Узбецька мафія в Дрогобичі

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) Анатолій Власюк   
17.11.2010
Тюрма Ще на зорі націонал-демократичних перетворень у нашій державі лідери Народного Руху України Іван Драч, Дмитро Павличко, В’ячеслав Чорновіл висунули гасло, суть якого зводиться до того, що жидові, москалю, полякові, представникові інших національностей в Україні повинно житися ліпше, ніж на їхній історичній батьківщині. Ось тільки чомусь власне про українця ці недалекоглядні буцімто державні мужі забули.

Це гасло з певними видозмінами і доповненнями живе й нині. Маємо неукраїнського, а здебільшого антиукраїнського президента з маленької літери, який так і не став державним мужем, такий же уряд, який ладен захищати інтереси національної меншини, зокрема, росіян, більше, ніж інтереси корінного населення - українців.

Тому й не слід дивуватися, що на місцях розцвіла ця викривлена національна, а насправді антинаціональна політика, коли українець почувається рабом у власній державі. Якщо ще врахувати корупцію місцевої влади і так званих правоохоронних органів, то матимемо повну картину, чому представники інших національностей не лише вільно себе почувають в Україні, мало не легально займаються рекетом, торгують наркотиками, здійснюють інші злочини, а ще й збиткуються над українцями.

Дрогобич не є виключенням. Упродовж останніх років тут міцно засіла узбецька мафія, і наразі ніхто не може дати їй гідної відсічі.

За попередніми оцінками, а також з джерел у правоохоронних органах, усього в Дрогобичі проживає близько 150 узбеків. Здебільшого вони займаються торгівлею трикотажних виробів. Їх можна побачити біля фонтану в центрі міста, за колишнім кінотеатром "Прометей", на вулиці Пилипа Орлика, Шолом Алейхема, на площі Малий Ринок, у деяких інших місцях. Як правило, торгують вони без ліцензій і торгових патентів. Міліція й податкова інспекція, м’яко кажучи, закривають на це очі. Пересічний дрогобичанин переконаний, що не обходиться без хабарництва з боку узбеків.

Щоправда, час від часу наших гостей хапають, конфісковують частину товару. Одного разу справа навіть дійшла до суду. Але ... узбекам все повернули, мало не вибачившись перед ними, що даремно їх потурбували.

Нещодавно узбеки жорстоко побили дрогобичанина Євгена Б. Той ввічливо попросив їх посунути стіл, аби не заважали торгувати і йому. Скажімо до слова, що наш земляк - колишній морський піхотинець, але проти декількох узбеків не міг дати собі раду. За його словами, міліціонери спокійно спостерігали, як узбеки його б’ють.

Цирк на дроті продовжився у міському відділі міліції, куди пан Євген звернувся з заявою. На його думку, складалося враження, буцімто узбеки керують міліціонерами. А неформальні лідери узбеків, яких називають Алік і Атабек (один з яких, за попередніми даними, знаходиться в розшуку), відверто заявили Євгенові Б., що їм нічого не буде, ніхто їх звідси не вижене, що вони тут усіх купили.

Інший дрогобичанин, який був свідком цієї бійки і про це заявив у міліції, теж був жорстоко побитий нашими узбецькими "друзями".

Оцими побиттями узбеки фактично кинули виклик Дрогобичу і новообраній владі. Або вони й далі будуть хазяйнувати в нашому місті, або ми таки наведемо в ньому лад.

Можливі два варіанти розвитку подій. Винні у жорстокому побитті дрогобичан будуть покарані згідно чинного законодавства. Будуть встановлені особи в силових структурах, які, ймовірно, беруть хабарі від узбеків. Самі узбеки змушені будуть виробити ліцензії й патенти на право займатися підприємницькою діяльністю й толерантно ставитимуться до дрогобичан, як гості до господарів. Правоохоронні органи присічуть торгівлю наркотиками й скуповування і перепродаж крадених мобільних телефонів, які здійснюють узбеки.

За іншого варіанту, Євгена Б. та його колегу, який посмів свідчити проти узбеків, самих можуть зробити винними, довести, що це вони самі парканадцять разів ударилися мордою об асфальт, а узбеки в нас білі й пухнасті.

Влада Миколи Гука, яка активно воювала з українськими підприємцями, дивним чином не рухала узбеків. Буцімто націоналіст став інтернаціоналістом?

Я розумію, що новообраний міський голова Олексій Радзієвський має купу проблем. Зокрема, найближчим часом слід знайти 8 мільйонів гривень для виплати заборгованої зарплати працівникам бюджетної сфери. Як це зробити, коли практично всі дрогобицькі підприємства стоять? Але якщо нова влада не наведе лад з узбеками, не покарає винних, то українські підприємці по-своєму розв’яжуть цю проблему. На тлі загальної пасивності дрогобичан і їхньої боязні все ж є декілька гарячих голів, які здатні покарати узбеків, але за допомогою вже далеко не правових методів. Дрогобич може стати центром міжнаціональної ворожнечі, і якщо новообрана влада упустить цей момент, коли ще проблему можна розв’язати, то так само швидко зійде з політичної арени, як тріумфально виграла ці вибори.

Переглядів: 8357

Коментарі (52)
 
Заголовок поправте. 
 
+1
Рейтинг: 0+ -7-
 
maxt_t, 09:27 17 листопада 2010 р.
 
Власюк, а чому - "... особи в силових структурах, які, ймовірно, беруть хабарі від узбеків." ? Що це за виляння - "ймовірно"? І так зрозуміло, що беруть, брали й будуть брати, до тих пір, доки їм носити будуть.
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 09:54 17 листопада 2010 р.
 
Bas, от з цим згоден на всі сто (крім останнього речення). Переконаний, що незабаром порядок з узбеками в місті наведуть 8). Поїдуть ці фраєри назад в Ташкент їсти свій ханум. 
А щодо постійних зверхніх зауважень з далекої Голандії заперечу: як легко втікнути з однієї країни в сприятливі умови іншої, щоб потім вказувати іншим, які всі дурні, а "Я", Bas, такий розумний, так?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Франсуа, 11:07 17 листопада 2010 р.
 
Bas, сложно у вас там все. Надо по закону и все-такое. У нас проще - дал взятку и любые проблемы решил. Хе-хе-хе. И плевать - законно, незаконно.
Рейтинг: 0+ -3-
 
maxt_t, 11:08 17 листопада 2010 р.
 
Франсуа, незабаром - це коли замість теперішніх узбеків приїдуть інші?
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 11:11 17 листопада 2010 р.
 
Bas, у вас в Европе? это где в Голландии, где мечетей уже больше чем церквей?  
*** - как ты это прокомментируешь? смириться пора, европеоидная раса вымирает, а не нести какую-то чушь про свиней и обрезание. не толерантно и не кошерно это малеха ж) 
 
а щодо статті, складається враження, що Анатолій Власюк дешевий троль. провокаційні стетейки які відштовхуються від власної зверхності (всі рагулі - я какбе небидло), хохлосрачів та іншої націоналістичної істерії. це не журналістика, а хз що. про справжні проблем всі мовчать, а от узбеки блін... ще б написав, що "Дрогобич не резиновий" і "понаїхали тут"... 
 
Не публікуємо посилання.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 11:27 17 листопада 2010 р.
 
Пан Анатолій, як завжди на два кроки вперед, проблема актуальна, події у Франції з ромами ще раз її висвітлили.Там все чітко, як пише Бас, проштрафився - ауфідерзейн, у нас проштрафився замість 200 платиш 500.Противаги іновірцям немає, в 90 їх успішно витиснули бандити, тепер бандити сили не мають, а всі решта займаються збором грошей. І тільки коли не дай Боже чорноокі заріжуть або згвалтують чиюсь панську дитину , тоді "будут гонения".А так тупо збирають гроші і плюють на всіх.Пан Анатолій молодець, без грантів, грошей пише правду, за що і отримає багато коментарів, та Власюк є Власюк, за що я його і поважаю!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Довбуш, 11:29 17 листопада 2010 р.
 
Франсуа, а якщо з нашими нелегальними заробітчанами наведуть порядок, вони також поїдуть назад у Дрогобич їсти свої вареники.
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 11:31 17 листопада 2010 р.
 
Питання не в узбеках, а у правоохоронній системі.Хочуть люди чесно працювати і мирно жити у місті-ніхто не має нічого проти, бо багато з них вже мають сім"ї, багато на ринку таких, які торгують майже від початку, але питання:чому коли наші люди стають торгувати біля "Аврори", біля фонтану, та у інших місцях, то їх зразу починають"ганяти", а тим можна?Нехай живутьна рівних правах ніхто на них уваги не буде звертати, а якщо не згідні, то торби в руки і "нах- хаус"Хоча моя особиста думка, що там не тільки трикотажні вироби.Але тепер Олексій Васильович думаю візьме ситуацію під контроль, і не допустить, щоб гості встановлювали свої порядки у хаті господаря, треба дати новій владі трохи часу, щоб сформувати нормальну команду, і почистити її від тої "шушери" яку наплодив Гук.
Рейтинг: 3+ 0-
 
о.т., 12:19 17 листопада 2010 р.
 
"ганяти"? як вас можуть "ганяти" чурки, якщо у вас офіційно є торгова точка з усіма документами? навіщо взагалі перетворювати невеличкий побутовий трабл у національну проблему? і до чого тут ті всі ваші мери? треба взагалі всіх розігнати нафіг з вулиць і палатки ті всі нафіг позносити, як у нормальному цивілізованому місті (як Гук і пропонував). а то село і далі в 90-х живе. і нічого ваш Олексій Васильович не зробить (навіть якби і хотів), коли панівна ментальність чітко відслідковується у графоманії афтара
Рейтинг: 0+ -5-
 
, 12:46 17 листопада 2010 р.
 
точно, у всьому росіяни винні. забув ще згадати про ZOG і «Протоколи сіонських мудреців» - типу сєкрєтний жидовскій мануал по опановуванню цим вашим Дрогобичем
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 13:10 17 листопада 2010 р.
 
в среднем по ЕС рожают чуть менее 2 детей (это официальная статистика). в мусульманских семьях, равно как и в украинских сельских эта цифра обычно много больше. и это общемировая тенденция - чем выше уровень жизни и образования, тем дольше живут и меньше рожают. так что нечего тут гнать лапшу на счет заговоров и возрождения политики нацистской Германии
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 13:28 17 листопада 2010 р.
 
Франсуа, Ханум дуже смачний наїдок, я рекомендую спробувати принагоді. 
 
Власюк завжди був провокатором і за радянських часів, таким є й сьогодні. Продажна худобина вміло перенесла акценти на національний компонент проблеми, а не на правовий. Думаю щодо цієї публікації потрібно втручання прокурора, оскільки спостерігаються тенденції національної нетерпимості. 
Узбецькій громаді рекомендую звернутись за захистом до Олександра Магльони, який свого часу реалізовував проект толерантного співпроживання.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Депутат, 13:34 17 листопада 2010 р.
 
Колись у Львові був такий мафіозі Завіня. Він дізнався, що до Львова їде чеченська мафія. Зібпав усіх блатних Львова і вони купили квитки чеченцям наза. Зустріли їх біля поїзда і тим самим потягом відправили до Чечні.  
Згадайте, хто в армії в радянській служив. Як дружно тримаються азіати.  
Якзщо віжразу не навести ладу, то далі буде важєче і важче з ними дати раду.  
А владу вони вміють купувати. Адже калим і хабар до Європи прийшов з азії.
Рейтинг: 0+ -6-
 
, 14:25 17 листопада 2010 р.
 
Денпутату! Коли тебе в рідній хаті наточе по голові чорноокий, а твою дитину згвалтує абрек, ти перший будеш кричати про помсту, а так собі просто бавишся толерантного інтелігента, ну і нехай.Про Завіню правда, так як він сидів в 40івці, і багато працівників тюрми можуть це пітвердити.Я за мирне співіснування, та вибори показали, що партія свобода яка набрала більшість голосів пропагує домінанту титульної нації, і чомусь ніхто з вас мудрих не посилає їх до прокурора! Питання не в нації, а в їх бажанні мирно співіснувати, я не хочу щоб якийсь чучмек навязував через хабар якомусь чучмеку з турки у фуражці свої правила гри.Отак! Крім Магльони, пропоную узбекам звернутись до приймальні Європейської партії, Міжнародної амністії, Імама Криму, Олексія Васильовича , та Свободи для кращого та швидшого вирішення питання.Україна держава толерантна, у нас на відміну від Росії немає контрольованих владою скінів, які чітко врегульовують вищеописані конфлікти.А Власюк молодець, про інтерес до теми свідчить кількість дописів в пості.Удачі вам та приємних облич узбеків в торгових рядах!  
 
Гуцульське почуття гумору +1 :)
Рейтинг: 2+ 0-
 
Довбуш, 15:13 17 листопада 2010 р.
 
власюк мер всміх узбеків )))
Рейтинг: 1+ -3-
 
хі, 15:22 17 листопада 2010 р.
 
Довбуш, коментують не тому, що Власюк мега-журналіст, а тому, що націоналістичні теми по суті популярні, як і будь-які говносрачі. ну а мені особисто, просто нудно. 
 
а на рахунок "чорнооких", вперше чую, що в Дрогобичі так гостро стоїть ця проблема. титульна нація на порядки частіше ріже, гвалтує і що найголовніше дає хабарі треба/нетреба (від дітсадка до лікарні чи при влаштуванні на роботу). 
 
і навіщо знову ідеалізувати Свободу? те що вони не толератні інтелегенти і так зрозуміло. але тих, хто за ними йде від контрольованих владою російських скінів мало що відрізняє. Я зовсім не люблю Тягнибока, але мушу визнати, що він розумний маніпулятор і вміло косить капусту на недорозвинутості нашого суспільства.
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 15:48 17 листопада 2010 р.
 
Hochu podilytysia svojimy sposterezenniamy: shchostosujetsia nashoji miliciju, to navedu pryklad na pidstavi svogo shkilnogo klasu, bo try najbilshi neuky, najbilshi porushnyky descepliny, najbilshi rozbyshaky po zakincheni shkoly pishly pracuvaty v miliciju. Shche odyn togo polia jagoda zalyshyvsia sverchkom u vijskovij chastyni. Otoz chotyry "destrukcijni elementy" pishly slidkuvaty za poriadkom i zabespechuvaty nam bezpeku. 
A shcho stosujetsia zagalom vsijeji drogobyckoji meliciji, to neznaju chy znajdetsia hochab 10 ludej jaki by zaslugovuvaly poshany, bo vsi ci pesuky to prosto blazni, gore dla ukrajinskogo narodu. 
A shche ja svomu synu, uchnevi 3 klasu zavzdy kazu shcho jak nebude vchytysia, to pide pracuvaty v miliciju, bo dijsno je chym strashyty.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Vitold, 16:09 17 листопада 2010 р.
 
Не згоден з темою недорозвиненості нашого суспільства, вийди та постій між нашими ідеологами після церкви в неділю.Одні наполеони та Вашингтони, все знають, все вміють та не вміють одного -підняти голос.кожен мудрий, а на виборах "втиХУЮ" ПРОГОЛОСУВАВ за нову владу.от і вибудуй собі типологічний портрет земляка- говорить одне, думає друге, робить третє! тОМУ ТАК І ЖИВЕМО! До теми Свободи пропоную вернутись за місяць, подивимось, де ідеологія а де гроші!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Довбуш, 18:35 17 листопада 2010 р.
 
якщо все ж поофтопити: я атеїст і в церкву не хожу. і тим більше на політичні тусовки. на вибори місцеві також не ходив - особисто для себе великої різніці хто буде мером або депутатом не бачу. 
 
а якщо повернутись до узбеків, то як Свобода планує вирішувати цю "проблему"? гратись національною нетерпимістю може кожен (то й самий Гук саме на націоналістичних основах і прийшов до влади). але що далі?
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 19:06 17 листопада 2010 р.
 
OZ чукча ти немита я тобі про людей, які привезли те, що виростили, видоїли ітд у своїх підсобних господарствах по селах і не мають де то продати, і починають вирізувати худобу, зв"язувати з городами, і при такій ситуації скоро хліб з Китаю будемо купувати, як не в"їзжаєш в тему то хоч не позорся.
Рейтинг: 1+ 0-
 
о, 19:07 17 листопада 2010 р.
 
я Вам скажу що такого бардаку в Дрогобичі з Чорними давно ну було! ще напевно як торгували в 90-і мандаринами! а зараз ППС-НИКИ кожного ранку приходять роблять деребан з Чорнними їх розтавляють по місцям а про наших (своїх) УКРАЇНЦІВ ставлять на 2-ий або і на 3-ій план (бо наші не платять) та їх давно вже треба було в шию гнати заки вони не опірилися! а зараз (на моїх очах) на ДЕНЬ ДРОГОБИЧА один з них (пяний в дупель) при зверненні українки Дргобичанки на його поведінку він плюнув їй в обличчя(ви собі уявляєте щоб ті чорні зробили з нашим українцем там при такій поведінці?) а ми ЦИВИЛІЗОВАНІ Українці надавали їм трохи стусанів і все бо шкода чртів було але саме головне що при конфлікті один з чорних кричав що шочете ПРОБЛЕМ?то ті чорні щей в нас крила дістали! ? бо купили міліцію! і ВЛАДУ!
Рейтинг: 0+ -6-
 
, 20:00 17 листопада 2010 р.
 
Не узбеки хазяйнують в нашому місті, а силовики, яких громада міста не може поставити в рамки закону, завдяки феодально-радянській виборчій системі. Яка не дає право громаді вибирати керівників владних структур (суддів, прокурорів і т.п.), як це робиться на розвиненому заході. Тому і нав'язується нерозумним думка, що безлад в країні від жидів, москалів, узбеків і всіх націй світу, а ми непродажні і чесні націоналісти, не злодії, не свідчимо неправдиво, не вбивці. Поки ми не виборем право на систему прямої демократії в нашій країні, наймити будуть знущатись над громадами, а громади будуть відбиватись від них, немаючи можливості негайно усунути чиновника від влади за халатність, або за злочин.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Осінь, 21:07 17 листопада 2010 р.
 
100% пІдтримую!
Рейтинг: 0+ 0-
 
о.т., 21:17 17 листопада 2010 р.
 
Для oz__________"...я атеїст і в церкву не хожу. і тим більше на політичні тусовки. на вибори місцеві також не ходив - особисто для себе великої різніці хто буде мером або депутатом не бачу." - Це позиція цілком байдужої до долі міста і міщан людини. Щодо дрогобичан за кордоном... якщо й серед них трапиться нахаба, що розпускатиме руки на представників автохтонного населення, то вилетить з країни зі швидкістю кулі + проведеною місцевою поліцією "профілактичною роботою" і з відповідною відміткою в паспорті. І це - в найкращому випадку. 
До Депутата___________ Дякую. Знаю одного узбека, що вже декілька десятиліть тихо-мирно живе в одному дрогобицькому селі, ніколи "не качав права", а про іслам навіть не згадує. Обіцяла нераз мені його дружина, що запросить на ханум, але роки минули, а обіцянка так і залишилася апетитною обіцянкою... 
Єдине, що мене приємно вразило в іммігрантах, це те, що деякі їхні дами (чув) вільно спілкуються чистою українською. Без русизмів. А приїхали нещодавно... Однак їх збільшення в Дрогобичі, наслідком чого у майбутньому, можливо, призведе до асиміляції з українцями хвилює мене значно більше, ніж ozа - хто управляє містом та яке майбутнє світить нашим потомкам. 
Довбуше____________ Слава Ісу! ;)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 21:49 17 листопада 2010 р.
 
вже й чукчи пагані. взагалі-то мова йде про стихійну торгівлю. санітарні норми на таких ринках жахливі, але з цим миряться, бо дешевше ніж у магазині і витрачати грощі на будівництво обладнаних ринків не треба. а та все красиво: прямо в центрі села Дрогобич можна і молочка в немитих бутилках з під Coca-Cola купити і мішком бульби затаритись. про запах і сміття від такої комерції я вже мовчу. хіба конів, корів і курей не вистачає для повної ідилії. 
 
і взагалі, а в чому проблема купляти хліб у Китая? техніку значить можна, а хліб чи молоко ні? якщо наші харчові продукти дорожчі навіть за європейські, то ну нафіг займатись сільським господарством (нехай займаються чимось більш прогресивним). трактори на брухт здали, тепер матигами пашуть і собівартість відповідно неадекватну накручують. 
 
я абсолютно не вважаю, що мені є чого "позоритись". у мене родини в селі нема - чим я навпаки шалено пишаюсь, бо ніколи на бульбу як інші не їздив. і вазагалі, о ця сільська ментальність і є корінь всіх ваших бід. моя хата з краю - нічого не знаю, бульба вродила якось проживемо. корову продали - хабаря дали. займались би краще реальними проблемами - жодного профсоюзу нема (а ті що десь лишились ще совкові хіба перефарбовані і своїх функції не виконують) - експлуатуйте нас як хочете. зарплати мізерні. всі всього бояться і всі за все башляють. але це нормально, бо бульба вродила і якось воно буде. а узбеки, чукчи, москалі і влада винні лише тому, що по визначенню винні.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 22:02 17 листопада 2010 р.
 
А хто може сказати, яке зло краще -москаль чи чурка?
Рейтинг: 1+ -3-
 
а.с., 22:15 17 листопада 2010 р.
 
Зараз ще прийде А.С. та виступить у своєму репертуарі - "дурні москалі навчили українців красти та давати хабара" і т.і. 
Осінь, цій громаді простіше дати хабаря, ніж хоч в чомусь протистояти владним структурам.
Рейтинг: 0+ -4-
 
maxt_t, 22:19 17 листопада 2010 р.
 
О! Не встиг.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 22:21 17 листопада 2010 р.
 
А.С. - зло не буває кращим, меншим більшим, бо це є - зло. Шкодять найбільше собі - самі ж українці.
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 22:23 17 листопада 2010 р.
 
А тепер послухай, чому продукти дорогі.Покажи одного, хто продає м"ясо яке виростив-Нема, тому-що якщо навіть привезе на базар, то місця не буде і змушений той хлоп віддати за півдарма перекупщику, а молоко-тримає жіночка так зо три відерка сметани, питаю де мешкаєте -на Франка(то не село), а чому яйця на дорозі дешевші ніж на прилавках.Відповідь-приїхала бабця продати своє, а місця всі куплені перекупщиками, а мєнти з дороги виганяють і змушена за півдарма віддати, а багато вже плюнули на то, а оз думає, що як майтки будемо з Китаю продавати то будемо добре жити.Та вже навіть поляки у яких торгівля у крові і то зрозумули, що майбутнє заС.Г..А ще ринок є сільськогосподарським, а не трикотажним.Херню ти оз пишеш, і до тих пір продукти будуть дорожчати, поки люди не повернуться до землі, а як не буде шо жерти то так будеш бульбу садити, і корову доїти і свиня буде ближче ніж дівка.Тільки виробництво врятує Україну, а так як в індустрії ми відстали назавжди, то Європу не геномодифікованими продуктами нагодувати можемо все залежить від нас, а на місці баса я б повчився у Голандців, як вирощувати квіти і з його баблом в Україні запроваджувати новітні технології-ринок пустий, возимо з Голандії, жив би похлещє як в європі.
Рейтинг: 0+ -5-
 
о.т., 22:27 17 листопада 2010 р.
 
oz______________ Щодо профспілки. Прикладом навіть для багатьох таких інституцій держав може слугувати надзвичайно потужна і незалежна профспілка машиністів Львівської залізниці. Так, як там захищають права своїх працівників - Вам навіть не снилося. 
Далі. У Вас навіть й родини з села нема? Корінний абориген Дрогобича? Це круто! Але якщо замучить остеохондроз - мотику в руки і йдіть обробляти город. Не маєте? Сусідка Вам буде дуже вдячна за безкорисну допомогу. Заодно й недуга мине. Раджу як масажист.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Франсуа, 22:32 17 листопада 2010 р.
 
Профспілка залізничників, відчуваю, швидше виключення, ніж правило. 
До о.т. Танчукам треба розповісти, що ринок пустий. ;) 
Якось їхав з одним товаришемЄ, той розказував що є в Україні одне сількогосподарське підприємство (десь під Києвом) де власник та господар - голландець. Підприємство дає три врожаї за сезон, має купу українських нагород, але здивувало одне - господар принципово не бере на роботу вихідців з західної України. Чомусь...
Рейтинг: 0+ -4-
 
maxt_t, 22:42 17 листопада 2010 р.
 
oz_______ Це не я "таке страшне написав, і це не моя програма якоїсь ультрахворої партії", а процитував те, що написали Ви щойно. 
No komment.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Франсуа, 22:42 17 листопада 2010 р.
 
Таких як Танчуки по Україні більше нема, так-що ринок дійсно пустий.А голандець не бере бо западенці скоро то змалюють і буде йому конкуренція.
Рейтинг: 2+ 0-
 
о.т., 22:47 17 листопада 2010 р.
 
2 о.т.: я в курсі як ціни формуються. дописувачі вище скаржились, що бідні "фермери" не мають де свої продукцію збувати - лише в центрі міста є точка, де то все можна впарити. 
 
я дійсно вважаю сільське господарство неперспективним, особливо якщо воно базується на ручній праці. і не треба тут розказувати про майже таку ж відсталу Польщу. самі ви херню пишите, якщо вже на то пішло, і тему продовжувати я не хочу. просто майбутнє України мені хочеться бачити постідустріальним, а не аграрним. якщо вас пре ковирятись на городі - ваше право, не варто лише виставляти себе всезнаючим гуру, а з інших намагатись робити дурнів. 
 
та й взагалі мова йшла про узбеків
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 22:50 17 листопада 2010 р.
 
о.т. значить Танчукам є куди рухатись. А чи є засоби? 
 
На рахунок голландця - там все прозаїчно. Була бригада з західної, зробили роботу, він виділив їм гроші - розрахунок на всю бригаду. І почалися чвари - просто поділити між собої не змогли ("та той Іван ставав пізніше за всіх, а той Василь нічого не робив, а я у дві зміни фігачив, навіть спати не лягав і т.і"), дійшло до бійки, навіть, здається з наслідками. Після цього випадку, певно, голландець зарікся.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 22:53 17 листопада 2010 р.
 
oz правий, поки в ході ручна праця, то технологію голландця змальовуй-не змальовуй - діла не буде. І ніяких секретів там нема, він сам в шоці - у своїй Голландії він, виконуючи той самий обсяг робіт на землі, отримує менше, ніж в Україні. Секрет простий - людина працює. Працює ефективно.
Рейтинг: 0+ -7-
 
maxt_t, 22:58 17 листопада 2010 р.
 
І дивиться вперед, вкладається на майбутнє, а не переслідує сьогочасні цілі - якби пошвидше урвати.
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 23:00 17 листопада 2010 р.
 
упс, соррі. я не вїхав в суть вашої репліки. тепер перечитав і зрозумів. як видалити свої коментарі за: 
 
22:29 17 листопада 2010 р. 
23:10 17 листопада 2010 р. 
 
Видалив.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 23:20 17 листопада 2010 р.
 
Нє, нє нє! Останній абзац коментаря від 23:10 17 листопада 2010 р. треба лишити!
Рейтинг: 0+ -6-
 
maxt_t, 23:25 17 листопада 2010 р.
 
У нас в Европе, ти сиди там на німецьких порносайтах, а не розказуй тут як там У ВАС В ЕВРОПЕ. Мені то далеко і глибоко як там в Европе
Рейтинг: 1+ 0-
 
Basу, 00:55 18 листопада 2010 р.
 
Далеко не треба їздити, кожного року їздять дрогобичани на Чорне море, а коли їдуть по Одеській, Черкаській, Кіровоградській областях, то бачуть, як засяні поля соняшником.кукурудзою, гречкою і пшеницею їхні поля, до самої траси, ніде з машини вийти, -і у нас вздовж доріг одні пусті поля або ж трохи людьких городів з буряком.От і рахуйте, де люди працюють руками, а де язиками. :?
Рейтинг: 0+ -2-
 
хто не вІрить-перевІрте !, 12:09 18 листопада 2010 р.
 
У нас люблять язиками ляпати, а не працювати.Далеко не треба їздити.Кожен дрогобичанин, що їздить на Чорне море відпочивати , бачив поля вщент засіяні в Черкаській, Кіровоградській і Одеській областях соняшником, кукурудзою, пшеницею.У нас же зразу видно вздовж доріг-пусті поля, або ж людських городів трошки з буряком...От і вся політика.То там працюють і мають, а у нас від нашої роботи скоро на язиках мозолі будуть.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Я, 12:19 18 листопада 2010 р.
 
Читаючи коментарі, прослідковую багато негативу і бруду, що лиють одне на одного дописувачі, але є і варті уваги зауваження(що радує).Нам слід бути добрішими, толерантнішими один до одного.Дописувачі із за кордону можливо трішки зверхні, але їм не байдужа доля нашої країни, болить, що так живемо.І не вперше на ДРОГinfo звинувачують людей, що втекли в кращі умови, хоча знають, чому так сталося. Чи всі Ви відчуваєте себе потрібними Україні? Чи задовільняють нас умови праці і її оплата?Якщо ТАК, - то ви щаслива людина, і не поїдете з університетським дипломом мити підлоги в Штати, чи Європу.  
А узбеків треба гнати...
Рейтинг: 0+ -1-
 
r&r, 12:46 18 листопада 2010 р.
 
А не боїтесь, що колись поженуть УКРАЇНЦІВ звідусіль на їхню РІДНУ землю, так як ви говорите про всіх інших, що живуть на Україні?І не будуть ваші сестри-матері-брати слати ДОЛЯРИ на бідну Україну?! Що тоді заспіваєте?"ЩЕ НЕ ВМЕРЛА УКРАЇНА?"
Рейтинг: 0+ -4-
 
Я, 14:51 18 листопада 2010 р.
 
С начала года работники правоохранительных органов Украины поймали более 12 600 нелегальных мигрантов. Из них 483 человека находилось в составе 91 группировки. Об этом недавно во время брифинга рассказал директор Государственного департамента по делам гражданства, иммиграции и регистрации физических лиц (ГДГИРФЛ) МВД Украины Евгений Мамонов. 
По его словам, больше всего нелегалов задержали в Одесской области – 1783, в городе Киеве – 1649, в Донецкой области – 1025, в Днепропетровской – 888, в Харьковской – 877, в Херсонской – 721 и в Автономной республике Крым – 892. 
Как отмечают в милиции, наблюдается высокий уровень концентрации организованных групп нелегалов на маршрутах движения в направлении западной границы. Из 91 задержанной группировки (с начала года), в Закарпатской области задержано 15 групп общей численностью 74 человека, в Черновицкой - 12 групп и 49 человек соответственно, во Львовской – 11 групп и 54 человека соответственно. 
Среди задержанных в составе групп нелегалов больше всего выходцев из Узбекистана – 106, Молдовы – 79, Афганистана – 61, Сомали – 60, Грузии – 34, Армении – 25.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 12:31 22 листопада 2010 р.
 
Про що ви говорите? Ми-ж Українці, Словяни! Що ми будем дивитися, як чурбани знущаються над нашими людьми? Як зараз не дати їм опір, то через пару місяців вони будуть володарювати в нашому місці! Люди добрі, повірте мені, це нечисть, з ними треба поступати жорстко. Бий ЧОРНИХ!
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 10:56 24 листопада 2010 р.
 
oz: "майбутнє України мені хочеться бачити постідустріальним, а не аграрним". Супер! Чорноземи вагонами відправити в Німеччину; на Західній Україні родючі землі нехай заростуть лісами, або "закатати все в асфальт", так? І взагалі, прокиньтеся! Зараз - 2010 рік! Україна вже давно постіндустріальна! Індустрія зруйнована, а та, що залишилася, ледь існує. Так що все найкраще індустріальне наразі - далеко позаду.
Рейтинг: 0+ -5-
 
Франсуа, 04:53 28 листопада 2010 р.
 
Франсуа оз просто не розуміє, що як не буде, що їсти(а наразі вже нема, що їсти без хімії.без добавок)до і уся індустрія буде нам далеко в носі.А на рахунок точки, де можна"впарити" по1-й гривні, а інший купить по3-и, якщо вас таке влаштовує, то це ваше право.Я б хотів, щоб продукція проходила на пряму від виробника до споживача.Один поїхав скупив великим оптом, другий нупив у першого малим оптом, і кожен з них"трохи" накрутив-транспортні, продавцю, санстанції, податковій, за місце, потім ще раз за"місце", а оплачує накрутки споживач, тобто ми. Ось вам й ціни вище світових.
Рейтинг: 0+ -2-
 
о.т., 09:56 28 листопада 2010 р.
 
Підтримую Руслана. Чорних потрібно гнати, або навчити.Їх іще не так багато, щоб встановлювати свої закони.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Дрогобичанин, 18:22 05 грудня 2010 р.
 
Може пора нам Українцям навчитися культури у інших країн які нас приймаюти на заробітках а неженуть з віти говорячи на нас ХОХЛИ, БОМЖІ і т.д.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іван, 14:45 21 липня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)