Брак інтелігентності, або Дрогобицький суд "дозволив" міліціонерам убивати людей

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Анатолій Власюк   
02.01.2011
Від редакції Дрогобич Інфо: ми просто не могли не опублікувати цю статтю пана Власюка. Адже на цю болючу для Дрогобича тему ми вже писали на річницю смерті.

Минулої п’ятниці, 24 грудня, відбулось останнє судове засідання в справі вбивства дрогобицького юнака Вадима Шестакова, який навічно залишився дев’ятнадцятирічним.

Слідство і суд тривали три роки (вбивство відбулося у 2007 році - прим. ДІ), аби прийти до логічного, з точки зору місцевих правоохоронців, висновку: міліціонер, який здійснив злочин, не винен. Ні, його засудили на один рік виправних робіт за те, що перевищив свої повноваження й застосував зброю, поранивши в обидві ноги колегу Вадима Шестакова. Причому це класифікувалось, як незначні тілесні ушкодження, хоча хлопчина став інвалідом другої групи.

Цей рік виправних робіт уже тепер колишньому міліціянтові (їх справно звільняють з органів мало не в той же день, коли вони здійснюють злочини) не загрожує. З’ясовується, що є спеціальна стаття в Кримінальному кодексі, за якою він потрапив під амністію, бо минув термін давності, завдяки чому його могли засудити. Чи не тому так довго тягнулося слідство? Чи не тому багато разів переносили судові засідання? Результат був відомий наперед? І чи не йде мова про змову між прокурором, адвокатом і суддею? Це лише гіпотетичні здогадки, але я їх висловлював ще два роки тому, бо в принципі не вірю в справедливість нашого правосуддя, тим паче дрогобицького.

А ось щодо самого Вадима Шестакова, то його визнали винним у нападі на міліціонера, який змушений був стріляти впритул і вбити хлопця, щоб самому не загинути. Так кваліфікував суддя, який від імені України заявив, що стовідсотково впевнений у своєму рішенні. Бог йому суддя! А ще він просторікував, що якби не колега покійного Вадима Шестакова (той, якому прострелили дві ноги), то цієї прикрої історії взагалі би не трапилося. Це, звичайно, суб’єктивна точка зору, з якою я аж ніяк не можу погодитись.

Насамперед мене вражає, що ж це за міліція в нас така, що змушена вбивати 49-кілограмового юнака, навіть якщо повірити судді, що той напав на правоохоронця. Вас що, хлопці, елементарних прийомчиків самозахисту й рукопашного бою не навчили, аби не тягнутися до зброї, як тільки щось перемкне в мозку чи зачешуться руки?

На мою думку, суддя не вивчив (не захотів вивчити?) всіх обставин справи. Його здоровий глузд під час судових засідань кудись випарувався, коли він зачитував присуд.

Про що йдеться насамперед? Чому не була досліджена ймовірність того, що міліціонери під час патрулювання знаходились у стані алкогольного сп’яніння? Чи були допитані в якості свідків продавці магазину, в якому нібито бачили правоохоронців за розпиттям спиртних напоїв? Скажете, що це справа адвоката. Безумовно! Але й суддя не повинен бути стороннім спостерігачем на процесі. Адже мова йде про встановлення справедливості, бо покійного вже ніколи не повернеш, як і його брата, який свого часу став жертвою міліціонерів і вкоротив собі віку вже після смерті Вадима.

Йдемо далі. Чи були допитані в якості свідків медичні сестри, які бачили ймовірно п’яних міліціонерів, яких доставили до лікарні разом з трупом Вадима Шестакова? Чому обмежились лише свідченнями лікаря Тараса Кучми?

А чи знає пан суддя, що трапилося з колегами покійного, яких після вбивства запроторили до Яворівської буцегарні, не повідомивши про це батьків (боялися, мабуть, що ті багато можуть розповісти про справжній хід подій, а тому "впливали" на них усілякими можливими методами, від яких дехто й досі не може оговтатися)? Чому не було винесено рішення стосовно й цього? Чи міліція у нас завжди поза критикою?

Можна було би говорити і про відеозйомку вбивства міліціонером Вадима Шестакова, і про тих свідків, які до суду так і не потрапили, і про сумнівну, як на мене, медекспертизу пана Ільницького, на якого я чув чимало нарікань з боку інших людей і по інших справах (хоча хто може з ним потягатися з його 40-річним досвідом роботи?), і про багато інших речей. Але яке це тепер має значення? Хіба що для апеляції, якщо адвокат дійсно захоче, аби справедливість взяла гору над невіглаством і злочинною халатністю тих, хто просто зобов’язаний стояти на сторожі Закону.

Але найбільше мене вразила поведінка самого судді. Він зайшов до зали, не привітавшись з присутніми. Вирок читав скоромовкою, що важко було розібрати, в чому суть справи. Складалося враження, що він відбуває повинність (але ж за це йому платять немалі гроші!), йому глибоко начхати, що до кожного слова вслухається мати покійного Вадима Шестакова, присутня в залі, його брат, якому стало зле в судовій залі, колеги і близькі родини. Звідки отака зневага, такий брак інтелігентності, якої з дипломом не купиш?

До міліції загалом і до дрогобицької зокрема не по днях, а по годинах росте, м’яко кажучи, зневага. Непрофесіоналізм, корупційність, ставлення до людей, як до бидла, пияцтво міліціянтів у формі й публічних місцях, - ось неповний перелік того, що ми спостерігаємо мало не щодня. Одиниці порядних інтелігентів в органах міліції погоди не роблять. Часта зміна начальників до добра не призводить. Звичайно, і міліція потребує захисту громади від злочинців у вигляді збільшення кількості, належного технічного забезпечення. Але більше громада потребує захисту від горе-міліціонерів, які убивають наших дітей...

Переглядів: 8189

Коментарі (106)
 
повне невігластство, однобокість, упередженість, і дешева PR-щина автора.
Рейтинг: 0+ -10-
 
Той хто бачив, 18:34 02 січня 2011 р.
 
Власюк ти провокатор.
Рейтинг: 0+ -7-
 
Очевидець, 18:41 02 січня 2011 р.
 
наші дорогі батьки змалку гарно виховуйте дітей в правильному напрямку і не звинувачуйте в цьому що ви десь не до працювали з дітьми когось іншого відправте їх до церкви нехай краще Богу помоляться а не о 5 год. зранку пасти і обдирати старших жінок які ідуть на роботу. Не спорю є і не хороші міліціонери але також не треба судити по двох трьох всю міліцію. А цей що писав цю статтю в повному обсязі дезінформований і пише під замовлення нехай піде попитає людей які працюють в експресі скільки їх було і чому вони кликали на допомогу міліцію в цей чортовий Експрес. Чому всі тільки критикують цю міліцію а коли біда то тільки і кричать міліція міліція ізразу всі хочуть щоб їм злочини розкрили зловмисників спіймали
Рейтинг: 0+ -2-
 
Andriy, 19:30 02 січня 2011 р.
 
Правильно зробив мєнт! *** гопоту! На одного гопа менше, всіх їх *** валити треба!  
 
Цензура. Лайка.
Рейтинг: 7+ -2-
 
///, 20:14 02 січня 2011 р.
 
Поясніть мені будь ласка, чому батьків , коли їхня дитина в 19 років п"яна і неадекватно себе поводить ми ганьбимо. Але, як тільки та ДИТИНА в тому ж стані чіпляється до міліції і за це є покараною, ми починаємо їх шкодувати?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Любов, 20:45 02 січня 2011 р.
 
Не суд дозволив, а Закон.Треба напевно бути Брюсом Лі, щоб без зброі битись з пятьма малолітніми грабіжниками в стані спяніння.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Пенсіонер, 21:11 02 січня 2011 р.
 
Шановні дописувачі, про що ви пишите?! Пенсіонере, звідки взялися 5 "малолітніх грабіжників"? В якому сні це вам приснилося, або сп"яну привиділося?! Якщо для вас кожний 20-річний є потенційним грабіжником, то це вже старечий маразм, який , на превеликий жаль, не лікується. 
Про /// все сказав підпис.Дай бог, щоб усі були такими "гопниками", як загиблий. Тоді і УКК ліквідували би за непотрібністю. 
Анатолію Власюку - шана і подяка за сміливість, за об"єктивність і за те, що живучи в такому суспільстві залишився ЛЮДИНОЮ!  
А Очевидцям, тим, хто все бачить, хотілося б побажати відкривати очі, коли на щось дивляться. І тоді буде менше невігластва. Перед тим , як писати коментар треба було би хоч на одне засідання суду прийти і послухати покази свідків, поцікавитися матеріалами справи. Ви би почули, як вибачалися "свідки" зі сторони підсудного перед мамою загиблого за те, що їм продиктували необхідні "свідчення" в міліції.А деякі "свідки" взагалі в той момент були далеченько від місця події. Як суддя повчав дівчат-свідків, щоб думали перед тим, як "слухати" міліціянтів. бо за фальшиві покази є відповідальність, але на перший раз він їх прощає. Почули би як матюкалася мама "Дуже вихованого" бувшого міліціонера і порівняли би з поведінкою мами , що поховала двох синів( і не виникало би питання про виховання дітей у Андрія щодо цього випадку). Подивилися б на розірвану , мов собаками ( про що і суддя з посмішкою зауважив) форму міліціянтів. Добре, що хоч труси цілі були.Багато би почули і побачили .І , як не глупі, то зробили би висновок про події того вечора. І навіть той факт, що прокурор вимагав 7 років позбавлення волі для підсудного багато про що говорить. Але, не Закон права в нас головний, а Закон грошей. І людське життя в нас нічого не варте. Так вийшло і з Вадіком , і з Артуром, і з Романом. Гроші заміняють людям совість. А щодо виховання, то людство вже має основні Закони, в яких мовиться НЕ УБИЙ, і НЕ ОСУДЖУЙ, тим паче коли не знаєш пради. І не дай Боже пережити Вам ( а особливо попереднім дописувачам- захисникам вбивці, який спокійнісінько вбив людину і покалічив другу, простреливши йому обидві ноги), щоб ваших дітей, або онуків на дорозі зустрів ось такий міліціонер, вбив їх, а потім "чесний" суддя сказав би , що так і треба.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Я, 23:40 02 січня 2011 р.
 
Ще раз хочу висловити повагу до Анатолія Власюка за всі його публікації на дійсно гострі теми. Не звертайте уваги на тих очевидців, яких душить жаба, що не можуть в силу свого менталітету та недовихованості нормально, по-людськи реагувати на чужу біль, не проходити осторонь проблем інших. Побільше б таких журналістів і таких людей, як пан Анатолій!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Я, 23:54 02 січня 2011 р.
 
Суддя заслуговує на суд Лінча .
Рейтинг: 2+ 0-
 
Правда, 10:04 03 січня 2011 р.
 
оЧевидець це розумІЄ , знаЄ все мало не з перших уст та мовЧить Чомусь.
Рейтинг: 0+ 0-
 
правда, 10:09 03 січня 2011 р.
 
міліція, судді всі заодно, міліція по вулицях ходить тільки шоб когось зловити і пару гривень заробити - людей вони не захищають. Оті коменти за міліцію самі мусора і пишуть
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 11:49 03 січня 2011 р.
 
Я знаю лише те, що Власюк відвертий провокатор. 
Знаю ще також і те, що міліція в Україні - державний озброєний орган виконавчої влади, який захищає життя, здоров'я, права і свободи громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань. 
Озброюють міліцію вогнепальною зброєю, а не катапульками чи трубочками з пластиліном, і ця зброя сріляє та вбиває.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Очевидець, 13:43 03 січня 2011 р.
 
Пане Власюк, про що Ви говорите.Рогнузданих неповнолітніх правопорушників, батьки повинні виховувати з дитинства, а не кинути на призволяще, щоб їх виховував хто хоче лиш не вони. Я з розумінням ставлюсь до трагедії, але Ви не сказали і слова про іншу МАМУ, як оплакує і зараз свого сина- офіцера міліції, якого ті " невинні" неповнолітні закопали досмерті.Що пане Власюк? Совість у Вас є. Та Ви відчуєте це на собі, коли ці "невинні неповнолітні" за те , що не знайдете " закурити" розтрощать Вам черепа. Не накликайте на себе " подяки2 неповнолітніх, бо вони коли лупашать то навіть імені не питають... Хто Ви такий , що даєте оцінку діям сідді? Оцінку суб"єктивну може дати лише фахівець, який вивчив матеріали справи, а не журналіст, який шукає " жарених" фактів. Ганьба за нашу журналістську братію. Знаю їх багато, але не думав, що серед них є такі ...
Рейтинг: 1+ -1-
 
Біла Стріла., 14:46 03 січня 2011 р.
 
Очевидець напевно живе в бібліотеці, у відділі правової літератури.Настільки далекий він від житя. Кого міліція захищає? Реально, а не на папері? Міліція не є судом, і міліціянти не мають права судити чи страчувати людину на свій розсуд, який частенько не зовсім адекватний. Міліціонер повинен ЗАХИЩАТИ, а не створювати НЕБЕЗПЕКУ! І зі зброєю вони повинні ловити бандитів, а не патрулювати вулиці. Для цього в них є безліч інших засобів. І ці люди повинні бути психічно стійкими і вміти адекватно оцінювати ситуацію, а не керуватися емоціями та ображеним гонором .Щодо ситуації з Підлужним та Сидором, досвідчені міліціонери казали. що ніколи б не застосували зброю, бо це явно було без потреби.
Рейтинг: 1+ 0-
 
я, 14:48 03 січня 2011 р.
 
Для Я. А Ви що, це той самий порядний Власюк..Хто вбивці?Матеріали справи, я знаю не із пліток, а з першоджерел. Самі пишите "НЕ УБИЙ, і НЕ ОСУДЖУЙ" , але осуджуєте. Коли стоїш перед вибором або тебе закопають розгнуздані дебошири, або ти застосуєш зброю згідно вимог чинного законодавства ( ч.2 ст.15 ЗУ " Про міліцію") то треба поступати по Закону, що мало місце в даному випадку.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Біла Стріла, 14:53 03 січня 2011 р.
 
Чому ви пов"язуєте загибель міліціонера( до речі там теж дуже багато запитань залишилося без відповіді) з загиблим хлопцем? Це останній вбивав міліціонера? Якщо керуватися вашою логікою, то усіх підлітків треба ізолювати, бо вони потенційні вбивці. А оцінку судді ми маємо право давати, адже зарплатню він отримує з наших податків, обирається від імені народу України і вирок має виносити по Закону, а не за кількістю отриманих в конверті грошей. І таких "засівачів" . на превеликий жаль. ду-у-уже в нас багато. І якби не такі власюки, вони і далі б собі "засівали".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Білій стрілі, 14:59 03 січня 2011 р.
 
Я не Власюк, а ви , напевно, "герой" Підлужний, який навіть не пам"ятає чи його били. чи ні, скільки людей було. Спочатку він стверджував , що з десяток. а потім виявилося, що десяток трансформувався в двох хлопців. Дуже намагався він довести , що був сильно побитий, але є людина, яка бачила його в лікарні неушкодженим. Все це зафіксовано, але ж тоді Ільницькому потрібно йти під суд за фальсифікацію, а це не реально. Можна довго продовжувати, але ж ви- ПЕРШОДЖЕРЕЛО))))))
Рейтинг: 1+ 0-
 
Білій стрілі, 15:12 03 січня 2011 р.
 
Вивчіть більш досконаліше ст 15 ЗУ " Про міліцію". 
І ще , одно тішить, що цей негідник Підлужний вже не працює в міліції- на одного ... буде менше. Та й грошей йому довелоя заплатити багатенько, а ще ж попереду Апеляційний і т.д.. Прийдеться все ж продати хатинку))))
Рейтинг: 3+ 0-
 
Білій стрілі, 15:16 03 січня 2011 р.
 
Чудово , дуже чудово Очевидцю! Геніально ! Осанна високодостойному "народному" Дрогобицькому суду ! Осанна міліції, що нас береже ! Осанна всім , хто оду похвали співає владі ! І ще я знаю Очевидцю - провокатор не той , хто йде відкрито проти беззаконня влади , а той, хто цілує її чобіт заплющивши очі , віддавши правду за 30 срібних монет!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 15:43 03 січня 2011 р.
 
Анжелі. 
Стан суспільства не є байдужим мені. 
Однак мені байдуже хто забере в мене майно чи навіть життя - бандити чи міліціянти. Я їх не хочу втрачати за будь-яких обставин. Однак зхист порушеного міліціонером права не повинен здійснюватись шляхом відбирання пістолета.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Очевидець, 16:04 03 січня 2011 р.
 
Не зрозуміла Вашої відповіді Очевидцю , особливо останнє речення.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 16:29 03 січня 2011 р.
 
Не можна захищати своє право, що було порушене міліціонером, у спосіб відбирання у останнього пістолета
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 16:37 03 січня 2011 р.
 
Дякую Очевидцю! Ми читачі, не знаємо достаменно суті справи, оскільки ознайомлені лише з опублікованої в Дрог.Інфо статті. Та не довіряти висновку, матеріалам А. Власюка особливих підстав не вбачаю, тому що висвітлено достатньо багато свідомих зловживань працівниками міліції та суду , і ці зловживання, стали системою, нормою судочинства в Україні , і це вже давно загальновідомиий стан справ! Ознаки , м"яко кажучи неповаги до закону на лице , і білі ниточки свавілля сплелись в тугий канат , що видно аж з супутників " Голосу Америки". Отямтесь шановні не нищіть свою Неньку!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 17:43 03 січня 2011 р.
 
На превеликий жаль до всіх цих страшних і трагічних випадків, які останніми роками відбулись у місті та і у державі взагалі привела безкарність у нашому житті. Непокарані ті хто у мантіях, ті хто з пагонами на плечах, ті хто перестрівають перехожих. Гроші, гроші, гроші... Духовності майже нуль, бо між духовеими
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 18:52 03 січня 2011 р.
 
людьми теж гроші і то не малі. Україно куди грядеш?
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 18:55 03 січня 2011 р.
 
kozen mysut zanimatusja svojim dilom, jakogo vin vartyj, todi byde vse dobre.ne mozy zrozymitu jak takum OSLO-PSAM vzagali vudajyt zbrojy
Рейтинг: 1+ 0-
 
vv, 00:15 04 січня 2011 р.
 
і пацани імент зробили погано після їхнього інциденту і сімям ітим хто то бачив і тепер читає цю історію залишається хіба переживати від почутого таких випадків дуже багато і ми можем то хіба обсуждати а помогти нічим від себи скажу словами із пісні ..братва не стреляйте друг друга ...
Рейтинг: 2+ 0-
 
вова, 12:52 04 січня 2011 р.
 
не було іх двоє які нападали а було сім чоловік і всі планокури і аліки і не треба до людей в погонах ззаді кричати менти суки мусара і т. д. і саме головне не потрібно щоб сім людей кидали двох міліціонерів під ноги і вибивали з них послідні подихи життя. Якщо б не пістолет ане сраний кийок то одного з міліціонерів були б поховали на цвинтарі а може й двох а так на одного злодюгу які відбирають у дівчат і жіночок похилого віку остані гроші мобільні тел. та золоті прикраси стало менше. А міліція постійно з народом!
Рейтинг: 1+ -2-
 
Andriy, 14:38 04 січня 2011 р.
 
Ось бачите, як написано - з народом ! і навіть три оклики поставлено, а Ви мені Анжело закидуєте в цілуванні чобіт. 
У іншій темі, тій що про узбеків, я намагався висловити думку міжнаціонального толерування, однак мене затюкали закликами до радикальних способів наведення "правопорядку". А цей яскравий приклад правомірного застосування зброї чомусь Власюк-повокатор препідніс по іншому.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Очевидець, 15:51 04 січня 2011 р.
 
Andriy, 14:38 04 січня 2011 р. 
 
Повністю згоден, нажаль мало хто бачить правду... :(
Рейтинг: 0+ -1-
 
Azatot, 16:43 04 січня 2011 р.
 
з пм поцілити в дві ногі трішкі нереально здалеку, якшо не спец.якшо міщень рухлива можна на крайняк зачепити і то тяжко.з близька тяжкі ушкодження якшо попав.значіть добивав впритул.бойцу пістолет потрібен як психологічний засіб для отморозків.він використовується як кастет, але патрон в патронник не досилається.ясна річ, що я приміню волину проти швайкі.на попередження.я думаю цьоговсім вистачить. і тихенько конфлікт згладиться.пм не крайній захист самозахисту-навчений боець-це зброя.пів Дрогобича відслужили в спец.війсках.ще перед афганом.спитайтеся людей які знають-вони проявили свою слабкість не справились з ситуацією.альбо побоялись.думали ПМ витяне.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Сірко, 17:09 04 січня 2011 р.
 
Очевидцю, в такому випадку виведіть Власюка на чисту воду! Висвітліть перед читачами істині мотиви написання цієї статті, адже Ви називаєте його провокатором ! Звинувачення такого роду потребує щонайменше цивілізованого обгрунтування , некажучи вже про якусь мінімальну доказову базу. А про чобіт... думка багатьох така : "Чем громче кричим Осанна - тем ниже поцелуи"!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 20:49 04 січня 2011 р.
 
Дивно, але чому всі бачать лише вершину айсбергу? Зверніть увагу на статистику правопорушень - близько 70% зроблені юньцями від 14 до 25 років.І звинувачувати треба не міліцію в даному випадку а БАТЬКІВ, що давно перестали практично приділяти увагу вихованню своїх чад, і їх виховує вулиця.А від вуличного виховання нічого хорошого не візьмеш."Малолетки" зовсім знахабніли від своєї безкарності!  
Повірте, нормально вихована дитина не піде на конфлікт з працівником міліції, а зробить висновок з зауваження. 
Так у матері горе!
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 09:02 05 січня 2011 р.
 
Я не знаю загиблого, тому нічого про нього не писатиму. 
Але знаю порененого, який лежав у лікарні, звати Міша- він завжди тусувався із САЛЯМОВИМИ МАЛАЛЄТКАМИ. Вони займались наводками для Саляма і не тільки на автомобілі, але і на квартири. А хто такий славнозвісний САЛЯМ знають усі.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Andriy, 13:26 05 січня 2011 р.
 
Щодо коментарів Андрія- поцікавтеся хоча б трішечки матеріалами справи, а потім щось стверджуйте. Нагадаю, що конфлікт виник біля училища між двома патрульними . які розпластали юнака на машині та двома знайомими затриманого, який, скориставшись тим, що на нього перестали звертати увагу , втік. Хлопці просили патрульних відпустити затриманого, але у відповідь почули нецензурні слова, один з юнаків штовхнув патрульного( інший патрульний стояв трохи далі), той впав, хлопці почали втікати. а патрульний, який відразу звівся на ноги, почав стріляти у спини втікачам, не зробивши ні попереджального пострілу, ні крикнувши, що буде стріляти. Це все з матеріалів справи. Не було СІМОХ нападників, НІХТО не намагався забирати пістолет. Хлопці ТІКАЛИ, тобто ніякої загрози життю міліціонера НЕ БУЛО! НЕ ВИДУМУЙТЕ і НЕ СПОТВОРЮЙТЕ ФАКТИ, як це робили, захищаючи так звану "честь мундира" міліцейські високопосадовці три роки тому, а ви тепер це повторюєте.  
Крім того, стверджую, що проти цих хлопці( Нагірного та Шестакова) ніхто з сусідів, знайомих не скаже нічого поганого. Єдиний мінус, що батьки в них не "шишки" і не грошові мішки, тобто і заступитися та захистити їх ім"я нікому. Нагірний на той момент вчився в інституті, займався футболом. НІКОЛИ не мав проблем з міліцією. А Шестаков , маючи 16 років , керуючись юнацьким максималізмом, з товаришем намагалися зловити злодія, який тоді промишляв біля цвинтраря на Грушевського. І це їм вдалоя, більше випадків пограбування там не було. Шестаков, знаючи матеріальне становище своєї сім"ї , ніколи не брав в мами гроші, а розгружав ящики, працював як віл на будовах, навіть пас корів.Але НІКОЛИ не грабив людей. Так що не потрібно робити з них злодюг. Це не той випадок.  
І ще одне. Всі посилаються на юний вік потерпілих, а патрульні ж з ними ровесники. Тому справедливо і до них ставити питання щодо виховання. Очевидно, що їх батьки не пояснили синам, що життя найцінніше, і його не можна так легковажно забирати. Повторюсь, що про рівень культури мами Підлужного можна було зробити висновок у суді. Сумне видовище.
Рейтинг: 3+ 0-
 
я, 13:27 05 січня 2011 р.
 
Не розказуй ***. Чому натой час начальник ДСО Кіт дзвонив до львова і відмазував свого сина (від першої жінки). Він ж там також участвував. 
 
Цензура. Лайка.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Andriy, 13:37 05 січня 2011 р.
 
По-перше- ми з вами на ТИ не переходили; по-друге- прочитайте коменти попередніх дописувачів про виховання. Свій рівень ви демонструєте в повній мірі. Знаєте як кажуть, коли людина не права , то переходить на образи інших, тому що сказати немає що. 
Тепер щодо Кота. Його син біля училища не був. Знову ж таки поцікавтеся матеріалами справи. Пркуратура вела цю спрау і в лояльністі до хлопців ніхто її не запідозрить, бо все робилося для виправдання Підлужного. Одначе у підсумку саме пркурор просив 7 років позбавлення волі. Висновки напрошуються відповідні. 
Повернуся до Кота. Славіка міліціонери затримали в лікарні, коли він з хлопцями провідував пораненого Нагірного. Про їх пригоди в міліції( як їх ховали від батьків і потайком завезли аж в Новояворівськ, як суддя в 12 годині ночі виписував адміністративні протоколи, хоча хлопці вже були у відділку, як суддя "побачив" їх злочин в тому, що один з них за тиждень до подій грав в карти. інший нецензурно висловлювався за 2 доби до інціденту і т.п.). Окремо скажу про те, як з них намагалися вибити зізнання в груповому нападі на патрульних, щоб картинка грала з показами міліціонерів. Як той же батько Кіт мовчки дивився як його сина головою об сейф били і не заступився, бо боявся .А ви кажете відмазував. Одного з хлопців, який взагалі не мав жодного відношення до подій тої страшної п"ятниці, але був затриманий в лікарні, так побили, що зі стаціонару він вимушений був піти на заочну форму навчання. І тримали їх в Новояворівьку поки не вмішалися адвокати, преса.Багато можна розказати . Підніміть центральну пресу та архіви новин того періоду ( крім , звичайно міліцейських новин), подивіться передачу "Програма максимум в Україні".
Рейтинг: 4+ 0-
 
Андрію, 14:59 05 січня 2011 р.
 
Вони не провідували а були п'яні прийшли Підлужному мститися і там їх і затримали.
Рейтинг: 2+ -3-
 
Andriy, 15:13 05 січня 2011 р.
 
Андрію, не меліть дурниць. Хлопці були тверезі, збирали гроші на похорон і на лікування Міші. А Нагірний з Сидором не могли жодним чином постраждати так як їх охороняли від усіх , і преси в тому числі. І затримали їх в палаті Міші.Так що переставайте вже розказувати непревду. Вже набридло вам апелювати. Зрозуміло, що ви маєте дуже тісне відношення до Підлужного, але не перебріхуйте факти.  
І якщо вже зайшла розмова за лікарню, то Сидор з Підлужним без жодного синця , в "комі", як свідчили згодом їх друзі, без медичної допомоги просиділа більш ніж 6 годин, а потім спокійнісінько ніжками піднялися у відділення нейрохірургії. Дива та й годі.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Я, 15:29 05 січня 2011 р.
 
Я знаю що їх охороняли, я мав наувазі що в них була мета помститися. Прочитайте коментарі Ви ж і є провокатор.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Andriy, 15:47 05 січня 2011 р.
 
Прочитайте в словнику, хто такий провокатор.  
Звідки ви можете знати, що в них було на меті?! Я розумію, що вам неприємно бачити правду, і ви усякими правдами і неправдами намагаєтеся хоч якось виправдати вчинок Підлужного , але... 
Повірте , всі хотіли би, щоб той день змінив свою хронологію. І щоб трагедії не сталося. Це ж всім зрозуміло, що вона вдарила і по хлопцям і по патрульним- теж молодим хлопцям. Але є ще правда і її ніде діти.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Андрію, 16:54 05 січня 2011 р.
 
провокатор - це підбурювач.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Andriy, 17:16 05 січня 2011 р.
 
Вони б тоді нейшли п'яні бушувати в лікарні. Я Підлужного захищаю, бо працював з ним і знаю що він за людина. Через таких недоумків людина має моральну травму.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Andriy, 17:24 05 січня 2011 р.
 
яка мораль яка травма? хлопцю(НЕ БАНДИТУ нажаль) стріляли в спину, вбили. травма із за того який прокурор срок запросив? яке помстити в лікарні, візьми себе в рукі...
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 18:17 05 січня 2011 р.
 
Поцікався що пише в матеріалах справи. Постріл був зроблений в живіт після того як Шестаков намагався збити з ніг.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Andriy, 18:24 05 січня 2011 р.
 
Таке вроаження що тут самі мусара коменти пишуть))) які коментарі такий і сайт
Рейтинг: 2+ -1-
 
Гопник, 18:48 05 січня 2011 р.
 
Якщо для міліціонерів усі інші є недоумками, то про що далі говорити. І порівнювати так звану моральну травму з тим, що людина пішла зі світу- маразм.
Рейтинг: 1+ -1-
 
я, 19:04 05 січня 2011 р.
 
До Я. Не перекручую мої слова мова йде про тих 7 чоловік а не про всіх інших.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Andriy, 19:41 05 січня 2011 р.
 
Говорили-балакали, сіли та й заплакали. Які 7 чоловік?! Андрію!
Рейтинг: 1+ 0-
 
я, 20:23 05 січня 2011 р.
 
До Я. Якщо вірити Вашим свідченням , особливо в частині правомірності застосування вогнепальної зброї працівниками міліції , то рішення суду, інакше а ніж купленим назвати не можу . Постріли в спину(без оклику, попередження) тікаючим хлопцям , які не створили жодних серйозних умов, що призвели до стану необхідної оборони міліціонерів . Цього достатньо для висновку нам , простим людям, але не суддям !
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 07:51 06 січня 2011 р.
 
Якшо такі рішення й надалі матимуть місце в суспільному житті, то "дозволи " на вбивство штампуватимуть сотнями , а то і тисячами на всіх неугодних .
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 08:03 06 січня 2011 р.
 
До Я. Було сім чоловік і всі планокури і аліки і не треба до людей в погонах ззаді кричати менти суки мусара і т. д.  
 
 
провокатор - це підбурювач. Прочитаю сам словник.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Andriy, 10:26 06 січня 2011 р.
 
а хто суддя? чому не скажете?!
Рейтинг: 2+ 0-
 
слава, 12:24 06 січня 2011 р.
 
Андрію , якщо ці хлопці планокури, любителі спиртного , невігласи і т.д це зовсім не означає, що до них потрібно застосовувати вогнепальну зброю! Вогнепальна зброя це вже крайній засіб . Є ж гумові кийки , газові балончики , інші спец засоби. Вони досить єфективні при вмілому їх застосуванні .
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 16:31 06 січня 2011 р.
 
До Анжели! Що може зробити дупінка проти 7 чоловік. Він ж не навмисне стрілив, Підлужний тримав пістолет в руках а Шестаков штовхнув його, після чого був зроблений постріл в живіт.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Andriy, 16:46 06 січня 2011 р.
 
Суддя- Качмар. 
Анжело, ось це і э найстрашнішим, що рішення суду в нашій країні( і в цьому конкретному випадку) грунтуються не на об"єктивності, законності і т.п. , а на тому, хто скількі "засіє"- на тій стороні і правда. ((((( 
Ще раз уточнюю, що НЕ БУЛО 7 чоловік біля училища. Як би вам не хотілося, Андрію, зробити хлопців алкоголіками ( міліціянти б так пили, як хлопці- "Вишенька" та інші заклади збанкрутіли б вже давно)та наркомаманами, на превеликий жаль для вас , вони такими не є. 
Андрію, судячи з ваших дописів, і , знаючи більшість хлопців, які спілкуються та спілкувалися з Нагірним та Шестаковим, ви їм програєте і у вихованості, і в освіченості. Крім того, ваше настирливе перекручування фактів говорить про вашу неспроможність об"єктивно оцінювати ситуацію. А ви ж працюєте в органах! Ось такі як ви "спеціалісти" і створюють негативний образ міліції.
Рейтинг: 1+ -1-
 
я, 21:12 06 січня 2011 р.
 
з рІздвом христовим!
Рейтинг: 0+ 0-
 
я, 21:14 06 січня 2011 р.
 
Це ти перекручуєш факти. Короче нам нема прощо говорити. Ти маєш свою думку я маю свою.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Andriy, 22:59 06 січня 2011 р.
 
Згідно твоїх міркувань Андрію , всі , хто якимось чином штовхне міліціонера, висловить своє невдоволення діями, під час виконання ними своїх службових обов"язків, може поплатитись життям ! А тепер уяви собі масові страйки, протести , дебоші фанатів футболу , де штовханина, відкрите , мало не вороже ставлення до правоохоронних органів , але ніхто ж не випускає кулі з вогнепальної зброї! Страшно уявити, які могли б бути рішення в загально- Українському масштабі , як би Дрогобицький суддя очолив усю вертикаль третьої влади.!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Анжела, 23:04 06 січня 2011 р.
 
Раджу нікому, ніколи до Українського суду не звертатись . Український суд - хороша зброя в руках нечестивців . Не давайте їм ніяких справ , нехай поживуть на одну голу зарплату!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 23:18 06 січня 2011 р.
 
До Анжела. В Америці поліцейський застрілив 6- ти літню дитину бо направила на нього водяний пістолет на очах батьків. Закон є закон і його треба дотримуватись. і ніхто там навіть не пікнув.А тут за уродів така гаряча боротьба.поцікавтесь що шестаков витворяв в місті, в сусідів по двору, наприклад.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Andriy, 23:32 06 січня 2011 р.
 
Видно той полісмен такий самий безголовий як Дрогобицький поліцай . хіба то приклад Андрійко .Ти ж нормальний чувак.
Рейтинг: 1+ 0-
 
правда, 12:24 07 січня 2011 р.
 
Так повинно бути.Народ повинен підкорятися міліції а не міліція народу. Я ще раз повторюю що він не навмисне стрілив.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Andriy, 20:58 07 січня 2011 р.
 
Андрію , ти що вважаєш дії поліцейського виправданими !
Рейтинг: 0+ -2-
 
Анжела, 21:00 07 січня 2011 р.
 
А чому зразу міліція в нас така погана, я нікого не захищаю але ж невже протизаконим є те що працівники міліції виконують свою роботу.Чомусь як якийсь мінус у працівників міліції то бачить все місто, а якщо малолітні здочинці нахабніють і дозволяють собі ненормативну лексику у сторону правоохоронців, кидаються у бійку, то все нормально, батьки небачать своїх синів і вважають їх найкращими, а коли їх вбивають то яка погана міліція, а беж ви були дорогі батьки коли ваші діточки заливалися спиртним і обкурювались травички, звичайно хлопчину жаль, молодим пішов через свою дурість. Те що в нас міліція далеко не свята це всі знають але я б теж стріляла як би стояв вибір я чи хтось.Ніхто небаче коли наших міліціонерів стріляють, коли вони ризикують своїм життям, а їм би здалося подякувати за це. Коли наша молодь стане більш свідомою, коли в міліції будуть працювати люди які дійсно хочуть захищати громадян, а не хизуватися пагонами і чекати на величенькі хабарі, тоді я думаю таких ситуацій буде набагато менше!
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 21:06 07 січня 2011 р.
 
До Анжели! Я ж не кажу, що він правильно вчинив що застрілив, цей постріл був випадковим, вони вчинили напад на прац. міліції.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Andriy, 23:21 07 січня 2011 р.
 
працівник міліції зробив все правильно.згідно ст.15 Закону про міліцію.а підлітки якщоб вели себе добре ніякий правоохоронний орган зброю не застосувавби.обкурених пяних злочинців жаліти не треба -працівник міліції зробив все правильно.
Рейтинг: 1+ -2-
 
вова, 00:18 08 січня 2011 р.
 
Кіт Юліан це справедливий офіцер якого поважають не тільки жителі Дрогобича а й Ужгорода знаю його добре правда не бачились років 8-9.а всіх Дрогобицьких обкурених потрібно направляти на Стебницький калійний завод в шахту, розпустилися мамині синочки я розумію що для мами велике горе.але що дитина хотіла то получила на правоохоронні органи рот не відкривати а остальним обкуреним берегти здоровя та читати закон про -міліцію-ст.1, 2, 5.10, 11.12.13.14.20, 21, 22, на добаніч.
Рейтинг: 0+ -2-
 
вова ужгород, 00:55 08 січня 2011 р.
 
Хочу ще раз зазначити Андрію , що саме непрофесійність дій працівників міліції стала причиною " випадкового" пострілу , і щоб якось приховати цю слабку ланку , влаштовувались усі ці маскаради ! Андрію, маса порушень процесуального характеру чітко визначають контури , мету цієї справи ! Тільки уважно прочитавши статтю , не занурюючись глубоко у всі ці судові тяжби , стають очевидними речі, які заслуговують на прискіпливу увагу , реагування всієї свідомої громадськості . Це живий, реальний приклад , що вказує на потенційну загрозу державної машини правосуддя простій маленькій людині.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 12:14 08 січня 2011 р.
 
Анжела, а ви б так само захищали як би все сталосяб навпаки, як би тоді загинув молодий міліціянт, доречі теж чийсь син, ви б його теж захищали? Невже якщо люди носять форму то вони винні у всіх гріхах? Ніхто не говорить про те що не раз ці чоловіки захищали нас ризикуючи своїм життям. Є і незовсім совісні міліціонери, але ж непотрібно рівняти всіх міліціонерів, по деяких перевертнях. Така як зараз молодь таких випадків буде ще чимало.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 14:27 08 січня 2011 р.
 
Всі ми люди і відрізняємось від тварини тим , що вміємо аналізувати, мріяти, співчувати Мар"яно ! Справедливісь -найвища цінність , і злочин , незалежно від того, ХТО ЙОГО ВЧИНИВ , повинен отримати належну правову оцінку. Це один із постулатів побудови правової держави, про яку ми мріємо ось уже двадцять років! Тому Мар"яно, не маю упередженого ставлення до правоохороних органів , хоча вони, своїми не зовсім адекватними діями, наполегливо провокують громадськість до неконституційних по відношенню до себе вчинків.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 16:02 08 січня 2011 р.
 
Вітаю з Різдвом Христовим дрогобичан! А місто живе цікавим життям! Про це можна дізнатися не з офіційних провладних газет, які тільки те й пишуть, куди той чи інший очільник їздив і що відкривав, а з тих же Власюкових: "Тустань" чи стебницька "Воля громади". Щоправда, останній "наказали довго жити", принаймні у Власюковій подачі. Чого злякалися її засновники: що далі так же нищівно викриватиме владу, захищаючи простий люд... Хто ще на теренах Дрогобиччини має сміливість, як Власюк. писати неприкрашені речі, сміливо критикувати владу. Звісно, ніяких преференцій від влади йому не бачити. Тому дуже дивно читати в коментарях, що обговорювану статтю він написав на чиєсь замовлення. То не в його стилі, інакше він давно був би десь при владі. Ви собі уявляєте Власюка серед отих "білих комірців" та краваток? Треба знати його добре. Слідкую за його творчістю і дуже горджуся, що серед журналістської братії є ще хтось непідкупний! Так тримати, Анатолію!  
:)
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 21:25 08 січня 2011 р.
 
А я чумусь думала завжди що журналіст має бут обєктивним, а Власюк просто зайняв саму сентиментальнішу сторону, щоб його хвалили і дивувалися його мужності, адже проти міліції пішов. Шановний Анатолій, ви бест, жовта преса ваша, ви створені для неї, з вас журналіст, як зі слона парашутист!
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 22:40 08 січня 2011 р.
 
До Мар'яни. А Ви напишіть без псевдоніма щось таке, що викликає резонанс у сіспільстві. Чи легко бути на пульсі часу? Спробуйте!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 23:00 08 січня 2011 р.
 
Мар"яно, що означає "якби". В дитинстві казали, що в роті гриби б повиростали. Є те, що є. І факт залишається фактом- скоєно вбивство. І усім дописувачам, які так захищають дії патрульного, може б вартувало бути чесними хоча б з собою- не було потреби застосовувати зброю і відбирати у людини життя.  
Коментувати висловлювання Андрія та Вови не буду, тому що їх "ментовський" рівень( у гіршому розумінні цього поняття) неприйнятний нормальній людині. Що це за поділ на "святих та недоторканих " патрульних-міліціонерів( стережися до них підходити з якимось питаннями, бо це може образити їх і вони вирішать, що ця людина не вартує бути живою) та інших людей. А особливо дивує негативне відношення до підлітків та юнаків. Невже оті андрії та вови відразу старими народилися і ніколи в житті не матюкалися( закриємо очі на їх коменти), не брали до рота горілки, і з ровесниками ніколи не билися- ну прямо ангели. Але в своїх коментах закликають вбивати, стріляти, вивозити в шахти іт.п. Звідки в вас стільки агресії та людиноненависництва?!  
Анжело, повністю з вами солідарна і підписуюсь під кожним вашим словом. 
А Мар"яні хочеться сказати її ж виразом :а якби вбитий був вашим сином , братом, чоловіком?Яку "сентиментальну" сторону ви б зайняли?
Рейтинг: 1+ -1-
 
я, 00:58 09 січня 2011 р.
 
Почему такая ненависть Марьи к А. Власюку непонятно. Человек не Бог и ему сложно оценить все объективно . Человек старается, учится, раскрывает нам глаза , дабы мы, из рабского прошлого, возродились Новыми людьми , людьми несущими правду . Этот Человек делает то , чего многие боятся сделать , и острие его пера способно пробить брешь в бетонной стене скудоумия. Честь и уважение такому Человеку.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 09:45 09 січня 2011 р.
 
Скажу так, щодо того шо всі були молодими, я і зараз не є дуже старою, мені всього 22 роки, і в мене росте син за ради кого я розірву всіх на світі, але це материнський інстинкт, я чудово розумію почуття мами, і щиро їй співчуваю! Але я й чудово знаю як це чикати батька з роботи, і питати маму чи він вернеться, і чикати коло кабінету лікаря щоб той сказав буде жити твій батько чи ні, і взагалі шо і як з ним, а все через те що якісь малолітні виродки(вибачте за вислів)вирішили потрощити фанарі коло Тустані, і незвертаючи увагу на слова дільничого міліціонера продовжували свою справу, а потім ще й накинулись на дільничого і побили його мало не до смерті.І коли я спитала тата чому він не стріляв, він відповів, що це ж були зовсім діти, моя мама тобі спитала, невже краще б було якби твоя дитина залишилась сиротою?! Шановний "Я" я теж піду працювати в правоохоронні органи, і скажу вам так, що як постане вибір вистрілити в якогось обкуриного і обпитого молодика чи залишити свого сина сиротою, то я думаю зрозуміло який вібір я зроблю!
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 11:59 09 січня 2011 р.
 
Ми повинні підкорятись законам країни, а не окремим особам і установам. Десятиріччами в Дрогобичі люди говорять про терористів, які вбивають ядами громадян міста. Кому наливають замість горілки антифриз, щоб зразу помер, кому на квартирах завербованих агентів дають жертві снодійне і наркотик вводять в вену, а вийшовши з цієї квартири, людину перестрівають особи і назвавшись міліціонерами, затягають в легковик і вводять ще наркотик-транквілізатор і отруту людині в вену. Роблять вони це відкрито, бо знають, що у людини стирається пам'ять і вона хворіючи, за пару місяців померає, так і не спам'ятавши своїх палачів. Але антихристи не вірують в те, що:"Немає нічого захованного, що не виявиться, ні таємного, що воно не пізнається! " Тому Бог допомогає людям вижити, для того щоб викривати злочинні дії сатанистів, про яких знає УБОЗ и прокуратура, але не реагує на лист відправлений почтою на ім'я прокурора міста, з іменами причетних до виконаного акту посягання на життя людини. А один з мотивів для заказних вбивств є квартири. Давайте будемо говорити правду, щоб інші страх мали, а неслухати обманюючих-бо це лицеміри, всередині повні всякої нечисті.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Ігор, 15:45 09 січня 2011 р.
 
Ігорку, пананоїнальні оповідки розказують в іншому місці
Рейтинг: 0+ 0-
 
Зеновій Б., 15:54 09 січня 2011 р.
 
До Ігоря. Наведених випадків є багато. І це мені нагадало випадок у моєму місті, який описаний у моїй статті, уривок із якої я наводжу нижче. 
 
Чому мінтяра мені підкинув наркотики? 
— Давай, поговоримо про Жеглова з фільму «Місце зустрічі змінити не можна». Як ти його розумієш? Я в молодості дуже захоплювався Жегловим, але тепер я його сприймаю як антипод Шарапова: чому він підкинув Кірпічу… Чому мінтяра мені підкинув наркотики? «Он никакой не вор! ». Цей твір мав називатися «Ера Милосердя», і ми вірили, що бандитизм перейде, і люди стануть добрі. Як казав згодом артист Володимир Конкін, який і зіграв Шарапова, що вони робили фільм про еру милосердя, а її зараз нема. І люди цього не розуміють…
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 16:26 09 січня 2011 р.
 
Мар"яна, в мене батько теж був міліціонером( його вже давно немає серед нас). Знаю, що був добрим фахівцем і Людиною. Читаючи про вашого батька. теж розумієш, що насамперед він є Людина, яка цінує і поважає людське життя. Спитайте ваших знайомих- міліціонерів-пенсіонерів чи багато вони застрілили підлітків, які в них щось запитували? Я впевнена, що і п"яних вони максимум відвозили у витверезник, але НЕ ВБИВАЛИ! І, прошу , не треба ставити наших батьків на одну щабель з тими, хто дискредитує звання "міліціонер", які ганьблять цю професію.  
І в мене ростуть сини, і я за них, як ви кажете, порву. Але я розумію і дуже шкодую і інших дітей. Вони для мене не є апріорі злодіями , алкоголіками та наркоманами.І я бачу скільки серед них розумних, чесних, "правильних" дітей, і це мене дуже тішить. Вам 22, і невже серед оточуючих вас хлопців усі пропащі, і їх треба відстрілювати чи ще якось ізольовувати?! Не думаю. 
І біда нашого суспільства в тому, що ми вимагаємо якоїсь однобокої поваги, але забуваємо, що Повагу не нав"язують, а заслуговують. І людям у формах це потрібно насамперед розуміти.
Рейтинг: 1+ 0-
 
я, 21:48 09 січня 2011 р.
 
"Я" я з вами погоджуюсь, але не потрібно всіх міліціонерів рівняти по одному, невже ви думаєте, що молодий міліціонер навмисне убив би хлопця, я все розумію, можливо міліціянт розгубився, просто банально хотів жити, невже потрібно його винити в бажанні жити. Я не закликаю що всі хто хочуть жити повинні вбивати, але в баному випадку так склалися обставини.Неспорю серед міліціонерів є і сволочі, нераз було стидно за нашу міліцію! Але не д даному випадку.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 22:00 09 січня 2011 р.
 
Мар"яна, якраз в даному випадку загрози життю не було. Хлопці втікали, тобто були на певній відстані і спиною. То яка потреба була стріляти?! Чи потрібно було прострілювати обидві(! ) ноги? Це що був рецидивіст озброєний та небезпечний?! А хлопці не хотіли жити? Розгубився, кажете.- він НЕ МАВ ПРАВА розгублюватися, у цій професії це неприпустимо!  
Тут посилаються на 15 ст ЗУ Про міліцію, але в ній є декілька підстатей, і в них чітко зазначено коли дійсно можна і правомірно застосовувати зброю. Кого цікавить- нехай подивляться в інтернеті. Жоден з досвідчених міліціонерів не сказав, що патрульний правильно вчинив. Прокурор , провівши слідство, вимагав 7 років. Ви ж розумієте, що для цього були вагомі підстави. Адже з самого початку кримінальна справа була Проти Шестакова, а потім все кардинально змінилося. Так що злочинець в даному випадку -Підлужний. І всі ті обставини створив він сам, а потім усілякими шляхами почав себе "відбілювати". Правда в цьому йому також дуже допомогли, звичайно ж не за гарні очі. Ось тут і дійсно стає соромно за продажність і безпринципність людей, які були до цього причетні.
Рейтинг: 2+ 0-
 
я, 22:32 09 січня 2011 р.
 
Наскільки я знаю то хлопчина був поранений в живіт, чи я помиляюся?
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 22:39 09 січня 2011 р.
 
В одного прострілені ноги( в одній куля пройшла через м"язи, а в другій роздробила кістку). У Вадима були прострілені аорта, печінка та легені. Поранення несумісне з життям.
Рейтинг: 0+ 0-
 
я, 22:59 09 січня 2011 р.
 
Знаєте мабудь не нам з вами судити дії міліціонерів і парубкіб, Бог нам всім судя. Просто хочу сказати не всі міліціонери куплені скоти, є і справедливі і їх чимало. Звичайно хлопців дуже жаль.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 23:17 09 січня 2011 р.
 
дрогобичани я вас всіх люблю бо багато часу прожив в дрогобичі на вул.коновальця буд 3 па-па.
Рейтинг: 1+ 0-
 
вова з могильва, 23:27 09 січня 2011 р.
 
До Я. Скільки тобі повторювати Шестаков був поранений в живіт.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Andriy, 22:13 10 січня 2011 р.
 
перед тим як щось робити треба згадати що крім прав у громадян є ще обовязки а молодь у нас частенько живе віртуальним світом і крім понтів та відчуття безкарності нічого в обкурених головах немає
Рейтинг: 1+ 0-
 
бодя з старе село, 11:24 13 січня 2011 р.
 
стаття брехлива, автор лайно, сопляки які нападали та били ментів дурні, за кордоком булоб все по іншому! ДИСЦИПЛІНА!
Рейтинг: 0+ -2-
 
1, 23:25 17 січня 2011 р.
 
Мені вже давно стало зрозумілим , що людям твого рівня що аорта ( якщо це слово відоме, звичайно), що живіт це одне й те саме.Особливо, коли так "хочеться". Апелювати та доводити тобі щось безглуздо, та й надоїло.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я -Андрію, 00:48 18 січня 2011 р.
 
Видно наболіле та й дуже близьке- так виписано! Кидай , Бодю , курити та жени зі своєї голови "понти".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Боді зі Старого Села, 00:52 18 січня 2011 р.
 
Про культуру та виховання спочатку потрібно згадати.
Рейтинг: 0+ 0-
 
До 1, 00:54 18 січня 2011 р.
 
А я наприклад згідна з Бодьою, молодь в нас тепер шахлива, ввечері з дому вийти страшно, а коли сталась біда вийшла міліція крайня, та не вони винні, а батьки які неслідкують за дітьми, а коли починають виховувать в 15-20років то вже пізно!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Мар’яна, 16:42 18 січня 2011 р.
 
Бог вам всім суддя!  
Земля тобі пухом дружишче! Ми тебе памятаєм!
Рейтинг: 11+ 0-
 
, 01:43 23 січня 2011 р.
 
Посмотрите на выражение лица мусора - садиста. Вам еще что-то надо?!
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 20:39 21 лютого 2011 р.
 
Працівники міліції поступили правильно тому що хотіли жити!
Рейтинг: 0+ -3-
 
Я да ти та ми з тобой, 21:05 08 березня 2011 р.
 
Менти, якіб погані вони не були мали повне право підійти до хлопців і спитати документи. А навіть арештувати, до вияснення особи. Хлопці мали стояти тихенько, до поки їх не відпустять. А сталося те, що сталося. А година яка була?
Рейтинг: 1+ 0-
 
а.с., 09:27 09 березня 2011 р.
 
19.30
Рейтинг: 0+ 0-
 
до а.с., 14:28 09 березня 2011 р.
 
І Каддафі жити хоче, тож хай перестріляє всіх, хто заважає.
Рейтинг: 0+ 0-
 
я, 18:50 09 березня 2011 р.
 
А Каддафі як по іншому робить?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я да ти та ми з тобой, 14:49 13 березня 2011 р.
 
Та ось так і робить. ..Коли людина отримує якусь владу над іншими, вона думає, що вже "бога за ноги тримає" і може вирішувати все , навіть питання життя та смерті інших людей. Але згодом все ж таки життя розставляє все по місцям. І небожитель дуже боляче падає. Ось і Каддафі скотився. І Підлужний не зможе все купити. Бог є на світі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я, 17:42 13 березня 2011 р.
 
На мою думку стаття А.Власюка "гаряча", "на злобу дня" і т.д., але однобока і упереджена. Звичайно, наша правова система не є ідеальною і люди в правоохоронних структурах працюють різні. В даному випадку є проблема : загинула людина і цього не повернути, але давайте розберемось в причинах. Як людина обізнана з ситуацією можу сказати, що конфлікт почали п"яні хлопці з компанії загиблого, зокрема такий собі Мельник, який так і намагався показати свій "героїзм" обзиваючи патрульних нецензурно і реально тих хлопчиків там було від 5-ти до 7-ми, а коли патрульні спробували припинити правопорушення, затримавши одного з учасників хуліганства, решта, накинулись на них і почали бити по чому попало. Читайте, пане Анатолію норми закону ст.15 ЗУ "Про міліцію" де чітко зазначено коли і як може застосовуватись вогнепальна зброя. Як нам мене - то груповий напад п"яних "малолєток" міг загрожувати життю і здоров"ю працівників міліції і на їх місці міг бути будь - хто інший і ви пане Анатолію так само. Звичайно, що крапку в цій історії ще не поставлено, буде апеляційний суд і так далі. Але оцінюючи хлопчиків , які опинились під підозрою можна зробити конкретні висновки - у всіх з тої компанії є проблеми з законом, чомусь "висять" порушені кримінальні справи, хоч чітко встановлено винуватців, постійні приводи в міліцію за правопорушення і це ще було до історії з стріляяниною. Так що не треба з них робити жертв тоталітарного режиму, час все розставить на свої місця і через недовгий проміжок ми побачимо - як в подальшому складеться доля героїв вашої статті.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 08:36 14 березня 2011 р.
 
КАЧМАРА геть! :cry
Рейтинг: 1+ 0-
 
123, 09:51 14 березня 2011 р.
 
Ось, нарешті, "чесність та неупередженість" судді К. отримає свою належну оцінку( принаймі, дуже хочеться в це вірити)! Максиме, велике до Вас прохання- дайте побільше інформації щодо затримання цього "колядника"!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я, 01:02 13 липня 2012 р.
 
Не дай Боже нікому опинитися на місті тих хлопців що повезли до Яворова. Не дай Боже нікому!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:44 02 червня 2016 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)