010 р.
 
Істина, що на цей світ не прийдеш безкоштовно, а тим більше покинеш його, як страшний сон тривожить кожного з нас.Так само, якщо захворієш, то маєш гроші-виздоровієш, а ні- бери біле простирадло і йди пішки на цвинтар...Поки ще можеш...Страшна правда життя.Проте ще страшніше- бездушність людей, котрі давали клятву Гіппократа СЛУЖИТИ ЛЮДЯМ.Через руки п.Цицика пройшло багато породіль.Пам"ятаємо його молодого, здібного, але час робить з людей таких, якими вони врешті і стають.І не тільки час, але й ми самі, коли після консультацій у лікарів хочемо їм віддячити.Одного разу доля мене привела із знайомою жінкою у Львівський онкоцентр.Їй робили там операцію.І уявіть собі, при спробі віддячитись лікарю нас завстидали і сказали, що краще використайте гроші на оздоровлення після операції.Сказано було досить категорично, ми вже і не спробували повторити наші намагання.Так що не вірте люди, що всі такі лікарі як Цицик.Хоча у нас в Дрогобичі в лікарні таких, нажаль , багато...Кожен так і заглядає тобі в очі-і санітарка ліжко перестелить, і медсестра укол зробить при потребі...
Рейтинг: 0+ 0-
 
ДРОГОБИЧАНКА, 16:47 19 березня 2010 р.
 
Цицик порядна людина. Те що він брав і беруть відомо всім - з цього не треба робити сенсації. Посадити всіх не вдасться, крім цього він добрий спеціаліст. Це треба систему міняти, без корупції і хабарів. Це не виправдання для Цицика, мені просто його жаль.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Роман, 17:07 19 березня 2010 р.
 
а що було б, якби породілля відмовилася дати тих 1500?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 17:19 19 березня 2010 р.
 
Страхова медицина це і є вибір: 
 
а решта людей за бюджетні кошти. Так всюди по світу є, тільки в Україні. Чому? 
Тому, що як прийде страхова медицина, вкрасти гроші буде неможливо. В приватника гроші не вкрадеш!  
Далі піде конкуренція і ціни вирівняються. 
Не вірю, що просто так от Цицик впіймався. В нас так не буває. Напевно підставили. 
Інакше як так, що стільки злодіїв в білих халатах, а тут раптом він попався!  
Це щось не так виглядає...хоча хабарників не виправдовую.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Степан, 17:20 19 березня 2010 р.
 
Совести у таких скотов совсем нет! НЕНАВИЖУ эти НАХАБНЫЕ РОЖИ! ЦЫЦЫКИ, ШТОГРЫНЫ , ФРЕЛИКИ , КОСТЕЦКИЕ, -костяк коррупции в этом роддоме! Нужно собрать всех пострадавших от их злодеяния людей и дать им по заслугам!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 17:21 19 березня 2010 р.
 
сума взяток в середньому складае 2000 грн помножте на 138 =276000 грн! - на верх 40000-50000 грн получаем 220000 грн!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 17:27 19 березня 2010 р.
 
ДРОГОБЫЧАНКЕ ! Хочу заметить , что ЦЫЦЫК И ФРЕЛИК депутаты городского совета от НУНС! ГНАТЬ ТАКИХ паразитов надо! Фрелик сидит в кабинете на дверях которого висит табличка , О ЗАЩИТЕ РЕБЕНКА И МЕРИНСТВА! Высшая мера ЦЫНИЗМА у нас под носом , а мы, как будто слепы! Такие могут и детьми торговать ! А Аптеки в роддоме чьи? НАМ выписывают препараты в которых нет необходимости, берут их уже в платах себе , а мы как дуры молчим! Они пользуются нашим сложным эмоциональным периодом , зная что мы на это внимания не обращаем!
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 07:36 20 березня 2010 р.
 
До тюрми ублюдка, сволоч така!  
Він вже ходить і кричить, що відкупився!
Рейтинг: 0+ 0-
 
гость, 09:33 20 березня 2010 р.
 
ави говорите про клятву гіпократа ? де вона унашій славнозвісній центральній лікарні? її немає ні в пологовомуні в терапевтичному ні в хірургічному ні в очному ні в неврологічному відділеннях! ті самі цицики лише під іншими прізвищами:бігун ;петрики; красногурські ; не знаю за що їм зарплату ще й платять їм вистачає того що в людей вимагають! хабарники ! як їм не встидно пацієнтам в очі дивитися ! але нехай не забувають що крім людського суду є ще й найголовніший_ божий!  
ганьба їм!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:17 20 березня 2010 р.
 
Кожна праця повинна бути оплачена. Наші лікарі поставлені на межу бідності, коли б вони жили на одну заробітну плату. Але всьому є межа, якщо людина може віддячитись вона це і зробить, але якщо бідна дівчина не мала такої можливості, то і силувати - це злочин. А Фрелика не варто приплітати, афігенний чувак ВОТ такий вот чувак.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 21:43 20 березня 2010 р.
 
просто лікар погано ділився з Шевкенучем, Штогриним.В мене тільки одне запитання, за які кошти наші славні Фрелики, Бігуняки, Красногурські їздять новеньких машинах і будують гарненькі будиночки
Рейтинг: 0+ 0-
 
гість, 23:10 20 березня 2010 р.
 
які бідні?та ви подивіться на яких вони машинах на роботу їздять та в яких хатах живуть! певно на свою зарплату все це придбали! не смішіть про межу бідності! про яку віддяку ви говорите?їх прямий обовязок надавати медичну допомогу! а може будемо кожному віддячуватись ? через те так і живемо! а таким як цицик так ітреба! совість вже цілком втратив! може тепер хочтрішки боятися будуть!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 23:24 20 березня 2010 р.
 
Чув що цього року оф. плата за мед інститут - 24 000 грн. в рік.Діти лікарів мають бути теж лікарями - така радянська традиція.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 11:57 21 березня 2010 р.
 
Дрогобицьке мед. училище цього року - 11000!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 12:00 21 березня 2010 р.
 
Ото ж і виходять із стін вузів лікарі , котрі потім шукають на операціях серце в С...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Каменяр, 14:49 21 березня 2010 р.
 
Як говорять риба завжди портиться із голови тому і так виходить. А нам Українцям хіба би когось обмовити, а чому самі нейшли вчитись.А зарплата мізер у лікаря а коштів на освіту треба багато витратити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин І, 19:25 21 березня 2010 р.
 
А ти спочатку піди навчатися в Україні безкоштовно-а потім і лікуй задарма :cry :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:49 21 березня 2010 р.
 
Ото і виходить, що все життя треба буде дерти з тих хворих бідних, щоби вернути потрачені на науку гроші, особливо якщо до науки не надаєшся, ну дурень по -простому.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Каменяр, 20:57 21 березня 2010 р.
 
А де совість ! Можливо у когось є зайві гроші, а у декого їх немає.Що робити другим! Помирати.Тому підтримую Анжелу.Кожному по заслузі!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин ІІ, 21:36 21 березня 2010 р.
 
Медицина в катастрофічному стані.Зарплати бракує лікарям, бо вони вчились "за гроші", от відбити і треба.Беруть усі-Цицик за роди, Кучма-за наркоз, медсестра-за простинь, швидка- за виклик, терапевт-за лікарняне.А ми даємо, бо віримо, що заплативши лікар буде професійнішим.Не буде... :sigh
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 09:17 22 березня 2010 р.
 
От і розв"язка до питання вступу в інститути-більшість іде туди вчитися, бо батьки -заробітчани за кордоном і можуть в багатьох випадках своїх дурних дітей вчити у престижних вузах, Я знаю в Дрогобичі багато таких, пропрацював в школі більш 30 років.І з великим сумом можу сказати, що більшість таких дітей, що сиділи на уроках, бавлячись мобільником і при відповіді вчителю мовчали, як риба, попоступали в інститути за гроші, а потім приходили в нашу школу на практику і боялись провести урок, написати конспект.Зате похвалялися всім що вови вчаться в інституті.А та дитина, що батьки неспроможні були виїхати за кордон на заробітки, сирота, чи залишив батько ішли в училища, бухгалтерську школу, а при розмові встидалися говорити, де вчаться, хоча в школі були толковими дітьми.Я можу назвати прізвища, але не буду, щоб остаточно не псувати дітям життя.Адже ступивши на стежку брехні, вони ще довго будуть по ній іти, бо то найлегший шлях в житті...Хай навідь і грішний...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Каменяр, 09:32 22 березня 2010 р.
   
Свій, 09:42 22 березня 2010 р.
 
Не розумію, що визвало таку бурю.Такий стан речей був, є і буде.В країні тотальної брехні і повної зневаги до інтелігенції інакше бути не може.Всі такі мудрагелики, а чи знаєте ви оклад хірурга з вищою категорією 1700грн.Питання є? Завжди згадую свого товариша, з яким служив у війську, він зараз ведучий нейрохірург на Волині, для того щоб оцінити як воно, пропонував стати і 7-10 годин простояти на ногах на одному місці, і після цього приступити до оцінки праці хірурга.Влада працює по принципу Сталіна -"врача и учителя прокормит народ".Хотів би побачити , як всі вищеподписавшиеся прожили в місяць на 1700, а є ж ще комунальні, школа, харчування.Знаю дуже багато лікарів, які в приватних розмовах говорять, що вони дискомфортно себе почувають коли хтось, десь колись щось пхає в кишеню, найкращим виходом з такої ситуації є, або введеня плати офіційної з певним відсотком зарплати лікаря, абострахова медицина.І перший шлях є нереальний бо є порушенням 49 ст Конституції, а другий нереальний в звязку збюрократичною машиною та великим прогнозованим обємом грошей.Обама в Америці з її потугою з великим трудом пропихає реформу охорони здоровя.Чомусь коли в архітектурі, чи земельному відділі, чи при приватизації розпихають сотні і тисячі доларів , всі мовчать, а коли віддячать лікарю кількома гривнями, сморід на все місто.Не захищаю Цицика, форма його вимагання просто хамська, і потребує покарання. І ще одне, чомусь ніхто не пише про працю швидкої, і не чув я подяк і гарних слів, тим людям які в епідемію свинячого грипу без масок та рукавиць їздили на виклики, рискували своїм здоровям тому що не знали куди їдуть і з чим боротись.Або подивіться на участкових терапевтів і педіатрів, така бідося , що просто жах, і це люди, які закінчили університети пройшли інтернатури, за всіх влад та режимів, це був цвіт нації, а тепер як бачу як наш участковий терапевт чалапає по болоті, питання про цвіт нації відпадає само собою.Закінчу притчею- не суди нікого поки не попробував походити в його чоботах.І питання на засипку, коли отримав по черзі квртиру лікар в Дрогобичі?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 10:49 22 березня 2010 р.
 
Ніяким документом і ніде не передбачено, що лікар повинен забирати паспорт в пацієнта і не віддавати його до тих пір поки останній з ним не розрахується !  
Цицику не місце в пологовому будинку. Таких як він потрібно садити за грати !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Каменяр, 11:15 22 березня 2010 р.
 
шановні регуляро читаю ваш сайт щоразу волосся сточ стає:краще б взагалі нічого не писати, ніж бути такими безграмотними вивчайте мову !
Рейтинг: 0+ 0-
 
текля теодозіївна, 11:22 22 березня 2010 р.
 
Пані Текля! В інеті цензури нема і можна писати як кому зручно. 
З повагою :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 11:20 22 березня 2010 р.
 
Шановна Текля! Ви помилились сайтом, вам потрібно на сайт філологічний, а в нас сайт практичний.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 12:24 22 березня 2010 р.
 
І знову до того ж питання.А коли останній раз вчитель отримував квартиру?І не кожен вчитель має 1 тис.700грн.зарплати.То що, ви даєте систематично вчителям гроші за оцінки?(будемо щирі-чи вони вимагають так як лікарі?)Всі на бюджеті.Але лікарі ще і на госпрозрахунку, не забувайте! Дають собі ради, не переживайте-торгують ліками, через одного мають аптеки, Випмсують ліки по таких цінах, що і на хліб не лишається, лише для того щоб аптекам давали виручку.А потім ще "ЕПІДЕМІІ" ! Ох і вигіднІ лікарям вони були!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Каменяр, 12:50 22 березня 2010 р.
 
Доки ми будемо виправдовувати взятки? 
Давайте тоді виправдовувати і злодійство!  
Пів Дрогобича без роботи, то що всім йти красти! Бо нема за що хліба купити?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 14:25 22 березня 2010 р.
 
Почнемо з того, що не кожен лікар має 1500грн., але це не дає йому права так нахабно вимагати гроші.Такого як на Львівщині немає нігде, державні лікарні вони собі "приватизували"; але люди, це ж ви їм дозволяєте так поводитись, чому ніхто не пише скарг у таких випадках? Віддячити людина має право, і то чим може, чи як вважає за потрібно, а так вимагати, то вибачте - вам не місце в такій благородній справі, як медицина.Слухаючи про дрогобицький пологовий буд. волосся дибом стоїть, і не виключено, що Ц.підставили колеги для вирішення кадрового питання. Про нашу медицину - злидню говорити можна довго: ліки - пустишки(їх в наших аптеках чимало), зменшені курси лікування із-за дороговизни препаратів(а багато людей не може і то оплатити, кажуть доктор, дайте щось дешевше), а ще й такі блазні Ш., Ш., Ц...В кожній прфесії є такі люди, та тяжко на таке дивитись в медицині. Та не думайте, що всі такі, не у всіх є машини і облагороджені будинки, хоч віддали тій царині велику частину життя, а до чого дослужилися? Отож, пропоную тим панам, що дуже хочуть грошей працювати у приватних лікарнях, а не робити з державних такі.Думаю на їх місце знайдуться добросовісні, чутливі - вірю такі є.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олеся, 17:00 22 березня 2010 р.
 
я думаю все буде добре і хабарники будуть розстріляні у нетрях
Рейтинг: 0+ 0-
 
кукурудза, 18:48 22 березня 2010 р.
 
Все це балачки поговорили, пописали і розбіглися.Ні кому ні чого небуде, так само, як з бідною дитиною, якій ампутували ручку.Коли заступником по лікувальній роботі в центральній міській лікарні працює лікар по спецільності санітарний лікар.НОНСЕНС.
Рейтинг: 0+ 0-
 
дрогобичанен, 20:27 22 березня 2010 р.
 
Всі розуміють, що потрібна державна реформа, коли громадяни за свій заробіток мають змогу забезпечити себе- своїм житлом і безбідним існуванням. Немочні люди забеспечуються муніципальним житлом і допомогою. При теперішній системі льгот, а не заробітку, влада країну доконає, як добили радянський союз.
Рейтинг: 0+ 0-
 
бор, 21:18 22 березня 2010 р.
 
Немаєш грошей, значить всьо пропадай! Називається!  
По всюди таке твориться, і вже давно! Люди самі винні, навчили! Кожного разу взятки давати, і акушеркам, і всім підряд!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Роман, 23:06 22 березня 2010 р.
 
Шановні дрогобичани! Звичайно, дуже прикро, що наш роддом "прославився" на всю Україну. Я не хочу захищати лікаря Цицика. Але не можу пригадати хоч би один випадок, коли б лікаря чи то із-за халатності, чи неуважності притягнули до кримінальної відповідальності. До прикладу, випадок із 9-річним хлопчиком. Дитина втратила руку, стала інвалідом, і в передачі "Свідок" по НТН головний лікар Бігуняк сказав, що це складний випадок і що він не в курсі всього, і що лікарі, які винні, будуть покарані, але до сьогоднішнього дня травматологи - Мацигін, Толоман працюють. Їм не зняли ні категорії, не відсторонили від роботи, хоча в інших країнах однозначно вони б одержали відповідне покарання. 
На мою думку, лікарю Цицику потрібно вибачитися перед родиною цієї пацієнтки і перед громадою міста.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:49 23 березня 2010 р.
 
Такого ще не чула - "сайт практичний". Що виправдовуєте цим? Так, коли йдеться про відвідників сайту, то кожен пише, як уміє. Та от авторам все ж треба хоча б відмінки та граматику засвоїти. А тоді вже писати. Безграмотність вона і є безграмотність.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 07:54 23 березня 2010 р.
 
Дякуємо, Довбуше :) 
 
Шановна Текля Теодозіївна, де Ви виправдання бачите?  
Виправдання потребує дріб’язковість, коли за помилками людина не бачить суті написаного.  
Можливо, Ви допоможете нам писати? Бо ж найлегше критикувати. 
P.S. "Відвідник"? Нові слова придумуєте? :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 08:08 23 березня 2010 р.
 
Хто без гріха хай перший кине камінь.  
Не судіть і не судимі будете!  
 
Люди, слідкуйте щоб у вашому домі і роботі все добре було
Рейтинг: 0+ 0-
 
саманта, 08:53 23 березня 2010 р.
 
2 Текля Теодозіївна ! е два шляхи рішити цю проблему вказану вами вище .перша прочитавши статтю , відредактувати іі і прислати назад в редакцію(думаю вам більше підіишов саіт філогогічного напрямку а не з новинами) 
другии варіат якщо ваше несприиняття всього шо тут написано вас обурюе, не утруждаите себе перечитуванням ціеи інформаціи, не провокуите погіршення власного психологічного стану і за "неграмотних " адміна і дописувачів не заходьте сюда.це не дуде вас заставляти писати тут коментарі, і зробіть вашу думку важливою і ціною на іншому більш грамотному саіті ВІКІПЕДІЯ
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 10:55 23 березня 2010 р.
 
Ти коли рано стаеш чи дивешся на себе в зеркало, коли подився зразу б 
 
іжи до компютера і прочитай своі коментаріі, і ти може зрозуміеш, що тобі вже пора до психіатора записатися на прийом
Рейтинг: 0+ 0-
 
дрогобичанину, 12:38 23 березня 2010 р.
 
Шановний адміністратор! Чому без дозволу Ви знімаєте коментарії про славну ору.
Рейтинг: 0+ 0-
 
дрогобичанен, 18:11 23 березня 2010 р.
 
Для свідомої Дрогобичанки.Тоді вибачатись повинен не тільки Цицик, але ряд інших.І що з того?А дитина до кінця свого життя інвалід.До таких "лікарів" потрібно приміняти суворі заходи і це буде наукою для інших.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Костя, 21:29 23 березня 2010 р.
 
Налицо видны элементы морально разложившихся людей , у таких парзитов, напрочь отсутствует направление мышления созидательного труда на общее благо! Они опасны застоем в том смысле , что сами уже разлагают других! Такие Фрелики , Цыцыки создают условия при котором вымогательство , становится нормой повседневной жизни ! Если бы кто то , не из свиты, попробывал открыть частный роддом в городе, то будучи депутатами Фрелик и Цыцык на корню завалили бы все начинания! Посему нужно ГНАТЬ таких прочь!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:56 24 березня 2010 р.
 
А куди ж гнати, якщо виробництво таких 2цициків" поставлено на поток.Вже цього року в медінститути будуть поступати діти еліти, котрі в школах вчаться аби-як.Хіба вам не відомо?От і бояться вони екзаменів(хоча там також коррупція), а краще , як казав один учень, відповідаючи на питання тестів, просто вгадував їх, не знаючи ні бельмеса-ворожив на відповіді"сів метелик на травичку і сказав якусь дурничку.Раз, два , три а то будеш ти.."І знаєте, вгадав 50 % відповідей! :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Подорожній, 09:19 24 березня 2010 р.
 
Я вважаю, що нам всім (українцям) потрібно провчати лікарів, викладачів, ДАІшників і т.д. Потрібно всі подібні ситуації записувати на мобільні телефони, диктофони, камери, закидати ці матеріали в інтернет в редакції газет на телеканали.І тоді вони будуть боятись хоч одну гривню вимагати. А якщо людина захоче щиро віддячитись сама то нехай віддячить як хоче і може, хоча ці віддяки і провокують на хабарі в подальшому.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Контрабандист, 13:06 24 березня 2010 р.
 
Здається, це - найцікавіші коментарі, що доводилося мені читати на НАШОМУ сайті:) Щоправда, я відносно новенький дописувач, і нечасто мені щастить гуляти всесвітньою мережею. 
Підтримую Довбуша. А взагалі тема дуже складна. 
На мою думку, варто вимагати скасування в Україні плати за навчання у державних навчальних закладах всіх рівнів. Незалежно, чи це перша, чи друга вища/технічна освіта. Винятком повинні бути лише приватні заклади освіти та навчання для іноземців. А вступ - виключно за рівнем знань. Одним словом, як це і було 20 літ назад. 
А вимагання хабара - це самоприниження. І хоч яким би гарним спеціалістом не був лікар, та свій імідж, як і репутацію лікувального закладу він понизив до рівня болота. 
О, як нам, чоловікам, добре! Не треба народжувати:):):) 
Надаю ексклюзивне право пані Теклі відредагувати мій текст.:) 
Анжело, співчуваю! Мабуть, і Вам довелося народжувати у Дрогобицькому пологовому будинку.:( 
Ви у Франції вже побували?:) Як там Мулен Руж у Парижі, ще прикрашає довкілля?:)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 02:51 25 березня 2010 р.
 
розумію кожен говорить про те що його болить, хочу нагадати те що крім медицини у нас також безкоштовна освіта. От і виникає запитання чи повинні нести кримінальну відповідальність керівники вишів за те що встановлюють плату за навчання та не тільки вишів. Корупція з'їла нашу державу ніде ніякого навіть елементарного дозволу ви не отримаєте без хабара лікувати потрібно всіх і якщо є приказка лікар оздоров себе так і народ повинен сам себе оздоровити від хабарництва
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 09:45 25 березня 2010 р.
 
Дякувати Богу, але дуже рідко спілкуюся з лікарями. Старшого сина народжувала у пані Стрєльнікової - низький уклін, при закінченні її зміни вона мене не залишила а довела все до порядку, тоді здала зміну. Навіть слово не сказала про гроші, всі препарати були їх.Хоч в той день я мала можливість народжувати у Фрелика (інтуїція певне спрацювала). А молодшого сина родила в Бориславі, то мені дитину не віддавали з документами про народження, я дитину забрала а довідку потім сваркою відібрала. Розумію віддяку, але бувають випадки, коли в кишені вітер гуляє. В нас в Дрогобичі нема грошей - вмирай. Знайомий помер на передпокої, бо навіть ніхто не подивився. Нам потрібно відстоювати себе, знати свої права і боротися за них
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 12:17 25 березня 2010 р.
 
знаете шановне панство ликари *** мер *** а дрогобыч дуже гарне мисто
Рейтинг: 0+ 0-
 
ыы, 18:09 25 березня 2010 р.
 
К какому выводу мы пришли?Когда мы говорим-Афганистан и Талибы то подразумеваем центр наркоторговли , Аль Каида -терроризма, и все понимают, что зло нужно искоренять любым способом, А когда говорим ДЕПУТАТ , то все осознают - СОСРЕДОТОЧЕНИЕМ ПОДЛОГО КОРРУМПИРОВАННОГО СООБЩЕСТВА , ЖИВУЩЕГО ЗА СЧЕТ ОБЩЕСТВА , ОБРЕКАЯ ЕГО НА НИЩЕНСКОЕ СУЩЕСТВОВАНИЕ! Сама суть ДЕПУТАТСТВА искажена полностю, и мерилом такого положения есть наше доверие ! Посему нужны кардинальные изменения , радикальным способом , без млявости и трусости ! Почему не выбрать лучшее из мировой практики обустройства государственной власти! Нужен референдум об отмене института ДЕПУТАТСТВА , как исжившей себя форме власти!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:42 26 березня 2010 р.
 
Прошу не вживати більше слово "МЕР". бо їм всім і до Війтів далеко.Пропоную слово - СОЛТИС.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 12:53 26 березня 2010 р.
 
От і я про освіту! Ректори вузів стоячи вітали ТАбацюгу, за його вирішення вступної кампанії.Хто не в темі просвітлюю- третинаЗНО, третина -атестат, третина вузівський екзамен.Всі задоволені - професори при вступі, школа при виступі.Цицик при всі й повазі з своїми цифрами "шмаркач" навпроти Скотного, та інших радостоячивітаючихкозлів.Хто має дрібні діти переходьте на бульбу, царі ж бо за час ЗНО поголодніли, так , що тарифи на вступ будуть ого-го! Удачі та смачноїбульби на довший термін!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 18:15 26 березня 2010 р.
 
Цицика, завідувача роддому та головного лікаря лікарні треба як мінімум гнати з роботи без права займати керівні посади. Вони про хабарництво знали і знають, теж брали і беруть свою частку... Міліціянти - молодці!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олег, 20:49 26 березня 2010 р.
 
Депутатство это как зов , состояние души, готовое на сложный и долгий , а главное бескорыстный труд во имя отечества ! Он подобен священнослужителю, сознательно отдавшему свою жинь СЛУЖЕНИЮ ГОСПОДУ, довольствующемуся тем, что у него есть ! Наверное, нет более радости, нежели та , когда видиш хорошие дела рук своих , светлые лица друзей да и просто прохожих!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 22:33 26 березня 2010 р.
 
Діти Цицика вчаться в Києві у престижних ВУЗах, він їздить на Мерседесі та живе в особняку!  
Гнати його треба, як паршивого пса з роддому та заборонити йому займатися лікарською діяльністю!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ольга, 23:35 26 березня 2010 р.
 
всі ми гарно пишемо, але всі лікарі в пологовому дуже гарно беруть.УСІ ! Цицик брав найменьше.На яких машинах їздять.Головні облали усіх лікарів даниною.ВДрогобицькій лікарні почалася безплатна акція на лікування.Поступила команда від Бігуняка, Шевкенича, а то вони злетять.
Рейтинг: 0+ 0-
 
земляк, 20:55 27 березня 2010 р.
 
Всі лікарі брали, беруть і будуть брати. До тих пір поки, не буде нормально оплачена праця державою.Всі звикли до безоплатної Радянської системи - та вона ніколи такою не була ! Здоровя - це так само безцінна річ, її треба берегти, якщо не виходить- то купити(вчасно).Лікар - така само людина, а не робот.Всі беруть - навіть ті самі депутати, міліція, мер - тільки все вимірюється тисячами доларів...Подивіться, які дороги в місті, яка загалом господарка ... Всі займаються бізнесом - звичайною спекуляцією.І той, хто хоче мати здоровя зрозуміє, що воно дорожче за кусень мяса чи банки червоної ікри. А лікарі - справжні лікарі - завжди гуманні до тих, хто не має достатку (таких мало.., дуже мало).А Цицик став "цапом відбувайлом", по при те, що не мав ніякого морального права вимагати, і не нам судити його вчинки - "суд трійка" "без права переписки" - час репресій давно закінчився.Платять тепер коли зявляються на світ і, коли з нього йдуть - тільки тим хто бере за поховання не накладають кайданки і про них не складають пліток в інтернеті!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Федот, 10:45 28 березня 2010 р.
 
Пропоную у випадках вимагання хабарів, з боку лікарів, звертатися у відповідні органи, щоб хоч якось викорінити це зло у Дрогобицькій лікарні! Нехай просто бояться їх брати !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Андрій, 11:51 29 березня 2010 р.
 
ВСЕ, досить! З 1 квітня нікому ніяких взяток не даю! Не знаю скільки протримаюся. 
Закликаю ВСІХ попробувати!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 12:53 29 березня 2010 р.
 
виглядає так, що більшість дописувачів, які писали вище, мають золоте здоров"я... Напевне, планують лікуватися нетрадиційними способами.. Як, наприклад, сечу пити, чи компреси із фекалій прикладати.. Я веду до того, що скоро тільки так і будемо лікуватися. Всі лікарі, які мають хоч крихту поваги до себе, полишать медицину. НЕВДЯЧНА ЦЕ РОБОТА. Маю знайомих медиків - все їхнє дозвілля спрямоване тільки на постійне самовдосконалення в професійній сфері. ЗАРАДИ ЧОГО ? Ото повитирали ноги до них і тішитися, що такі правдолюбці. Які питання, візьміть собі ножа і самі виріжте апендицит, або вдома народжуйте у ванні.. Я не підтримую Цицика, але через кількох всіх "обливати брудом" ! Кому так погано в Дрогобичі, поїдьте до Львова, вас там швидко навчать розуму. Почитав і страшно стало. Сподіваюся, що лікарі не полишать роботи. От поляки, греки - щось не влаштовує- відразу бастують. А у нас - крайні тільки медики і вчителі. От перед святами ціни підросли(! ) - це нормально? А піди на базар і попроси їсти, аби не вмерти! Але це ж БІЗНЕС, свята справа.. Зараз всі БІЗНЕСМЕНИ!
Рейтинг: 0+ 0-
 
земляк, 18:01 29 березня 2010 р.
 
За 2009рік в ДМПБ відбулось близько 1800 пологів на родзалі працює 10 лікарів наприклад лікарі із вищою категорією приймають деякі за рік біля 120 пологів а деякі поза 200...ТАКЩО пан Ц... не тягне все на себе як говорять інші. А тим більше займається і приймає більш складні пологи спить із телефоном вдень та вночі а також у вихідні і свята.В той час коли інші святкують собі і нічого їх неінтересує до нього завжди можна дозвонитись.(ОТ І ДУМАЙТЕ САМІ А КОГОСЬ ЗАВЖДИ ДОБРЕ ОБМОВЛЯТИ...) :sigh
Рейтинг: 0+ 0-
 
Невідомий, 00:00 30 березня 2010 р.
 
Чому завжди крайні лікарі та вчителі а МІЛІЦІЯ у нас чесна перше треба із них починати ти на службу в лави НА ТОБІ КВАРТИРУ... :cry :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
читач, 00:10 30 березня 2010 р.
 
Бажання віддячити лікарю за увагу- кожного особиста справа.Але вимагати гроші в жінки за роди? А якщо у неї немає грошей, що тоді ? Чекати поки з"являться, сидіти вдома відклавши роди?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Любов, 20:21 30 березня 2010 р.
 
забагато честі злу.Поговорімо про добро.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Берегиня, 22:58 30 березня 2010 р.
 
Я проти хабарів!  
Проте, знайдіть таку людину, яка б вивчилась в наших медуніверситетах(6 років стаціонарно + 3 інтернатура) - все платно (і не мало), знайшла місце праці (теж безкоштовно! ), отримувала зарплату 1500-2000 грн. А ви ще й хочете, щоб лікувала без медикаментів та без промахів (в кожного медика свій цвинтар). 
:? :? :?  
Ну як, хто хоче таку професію? Я б не хотіла, принаймі не в нашій державі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
жителька міста, 19:10 31 березня 2010 р.
 
Я була свідком того, як один з гінекологів нашої лікарні вимагав гроші у чоловіка жінки, яка поступила з діагнозом позаматкова вагітність. І до моменту поки не були принесені гроші( а чоловік їздив за ними в Стебник , якщо не помиляюся. але точно поза Дрогобичем), цілий поверх гінек. відділення слухав крики бідолаги. Ось і таке буває(((
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанка, 22:00 31 березня 2010 р.
 
На зборах ЗАТ"Дрогобицький роддом" було одноголосно прийняте рішення:роди 1-го квітня приймати безкоштовно, кожній десятій-немовля у подарунок.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 10:07 01 квітня 2010 р.
 
Обнагліли в нашій Дрогобицькій лікарні вже зовсім! Плачуться тут на сайті лікарі, виправдовують себе, буцім-то зарплата в них мала, дітей їм треба вивчити в медінститутах, вдосконалюються вони постійно... 
А совість людську втратили зовсім! Хто з бюджетників заробляє більше? Одні лікарі такі "бідолашні"! Вони просто користуються що це людське здоровя (не їхнє), людські долі... :sigh
Рейтинг: 0+ 0-
 
Аліна, 10:11 01 квітня 2010 р.
 
Шановна Дрогобичанка Ви нічого незнаєте а говорите лікар повинен надати невідкладну допомогу якщо знаєте хто це чому ненапишете прізвище або хоч ініціали якщо із цією жінкою щось би сталося відповідав би лікар У НАС ГОЛОВНЕ ФАКТИ А НЕПРОСТІ БАЛАЧКИ. :( :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
НЕВІДОМИЙ, 22:05 01 квітня 2010 р.
 
нарешті в лікарні дали аванс(150-200 грн)нарешті буде защо купити паску яйце та кусок шинки
Рейтинг: 0+ 0-
 
doctor Haus, 22:47 01 квітня 2010 р.
 
для bas А у вас "в Голландии" лікар живе на 100 евро в місяць? :zzz :(
Рейтинг: 0+ 0-
 
doctor Haus, 13:48 02 квітня 2010 р.
 
doctor Haus! Як би не лікарі Сталін жив би до сьогодні і ви б не плакали шо маєте 100 евро в місяць. ;)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 14:02 02 квітня 2010 р.
 
Згідний з доком хаусом, а сумбур свого розумію як наслідки посту та сумом за Сталіним.При зарплаті в 4-5000 євриків, той же доктор Цицик чхати хотів би на ваші взятки у вигляді фуфлижного коньяку!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 15:06 02 квітня 2010 р.
 
Як би всі мали таку з/п то чхати хотіли б на Цициків і його роддом а їздили б лікуватися в Европу і Мозамбік!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 15:11 02 квітня 2010 р.
 
doktor Haus, всім бютжетним організаціям (якщо мають грамотного бухгалтера, котрий думає про працівників) сьогодні видали зарплату у повному обсязі. Нема чого плакати і про платне навчання у ВУЗі. Обирайте тоді безоплатну форму в такому, де недобір. завідома батьки "сунуть" дітей туди, де потім можна "відбити" вкладені гроші сторицею.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Любов, 20:15 02 квітня 2010 р.
 
народ не роздуваите тут мега тему всеукраинського маштабу! зарплата лікаря діисно в раионе 1200-2000грн! вони брали і будуть брати поки іх зарплане не буде хоча б 1000 у.е але суть не в тому.дають бери але не вимагаи! лікар це не ігрові автомати поки не закинеш не почне роздачу, думаю зроби цю операцію бонусну і диму не було б ! а так поплатився за свое хамське відношення до паціентки...
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 22:43 02 квітня 2010 р.
 
тест на людяність, на жаль не пройшли.Шановна Анжела, корупція-це використання посадовою особою службового положення з метою особистого збагачення.Доктор Ц.не депутат, не має власного особняка(проживає в будинку тестя), діти-студ.Київського медуніверс.та Ів-Франківського, "Мерседес"11-річного віку, розмитнений на батька-інваліда.Пане Макс, ви явно перебільшили доходи скромного провінційного гінеколога:276 тис.грн.Цю суму неможливо заробити навіть не вилазячи з роддому(дурдому)день і ніч.Ви знаєте, скільки годин народжує жінка?Скільки годин підряд вона може безперестанку кричати?Це вже не роддом, а сущий дурдом! Кожна друга жінка народжує з ускладненнями, і за все це несе відповідальність-лікар.Назвіть хоча б одну жінку, яка прийшла народжувати і черговий лікар не прийняв пологи, бо вона йому не заплатила.Не там шукаєте панове, у нас є інші категорії людей, які вміють заробляти одним підписом, непереживаючи, що хтось раптом через його помилку помре, а пан Ц.(пан Ш., пан Ф., пан.К.)-ПЕРЕЖИВАЄ і добре розуміє, що може коштувати його помилка.У принципі, кожна роділля має, з-поміж іншого, і сумний шанс-померти.Усі лакарі- не святі, і, на жаль, вже не романтики.Про це чудово подбала рідна держава, звівши їх до рівня злидарів.Зарплата лікаря вищої категорії 1200-1500 грн.-це повний абсурд, цинізм.Це змушування лікаря або змінювати професію, або пристосовуватись, щоб реально ВИЖИТИ.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 01:29 03 квітня 2010 р.
 
А Цицик значить пройшов тест на людяність ?! Вимагаючи в породілі, яка не мала на кусок хліба, 1500 гривень він пристосовувався щоб ВИЖИТИ ?! Коли йому сказали, що не мають такою суми він сказав: - Йди позичай - це твої проблеми! Це людяність, пане ПСИХОЛОГ ? А скільки дітей родилося з вадами через халатне ставлення лікарів під час прийняття пологів? Щось не чути щоб хоча один ніс будь-яку відповідальність! Дуже дорого, в прямому і переносному сенсі, обходиться таке пристосування лікаря пересічному жителю!
Рейтинг: 0+ 0-
 
житель, 10:52 03 квітня 2010 р.
 
Ганьба всім хто захищає таких лікарів. Як можна так нагло вимагати взятку. І що це за така неофіційна "офіційна" плата? Моя думка - якщо ти хочеш дати добровільно "як вдячність", то давай, але якщо вимагають - руки обрубувати. Є ж у нас все таки міліція... от попався б мені такий дохтор... :( йому б після цього довгенько довелось користуватись послугами своїх співробітників! А хабарників захищають такі ж самі люди, в яких кишені до колін... Та що можна зробити тут висновок хто тут коменти на захист бідолах лікарів захишає! паскуди :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Правда в очі!!!, 14:13 03 квітня 2010 р.
 
Але кваліфіковану медичну допомогу надав, прооперувавши жінку і виписав з роддому із здоровою дитиною.На превеликий жаль, народжуються з вадами розвитку не з вини лікарів, а через спадковість(шкідливі звички батьків, їх спосіб життя...)А щодо відрубування рук-хто ж надасть допомогу нашим жінкам, травмованим, хворим...І всеж вітаю дрогобичан із св"ятом Христового Воскресіння! Особливо-лікарів пологового, хірургічного, реанімаційного та й усіх тих, хто зараз на варті нашого здоров"я. Ми будемо святкувати 3 дні, а п.Ц., п.Ш., п.Ф., п.К.будуть чекати вдома дзінка-виклику про допомогу з лікарні у будь-який час дня і ночі, не випивши чарку-другу, щоб бути у формі, прооперувати і, як би це високопарно не звучало, врятувати комусь життя(попри чиюсь неплатоспроможність).Христос Воскрес!
Рейтинг: 0+ 0-
 
психолог, 22:35 03 квітня 2010 р.
 
Шановні писаки перш ніж давати інформацію треба бути переконаним, а не обливати брудом незаконно людину. Я Вам раджу підійти в пологовий будинок і в любого працівника запитати чи здатний пан Ц. вимагати. 
Знайшовши неблагополучного чоловіка, який неприходив тверезий до жінки наші ДОБЛЕСНІ органи хотіли отримати показник боротьби із хабарництвом та корупцією.  
Відносно невидачі свідоцтва про народження дитини згідно наказу гол.лік. та МОЗ України зав.від. може затримати видачу поки породілля не пройде флюрографію.А паспорт у заявника ніхто невимагав по даній справі йде перевірка і ніякої підписки про невиїзд небуло а тим більше кайданок. 
За останні роки авторитет пологового будинку виріс і велика заслуга в цьому також пана Ц. але так як ми українці то позитиву ніколи ненапишем бо ми ТАКІ(наприкладза 2004р було близько 1200 пологів а за 2009 близько 1800п) пороблені сімейні полоти із євроремонтом ну що там говорити МОЯ ДРУЖИНА РОДИЛА І ЗАДОВОЛЕНА ОТ ТАК... :? :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
НЕВІДОМИЙ, 23:33 03 квітня 2010 р.
 
:p Анжела вчи українську
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 23:48 03 квітня 2010 р.
 
Лікарі захищають лікарів. В них кругова порука, як мафіозний клан, блін! Здатний Цицик ВИМАГАТИ! Якщо не даш йому "на лапу" то і відношення інше і чоловіка з палати виганяє... Так що шановні лікарі подивіться правді в очі- хто такий Цицик і ви всі- ті хто його захищає!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свідомий, 14:24 04 квітня 2010 р.
 
Невідомому- на превеликий жаль, я знаю, що говорю, так як стала мимовільним свідком тієї розмови. Пройшло вже майже 15 років, тому смислу називати прізвище лікаря не бачу.Але він далеко не остання людина в нашій лікарні. 
Щодо того, що наші лікарі сидять, бідолаги, тверезі, та й чекають дзвінка з лікарні- не смішіть!  
Через одного такого "дуже фахового та уважного до породіль" лікаря -гінеколога, мені прийшлося не один рік відвідувати наше гінек. відділення, і я ( як і багато інших жінок) бачила, які "тверезі" ходять лікарі по відділенню.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанка, 17:39 04 квітня 2010 р.
 
2 псевдо максу я так правельно не пишу)) Анжела це провокація!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 19:30 04 квітня 2010 р.
 
згідний із психологом 8)
Рейтинг: 0+ 0-
 
doctor Haus, 20:51 04 квітня 2010 р.
 
до галичанина:хотіла би я бачити як тебе за три колоски засудили б на 10 років без права переписки!
Рейтинг: 0+ 0-
 
doctor haus, 20:54 04 квітня 2010 р.
 
в правда в очі! ти коли небудь попадав до ментів, коли ти нічого не зробив, а просто випив 100 гр і йдеш до хати, а тебе приймають, відносяться як до останньої сволоти, вичищають кишені! При цьому ці скоти не відповідають за твоє здоровя, а тим паче життя! Не вимагають, а просто беруть! Піди попробуй поскаржитися, ось де є кругова порука! :zzz :eek :( :cry
Рейтинг: 0+ 0-
 
Бетмен, 21:18 04 квітня 2010 р.
 
Приходилось не раз побувати в гінекології, і скажу вам, що більшість лікарів, бо за всіх не можу гарантувати, нічого не вимагали, хоча не відмовлялися при виписці від подяки.Жінки розказували, що у роддомі є такий лікар дивак що віддавав половину гонорару жінці за приватні роди, коли бачив, що вона не дуже забезпечена.Як фахівця його дуже хвалять!
Рейтинг: 0+ 0-
 
пацієнтка, 21:35 04 квітня 2010 р.
 
Шановна дрогобичанко, я вам не скажу за всю Одесу, але на роботі п.Ц., як і п.Ф., п.К. на роботі п"яними ніколи не бачили.
Рейтинг: 0+ 0-
 
очевидець, 21:48 04 квітня 2010 р.
 
Любі мої! Ви народжуйте, не бійтеся, дай вам Бог, щоб у вас не було ніяких ускладнень! А якщо будуть, то такі лікарі, як Цицик, Штогрин, Костецький обовязково допоможуть і бігти за вами з протягнутою рукою, вимагаючи "подяку" не будуть, а разом з вами будуть дякувати Богу, що їх професіоналізм допоміг Вам і їм дати нове життя! :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
жінка, 09:33 05 квітня 2010 р.
 
За такі справи я особисто би вирізав всю його сімю і сів! але інший такий скот буде трястись!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 22:20 06 квітня 2010 р.
 
шо тут говорити! Дрогобицький роддом це повний стафілокок...з усім персоналом! скільки не плати від лікаря до санітарки, їм просто наплювати на вас!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:34 07 квітня 2010 р.
 
вже 6 днів не даю хабарів!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 12:20 07 квітня 2010 р.
 
guardу! відріж собі голову і яйця - потім сиди і трусись!
Рейтинг: 0+ 0-
 
лев, 14:54 07 квітня 2010 р.
 
Та просто нема кому давати всі святкують.Правда антихристи даїшники не можуть спокійно святкувати, але машині треба тоже трохи відпочити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 15:49 07 квітня 2010 р.
 
НЕВІДОМИЙ, 22:05 01 квітня 2010 г. Шановна Дрогобичанка Ви нічого незнаєте а говорите..У НАС ГОЛОВНЕ ФАКТИ А НЕПРОСТІ БАЛАЧКИ. 
 
Важко таке писати, але можу сказати точно, що не прості балачки, тому що сама пережила позаматкову вагтність. Коли після 15.00 я попала до роддому з кровотечею, "дуже хороша" лікар чомусь вирішила, що я собі зробила викидиш і вирішила мене "почистити". Під наркозом я так кричала, що чув весь роддом (то мені розказували жінки з палати). Вже на другий день мені вирішили зробити узі, так як не знайшли ембріона. І тут виявилось, що в мене позаматкова, та ще й лопнула труба. Потім все як у фільмі жахів. Можна сказати Штогрин витягував з того світу, звичайно не за дякую (400 євро). Але чи радіти мені, чи ні?! Це було у 2005 році. Вже 5 років завагітніти так і не можу. От така у нас медицина!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:00 07 квітня 2010 р.
 
Прочитавши всі ці відгуки, можна сказати тільки таке, - дурнуваті рагулі, захотіли безплатної медицини? Щоб вам в кожну дірку за дякую зазирали? Не тіштеся - такого ніколи не буде! Та ви більше пропиваєте і прожираєте по барах, а коли приходите до доктора, то всі раптово стаєте бідними і хочете гуманності! Гуманність тільки до справжніх знедолених і бідних людей існує, існувала і буде існувати.А коли обвішані золотом рагулиці і рагулі будуть витавляти свої закопчені, не миті тижнями принади - будуть платити, а інакше все вам повідгниває!
Рейтинг: 0+ 0-
 
майбутня лікарка, 19:58 07 квітня 2010 р.
 
Після таких коментарів у Дрогобичі краще зразу вмирати аніж хворіти, а таку собаку, як "майбутній лікар" треба відвезти на Кульпарківську.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 23:10 07 квітня 2010 р.
 
Ох, тяжка тема! Дивлячись на свою законну, давно кажу:"Якби нам, чоловікам, Бог дав можливість народжувати, то я б не одружувався":) Лінива і нікудишня. 
Однак після таких коментарів задумався...і не відмовляюся від такої думки. Просто народжувати в сумнозвісному Дрогобицькому пологовому будинку - небезпечно. Краще б бабу-повитуху покликав, і, як у старі часи... 
А МАЙБУТНЬОМУ "лікареві" відповім неодмінно. Здається, ця молода особа помилилася з вибором професії. Кожен, хто обирає свій професійний шлях, усвідомлює, на що йде. Злодій і ледар - на нарах сидіти, журналіст - інформацію здобувати, військовий - на армійське життя, стоматолог - зуби лікувати (гнилі та смердючі - в тому числі), проктолог - ще "приємніше", агроном - сіяти а токар - біля станка працювати і т.д. 
А якщо пацієнт(-ка) неохайний, то вже не виховаєш таких, але лікувати їх всеодно треба. І навіть якщо перед вами на лікарняному ліжку - півроку немитий і нечесаний бомж. А судити по тому, у кого який одяг, прикраси чи інші цінні речі - щонайменше нерозумно. Такщо міняйте професію, майбутній "лікар". :p
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 07:38 08 квітня 2010 р.
 
" Майбутньому"- не лукавте, і не обманюйте себе та інших- на бідних, неспроможних заплатити, ви і не подивитеся, а , тим паче, не полізете у всі дірки( як ви кажете), навіть, якщо від вас буде залежити життя хворого. Вам в паталогоанатоми треба йти. Хоча б шкоди не наробите. 
А на рахунок вашого відношення до багатих- невже ви думаєте, що вас підпустять до них( до дійсно багатих)?! На превеликий жаль від вас будуть страждати прості люди.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанка, 17:36 08 квітня 2010 р.
 
У мене роди приймала молода лікарка. Моя матка не відкривалася і роди були брудні, лікарка покликала Цицика, він їй помагав, поки я не родила, і ще говорив їй, як зашивати, бо я мала розриви, бо дитина була велика. Я йому дуже вдячна, а тепер його зробили крайнім.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іра, 12:16 09 квітня 2010 р.
 
Я б тебе с...ку власними руками задушив би !
Рейтинг: 0+ 0-
 
майбутній лікарці, 12:53 09 квітня 2010 р.
 
Здорові люди лікарям непотрібні.Старайтесь не хворіти! А як захворієте - кожен лікар найде у Вас "свою" хворобу!  
І ще.Чому перше питання в лікарів - ким працюєте?А не що болить!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 15:32 09 квітня 2010 р.
 
доброго вечора, шановні краяни!  
 
прочитавши дану статтю та коментарі до неї, хочу зробити в першу чергу для себе, а також на розсуд земляків декілька висновків та поділитися власним баченням даної ситуації, що склалась навколо пологового будинку та п.ц. 
 
по-перше, переконаний на 100% що випадок із затриманням на взятці лікаря, подальше його роздування серед населення та "коментаторів" і конкретно дана стаття - заказні речі!  
 
по фактах: в статті написано "затримано завідуючого фізіологічним відділенням міського полового будинку дрогобича громадянина ц.". люди добрі! яке фізіологічне відділення, про що ви пишите!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:25 09 квітня 2010 р.
 
Ах, Патріоте, багато у Вас емоцій, та мало знань технічної сторони питання (я апелюю до останнього твердження про кілька комп’ютерів). 
 
У місті багато Інтернет-провайдерів є кабельними. А це значить, що всі користувачі виходять в мережу через сервер - головний комп’ютер. І IP-адреса у них однакова.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 21:31 09 квітня 2010 р.
 
МЫ не говорим о профессональных качествах врачей роддома , просто у нас нет на это права, поскольку мы не специалисты в этой области , но обличать вымогателей надо это бесспорно!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 21:34 09 квітня 2010 р.
   
Галина, 21:57 09 квітня 2010 р.
 
Коли народжувала моя дружина, лікар, з яким ми домовилися про роди, не приїхав. Роди приймав лікар Цицик. Жінка його дуже хвалила. Про гроші не було жодного натяку. Правда це було досить давно, а Цицик тоді ще не був завідуючим. Невже влада ТАК псує людину?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Всім, 22:01 09 квітня 2010 р.
 
ПАТРИОТУ .Если Цыцыка и впрямь подставили, и он относительно честен , как вы говорите, то я готова принести ему свои извенения! Но мы то знаем , что берут , и что творится в их аптеках! Это не заказуха , но реальные проблемы! А если бы знали все, то точно, стали бы на десяток лет старше!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 22:01 09 квітня 2010 р.
 
Шановні і нешановні дописувачі, "щирі українці"-галичани, дрогобичани:Анжели, Макси, Бакси та інші маньяки.Схаменіться, припиніть цей психоз.Я вже тривало спостерігаю за цим брудом, що ллється з інтернету, який з вашої ласки перетворився на суцільний смітник.І в який період-передпасхальний піст та свято Пасхи.Замість того , щоб кожен з вас переосмислив своє життя, свої гріхи та прогрішення, очистив свою душу і спокутував свої гріхи, ви обливаєте брудом, плюндруєте іншу людину не знаючи суті справи, переказуючи чужі базарні плітки.Чи може і ви відробляєте гроші за певним сценарієм через замовлення , як ті, що за певним сценарієм через замовлення підставляють інших.Чи можливо у тих "малюваннях" є політичне підгрунття, а судячи з тих неграмотних ваших "памфлетів" проблеми з інтелектом у вас серйозні. 
Не рахуйте чужі гроші, не множте, не віднімайте, бо як кажуть у народі:ті , що рахують чужі гроші, свої у своїй кишені втрачають.Бо звідки знати пересічному громадянину скільки пологів у минулому році прийняв окремий лікар, чи це знову чергові плітки, чи можливо, у тому психозі беруть участь зацікавлені особи з окремих структур.Бо якраз саме такі як ви , кого"українська жаба"задушила безповоротно, відібравши здоровий глузд і почуття власної гідності, здатні за гроші продати свою душу, Христа і рідну матір.Згадайте нарешті про свої родини, свої проблеми і негаразди, очистіть свої душі від своїх гріхів, а не будьте творцями своїх мерзенних "памфлетів".Не судіть і не будете судимі.Христос Воскрес!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Галина, 22:29 09 квітня 2010 р.
 
Моя дружина двічі народжувала у лікаря Цицика і двічі ця людина нам дарувала щастя батьківства: син народився у 2005 році, у 2008 мою жінку кесарили і народилась донька. Завдяки професійності цього лікаря - всі вони здорові. Ніхто у мене не вимагав грошей. Ми через три місяці втретє станемо батьками і по допомогу звернемося лише до нашого лікаря п. Цицика. 
 
То, певно, Ви про Галину? Що написала свій коментар вище? :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Руслан, 22:44 09 квітня 2010 р.
 
Приємно дивитися, як собі всі забивають голови дурницями. Ніякого логічного мислення. Чомусь є особи, яких можна хапнути за руку при отриманні реального хабаря і ніхто того не зробить в силу певних причин - ну як ворон ворону око видзьобле. А знайшовся лікар, на мою думку, авторитетна людина, яка має не останнє слово у нас. І чомусь до цього часу до цього "страшного хабарника" звертались породіллі - дружини "сильних міста нашого" і звичайні жіночки. Народити мали усі - без проблем. До всіх - ВИ не замислювались, чому так швидко поширилась інформація про цю подію у всіх засобах і на вустах? І так все гарно сплановано, як президентська кампанія - від захоплення, заламування рук, утримання під вартою, ледь не залякування. Можливо, авторитет п. Цицика невпинно ріс і треба було його трохи обламати, щоб не дай Боже, комусь перейти дорогу. Подивіться, що зроблено у роддомі на сьогоднішній день. І, напевно, не без зусиль п. Цицика. Видно "тота жабулька" твердно когось тримає за горло.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Руслан, 23:13 09 квітня 2010 р.
 
всі Ви олені раз пишете всяку гадість на чесну людину :? :x
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанка, 14:14 21 травня 2010 р.
 
РОДДОМ ПІСЛЯ СЕНСАЦІЙ ТА БЕЗ ЕМОЦІЙ. 
Шановні Дрогобичани-писаки та дописувачі.Поставлена крапка у сфабрикованій справі проти зав.від.пана Ц. пологового будинку , як було відомо із Ваших численних не обгрунтованих писань, із чиєїсь подачі на лікаря Ц. було вилито цілий вагон бруду. Це у нас українців так прийнято. З самого початку у даній справі було багато знаків запитань. 
Вагітна С.саме перше звернулась по допомогу у смт.Підбуж звідки була скерована у БОРИСЛАВСЬКЕ ПОЛОГОВЕ ВІДДІЛЕННЯ але славетні Бориславські лікарі чи то побоялись взятись за неї чи то ВОШІ їх налякали чи професійності забракло для проведення операції Кесарського розтину нагло в тапочка із рубцем на матці та із болями відправили у Дрогобич по дорозі могла розірватись матка і загинути як дитина так і мати.ВАгітна була оглянути черговими лікарями Ч. та Ц. після відповідної сан.обробки роділля терміново фахово була прооперована лікарем Ц.та забезпечена ним особисто ліками на операцію та післяопераційний період і одяг для дитини. ПРИ чому після операції на 2 добу роженеця С та її громадянський чоловік К в присутності мед.персоналу пообіцяли що ліки які їй позичили та та одяг для дитини вони віддадуть.Так званий чоловік протягом тиждня приходив до жінки у нетверезому стані поводив себе неадикватно по відношенню до мед.працівників та пана Ц. говорив що все віддасть і так день у день, але на горілку як все знайдеться такі ми вже є. І саме така людина стала маріонеткою в чужих руках діючи за певним сценарієм певних органів.Протягом тиждня була надана кваліфікована допомога і зняття швів на 6 добу паном Ц. здорова жінка із дитиною була виписана додому. Виписка в ж/к на неї і дитину були видані на руки згідно наказу МОЗ України( хто родив той знає що кожна жінка повинна пройти флюрографію після пологів і тільки після того згідно розпорядження гол.лікаря ДМПБ їй видається свідоцтво про народження дитини про це їх повідомили і Вони самовільно залишили паспорт щоб правильно виписати свідоцтво про народження дитини оскільки у них різні прізвища.Таким чином при видачі мед.свідоцтва та при поверненні коштів за ліки які він узяв в аптеці на своє імя пану Ц. була сфабрикована та сфальсифікована брудна справа"вимагання хабара" зрозумівши та отямившись після похмілля СКАРЖНИК власноручно написав заяву, що ніяких притензій до лікаря Ц. немаєі, що вдячний йому за те , що Він врятував жінку та дитину ВІн нехотів писати його змусили чи щось запропонували питання:ХТО;ЧОМУ;КОМУ це потрібно.  
ШАНОВНІ КРАЯНИ перж ніж на когось писати треба переконатись у достовірності інформації. Ми свідомо дочекались розслідування по даному факту і вирішили всім чесно пояснити суть справи.Так що всі знають що це підстава і хто знає пана Ц. в це неповірить.З приходом на посаду зав.від.пана Ц.-пологовий відділ повністю змінився: проведені відповідні ремонти; створені сімейні палати; сучасні пологові зали такі як у ЛЬВОВІ пологовий будинок отримав статус "ЛІАКРНЯ ДОБРОЗИЧЛИВА ДО ДИТИНИ" жодного разу небуло висіяно СТАФІЛОКОКУ а найголовніше змінилося відношення до пацієнта та медперсоналу.Зав.від. панЦ. цілими днями пропадає на роботі спить із телефоном біля голови СКАЖІТЬ ПИСАКИ ВИ Б ТАКОГО ХОТІЛИ ЯКЩО ТАК тоді ідіьб та вчиться і гайда в медицину на зарплату 1500гр. 
ЛІКАР Ц.- хороший фахівець , найкращий завідувач із своїх попередників прекрасна та чуйна людина але мед. персонал його просто так невіддастькомусь хочеть його очернити і замінити. ТЕпер коли він привів відділ в належний вигляд створив домашній затишок для жінок та ії новонародженних діточок. 
НЕ СУДІТЬ ІЖЕ СУДИТИМУТЬ ВАС.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Колишній невідомий, 15:20 21 травня 2010 р.
 
колишніи невідомии подивіться на іп дрогобичанки! )))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 16:06 21 травня 2010 р.
 
По-перше, вношу ясність щодо свого "імені". Починала писати на сайті під ніком "Я", згодом побачила ще одноіменних дописувачів , змінила на "Дрогобичанка", так і тут "сестричок" додалося. Так що дійсно треба тільки на ІП дивитися, щоб розрізнити співрозмовників. А то деколи соромно за зміст коментарів, підписаних "своїм" ніком. :) :x  
Тепер що стосується теми розмови- НЕ БУВАЄ ДИМУ БЕЗ ВОГНЮ. І якщо проблема хабарів викликала таке жваве обговорення, очевидно, що люди повсякчас з цим стикаються, і це вже всіх ДІСТАЛО. На превеликий жаль наша медицина не може забезпечити лікування хворих, навіть ургентне, коштом держави. Але ж не всі пацієнти мають на це кошти.Ось і в цьому випадку породілля з бідної сім"ї. І причина її матеріального стану- другорядне. Головне, що вона не в стані була розрахуватися з лікарем. І, очевидно, була поставлена в такі умови, що саме звертання до правоохоронних органів вирішило її проблеми. Це дуже добре, Що Цицик виявився, як каже "колишній невідомий- дрогобичанка" таким вправним адміністратором, але ще би людяності та співчуття додати нашим лікарям, і ще більше проблем у взаємовідносинах лікарь-пацієнт було би знято.  
Щодо посилання на навчання до медінститутів( знову ж таки від попереднього дописувача), повірте дуже багато здібних та люблячих цю професію дітей пішли би вчитися, але, знову ж таки постає проблема-ГРОШІ. І наша біда в тому, що сучасні і лікарі, і вчителі( я вважаю, що це доленосні професії ) вивчені за гроші, а не за хистом . Ось і відробляють вони ті гроші, калічачи як душі , так і тіла людей. 
І ще, як в нашій країні легко "відмитися" хабарникам. Які вони з часом( після впливу на праоохоронні органи) стають білими та пухнастими. Останній випадок з сестрою Парубія -ще один доказ цього правила. На жаль...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я- Дрогобичанка, 10:53 25 травня 2010 р.
 
Прочитала коментарі! Звичайно, це жах. Але, якщо вдуматися, чому лікар іде на такий крок? Чи можна прогодувати дітей за зарплатню (це максимум) у 1800 грн.! Ні, не можна. Чи можливо вчити дитину-студента за таку зарплатню? Теж - ні!  
Такий бардак, така корупція - дякуючи нашій владі: як державній, так і міській. А ми, люди, перепрошую, як вівці!
Рейтинг: 0+ 0-
 
гість, 20:30 28 травня 2010 р.
 
з достовірних джерел відомо що справу зямяту за суму на яку можна купити квартиру у Львові в нормальному раионі)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 00:41 29 травня 2010 р.
 
Шановний Гість, виходячи з Ваших роздумів(...якщо вдуматися, чому лікар іде на такий крок? Чи можна прогодувати дітей за зарплатню (це максимум) у 1800 грн.! ), то кіллера можна оправдати, за замовне вбивство(так тисяч за 5000), бо він немає роботи.Друже, якщо лікар нормальний, то людина сама віддячить, а викручування рук пацієнту-це бандитизм.Лікар подумав, чи має людина гроші йому на хабар?І останнє.Якщо лікарю 1800 грн.мало, то гайда до Макса в підсобники(10 грн./год).
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 12:52 29 травня 2010 р.
 
В Макса вже забито - вчителі, слідчі, держслужбовці, лікарі, пррацівники заводів і БУ, жеків і т.д. - тобто всі у кого з/п менше 1800! :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 14:01 29 травня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6076 днів)