Майбутній розклад сил у ратуші

Надрукувати
Плітки
03.11.2010
Робота Мером дрогобичани вибрали Радзієвського. Всі дані - це результат обробки інформації з різних штабів, а не ТВК. По партіях розклад такий - до майбутнього складу міської ради будуть входити: Сильна Україна - 9(10?) чол., Фронт Змін - 9(10?), Свобода - 5, Пора - 5, Батьківщина - 5, Удар - 3, Партія Регіонів - 3, Захисники Вітчизни - 2.

А також мажоритарщики, які пройшли: Шагала, Муль, Хомин, Звір, Пристай, ще 2 невідомо...

Ми непогано спрогнозували політичний розклад по меру і партіях. Процент попадання по мажоритарці склав 35%, тому ми вирішили піти далі і дати прогноз по розстановках сил в міській раді і їх співпраці з теперішнім мером Радзієвським.

Почнемо з переможців. Фронт Змін - вони набрали (ще остаточних даних нема, тому це також можна розцінювати як прогноз ДІ) 6 штиків по спискам і 3 по мажоритарці. Тобто 9 чоловік. Оскільки це нова партія, тому про кістяк важко говорити. Шевкенич мусить домовлятись з новим мером, це ж чекає Росоху (відділ економіки), тому можна з впевненістю сказати, що вони в коаліції з діючим мером.

Друга по чисельності партія Сильна Україна - тут все ясно: 6 по мажоритарці і 3 по списку - вже ми нарахували 9+9=18 чоловік коаліції.

Ідемо далі. Свобода (5 чол. по списку). Хрущ (син того Хруща, що був першим замом при Радзівському в часи правління) - думаємо, "нов коментс". Є одне але - ця співпраця не буде афішуватись, щоб не дражнити Тягнибока.

Удар заводять 3 чоловіка, і будуть з мером. Офіційно вже маємо 20 прихильників мера. Якщо вдасться залучити одиноких мажоритарщиків, то бачимо, що підтримку в 30 голосів майбутній мер має. Тепер чекаємо як визначиться Пора.

Опозиція: Батьківщина (Лужецький, Ваврин, Гамаль, Недбальский, Пристай) і Партія Регіонів. Також, можливо, хтось з Захисників Вітчизни, але точно не Дівчур.

Буде цікаво...

Переглядів: 5642

Коментарі (96)
 
За копійчину усі ляжуть...не дивлячись на кольори
Рейтинг: 1+ 0-
 
КРІС, 09:15 03 листопада 2010 р.
 
пропоную як минулии раз ніяких оцінок новои влади протягом 100 днів, тільки пропозиціи, а там будем підбивати перші підсумки.діалого мае бути конструктивнии якщо представники правлючои команди згодні иого підтримувати тут! чекаем.
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 10:07 03 листопада 2010 р.
 
Пропозиція перша: 
Провести моніторинг усіх приватизацій здійснених не на конкурентних засадах
Рейтинг: 0+ -3-
 
Очевидець, 10:22 03 листопада 2010 р.
 
Друга ! організувати вседрогобицькии суботнік і очитити місто від агітаціиних матеріалів
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 10:25 03 листопада 2010 р.
 
партія регіонів точно буде в опозиції до тупого Власюка але не до Дрогобичан та для їх добробуту.
Рейтинг: 0+ 0-
 
дрогобичанин, 11:11 03 листопада 2010 р.
 
Поважаю Дрогінфо, та нижня стрічка з описом опозиції мене так вразила, що я почав заїкатись, прошу вас більше так не писати, бо цілком вслабну від наших опозиціонерів! Адна каманда под руководством дяді Льоші.От Трускавець молодець, всіх старих пердунів погнали, і я з глибокою заздрістю розумію, що там дійсно будуть зміни, а ми потрохи будемо перетворюватись в Нск, львовской губернии.Болото, сміття і каманда апазиции під орудою старгого комуніста! Дайош пятилетку!  
 
5 балів)
Рейтинг: 0+ -4-
 
Довбуш, 11:41 03 листопада 2010 р.
 
Удар буде в опозиції, так, як Суда підтримав Мозоля(доречі за посаду)захисники разом з бютівцями в глубокій опозиції(тобто в ж-пі)Свобода, думаю буде у конструктивній опозиції(там розумні хлопці на різку конфронтацію не підуть)Решта на чолі з мером будуть працювати на Дрогобич, і хватить плакатись та обс-ти один одного.Дайте людям час попрацювати, а тоді будемо робити висновки.Все буде залежати від мера, бо і старі гравці у футбольній команді під керівництвом нового тренера показують зовсім інші результати, які саме час покаже наберіться терпіння.
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 12:13 03 листопада 2010 р.
 
Максу та очевидцю повністю підтримую.радий, що починають відфільтровуватись люди, з яким можна буде вести діалог.Пропозицій буде дуже багато, тож наберемось терпіння, дочекаємось офіційного оголошення результатів, а тоді будемо добиватись, щоб наші пропозиції доходили до мера, та його команди.
Рейтинг: 0+ -3-
 
О.Т., 12:40 03 листопада 2010 р.
 
Я навіть вас не можу пожаліти, глупі з голови до ніг. Ну, як можна було самим собі вибрати ката, який буде з вас знущатися, хоча б тому, що просто напросто по іншому не вміє, тай не хоче. І який би хороший для нас розклад сил не був, гра не пеіде в наші ворота. Що тяжко було додуматися, що Радзік буде в опозиції до нас. Що комуняка це загарбники, а вони ніколи не приходять на чужі землі, щоб робити добро, а приходять їх завойовувати. По-моєму це і відбувається. Їхні класичні ідеї нам не підходять.А от Харків"яни і Одесити вже порозумнішали, до чого нам , ще дуже далеко. Мер- це лице міста, робіть висновки.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С. до тих,хто за Радзіка, 13:48 03 листопада 2010 р.
 
Час роставить нас по місцях але це то що натворила попередня влада! за пять років отримати нибільшии бюдет розвитку і розікрасти иого! добре розікрали але після себе лишили добрі дороги і гарне місто ! так не доріг нема, тратурів нема, освтлення еле еле, всі крупні комунальні обекти розпродані і впів ціни(прометеи, універмаг, парк культури, 30 магазин, будинок побуту, іт далі) пять років я жив в не в місті а селі хто з товаріщів не приіде всі в шоці! як тут можна жити!
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 13:58 03 листопада 2010 р.
 
Вже лицем міста був Гук...Не то лице, не то ср...а...
Рейтинг: 0+ -1-
 
ДО А.С., 14:16 03 листопада 2010 р.
 
Всіх хто лякає "страшним комуністом" Радзієвським, хочу запитати: ви справді впевнені, що при решті Дрогобицьких мерах було зроблено хоч якогось конструктиву? Може ми в різних містах жили? Або скажете, що вони меньше вкрали ніж Радзієвський? Чи може Мозоль як дійшов би до корита копійки в кишеню не поклав би?! То про що мова йде? Крали, крадуть і будуть красти всі, на жаль змін на краще не помітно. Але дехто ще пам'ятає табличку ділення, а дехто про неї не чув зовсім. Маю надію що в старого-нового мера з арифметикою все гаразд, тільки з надією на це, та його зв'язки в ешелонах влади за нього голосував. Решта, хто був після нього в мерах, набиваючи кишені, жодною копійкою не поділилися з громадою. Якщо цього не бачити, треба бути або сліпим, або в долі.ИМХО
Рейтинг: 0+ -2-
 
ПС, 14:33 03 листопада 2010 р.
 
не смішіть народ ))) які пропозиції і хто їх буде враховувати )))...якщо така чудова влада прийшла ...то нехай виставляє всі підписані договора в вас на сайті і весі рішення міської ради ... побачимо через рік якими словами будуть називати таку омріяну вами владу ))))
Рейтинг: 0+ -2-
 
халва халва ))))), 14:42 03 листопада 2010 р.
 
А халва правильно каже - нехай публічно звітують. ДЕТАЛЬНО. Про свою роботу. Але про що це я?... НЕРЕАЛЬНО! Хіба би щось в лісі здохло
Рейтинг: 0+ -1-
 
Alice, 14:51 03 листопада 2010 р.
 
а відносно суботників ..то є служби які мають штрафувати за обкеїне місто ...як роблять інші міста ...прсто дехто получає зарплату і нічого не робить
Рейтинг: 0+ 0-
 
халва халва ))))),, 14:53 03 листопада 2010 р.
 
Расклад сил радует. Папик Радик- с ним 10 сильных украинцев, даже 10 у фронтовиков еврея-Яценюка. А у хваленой Свободы 5 человек! Тягныбок со злости опять их разгонит. Что у Кличко сторонников не на много меньше чем у затятого бандеровца? :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
Виктор, 14:55 03 листопада 2010 р.
 
Нехай би ті кандидати ішли і здирали свої наклейки. Чиїх агіток залишиться на деревах найбільше - той покаже своє істинно "господарське та інтелігентне" лице. Добре ж знають, де клеїли.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Alice, 14:57 03 листопада 2010 р.
 
"Свобода" лише паскудить ім"я Бандери. Який розклад буде - ще побачимо. Те, що викладено на сайті - лише припущення.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Alice, 15:01 03 листопада 2010 р.
 
до віктора ))) ти ще не так будеш радуватись коли відчуєш на собі любов нової влади )))і
Рейтинг: 0+ -3-
 
кіно і комуністи )))), 15:02 03 листопада 2010 р.
 
Коли Гука вибирали, мене в Україні і близіко не було, а якщо булаб то вже точно за нього не голосувалаб. Я дуже не люблю вусатих мужиків
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 15:06 03 листопада 2010 р.
 
Віктор ви говорите про бандерівців так спокіно, тому, що знаєте , що вам за це нічого не буде. Власне мояб воля я таких як ви вішала б в центрі міста. Тоді такі як Радзік навіть би носа не сунув в мери. Ви думаєте, що у Львові не було з кого вибрати, але вони таки розумніші. Знають, що від добра -добра не шукають.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 15:21 03 листопада 2010 р.
 
Ну и почему еще никого не повешали, а опять Радика выбрали? Потому что он умнее своих конкурентов вместе взятых. А среди местных патриотов никого не было что Севастопольского националиста пригласили? Вы бы сначала со своими ворами разобрались, а потом уж меня пугали.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Виктор, 15:49 03 листопада 2010 р.
 
Пані А.С. вірно підмітила що до "Виктора". Таких, безперечно, вішати треба! І чим скоріше, тим краще!
Рейтинг: 0+ -1-
 
теж А.С., 15:54 03 листопада 2010 р.
 
ви поводите себе як діти бо заклики повішати звичать як наименше обсурдно! а по суті Віктор прав ми не можем з ворами розібратись а інакшомислячого прем до гіляки, це не укаринці 21 століття!
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 16:00 03 листопада 2010 р.
 
для А.С. - Власне через те, що дуже багато таких як ви тут, а таких самих, тільки з протилежним знаком - на сході, ми і сидимо в г-ні по досі, за 20 років незалежності не зробивши нічого. Здатні тільки ядом прискати одне на одного. Ще ніколи злоба і ненависть не допомогла щось будувати, тільки нищити. Мені соромно що такі як ви топчуться по українській землі...
Рейтинг: 0+ -2-
 
ПС, 16:02 03 листопада 2010 р.
 
Давайте почнемо зі спілкування на цьому сайті - будьмо толерантними одне до одного. Підтримую Макса та ПС, що потрібно діяти за принципом консолідації, дати приклад культури і вихованості тим, кого хочете вішати і вважаєте своїми ідеологічними опонентами.Любімо своє рідне місто, поважаймо себе!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Alice, 16:11 03 листопада 2010 р.
 
Знаючи особисто майже УСІХ новообраних депутатів можу стверджуати, що нічого путнього НЕ ЗРОБЛЯТЬ. 
Це вже ми бачили у минулому.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Я, 16:25 03 листопада 2010 р.
 
Так давайте и их вместе со мной повешайте. Интересная компания будет, а если еще и Гук с Гладун будут так в Дрогобыче совсем хорошо станет. :grin  
За такое и умереть не жалко. :zzz  
Только где вы замену Радику искать будете? Может опять прокол как с симферопольцем получиться.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Виктор, 16:39 03 листопада 2010 р.
 
на щось путнє від "обранців" ніхто вже і не чекає. Головне би руками нічого не чіпали :grin
Рейтинг: 0+ -1-
 
СП, 16:58 03 листопада 2010 р.
 
Заслуги нац.(героя) Гука ями, ями, ями, розпродаж: 1.кінотеатр 2.універмаг 3.земля 4.себе ітд.Заслуги комуніста Радзіевського 1 памятники С.Бандері, Юрію Дрогобичу, хрест 2000р, міст вул.Стрийська першой його памятник ще при СРСР ітд. що ще можна говорити!
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 17:54 03 листопада 2010 р.
 
Дожилися, вибрали ідіота комуніста, таки послухалися комуністичної партії Західної України! Оце позор! Подивітьсяа на Стрий і інші міста і нехай вам стане стидно за самого тупого, бандитського пройдисвіта якого ви вибрали! Для особливо тупих на кшатл Макса, і О.Т, Ігора пояснюю, що Гук вже не мер і згадувати його не потрібно.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 19:27 03 листопада 2010 р.
 
Майбутній розклад сил у ратуші:злодії
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 19:47 03 листопада 2010 р.
 
Іван, я з вами згідна, , але ці хлопці файні і наказувати їх не поирібно. Вони аж ніяк не винні, що Радзік купив собі мерство, точно так як всі депіки купляють місця і посаду. Я думаю, що ми з вами, ще прочитаєм, що і по чому, хтось зірветься і все нам виложить. Я даю голову на відріз, що та комуняка не чесно виграла вибори.
Рейтинг: 0+ 0-
 
А.С., 19:58 03 листопада 2010 р.
 
Для Виктора/Алєксєя: 
 
Москалюго,  
Забирай свої манатки і *** в Рассею. І прихопи свою "заміну" Радзієвського з собою. Тут вам не місце, загарбницька тварюко.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Для Виктора/Алєксєя, 19:58 03 листопада 2010 р.
 
Депутатські обіцянки-цяцянки. Всі перед виборами брехали, чия передвиборча програма стане реальною у відбудові Дрогобича? Та це тільки ілюзії, дорвались до корита, а про людей згадають тільки на наступних виборах!
Рейтинг: 0+ 0-
 
історик, 20:10 03 листопада 2010 р.
 
Якщо ми з вами це проглотимо, а це скорше всього так і буде, то ми з вами співучасники того, що затіяв цей маразматик старий.
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 20:14 03 листопада 2010 р.
 
З тональності останніх коментарів помітно, що до слова стали "справжні патріоти". Відверті образи з переходом в прямий мат - це показник вашого інтелекту, шановні. Пси завжди гавкають, коли повз них проходять великі каравани...
Рейтинг: 0+ -2-
 
ПС, 20:49 03 листопада 2010 р.
 
А судячи з ваших коментів, я зрозуміла, вам десь близько 60-65. І все життя привикли мочати, ну ось і помовчіть. Думаєте, що вибрали велике цебе, але з великої хмари, малий дощ.
Рейтинг: 2+ 0-
 
А.С., 21:21 03 листопада 2010 р.
 
Какая у меня достойная компания! Алексей и собственник сайта! Что вы делать будете когда нас повыганяете?  
Может вам припомнить , что каждый раз после националиста опять выбирают Радзиевского. Лучше, господа хорошие, поучитесь у него как городом управлять, а потом уж- москаляку на гилляку. 
А еще напрягите мозги и вспомните фамилию ближайшего соратника Бандеры, за одно и национальность Шептицкого.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 21:56 03 листопада 2010 р.
 
to А.С. Відгадувач з вас не самий кращий, і з віком і зі способу життя промах вийшов. Просто мені довелось на власні очі бачити, як через "справжні патріотичні погляди" ллється реальна кров. Повірте на слово, це страшно. Терпимішими треба бути до інших. Ви ж в Європу хочете?
Рейтинг: 0+ -2-
 
ПС, 22:06 03 листопада 2010 р.
 
Виктор, а ты "лютий маскаль" с повышенным ЧСВ. Так и до фимоза нервного центра в черепной коробке недолго... Бред, да и еще с ошибками, пишешь.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 22:36 03 листопада 2010 р.
 
Шановний ПС, не заради троллінгу, а керуючись чистими помислами хочу спитати: ви "реальну" (насправді - справжню) кров бачили? Це не враховуючи незначні, хоча і численні, подряпини, здобуті у дитинстві.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 22:46 03 листопада 2010 р.
 
A.C. - Ви "блондінка"? Чи особа з волоссям, колір якого наближається до відсутності кольору.
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 22:55 03 листопада 2010 р.
 
Ух ты! Настоящий доктор! А фамилия твоя нам известная? Или ты патологоанатом?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Виктор, 22:56 03 листопада 2010 р.
 
to maxt_t - Невже відповідь так, чи ні вас задовільнить?
Рейтинг: 1+ 0-
 
ПС, 23:03 03 листопада 2010 р.
 
Не переживайте В Европу нас Москва не допустить Вона і в НАТО і в Европі буде на 3 роки скоріше нас
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ігор з Грушевського, 23:04 03 листопада 2010 р.
 
Макс. Тьозко! Я розумію, що ти набираєш свої коментарі у страшному поспіху. Але! Твої думки й так не є зовсім зрозумілі аудиторії сайту, і в сукупності разом з відсутністю перевірки орфографії вони перетворюються в повний шлак. В мене парсер зламався. Зроби щось!
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 23:05 03 листопада 2010 р.
 
Виктор, а почему у вас сразу аналогии с доктором возникли? 
P.S. Моя фамилия может вам и известна, но ничего определенного это знание вам не принесет.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 23:09 03 листопада 2010 р.
 
П.С. Цілком.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 23:10 03 листопада 2010 р.
 
тут на сайті у кожного є поганяло лишається вам обрати смотрящего сайта пропоную А, С, Довбуша або Алексея.визначайтеся братва 8)
Рейтинг: 0+ -1-
 
!!!!!!!!!!, 23:19 03 листопада 2010 р.
 
стадо баранів вибрали собі владу ))) а баранів спочатку стрижуть а потім на бойню ... що хотіли те маєте ))) потім щоб не плакали )))
Рейтинг: 0+ -2-
 
історія вчить що нічого не вчи, 23:21 03 листопада 2010 р.
 
Якби всі наші питання вирішувалися: а)так просто, б) с такою довірою :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
ПС, 23:22 03 листопада 2010 р.
 
до П.С.: Я тому вас і відокремив з решти коментарів. 
а) Дійсно просто! І таке твердження не є зойком ідіота. Потрібна просто система цінностей, якої притримуєшся завжди (Що цікаво, з грецької, наскільки я пам'ятаю слово "ідіот" - "той, хто не займається політикою"). 
б) Довіра - це складна сутність. Чому складна? Ги-ги-ги! Нема визначених ознак цьому явищу. 
Тому, в залишку що в нас лишається? 
Коли в тебе порядок зі своїм світоглядом = ти маєш розуміння хоча б того, як ти живеш. Коли ти завжди готовий до того, щоб охаяти (іврит) іншого - ти існуєш хаотично. 
(не впевнений, що написав зрозуміло, але сподіваюсь :)
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 23:45 03 листопада 2010 р.
 
Виктор! Ау! ? Испугался доктора? А! Меня по ІР-адресу стараешься вычислить. Тафай! Удачи! Дам тебе подсказку - lvivnetwork. И смотри, не удави себя от злости. Я этого не стою.
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 23:51 03 листопада 2010 р.
 
maxt_t, людина слаба істота, важко тримати один курс, спираючись на певну систему цінностей. І на жаль, дуже рідко можна почути незаангажовану оцінку своїх дій. Тому йдемо ми всі с помилками. Вся справа в тому, що дехто має в собі силу їх визнати, в першу чергу перед собою, а хтось ховається за криком, агресією, або скигленням. Дай бог нашому місту побачити кращі часи. А настануть вони при цій владі, чи років за 5-10, час розсудить...
Рейтинг: 0+ -3-
 
ПС, 00:04 04 листопада 2010 р.
 
Писав тут усіляке. Забув що написати хтів :) 
Шановні дрогобичани! Поздоровляю всіх з вдалими/невдалими виборами! (і мене також туди, куди поздоровляю). 
Не буду писати, що ми заслуговуємо на те, що маємо, бо ми взагалі ні на що не заслуговуємо (а й ще я росіянин, так якого біса мені так гірко?). Хочу просто побажати всім в наступних виборах знімати зі своїх обличь та голів якісь пристрої, які знову в цей раз не дали взятися за "владу". А так кортіло! Му-ха-ха!
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 00:08 04 листопада 2010 р.
 
Шановний ПС. Людина, взагалі, цар природи, як то не банально звучить. Людина не є слабкою істотою, як любий паразит. Слабкість полягає, ІМХО, в саме паразитуванні, яке розповсюджується на нас самих. І чому ми, як дрогобичани, самі себе ізолюємо в своєму виборі, чи діях, тільки Дрогобичем? Ми що? Не Україна? Ми не українці! ? (мова не про мене). Невже у українців така доля до кінця віку - жити рабською філософією. Що за австріяків, що за поляків чи совєтів. Дайтесь чутись, блджад! Може вистачить вже "хати скраю"?
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 00:21 04 листопада 2010 р.
 
"maxt_t"- це провокатор ! був тут Іван -ізюминка! , десь пропав вот новии наишовся))) якщо нік не поміняе))) прорвало вот ! і лье що на голову приходить навіть фільтрувати забувае)))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 00:47 04 листопада 2010 р.
 
Я очікував таку реакція саме від тебе. Макс. Ось подивись - я відповідаю з тієї адреси, звідки взагалі почав дописувати в цей топік сьогодні.
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 00:59 04 листопада 2010 р.
 
Доречі, може якимось чином обгрунтуєш, що саме я провокував в цьому топіку? 
А то назвав мене провокатором...
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 01:04 04 листопада 2010 р.
 
Чи ти, Максе, образився на мій коментар "maxt_t, 23:05 03 листопада 2010 р." (вибач, у "двіжку" цього сайту я ще не розбирався настільки, щоб на нього напряму заливати PHP код у FTP), і почав свої (вибач) "дешеві понти у перемішку з помилками пісяти".
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 01:12 04 листопада 2010 р.
 
я не дівчинка щоб ображатись)) 
твои перли)) 
-Виктор, а ты "лютий маскаль" с повышенным ЧСВ. Так и до фимоза нервного центра в черепной коробке недолго... Бред, да и еще с ошибками, пишешь. 
IP: 178.212.101.180  
maxt_t, 22:36 03 листопада 2010 р 
другии твіи перл до А.С мовою орігіналу  
A.C. - Ви "блондінка"? Чи особа з волоссям, колір якого наближається до відсутності кольору. 
IP: 178.212.101.180  
maxt_t, 22:55 03 листопада 2010 р. 
третіи  
Виктор! Ау! ? Испугался доктора? А! Меня по ІР-адресу стараешься вычислить. Тафай! Удачи! Дам тебе подсказку - lvivnetwork. И смотри, не удави себя от злости. Я этого не сто 
то ти так розігрівав публіку всіх по разу але дерну а тут ти "зделал всіх нас" 
-Украина - хорошая, годная страна Я тут живу уже более 26-ти лет. Здесь у меня есть семья. Я много научился у нации украинцев, жаль что как граждане украинцы аморфны. Но я не теряю надежды, вы же пробудитесь? 
що ти цим меседжом хотів нам сказати націи Українців лишаеться догадуватись так само якої нації ти))) не злись але я казав правду про провокатора,  
а на рахунок моеи грамотності в правопису то це міи коньок ніхто не заиде під моим ніком щоб я потім червонів за чиюсь думку))) 
удачі Брат теска))
Рейтинг: 0+ -3-
 
макс, 01:28 04 листопада 2010 р.
 
і ще теска ти метаешся по різним дрогобицьким саитам , але повір тільки тут ти зможеш наити відповідь на свои питання, твоя перша рекція це всіх закликати ло гострои дискусіи але ми(дописуавчі) тут (на саиті) як вдома на кухні то посваримся то помиримся ! повір в нас тут вже як маленька сімья)))і ми з радісттю тебе приімем!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 01:37 04 листопада 2010 р.
 
Повір, Макс, говорити вже недостатньо. Тому я намагаюсь, як можу, форсифікувати події. :) 
Чому таке роблю? Хочу щоб моя донечка жила в країні без хмар та іуд. Час ще є.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 02:05 04 листопада 2010 р.
 
Тезка, метатись між сайтами? В Дрогобичі їх настільки багато, що є необхідність "метатись"?
Рейтинг: 2+ 0-
 
maxt_t, 02:06 04 листопада 2010 р.
 
теска ))) согласен! з деякими дописувачам я зустрічався в живу повір я був вражении що в цьому місті стільки не баидужих і патріотів цього міста, і вони не публічні люди, але кожен робить це місто кращим, тому думаю надія на покращення е..
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 02:14 04 листопада 2010 р.
 
О...!  
"що ти цим меседжом хотів нам сказати націи Українців лишаеться догадуватись так само якої нації ти)))" - я написав, якої я нації буквально у пості за 00:21:04.  
Я не буду пояснювати, "що я хотів сказати" за одної причини - я це вже написав. Якщо не зрозуміли, мені шкода.
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 02:16 04 листопада 2010 р.
 
Якщо щиро, я всією душею вірю в те, що є патріоти, а не "патріоти". Але патріот безпорадний коли він наодинці.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 02:21 04 листопада 2010 р.
 
П.С.____Вибачте, якщо я Вас образили, але Ви самі дали це зрозуміти, що Ви з того каравану, що гордо проходить повз нашого міста і навіть не плюне в нашу сторону. І якщо ті пси (як ви їх обзиваєте), при тій владі, що прийшла будуть мовчати, то и з вами опинемося в стараму совку, і тоді вже точно, ані НОТО, а тим більше ЄВРОПИ нам не бачити.І перестаніте мислити як старпьори. 
maxt-t.___Я так бачу пацан, що ти з залисинами, або зовсім лисий і тупой як і сві москалики. Я не блондинка я просто УКРАЇНКА і щиро люблю своє місто і навіть терплю таких як ти, бо і тобі десь треба жити. А ти просто напросто, маєш поважати все в цій країні де живеш. В мене також є діти, і я хочу, щоб вони росли у вільній Україні. І велика прсьба до тебе не пиши по-російськи, якщо ти хочеш, щоб повірили у твою чесність і справедливість.
Рейтинг: 0+ 0-
 
А..С., 09:29 04 листопада 2010 р.
 
Макс , брателло, ну чому ті люди про яких ти говориш, не пройшли у владу? Я теж знаю массу хороших людей, які не мають можливості в тому числі і фінансової брати участь у виборах, тоді виникає питання - чому такий результат? Результат показує душу українця, мені під хату машину шутру, а далі нехай трава не росте.Може і тому так пройшли вибори.На одній з дільниць прийшов "баклажан" з вимогою дати один бюлетень за кандидата"Р", на пропозицію отримати інші бюлетені отримали відповідь - за інших не буду бо тільки він один дав мені 50 грн.Думаю, що тут є провал в роботі і спостерігачів і комісії, вияснити який пацан платить синякам було дуже просто.І ще один цікавий факт -перед початком голосувань, під час ранкової кави, один з членів комісії, не будучи дрогобичанином, а жителем Стебника з точністю спрогнозував переможця, який до тих пір був в другій десятці! Отака то петруха любі друзі, а Максу з командою бажаю ВЖЕ починати готуватись до чергових виборів, щоб залишити за собою багато добрих справ.Чистоту помислів новообраних депутатів побачимо при перших голосуваннях по приватизації та земельних питаннях.І не факт, що там будуть люди типу Розори, які встануть і вразі не згоди підуть, надто багато грошей та нервів впаковано в вибори, якщо завтра за помахом чарівної палички назначать перевибори списки будуть на третину коротші. Лупайте сю скалу , нехай ні жар ні холод не спинить вас!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Довбуш, 10:11 04 листопада 2010 р.
 
Вот іпочалися перші чвари, де замітна слабкість деяких"сильних" особистостей. Це, я так зрозуміла власні образи. СВОБОДА не дарма вчасно робить чистку і залишає самих сильних.
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 12:58 04 листопада 2010 р.
 
Это где сильные, которые остались? В Дрогобыче их не видно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Виктор, 13:49 04 листопада 2010 р.
 
Свобода з сильними особистостями у Львові вже скидає голоси до міськради.Кричати москаля на палю і взяти відповідальність за місто дві великі різниці.В нашій свободі щось я не бачу дуже великих господарників, ну крім Хруща , який висить міській казні 800000грн за Троянду, оце і є той гачок на якому він буде висіти у Радзіка як молодий щупак.Як кажуть наші славні митники -"зелений рубль рельсу рубит", за всім стоять гроші і прості меркантильні інтереси.Треба слухати жінок, я старий дурень також хотів попробувати дупутатського хліба, та вчасно послухав кохану дружину, і замість передвиборної гризоти прекрасно провів час з внуками.А до чвар, які виписує шанона АСя, їх не буде , хлопці вже про все домовились вчора при горілочці, фронт разом з сильняками разом, свабода "тіпа" в "апазіції", а всі решта просто так, так як їхні голоси нікому на хер не потрібні.Ждемс вумних кроків нової влади, зима скоро, от і буде їм де показати свій господарський хист.Всім цьомки іду на прохід з внуками, щоб ще раззапечатлить розруху і опреділити больові точки нової влади!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 15:38 04 листопада 2010 р.
 
Уважаемая А.С., если вы хотите жить в свободной стране, то можете начинать это делать прямо сейчас, немедля. Начните с себя. Уважайте мое право излагать мысли на том языке, на котором Я хочу. Поверьте, мне не составляет труда писать русским или украинским языками. Если вас смущает русский, специально для вас перейду на украинский: мені вас шкода, таку українку, яка не спроможна навіть власну мову вивчити. Мені шкода ваших дітей, яких нічому хорошому ви не спроможні навчити, бо не вмієте думати. Щиро зізнаюсь - мені наплювати на вашу думку, на те - блондинка ви чи ні, мені просто приносить задоволення спостерігати за вашими жалюгідними потугами показати свій патріотизм. Продовжуйте, будь-ласка, я прикупив достатню кількість поп-корну.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 15:49 04 листопада 2010 р.
 
Я вам скажу так, сильні люди, є і ви це знаєте не гірше від мене. Риба портися з голови, дуже багато жінок в уряді Азарова? Ачи в нашій ратуші вони є? Так ось насправді сильних людей якраз і не пускають нікуда. Зараз вся країна спостерігає як Яник боявся тай боїться дійсно сильної жінки. Всі прекрасно знають, що треба робити, щоб місто ожило, але це нікому не вигідно ачи не так, в кожному під"їзді є по 1-2 депутати, а живем чим вас більше тим нам гірше. Це просто для вас мода і криша. Потрібна люстрація всіх посадових осіб, щоб і духу тут москальського не було, бо сам крав і наш народ навчив це робити, брехуни і крадії в нас таких серед українців прошу пана не було. А це, що зробив вчора ваш президент, це взагалі абсурт, таке міг зробити тільки слабоумний москаль. Як тільки Верховна Рада захотіла заслухати генпрокурора, він миттю його звільнив. значить не було про, що звітувати ось вам сильні люди. Ну нічого, все так не буде, наш народ терпеливий і Янику вже не довго залишилось.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 15:59 04 листопада 2010 р.
 
Я дякую, що ви перейшли на мою рідну мову, я всеж таки в себе дома. І нашу рідну мову язнаю трошки краще ніж ви.  
На відміну від вас мені всіх дітей шкода їх, ще можна спасти. А вам, якщо ви голосували за Радзіка вже нічого не допоможе.Дякую за діалог, але мені треба йти.
Рейтинг: 1+ 0-
 
А.С., 16:11 04 листопада 2010 р.
 
Шановна А.С., якщо ця сильна жінка - п. Юлія Володимирівна, то вона дійсно СИЛЬНА ! Завдяки їй і маємо теперішнього президента. Сильна - ДЛЯ СЕБЕ ! і ПРОТИ НАРОДУ !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Alice, 16:23 04 листопада 2010 р.
 
Неправда на рахунок гендерного нерівноправя, покигучок гонив по судах, містом управляла "алла с вокзалла", якщо шановна АСя забула , то я нагадую, в цей період і була розкрадена найбільша частина бюджету, так що не треба про слабких і сильних, та і в нашому місцевому парляменті було досить жіночок.Оті тверді кобіти і були тим рушієм цін на різні фіглі з землею та приватизацією.Ну а ображати за мову нуууууу це просто негарно, багато росіян Дрогобича є більшими патріотами міста, ніж бойчуки у вишитих сорочках які тупо шкіряться до нас з необдертих стовпів!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Довбуш, 17:14 04 листопада 2010 р.
 
А щодо грамотності - 1 місце на сайті займає Франсуа ! Більше ніхто не претендує на грамотність і чистоту української мови...
Рейтинг: 0+ -1-
 
Alice, 17:36 04 листопада 2010 р.
 
Ну не хотів чіпати цю тему. бо хто багато говорить, той в тій справі повний імпотент. Але чому Ваврини, Шалати, Бордуляки у дрогобичі приватизували патріотизм?
Рейтинг: 1+ 0-
 
дрогобичанин від народження, 19:38 04 листопада 2010 р.
 
М-да, дурна базарна баба, ще й явно обділена чоловічою ласкою...
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 20:31 04 листопада 2010 р.
 
Дуже споіваємось, що п. Олексій Радзієвський знайде сили щоб упорядкувати наше розрушене місто демагогами і бездарями. 
Дякуємо Вам за памятник С. Бандері та Ю.дрогобичу та за благоустрій міста. 
А не то що зірвали бруківку у центрі і поклали асфальт і то полатаний. 
Просимо впорядкувати вулицю, яка обєднює вул. І. Франка і Т. Шевченка і цю жахливу філармонію. Приїжають до Дрогобича гості з цілого світу, до Просвіти соромно когось вести тою маленькою, але так занедбалою вулицею - марії Заньковецької. 
Зараз таке враження, коли проходиш базаром і центром міста, що вчора закінчелась війна 
 
Нехай знову розцвіте наш Дрогобич з іншими гідними містами Незалежної України!  
Дрогобичани з Вами !
Рейтинг: 0+ -4-
 
Лідія, 20:51 04 листопада 2010 р.
 
До maxt_t__________ "Жаль что как граждане украинцы аморфны". Здається мені, пане maxt_t, Ви не знаєте, що означає поняття "аморфний", і чи можна його застосовувати до українців, в яких, як кажете, чомусь та й навчилися? Може, Ви мали на увазі інше слово? 
Аморфний з грецької мови означає "Безформний". В переносному значенні це - "невиразно-розпливчастий, невпорядкований". Отже, нація, яка досягла незалежності, володіє власною територією з чудовим кліматом і багатющими надрами землі, багатою історією, власною УКРАЇНСЬКОЮ мовою, державними атрибутами, грошовою одиницею, національними символами (калина, соловейко), легендами; може гордитися сильними постатями, всесвітньовідомими вченими і винахідниками, культурою землеробства, талановитими предками (згадаймо хоча б про знамениту золоту пектораль і булат); нація, що першою проклала шлях у космос і славиться найкращими у світі комп'ютерними геніями і т.д. не може вважатися аморфною!  
Поїдьте, пане maxt_t, приміром, на землю обітовану, і скажіть євреям, що вони - аморфна нація, і побачите, що буде... 
А хіба можна чомусь навчитися, як Ви писали, у "аморфної" нації?..
Рейтинг: 0+ -2-
 
Франсуа, 22:04 04 листопада 2010 р.
 
Франсуа, я не писав, що нація аморфна. Не потрібно перекручувати. Шановний Франсуа, я повністю згоден з тим, що є всі ознаки того, що українці як нація - відбулись. Щодо аморфності, я вжив цей термін саме за призначенням. На мою думку. Не потрібно мені його пояснювати. Зверніть увагу на те, стосовно чого я вжив цей термін. Зробіть інтроспекцію :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 02:11 05 листопада 2010 р.
 
А.С. мушу константувати - у вас москалофобія. Далі. Просто відкрийте тлумачний словник та почитайте визначення слова патріот. Наступний крок буде важким - знайдіть собі чоловіка, звабте його. А далі вам стане легше і світ буде виглядати таким, яким ви захочете його бачити. Але вже без патологій.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 03:05 05 листопада 2010 р.
 
P.S. І звідки у вас діти?
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 03:07 05 листопада 2010 р.
 
maxt_t_________Чом Вам не спиться? 8)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 03:14 05 листопада 2010 р.
 
Франсуа, я сова.
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 03:16 05 листопада 2010 р.
 
Alice, ви своїм коментарем признаєте, що ви безграмотні? Українці! Блджад! Отямтесь!
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 03:19 05 листопада 2010 р.
 
maxt_t____________ Може, досить ображати на сайті всіх і вся? Своїми безглуздими дописами усвідомлюєте, що щойно виставили себе на посміховисько декількох тисяч читачів?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Франсуа, 03:54 05 листопада 2010 р.
 
франсуа, я когось ображаю? Правда не може бути образою. 
Наступне - вам болить писок сміятися? Є рецепт - перестань. 
І епогей - я не виставляю нічого на посміховисько, окрім кількох дописувачів. Якщо ви не помітили системи в моїх дописах, смійтеся далі. Я готовий це підтримати. Я так розважаюсь.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 04:19 05 листопада 2010 р.
 
І ще. На ображених воду возять.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 04:23 05 листопада 2010 р.
 
Шановн(а)ий maxt_t, мені прикро, що багато українців дійсно безграмотні, з комплексом меншовартості і т.д., але узагальнювати не треба. Треба удосконалюватись кожному зокрема. Ви теж читайте УВАЖНО.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Alice, 09:26 05 листопада 2010 р.
 
Радзіку повезло, працюватин дуже нема з ким, всі грають на публіку, а насправді підлабузники. Тепер будуть один- на перед-другого із шкіри лісти, щоб тільки попасти в милість "царьку."
Рейтинг: 2+ 0-
 
А.С., 19:56 05 листопада 2010 р.
 
maxt_t_________ Епогей? Нове слово! Молодець. І писок у вас теж нівроку. :grin
Рейтинг: 0+ -2-
 
Франсуа, 21:31 05 листопада 2010 р.
 
Франсуа, Ви, просто молодець!
Рейтинг: 0+ -1-
 
А.С., 16:40 07 листопада 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)