Тушки Радзієвського з "Фронту Змін"

Надрукувати
Плітки
Написав(ла) Олег Відвертий   
28.06.2011
ТушкиУ коментарях під матеріалами про дрогобицьку владу дописувачі часто вказують на брак активності у депутатському корпусі. Читачі пишуть, що "за посади і кусок землі" народні обранці запродалися Олексію Радзієвському. Так звані "тушки" є у кожній партії, яка представлена у міській раді - чи то опозиційна "Батьківщина", чи то будь-яка інша партія. "Розвести" депутатський корпус Олексію Васильовичу вдалося. Ми пропонуємо висвітлювати імена "тушок" у серії статей, де буде пояснено, хто, звідки і за що підспівує у депутатському корпусі.

Цю статтю ми отримали на електронну пошту редакції. Збережено оригінальну лексику.

Слід почати з "Фронту Змін". Опозиційність Арсенія Петровича Яценюка також поширювалася на його партійні структури. Але вже після місцевих виборів стало зрозуміло, що продовжувати лінію шефа на місцях не вдасться. Першими тушками у Дрогобичі стали якраз "фронтівці". Голова фракції Андрій Шевкенич, начальник відділу приватизації Ростислав Росоха, начальник відділу ведення державного реєстру виборців Богдан Николаїшин.

За збереження посади голови медичної управи знаний на Дрогобиччині Андрій Шевкенич приєднався до молодої партії. Для багатьох це було справжнім здивуванням, адже плітки у місті аж кишать історіями про участь у корупційних схемах головного лікаря. І тут... Андрій Іванович швидко відсунув недосвідчену молодь і взяв правління партією у свої руки. Чому голова фракції Шевкенич не може як слід відстоювати інтереси виборців, тепер зрозуміло.

Ростислав Росоха одразу після виборів очолив відділ оренди і приватизації. Ставши депутатом, швидко поліз уверх по службовій драбині. Що там можна урвати у відділі економіки? А тут все старанно пооблікував і з начальством почав потрохи приватизовувати. Про тиск на підприємців, допродування нерухомості у місті чули всі. Яким чином Рососі вдалося потрапити у "Фронт Змін", одному Богові відомо. Але факт є, і він партії Арсенія Яценюка не приносить дивідендів.

Скромний Богдан Николаїшин, йшовши у "Фронт Змін", теж, напевно, думав про збереження своєї посади. "Богдане Никифоровичу, "Фронт Змін" - це опозиційна партія", - скаже йому Арсеній Петрович. Николаїшин нічого не приватизовує. Але роботу для дружини Марії, депутата районної ради, вдячний Олексій Васильович пообіцяв.

Шкода хорошої ідеї цієї партії про опозиційність. У Дрогобичі вона зіпсована, але з іншими партіями ще гірше. Читайте про це на Дрогінфо.

Переглядів: 6034

Коментарі (91)
 
шевкенича давно треба гнати в шию він розвалив дрогобицьку медицину корупція хабарі в дрогобицькій медицині а радзієвський нагороджує цього пана ще якимись грамотами ганьба на всю європу ясно що оці всі продажні пхаються в любу партію щоб хоч щось урвати але у яценюка ім це не пройде я так думаю та ви візміть того щирого украінця в лапках сендака був всюди щоб пролізти на посади на свою користь за цим сендаком вже давно плаче автоматна куля
Рейтинг: 12+ 0-
 
шурік, 08:02 28 червня 2011 р.
 
дрогобич корумповане місто невелике тут всі знають один одного рука руку миє що в медицині що в іншому подейкують що бувший кабак украіну прикупили лужецький з міськом який зараз здали під старі лахи а таке приміщення в центрі міста могло б служити людям в інших параметрах але приватне є приватне і ніц не зробиш ось так і живемо вони вже все викупили центр міста оті всі приміщення викупив такий собі микола лагодич і тепер все здає в аренду бабло йому падає з неба має доброго джипа і на всіх плює зверху порядок можна навести але тільки з допомогою автомата калашнікова
Рейтинг: 10+ 0-
 
снайпер, 08:38 28 червня 2011 р.
 
коли пан радзієвський став перший раз головою міста коло нього крутився такий собі валера калинюк він за нього голосував агітував і по суті допоміг з іншими стати на посаду мера міста дрогобича потім працював трохи валєра в ратуші але з рього був такий працівник як з мого пальця пістолет і радік його попросив геть але валєра встих прихватизувати декілька приміщень в центрі міста і тепер в ус не дує бабло капає потихоньку коли були перевибори і олексій васильовис пролетів і мером став великий дєятєль лужецький ші то цей валера по суті продав радзієвського ось такі справи хлопаки
Рейтинг: 10+ 0-
 
спецназ 2, 08:50 28 червня 2011 р.
 
Фронт Змін буде позбуватися тушок.
Рейтинг: 2+ -7-
 
Арсеній Петрович, 09:55 28 червня 2011 р.
 
Якщо п.Яценюку буде важливо зберегти "обличчя" партії, то він мусить позбутися "тушок", інакше його партії майбутнє не світить
Рейтинг: 5+ 0-
 
Зоя, 10:16 28 червня 2011 р.
 
Автор не згадав чомусь і другого Росоху, такуж саму тушку. 
Шевкенич Росохи Николіїшин - вам хлопці можна тільки поспівчувати і вас дійсно жаль. може ви з коростельовом уї...б...те з політики самі?
Рейтинг: 5+ -2-
 
Лариска, 11:19 28 червня 2011 р.
 
Тушки - це не проблема партій. Тушки - це проблема українців! :sigh В нашій історії "тушки" завжди були, є і, мабуть, будуть ЗАВЖДИ :cry Що поробиш, такі вже ми є - українці :p
Рейтинг: 4+ 0-
 
Левко, 11:27 28 червня 2011 р.
 
агов! Люди! А де сама головна /ТУШКА/ СЕР.ОЛЕНИЧ який туда завів ту гниль
Рейтинг: 8+ 0-
 
валерка, 11:48 28 червня 2011 р.
 
Оленич не є депутатом міської ради і їх туди не заводив. Самі зайшли а Оленич в списки не потрапив
Рейтинг: 0+ -3-
 
До Валерки, 11:53 28 червня 2011 р.
 
Перестаньте тільки говорити . Конкретно назвіть час і дату народного зібрання по недовірі меру та його прибічникам . Депутататів теж потрібно " пересіяти " .
Рейтинг: 5+ 0-
 
Юрій, 12:11 28 червня 2011 р.
 
Юридично нема правового механізму звільнити нащих обранців.Тому лишається тільки , що говорити і думати на майбутне.
Рейтинг: 2+ -1-
 
макс, 12:17 28 червня 2011 р.
 
Пишіть пр всі партії яки мають відношення до дерибану!
Рейтинг: 6+ 0-
 
правда, 12:18 28 червня 2011 р.
 
з 1 липня входить в дію закон "Про корупцію".Від того моменту , відповідальність несе кожен учасник , а не колегіально , як раніше.Навіть шляхом голосування, через рік можливо спитати чому Він проголосував так а не інакше.
Рейтинг: 5+ 0-
 
макс, 12:23 28 червня 2011 р.
 
В команді мера самі вори і брехачі . а перший Коростиль-хапуга!
Рейтинг: 3+ -1-
 
геть коростилЯ, 12:30 28 червня 2011 р.
 
об'єднюймося для акції: "Геть Коростиля".
Рейтинг: 2+ -2-
 
фронт змін, 12:34 28 червня 2011 р.
 
Гнати заступника мера крок назад, спочатку треба завершення всіх програм початих ним, доведення їх до логічного змісту.А вот контроль за їх виконанням негайно потрібний, для цього мають активітузуватись громадські організації і активні дрогобичани, бо якщо не буде конролю буде дерібан, по моїх даних великого деребану ще нема, але готується, тому активність дрогобичан край необхідна , щоб цього не допустити.
Рейтинг: 9+ 0-
 
макс, 12:49 28 червня 2011 р.
 
вперше чую, що "Фронт" якась опазиція! До кого? хіба до тих що їх фінансують - бо може мало дають!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Свій, 12:55 28 червня 2011 р.
 
Не якась, а опозиція. Послухайте Яценюка. Хто ще крім нього мочить владу? Чи може апазицією є Коса з Тягнибоком. Тоді як хлопці зі Свободи сидять у львівській тюрмі, Олежик відпочиває на Мальдівах. А те що тушки будуть, це нормальний процес. Навіть серед апостолів була тушка, яка Юдою називається. А кому не подобається, нехай собі створить свою апазицію. Як на вибори, то бажаючих немає фінансувати партії і нормальних кандидатів на мера. А як по-здіти, то кожен перший. Віддайте свій час, свої гроші і вперед. Кому хто забороняє виступати зараз проти Радзіка? Але моя хата скраю, нахрен мені то треба. Де зараз герої партії За Україну, які палатки ставили під костелом перед виборами? Ви після виборів ставте палатки, дайте гроші на концерт до дня молоді, організуйте поїздки і екскурсії для дітей і тоді все буде нормально. І бренду не треба буде, і депутатства не треба. А сидіти і тихушити вміє кожен.
Рейтинг: 3+ -10-
 
Фронт Змін, 13:18 28 червня 2011 р.
 
дрогобичани повинні вимагати щоб народні вибранці звітувалися перед ними постійно в дрогобичі купа партій й бют наша украіна і ще і ще а толку нуль кожний гребе під себе іванців забацав собі магазин і кабак в центрі міста казав що бабло заробив коли нібито ригав в америці коли головою міста став був глубіш миросьо великий хренов щирий украінець то зразу викупив собі магазин військовоі книги по вул грушевського муль раніше горланив що жиди і москалі заважають дрог8обичанам жити а зараз мають купа магазирів ромашка про маскалів й жидів вже мовчить подейкують що ромко муль навіть викупив автостанцію по вул володимира великого цікаво якби я при кориті чи робив би те саме і сам на знаю
Рейтинг: 0+ 0-
 
снайпер, 13:34 28 червня 2011 р.
 
дрогобичани що стосовно ШЕВКЕНИЧА . КАЖУТЬ ЗА РОБОТУ МЕДСЕСТРИ ТРЕБА ДАТИ 2000 ДОЛЯРІВ ОТ І ФІНАНСУВАННЯ ФРОНТУ ЗМІН :grin 8) :?
Рейтинг: 5+ -1-
 
саша, 14:54 28 червня 2011 р.
 
Щось я не бачив Шевкенича на заходах у місті і ніхто не писав, що він причетний до організації акцій які проводив Фронт Змін.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дрогобичанин, 15:07 28 червня 2011 р.
 
Як вони небояться Бога, все що тільки вкрали, обманули або незаконно зробили додуть аідповідь перед Богом в день судний . В Біблії написано що за провини батьків страдають діти це надзвичайно серйозно. Щоб всі це знали і думали як треба жити на цій Богом даній землі; Всім бажаемо жити в страсі Божому щоб немати кари тут і там . Люди часто думають чому стаеться те або те чому діти непослушні або тяжко хворіють або рідні помирають невсвій час , все це е сльози людей яких обманули або нечесно обікрали ! Ці слова треба взяти ВСІМ до уваги: :cry
Рейтинг: 5+ 0-
 
Mісцевий, 17:57 28 червня 2011 р.
 
Що за бздури? З яких грошей фінансується Фронт змін, та з кишень хлопціав, які зібралися, скинулись та й щось зробили. Що недозволяє таким жлобам як Іванців, Коростельов, Ваврин, Лужецький й інші скинутись по пару гривень і провести турнір, або концерт, або щось купити дітям. 
Знаєте ще раз спрацьовує принцип чим багатший, тим скупіший.
Рейтинг: 0+ -11-
 
Цікавий, 18:13 28 червня 2011 р.
 
Що ж ми за люди нероблять нічого пагано, роблять щось вже значить щось вкрали. Нам ніколи недогодиш. 
Ось для прикладу запросили хлопці Андрія Князя скинулись по пару гривень і зробили що для молоді. 
А ми тільки й дивимось хто що вкрав, а справжніх злодіїв небачимо)))
Рейтинг: 1+ -9-
 
Цікавий, 18:16 28 червня 2011 р.
 
А знаєте, як називають медики пана Шевкенича ? Просто і вичерпно- Конверт :) Висновки робіть самі...
Рейтинг: 9+ 0-
 
Адвокат, 18:41 28 червня 2011 р.
 
А самі лікарі не конверти? Лікують людей не в медичній управі а в лікарнях а там Шевкенич неседить, а сидять добрі і чесні лікарі. Відносно роботи за гроші (медсестр на роботу приймають головні лікарі лікарень, а не Шевкенич) так що давайте нерозповсюджувати безглузді плітки.
Рейтинг: 1+ -8-
 
Мент, 19:00 28 червня 2011 р.
 
не брешіть людям! Князя запросила Міська Рада і все свято зробив О.Радзієвський
Рейтинг: 1+ -3-
 
валерка, 19:30 28 червня 2011 р.
 
"не брешіть людям! Князя запросила Міська Рада і все свято зробив О.Радзієвський 
IP: 81.23.24.100"  
Це ж відверта брехня, для чого таке робити? 
 
 
Андрія Князя точно запросив "Фронт Змін" і Микола Баран. Радзік хіба може привітати і подякувати (нажаль).
Рейтинг: 1+ -5-
 
Близький, 20:10 28 червня 2011 р.
 
Краще розкажіть, хто тушкою не став . Була ВЕЛИКА закулісна домовленість шановні . Всі порозбігались по різним рейтинговим парт . організаціям , щоб заробити призові місця . Це звичайні , продумані технології" розводу " виборців . Росоха вже не бачить себе де- інде , як не біля коритка. Типовий кар"єрист- подхалим з прихованим Візантійським менталітетом .
Рейтинг: 6+ 0-
 
Анжела, 20:22 28 червня 2011 р.
 
Концерт влаштував Фронт Змін. По-друге, не переводьте особистісну діяльність окремих особистостей на діяльність партії. Що, Яценюк має відповідати перед народом, що його однопартієць має коханку. Це питання моралі, а щодо хабарів - компетентних органів. Я вам бажаю всім долучатися до громадської і політичної діяльності. Особливо всім тим, хто дуже чемний та совісний. Будь-яка партія не є закритим товариством. Реєструватися можна на віть на сайтах. Виконуйте статут, давайте ідеї, платіть членські внески, беріть участь у організаційних справах і все буде ок. Тоді, якщо хтось буде мати притензії, чи побажанн, це реалізувати буде легше. Щодо Радзіка, а чому дрогобиччани-патріоти не мали свого кандидата на мера міста. Відколи солдатафон Мозоль став великим політичним діячем і генератором економічної думки? НЕ треба, щоб моя хата була скраю, а пізніше на всіх нарікати. Хабарі такоож не треба давати. Якщо у Дрогобичі є людина, яка не давала у своєму житті хабарів, це напевно якийсь майбутній святий (монахів з Павла і Петра не чіпаємо). Я з радістю почитає про тушок з інших політичних сил. Сподіваємось, що автор не тільки зацікавився Фронтом Змін. Після цього, ми попросимо зробити підсумок і на загальній картині побачимо всіх наших герої.
Рейтинг: 0+ -9-
 
Фронт Змін, 20:24 28 червня 2011 р.
 
Щодо порозбігались. Фронт Змін не зігнорував жодної кандидатури, яка совісно і віддано працювала. А хто отирався, це .. І перша реєстрація проводилась на сайті ГО. І перші, хто зареєструвався, і ті хто реєструвався пізніше і вступали у організацію, нині там і є. Ніхто нікому нічого не забороняв. Справа не у рейтингу партії, а як працює команда. Якщо Партія Регіонів у Самбірському районі добре попрацювала, то і голова районної ради є членом цієї партії. А якщо деякі "дєятєлі" мали по 15 і 16 депутатів, а тепер по 4-5, то причому тут рейтинговість. Потрібно виконувати свої обітцянки і совісно ставитись до своїх обовязків. Фронт Змін свій рейтинг не втратить, а місцеві вибори у майбутньому це доведуть.
Рейтинг: 0+ -8-
 
p. s., 20:31 28 червня 2011 р.
 
шановні! Закінчуйте вашу бредню! Всерімно фронт змін в Дрогобичі не існує!  
Чекаємо наступну партію
Рейтинг: 4+ 0-
 
валерка, 20:36 28 червня 2011 р.
 
Самому не смішно? Бабашкам і дедушкам це пройшло , но не тут!
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 20:37 28 червня 2011 р.
 
А якщо хтось знає щось про працевлаштування медсестер, дерибан чогось там, то виконуючи свій громадянський обовязок, укланно просимо Вас, заявити про це у компетентні органи. А партійні структури також приймуть рішення з цього приводу. Гляньте, як Партія Регіонів виганяє зі своїх лав голів адміністрацій, спійманих на хабарях.
Рейтинг: 3+ -1-
 
P. S. Фронт Змін, 20:40 28 червня 2011 р.
 
До Фронту змін____Якщо ваша партія така демократична і правильна, то чому в Дрогобичі спочатку призначили голову осередку, всю верхівку, а потім набирали в партію членів?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Левко, 21:04 28 червня 2011 р.
 
Неправда, спочатку у Дрогобичі була сформована громадська організація, з якої були пізніше сформовані партійні структури міста і району. Головою громадської організації було обрано Івана Матковського. Партія не може бути демократична. Партія це структура із чітким статутом і статутними документами. Демократичними може бути суспільство або ідеї. Партія може підтримувати демократичні ідеї, але до організаційної структури застосовувати поняття "демократичний" не можна. Демократія, це влада народу, а у партії владу мають члени партії. Вони зобовязуються виконувати статут. Якщо у статуті передбачено, що керівництво затверджують вище стоячі структури, то це внутрішні питання партії. У партію ніхто нікого не набирав. Люди самі в неї вступали і мають повне право вступати і зазар. Партія має критерії відбору.
Рейтинг: 0+ -3-
 
фронт змін, 21:26 28 червня 2011 р.
 
Щодо того, що партії немає у місті. Так багато хто хоче, зокрема ті, яким було відмовлено у членстві. Але партія має механізм самоочищення і вирішення подібних проблем. Зараз не можна робити кардинальних висновків, оскільки пройшло мало часу. Але висновки робляться і суспільство почує про них.
Рейтинг: 0+ -3-
 
p. s., 21:30 28 червня 2011 р.
 
Все що ви тут пишете – це маячня !  
Ви просто піаром займаєтесь - один перед одним. 
8)
Рейтинг: 3+ -1-
 
паньків, 21:33 28 червня 2011 р.
 
Проблема не у партійній структурі. Проблема в тім, що зараз відбувається у виконавчих структурах. Наших партійців у виконавчі структури після виборів не приймали, як деяких зараз. Дрогінфо про це писав. Питання в тому, як керівник виконавчої структури, якому Дрогобиччани дали великий кредит довіри, організовує роботу структури і контролює її. А якщо створюються прецеденти, а крайніми роблять членів конкретної партії. То "звиняйте". Ми добре володіємо ситуацією. Навіть за опублікованими матеріалами на Дрогінфо можна було б відкрити кілька кримінальних справ. Нажаль цього немає.
Рейтинг: 0+ -4-
 
фронт змін, 21:35 28 червня 2011 р.
 
До Паньків: Ви, шановний, нам може хочете заборонити писати? А Вам хто не дає паритись? Може ми Вас ще читати заставляємо.
Рейтинг: 0+ -3-
 
фронт змін, 21:36 28 червня 2011 р.
 
Чи може Ви не можете читати більше, як одне речення?
Рейтинг: 0+ -3-
 
Фронт Змін, 21:38 28 червня 2011 р.
 
Дякую за "розяснення". Тільки не треба "вішати лапшу" на вуха. Зараз майже всі "партії" створюються під особисті потреби т.з. "лідерів". До речі, ви мабуть, забули скільки партій носять в своїй назві слово "демократичний". Демократичними не можуть бути тільки партії в основі яких лежить "демократичний централізм" ;) ( комуністичного, фашиського і ін. гатунку)
Рейтинг: 3+ 0-
 
Левко, 21:41 28 червня 2011 р.
 
Ну чего вы хотите от партии Яценюка?Ведь "фронт змин" изначально делался, как партия банкиров-бизнесменов(Сеня-банкир, Кубив во Львове-банкир, др.) под крышей Фирташа.Ничего удивительного нет в том, что в Дрогобыче тоже "делки от змин" при власти.Один кент с универа , рассказал, что препод Оленич, славный малый, зависит от ректора, а тот-друг мэра.Делайте выводы.Оленич-красава, разведет на бабки кого хочеш(использовал Конзелку и бросил "на лоха"). А на счет того, что все депутаты решают свои вопросы, то вспомните, сколько денег в предвыборный PR было вброшено.Спросите у Походжая, который миллионнами штамповал макулатуру на уши народу.
Рейтинг: 3+ -2-
 
гость, 21:45 28 червня 2011 р.
 
Пояснюю ще раз: демократичний нічого немає спільного з організаційною структурою, а з ідеями, які пропагує партія. А партії в Україні мають всі подібну структуру, оскільки їхня діяльність строго регламентується Конституцією України, та низкою законів. Я коли приходжу до Вашої хати і сідаю за Ваш стіл, я Вам свої правила не навязую, а виконую Ваші. При тому, що правила у партійній діяльності визначаються низкою законів. Ніхто нікому не забороняє вступити у Нашу Україну і переобрати, наприклад, лідера цієї структури. Ніхто не забороняє вступити у іншу партію і там вплинути на діяльність. Хто не хоче підпорядковуватись внутрішнім правилам, створіть собі, будь-ласка, свою партію і пропагуйте свої ідеї.
Рейтинг: 0+ -4-
 
фронт змін, 21:49 28 червня 2011 р.
 
Я так читаю і розумію лише одне, що комусь би дуже хотілось, щоб Фронту Змін у Дрогобичі не було, тот перш за все напевне партіям які в процесі еволюції поздихали Наша УКРАЇНА, БЮТ, КУн і т. д, по-друге це партії які непотрапили Громадьська позиція, Захисники вітчизни, ХДС, по-третє це партії конкуренти Свобода, Пора і Сильна Україна, які до останнього немогли змиритись з високим рейтингом Фронту, а по-четверте це Коростильову, який не може пережити, що Баран під брендом Фронту став депутатом обласної ради а не він. 
Ця маячня яку тут пишуть нагадує манеждля незреалізувавшихся в житті людей. 
Пригадую і під час виборчої кампанії тут постійно псевдосоціологи занижували рейтинг Фронту Змін, але нічого, як ми бачимо Фронт переміг і зайняв перше місце. 
Так, що хлопці заздріть далі і впевнений, що якщо є якісь помилки у місцевих фронтовиків то Сеня їм їх допоможе виправити.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Дрогобичанин, 21:50 28 червня 2011 р.
 
я чьото не понял. если етот Оленич такой авторитет то почему он не депутат горсовета. Чьо-то вы ребятки тут темните. А Карастильову привет от наших. Делайте взносы товарищи на подогрев.
Рейтинг: 2+ 0-
 
/, 21:59 28 червня 2011 р.
 
Хто вгадає, хто зіграв роль Голлума (англ. Gollum він же Смеагол (англ. Smйagol, або Смеагорл) — один из ключевих персонажів твору Джона Р. Р. Толкіна «Володар Кілец».  
 
Правильно - Корост. Не вірите то порівняйте фотографії
Рейтинг: 2+ 0-
 
Кінокритик, 22:06 28 червня 2011 р.
 
Дрогобичанину_____Мені, як і переважній більшості дрогобичан, абсолютно все рівно, які "партії" будуть, а які не будуть в Дрогобичі. На даному етапі практично всі ці партії однакові по своїй суті: іх мета - пропхати свого лідера якомога ближще до корита, а решта "діячям"- назбирати якомога більше крихт з цього корита. Зараз всі розуміють, що партії, яка б обєднала людей і боролась за їх добробут в Україні, на жаль, не існує.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Левко, 22:07 28 червня 2011 р.
 
порядний недбальський обійшов весь район обіцяв золоті гори я голосувала не за нього а за партію яку він представляв але в наступний день після виборів він продався і перейшов на сторону радзієвського таким треба вікна бити
Рейтинг: 3+ 0-
 
ліда, 22:12 28 червня 2011 р.
 
P.S. Чудові ідеї КУНу дискредитували крахобори в "центрі", а Свободу підривають рагулі "на місцях".
Рейтинг: 3+ 0-
 
Левко, 22:14 28 червня 2011 р.
 
Цілком підтримую)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 22:14 28 червня 2011 р.
 
До Левка: Хто Вам перешкоджає об'єднатися проти того, що відбувається у місті. Показали відео, як на Лепкого зробили дорогу і що? У партіях такі ж люди, як і Ви. Я у органах не такі люди як і всі? Чому не реагують на беззаконня. Всі підприємці, які є вони відомі, оскільки є реєстр. Чому деякі чиновники нинішньої влади є підприємцями? І т. д.
Рейтинг: 0+ 0-
 
фронт змін, 22:16 28 червня 2011 р.
 
Мені, як і всім українцям, заважає об'єднатись наша споконвічна ментальність. :p Я не маю бажання "об'єднуватись"! :p
Рейтинг: 0+ 0-
 
Левко, 22:27 28 червня 2011 р.
 
фронт змін, 22:16 28 червня 2011 р. Чому деякі чиновники нинішньої влади є підприємцями?___________ОТВЕТ прост-потому что депутатом в этой стране может стать человек у которого есть деньги (один "фронт зминовец", под-шофэ, признался -на выборы в Дрогобыче местная организация угрохала 200 тыс.грн ).Теперь этот чинуша лоббирует свой бизнес(родных).Угадайте, почему педагог Оленич пошел работать зам.мєра Борислава?КОРЫТО! Здесь уже писали, как Росоха построил кафешку под стеной, где фашисті стреляли людей.Чего более?
Рейтинг: 3+ 0-
 
гость, 22:32 28 червня 2011 р.
 
Я под шофє и не такоє могу признаться. Вы понимаэмэ, чьо такое 200 штук. Бред кобилы. Вы лутше напишите сколько Радзик, Корост, Янив и Небдальский украли. А фронтовцы мелкие сошки. Какой то Росоха шнырьом у Короста и Шевкенич, который никого не принимает на роботу кроме своей секретарки и водителя. Смешно. Граждани, Вас отвлекают от серйозных дел и афер у городе а вы тут на ето ведетесь ка лохи
Рейтинг: 0+ -1-
 
/, 22:39 28 червня 2011 р.
 
до фронту змін! Пацани ну з Шевкеничом. Росохою.Н. все зрозуміло-***! А хто решта в партії . В фракціі 9 людей .покажіть всіх :grin :cry :eek
Рейтинг: 1+ 0-
 
валерка, 22:42 28 червня 2011 р.
 
Відносно 200 шт - це повний бред. Це проста дискредитація Фронту Змін. Після того як зробили крнцерт їх почали дискредитувати.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Цікавий, 22:49 28 червня 2011 р.
 
... Фронт змін, - сама назва говорить , що в особистому плані "фронтовиків" все буде О "КЕЙ ! Стихнуть передвиборчі баталіїї , перестануть скиглити надоїдливі виборці , в ратуші вдасться вирвати прибуткове містечко , тихенько на спілку прихватизувати -перепродати те, що залишилось і взагалі , життя вдалось! ВСТУПАЙТЕ В ЛАВИ "ФРОНТОВИКІВ" вас чекають зміни на краще вже сьогодні !
Рейтинг: 2+ 0-
 
Анжела, 22:55 28 червня 2011 р.
 
до фронту змін! Хлопци в вас в фракціі 9 человек .Ну ясно з Шевкеничем.росохою .а хто ті решта лузери?
Рейтинг: 3+ 0-
 
валерка, 22:57 28 червня 2011 р.
 
Щоб говорити про демократичність вашої партії, скажіть людям, як ви демократично мажоритарку брали.По 50 гривень за россох так голосували, що й самим потім було стидно.Якщо фронт змін хотів змінити лице влади, то для чого набрали в партію старих хапуг, найгірших.Не чув жодного доброго слова за Ніколаїшина, а навпаки- хабарник, кар"єрист і бездарь.Про жінку-взагалі мовчу.Россохи, шевкенич, Бернандович.це лице парт ії, яка хоче змін?Та просто одній бізнесгрупі треба було мати своїх лобістів у владах .Тут уже звучали прізвища Матківські, янківські, Барани і т.д.А тих хто голосував за цей непотріб розвели сотий раз і будуть розводити далі...І не в Дрогобичі затверджували списки, а в бізнесгрупі.Розіпхали по районах і "працюють".Наші лікарі, підприємці, вчителі коли побачили наш "парламент" в шоці по сьогодні.Одне слово ХЕЛОВІН!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Юрій, 23:04 28 червня 2011 р.
 
Ну ви неправі хлопці, непереборщуйте: Які хабарі бере Николаїшин у відділі реєстру виборців, Змін там навіть кави ніхто не принесе, а Марічка при чому тут. Яка бізнесгрупа ви, що з луни звалились?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Цікавий, 23:10 28 червня 2011 р.
 
Інші, це не лузери, а совісні депутати. І якщо взяти статистику їхнього голосування, запитів і пропозицій, то Ви переконаєтесь у цьому. Лариса Карлова, голова освітньої комісії, відомий у Дрогобичі педагог і шанована жінка. Ніколи не була у жодній партії. Юрій Яцків, закінчив університет у Канаді, син вчителів. Організовує християнській молоді поїздки по святих місцях. Написав понад 50 депутатських запитів. Членом жодної партії не був. Орест Мельник, членом жодної політичної партії не був, чиновником не був. Скромно заробляє собі на хліб підприємницькою діяльністю. Володимир Бернадович, трохи більше як 30 років. Ніколи чиновником не був, депутатом не був, мерседесів не має. Їздить маленькою КІА. Николаїшин Богдан, керівник відділу ведення державного реєстру виборців. Де ви там кар'єру побачили. Сидить і обліковує громадян. Щодо ваших "лікарів, вчителів і підприємців" то ми б хотіли утриматись від коментарів, щоб хтось не почувся скривдженим.
Рейтинг: 0+ -6-
 
Фронт Змін, 23:14 28 червня 2011 р.
 
А ви поцікавтеся в жінок, які мали нещастя зустрічатися з паном Николаїшиним в опікунській раді...На цій посаді не бере, бо не дають.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Юрій, 23:26 28 червня 2011 р.
 
Гостю и всем остальным уважаемым посетителям сайта. 
Росохе не строил кафешку под стеной. Желтая утка запущеная кем то крепко зацепилась в мозгах необознаных читателей. 
 
Росоха не имеет к этой злосчасной кафешки никакого отношения. Об истинных хозяевах позорного объекта мы напишем до конца сегоднешнего дня. 
 
Попередні 9 коментарів не по темі видалено як флуд.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Очевидець, 08:29 29 червня 2011 р.
 
Шановний Фронт Змін! Партія "За Україну! " дивиться зараз як ви все дерибаните, займається сиротами, а не дає гроші на концерт для молоді. Ми розставили пріоритети і для того, щоб робити добрі справи у багні (у владі) можна і не плавати. І депутатами можна не бути, щоб не плювали так, як плюють на тих хто при владі. Шануйтеся
Рейтинг: 1+ -3-
 
Натка, 09:10 29 червня 2011 р.
 
фронт бздунів
Рейтинг: 5+ -1-
 
висновок, 10:51 29 червня 2011 р.
 
Крім мене, нікому ще не здається, що з допомогою таких коментарів ми власноруч заводимо себе у глухий кут? Щось тут не те.  
 
Дописувач "Фронт Змін" - ви з решти коментуючих виглядаєте більш-менш адекватно. Якщо маєте безпосереднє відношення до діяльності "фронту" ви можете кількома репліками оголосити продукти діяльності партії?
Рейтинг: 0+ -2-
 
maxt_t, 16:13 29 червня 2011 р.
 
Яка фракція фронту, всі голосування в ратуші вирішує 5 людишек, як скаже шевкенич так і голосують. Сам був прихильником фронту, та добре роздивившись та проаналізувавши ху із ху, зробив собі свої висновки .Така сама продажна партейка як інші, хоча у руслі останніх подій - непродажних партій немає, є тільки ціна! Хотілося б , дійсно щоб партія молодих людей щось зробила, та все знову звелося до банального заробляння противнючих американських тугриків. Судять по ділах, а не по словах! Тут якийсь пан від фронту пише - назвіть що крім запитів, на які ніхто не дає відповідей , бо владі на ваші запити "насрать", та шоу під Алібі, зробила ваша ячейка? І ще пару уточнень: на вибори фронт потратив набагато більше грошей, член виборчрї комісії першої школи , де балотувався Росоха, росказував про шоу під час підрахунку голосів, коли дружина цього мена заламувала руки і плачучи росказувала про витрачені останні 20000 баксів на вибори. шевкенич нарисувався в останній хвилі, так як інші партії вже були зайняті, кого цікавить виясніть партійний стаж цього пана.Всі внески за нього проплатила солодка парочка росох, тому так і рвуть - бо сі стратили. Оленич - *** , по пяні дуже багато виплів партійних та виборчих таємниць, під час виборів він тверезий був 15 хв зранку, уявивши себе Ганібалом підняв хвіст, який тут же був обрубаний Скотним по проханні Радзіка, відповідно з ізгнанієм із рая, себто універу. Висновок - виграли гроші, наглість та нахрапистісь від "безісходності" молодої каманди, скрита підтримка або не така протидія від партії влади. Не хочу бути циніком тому підтверджу, що і Сторонський-Мельник і Юра Яцків порядні хлопці які просто попали в бад-компані. Результати робот чи то пак бездіяльності ми бачимо вже, як бачимо результати досягнень наших депутатів - наприклад як виросла оптика куллини біля хлібного .Так і наші тушки під кінець каденції будуть мати кусок землі, пару рублів і х..і слова в спину від своїх виборців. Пост.скриптум - без візи шевкенича на роботу не попадає навіть сторож , генделик біля стіни плачу є росохи молодшого, хоча може бути оформлений на Петра та цьоцю Юзю, ви так в годинці 5 підтягніться і побачите як ця морська свинка гонить забрати виручку. Така правда життя нашого маленького села, і це дещиця з того що знають люди , але чомусь мовчать і хочуть змін, ось маєте фронт змін який так гарно змінює наше життя! Сонця вам та радості, від сонця злі духи гинуть!
Рейтинг: 14+ -2-
 
Довбуш, 16:16 29 червня 2011 р.
 
Довбуш, шановний Довбуш. Ось чому? Чому ви так поспішаєте, коли щось бабахкаєте клавіатурою? Га? 
 
Семантика ваших коментарів зрозуміла, але багатослівність без розділових знаків, без поділу складних/простих речень, без абзаців дуже, дуже ускладнюють розуміння вашої думки. 
 
Зробіть щось.
Рейтинг: 1+ -3-
 
maxt_t, 16:33 29 червня 2011 р.
 
До Довбуша: 
Візьміть мітлу, та позбирайте в себе в хаті павутиння, а то ви знімаєте з порядних людей! :) :grin :zzz
Рейтинг: 2+ -7-
 
Цьотка ГАНІ, 16:56 29 червня 2011 р.
 
Макст! Часу на розділові знаки та просту трату часу не маю! Рідко пишу тому і знаки та все решта проблема, намагаюсь та щось не виходить в такому віці гарно писати, обіцяю вчитись. Но суть то не в єтом!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Довбуш, 17:00 29 червня 2011 р.
 
Довбуш, я знаю до кого звертаюся, кінець ділу вінець. Не думайте, що ми дурні. Свої обітцянки ми виконаємо гідно.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Фронт Змін до Довбуша, 20:58 29 червня 2011 р.
 
Лишітся Оленича. Оленич Оленичем, а ситуація у місті ситуацією. Є набагато більше проблем і Оленич тут ні при чому.
Рейтинг: 1+ -2-
 
p. s., 20:59 29 червня 2011 р.
 
Продукт діяльності нашої партії буде оцінений виборцями на наступних виборах. І якщо комусь плюють у лице, не у спину (бо значить ти попереду), а саме у лице, і тобі 60 років то нам його жаль. Нехай собі купить міцну краватку. Ми молоді і перспективні і плювати собі у лице не дозволимо. Той, хто формував Фронт Змін, на майбітніх виборах далі буде мати успіх. І навіть до 60 років і більше нам вистачмть енергії і ідей для діяльності. Хто думає, що зловив Пана Бога за бороду і сьогодні він вхожий у кабінети, трохи кращі від громадських вбиралень, глубоко помиляється. Ваш авторитет, не треба ділити на команду. Команда командою, а свої справи буде плати самі. Ми Вам бажаємо удачі.
Рейтинг: 0+ -5-
 
Фронт Змін, 21:10 29 червня 2011 р.
 
Фронт Змін - "бла-бла-бла". І все? 
 
Ви нарешті озвучите продукт діяльності партії, чи будете надалі апеллювати до виборців?
Рейтинг: 2+ 0-
 
maxt_t, 21:22 29 червня 2011 р.
 
Сергій Оленич працює заступником міського голови Борислава, є членом Дрогобицького міськвиконкому і депутатом Дрогобицької районної ради. Регіональний діяч.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Бандерівець, 21:26 29 червня 2011 р.
 
Бандерівець. І що?
Рейтинг: 1+ 0-
 
maxt_t, 21:28 29 червня 2011 р.
 
І що такого, про Оленича. Не треба переводи стрілок з Радзіка, Коростильова і Тушок. 
І стаття не за Фронт Змін, а про тушок.  
Завдання статті представити, хто відповідальний за стан справ у місті. А відповідальні виборці, які голосували за Росоху ітд. І проблема не у партії. Партія свої проблеми вирішить, а чи вирішить громадскість Дрогобича?
Рейтинг: 2+ 0-
 
До Бандерівця., 22:35 29 червня 2011 р.
 
Це не у армії маширувати і кадилом махати. 
Це серйозніший процес
Рейтинг: 0+ 0-
 
До Бандерівця, 22:53 29 червня 2011 р.
 
Хто знає ? Яка державна посада в Дрогобичі найбільш прибуткова ? Чому?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 23:01 29 червня 2011 р.
 
Посада Короста, він же Голум
Рейтинг: 0+ 0-
 
До Анжели, 23:02 29 червня 2011 р.
 
ну що? Йдем дальше. Ю яцків в депутських колуарах - дякую. Перепрошую! Зробив 50 запитів а толку 0! Займаєтся туризмом .дуже хтрим далі буде
Рейтинг: 0+ 0-
 
валерка, 23:37 29 червня 2011 р.
 
юрец яцків разом з священиками возять собі людей до європи за 355 євро . Хоча поїздки оплачує Ватикан. Добрий прибуток :grin :grin
Рейтинг: 4+ 0-
 
валерка, 23:54 29 червня 2011 р.
 
Шановні дописувачі, давайте без особистісних образ. Йшлося про новостворену партію та її представників, які направду нічого з себе не представляють ( те що молоді, то правда, а щодо перспективи - на жаль, її мало в кого можна побачити, і "Продукт діяльності ... партії" - вже оцінений виборцями, до наступних виборів чекати не потрібно. "Тушки" позбавлені елементарної освіченості, культури та інтелігентності проте хамства - через край. І чи "Фронт Змін, на майбутніх виборах далі буде мати успіх" - питання, хіба що за 50 грн.
Рейтинг: 8+ 0-
 
***, 23:58 29 червня 2011 р.
 
При чому інші до Тушок. Тушки Тушками, а партія партією. Ви що кращі, ніж ті інші, яких не згадували у статті. Вже у 1917 році прийшли справедливі до влади. Неможемо зараз їх з Дрогобича позбутись. Створіть свою партію, пройдіть у органи місцевого самоврядування і тоді ми подивимось на Вас пухнастих. А небось, самі ходимо і хабарі даємо, і сусідів обмовляємо, і самі хабарі одержуємо, і на чужих дівчат задивляємось і горді і захланні і нечестиві і заздрі. Товариші, місцеве самоврядування, це не депутати і мер. Це контроль громади за депутатами і мером між виборами. Якщо Ви малограмотні, щоб контролювати, тоді появляються Тушки.
Рейтинг: 1+ -4-
 
До ***, 00:07 30 червня 2011 р.
 
Які поїздки Ватикан оплачує? Чоловічи, що ти мелеш. Оплачує тебе ФСБ тільки вже кілька поколінь. А Ватикану ці поїздки не потрібні.
Рейтинг: 1+ -2-
 
P. S. До Валери, 00:10 30 червня 2011 р.
 
Кажуть крутелики на таможні , що дехто з керівників ради Дрогобича закупив кілограм вірусів паралітичного характкру дії . Характерними проявами його властивостей можна вважати реакцію " Тушкованості" , а в деяких важчих випадках, - відсутність взагалі будь -якої реакції . Цікаво довідатись , на яку реакцію відреагували так звані демократичні сили?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Анжела, 00:23 30 червня 2011 р.
 
Я Вас підтримую і Ви розумна жінка, що про це згадали. А уявляєте, який буде ефект, коли синдром "тушковатості" буде відходити. Тато не буде стукати по столі у Заліссі. Дурак тато.
Рейтинг: 0+ 0-
 
До Анжели, 00:30 30 червня 2011 р.
 
Синдром "тушковатості" ніколи не відійде. Він у нашій свідомості укорінився за сотні років. Це яскраво видно навіть з коментарів.
Рейтинг: 0+ 0-
 
к75, 10:25 30 червня 2011 р.
 
Голова 80-ти тисячного Дрогобича кожний ранок їздить на державній машині до сусіднього міста плавати в басейні ! Соромно і сумно стає...
Рейтинг: 3+ 0-
 
Грицак, 12:06 30 червня 2011 р.
 
Як гарно в черговий раз розводять дрогобичан. Виходить за бардак в Дрогобицькому регіоні мають відповідати будь хто (партії, тушки) а Радіки, Сендаки білі пухнасті. Тому і запустили ці статті що б відволікти увагу
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 17:53 01 липня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)