Феномен Дрогобича або Ким ми стали?

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Іван Круглий   
17.02.2011
Затемнення Не будемо вдаватися в історію міста, наведемо деякі факти відносно кількості і складу населення.
1939 р. — 34 600 мешканців (26,3% — українці, 33,2% — поляки, 39,9% — євреї);
1970 р. — 56 000 мешканців (70% — українці, 22% — росіяни, 3% — поляки, 3% — євреї);
2005 р. — 78 595 мешканців.

З давніх часів місто було культурним центром регіону, про це свідчить велика кількість палаців і будинків культури, але, починаючи з 1989 року, Дрогобич почав змінюватись.

Як? Значною мірою у гіршу сторону.

1989-1994 рр. - перша хвиля еміграції. На батьківщину виїхала єврейська община, а на заробітки поїхало багато люду - від інженерів великих підприємств до викладачів. Чому? - Розгул бандитизму і масові скорочення на заводах. Процвітає торгівля і "челноки". Результат - перша втрата еліти міста, діячів культури, мистецтва, професійних кадрів. Значне зменшення народжуваності. Дрогобич втратив 30% корінних дрогобичан, інтелектуальних людей. Також у той час прославились вискочки на національній ідеї.

1994-2001 рр. - друга, а потім третя хвилі еміграції. Економічні процеси дають покращення результатів у сфері промисловості - як результат, бракує робочих місць - їх займають вихідці з сіл і навколишніх районів. Також процвітають торгівля і контрабанда, зміна влади призводить до того, що колишні бухгалтери, офіціанти, секретарі стають власниками привабливої комерційної нерухомості.

Дрогобич втрачає ще 30% інтелекту. Кількість "доїжджаючих" у місті досягає 50%. Вони - це шофери, працівники великих промислових заводів, спекулянти, діти політичних вискочок або їх родичі, випускники вузів. Що вони приносять місту? Приносять свою культуру, або, простіше оказати, безкультур’я - місто стає великим селом, бо ж не встигає очиститися від такого наплив "доїжджаючих".

2001-2008 рр. - розквіт України. Більшість нових дрогобичан - це випускники міських вузів; корінні віддають перевагу обласним інститутам або київським, а повертаються на батьківщину одиниці. Діти політичних вискочок на керівні посади влаштували кожен по півсела. Дрогобич у прямому значенні слова деградує, він перетворився під впливом культури сільських мас на велику кнайпу, де основна розвага - це відвідування барів і забігайлівок. Молодь знаходить себе всюди, крім спорту. Керівники належним чином підтримують це дійство, бо вони ж такі самі, лише на років 30-40 старші.

2009-2010 рр. - Дрогобич занепав. Сьогодні мало хто знайде відмінності між нашим містом і, для прикладу, селом Рихтичі. Культура? - її просто тут уже немає. Передача "Міняю жінку" показала, що або хто ми є. Себе можна побачити зі сторони. Ми рагулі.

Переглядів: 8486

Коментарі (86)
 
І де реакція на статтю? З усім згоден. І в тому, що Дрогобич занепав. Окрім останнього абзацу. А в решти яка думка? 
До речі, відсоток євреїв досі є мешканцями міста. Серед них є багато порядних жидів. ;) На жаль, трапляються лише за прізвищем - жид, а насправді...
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 10:20 17 лютого 2011 р.
 
Повністю згідний з автором. Не розумію, що хотів сказати своїм коментарем Француа. :?
Рейтинг: 0+ -1-
 
веселий :-), 10:28 17 лютого 2011 р.
 
Щодо останнього абзацу: 
якщо шановний писака, себе вважає рагулем то нехай, а в дрогобичі попри гірку його очевидність ще мешкає багато інтелегентних, освічених, культурних людей. А на прикладі двох деградованих сімей судити всіх не варто. Ну а таких "вчительок" Української мови та літератури гнати треба!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Гурман, 10:34 17 лютого 2011 р.
 
неможе заїзжих дійсно хвилювати наше місто, в якому ми виросли.воно їм чуже, просто спосіб самореалізації.
Рейтинг: 1+ 0-
 
!!!!!!!!, 10:49 17 лютого 2011 р.
 
Можна сперечатися по цифрах, деталях і стилістиці. А по суті - правда на 100%... На жаль... Автору великий плюс.
Рейтинг: 18+ 0-
 
пс, 10:50 17 лютого 2011 р.
 
Я себе і своїх друзів рагулями не вважаю ...нормальні порядні люди... 
Думаю що керують Дрогобичем ( в основному) "РАГУЛІ", а ми (дрогобичани) мовчимо і дивимося на ці всі знущання і мовчимо... 
Тому автор і назвав нас всіх так... 
Плакати хочеться від такої реальності... 
Треба міняти філософію мужновладців: 
Вилами, палками і непокорою!  
Тоді ці "РАГУЛІ" будуть боятися нас (дрогобичан) і робити ой як багато для міста...
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дрогобичанин, 10:53 17 лютого 2011 р.
 
не ми рагулі а ви
Рейтинг: 1+ 0-
 
автор рагуль, 10:55 17 лютого 2011 р.
 
То, напевно, керуючі "рагулі" гадять в під'їздах, висипають сміття на півдороги до смітника, голосно матюкаються по барах і в парках. Вивезти людину з села просто, набагато важче вивести село з людини.
Рейтинг: 17+ 0-
 
пс, 11:03 17 лютого 2011 р.
 
Зовсім не згідний з автором статті, що у моральному зубожінні населення міста винні вихідці із сіл. Навпаки, ще у селах і збереглася низка справжніх моральних цінностей. А автор, Іван Круглий, звичайний собі "міський шовеніст", який компенсує свою нікчемність принижуючи інших. Принижувати людину її походженням це остання справа. Спостерігаю такий "міський шовенізм" і зі сторони львів"ян по відношенню до інших, тай зі сторони жителів Києва... Особливим типом такого відношення є відношення діаспорян до теперішніх жителів України. Вони, бач, справжні українці, а жителі України хто ?  
Автор статті вносить у суспільство розкол на такому низькому, містечковому, рівні! П"ята колона не дрімає!
Рейтинг: 53+ -1-
 
житель Дрогобича, 11:04 17 лютого 2011 р.
 
"Автор" ми за тебе раді що ти рагуль.будь ним і надалі... 
в Дрогобичі є корінне населення, а є населення яке добралося з навколишніх сіл. 
і скопали всі газони під грядки ...ото і є рагульня..
Рейтинг: 2+ -1-
 
Дрогобичанин, 11:23 17 лютого 2011 р.
 
МАСКАЛІ КАЛИ ПРО СЕБЕ НАПИШЕТЕ СТАТТЮ ? бо як зіштовхнути узбеків і країнців ...і міське населення з сільським це ваша політика розділяй і владарюй ...а про свою расейську бомжатню нічого не пишете
Рейтинг: 0+ 0-
 
маскалІ кали про себе, 11:31 17 лютого 2011 р.
 
Іван Круглий-***!  
Пиши вже прізвище повністю. 
Ти не рагуль - ти баклан!  
Вибачаюсь, бо вперше відколи на сайті не стерп. 
 
Лайка
Рейтинг: 0+ -2-
 
Свій, 12:35 17 лютого 2011 р.
 
Рагулі рагулі рагулі з огляду і на те кого постійно обирають до парламенту, на мера - чужинців
Рейтинг: 0+ 0-
 
стах, 12:37 17 лютого 2011 р.
 
Типичный рагуль это провинциал, который пас коров и гусей, пахал на поле, этим же занимались все его предки, и тут он ВНЕЗАПНО оказался во Львове (в областном центре). Не бывает коренных львовских рагулей, разве что дети других рагулей, которые уже успели родиться во Львове, но это не снимает с них клейма. Рагуль, понаехавший во Львов, имеет зашкаливающий уровень ЧСВ, среди непонаехавших рагулей считается элитой, а среди коренных Львовян (жыдов, москалей и украинцев считается соответственно рагулём и быдлом, хотя сам рагуль это в большинстве случаев отрицает. Отличительной чертой поведения рагулей является именно деревенско-провинциальное поведение и традиции, которым не место в городе. Рагуль говорит на зачастую далеко не литературном украинском языке с русскими (принципиально) и даже иностранцами (ведь других языков не знает), регулярно ходит в церьковь (самки рагулей могут кланяться в цервки в миниюбке, причём не понимать того, что делают) и празднуют все церковные праздники без исключения и соблюдают все посты. Во всех общепитах независимо от «крутости» рагули громко болтают с явным деревенским акцентом, активно перебивая друг друга. Слушают в общественном транспорте музыку с телефона на полную громкость хриповатых динамиков бюджетных моделей, в том числе тупые «смешные приколы», записанные такими же рагулями на диктофон телефона, и при этом громко ржут в самых тупых местах. 
 
В конфликтных ситуациях рагуль подобен обыкновенному гопнику, все доводы ограничиваются угрозами и матом. Самок рагулей с раннего детства учат, что главное в жизни — выйти замуж и сидеть на шее у мужа, а не тратить время на образование и работу. Потому типичная рагулиха выходит замуж в 18 лет и тогда же рожает, ибо зачастую женитьба происходит «по залёту», а в 21 год разводится, ибо быстро надоедает «счастливому» мужу, после чего быстро, решительно ищет престарелых «папиков» и толстосумов, очаровывая своей деревенской красотой. Самцы-рагули это, в первую очередь, хороший хозяин (как и подобает в деревне), поэтому ему необязательно иметь образование, хотя слесарский разряд иногда всё же присутствует. 
 
Рагули часто понаезжают в Польшу, Италию и другие страны как чернорабочие (aka заробитчаны), где пашут уборщиками, ложкомойками, няньками для престарелых или анальными рабами за копейки, но не всегда остаются там и часто возвращаются во Львов, после чего считают себя *** элитой, хотя под ногтями ещё не высохло итальянское/польское говно. 
 
Парадоксально, но существуют рагули, которые называют других рагулей рагулями, как оскорбление (в принципе, ниггеры тоже порой друг друга ниггерами называют, так что явление не однородно). 
 
Лайка.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Х-срач детектед, 12:45 17 лютого 2011 р.
 
Х-срач: Ахтунг! Луркойоб детектед! :) 
 
Автор молодець! Стаття хороша, хоча не точна. Не вірно звинувачувати тільки вихідців з села. Ситуація з культурою по Україні, ІМХО, практично однакова, яке б місто не взяти. Є певні винятки (мені, наприклад подобаються Тернопіль, Стрий), але на "середню температуру по лікарні" мало впливають. 
 
P.S. "МАСКАЛІ КАЛИ..." - тади, кади Дрогобіч увійдьот у склад Расєйской Фідіраціі.
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 12:48 17 лютого 2011 р.
 
Таке враження, що адміністрація сайту спеціально піднімає такі провокаційні теми для підняття рейтингів. З автором згідний лише частково - від селян також не в захваті. Проте, maxt_t правий, Дрогобич не виняток. Спальні райони великих міст нічим не кращі за наше гетто. А провінційні містечка всі однакові - нуднц і відсталі. Додайте до цього економічні негаразди і отримаєте сучасний Дрогобич. Крім іншого, його минула культурна і інтелектуальна слава - є сумнівною. Врешті індустріалізація і урбанізація міста проводилась за рахунок тих самих вихідців з села. Проблема Дрогобича в економіці, а не селянах. 
 
maxt_t: Тому вже краще терпіти ментальність гірського населення Прикарпаття, ніж ментальність населення Кавказу. 
 
OZ, просто публікуємо статті :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 13:40 17 лютого 2011 р.
 
oz: Ага. Свої аборигени рідніші та передбачуваніші.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 14:14 17 лютого 2011 р.
 
Рагулі?! Можливо й так... Але що зроблено для підняття культури, гуртків, де би молодь змогла себе зацікавити, навчитись чомусь новому, окультуритись чи зайнятись спортом практично немає. А особливо для малозабезпечених сімей, хоча крім як штангу потягати і в театр сходити більше і так нема куди податись навіть з грошима, як тільки в бар. Занепалі спортмайданчики, ДЮСШ, та практично все. Автор би краще писав не про рагулізм людей, а про тих кому вигідно зробити з народу бидло.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Юрій, 15:16 17 лютого 2011 р.
 
Обгородіть закакане місто колючим дротом зайд виженіть, собі купіть бухту шнурка капронового щоб повіситись! В містах крім шовінюг різного роду, нациків та інших циків жодної еліти ніколи не було. Жидки по шинках, майстернях, лихварнях і т. д. Рогулі Дрогобицькі не сумуйте скоро всі Ваші гебрейчики повернуться. ото вже інтелекту привалить!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Вікінг, 15:50 17 лютого 2011 р.
 
Де ви бачили щоб в селі хтось собі на ганку напісяв або купу наклав? Це більше міські вихованці роблять.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Вікінг, 16:16 17 лютого 2011 р.
 
Юрій, до чого тут гуртки, театри чи спортивні секції? Був би попит - було б усе. Інша справа, що воно нікому не цікаве - сільська ментальність домінує, а фінансувати непопулярні речі з бюджету абсурдно. Навіть з Інтернету можна багато чого почерпнути, а не лише зависати Вконтакте. До речі, перегляньте для цікавості анкети - навіть з тої інформації можна зробити доволі цікаві висновки. Особливо вбиває графа улюблені книги. Народ з гордістю пише, що не читає. Хоча це й не дивно вважаючи на те, що значна частина шкільної програми укр. літератури експлуатує тему бідного українського селянина. Мене сособисто такі теми лише в депресію вганяли. Не знаю як інших, але факт залишається фактом, люди не читають (навіть усіляке детективне/любовне сміття). Тепер так модно. Інші цінності: вконтакте, телевізор, гламур, понятія, шансон і коломийки. + до цього додайте чисто селянські особливості. (вирощуванням бульби і тому подібне). Нема в Дрогобичі чітко сформованого класу міщан. Продаж алкоголю заборонили - було б добре, якби ще й продаж сємок заборонили тепер. Людина з пляшклю пива явно естетичніше виглядає, ніж запльовані лавочки.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 19:41 17 лютого 2011 р.
 
*** 
 
Іване, як же ненадовго вам вистачило здорового глузду) Весняне загострення?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 21:23 17 лютого 2011 р.
 
2 Іван: не будь наївним та не підмінюй поняття.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 21:49 17 лютого 2011 р.
 
Тепер рагулями стали всі Українці.І не важливо, хто і де народився, бо відомі нам розумні, талановиті, інтелігентні вихідці із сіл.І не потрібно скидати всю вину на село, брудне і безкультурне.Таких повно є і в містах.Якщо чесно, насправді прикро за те, що ми, рагулі, вибираємо до влади безсовісних, нечесних людей, бо який народ, така і в нього влада.А наша влада перетворила рагулів в бидло, з яким можна робити все, що завгодно.Напевно комусь вигідно персварити місто з селом, сусіда з сусідом і т.д.Так може досить нам позорити один одного, а взятися за розум і почати кожен із себе, перетворитися із бидла і рагуля в цивилізовану, культурну людину, яка не дозволить поводитися із собою, як з бидлом.
Рейтинг: 0+ 0-
 
ж-а, 22:12 17 лютого 2011 р.
 
"Всі ми вийшли з народу, діти сім'ї трудової" - кожен, хто живе зараз в місті, мав як не бабцю-діда то прабабцю-прадіда в селі, але хтось то сприймає нормально а хтось дико комплексує і вважає та називає себе "рагульом" - ну і заодно всіх решта дописує разом із собою до цього списку.
Рейтинг: 1+ 0-
 
citizen, 22:59 17 лютого 2011 р.
 
Якщо людина-вихідець із села, то що?вона безкультурна, аморальна?що за маячня? Та це Дрогобичу тієї культури треба ще навчитись у селах!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Тереза, 00:18 18 лютого 2011 р.
 
Рагуль то просто клас . Рагуль вільний від ваших пересудів нерагулятники . Мені побарабану все і вся , як хочу так ів живу . Хочу п"ю, хочу гуляю хочу до бабів заскочу -це свобода .
Рейтинг: 0+ -3-
 
шарапов, 00:38 18 лютого 2011 р.
 
Рагуль- це каста! Під нею попадають не тільки виходці з села але всі чмошники, гризучі семочки, плюючі і харкаючі з хамовитим, надмінним поглядом! Але чекайте, вони ще вас будуть під стінку ставити, як в 17му! Бо голодні та роздратливі стали. Логічне завершення епохи-все повторяеться...
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:57 18 лютого 2011 р.
 
Все семочки буду гризти дома))))або купляти чищенні))))))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 09:51 18 лютого 2011 р.
 
А ніхто і не говорить, що людина-вихідець з села обовязково безкультурна і аморальна. Ні! Мова йде лише про відмінність культури і традицій. І зазвичай місто міняє цю людину. Навіть якщо не цілком, то наступне покоління вже точно. В Дрогобичі ж ситуація схожа зі Львовом. Як говорить Педівікія, внаслідок винищування євреїв в роки війни, і примусового обміну населенням у прикордонних районах з Польщею після, ці міста втратили понад 80% свого населення. А подальша індустріалізація викликала новий приплив мігрантів з сільської місцевості. У результаті заміни населення не відбулося передачі міських традицій новим городянам, «які втратили сільське обличчя і не набули міського» (Тарас Чубай). «Неперероблені міщани ... перетворюють Львів у мегасело ... плюють собі ж під ноги і смітять у своїх же під'їздах» (Тарас Возняк), «маючи матеріальні можливості, не використовують їх для самоосвіти. Вони цими грошима пробують передавити нормальних людей »(Маркіян Іващишин). Їх «Cутність видає те, де вони проводять свої вихідні і свята. Більшість їдуть на село, до батьків, допомагають їм на городах. Пуповина цих львів'ян - не у Львові »(Тарас Возняк). «Справжній львів'янин, який любить своє місто, ніколи не піде співати народні пісні під пам'ятник Шевченкові серед білого дня в неділю. Це не по-львівськи, не по-міському »(Юрій Винничук).
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:22 18 лютого 2011 р.
 
Чого ви паритесь?без них було би скучно.а так хоть поприкалуватись можна. в маршрутках, в суботу на герцена, коли вся велика і дружна родина виїжєє до міста на закупкі і ломиться по базарі вилупивши очі як стадо сайгаків.а вечором зайти с пацанами в якусь барушку, пивка похлебати-поприкалуватись.попадаешь в зоопарк\студентів нечіпаю\рубає тупий музон на всю катушку і індейци перекрикують один одного\перед якімись такіми самими скво\дальше по сценарію починаеться разбор між своїми за якусь тєлку і всі дружно виходять на вулицю валитися між собою.опосля вертаються за стіл і бухають дальше.смисл нев тому як вони відриваються, кожен відривається по мере денег і мозгов.але якшо ти рахуешь себе Дрогобичанином, мае бути культура поведінкі.тобі і твоїм дітям тут жити.а дрогобичанин-дрогобичанина знає і не в першому поколінні.ще може батькі разом дружили або працювали.а індейцам пофік.мама з татом жили рвуть в португалії.синочку беху і квартиру на районах.дічь бере мєстну і вже він апгрейдовий чувак, а в свому аулі він чуть не король села.і чхати він хтів на правила і устої заведені в Дрогобичі.бо не ріже дупля, а коли дасть дупля вже пізно, рєпутація підмочена.і бикує дальше.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сірко, 11:42 18 лютого 2011 р.
 
ля-ля-ля.
Рейтинг: 1+ 0-
 
сс, 11:47 18 лютого 2011 р.
 
2Тереза 
 
ВСІ є вихідцями з села в тому чи іншому поколінні, але дехто вважає, що можна плювати на інших, а ще дехто вважає, що якщо він приїхав але не з Турківського чи Сколівського району а з дірєвні в Кастрамской області, то він вже зовсім не рагуль а голуба кров і аристократія. Всі розмови про т.зв. "рагулів" то гладження себе по гривці і плювання на інших.
Рейтинг: 0+ 0-
 
citizen, 11:55 18 лютого 2011 р.
 
2citizen: 
 
Правильно, всі ми є вихідцями з села. Хтось з Кастрамскої області, хтось з Турківського району. Проте ми обговорюємо не національні відмінності, а ментальні відмінності села і міста. І історичну ситуацію, що склалась в Дрогобичі, коли в XXI сторіччі спостерігається такий собі симбіоз. Коли кози і кури пасуться в кількох кроках від ратуші, а городи з бульбою цвітуть біля багатоповерхових будинків. Ну і відповідно щось схоже в головах і культурі.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 12:36 18 лютого 2011 р.
 
"oz" ! Повністю тебе підтримую! Ти дуже добре і правильно "розклав все по полицях"! Шкода, що вони цього не зрозуміють і висновків не зроблять :sigh
Рейтинг: 1+ 0-
 
веселий :), 14:26 18 лютого 2011 р.
 
Мушу признати, що автор статті привй 100%, з цим ми зустрічаємся на вулицях міста кожного дня. А все мабуть тому, що в містах дуже багато людей переїхали жити в місто, а культура в них на жаль м"яко кажучи кульгає. Я немаю нічого проти них, але культура і село... 
Вибачте, якщо когось образала, це моя думка.
Рейтинг: 0+ -1-
 
а.с., 15:33 18 лютого 2011 р.
 
Вибачаю.
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 18:28 18 лютого 2011 р.
 
Ми живемо в час стрімкої зміни моральних традицій. Наша мораль зараз нагадує мені перекотиполе, що відірвалось від свого тоненького корінця і несеться, гнане вітрами по засміченому полі, час від часу затримуючись на чиємусь непотребі.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 19:48 18 лютого 2011 р.
 
Чимало людей із села є і в Стрию, Самборі, Трускавці, Чернівцях і інших містах України. Невже кожне місто засмічене селом?тоді виходить, що Україна наша-це велике село? Люди, ми ж усі брати і сестри на цій землі українській.і хто ти-міщанин чи ти з села-все рівно. Ми одна велика родина. Навіщо вносити сюди розбрат? Ділитись на гірших і кращих, спихати усе на іншого. Почніть із себе! Не думаю, що в хорошій сімї хтось звинувачуватиме брата чи сестру у чомусь, знаючи, що вона чи він слабші і позоритиме перед усіма! Нас уже на схід і захід колись ділили, та й далі ділять! Будьмо хоч єдиними на нашій малій батьківщині! Якщо оте село щось не то зробило, то допоможіть, підкажіть.я думаю, що в душі десь знайдеться місце для того, щоб впустити ту пораду і виправити помилку.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Тереза, 21:20 18 лютого 2011 р.
 
Тихо-тихо, тут є Знающий про все, він з Богом - на "Ти". :upset
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 23:37 18 лютого 2011 р.
 
Автор молодець нагадав статистику),  
але узагальнювати не потрібно в місті, є і цивілізовані люди, правда жаль що місто покидають часто... 
Що можна казати якщо у нас мер РАДЗІЄВСЬКИЙ (явно не українське, а тим паче не дрогобицьке прізвище) не вже в народу не вистачає гідності і розуму обрати когось свого, мер м*скаль а всі БТРи з Турки в міліції - я думаю наші славні земляки Франко і Котермак такого би не поділили... 
залишається вірити в майбутні покоління, і укр систему освіти може перевиховаються, але походу з такими вчителями як в першій школі шансів у нас не багато 
 
 
доречі раді пріколу зацініть як відпочивають колишні дрогобичани))),  
там теж інтелегенцією і не попахує, була нафта от вони і посповзались, напислись і звалили до себе в теплі краї, ще + свого намісника мером поставили за що він їм в подяку передав фрески Шульца, де можна було вдома зробити музей і косити бабло з "праведних" і пшеків, але своя кишення нашому меру дорожча, йому ше треба своєму колишньому колишньому босу по партії з донецька в київ калим передати - подарунки для регіонів з загниваючих регіонів - *** 
 
Посилання не публікуємо.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 03:46 19 лютого 2011 р.
 
Тереза, якщо людина здатна на рефлексію, у неї в душі десь знайдеться місце для того, щоб впустити ту критику хоча б частково, а не просто валити все в черговий раз на владу і москалів.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 12:35 19 лютого 2011 р.
 
maxt_t і інші: ви про що? про який коментар йде мова? Вам привиджується? Якщо ви хворі на голову, то це не моя вина, вам просто потрібно лікуватися поки не пізно. 
 
Іване: 
1) maxt_t і інші - НЕ мають відношення до редакції ДІ; 
2) негарно людей по собі судити)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Іван, 20:38 19 лютого 2011 р.
 
Де ви бачите в Дрогобичі інтелігенцію?Справді інтелігентний народ нині- це голодні, нещасні, покинуті на виживання люди, які вже не здатні думати про духовні цінності, а думають лиш про те, де роздобути крайчик хліба і дві картоплини на обід. А наша сьогоднішня еліта -це ті ж рагулі, що при грошах і при владі, які розікрали спільне майно нашої України, бо теж були близько до корита, і їм наплювати на всі духовності і цінності.Ось і пишуть дурні статті, кинули кістку-гризися село з містом, а ми посміємося з вас рагулів.
Рейтинг: 1+ 0-
 
ж-а, 00:06 20 лютого 2011 р.
 
Поспілкуиетсь з молоддю зі села і міста все зрозуміете. 
Село -Косити, бухнути, Школа, бухнути.Клюб, , бухнути. 
Місто- Школа, Інтернет, друзі вулиця, бар, діско. 
Вихідці з села для міста нічого доброго не приносять, крім неповаги, невихованості, заздрості, ..і не бажанням себе змінювати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 12:16 20 лютого 2011 р.
 
IP: 195.240.234.179 -Всім Увага ходить провокатор.Запамятаите цей Ап і не реагуйте на нього.Входить під ніками "Бас"(Тіпа Голандія), "из за граници"(Тіпа доезджеючий), "Знаючий"(Професор), "співчуваючий"(Тіпа психолог) -Обережно у людини ростроене чуство свого "я " (з маленької) і роздесетерне ростройство особистості.)))))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 13:26 20 лютого 2011 р.
 
Думаю що мою правду виршжуть!  
 
Вирізали лише образи третіх осіб, добирайте вислови.  
IP: 195.240.234.179  
Спiвчуваючий, 12:50 13 лютого 2011 р 
 
 
 
Увидел какой Дрогобыч и его люди, больше никогда туда не приеду, противно и дико.Как-то по азиатски! Спасибо 1+1.  
IP: 195.240.234.179  
 
Bas, 23:39 16 лютого 2011 р. 
 
 
Любите друг друга, подчинитесь или евреям, или полякам или русским, сами то управлять не умеете(украинцы) и не сможите, только доведете до голода.  
С уважением , и не называйте меня максом или франсуа, я другой но от туда(с того клана). 
IP: 195.240.234.179 
Повідомити адміна 
Рейтинг: 0+|-  
Знающий, 13:11 20 лютого 2011 р
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 13:29 20 лютого 2011 р.
 
забув ще це добавити.. 
 
Олеся, це тобi не Францiя щоб парфумами несло, то там тротуари шампунею миють(сам бачив), це тобi Дрогобич, i парфуми випускае сам народ, i ти тоже, так що насолоджуйся.. 
IP: 195.240.234.179 
Повідомити адміна 
Рейтинг: 0+|-  
Любитель Галь, 18:11 17 лютого 2011
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 13:31 20 лютого 2011 р.
 
Макс добре пише. 
А от знаючий дурак, мало того, що нічого не знає, та, ще і нівчому не розуміється. Ну, як це, цілою країною піти до когось, і сказати беріть нас.Як Ви це собі уявляєте?
Рейтинг: 0+ 0-
 
а.с., 13:43 20 лютого 2011 р.
 
IP: 195.240.234.179 -"Пікалка".Тепер я тебе так буду Велічати.
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 14:01 20 лютого 2011 р.
 
Бас, здравствуй. Давно тебя слышно не было. Перечитай копипасту с лурка сверху. Ничего не напоминает? 
 
Типичный р***ь это провинциал, который пас коров и гусей, этим же занимались все его предки, и тут он ВНЕЗАПНО оказался в ГОЛЛАНДИИ. Имеет зашкаливающий уровень Чувства Собственного Высокомерия. Среди непонаехавших пытаеться казаться элитой... 
 
Что еще раз подтверждает, тот факт, что описанное явление не имеет национальности.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 17:44 20 лютого 2011 р.
 
Макс, де це ти бачив, щоб тротуари мили шампунями? У Франції? Чому не попросив, щоб дали помити дурну(вибач), голову, бо ці шампуні-це миючі засоби, які використовують розвинуті країни для наведення чистоти, а в рагульській країні, де рагулі пишуть в інтернеті такі дурниці, що волосся дибки, треба голови не щампунями мити, а посипати попелом, як знак біди і нещастя, бо бачити український деградуючий народ таким-це справжє нещастя.
Рейтинг: 0+ 0-
 
ж-а, 20:40 20 лютого 2011 р.
 
Ех, українці-українці. Горлянку здатні один одному перегризти... Що ми за народ такий? Чи це ми, люди, такими стали, так змінились, чи це наша ментальність така була і є?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Тереза, 00:24 21 лютого 2011 р.
 
Не у всьому винне село... Не місце народження визначає людину, а бажання чи небажання над собою працювати. Звідки походили Франко і Шевченко?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Mila, 01:27 21 лютого 2011 р.
 
Ти молодець, Міла, цілком з тобою згідна!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Тереза, 10:57 21 лютого 2011 р.
 
Mila, ну по-перше, оцінювати побутову культуру поведінки Шевченка і Франка по їх творчості якось некоректно. Андрухович і Неборак, наприклад, радять спершу взятися за "Щоденник" Тараса Григоровича, перед тим ніж продовжувати накручувати стереотипи про генія-пророка. Менше почестей та пафосу, більше вдумливого читання. 
 
А так всі ми так чи інакше темна біомаса і нам всім дуже далеко до "надлюдини". І мені здається очевидним той факт, що на фоні сільської місцевості, спальних районів міст і містечок, шанс це усвідомити і спробувати змінитись в кращу сторону на багато менший.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:53 21 лютого 2011 р.
 
Якщо вважати себе "біомасою" - це вже діагноз... Інтелект і біомаса - несумісні речі 8)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Alice, 12:02 21 лютого 2011 р.
 
Alice, самокритика у нас не популярна. Діагноз - з висоти свого місця народження, своєї "освіченості" та "ерудованості" надмінно дивитися на інших не маючи на це достатніх підстав. Спробуй навести 10 відмінностей між собою і типовим представником біомаси позбавленого інтелекту.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 12:34 21 лютого 2011 р.
 
До oz: 
1: Відчуття наявності інтелекту. 
2: Е-е-е... 
3: >_
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 13:21 21 лютого 2011 р.
 
Хм. Коментар вище обрізало. А такий класний був получився.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 13:22 21 лютого 2011 р.
 
(Друга спроба): 
1. Відчуття наявності інтелекту. 
2. Е-е-е... 
3. >_
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 13:24 21 лютого 2011 р.
 
Мдя. Не буду флудити. 
 
А що обрізало? Це не я :) 
Теги туди писали?
Рейтинг: 0+ -1-
 
maxt_t, 13:24 21 лютого 2011 р.
 
Для oz: 10 віддмінностей Вам наводити не збираюся. Маю простий принцип - сама "надмінно" на людей не дивлюся, поважаю своїх співрозмовників і до себе вимагаю поваги. От і все. :roll
Рейтинг: 0+ 0-
 
Alice, 14:29 21 лютого 2011 р.
 
Alice, я не можу зробити висновок з усієї цієї балаканини. Буйні села, взаємоповага, міфічний декаданс культури, армія мислячих біороботів. І всі роблять вигляд, що так раніше не було і тим більше конкретно він до цього ніякого відношення не має.
Рейтинг: 0+ -1-
 
, 14:59 21 лютого 2011 р.
 
Насправді, мені здається все простіше. Дрогобич - є велике селом, яким завжди і був. І відповідно наша спільна культура несе на собі відбиток цього факту. А звинувачувати селян в цьому абсурдно, бо ми самі є тими самими селянами. І наша славна урбанізованість - це лише кидання понтами.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 15:13 21 лютого 2011 р.
 
Кури, кози і городи біля багатоповерхівок, це не є безкультурність народу, а є стан людського зубожіння. В США за часів великої депресії, кожен клаптик землі біля будинків, був задіяний мешканцями під городи, щоб прокормитися. Культура в суспільство приходить не з дипломами по спеціальносьті, а в комплексі з вихованням. Коли дорослі будуть привчати своїх дітей змалечку читати всесвітню класичну літературу, попри свою українську, а діти в книжках будуть проживати життя героїв і антигероїв набираючись мудрості, навчаючись мислити і шляхетності, бо чим більше дитина читаючи проживає життів персонажів книжок, тим правдивішою і поряднішою вона стає в подальшому житті. Бо книги, це тренажер розуму, - який приводить до мудрості.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Рим, 15:16 21 лютого 2011 р.
 
До Адмін: Скріпт розпізнав частину "японського смайліка", як тег. Тому обрізав решту.
Рейтинг: 0+ 0-
 
maxt_t, 15:17 21 лютого 2011 р.
 
*** 
 
Заклик до насильства.
Рейтинг: 0+ 0-
 
петро, 23:55 21 лютого 2011 р.
 
За Шевченка хай беруться Неборак з Андруховичем. І я певна, що їм самим буде досить таки далеко до Тараса Григоровича. Мені чомусь здається, що це місія українців нищити одні одних і добрі імена. Канадці мають набагато менше, ніж ми, але бережуть своє як зіницю ока. А ми маємо багатющу культуру і історію і топчемося по цьому, дивимося, як знищити, розкритикувати, принизити собі неподібного. Я зустрічалася з багатьма "рагулями" дрогобицького розливу і знаю багато вихідців з сіл, у яких корінним варто би було повчитися. Думаю, що правда десь посередині. Мій чоловік каже так: усі в Канаді приїжджі, крім корінних аборигенів, тільки одні приплили на плотах, а інші прилетіли на Боїнгу 767. Так і з Дрогобичем. Справжній інтеліґент ніколи не дивитиметься зверхньо на свого ближнього. У тому і є культура.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Mila, 03:21 22 лютого 2011 р.
 
Дужє дякую за статтю-це ПРАВДА! Ні одного слова неправдивого немає, нажаль дійсно корінним дрогобичанам (і українцям і росіянам і евреям)доводиться реалізовуватися в інших містах і країнах.нажаль...(до попереднього коментаря)-ви знаєте Міло-навряд чи автор статті мав на увазі образити "доїжаючих".Трошки не так! Автор мав на увазі некультурних доїжжаючих-а саме селюків де процент виховання 5-10 % від 100.в Канаду даруйте доїїжають як мінімум з вищою освітою, 10тис в кишені і знаннням мови, хоча і в Канаді не без уродів :p
Рейтинг: 1+ 0-
 
Таня, 05:49 22 лютого 2011 р.
 
Звертаюсь до влади Голандії 
з відкритим листом 
"Верніть нам БАСА". 
Він потрібен рідній землі, пророк, землемір, доярка, іп-технік, філосов, професор. 
Тільки тепер ми осознали свою втрату.Ми прості жителі рідного краю готові скластись і викупити його у вас)))))))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 14:30 22 лютого 2011 р.
 
Я зовсім не є "шанувальницею рагулів", мене також турбує і обурює ця так зв. субкультура. Але вища освіта (чи наявність диплома, що правдивіше) ще не ознака культури. Гроші в кишені - також не робить людину культурною. Для цього можуть слугувати приклади учасниць шоу, що сколихнуло Дрогобич. А наші "рагулі"- і в Канаді такі і серед них є багато вихідців з міст. Варто лише вийти в неділю з церкви, щоб у цьому переконатися, крім того вони дуже погано інтегруються в діаспорі, адже ж пріоритети, запити, цілі не ті. І таким чином проходить і подальший поділ українців. Ми всі одна велика нація. Пора перестати шукати винних у своїх бідах - колись були "москалі", "жиди", "ляхи", тепер винні селяни. Хто наступний? Нам треба працювати над собою - кожному - і з села, і з міста. І праця над собою - одна з найважчих.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Mila, 17:39 22 лютого 2011 р.
 
Для Тані: це неправда, що потрібно знати мову (мінімум потрібний) і мати вищу освіту, знаю багато людей, що не мали ні одного, ні другого. В Канаді діють державні програми, за якими набирають і представників ремісничих професій. А "окультурюють" приїжджих тут як і всюди у цивілізованому світі - за допомогою штрафних санкцій.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Mila, 17:56 22 лютого 2011 р.
 
До OZ, згідний з тобою, але тут вже відіграє роль саме сімейне оточення, звичайно, якщо батькам однаково чи їх дитина почитає якусь книжку, чи їх дитина проведе весь свій вільний час "Вконтакте", то тут ніякий гурток не допоможе. Я б наприклад (зараз дитини немає, але у майбутньому) із задоволенням привчив свою дитину до якогось гуртка. Сам протягом дитинства багато які гуртки відвідував, і до речі отримав деякі знання, які допомогли мені в подальшому. Так що в першу чергу треба почати із себе. :) 
 
+1
Рейтинг: 0+ 0-
 
Юрій, 20:46 22 лютого 2011 р.
 
Правильно, Юрій! Не знаю скільки тобі років, думаю, що молодий.Але по всьому видно, що правильно вихований і розумний.Добре розумієш проблеми нинішної молоді.Якби наша влада розуміла, що молодь - це майбутнє нації і як зараз виховувати нашу молодь, таке і майбутнє нашої країни. А із виховання барами нічого путньго не чекайте ні для нас, ні для наших дітей, ні для внуків.
Рейтинг: 0+ -1-
 
ірина, 21:11 22 лютого 2011 р.
 
до "туманний альбіон, "  
Ви дуже гарно описали про свого поганого мера, а хіба ви кращі , коли його вибрали, чи також село винне(хоча я є корінна мешканка міста), але не всі в селі бидло, так як не всі в місті інтелігенція.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 23:25 26 лютого 2011 р.
 
Рагуль це не походженя i не освiта, це стан душi. Або скорше всього дiагноз. Ми постiйно стикаемось з ними.В податковiй, в мiлiцii, в унiверситетi.I всюду це дорога родина i всюди односельцi.Просто якась эпiдумiя.Можливо варто би цiм поцiкавитись адмiнiстрацii. адмiнiстрацii.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Cтрийський цибульник, 18:11 09 березня 2011 р.
 
Правильно! Радзієвський рагуль, уся його братва рагуль. А кого вважати корінними дрогобичанами? Тих хто має предків у 14 коліні? Тих хто записаний у Йосифінській і францисканській метриках? Чи опустимось до Адама і Єви?
Рейтинг: 0+ 0-
 
фіфа, 18:13 10 березня 2011 р.
 
Рагуль -это стиль жизни, а не национальность. К большому сожалению это явление сходное с раком. Продвигаясь во времени становится всё крупнее и сильнее. Набирая разрушительную силу. Рекомендую админу создать рейтинг РАГУЛЕЙ города и района. И по оценке будет видно, способен ли город правильно оценить это явление, или это превратится в выплеск эмоций или амбиций. 
Удачи.  
Хотя радует то, что многие уже понимают. Это первый шаг к излечению общества.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 01:00 12 березня 2011 р.
 
Автор сам рагуль
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я да ти та ми з тобой, 15:04 13 березня 2011 р.
 
Я НЕ РАГУЛЬ. рагуль не Я!
Рейтинг: 0+ 0-
 
123, 09:59 14 березня 2011 р.
 
голосуэм за рижого на чудо люди..хоть так спасемо репутацыю дрогобича пысля миняю жинку
Рейтинг: 0+ 0-
 
123, 10:45 14 березня 2011 р.
 
За рижого ні, давайте за лисого
Рейтинг: 0+ 0-
 
Вуйко з Млинок, 18:50 16 березня 2011 р.
 
Бидло в стойло
Рейтинг: 0+ 0-
 
Пастух, 18:50 17 березня 2011 р.
 
Стаття добре написана, всі речення тут вдало підібрані, а хронологія і факти відповідають дійсності. І те. що мешканцям міста це неприємно читати - природня реакція. Вони опинилися у своєрідному коллапсі. Гарно. якби автор продовжив цей цикл і написав як же розбудувати місто.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Креслав, 00:12 11 жовтня 2011 р.
 
Основна, домінуюча, риса сучасного рагуля – продажність… 
 
Рагулізм не лікується, бо це не хвороба, а генна мутація…
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 11:51 30 жовтня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)