Чи поважаємо ми працю інших?
|
|
Роздуми
|
Написав(ла) Максим Федис
|
16.08.2011 |
Тема обслуговування клієнтів у різних закладах сьогодні вже нікого не здивує. Тим більше відчувається різниця, якщо ви побували за кордоном, де інфраструктура на високому рівні і є основним елементом ведення бізнесу. Одна з істин бізнесу звучить так: "Бажання клієнта - закон". Що ж Дрогобич? Ми не навчились за свої гроші вимагати якісне обслуговування, деколи не знаємо, до кого звернутись. Ми звикли бути вдячними тільки за те, що вже немає черг. Керівники ж установ не проводять курсів з покращення рівня обслуговування, всі женуться за надприбутком, забуваючи основне - людські стосунки.
Але сьогодні не про це, а про роботу саме тих, хто нас обслуговує: офіціанток, продавців магазинів і всіх, хто безпосередньо зустрічається з клієнтом. Скільки можна почути історій, як доволі заможні особи не розраховуються або не доплачують, а подеколи взагалі не виплачують потрібні кошти, ведуть себе по- хамськи з тими людьми, яких вони найняли на постійну або тимчасову роботу.
До написання цієї статті наштовхнула історія в одному з дрогобицьких кафе, де клієнт нагрубіянив офіціантці, з цим вона зіштовхується кожен день, з однієї сторони строгий начальник закладу, а з другої - хамовиті клієнти. Чому більшість дрогобицьких барів постійно набирає офіціантів? Бо умови праці нестерпні, плинність кадрів дуже велика. Переважно вас обслуговують люди, які недавно прийшли на нове місце своєї праці і не підготовлені. Тому вихід з цієї ситуації - це підняття власниками цих закладів рівня обслуговування і забезпечення охорони для дівчат.
Друга історія відбулась зі знайомими будівельниками, які півмісяця проробили на будові у досить відомого бізнесмена і не змогли забрати зароблене через погрози і хамське ставлення. Змирились.
Історія про неякісне обслуговування. Оплативши за котел, жінка не отримала ні котла ні грошей назад, а лише погрози від директора. Про це ми ще будемо писати (зараз іде суд).
Та й багато ще інших історій з "непростими" дрогобичанами. Щодо інших варіантів, коли вас образили і ви не в змозі відстояти свої інтереси, враховуючи впливовість опонента, надавайте розголосу цій справі, не бійтеся! Можливо, ви когось застережете від тих людей, та й "впливові" будуть більш обережними, хто зна, може, вони збираються стати народними обранцями?
Пишіть тут про них.
З повагою Максим Федис.
Переглядів: 6566
|