Від сесії до сесії (частина 2)

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Отаман Дрогобицького козацького куреня ім. Івана Богуна УК Тимофій Хащівський   
04.04.2011
Хащівський Вельмишановний мій Читачу.
Я пропоную Тобі уважно прочитати цей, викладений мною, матеріал і прийняти участь у голосуванні. Повір, будь ласка, моєму досвідові- це піде на користь і Тобі і тим Народним Обранцям, яким Ти довірив захищати Твої інтереси, проголосувавши за них під час чергових виборів.
Також Ти можеш надіслати свого листа, зі своїми міркуваннями з цього приводу, на мою електронну адресу

Я спершу трохи вагався, чи публікувати цей матеріал. Навіть радився з цього приводу з деким із старшин нашого куреня. Поясню, чому я вагався.

Наразі, я являюся членом Громадської ради при "Батькові" РДА п. Михайлові Сендакові від нашої організації. Але, (можливо це мені тільки так видається), та наша Громадська рада потрібна п. Михайлові Сендакові так, як зайцеві потрібний стопсигнал?! Бо попасти мені до нього на прийом з якимось питанням, яке стосується діяльності тієї ж громадської ради, важче, ніж добитися аудієнції, скажімо, у персидського шаха?!

Наша організація, Дрогобицький козацький курінь ім. Івана Богуна УК, також подала заявку на участь в діяльності Громадської ради, яка створюється при голові м. Дрогобича. Тому, є деякі підстави вважати, що, після виходу цієї моєї статті на сайті Дрогінфо, яка, однозначно, не сподобається і "Батькові" міста, вступ до цієї організації нам може бути наглухо закритий.

До такої оцінки ситуації мене, почасти, спонукала і відповідь голови міста п. Радзієвського на моє запитання, яке я задав, як журналіст, на його пресконференції і яке стосувалося подальшої діяльності Громадської ради при голові міста. Здавалося, що Олексій Васильович не в захваті від цієї затії Кабінету міністрів України.

Після деяких вагань, я, все ж таки, вирішив- ця моя стаття повинна вийти.


Шумів камиш, дерева гнулися.

У вівторок відбулося чергове засідання сесії Дрогобицької ради депутатів.

Як член Громадської ради, я попросився на прийом до голови Дрогобицької р/ради. Голова, через свою секретарку, нагадав мені, що у нього існують дні прийому громадян. Таким чином, пан Михайло Сікора ніби давав мені зрозуміти, що він має ту нашу Громадську раду, скажемо так, десь глибок-ко, глибок-ко в носі.

Тоді я написав на його ім’я офіційного листа від нашої організації, в якому попросив надати мені право виступу (10 хвилин) на засіданні сесії, у вівторок. І зареєстрував його в канцелярії р/ради (таким чином звичайний лист стає офіційним документом). Тоді Михайло Миколайович "зволили" мене прийняти. Розмова між нами відбулася настільки цікавою, що я коротко викладу її зміст на Твій, Читачу, розсуд:

-З якими питаннями ви хочете звернутися до депутатів?,- запитав мене Михайло Миколайович.

-Але ж ви не запитуєте виступаючих, перед тим як надати їй слово, з якого приводу вони хочуть виступити,- відповів йому я.

-Про мене щось говорити будете?,- доволі ввічливо поцікавився п. Михайло. Я не відразу зрозумів- хоче пан Сікора, щоби я щось сказав і про нього (все ж таки- деяка реклама), чи- не хоче?

-Якщо я і буду говорити щось про Вас,- чемно і, дещо ухильно, відповів йому я, віддано глянувши у його батьківські очі,- то тільки такі слова, які підуть на користь Вам і присутнім у залі.

Домовилися ми, що він поставить на голосування питання про те, надати членові Громадської ради слово, чи- надавати.


Не вір коневі, жінці і голові ради.

Як Ти, шановний Читачу, міг і сам здогадатися, слова для виступу перед депутатами голова р/ради п. Михайло Сікора мені не надав. Навіть не поставив це питання на голосування, як він мені це пообіццяв. Тому я і змушений викласти все, що хотів сказати шановним панам депутатам, на цьому сайті.

Думаю, що Михайло Миколайович, таким чином, хотів "поставити на місце" знахабнілого члена Громадської ради, який дозволив собі, на попередньому засіданні сесії, зробити йому зауваження. З приводу того, що пан Сікора, говорячи про біди та нещастя Українського Народу, звинуватив у них Неньку Україну. Після мого зауваження, він змушений був визнати, що Україна та Керівництво України є поняттями різними.

Адже, Україна, це-наша земля під ногами, наші діти, рідні та друзі, наше майно, яке нещадно розграбовується різними зайдами та "своїми" ж яничарами-запроданцями. Україна, це- МИ! І вина наша полягає тільки в тому, що ми самі обираємо собі КЕРІВНИЦТВО ДЕРЖАВИ та терпляче дозволяємо безнаказано чинити над собою наругу.


На зло кондукторові, вийду з трамвая.

До виступу перед панами депутатами мене спонукав наступний випадок.

Зайшов я на Дрогобицький ринок дещо купити. І тут у мене почали допитуватися жінки, як відбувалося дійство, коли голова Дрогобицької РДА п. Михайло Сендак назвав частину депутатів УРОДАМИ. Лунали різні думки з уст обурених жінок, але, в основному вони обурювалися не тому, що п. Сендак назвав частину депутатів УРОДАМИ, а тому, що Михайло Дмитрович назвав так лище ЧАСТИНУ ДЕПУТАТІВ, а не всіх.

Я терпляче пояснив обуреним жінкам, що шановний Михайло Дмитрович не називав ту частину депутатів УРОДАМИ. Він, як людина толерантна, тільки якось прирівняв їх до УРОДІВ, коли висловився, що, мовляв, в СІМ’Ї не без УРОДІВ.

Але ж, пояснював я жінкам, Михайло Дмитрович мав на це певне опосередковане право. Адже він являється, образно кажучи, БАТЬКОМ Дрогобицького району. А ми всі, в такому випадку, (депутати тут винятку становити не можуть), являємося його дітьми.

Але та частина депутатів, яка відмовилася, на знак протесту проти надуманої (на мій погляд) сваволі п. Сендака, приймати участь у голосуванні на весь період сесії, цього так і не зрозуміла. Тому, через таке відношення тієї частини депутатів до свого прямого обов’язку, було провалено голосування з надзвичайно важливих питань. Які стосувалися інвалідів, Воїнів УПА, тощо.

Я хотів запропонувати тим депутатам піти на наступний експеримент:

Спочатку необхідно зважити Михайла Дмитровича, обміряти ширину його талії та навіть відзнимкувати. І кожний день відслідковувати- як іде невідворотній процес падіння п. Сендака. Як він починає худнути, як починає зникати рум’янець з його обличчя, починає меркнути здоровий блиск у його непідкупних очах.

І тоді вже можна було би робити якісь висновки- чи діє таке, з дозволу сказати, покарання на наших можновладців ефективно? Бо, наразі, виглядає так, що таке "покарання" відбивається на п. Сендакові так, як на гусці затримується вода.

Більше того:

У мене складалося враження, що своїми думками ті жінки на ринкові були цілком і повністю на стороні Михайла Дмитровича. Я ще так тоді й подумав, що, якщо би Михайло Дмитрович особисто завітав тоді на ринок, то ті жінки надавали би йому (безплатно, звісно ж) всякої всячини. Я навіть не міг собі скласти в уяві, чого би надавали п. Сендакові ті жінки. Тому я пропоную Тобі, шановний Читачу, самому відповісти на це непросте запитання.

Отже:

А. Люди надавали би п. Сендакові (на Твою думку):
1. Продуктів,
2. Солодощів,
3. … (Твоя власна версія).

Б. Після цього люди віднесли би шановного Михайла Дмитровича на руках:
1. Аж додому,
2. Аж до приміщення Дрогобицької РДА,
3. Ще далі,
4. … (Твоя власна версія).


Яке їхало, таке й здибало.

Я хотів, під час свого виступу, порадити панам депутатам подати на п. Сендака до суду. Отоді би вже, безперечно, Михайлові Дмитровичу було непереливки! Він, звісно ж, (враховуючи продажність суддів), міг би відкупитися. Але ж, як би він ся стратив, при цьому! Бо ж судді навряд чи врахували би важливість моменту і здерли би з п. Сендака, що називається, по повній програмі! Та він би десятому заказав чинити таку наругу над депутатами!

З другої сторони:

Депутати могли би терміново ініціювати, щоби Верховна Рада України прийняла такий закон, який діє, для прикладу, у Франції. Там державний чиновник, який ужив іншомовне слово, відповідник якого є в французькій мові, несе (навіть не адміністравну), а КАРНУ відповідальність! Отоді би вже Михайло Дмитрович, напевно, не відкрутився. І, безумовно, сів би, (можливо, що й надовго), до тюрми! Отак! Бо вжив він, даючи оцінку депутатам, русизм! Адже, російськомовне слово УРОДИ має україномовний відповідник. Це слово- ВИРОДКИ! Від слів- ВИРОДИТИСЯ, ВИРОДЖУВАТИСЯ. Може вироджуватися якийсь окремий рід в суспільстві, а може вироджуватися і ціла НАЦІЯ!

Але, при цьому, депутати дуже вже би мусили ризикнути. Адже, п. Сендак, сидячи в тюрмі, (телевізор у камері він би, напевне ж, мав, адже- не простий смертний), один по одному, пересаджав би майже всіх депутатів туди ж. Оскільки всі вони розмовляють такою жахливою мовою, яка тільки віддалено нагадує Українську. Таку чудову милозвучну, мелодійну нашу Українську мову. Тільки підійшов би котрийсь із них до мікрофону і вжив якесь іншомовне слово (для прикладу, русизм), як Михайло Дмитрович, тут же ж, подає на нього позов до суду. І той- вже в тюрмі!

Голова р/ради, п. Михайло Сікора, міг би "загриміти" одним із перших. Вже одне його його звертання: "Хто протів?" (правильним є- "Хто проти?"), коли він ставить якесь питання на голосування, у тверезомислячої людини викликає певний сумнів: "Чи ходив пан Сікора взагалі до школи? І, чи не бігав він, часом, курити в кущі, коли шкільний дзвінок скликав учнів на урок Української мови?
"
Не зміг би пан Сендак "зламати хребта", напевне, тільки депутатові Ярославові Радевичу-Винницькому. Оскільки, той за фахом- філолог. І, тим більше, він вже був би насторожі. Але, уявімо собі таку ситуацію:

Депутат Ярослав Радевич-Винницький залишився в сесійному залі один. (Решта зі всіх депутатів заслужено сіли до тюрми). Чи було би нам, тобто- Українському Народові, від того гірше? Я думаю, що ні.

Він би швиденько обрав себе головою р/ради, швидко склав би порядок денний, відредагував би його (оскільки, він ще й являється головою редакційної комісії сесії), зачитав би, заслухав (коли би читав, то вже би, заодно, і слухав), поставив би на голосування, проголосував, відредагував і вже по обіді був би собі вдома! І наші з Вами кошти суттєво би, при цьому, зекономив! (Бо ж утримання депутатів та всі ті сесії нам таки добряче коштують!). Все одно, голова, як правило, змушений по обіді переносити засідання сесії на якийсь інший день. Оскільки депутатів приходить жменька і немає кворуму.

Я хотів, (якщо би голова пан Сікора надав мені можливість виступити), нагадати шановним панам депутатам, що правильним в Українській мові є звертання:

Не- шановний пане голова, шановний Михайло Миколайович?!, тощо. А правильним є звертання:

-Шановний пане голово, шановний Михайле Миколайовичу!

Що правильним в Українській мові є говорити:

-Йдемо, робимо, голосуємо! А не спотворене:

-Йдем, робим, голосуєм?!

Що правильним є сказати:

-Стараємося, боремося, намагаємося! А не зрусифікованим:

-Стараємся, боремся, намагаємся?!

І т.д. і т.п.

Що типовим для Української мови є закінчення ся, а не сь!

Тому, правильним є говорити:

-Дивився, спричинився, докотився! А не спотвореним:

-Дививсь, спричинивсь, докотивсь?!

Тому, я пропоную Тобі, вельмишановний Читачу, проголосувати:

В. Всіх отих депутатів та чиновників слід послати:
1. На курси з ліквідації неписьменності,
2. На навчання до початкової школи,
3. На… (Твоя власна версія).

На цьому закінчую і до скорої зустрічі.

Продовження буде.

Переглядів: 4034

Коментарі (13)
 
Що, що, згадали Францію? А, Сікору? А що той бородань взагалі в раді робить? Тимофію, Їх Величність тому і не впустили Вас, бо Їх інакше зовуть. Вони - не Микола. Я б взагалі розігнав під три коти весь депкорпус райради, і на сесію б збирав не сотню костюмовано-краваткових мужів, а не більше 10. От 10 чоловік на район - та команда, з якою б розв'язав всі проблеми, і зекономив гроші. А щодо мови. Десь тут проїздом, кажуть, була Ірина Фаріон. То нехай би з кожного депутата - по 10 гривень з кишені за 45-хвилинний урок української мови від пані Ірини. З пана Сікори ніц не брати, бо має пільгу пенсіонера з лев'ячою бородою. :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 11:16 04 квітня 2011 р.
 
При всій повазі до пана отамана - ви надто гіпеболізуєте тему мови, ви на обличчя ваших героїв гляньте.Яка мова! Добре, що хлопці навчились гроші рахувати , а про такі високі матерії вони мабуть і не чули.Пан Сендак , ще з часів голови облради став живим прикладом та посміховиськом під час ведення сесій. " Іван з села вийшов - а село з Івана ні" Тому і мова , і поведінка , і життя відповідає генетичному рівню та закладці дитинства.Професійний психолог знайшов би масу відхилень в психіці вищевказаних героїв.Абсолютно згоден з Франсуа - десятка депутатів достатньо для доброї роботи.Така кількість депутатів тільки шкодить - стільки наполеончиків не витримає наш корабель.В Чернівцях мер з 16річним досвідом відправлений у відставку купкою дурників які поняття зеленого не мають про управління містом.Дивує позиція чернівчан, які просто обтерлися від плювка їхніх обранців.Щодо Сікор - два аферисти, які скориставшись даром красномовства всі роки незалежності тупо паразитують на громаді.Перелк іхніх досягнень займе один рядок.Та все ж маю надію, що створивши газету"районову" ці панове підтягнуться в граматиці і не будуть вас пане отаман так сильно нервувати, стаття гарна, та як всі розумні статті практично не коментована в силу наших містечково-холопських реалій!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Довбуш, 11:43 04 квітня 2011 р.
 
що ж відверта стаття.
Рейтинг: 0+ 0-
 
район, 12:23 04 квітня 2011 р.
 
Треба мати моральне право повчати інших української мови, роблячи при цьому стільки грубих помилок! Та виступали Ви, пане отамане! І слово Вам давали - сама була свідком.Якщо ж і бачите промахи влади, то пишіть конкретно, щоб люди зрозуміли, де їх обдурили. А словесний, вибачайте, "понос" Вам ваги, як членові Громадської ради не додає!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Леся Грек, 16:13 04 квітня 2011 р.
 
пане Отамане Галицький, про що мова? Ви ж навіть не знаєте Сікора Микола Михайлович чи Михайло Миколайович. Від кого Ваш танець? :?
Рейтинг: 1+ 0-
 
левко, 22:07 04 квітня 2011 р.
 
А цікаво, якого то куреня він отаман? Запитайте людей з Лішні - в того "отамана" хата далі розвалиться. А ще запитайте, за що його позбавили батьківських прав?
Рейтинг: 1+ 0-
 
dr, 12:40 05 квітня 2011 р.
 
До відомам всіх безлошадних і безкобильних козаків Лішнянського куреня - свої не яничари і не запроданці! :(
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 13:58 05 квітня 2011 р.
 
Велиминешановний пане отаман! Тобі не соромно? Якого дідька ти в козаки записався? Скиглиш тут як останній холуй, а ще й себе називаєш "отаман"! Ганьба! То що ми українці варті, якщо у нас козацтво не тільки людей не боронить, а ще й плачиться, як останній бідака? Де ваші вила (про шаблі вже мовчу) панове "козаки"? Вам ще якоїсь громацької ради треба? Для чого? Ще й скаржетесь, що вас туди не пускають! Позорище! Дивитись, мабуть, на вас гидко - клоуни!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Олько, 14:44 05 квітня 2011 р.
 
Прошу на Лішню не наїжджати, це серйозне село, інакше якого б біса Дрогобицькі злодії вигаратували хати з басейнами на два гаражі!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Lishnya express, 20:36 05 квітня 2011 р.
 
Та цього пияцюгу-козака позбавили батьківських прав. А ви з нього ліпите громадського діяча. Хто взагалі публікує його статті? і кого він мови хоче навчити? Явно замовна стаття і писав її не він. А ще, пане Отамане, ти до Радзієвського на прийом пробував зайти? Це тобі не порайонні раді лазити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Микола, 00:44 06 квітня 2011 р.
 
А що це взагалі за "козацтво"? Були козаки запоріжзькі, кубанські, донські, задунайські... А у нас що - серетські? Не смішіть людей, панове козаки-перебранці :grin :grin :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Олько, 09:54 07 квітня 2011 р.
 
Тим коментаторам, що навчилися тарабанити по клавіатурі, але застрягли з розвитком и нагадаю, як відповідають діти. 
На фразу:"Ти дурень"лише дошкільня чи недорозвинений учень початкових класів відповість:"Сам дурень". 
Я не збираюсь "відбілювати" автора (він, як і кожен громадянин демократичної країни має право на свою позицію та її висловлення) і не маю наміру давати оцінку посадовцям. А от з висловленими тезами погоджусь. Крісла чиновники протирають не для того, щоб "футболити" людей. Мудрі люди, навіть ворога не лише вислуховують а навіть секретні матеріали крадуть. І поки будете самі служити слугам народу, а не примусите їх собі служити - сидітимете тихо в тій дірці де у тих "слуг" спина внизу закінчується  
:grin :grin :grin
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 20:52 07 квітня 2011 р.
 
Знову дурня понесло. Правду каже приказка: Гірше дурня - ініціативний дурень. Сам неук, а збирається когось повчати. 
Хочеться відредагувати витяги безграмотного із куреня, але потім бачиш, що це безнадійна справа. 
Цікаво, хто решта в їхньому курені. Про одного із куреня уявлення вже склалось. Серед усіх порад основна - не друкувати таких опусів неадекватного курінного і не дискредитувати дрогобиччину засиллям таких маразматичних статейок.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 11:35 18 серпня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)