Від сесії до сесії живуть депутати весело… |
Новини Дрогобицького району | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Написав(ла) Тимофій Хащівський, отаман Дрогобицького козацького куреня ім. Івана Богуна УК | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.03.2011 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Говорили, балакали, сіли та й … заплакали. Сьогодні, 15 березня, розпочала свою роботу чергова сесія Дрогобицької районної ради. Спочатку заслухали депутатські запити. Потім депутат, професор Дрогобицького педуніверситету ім. Івана Франка Ярослав Радевич-Винницький, людина, яку шанує освічений світ не тільки на теренах м. Дрогобича та Дрогобицького району, а й у всій Україні та серед Світової Спільноти, поставив перед "Батьками" району та депутатами питання про відновлення діяльності на Дрогобиччині Малої Академії. (натисніть на фото для перегляду) Оскільки, Україна сьогодні постала в умовах тотального нищення в державі всього, що має, хоча би найменший, стосунок до розвою Української Національної Культури. І все Українське, Національне діє на представників "п’ятої колони"* (пояснення див. у кінці статті) в Україні, як червона шмата діє на розлюченого бика. Реакція "слуг народу" на слова вельмишановного пана професора була доволі стриманою. Але, слід віддати їм належне, вислухали депутати пана професора доволі поштиво. І навіть злегка зааплодували. Потім було запропоновано "Батькам" району та депутатам закупити дещицю з літератури патріотичного спрямування для сільських бібліотек. Від цієї перспективи депутати також не почали, що називається, битися в екстазі. І … Гора народила … Мишу?! Зате розбушувалася справжня буря, коли почалося обговорення стану доріг в Дрогобицькому районі. Відзвітував чиновник (фінансовий бог) зі Львівавтодору. Було очевидним, що з простою арифметикою в нього явно не все в порядку. Оскільки відповісти на елементарне запитання: - Чому дороги Стрийського району, ремонт яких обійшовся стриянам у 2010-му році приблизно у 3 млн гривень, набагато кращої якості за дороги Дрогобицького р-ну, які обійшлися Дрогобичанам у 2010-му році у 10.6 млн гривень? - переконливо відповісти він так і не спромігся. Вселяло оптимізм тільки щире запевнення цього достойника, що грошей у Львівавтодорі ніхто не краде, та різних там "відкатів" не бере. На його обличчі читалося щире, непідробне здивування, коли йому натякнули, що такі неподобства взагалі існують в Україні. Потім слово надали керівникові філії Львівавтодору п. Тарасові Галелюці. Він також навів доволі переконливі аргументи, що в його відомстві також ніхто не краде. Навіть у думці цього не має. (Ні, ні! Що ви?! Як можна?!). Ну, а що доріг в Дрогобицькому районі немає?! Ну, немає, то ж і немає. Хіба ж це перший рік ситуація з дорогами є такою? Треба було чути, якими епітетами наділяли депутати керівництво всіх отих керівників "дорів". Громовиці шугали в залі так, що міг випадково постраждати і хтось невинний. Але саме цікаве із цього видовища депутати приберегли на саму процедуру голосування. Під час якого пропонувалося визнати роботу пана Галелюки незадовільною. Як ви думаєте, яким був присуд депутатів панові Галелюці!? Пропоную вам відгадати з п’яти спроб: Присудити до вигнання з держави? Прив’язати до стовпа зневаги? Стратити прямо під стінами РДА? Заслати на довічну каторгу? Довічно позбавити права займати керівну посаду? А от і не вгадали! При голосуванні, тільки жменька депутатів проголосувала за те, щоби визнати діяльність пана Галелюки незадовільною (тобто - на оцінку 2). Решта ж депутатів сором'язливо утрималася від нищівного (можливо і справедливого) присуду. Зате, як знову розгорівся справедливий гнів у сторону пана Галелюки в палких депутатських серцях, коли пан Галелюка спокійно вислухав усі звинувачення у, так сказати би, зловживанні службовим становищем, і … з добрим настроєм та з легким серцем поїхав собі додому! Навздогін п. Галелюці знову полетіли громи та блискавиці! Один поперед одного, депутати почали вправлятися у влучності своїх висловів та звинувачувати один одного в легкодухості. Я, мимоволі, проймався гордістю за наших обранців. Правда, деякі, песимістично налаштовані, депутати щиро (і, напевне ж- небезпідставно) переймалися думкою, що Дрогобицький район і наступного року знову залишиться без доріг. Але це вже нікого особливо не хвилювало. Бо прийшла черга розгляду наступного питання. Одна лише думка гріла душі народних обранців та всіх присутніх у сесійному залі: виявляється- грошей при ремонті доріг в Дрогобицькому районі, ніхто не краде! Злодій на Злодієві їде і Злодієм поганяє. Ще цікавим було заслухане на сесії питання, яке стосувалося автоперевізників в Дрогобицькому районі. Вислухавши присутніх, автор цих слів навіть спочатку трішки засумнівався: знаходиться він у сесійній залі в Україні, чи в якійсь критично-корумпованій африканській державі на кшталт Нігерії?! Йшлося про становище з автоперевезеннями в Дрогобицькому районі. Яке, як і сумнозвісні Дрогобицькі дороги, знаходиться в доволі неприглядному стані. Голова Дрогобицької РДА пояснив ситуацію більш ніж переконливо. З його слів виходило, (і, напевне ж, доля правди в його словах є): - Начальник транспортної інспекції при Львівській ОДА п. Ігор Дума привласнив собі десятки автостанцій. Які, насправді, являються власністю Українського народу. І заправляє всіма справами, які стосуються автоперевезень, так, як вигідно для його власної кишені. За словами пана Сендака, пан Ігор Дума незаслужено кладе собі в кишеню щомісячно близько 15 млн гривень. При цьому, він зовсім не турбується про розвиток інфраструктури автостанцій. Мовляв, ці автостанції пан Ігор Дума, як повноправний власник, віддає в оренду чи й продає. Не турбуючись про ефективність їхнього використання. Дрогобицьку автостанцію (Самбірський напрям), мовляв, він продав п. Романові Мулю. Той перепродав її ще комусь і т.д. Користі пасажирам від цих оборудок - ні найменшої. Воно і дійсно виглядає саме так. Адже адміністрація Дрогобицької автостанції тільки справно збирає від водіїв кошти за в’їзд автобусів на територію автостанції. А територія Дрогобицької автостанції нагадує військовий полігон після навчального прицільного бомбометання важких бомбовозів. Ще пан Михайло Сендак відзначив один важливий момент: він, мовляв, не може навіть добитися позбавлення ліцензії жодного з нерадивих автоперевізників. Оскільки, як тільки пан Сендак направляє до Кабміну скаргу на того чи іншого автоперевізника, пан Ігор Дума тут же ж направляє до того ж Кабміну свого зустрічного листа. В якому характеризує цього ж перевізника зі щонайкращої сторони. З другої сторони, мовляв, пан Дума, який відає видачею ліцензій на автоперевезення, чинить тиск на автоперевізників, мотивуючи: - Хочу - дам тобі ліцензію, а хочу- не дам! Воістину, почувши таку інформацію, хотілося вщипнути себе, щоби переконатися, що ти не спиш. * Під час громадянської війни в Іспанії, генерал Франко, який обстоював монархічний устрій в Іспанії, йшов наступом на столицю Іспанії Мадрид. Столицю ж обороняли республіканці, підтримувані Радянським Союзом. Франко вів своє військо чотирма колонами. Хоча він хвалився, що його військо складає п’ять колон. П’ятою колоною він називав групу його прихильників, які знаходилися в м. Мадриді, вдавали з себе прихильників республіканського режиму, але вели в місті підривну діяльність на користь генерала Франко. Переглядів: 4694
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6045 днів)