Дрогобич нарешті має водойму для купання

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) ЗІК   
11.07.2010
Ріка У суботу, 10 липня, у Дрогобичі завдяки зусиллям ТзОВ "Тандем" відбудеться відкриття купального озера на вул. І.Франка. Про це повідомив кореспондент ЗІКу.

Ця водойма, як і озеро в парку Б.Хмельницького, які в свій час були улюбленими місцями відпочинку дрогобичан і гостей міста, вже десятки років не використовувались.

ТзОВ "Тандем", яке спеціалізується на вирощуванні квітів, взяло озеро і прилеглу територію в оренду, облагородило його, створило необхідну інфраструктуру для відпочинку.

Тепер у Дрогобичі буде хоч одна водойма, де можна буде відпочити у спекотні дні. Комунальним службам залишилось відремонтувати дорогу, щоб до водойми можна було доїхати без проблем.

Від редакції. Як стало відомо, ціни космічні. Хочуть відбити вкладені кошти за кілька років, бо ж скоро закінчиться сезон.

Переглядів: 12990

Коментарі (39)
 
Для купання там немає дозволу, тільки для рибальства.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Дрогобичанин, 09:16 12 липня 2010 р.
 
Які ціни?
Рейтинг: 3+ -1-
 
Гість, 09:49 12 липня 2010 р.
 
за купання не чув, рибальство без обмеження по вазі виловленої риби (крім риби з ікрою) - 100 грн. доба в окремому секторі, альтанка 50 грн.
Рейтинг: 0+ -3-
 
М29, 16:32 12 липня 2010 р.
 
Нема про що взагалі говорити, вода - просто жах, трускавецький козацький хутір набагато кращий. А дно - просто болото! Будуть тільки гроші на ресторанах і на лохах, які в таку воду лізуть, відмивати! Щоб це місце стало дійсно місцем відпочинку, треба великі гроші вкласти, а ні один Танчук про таке не думає, головне щоб у самого кишеня грошима тріщала, а інші нехай як свині за 10грн. в болоті плавають...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Відпочиваюча, 12:34 13 липня 2010 р.
 
думаю що буде добре ав які й годині буде завтра відкриття скажіть плізз :)
Рейтинг: 0+ -3-
 
Адмін, 18:51 16 липня 2010 р.
 
Дно там завжди було мулисте, тому що це штучне водоймище залите драговина. А от чи знають читачі, що частина озера захоплює кладовище померилих від епідемій в ХVIII-ХІХ ст. та полонених І світової війни. 
Памятаю в дитинстві, тобто на початку 70 років минулого століття, я особисто знаходив фрагменти костей, які вимивала вода. 
Приємний буде відпочинок на цвинтарі, покійники теж повеселяться.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Вуйко з Млинок, 10:11 17 липня 2010 р.
 
для Дрогобича це взгалі фантасично! адже нас немає куди ти! )))) :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
ріна, 14:05 18 липня 2010 р.
 
хто купатиметься в цьому озері той лох, це не озеро, а помийна яма! :p
Рейтинг: 4+ 0-
 
анна, 15:17 18 липня 2010 р.
 
Так, дійсно там кладовище і досить велике.коли була епідемія чуми чи холери там хоронили і ще на гірці.по пьяні залізти в воду можна, на тверезу я би не ризикував.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Сірко, 04:04 19 липня 2010 р.
 
Взагалі цікаво за рахунок яких вод наповнюеться водоймище ? Як швико проходить природній водообмін .
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 12:53 19 липня 2010 р.
 
народ вам що не зроби всегівно і погано! )) вот такі ми щирі укаринці))
Рейтинг: 4+ 0-
 
макс, 13:04 19 липня 2010 р.
 
Максу-тобі шо по приколу в болоті тіліпатися?чи ти привик? :grin
Рейтинг: 0+ -5-
 
Сірко, 20:45 19 липня 2010 р.
 
Купатись там краще на протилежному березі - трохи чистіша вода. А там, де зробили "пляж" - суцільна глина, яка трохи відрізняється від болота. Озеро розташоване на глині, тому щось вирішити з водою - нереально, занадто багато коштів треба. Хто пам'ятає, у 80-их була та ж сама історія. Просто тоді ходили на озеро безкоштовно, не було палаток та ресторану. Тому, кому подобається, той і ходить, а кому ні - справді, нема чого обгаджувати. Зробіть щось самі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 12:42 20 липня 2010 р.
 
На рахунок цвинтаря, зараз це становить якусь небезпеку для людей які там купаються?Хто там був відпишіть скільки коштує вхід на озеро, і як там з глибиною?
Рейтинг: 0+ -6-
 
82100, 09:46 21 липня 2010 р.
 
вхід 5 грн! пиво 5 ! квас 4.5)) ціни доступні! правда страшне болото!
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 10:50 21 липня 2010 р.
 
і нема душу щоб це все смити
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 10:51 21 липня 2010 р.
 
Для 82100. Небезпека не в землі чи воді! Небезпека в голові, - в моральності. 
Ресторан та відпочинковий комплекс збудований на самій території кладовища.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 11:48 21 липня 2010 р.
 
Непонятно, на что надеялся инвестор, вкладывая средства в этот довольно рискованый проэкт. Удивительно , как можно было неучитывать фактор кладбища, да еще с такой репутацией . Это похоже на продажу, красивого дома , но с привидениями -кто захочет его купить?
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 20:43 21 липня 2010 р.
 
Анжело, сьогодні там - болото під назвою "озеро", а завтра там може постати містечко з готелями, ресторанами, казино (як на окраїні Львова). Ніхто особливо і не протестуватиме, бо через декілька років водойма, в якій ніхто не купатиметься, стане міщанам непотрібною. Тоді на місці великої калюжі можна буде започаткувати бізнес значно прибутковіший. Все це - "стратегія і тактика".
Рейтинг: 4+ 0-
 
Франсуа, 16:59 22 липня 2010 р.
 
Чому така дискусія навколо купання в озері? Всюди на території висять таблички "купатися заборонено". Хто вам каже лізти в воду ? Хто хоче, той і купається. А відпочити, зате, є де.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Леді, 17:40 23 липня 2010 р.
 
Франсуа, Леді, цілком підтримую дві ідеї, через декілька сотень років коли про нас уже забудуть на землі буде суцільний цвинтар, точніше сказати він уже є тільки ми про це не знаємо, то скажіть будь-ласка що мають зробити ті люди щоб не ходити по наших трупах? "30"магазин стоїть на цвинтарі , і ніхто не говорить, церква "Андрія первозванного" також на цвинтарі і нічього, це тільки то про що мені відомо.Подивіться з якою швидкістю ростуть цвінтарі і подумайте ...
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 11:28 24 липня 2010 р.
 
ну який там відпочинок після цього цеж ніякий кусок в горло не полізе невже ми не заслуговуємо на краще і проковтнем що нам сунуть невже вас це непринижує
Рейтинг: 0+ -3-
 
анна, 19:26 27 липня 2010 р.
 
То не водойма а болото. Я там був там не то шо купатись підходити стрьомно.Рибу лапати можна а їсти не бажано. Гроші *** заробляють і всьо
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 11:25 29 липня 2010 р.
 
30-й магазин на цвинтарі? Тобто весь будинок по вул. Грушевського? Знаю, там поруч - цвинтар. Щось не віриться. 
І про що подумати, Колобок? Буде мало землі - відберемо в росії і в Польщі наші колишні території. :p
Рейтинг: 0+ -2-
 
Франсуа, 12:38 29 липня 2010 р.
 
Франсуа- Від батьків знаю на 100% про цвинтар! А за колишні території ще колись комусь боком вилізе , та не комусь а хто до того хоть якось причетний, тобто зараз знає шо колись відбувалось і підтвердити може, а мовчить, ( але ти знаєш їхньої смердючьої землі нам не потрібно, головне свою не віддати! )
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 19:23 29 липня 2010 р.
 
У 1861, 1914-1918 на території цього озера, парку і будівлі Танчуків (збудована на кістках, поряд стояв хрест, куже немає)існували холерний та малярійний цвинтарі. Холера тримається понад 500 років! За бабки Танчуки купули дозвіл! Холерну рибу не їв би! У воді холерній не сидів, а депустратам раджу!
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 12:09 02 серпня 2010 р.
 
Танчуки молодці , скільки сил , коштів вкладено в цей проект! Але зверніть увагу на те , що біля водойми стоїть табличка- "Купатись заборонено" , і одночасно, підготовлений саме для купання пляж! Як це розуміти?.
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 08:26 04 серпня 2010 р.
 
ворона принесла- Танчуки наишли дуже щедрого інвестора! і весь комплекс розрахован на суму від 20 міліонів доларів, в кмплекс входитимуть готель на 200 місць , европеиськіи парк, невеликии аквопарк, фітнес центр, плошадка для концертів...і так хто з теперішніх меценатів олігархів вклав в Дрогобич більше? я про комерціине житло не говорю? для вас це робиться бо термін окупності такоі інвестиціи до 10 років)) дякую ім треба сказати! не хочете купатись вас ніхто не заставляе.
Рейтинг: 3+ 0-
 
макс, 08:57 04 серпня 2010 р.
 
Срко-Максу.Ти впевнений про інвестора альбо про ворону?Чі у нас завелись міліонери?прикольно було би почути.І, Макс які нафік площадкі для концертів?Ти будеш плясати на кістках?Ти ж надіюсь не мусульманин а христьянин?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сірко, 08:20 05 серпня 2010 р.
 
Сірко тебе ніхто не заставляє іти і купатись, немаєш бажання тоді сиди дома і чекай свого часу. Я християнин і тому між євреями мусульманами буддами свідками єгови небачу нічього різного бо всі ми є люди і діти божі і кожний буде відповідати за своє. 
Я щераз говорю, шо треба зробити людям які будуть жити десь у 3000р. і дальше , вони ж 100% будуть топати по наших кісках, виходить що потрібно сидіти у будинках які будуть збудовані на наших кістках і нікуда не виходити (логіка залізна).НІХТО НІКОГО НЕ ЗАСТАВЛЯЄ ІТИ ТУДИ ЧИ НЕ ЙТИ КОЖЕН САМ ВИРІШУЄ ЩО ЙОМУ РОБИТИ. Я ЖИВУ ТЕПЕРІШНІМ ЖИТТЯМ І ЩО МАЮ ТИМ І КОРИСТУЮСЬ. 
А НА РАХУНОК ТАНЧУКІВ, Я НЕ ПОМЯТАЮ ЩОБ ХТОСЬ У ДРОГОБИЧІ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗРОБИВ ХОТЬ ПОЛОВИНУ З ТОГО ЩО ВОНИ ЗРОБИЛИ.І НЕ ПОТРІБНО ОБСИРАТИ ЛЮДЕЙ ЯКІ ХОТЬ ЩОСЬ РОБЛЯТЬ, ОБСИРАЙТЕ ТИХ ХТО ЗРОБИВ З ВЕЛИКОГО ІНДУСРІАЛЬНОГО МІСТА ДРОГОБИЧ "ПОМИЙНУ ЯМУ" БЕЗ ДОРІГ БЕЗ РОБОТИ І З СУЦІЛЬНИМ СМІТТЯМ!
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 11:47 05 серпня 2010 р.
 
Маєш рацію Колобок , Танчуки дійсно зробили для міста більше , а ніж уся деп. рать . Майже з порожнього місця, зробили велике , прибуткове підприємство , яке дає роботу багатьом людям , сплачуються в казну податки! Таких би господарів у мери .!
Рейтинг: 2+ 0-
 
АНЖЕЛА, 01:24 07 серпня 2010 р.
 
Співчуття родині Віталія Тихонова(((
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я-Дрогобичанка, 22:27 10 серпня 2010 р.
 
Вода жах!  
Люди не ідіть туди, бо потонете... :upset
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 00:53 11 серпня 2010 р.
 
Знав покійного Віталія Тихонова особисто. Хай спочиває з миром. Памятаю він в дитинстві та юності завжди панічно боявся води. 
Ось вам чергове попередження про недопустимість тривожити спокій покійників, які лежать на "Кладовищі Танчука"
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 13:29 11 серпня 2010 р.
 
Скажіть мені у якому морі у якій річці , озері, ставі і т.д. не топились люди? Не суть де купатись, а суть як купатись! Я не вправі говорити іти туди чи ні але порадити хочу(одне з правил відпочинку на воді) не вживайте алкоголю і не потрібно робити необдуманих вчинків!  
"ХАЙ СПОЧИВАЄ З МИРОМ"
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 21:36 13 серпня 2010 р.
 
якби вони робили все це для себе і своїх дітей і родичів повірте цеб виглядало по-іншому.
Рейтинг: 0+ -5-
 
А.С., 22:38 13 серпня 2010 р.
 
про Радзієвського - черговий виток пенсійної та не дуже кар'єри. про інших - гидко від брехні. про депутатів разом з Гуком - злодії, "кидалови". чого тільки вартує їхня епопея з прогинанням під Януковича з його заробітками на теплокоуненерго... коли люди втікають від монополіста, вони роблять все, щоби там і лишити. а не хочеш, то плати від 1000$ до 3000$ за дозвіл не "всім під'їздом".  
чи Гуку, чи Баху... Хтось скаже що неправда?
Рейтинг: 0+ -4-
 
, 13:51 14 серпня 2010 р.
 
Танчуки(Володимир i Василь) реально молодцi! Respect i уважуха! В задрипаному Дрогобичi єдинi, хто дає людям роботу(Тандем+озеро).Були б вони мерами-Дрогобич би процвiтав! Плани в них грандiознi! На другий рiк на пляж i на дно навезуть суперовий пiсок!
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 23:57 19 серпня 2010 р.
 
от коли зроблять так щоб можна булоб і здітками там похлюпатися тоді їм честь іхвала а так це тільки бізнес і не більше
Рейтинг: 0+ -1-
 
мама, 18:05 03 жовтня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)