Парафіяни церкви прп. Іова Почаївського не дозволили поглумитися над зображенням святих хрестів

Надрукувати
Фоторепортаж
Написав(ла) Прес-служба Іовського собору, м.Дрогобич   
05.08.2010
В ідеологічні безбожні часи дітям не дозволяли ходити до церкви, це було категорично заборонено. Траплялося навіть й так, що самі викладачі стояли біля церковних дверей і їх туди не впускали. Навіть тоді, батьки старалися охрестити своїх дітей. А тепер дітей навчають тому, що малювати хрести на дорогах це нормально, нічого поганого в цьому немає. Коли це таке було, щоб зображення церкви та хреста малювали на дорозі?!! Хрест - це символ Воскресіння Христового. Господь Своєю кров’ю його освятив, надавши йому святості та цілющої сили. А Церква – це місце перебування Самого Бога - "Дім мій домом молитви назветься" (Мф. 21, 13).
(натисніть на фото для перегляду, всього в статті 15 фото)

Фото 2, фото 3, фото 4, фото 5, фото 6, фото 7, фото 8, фото 9, фото 10, фото 11, фото 12, фото 13, фото 14, фото 15.

У неділю, 1-го серпня, парафіяни Дрогобицького храму Іова Почаївського вийшли на мирну акцію протесту. Білою фарбою вони замальовували хрести, що були зображені на дорозі.

Напередодні, на проїжджій частині дороги, що по напрямку Дрогобич-Трускавець з’явилися контурні малюнки найвизначніших споруд міста: ратуші, костелу, а також багато церков із хрестами. Це результат акції на підтримку "Євро-2012", що проходила в рамках молодіжного фестивалю "Інше місто".

Як пояснили представники організаторів заходу, спочатку ця акція не була запланована у програмі, але до них звернувся міський голова Микола Гук із проханням: "У Дрогобич приїжджають організатори футбольного чемпіонату. Треба зустріти їх так, щоб місто отримало право стати тренувальною базою на футбольному святі". Разом вони придумали перенести на асфальт (трохи видозмінивши і доповнивши футбольною символікою) логотип фестивалю: графічне зображення найвизначніших споруд міста, що нагадує кардіограму і має символізувати – місто живе.

Для втілення задуманого, організатори запросили дітей, котрі і малювали ці зображення під керівництвом художників. Хіба не можна було придумати іншого способу привернути увагу представників організаторів чемпіонату? Напевно для представників професійного спорту більш важливе значення має якість та стан футбольного поля, на якому будуть проходити тренувальні матчі, а не те, що буде зображено на проїжджій частині дороги. Хоча напевно варто подумати і про саму якість доріг в місті.

"Одна справа – це зображення хреста на футболці; зовсім інша – на проїжджій частині, де їздять машини, ходять люди, – говорить настоятель кафедрального собору преподобного Іова Почаївського отець Микола Мандзюк у своїй недільній проповіді. Колись так робили іконоборці – топтали святий хрест ногами, глумилися. Сьогодні іконоборцями змушують бути нас усіх, хто іде, чи їде по вулиці Трускавецькій. Бо церкви з хрестами на куполах намальовані просто на землі, і їх не один десяток, а сотні, і зображені вони протягом цілого кілометра…". Як було підраховано опісля, на дорозі було зображено 140 церков і 320 хрестів великих та малих.

З благословення Архієпископа Львівського і Галицького Августина, отець Миколай закликав усіх прихожан виправити помилку своїх нерозсудливих земляків. І хоча стерти зображення хрестів не вдасться, бо намальовані вони стійкою фарбою, якою роблять дорожню розмітку, то хоча б замалювати самі хрести, щоб не топтала їх людська нога.

Парафіяни не залишилися байдужими до палкого слова свого настоятеля. Близько сотні православних прийшли в 12.30 на перехрестя вулиць Спортивної і Трускавецької. Перед початком хресної ходи, котру супроводжували дві машини Державтоінспекції, був відслужений молебен, після котрого прот. Миколай знову нагадав про значення хреста для кожного віруючого: "Хрест – це священне знамено, символ нашого спасіння, це зброя християнина і негоже йому бути намальованим на землі".

Цього разу священика слухали не лише парафіяни Іовської церкви. Почувши про акцію прийшли на місце події і організатори фестивалю.

"Ці зображення робили діти. Близько 150 дітей цілий день малювали малюнки і були щасливі. Лише дякуючи їм місто вибороло право приймати у себе "Євро-2012". А тепер ви хочете зіпсувати дитячу творчість, зруйнувати дитячу мрію", – пояснюють вони своє обурення.

Отець Миколай не заперечує: організовувати дозвілля молоді потрібно. Але чому ніхто із дорослих не пояснив дітям, що не можна малювати на дорозі хрести? Я особисто телефонував у канцелярію греко-католицької церкви Св. Трійці, пропонував спільно виступити проти такого поглумлення Хреста, але не отримав підтримки.

"Я консультувався з представниками усіх церков крім вашої, телефонував у Львів, Рівне, Київ", – говорить інший представник ініціативної молоді на свій захист, – "і ніхто не побачив у наших діях нічого поганого. Усі згодні, що хрест – це коли він освячений. А коли не освячений – то це плюс". Не будемо уточнювати релігійні громади, котрі давали свою згоду на таку акцію. Хоча в цих словах відчувається недостовірність сказаного. Також хочеться запитати, де ви бачили церкву з плюсами на куполах? Наскільки секулярне сьогодення трансформує наше бачення світу. В наш час зображення хреста на церкві вже не являється таким, а є зображенням математичних знаків. Абсурд!

Далі розмова перейшла у площину: "Ви є Московська церква, ви чужинці на цій землі"… А це вже традиційне звинувачення – хто винен, всі крім нас: Москва, московська, руська церква… І хто би міг подумати, що після святкування такого великого церковного та державного свята – Дня Хрещення Київської Русі, в нашому місті пройде така акція. Декілька днів до цього, вся Україна святкувала день, коли весь наш народ прийняв святе християнство. І називати нас чужинцями буде неправомірно, ми діти князя Володимира, ми його нащадки, ми прийняли від нього святе хрещення, якому і залишилися вірними, на відміну від всіх хто йому зрадив.

Якщо Ви такі патріоти, то чому примушуєте дітей малювати на дорозі державну символіку, чи можливо зображення прапору і тризуба для вас не являється символікою?!!

Продовжувати розмову не було змісту…
Отець Миколай благословив чотирьом прихожанам взяти пензлики і замальовувати хрести. Інші йшли за ними процесією і співали духовні пісні. І були серед цієї процесії і сивочолі старці, і юна молодь, і зовсім діти.

У семирічної Юлі сьогодні свято – перша сповідь і причастя. У святковій білій сукні вона теж приймає участь у акції. Пензлика юній красуні не довірили, але у неї своя місія. Разом із подругою, десятирічною Христиною вони ідуть попереду всіх і слідкують: "Ось тут ще треба замалювати, і тут не пропустіть…".

Так процесія доходить до повороту на Трускавець. Тут зображення закінчуються. Довжина зображень сягає 1300 метрів, а їх ширина до 2 метрів. Повертаючись назад люди ще раз перевіряють чи нічого не пропустили і обговорюють побачене. "Сама ідея непогана, – каже Галина, – але не продумана до кінця. Хай би малювали лише футбольну символіку і м’ячі. До чого тут церква?" "Або малювали на парканах", – погоджується із нею Анна. Надію турбує думка дітей-авторів проекту. "Треба їм добре все пояснити, щоб діточки не були в образі", – каже вона.

Ця акція буде мати значний резонанс у місті, і пояснень з усіх сторін ще буде багато, – переконаний прот. Миколай. "Але ради Хреста я готовий усе понести, – говорить він у заключному слові, дякуючи всім, хто взяв участь у акції, – і вам бажаю мужності". Усі парафіяни дружньо підтвердили готовність іти за Хрестом і своїм пастирем до кінця.

P.S. Напевно варто серйозніше ставитися до речей. Краще перед всяким дійством зважувати всі сторони запланованої події й ставити собі запитання: чи варто це робити, чи не порушуємо ми моральних, етичних норм, чи не викличе ця подія негативу?…

Успіх та гармонії в суспільстві – це результат взаємоповаги та взаєморозуміння всіх соціальних груп людей різного віросповідання та етнічної приналежності…

Переглядів: 9503

Коментарі (64)
 
Для сиромудрих поясню, що "знаки" на куполами(символ церкви)-це хрести, а не плюси.Щодо того, ніби та "кардіограма" вирішила долю ЄВРО, то на холєру тоді депіки і вся Ратуша?Чи знаєте, яку велику роботу провели-Малик, Карпин, Височанський?Пора обкакалась, агонія продовжується.І це тішить.)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 10:33 05 серпня 2010 р.
 
Дивує, що велика кількість старших людей настільки сприймає нав"язану ідею, а ніж робить сама висновки.. 
Хоча переглядаючи новини, звернув увагу, що якраз церкви московського патріархату замішані в багатьох провокаціях(починаючи від прямої агітації та роздачі агітматеріалів в церквах під час виборів, закінчуючи підпалом "конкуруючої" церкви на сході, замовником якого, вже доведено правоохоронними органами був священник московського патріархату).Чи може хтось мені скаже, що вибух в церкві в Запоріжжі теж не справа "фанатика московського патріархату" ? Аж дуже вчасно стався цей вибух після тупої пропаганди бувшого КГБіста Кирила.Чи хтось мені скаже, що з такої спецслужби як КГБ можна просто так собі піти ? Думаю про це може вірити лише наївна людина. 
А те що в даному випадку з людей свяжщеннослужитеь зробив "релігійних фанатиків" побачити дуже легко.Високі слова про святість хреста і те що по ньому не можна ходити ... 
Тоді нехай пояснить як може бути намальований хрест, не завжди в прямому вигляді, часто у вигляді декору, але сам хрест вгадуеться в декоративних плитках якими викладені підлоги церков, або самими кольоровими плитками викладений хрест і по них також ходять тисячі віруючих?  
В даному випадку церква сама собі суперечить.А особливо останнім часом, якщо звернути увагу, церква московського патріархату всіма силами старається зробити внутрішній розкол в країні. 
Варто нагадати дії священнослужителів Печерскої лаври: 
перейменування вулиці Мазепи, видворення з приміщення, лікарні хворих на СНІД.. 
Якщо це все проаналізувати - випливае якраз маніпуляція світоглядом громадян. 
Панове робіть висновки самі!  
Не треба перетворюватись в церковних "фанатиків". 
Згадайте історію.Були часи , коли церква спалювали тих хто був не згідний з їх поглядами.Так, що і дії церкви та духовних лідерів не завжди є правильними, варто лише звернутись до історії.Повірте церква - напевне один із самих потужніх важелів влади над народом. 
ДУМАЙТЕ!
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 10:40 05 серпня 2010 р.
 
ось так з нічого і виникає рев. ситуація. Вожді! Це нам на руку!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 10:52 05 серпня 2010 р.
 
Мда-а-а... Переглянув фотки. Згоден з Постскриптумом... 
Думаю, не варто роздмухувати на сайті релігійну ворожнечу. Діти старалися. Дорослі направляли. Я - грекокатолик. Вірніше, християнин. Але храми на дорозі малювати... Чого б це? 
Пам'ятаю, як на початку 90-х на Львівщині існувало протистояння між Православною і Грекокатолицькою церквами. То була політика. 
Питання сьогодення: 
КОМУ ЦЕ ВИГІДНО? Бо знову починають між собою ворогувати не так представники різних країн, як жителі одного міста. 
"Сім раз відмір - раз відріж" - організаторам будь-якої акції. Проте згоден у тому, що протестні акції, як і акції миру у занедбаному Дрогобичі варто проводити. 
Адміну__________Ваша позиція?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Франсуа, 11:42 05 серпня 2010 р.
 
Хотілось би додати, що "Прес-служба Іовського собору, м.Дрогобич " трішки неправильно назвала даний меседж!  
Більш би підійшло: 
"Парафіяни церкви прп. Іова Почаївського всіма силами старались пропіарити свого настоятеля" 
Так як настоятель лише одніеї парафії з багатьох дрогобицьких "побачив" в даній акції святотацтво. 
Виявляеться решта священників Дрогобича - вибачте "неуки" і в нашому міст є лише один священнослужитель "світило богослов"я" ... 
Щось підказує що в виборах , що наближаються даний отець , якщо не буде брати участь, то "працювати" буде активно! Хоча можу й помилятись, на ідеальність поглядів НЕ ПРЕТЕНДУЮ!
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 11:52 05 серпня 2010 р.
 
московська церква це мафіозна структура ...в росії навіть кримінальні авторитети не лізуть до власності цієї акціонерної церкви .чи втручається в їх бізнес ))) а кіріл займався великим церковним бізнесом до своєї теперішньої посади ... навіть по телевізору священники московського патріархату говорять про "вихлоп" блатні словечка рабів Божих ))) коли Володимир вовдив Християнство москви в планах не було як міста ...так шо з пляжа московського попа
Рейтинг: 0+ -3-
 
отака фігня малята ))), 13:21 05 серпня 2010 р.
 
Те, що Євро буде в Дрогобичі , вирішено ще пів року тому. І тут осмовна заслуга гол. арх. Винницького, і більше нікого . Всі інші пізніше почали собі ордени чіпляти. Так і пора пристроїлася. Шановні, а чому ніхто вас не бачив раніше на стадіоні, на обласних сесіях, в обладміністрації. Може ще й 1 млн. грн. Ви вибороли?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Саша, 14:31 05 серпня 2010 р.
 
Їхав автом в той вечір з Труск. Не знав про малюнки.Як побачив - підсвідомо нервуєш, бо не знаєш, що то таке на дорозі і чи з кущів зараз не вискочить на дорогу якийсь бовдур з пензлем! А від світла фар не видно що там намазано. 
Але акція вдалася - людей поділили і пересварили вкотре!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Свій, 14:37 05 серпня 2010 р.
 
Зовсім не потрібна стаття, є іших багато тем, я не знаю що за дурень це наквакав :( 
НЕ ПИШІТЬ БУДЬЛАСКА БІЛЬШЕ ТАКИХ ДУРНИЦЬ
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 15:25 05 серпня 2010 р.
 
П.С. СМЕРДЮЧУ СВОЮ ДУПУ МОЖНА ОПУСКАТИ В ВИРІЗАНИЙ ХРЕСТ НА ЛЬОДУ ? 
 
Ще раз , стаття розрахована на неадекватних людей, яким тільки дати повід посваритися на релігійній основі , думаю тему треба закрити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 16:02 05 серпня 2010 р.
 
Яка моя позиція?  
А така, що не треба було малювати взагалі.  
Якщо дітки так хотіли щось зробити для міста, то нехай би пористи їм привезли машину щебеню і шутеру, дали лопати в руки і гайда засипати ями (на тій же Спортивній їх не бракує).  
А Гук нехай би кинув першу лопату, про що б ми із задоволенням написали.  
Проти такої піар-акції б ніхто не протестував. 
 
І як автомобіліст, відзначу. Що трускавецька гірка і так є аварійно небезпечною ділянкою. А вони туди фарбою по асфальті. Кожен водій знає, що навіть по лінії розмітки не варто їхати, бо фарба слизька, колеса можуть проковзувати.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Адміністратор, 18:46 05 серпня 2010 р.
 
От, як гарно! Найлегше критикувати того, хто щось робить. І так завжди. А що зробили парафіяни церкви Іова для того, щоб Дрогобич виглядав краще? Нехай, хтось незгідний із втіленням задуму молодих. Не подобається, зробіть краще, покажіть, як треба. А з процесією ходити і пальчиком сварити - то дуже легко. Вбиваєте ініціативу у молоді, а тоді дивуємося, чому ми у такому г...От так і в моїй рідній церкві було - щойно з`явиться молодий, діяльний ігумен, готовий щось зробити, реформувати, тут "бабсьий комітет", закостенілий у своїй свідомості і нездатний до змін, збереться, напише кляузу і все. Молодому священику - па-па. А на Трускавецькій давно вже пора зібратися представникам УСІХ церков Дрогобича і парафіянам та відправити якісь відправи на освячення, чи як там називається, бо то дуже небезпечна дорога. Багато людей там загинуло.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Міла, 19:40 05 серпня 2010 р.
 
І ще. Церква із митрополитом у Москві повинна підписуватися УПЦ (МП), а то вони МП завжди забувають, а українці часто і не розуміють, до якої церкви ходять. Сама переконалася у цьому, коли відпочивала на півдні України. Н вводьте людей в оману!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Міла, 19:44 05 серпня 2010 р.
 
Переконана , почуття віруючих поважати треба , якщо це здалось їм святотатством .Це їхнє, законне право, відстоювати свою точку зору. Можливо, доречніше було б малювати не церкви з хрестами , а символіку "Евро 2012", хто як зуміє , і оголосити конкурс на найкраще привітання гостям міста.Ось і все , проблем не було б, а щодо піару священника ... Навіщо воно йому ?
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 22:24 05 серпня 2010 р.
 
Доброго... ранку, Міло! І не тільки на вул. Трускавецькій, але й на відрізку дороги "Церква-Школа" у Лішні. Там щороку гинуть люди. Якось був очевидцем однієї аварії в Лішні... 
Щодо "бабського" комітету. Міло, а мормони в Канаді є? ;) Я якось у Львові вздрів двох молодих мормонок і молодого мормона. Поставили столик на розі будинку, а на столику - лише одну книгу. Спочатку я почав їх питати, що рекламують. Вони мовчали - не знали української. Тоді перейшов на англійську, і аж тоді зрозумів, що вони пропагують свою релігійну течію. Симпатичні дівчата:) Хотів ще з ними побалакати, але мої приятелі Микола і Богдан почали мене тягнути геть від них. От і ходять до цих пір холостяками. Так їм і треба! А то би вже в Америці жили, долярами піч розпалювали б. До речі, в мене від діда залишилися 2 канадських долари. Шкода, вони вже не дійсні. А які у Канаді ціни (у Євро. Нині 1 Євро = 10.4 грн). Ким Ви працюєте в Канаді? Якою мовою послуговуєтеся повсякчас?(укр., англ.) Чи існує в Канаді безробіття? 
Адмінові_________ Слушна Ваша думка.
Рейтинг: 1+ -2-
 
Франсуа, 22:27 05 серпня 2010 р.
 
Дякую! :) 
Допобачення!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Франсуа, 23:31 05 серпня 2010 р.
 
"Церква із митрополитом у Москві повинна підписуватися УПЦ (МП)"  
А що, є друга Церква? "Разве разделился Христос?"
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 08:15 06 серпня 2010 р.
 
Шановний студент!  
Пішохідні переходи малювати - зобов"язана певна структура, якій виділяються кошти, працівникам платять зарплату.. 
Не питання, я думаю не проблема буде згуртувати молодь малювати розмітку на дорозі, але при умові , що наприклад всі кошти, які закладаються на цю структуру підуть наприклад на підтримку молодіжних ініціатив, або буде закуплена спортивна форма для дітей, то що.. 
Ми живем при КАПІТАЛІЗМІ відповідно потрібно привчати певні структури робити СВОЮ роботу , а не чекати коли прийде хтось.Я так думаю коли навчаєтесь дуже б хотілось. щоб хтось прийшов в кінці року та склав за вас іспити ? 
Але е в кожного певні обов"язки та відповідальність і не потрібно їх перекладати на "чужі плечі" !  
"Халявщиків" у нашому місті повірте ой як багато!
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 09:31 06 серпня 2010 р.
 
Шановні! Ми всі ще раз з вами доказали які ми дурні, і як легко нас зіштовхнути лобами! А так гарно починали, а зійшли -"москальська церква, патріоти, що зробила московська церква для молоді" та інший словесний понос.Церква має свої функції, держава свої, політики свої і вище мистецтво проводити їх так, щоб ніхто нікому не заважав.Повнісю підтримую адміна в позиції, не можна робити політики не подумавши про інших, хоча якщо подивитись на генедлик прибудований до стіни біля якої розстріляно дрогобичан, місто давно втратило всяку мораль.І подібні партійні акції мене давно вже не дивують! Сонця вам та розуму, а то бачу що спека зле впливає на світлі політичні голови!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Довбуш, 17:38 06 серпня 2010 р.
 
Ніхто збатьків, не зупинив своїх дітей і не пояснив, що діючі дороги не полотно для малюнків, а основа для пересування транспорту. Для пішоходів існують тротуари і переходи через дороги, і ніхто з протилежностей не має права заважати один одному, порушуючи правила вуличного руху. А якщо комусь забажалось пропіаритись, є асфальт навколо ратуші, немає руху машин і населення оцінило би творчисть, заодно ідеологів цієї акції.
Рейтинг: 1+ -2-
 
nt, 19:05 06 серпня 2010 р.
 
Відколи це КаГеБісти із шестого отдела санкт-петербурзької канцелярії (тзв. московська церква) переживають за хрести і хрестиянство?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Роман, 20:07 06 серпня 2010 р.
 
Вчора, 5 серпня, у світлиці Дрогобицької міської ради відбувся круглий стіл на тему «Мистецька акція «Кардіограма міста». Діагноз: толерантність і насильство». Як зазначили організатори, мета цього круглого столу - розв’язати конфліктну ситуацію, яка виникла навколо мистецької акції «Кардіограма міста». Участь у круглому столі взяли депутати міської ради, представники громадських організацій, духовенства, лідери національних меншин. Як розповіла одна із організаторів круглого столу Олеся Сікора, у рамках акції «Кардіограма міста» молодь на дорозі біля стадіону «Галичина» зобразила архітектурні форми Дрогобича. У неділю, 1 серпня, прихожани Храму Преподобного Йова Почаївського УПЦ (МП) хресним ходом з хоругвами на чолі із настоятелем храму о. Миколою Манlзюком рушили на вул. Трускавецьку і замальовували всі зображення хреста на храмах «Кардіограми міста». Замальовували пензлями не лише хрести на храмах, а й усякі лінії, які перехрещувалися і нагадували зображення хреста – віконні рами будинків, антени на багатоповерхівках і навіть латинські літери «t», «f». На прохання координаторів акції не нищити дитячі творіння вірні УПЦ МП не реагували. Вони заявили, що турбуються про те, щоб знак хреста не був осквернений на дорозі. Як зауважили організатори круглого столу, цікаво було б почути позицію цієї громади, однак запрошений о. Микола Мандзюк на захід не прийшов. Єдиний присутній на круглому столі представник духовенства о. Юрій УГКЦ зазначив, що якби це була наруга над хрестом, то на неї зреагували б представники інших конфесій. «Молодь через цей малюнок хотіла показати життя міста. Зображенням хреста чи церкви вони показали, що місто є християнським. Ми тішимося, що молодь у такий спосіб проявила себе. Сподіваюся, після цього у вас не опустяться руки», -підсумував о. Юрій. Активно підтримала учасників «Іншого міста» начальник відділу сім’ї, молоді та туризму виконавчого комітету Дрогобицької міської ради Леся Пашко, яка сказала, що нарешті колишні представники «Школи лідера» цікаві і творчі особистості – заявили про себе. Відомий правозахисник, почесний громадянин Дрогобича Мирослав Маринович підмітив у діях УПЦ МП політичний контекст, зазначивши, що, мабуть, поведінка цієї громади змінилася після того, коли прийшла нова влада і Україну постійно відвідує Кирил, який заявляє, що ми тут єдині. Звучали думки і про те, що хрести на дорозі зображувати не вартувало, перед втілення цієї ідеї молоді треба було порадитися із компетентними людьми. Самі ж представники «Іншого міста», щиро зізналися, що робили цю справу з великим душевним піднесенням та любов’ю і мали лише один намір привернути увагу представника УЄФА до рідного міста. А тим паче, що задум виник спонтанно і для його реалізації було дуже мало часу. Учасники круглого столу високо оцінили таку неординарну ідею молоді, їм аплодували і подякували за палке бажання зробити Дрогобич іншим, кращим. Нагадаємо, група молоді об’єдналася під назвою «Інше місто» і провела 4-денний фестиваль у місті. У рамках цього фестивалю відбулися дискотеки джазової, української музики, «круглі столи» на тему перспективного розвитку Дрогобича. Також молоді люди до приїзду делегації УЄФА намалювали кардіограму міста біля стадіону «Галичина». Творча робота радісно і живо тривала понад 6 годин. У результаті молодь створила чудовий образ рідного міста на проміжку дороги 1800 м. Учасники акції зображали житлові будинки, церкви, костели, синагогу. Як зазначила координатор акції Олеся Сікора, зображення будівлі УПЦ МП там не було. 30 липня, у Дрогобичі побував директор департаменту з організації заходів УЄФА Лукас Археман. Він висловив своє захоплення кардіограмою міста у вигляді архітектурних елементів Дрогобича і зазначив, що це дуже гарна ідея молоді, яка виявляє велику любов та вболівання за рідне місто. Міський голова Микола Гук високо оцінив ініціативну діяльність «Іншого міста», нагородивши її лідерів грамотами.  
(Іван Тихий. Із сайту Відділу внутрішньої політики м.Дрогобича
Рейтинг: 0+ -2-
 
Mila, 06:54 07 серпня 2010 р.
 
УПЦ(МП) це не церква а пародія!  
Напрошується висновок: Українська православна Церква Московського Патріархату і на справді нічого з вченням біблії і Ісуса Христа не має. Це є чисто політична організація, яка в Україні працює на Януковича, а в більш конкретному плані на уряд Москви! Я і не знав, що така існує в Дрогобичі... Потрібно її вигнати і передати громаду під опіку реального пастиря: Філарета, а не Кіріла з ФСБ... Але, чого можна сподіватися від тих які замість вчитися в семінарії вчили атеїзм в школах КГБ...? Цирк на дротях!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Кіріла, 09:41 08 серпня 2010 р.
 
Ось ы стаэ все на свої місця. Тільки одну сторону адміністрація вирішила вислухати, й тільки московської церкви аргументи. А те, що на круглому столі в ратуші жодного з тієї церковної громади не було - ані слова. Вкотре - й тепер остаточно - бачимо, що це за сайт: недолугий Магльона, комуніст перемальований Власюк, а тепер ще й апологія московської церкви. І це в Дрогобичі...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Небайдужий, 15:12 08 серпня 2010 р.
 
Люди добрі! 21 століття на дворі! А ви знову:"відібрати, вигнати".Далі що?Вислати, спалити?Це все вже було у різних віках, у різних країнах.Може досить вирішувати за людину, яка має особисту думку.Моє власне діло до якої церкви ходити, що робити і що думати.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 15:33 08 серпня 2010 р.
 
Небайдужий, він же K.V. 
 
Прес-служба собору надіслала свою статтю, її опубліковано. А друга сторона - це хто? Пористи та їхні діти?  
 
Та байдуже, але "друга сторона" свою офіційну позицію не висловила.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Адміністратор, 15:34 08 серпня 2010 р.
 
Священник правий! До святинь необхідно відноситись з благоговінням і дітей вчити цьому! По дорозі не тільки ходять люди, їздить транспорт, але й тварини залишають свої «лєпьошки». Не годиться Святі Церкви та Хрести малювати на дорозі! А що стосується «московської Церкви», то я глибоко переконаний, що іншої Церкви на Україні просто не існує. Звичайно це питання ВІРИ! Але без ВІРИ, людському розуму, в питаннях релігії взагалі немає що робити! Ми віруємо «во Єдину, Святу, Соборну та Апостольську Церкву». Це догмат!
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 19:15 09 серпня 2010 р.
 
Анатолій!  
Є велика різниця між ПРАВОСЛАВНОЮ церквою, яка дійсно підтримує морально людей, допомагає бідним, проводить просвітницьку роботу.. 
І правосланою церквою МОСКОВСЬКОГО патріархату - яка останнім часом борется за владу, "працює" на виборах, і є повністю заполітизована та ще й під керівництвом "бувшого" офіцера КГБ. 
І повірте коли декілька десятків люду чітко проагітованих "самим праведним" священнослужителем, починає "лічити" декілька тисяч (тому, що решта, наголошую-РІЗНИХ конфесій, нічого в даному випадку не побачила) 
ЦЕ ВЖЕ не захист християнства, а тупий ПІАР та нагнітання ворожості, а особливо, якраз перед виборами. 
Єлементарна маніпуляція світоглядом , та навязування чужої думки !
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 21:12 09 серпня 2010 р.
 
Істинна церква - одна - Українська церква із центром у Києві. Це була єдина законна церква. Москва, внаслідок тиску і шантажу на Константинополь, купила собі патріархат. Але Бога купити не можна! Тому повертайтеся ДОДОМУ, Анатолію!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Міла, 22:57 09 серпня 2010 р.
 
Шановний Дрогобичанин (на жаль не знаю ні Вашого імені, ні в яку Ви Церкву ходити, ні яку посаду займаєте ), але не можу з Вами погодитись відносно Вашого розуміння природи Церкви і Ваших висновків що до канонічної Православної Церкви . Просто це питання лежить за межами людського розуму… Тому воно і внесено отцями вселенських соборів в Символ Віри. Всі догмати Символу мають не людську, а Божественну природу. Так ось згідно цих догматів і випливає, що тільки Вселенська Свята Православна Церква, до якої і належить УПЦ МП – і є Істинною Церквою! …. Питання симфонії Церкви та держави – також не є простим. Але Церква не повинна бути абсолютно осторонь складних політичних процесів. До речі політика подвійних стандартів – це від лукавого! Згадайте, хто стояв на майдані, та підтримував Юлію Тимошенко на останніх виборах! Хто висуває лозунги: «Україна любить папу! » та «Геть московського попа! »? Хто спокійно дивиться на політику НАТО в православній Сербії і болісно реагує на політику Москви в Абхазії? А все це тому, що посіяна серед людей НЕНАВІСТЬ до «москалів», та БРЕХНЯ (історична)відносно того що буцім то Росія це зовсім чужий народ, який не має нічого спільного з українським, і взагалі зі Святою Руссю... А я вже казав, що брехня та ненависть - це від диявола. Неможливо одночасно ЛЮБИТИ та ненавидіти! Така "національна ідея" несе в собі загибель Українському народу. Але вона і була занесена на Україну ззовні якраз для цього!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Анатолій, 23:16 09 серпня 2010 р.
 
Шановний Анатолій, повірте зовсім ніякого значення не має ні моє імя, ні в яку я Церкву ходжу, ні яку посаду займаю.Тому, що ці дані НІЯКОГО відношення не мають до даної ситуації! Повірте достатньо того, що я живу в рідному місті і мені боляче, що знайшовся один священнослужитель, чомусь в мене ще й така думка, що він навіть не корінній дрогобичанин, який фактично нічого не зробив для міста окрім організації поїздок в храми НАГОЛОШУЮ Санкт-Петербургу та Москви (замість того, щоб наприклад відвідати Українські храми) старається навязати своє, особисте бачення даного випадку.Якраз такими діями розпалюється міжконфессійна ворожнеча.Якраз такі дії стимулюють до підпалу церков, вибухів в церквах київського патріархату.Хіба наївний може повірити, що вибух в Запоріжжі організував паламар, якого вигнали.Підпал, замовником, якого (офіційно доведено) був священнослужитель МОСКОВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ.Чи можливо ви десь в новинах чули про гучні конфлікти де не була учасником церква МП ? 
Чомуси ні під час , ні після приїзду папи не відбулось вибухів, перешкоджань приїзду паломників з західних областей (Виявляеться святкування Хрещення Русі приватизоване свято московського патріархату...). 
Прикладів безліч!  
НАТО, до вашого відома, складаеться з 19 країн, і повірте якщо вони спокійно дивляться на ситуацію в Сербії, я вважаю , значить це в даному випадку оптимальне рішення.Наголошую дане рішення прийняли 19 КРАЇН.А рішення по Абхазії прийняла одноосібно одна країна, що автоматично підозрюється в заінтересованості, або територіальній, або надрах, або економічній.Зовсім недоречно прирівнювати рішення 19 країн і рішення ОДНІЄЇ держави, агресію та бажання панування якої легко побачити на прикладі ГРУЗІЇ !
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 09:41 10 серпня 2010 р.
 
Змушений був трохи змінити дані, так, як мене забанили :(... 
 
Ніхто Вас не банив :) Просто деякі коментарі автоматично фільтруються за певними ознаками і чекають, поки їх опублікують руками.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 10:49 10 серпня 2010 р.
 
Пропоную роздати вулиці по партіях і хай малюють асфальт (там де він є)до 30.10.2010.Але всім порівну - метрів по 300! Фарбу - за рахунок бюджету. Може тоді Дрогобич ще й до Олімпіади в Лондоні добавлять!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 14:38 10 серпня 2010 р.
 
Читаю прізвища тих, хто брав участь в "круглому столі" і стало смішно, бо зібрались політичні банкрути-Глубіш(тіпа мер), Сікора(тіпа марксист), Яводчак(тіпа "пора"), Сурма(тіпа "шістка" Походжая)і тіпа, тіпа, тіпа...Зробили розкол громади руками дітей, а тепер політ- PR на "столі".Так, як "порі" капець, то порада Яводчаку віддати приміщення тіпа пори на Шкільній для "іншого міста".А Мариновича прошу дотримуватися статусу "почесного", а "непочесні" дрогобичани самі розберуться.
Рейтинг: 3+ 0-
 
тед, 15:44 10 серпня 2010 р.
 
Як би там не було, але "церкву" вашу бажано перейменувати на преподобного Іуди на честь православних кагебістських шісток які зрадили церкву і співпрацювали з КГБ а зараз з ФСБ матушки Рассєї. Також про поную вам для кращої ідентифікації замінити хрест на вашій церкві на серп і молот. Таким чином ви більше пропіаритеся до виборів Партії Прогонів і гандонів ніж з клоунами з швабрами на асфальті. Успіх гарантований!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Іван, 17:41 10 серпня 2010 р.
 
Дрогобичанин - 100%
Рейтинг: 3+ 0-
 
Міла, 18:17 10 серпня 2010 р.
 
Єдина ІСТИННА церква? - У Сквирському районі на Київщині потонула дитина. Священик УПЦ Московського патріархату, дізнавшись що вона хрещена в УПЦ Київського патріархату, відмовився її відспівувати. 
 
В сусідньому Білоцерківському районі в село прислали священика з Росії, щойно відставленого російського військового моряка, всієї релігійної освіти у якого - тримісячні курси.? 
 
:eek
Рейтинг: 0+ -2-
 
Міла, 21:42 10 серпня 2010 р.
 
Важко читати коментарі, написані з ненавистю до Святої Церкви та до братнього російського народу. Неприємна також лукава брехня, так званих патріотів. Але це тільки підтверджує мої слова, написані вище, відносно ненависті та брехні, яка присутня в, український національній ідеї. Шкода зомбованих людей! .. А причина проста! Існує справжній патріотизм, тобто ЛЮБОВ до свого народу! А є ще дуже злий та лукавий ІДЕОЛОГІЧНИЙ ВІРУС, занесений ЗЗОВНІ, і посіяний в серця людей! Цей «вірус» просто паразитує на справжніх почуттях народу! Але ні ЛЮБОВІ, ні ІСТИНИ в собі немає. Навпаки, хвора на такий «духовний вірус» людина, не помітно для себе покидає духовну гавань СПОКОЮ, та ЛЮБОВІ і опиняється в царстві ЗЛОБИ та БРЕХНІ. І вже не вірить ІСТИНІ і не може ЛЮБИТИ!
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 22:12 10 серпня 2010 р.
 
Якщо "кардіограма" креатив, а розмітка на дорозі "примітивно-побутова" пропозиція для одних. То на думку візаві, якби молодь зробила розмітки переходів на вулицях, які дисціплінують і регулюють відносини пішоходів і водіїв на дорогах, оберігаючи здоров'я і життя людей. Може в їхніх душах лишилось би більше гордості і самоповаги за таку "примітивно-побутову" виконану роботу для себе і оточуючих громадян.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Влад, 22:47 10 серпня 2010 р.
 
З подібним відношенням, а саме відмовою відспівувати померлого, зустрілася також, але відмовив священик греко-католицької церкви(((. Так що , напевно, справа не в конфесіях, а в конкретній людині. 
Іване, Ви ж скоріш за все ходите до церкви, вважаєте себе духовною людиною. Звідки ж стільки ненависті?! Потрібно бути ду-уже наївним, говорячи, що представники тільки "московської" церкви пов"язані з політикою та комерцією. Жоден священик не відспіває, чи не похрестить дитину задарма. Важко знайти зараз дійсно Духовного отця. А ви причепилися до батюшки тільки через те, що він, в принципі, правильно вчинив. Не годиться їздити по хрестах. І правий Влад, краще б діти розмітку намалювали. Оце було б дійсно повчально для влади міста, і водії були б вдячні. Вчиться робити людям добро, а не плюватися злістю та ненавистю.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Я- Дрогобичанка, 23:10 10 серпня 2010 р.
 
До Міли ___ Хочу доповнити. Коли я відвідував Почаївську Лавру (московський патріархат) я їхав поклонитися образу Матері Божої і мене не хвилювало якій конфесії належить цей храм.Повторюю Я ЇХАВ ДО ОБРАЗУ МАТЕРІ БОЖОЇ. 
Але, коли я хотів замовити Службу Божу за упокій )був поминальний день) мене запитали: "В яку церкву ви ходите?" І коли я відповів: "В греко-католицьку", мені відмовили. 
Тепер запитання до Анатолія ____ Як Ви вважаєте - це не є гріх зі сторони священослужителів ? Чи колись в греко-католицькій церкві або православній Київського патріархату такі питання задають ? 
НІ і ще раз НІ. 
Тому робіть висновки самі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Спокійний, 16:23 11 серпня 2010 р.
 
Друзі, ви не судіть по кількох священиках, а по церкві в цілому! Я не маю ніякої ненависті до Православної церкви Київського Патріархату, Греко-Католицької, чи Римо-Католицької. Але Російська Православна починаючи від Петра Першого була цареславною - це не церква а сміх і гріх! Така церква служила Дияволу в образі Радянського Союзу, замість того щоб покланятися Богу вона покланяється державі: КГБ і ФСБ. І це на рівні не кількох священиків, а церкви як структури в цілому! Ви хоч усвідомлюєте що говорите? Ви можете обдурити кого хочете, але не Бога! Наверніться до реальної церкви: Православної Київського Патріархату, а якщо хочете бути в лоні вселенської церкви то маєте вибір між Греко-Католицькою або ж Римо-Католицькою. Тут не потрібно істерики: як би там не було але в 1054 році Східна Церква відкололася від Західної церкви, від намісника апостола Петра і при чому з політичних мотивів а не з духовних! Скільки Папа Римський не запрошував московського сатрапа Алєксія він відітєлі не міг приїхати! А про Кіріла і мови нема: зразу вдарився в політику освоєння земель по плану Путіна! Люди ви хоч усвідомлюєте про яку церкву йде мова?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Іван, 16:27 11 серпня 2010 р.
 
Шановні Дрогобичани (пан «Спокійний» та інші), ваші висновки, та образи на Почаївських монахів, та інших священнослужителів по дитячому наївні. Не можна міряти Церкву з її правилами та канонами людським розумом. В Православній Церкві всі правила гармонійно пов’язані між собою та Божественними догматами. Під час Божественної Літургії читається молитва і згадуються імена тих, за кого було подано в записках. В цей час виймаються часточки з проспор. А в кінці літургії ці часточки опускаються в Чашу зі Святою Кров’ю Господа нашого Ісуса Христа! ... Не можна цього робити за тих, хто не належить до Церкви! … Є багато такого, чого Ви не можете зараз розуміти, тому що не належите до Святої Церкви! Приходьте двері відкриті для всіх, у тому числі і для зрадників ВІРИ та Церкви. Просто останнім необхідно покаятись і ВСЕ!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 21:46 11 серпня 2010 р.
 
Виходячи з Вашої логіки , чи логіки церкви , якщо ти не православний , а греко - католик то за тебе православна церква навіть і не згадае .Я правильно зрозуміла? Ви такий підхід вважаєте гармонією Анатолій?
Рейтинг: 2+ 0-
 
АНЖЕЛА, 22:36 11 серпня 2010 р.
 
Не бачила жодного разу , щоб церква замальовувала свою ж символіку.! Зрозуміло було б , якщо приміром , церква знаходилась десь у Мусульманському світі, і патріоти Аллаха таке творили . Дивно , чому не замалювали також і церкви , адже по ним також іздять машини , вони що, в розряд святості не входять? Невже хтось повірить , що дітки масово , свідомо йшли глумитись над Господом ? Я не вірю ! Залишається одне запитання , чому в це повірив настоятель храма?
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 23:22 11 серпня 2010 р.
 
Церква молиться за всіх людей! Але не молиться просто: Спаси їх! А просить у Бога, щоб навернув, та приєднав їх до ІСТИННОЇ ЦЕРКВИ! Без якої спасіння немає! … Єресь носить в собі хулу на Духа Святого! Бо хулить або догмат Святого Духа або дію Святого Духа… Сутність усякої єресі –богохульство! А католики та греко-католики - є порушники Святих Догматів (їх декілька)! І, строго догматично, християнами називатись вже не можуть! Ще в давні часи православні Святої Русі говорили, що латиняни – не християни, а папісти! Тобто керує Церквою папа, а не Христос! А це вже не Церква! В Православній Церкві – патріарх не має таких повноважень. Бо головою Церкви є Христос! Церква наша – Соборна! Були випадки, коли за єресь патріарха виганяли. Але це велика, складна та болюча тема. Можливо і образлива для Вас. Прошу пробачення у всіх. Але краще знати правду і спасти свою душу, ніж перебувати в солодкій брехні і ЗАГИНУТИ для ЖИТТЯ ВІЧНОГО!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 23:34 11 серпня 2010 р.
 
Слава Ісусу Христу!  
Цікава дискусія. Колись надам до уваги читачів інтерв'ю у дрогобицького священика. (Колись навіть брав інтерв'ю у о. М.Бендика і опублікував у газеті).Будуть, відчуваю, ще більше і ще цікавіші коментарі. 
Анатолію__________ Ви переконані, що знаєте Абсолютну правду? Ви впевнені, що на білому немає крихти чорного? 
До усіх__________ Ісус Христос: "Де двоє, чи троє зберуться з іменем моїм на вустах - там я серед них". 
Дрогобичанину___________Підтримую на всі 100 !  
До Адміна________ Я був у різних храмах: і в синагогах (Карпину - шолом! :)), і в костелі під час богослужіння, і в храмах Греко-католицької та Православної Церков, і в Домі молитви Свідків Єгови, і... Читав книги з окультизму і навіть таку книгу з магії, яка сама по собі несе в результаті жах. Всюди своя правда. Але у всякому випадку приходив щоразу до єдиного висновку - 10 Заповідей Божих. До чого я це веду? Просто підсумовую прочитане за тиждень.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 01:19 12 серпня 2010 р.
 
в кожному селі є кілька бабів, які твердо знають - яка віра правильна! Їх і питайте а не починайте тут єресь розводити.Всі дуже вумні! :upset
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 11:06 12 серпня 2010 р.
 
з одним согласен! замальовувати хрести більше кощунство ніж іх малювати!  
дітям -фарбу і ініціативу...  
татам дітеи- віру у власні сили і іх дітеи... 
владі- сумління і справедливість... 
церкві- віру...
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 11:16 12 серпня 2010 р.
 
Дорогі Православні, ви трішки переплутали котра церква є правдива а котра ні. Даю вам натяк: Православна церква МП навіть приблизно не є правдива церква. 
А тепер по логіці і історії: 
 
Церква офіційно починається з апостола Петра, якому Христос Бог дав ключі. Тут багато пояснювати не потрібно. Далі апостол Петро мав наступників, яким передавав Святого Духа через рукоположення (свячення). Без "передачі"/рукоположення Святого Духа, згідно з вченням Святого Письма і церкви включаючи слова Ісуса Христа і апостолів Святий Дух не зійде на таку особу (тут мається на увазі свячення до сану священства або єпископства). Звідси йде традиція апостольського передання. Якщо така традиція є по будь-якій причині розірвана то апостольске передання є розірване також, тобто свячення є не дійсні. Памятаєте як Симон хотів купити Святого Духа? Звідси і гріх Симонія (плата за свячення). Йдемо далі. В 1054 році був розкол у Вселенській церкві де Схід відколовся від Заходу по політичних причинах, причинах влади, бо не хотів слухати вказівок намісника святого Петра на землі-папи Римського. Я розумію що обидві сторони винні в тій чи іншій мірі. Але Апостольский престол (Рим) неодноразово перепрошував і каявся за минуле і просив щоб Схід (православні) увійшов назад в лоно вселенської церкви! Просить і по сьогоднішній день, бо, знаєте, церква повинна прощати, яка б вона не була! Та ні, шідні батюшки не хочуть і слухати і не прощають нікому. Памятають 1054 рік, хоча навіть не розуміють і не знають що там докладно сталося! Як Папа Римський не просив, піп Московський ніколи не приїхав до Риму! Бо влада це головніше! От тобі приклад святості! А людей вчать "покаятися"! Лицеміри і гроби побілені! Але не всі тако поступали: Є щонайменше 23 шідних церкви такі як Русинська церква і Греко-Католицька які обєдналися з Церквою Вселенською (сотання в 1596 році)! І Церква Вселенська, між іншим, наказала їм зберігати свій обряд! Тобто якщо ви завітаєте в Мелхітську церкву то побачите що вона по східним обрядам і традиціям далеко серйозніша за розкольну православну.  
А ПЦ Московського патріархату була і є повною спецслужб. Алєксій, щоб він в гробу перевернувся, був офіцером КДБ і ніхто цього не скриває! Є фотографії з архівів, які в свій час були на екранах Російського телебачення! Яке там апостольське передання? Як Святий Дух може передаватися/сходити на Диявола з КГБ? 
Друге: Православна Церква не є вселенською-це собі можете вибити з голови! Це є церква Схизматична і розкольницька! Подивіться як вона розлетілася на дрібні церкви! Чому? Бо нема там Духа Святого! І така церква ділиться і розпадається! А Вселенська Церква (Римо-Католицька) існує без проблем і зростає, а не зменшується! І поза лоном Вселенської Церкви (Католицької) спасіння немає!  
Отож познімайте лапшу, яку вам Москва вішає і навертайтеся до церкви Вселенської!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Іван, 16:02 12 серпня 2010 р.
 
Іван, тобі того тра?католицька теж поділена.Іслам теж поділений..головне - це каса... 
залиште тему бабам!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 16:23 12 серпня 2010 р.
 
Іване - Вау!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Міла, 18:02 12 серпня 2010 р.
 
Після такого коментаря Іван вже не Іван, а ІВАН ІВАНОВИЧ, як мінімум.Одначе , яка твоя думка, стосовно видатних духовних особистостей Русі, таких, як Серафим Соровський, Сергій Радонежський ! Розуміється , що КДБ тоді не існувало.
Рейтинг: 0+ -3-
 
АНЖЕЛА, 20:28 12 серпня 2010 р.
 
да Іван Іванович! ))) респект!
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 21:41 12 серпня 2010 р.
 
Цікаво, хто з учасників акції до Євро-2012 погодився б розмістити свій дорогоцінний фото-портрет не в альбомі або на стіні а ... на підлозі або на дорозі під колесами автомобілів? А з символом стражденної і спасаючої наші душі любові невже все простіше?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Інкогніто, 23:36 20 серпня 2010 р.
 
Інкогніто, 23:36 20 серпня 2010 г. 
Mogy tvij namaljyvatu...
Рейтинг: 0+ 0-
 
я, 13:07 21 серпня 2010 р.
 
попередньому Коментареві. 
Тільки продані душі можуть "все", але , сподіваюсь, Ви не належите до таких. Акція, про яку йдеться, засвідчила поширений стан християнської свідомості - літеплий, або номінальний. Шкода, що благий намір обрав собі невідповідну форму (вірніше. місце) виразу, а тепер доводиться заглушувати свою християнську совість суто політичними закидами.  
А православним Дрогобича бажаю неоднобічного дотримання другої Божої заповіді: католики і греко-католики - теж Ближні.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Інкогніто, 15:23 21 серпня 2010 р.
 
Коли я ходила в старшу групу дитячого садочка, на асфальті крейдою малювали щасливе майбутнє- тата , маму й сонечко над нами , але нікому зі старших й в ГОЛВУ НЕ ПРИЙШЛО ПОДУМАТИ , що це глумління над батьками! Якому осуду підлягає чистота дитячих малюнків? Наслідуючи логіку цього служителя церкви , ці дитячі малюнки слід замалювати , оскільки також порушують одну із ЗАПОВІДЕЙ БОЖИХ.
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 16:07 22 серпня 2010 р.
 
Світське мислення схильне ставити на один рівень людське і Боже, і навіть часто перше вивищує над другим, допоки життя - без серйозних терпінь, а коли вони приходять - розумієш, що тільки Бог може допомогти. Тоді відпадає охота легковажити зі святими речами.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Інкогніто, 17:16 22 серпня 2010 р.
 
Ніхто не ставив собі за мету глумління над символом Християнства , принижувати малюнками почуття віруючих . Припускати таке, просто нонсенс! І навіть якшо, й стався випадок гріха несвідомого, важко мені Вам в цьому, щось заперечити , але навіщо тоді така надмірна помпезність , ціла процесія , колона людей з фотокамерами, хоругвами , міліцейським кортежем ! Невже не простіше, зробити акцію виважено , давши завдання двом- трьом парафіянам , а самому розяснити підліткам суть проблеми? Особисто в мене, склалось враження, що несвідомий гріх підлітків діями самої церкви підтасовано свідомо, до рівня свідомого гріха ! З чим категорично не погоджуюсь. Переконайте мене в протилежному - ІНКОГНІТО !
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 21:32 22 серпня 2010 р.
 
Я теж не вважаю, що відбулось свідоме "глуміння". Знаю лише, що ситуацію треба було виправити в Божих очах, а спосіб, у який це відбулось, до певної міри зумовлений церковними приписами освячення місця, а частково - засобами безпеки на дорозі: кожна дозволена владою масова акція чи процесія супроводжується міліцією.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Інкогніто, 23:19 22 серпня 2010 р.
 
і вікна це теж хрести по вашому?весело. 
то що ж тут зробиш... 
якщо не подобається як ми хоітли привернути увагу то що ж ви можете зробиит?раз все так погано! і всі ми злі і не добрі! подивіться на своє життя!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Юлинка, 15:41 30 вересня 2010 р.
 
"Якщо Ви такі патріоти, то чому примушуєте дітей малювати на дорозі державну символіку, чи можливо зображення прапору і тризуба для вас не являється символікою?! " 
 
 
Ніхт оніког оен примушував...всі бажаючі охоче це робили..!  
ви посудіить себе! і яке ви право мали псувати ці малюнки! ніякого.оце дісн оправда ви чужинці!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Юлинка, 15:47 30 вересня 2010 р.
 
де і коли ви бачили щоб москаль щиро в бога вірив це для них просто мода вониж не знають що і як там робити стоять як барани бо невміють правильно хреститися
Рейтинг: 1+ -1-
 
Я так думаю, 16:59 03 жовтня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)