"День відкритих дверей" в "Сушія"
Ідеал краси для кожного японця - природна простота, трохи зачеплена рукою майстра. Суші - класичне втілення цього принципу. Беремо грудочку вареного рису, додаємо шматочок свіжої сирої риби і все це загортаємо у листочок водорості - і суші готове. Що може бути простіше? Але коли ти бачиш всю цю розкіш, викладену на спеціальну дощечку ґета, прикрашену скибочками фруктів або овочів, стає зрозуміло, наскільки геніальною може бути простота!
(натисніть на фото для перегляду, всього 10 фото)
Фото 2,
фото 3,
фото 4,
фото 5,
фото 6,
фото 7,
фото 8,
фото 9,
фото 10,
фото 11.
Японська страва суші - річ витончена. І не в сенсі зовнішнього вигляду (хоча і це, погодьтеся, важливо), а тому, що в її приготуванні недопустимі найменші похибки ані в якості, ані в рецептурі. Але як звичайним відвідувачам переконатися в тому, що все дотримано в точності? Як вибрати "правильний" суші-ресторан? Адже основний процес - від закупівлі продуктів до власне приготування страви відбувається без сторонніх поглядів, чи як то кажуть, "за зачиненими дверима". Чому б нам не відкрити ці двері?- подумали засновники групи ресторанів сучасної японської кухні "Сушія". І запросили журналістів до Києва на "День відкритих дверей".
Журналістів з усієї України зранку привітно зустріла надзвичайно приємна та привітна Інна Буйлук (PR-менеджер групи ресторанів сучасної японської кухні "Сушія").
Першим ми відвідали ресторан, який розташований у ТРЦ „Блокбастер”. Які перші враження? Надзвичайні! Велика площа самого центру - це по-перше. По-друге – власне сам ресторан, розташований на другому поверсі, в якому нас зустріли Ірина Румянцева (керівник операційного відділу "Сушія") та Яна Дерев’янко - головний технолог "Сушія". До початку зустрічі та спілкування з виконавчим директором групи ресторанів японської кухні "Сушія" Романом Романчуком нас частували майже усіма стравами, які готують та подають до столу. Це і "ролі", різноманітні салати, виготовлені виключно не тільки за японськими, а й за власними рецептами. Привітні офіціанти ввічливо запитують у нас: "Що ви бажаєте замовити з запропонованого"? Нам запропонували подивитись на процес приготування суші та відвідати кухню, що ми власне й зробили. Сам інтер’єр вражає своєю простотою та оригінальністю. Деякі відвідувачі приходять сюди з ноутбуками та нетбуками і вирішують свої справи за допомогою вільного доступу до мережі Інтернет через Wi-Fi. Подібне досить часто практикується у подібних закладах і це приваблює клієнтів, особливо бізнесменів.
Згодом відбулась прес-конференція з виконавчим директором мережі "Сушія" Романом Романчуком. Слід зазначити, попередньо відбулась невеличка екскурсія у саме серце ресторану – кухню. Усі присутні журналісти мали можливість відвідати її та переглянути процес приготування страв.
Така відкритість засновників "Сушія" цілком зрозуміла. Адже вони мають не тільки що показати, а й чим пишатися. Все, що стосується якості, поставлено тут на високий рівень. Система контролю включає в себе всі ланки виробничого ланцюжка і починається ще на етапі закупівлі продуктів, коли кожна нова партія товару перевіряється головним технологом компанії на відповідність стандартам якості. У компанії розроблена і впроваджена централізована і добре налагоджена система логістики. Завдяки їй точно визначено в який день, в якій кількості, і навіть в який час буде надходження того чи іншого продукту. Щоб дотримуватися логістичної точності, в "Сушія" надзвичайно ретельно вибирають постачальників і намагаються переходити на прямі поставчання та домовленості безпосередньо з виробниками. Обсяг прямого імпорту в компанії постійно зростає. Відтак закуповуються всі ключові продукти: вугор, рис, норі, хіяші, ікра летючої риби. Укладені договори з імпорту імбиру, рисового оцту, тофу, місо-пасті і васабі. А одне з головних досягнень у цьому напрямку - угода на прямі поставки лосося преміум-якості, який вирощується в Норвегії. Тільки так, співпрацюючи з певним обраним виробником з бездоганною репутацією, можна повсякчас гарантувати високу якість риби, яка подається відвідувачам. І це - прецедент для українського суші-ринку!
Важливо відзначити, що в "Сушія" продукти, де б вони не зберігалися: на центральному складі або вже безпосередньо на складах ресторанів, знаходяться під постійним контролем головного технолога, консультантів з технології і якості та су-шефів. Крім того, су-шефи ретельно стежать і за дотриманням всіх процедур під час приготування страв. Додатково до цього менеджери і директори ресторанів двічі на день перевіряють не тільки якість продукції, її термін придатності та правильність зберігання, а й зовнішній вигляд, відповідність рецептурі та оформлення готових страв.
І ось що цікаво. Поставивши якість продукції під найсуворіший контроль, в "Сушія" вирішили зробити ставку не тільки на їжу, але і на атмосферу закладу. І знову "влучили в ціль"! Адже основний контингент ресторанів групи - це молоді вибагливі люди, які цінують не тільки смак страв, але і яскраві емоційні враження. Завоювати їхню довіру непросто, а якщо вже це вдалося - треба дотримуватися високого рівня в усьому. Це добре розуміють в "Сушія", визнаючи, що до них приходять не просто смачно поїсти, але й відпочити в атмосфері затишку і тепла, які дбайливо підтримують в закладах мережі. Цьому сприяє й інтер'єр, витриманий у яскравих салатово-помаранчевих тонах, і просторі світлі зали, і привітність офіціантів. "Дбати про гостя, а не просто обслуговувати клієнта" - ось принцип, на якому побудовано сервіс "Сушія". Тому відвідувачі, яких тут прийнято називати гостями, в більшості випадків стають "постійними".
Не секрет, що утримати відвідувачів, завоювати їхню лояльність - завдання дуже непросте. Для його вирішення в меню "Сушія" постійно вводяться сезонні новинки, розробляються програми лояльності та цікаві акції, як, наприклад, нещодавній "Фестиваль статус-барів". Ще одним кроком ресторанів назустріч своїм шанувальникам стала послуга доставки. І немає сумнівів, що на все меню доставки поширюються "єдині стандарти" якості та сервісу, запроваджені в групі ресторанів "Сушія". Поки що проект запущений тільки у столиці, але одним з найважливіших завдань на найближчий період є підключення доставки і в регіонах.
Ключовим словом тут, безумовно, є "стандарти". Вони не просто декларуються як єдині, але й на практиці впроваджені в усі без винятку ресторани мережі. Ці стандарти включають в себе всі аспекти ресторанного бізнесу, починаючи від місця розташування, стилістики оформлення інтер'єру і закінчуючи ціноутворенням і змістом меню. Сьогодні до мережі входять 25 ресторанів: у Києві, Житомирі, Запоріжжі, Луганську, Харкові, Львові, Одесі, Черкасах, Дніпропетровську, Борисполі та Вінниці. І де б ви не відвідали "Сушія", можна бути впевненим, що ви завжди і скрізь будете задоволені сервісом висококласної кухні і найвищим рівенем обслуговування.
Прагнучи у всьому бути не просто лідером, але і задавати тренд, "Сушія" вперше в Україні відкрила власну школу сушистів. Її унікальність полягає в тому, що тут можна не тільки освоїти престижну в Україні кухарську професію, а й отримати роботу в одному з ресторанів "Сушія". А те, що серед персоналу ресторанів немає випадкових людей, виділяє "Сушія" серед конкурентів, допомагаючи утримувати високий рівень. Адже кожен співробітник "Сушія" достеменно знає як свої обов'язки та усвідомлює відповідальність за свою роботу. Кожен розуміє, що успіх всієї компанії тісно переплетений з його особистим успіхом. Тому в "День відкритих дверей" нікому не довелося докладати надмірних зусиль, щоб проявити себе перед журналістами якомога краще. Всі працювали так, як звикли це робити завжди, тобто "на висоті". І журналісти відзначили це, підкресливши, що суші в "Сушія" не просто якісні і смачні, але в них справді вклали душу.
Близько до вечора журналісти мали невеличку екскурсію Києвом, яка розпочалась від пам’ятника легендарним Проні Прокоповій та Свириду Голохвастову („За двома зайцями”), що на Андріївському узвозі. Разом з гідом крокували вулицями Десятинною, Володимирською - аж до Європейської площі. Там, по вул. Грушевського розташований ще один заклад мережі "Сушія" (навпроти стадіону ім. Валерія Лобановського) у якому усі мали нагоду повечеряти після насиченого дня.
Висловлюю щиру подяку Інні Буйлук, Яні Дерев’янко, виконавчому директору групи ресторанів японської кухні "Сушия" Роману Романчуку, а також працівникам мережі ресторанів "Сушия" за теплий прийом та гостинність.
Переглядів: 9984
|