Передостатній крок до електронного рабства в Україні може бути зроблений вже в цьому році

Надрукувати
Новини
26.09.2011
Рада 8 вересня 2011 тисячі віруючих зі всієї України, у тому числі і з Львівської області, зібралися під стінами Верховної Ради, протестуючи проти прийняття законопроекту № 8507 про електронні документи. Вагома частина населення України (самих тільки віруючих – близько 1 мільйона) небезпідставно вважає, що за привабливими заявами депутатів про євроінтеграцію та модернізацію ховаються заходи, які поступово заведуть нас всіх у електронний концтабір і перетворять на об'єкти машинної маніпуляції, тотального контролю та стеження.

23 вересня 2011 Верховна Рада України у другому читанні прийняла законопроект № 8507 "Про документи що засвідчують особу". Відповідно до закону № 8507 на всіх документах нового зразка буде розміщений чип радіочастотної ідентифікації (RFID-chip), який сканується дистанційно. На цей чіп записуються біометричні дані людини і ІПН (ідентифікаційний податковий номер). Цей же ІПН є порядковим номером вашого файла-досьє в Державній інформаційній системі (ДІС). Ця база даних (ДІС) буде містити в собі всю конфіденційну інформацію про людину, зібрану в електронний файл-досьє особи: ВСІ банківські рахунки, ВСІ покупки, кредити, комунальні платежі, борги, наявна власність; доходи, соціальний статус, дані про стан здоров'я (згідно даних Єдиної системи обліку інформації охорони здоров'я), навіть дані про проїзд на транспорті - частота проїздів, маршрут, час посадки і виходу.

Кожен крок людини можна буде відстежити по цій базі даних. Без цієї карти неможливо буде мати доступ до земних благ (розпоряджатися нерухомістю, грошима). Таким чином, ID-карта може стати засобом тотального контролю, стеження та управління кожною людиною окремо і суспільством в цілому.

Згідно з постановою Кабміну №706, у містах з населенням вище 25 тисяч, з січня 2012-го в кожній торговельній точці та кожному підприємстві сфери обслуговування, повинні з'явитися POS-термінали для оплати покупки банківськими картами. Тобто, відбудеться поступовий добровільно-примусовий перехід на безготівкові розрахунки. Навіщо? Термінали акумулюватимуть дані про кожну зроблену купівлю кожної особи і пересилатимуть їх в єдину базу. Пізніше, коли система УЕК розвинеться досить добре, стане зайвим складання податкових декларацій про доходи – маючи в базі всі дані про зарплатню і видатки особи, держава зможе підрахувати їх і без нашого відома.

Місцезнаходження власника ID-картки можна точно визначити зі супутника. Ці можливості стеження матимуть не тільки вітчизняні правоохоронці, а й "компетентні органи" інших держав. Таким чином громадяни України будуть підконтрольні силовим структурам США та ЄС. ДІС з самого початку формувалася як структурний елемент Шенгенської інформаційної системи .

Було б наївним вважати, що введення УЕК (універсальної електронної карти) необхідно виключно для прискореної обробки і передачі даних і підвищення комфорту поїздок і послуг для пересічного населення. Цей захід є другим етапом у ланцюжку "номер ІПН – біометрична карта – імплантований чіп". У стратегічній програмі розвитку електронної промисловості Росії відкрито запланована тотальна чіпізація (імплантація чіпів у тіло людини) населення у 2016 - 2025 роках. У РосіЇ введення УЕК почалося дещо раніше. Але у Україні, завдяки непідробному завзяттю таких "самородків" як Валерій Коновалюк, є всі шанси "наздогнати і перегнати". Кому цікаво –може подивитися, з яким запалом цей нардеп – автор законопроекту № 8507, атакує людей з протилежними поглядами.

Одночасно з протестами віруючих 8 вересня 2011 року в агенстві "УНІАН" відбулася прес-конференція присвячена темі біометричних паспортів, де виступаючими були: експерт з питань оподаткування, юрист, представники батьківського руху України. Експерти досить грунтовно й аргументовано розкривають тему. Варто прислухатися. На конференції пояснюється, які можливості маніпулювання людьми та стеження представляться "силовикам", податківцям і державі при введенні електронних карт. "Неслухняну" особу можна буде легко відключити від системи, лишити без роботи і засобів існування шляхом занесення у "стоп-лист". Експерти тлумачать, що таке система ДІІС (Державна інформаційна інтегрована система, призначена для управління рухомими об'єктами (тобто нами, людьми)), ВАСОД (Відомча автоматизована система обробки даних) і чому вони служать. Експерт з питань оподаткування Олег Щербанюк розкриває структуру чіпа, і які саме дані там будуть зберігатися.

Такі країни як Великобританія, Німеччина, Південна Корея, Фінляндія відмовилися від введення універсальних електронних карт. Тривають протести в Греції. Протестували проти карти в Росії. У ЗМІ новини по цій темі дуже обмежені. Нас, громадян України, "прогресивні нардепи" типу Коновалюка, ведуть в електронний концтабір, як баранів на повідку, прикриваючись вимогами ЄС. Але жодні вимоги ЄС щодо введення біометричних паспортів в Україні ніколи не мали місця.

Переглядів: 6882

Коментарі (47)
 
"Місцезнаходження власника ID-картки можна точно визначити зі супутника" 
цікаво де цей *** вчився ? довго думав мабуть поки писав 
... для нього пояснюю для визначення місця користуються GPS прилади , котрі визначають своє місце відносно спутників - місця котрих відомі.
Рейтинг: 1+ 0-
 
інженер, 11:37 26 вересня 2011 р.
 
Цей "закон" насправді стане концтабором (з електронними гратами) для простих українців. Такзвані можновладці, як завжди, будуть поза цим законом. Вони і тепер мають нерухомість, рахунки за кордоном, їхні сім'ї живуть не в Україні. Для них і зараз немає проблеми для отримання паспорта на інше прізвище, отрмання ще одного (або декілька) громадянств. Вони практично недоторкані і непідсудні. Простих людей вони всяко затискають і позбавляють прав та свобод, щоб користуватися рабською працею.
Рейтинг: 2+ 0-
 
васЯ, 13:21 26 вересня 2011 р.
 
я тільки вчора про це читала, шкода не можна кинути відео на цей сайт, а може хтось вже бачив цікавий епізод , , Вся правда про Америку, , ..
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 13:27 26 вересня 2011 р.
 
Для теми не суть важливо, за допомогою чого буде здійснюватися визначення місцезнаходження людини - супутника чи наземного обладнання, сам факт що стеження є і буде тотальним вже має місце. Мало того , шановний інженере, на сьогоднішній день працює система стеження за допомогою мобільних телефонів - тут недавно хтось казав на сайті що чомусь в Дрогобичі аж 30 вишок, тоді як в інших містах набагато менше. Доповідаю - в нашому місті давно проходить випробування один з етапів програми тотального стеження. Мобільний телефон можна відслідкувати з точністю приблизно 5 метрів, і чим вишок більше, тим ця точність вище. Те що зростає і опромінення - наплювати всім, заодно вивчать і вплив опромінення. Всі ці дані обробляються, визначаються маршрути і "любимі" місця кожного власника мобілки, і не думайте якщо ви зайшли на сайт під чужим ніком а поряд лежав ваш телефон, то ви залишитесь інкогніто. Треба - знайдуть. Далі - більше, адже з телефоном (а то й декількома) в нас народ не розлучається майже ніколи. Я якщо ще чіп вживлять, то як собаками з ошийника керувати зможуть. Робіть висновки, якщо ще телеівзор не всі мізки висмоктав.
Рейтинг: 5+ 0-
 
І_нженеру, 15:45 26 вересня 2011 р.
 
спочатку відкинули спутник від стеження, потім відкинемо інше... питання просте чого людям які живуть на зарплату переживати що "стане зайвим складання податкових декларацій про доходи – маючи в базі всі дані про зарплатню і видатки особи, держава зможе підрахувати їх і без нашого відома" І не треба муркати про стеження за допомою мобілки , Ви ж не пропонуєте заборонити мобілки. А що сьогодні важко порахувати ... наприклад все життя на державній службі і такі статки ... це все муть і боротьба кусок бюджетних коштів для впровадження таких паспортів... може ще недостатньо коштів заробило нинішнє обладнання ЄДАПСу от і напрягаються.
Рейтинг: 0+ 0-
 
інженер, 18:22 26 вересня 2011 р.
 
О, селянський кіберпанк. Похмурий техногенний нуар, зневіра в трансгуманізм і намагання подалі втекти від горизонту технологічної сингулярністі. Вишки як в концтаборі рвуться у небо і всевидюче око ZOG уважно стежить за кожним твоїм кроком. Напевно дуже зручно відчувати таку параноїдальну власну важливість, коли копаєш бульбу в сердці геополітично города, на імя Дрогобич.
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 18:29 26 вересня 2011 р.
 
Не вникаючи в технічну сторону питання - можна чи ні відстежити зі супутника ітп, мені хотілося б задати питання прихільнику трансгуманізму (Озу) - чи це є гуманним - нав'язувати методи ідентифікації, що суперечать внутрішнім переконанням людей? Пройшли вже повідомлення, що МінЮст України вважає введення УЕК таким, що порушує Конституцію і права людини, є висновки Європейської Групи з етики , Національної Юридичної Академії Я.Мудрого (Харків), МАУП (Вінниця), Львівського Інституту Держуправління ітд, що переконливо свідчать - перехід на електронні картки безконтактної ідентифікації відкриє нові можливості для інтриг, крадіжок, шантажу, обману, фальсифікацій і зловживань держслужбовців. 
І ще одне. Можливо для когось необхідність здати відбитків пальців чи радужки – це цілком натуральна річ, можливо хтось мріє мати у тілі імплантований чіп. Я, мої рідні , знайомі не належать до таких. Виникає питання – що пропонується робити з такими як я? Заганяти в резервати? Примусово давати картки? А хто не буде брати – в'язниця або розстріл? Це дійсно правдивий трансгуманізм в нашому найгуманнішому із світів.
Рейтинг: 2+ 0-
 
юлія, 22:05 26 вересня 2011 р.
 
Конференцію, про яку говориться у статті, можна переглянути на "трубі" (ютьюб), тільки введіть ключові слова.
Рейтинг: 0+ 0-
 
юлія, 22:09 26 вересня 2011 р.
 
Юлія, не варто вдаватись в крайнощі. Про примусове створення кіборгів з народу мова не йде. Мені особисто приємніше мати справу з машиною, а ніж з бюрократом. Найголовніше це економія часу і нервів. Крім іншого подумайте скільки лісу йде на гори різних папірців - подумайте про Карпати. Ну проапгрейтять вони БД, ну розпилять кілька мільйонів. Ну і бог з ним. Звідка така параноя і страх?
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 00:06 27 вересня 2011 р.
 
Шановний ОЗ, ліс рубали і будуть рубати незалежно від хитро-мудрого чіпа . А навіщо воно нам , звичайним людям ? Чи стане краще людині жити від цього нововведення ? Відповім ствердно- абсолютно НІ ? Приховані можливості цих чіпів дадуть владним структурам можливість тотального контролю за особистіситю , а це неприпустимо з огляду на сутність цієї влади ! Всі ми розуміємо і знаємо звідки з яких кіл взялись люди у теперішній верхівці , тому треба людям , париймати адекватні рішення .
Рейтинг: 3+ 0-
 
Анжела, 07:03 27 вересня 2011 р.
 
Анжела, компютери, мобільні телефони, банківські картки - вам не стало жити комфортніше від цих нововведень? Абсолютно ні? RFID паспорт покликаний лише зменшити час на бюрократичну тяганину. А промоніторити рахунки і телефонні розмови можна і зараз - чіп тут ні до чого. Якщо дуже страшно, використовуйте програми шифрування розмов на телефоні і користуйтесь лише готівкою. А от стежання по GPS, як вже і сказав Інженер - це абсурд. Поцікавтесь скільки коштує GPS ресівер і який час роботи від батареї такого девайсу. Тут як і з кредитною карткою, поки користуєшся готівкою - твоє місцеположення в лог не попаде. Крім іншого, поцікавтесь стандартом PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) - повірте там дуже серйозно відносяться до вашої конфіденційності.
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 09:57 27 вересня 2011 р.
 
Такі країни як Великобританія, Німеччина, Південна Корея, Фінляндія відмовилися від введення універсальних електронних карт. Тривають протести в Греції. Протестували проти карти в Росії..  
Шановний oz це ні про що вам не говорить?
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 10:34 27 вересня 2011 р.
 
В Росії як і в Київі протестували православні фанатики - люди з православієм головного мозку. До речі, для таких пацієнтів у Москві вирішили зробити виключення і не ставити їм знак звіра. Інформацію про Великобританію, Німеччину, Південну Корею, Фінляндію знайти так і не вдалося, якщо не вважати передруки на релігійних сайтах і блогах фанатичних антиглобалістів. Прошу надіслати посилання на поважні джерела мені на пошту, якщо такі взагалі є. Біометричні паспорти введені вже в переважній більшості розвинутих країн, ID-картки успішно експлуатуються, наприклад, в Е-стонії, яка доволі близько підійшла до ідеалів E-Government. Якщо відкинути параною і різні релігійні забобони, потрібно визнати, що бюрократична машина України потребує більш ефективного управління. Один із шляхів - це автоматизація і компютеризація "виробнитсва" послуг, які надає держава, як це і робиться в бізнесі. В ідеалі можна навіть побороти корупцію у середній ланці бюроратії, адже пряма взаємодія буде мінімізована. 
 
Ну і наведу приклад. Оплатити комунальні платежі зручніше як? Піти і простояти годину в черзі, вислухавши хамство оператора чи двома кліками на телефоні через інтернет? Мені особисто другий варіант більше до вподоби, нехай навіть в базу даних банку і попаде інформація, що я провів таку транзакцію. У мене цей факт не викликає стурбованості. 
 
Дрогінфо чомусь дуже полюбляє псевдонукову параною з присмаком "християнської моралі". Загадалась історія про ювенальну юстицію. Тоді також "правоцлавні" бігали і верещали про апокаліпсис. Дані зі стелі і перекручування фактів - ось інструменти за допомогою яких небайдужі віруючі намагаються врятувати Дрогобич.
Рейтинг: 1+ -2-
 
oz, 12:00 27 вересня 2011 р.
 
oz Ви обмовились . 
Оплатити комунальні платежі зручніше як? Піти і простояти годину в черзі, вислухавши хамство оператора чи двома кліками на телефоні через інтернет? Мені особисто другий варіант більше до вподоби, нехай навіть в базу даних банку і попаде інформація, що я провів таку транзакцію 
відстоявши в банку також попаде інформація.. 
а в цілому я Вас підтримую , от Вас та у владу...
Рейтинг: 1+ 0-
 
інженер, 16:18 27 вересня 2011 р.
 
Дійсно, Інженер, має рацію, інформація потрапляє до бази в обох випадках. Тому лишається лише етична проблема фотографування сітківки ока і відбитків пальців, яка так стурбувала Юлію. Комусь його віра не дозволяє навіть просто фотографуватись, адже фотоапарат ніби-то забирає душу. Проте, врешті така людина буде змушена заплатити штраф і виробити паспорт. Або ж, наприклад, "призовна армія" - це не примус, не рабство? Примус, але вже звичний і традиційний, а тому такого страху і шквалу емоцій не викликає.
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 18:06 27 вересня 2011 р.
 
А що? Для користування електронними платежами потрібні чіповані біометричні паспорти? Що за нісенітницю ви пишете! ?
Рейтинг: 3+ 0-
 
васЯ, 18:13 27 вересня 2011 р.
 
Не потрібні, це просто приклад. Різниця лише у тому, що УЕК не обмежується лише банківським сектором, а розширене на усі послуги, що надає держава. Ну і сам розумієш, справки, черги, хамство. 
 
А біометричні паспорти, це лише данина моді, яка почалася після 11 вересня 2001. Великої практичної користі я в них сам не бачу.
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 18:35 27 вересня 2011 р.
 
Допоки у нашій "державі" процвітає корупція серед чиновників, ніхто не дозволить простому громадянину отримати доівдку чи інший документ без посередництва бюрократа! Біометричні паспорти - це ще один (і досить ефективний) засіб тримати людей під контролем! Згадате обмін валюти по паспортах, заборону носити одяг з камуфляжним малюнком і т.д і т.п.
Рейтинг: 4+ 0-
 
васЯ, 18:46 27 вересня 2011 р.
 
ну озз такий *** шо кібернетика стільуи термінів не знає. оз заробляєш на коментах? 
 
Лайка.
Рейтинг: 0+ 0-
 
йойо, 19:22 27 вересня 2011 р.
 
Ура ! Бидло заганяють у стойло . Воно буде покірно мичати , чи активно опиратись ?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Дрогобичанин, 19:34 27 вересня 2011 р.
 
Дрогобичанин, що значить активно опиратись? Як приморські партизани з попередньої теми почати ментів і бюрократів валити прикриваючись високими ідеалами? 
 
Насправді, ідея з УЕК гарна, якщо її грамотно реалізувати. Але вийде як завжди. Відкат за впровадження + відсоток за будь-яку операцію в системі наближеній до ініціаторів закона компанії, яка буде займатися встановленням терміналів. Тут справа не в намаганні вас контролювати, а в банальній схемі швидкого збагачення. Київська міська рада хотіла роки два назад подібну схему запровадити (метро, комунальні послуги, бензин). Ідея заключалась у примусовій видачі таких карток і встановлені терміналів, через які проходила б більшість транзакцій. Навіть символічна комісія - в масштабах цілого міста, це дуже великі суми.
Рейтинг: 1+ 0-
 
oz, 19:56 27 вересня 2011 р.
 
йойо, на тролінгу не заробиш. просто це весело
Рейтинг: 0+ -1-
 
oz, 20:03 27 вересня 2011 р.
 
Важко Вам ОЗе щось заперечити оскільки Ви людина обізнана в цій сфері. Тому дякую за розяснення.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 20:19 27 вересня 2011 р.
 
Це - з сайту МінЮста України: "Ухвалений Верховною Радою закон про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, порушує основні конституційні засади розвитку держави...Закон, визначаючи безальтернативну технологію виготовлення документів, що посвідчують особу, закріплює таким чином існуючу монополію у цій сфері, тобто є потенційно корупціогенним.» Модернізація і інновація - це все прекрасно, але людський фактор (наші урядовці) залишиться той самий. І коли вони дістануть доступ до об'єднаної бази даних декількох відомств...(тут і кредитна історія і склад сім'ї і комунальні платежі ітп) - любо-дорого буде знайти зачіпку з метою дістати хабаря, або "притиснути" когось, хто рипається проти влади. А влада відгородиться від людей турнікетами (вже зараз у нас в податковій є), і електронним спілкуванням. Будемо гавкати на автовідповідач.  
Все переконливо в Вас, Озе, тільки сам тон відповідей видає людину, яка не жила при Радянському Союзі, і не знає, що такє "система ніпель". А в мене всі ці заходи викликають сіндром дежавю. Навіть сам стиль, як проводиться закон: в ЗМІ обмаль інформації по темі, немає розгорнутих дискусій, ток-шоу, виступів фахівців ітп. Скільки брехні в ЗМІ було навіть про реальні причини протестів в Греції, про протести Росії взагалі нічого не говорили. Я була в Києві 8 вересня, люди (приблизно 8 тисяч) стояли від 7ї ранку до 16ї, були передані тисячі підписів, але з ВР до нас навіть ніхто не вийшов, для влади ми - бидло, вони реалізують свої замовлення. Вистарчить подивитися, як поводиться Коновалюк. І системочка, яку вони хочуть створити, буде крутішою від радянської. Бидло треба загнати в стойло, воно має бути підконтрольним і слухняним.
Рейтинг: 3+ 0-
 
юлія, 20:52 27 вересня 2011 р.
 
Про це все давно говорили протестанти, десь приблизно 15 років назад. Все було дуже розумно описано: елементи живлення від температури тіла, оплата послуг, нарахування зарплати, блокування і тд. В США вже давно більше 10 тисяч людей мають такі чіпи. Найцікавіше є те, що ніхто не пояснює основної суті: всі ці ідеї є розроблені дітьми Сатани і суть аж ніяк не є в грошах! Суть є знищити всіх віруючих християн для повного поневолення. Ще 15 років назад я скептично ставився до того, але зараз з буйним розвитком нанотехнологій цей чіп не те що буде підтримувати звязок з супутником, він ще й до того буде настільки малим, що буде видимим тільки під мікроскопом! За деякими даними в США людям той чіп також вставляли під час прививок проти так-званого свинячого грипу... Розумні люди знають, що ніякого грипу не було. Проте всі вірні державі "вівці" саме ті вівці які без будьякої причини голосували за Обаму летіли на-стрім-голов по прививку. Ніякої інформації про вірус не подавали. Від того моменту я помітив, що ті хто прийняли прививку понад усе одобряють дії уряду Обами. Народ зубожів до ручки, втратив помешкання, праці, гроші, але ані слова проти Обами! Я також добре памятаю як Ванга пророкувала кінець Америки з появою чорного президента! Але я тоді нічого про Америку не знав, бо ще був в Радянському Союзі! Так по памяті пригадую, як протестанти твердили, що попри всі витівки Сатани, християни будуть знати коли, де і як їм будуть вводити чіпи і рекомендували ні за які гроші не приймати їх!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Philadelphia, 22:37 27 вересня 2011 р.
 
До Оз: або Ви не знаєте всю небезпеку такої технології, або знаєте добре і з якихось причин замовчуєте. Анжелі - так тримати! Народ ведеться на всі ці новинки, бо вони гарно помальовані в пахнуть, а справжні причини ніхто не назве. Згадую як за союзу любий був готовий гроші платити щоб вдома встановити телефон, проте мало хто знав що вся ця техніка спеціально розроблялася спецслужбами і люди добровільно встановлювали в себе вдома підслуховуючий апарат, причому прослуховування чудово відбувалося навіть при покладеній трубці на телефоні. А зараз технології вже не ті...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Телефоніст, 23:39 27 вересня 2011 р.
 
Кого цікавить ця тема - на "трубі" є фільм присвячений новому Податковому Кодексу України і електронним картам - "Електронне рабство". Дуже рекомендую. Навіть попри релігійні моменти можна дізнатися про цікаві речі - наприклад, що Податковий Кодекс, саме як Кодекс, функціонує тільки в Росії, Україні і Білорусі. В країнах Заходу існує просто податкове законодавство, яке не є таким уніфікованим і кодифікованим як у нас.
Рейтинг: 0+ 0-
 
юлія, 01:00 28 вересня 2011 р.
 
Для Оза - немаю часу спеціально ритися, але знайшла статтю "Germany halts smart-card program for security review" від 26.01.2011. На український вряд чи щось знайдеться. Щодо Великобританії - є цілий сайт (і відповідно, громадянський рух)NO2ID - про нього можна прочитати і у Вікіпедії.
Рейтинг: 0+ 0-
 
юлія, 01:12 28 вересня 2011 р.
 
Philadelphia 
В США хороші лікарі. Звернись і тобі допоможуть. З medicate - безкоштовно. 
І ні в якому разі не пропускай процедури.  
New York
Рейтинг: 0+ 0-
 
New York, 05:07 28 вересня 2011 р.
 
Юлія, я згідний, що є проблема недоторканності приватного життя, яка порушується шляхом запису у базу лога взаємодій громадянина і держави. Проте такий лог і так ведеться - у паперовому вигляді. 
 
Навіть якщо припустити, що якийсь держслужбовець раптом отримає повний доступ до даних бази декількох відомств, що маловірогідно. Яким чином на основі кредитної історії, складу сім'ї та історії комунальних платежів він зможе більш ефективно хабарничати? Побачить, що у когось родина в селі - і почне вимагати продати корову? Абсурд. А взагалі, аналізуючи будь-яку з теорій змов, можна зрозуміти що вони засновані на невеликому обсязі реальних фактів і великому обсязі домислів. З цього набору в основному недостовірних фактів робиться припущення, що відповідає очікуванню цільової аудиторії (те, у що вони охоче повірять). 
 
Важко повірити, що жиди в пейсах з ВР не продають мясо нехрещених українських немовлят інопланетянам з Сіріуса за мовчазної згоди держдепу США, який у свою чергу вже давно намагається захопити світ і все у нього ніяк не виходить.
Рейтинг: 0+ 0-
 
oz, 12:21 28 вересня 2011 р.
 
"...Навіть якщо припустити, що якийсь держслужбовець раптом отримає повний доступ до даних бази декількох відомств, що маловірогідно." :) :) :) Тут і припускати нема чого. На "Караваєвих дачах" доступ майже до будь-якої бази даних може отримати кожний охочий, що має відповідну суму! Юля має рацію.
Рейтинг: 1+ 0-
 
васЯ, 13:50 28 вересня 2011 р.
 
васЯ, ти бачив на Караваєвих дачах десь диски з базами вкрадених у банків? Мабуть ні, бо вони серйозніше відносяться по питання безпеки. Хоча диски з базами раніше дійсно активно продавались на ринках Київа. Зливають такі бази самі держслужбовці (хтось лампочки викручував, а хтось екселівські файли копіював), бо немає розмежувань прав доступу до цієї інформації і на такий "корпоративний шпіонаж" відповідні органи чомусь закривали очі. А закривали очі вони мабуть тому, що та інформація не є чимось надто важливим. Ну взнав хтось вашу дату народження і ваші судимості. І що з того? Я нещодавно шукав актуальний дамп Укртелекому по Дрогобицькому району, готовий був навіть добряче заплатити - невдало. В таких проектах питання інформаційної безпеки грає дуже велику роль.  
 
По ряду пунктів я погоджуюсь з Юлією, але повторю свою позицію: не варто вдаватись до параноїдальної істерії, проект, якщо і реалізують, то зроблять це через одне місце і з великими відкатами. І робиться це все заради бобла, а не заради тотального контролю. "Державу" цікавлять наші гроші, а не наше особисте життя.
Рейтинг: 1+ 0-
 
oz, 16:23 28 вересня 2011 р.
 
І не варто робити з компютера сатанинську машину, лише тому, що винести з роботи флешку з даними простіше, а ніж валізу паперу
Рейтинг: 1+ 0-
 
oz, 16:31 28 вересня 2011 р.
 
Ото ж бо і воно - бабло! На рахунок бабла - я повністю згідний! Але, на початковому етапі впровадження, хтось заробить бабло від самих біометричних паспортів. А потім? Для того і є рабство (яких би форм воно не набувало) щоб "циклювати" бабло з наріду. ;) " "Державу" цікавлять наші гроші..." Тут oz має рацію на всі 100
Рейтинг: 3+ 0-
 
васЯ, 19:05 28 вересня 2011 р.
 
Ми з вами - хто пише тут коменти, пересічні громадяни. Ми лише домислюємося до чогось, шукаємо інформацію в інеті. І там можна знайти 2 позиції по введенню УЕК - перша дебільно-оптимістична. (можна знайти на офіційному сайті концерну ЕДАПС. Сайт "Багнет") і друга- песимістична - напр., фільм "електронне рабство". Але по радіо, зомбоящику в газетах - нічого. Це вже смердить. Наприклад, одночасно з законом 8507 прийняли указ НБУ про обмін валюти за паспортом. І про це -на кожному каналі, хоча проблема незначна, ми це вже бачили за роки перестройки ітп. і знаємо як з цим боротися. А нові методи ідентифікації - набагато важливіший аспект. І все тихо.
Рейтинг: 1+ 0-
 
юлія, 13:11 29 вересня 2011 р.
 
А що вже добре знає кожний громадянин пост-радянського простору - найважливіші положення контрактів пишуть малими дрібними літерами. Щоб не розібралися. А великими - всяку муть, типу "прискорене сплачування комунальних платежів" або "Внедрение в Украине системы электронного социального учета льгот сделает более эффективной социальную поддержку населению" (з сайту ЕДАПСа). А про такі речі як зонація, квоти - ніхто нічого не скаже. Вони випливуть потім ніби якби з повітря. І інші сюрпризи можливо теж.
Рейтинг: 2+ 0-
 
юлія, 13:19 29 вересня 2011 р.
 
І що мене взагалі шокує і пригнічує - що всі в нашій країні "забили" на Конституцію. Так, маленька така смішна деталь - права і свободи громадян. То навіщо було мерзнути на Майдані? Якщо юристи зробили такий висновок (вище - ...порушує основні конституційні засади розвитку держави..), то на цьому має бути поставлена крапка. З того що я зрозуміла, при впровадженні системи УЕК, все стане з ног на голову. Держава дістане в свої руки досконалий інструмент тиску. Таке поняття як "презумпція невинності" зникне. Тобто, в ПРАВОВІЙ державі, всі громадяни непідсудні, поки силовики, правоохоронці не змогли довести що ти - крадій, злочинець ітп. А пр введенні ВАСОД (відомчої автоматизованої системи обміну даними), при неправильному (неумисному або навпаки) вводі даних наприклад, тебе автоматично ізолюють - вносять у "стоп -лист" і ти бігаєшь як сказанець і доказуєш що ти "не верблюд". Тобто, якщо фахівці (зверніть увагу на це слово) зробили такий висновок, що ".відкриються нові необмежені можливості для зловживань держслужбовців." - напевно до цього варто прислухатись?"
Рейтинг: 4+ 0-
 
юлія, 13:36 29 вересня 2011 р.
 
Ну і ще одне. Можливо ви, Оз, знаєте своє - я знаю своє. Я знаю як при СССР система ламала людей, калічила долі. Я знаю, що зараз при повному мовчанні йде звільнення з роботи віруючих (звільнили і мою подругу - бо не мають коду), яким буцімто держава гарантує рівні права. І нашій державі я не вірю. Якщо вони кажуть "УЕК це добре" - це буде добре для НИХ, не для нас.  
Далі. Я не вірю в теорію змови. Але "немає диму без вогню". Достатньо подивитися, що діється у світі. Але це вже інша тема. Зрештою, є такий закон - всі ідеї, якщо вони виникли, мають рано чи піздно втілитися у життя. Колись так було з марксизмом, «Свобода, равєнство, братство». Тепер людство носиться з ідеєю електронного раю, є твори Бредбері і Оруела, є і «Откровення Іоанна Богослова» до речі, теж про це. Але якось мене до цього раю не тягне.
Рейтинг: 3+ 0-
 
юлія, 13:59 29 вересня 2011 р.
 
Юлія, відверто кажучи, я маю деякий досвід розробки "інформаційних систем" для деяких державних відомств у Київі. Тому не розділяю ваші страхи відносно досконалого інструменту тиску. На разі, реальність трішки далека від тих сюжетів, що малюють нам фантасти у своїх творах. Потенційно такі технології в майбутньому можуть принести, як благо, так і шкоду. Це так. Але на сьогодні наша "держава" не має ресурсів на реалізацію таких масштабних проектів.
Рейтинг: 1+ -1-
 
oz, 14:13 29 вересня 2011 р.
 
Зрештою будь-яка держава на то і держава, аби тиснути на індивіда. Історія звісно може скотитьсь в антиутопічний світ Оруела, але повна анархія замішана на релігійному цементі лякає мене ще більше.
Рейтинг: 2+ 0-
 
oz, 14:36 29 вересня 2011 р.
 
А я повністю згідний і підтримую Юлію. Вона робить правильні висновки. Приклад - помилкова видача довідки про смерть живій людині. Людина позбавляється всього, а довідки "про життя" ніхто не видає, бо така "не передбачена законодавством". Таких та подібних випадків багато. А що буде, коли подібні "помилки" будуть робитись зумисно? При нашій бюрократії і "правовій" системі? Це все Дуже небезпечно! (Між іншим, Oz, ще не так давно і мобільний зв'язок, і відеоконференції, і телебачення здавались фантастикою! )
Рейтинг: 3+ 0-
 
васЯ, 14:40 30 вересня 2011 р.
 
"Так, маленька така смішна деталь - права і свободи громадян" - так, Юлія. Забили на конституцію самі громадяни. І все робиться для того, щоб пересічний громадянин ніхрєна не знав про положення конституції. Нафіга в школі "християнська етика" ? Краще викладали Конституцію України.
Рейтинг: 5+ 0-
 
maxt_t, 16:56 30 вересня 2011 р.
 
Плюсую, макс_т. 
А то стадо віруючих не зменшується, примітивізм в людських головах державі вигідний.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Слов’янин, 19:03 30 вересня 2011 р.
 
Ок, більшість за справки і живе спілкування. Збої в роботі компютерних систем - потужний аргумент. За такою логікою і банківська система, і системи бронювання на транспорті, та й взагалі будь-яка галузь, де задіяні компютери та мережі - треба викинути на смітник. Краще носитися з купою папірців і готівки, виділяючи значний відсоток свого життя на черги. Можна подумати, людський фактор гарантує відсутність помилок?
Рейтинг: 0+ 0-
 
oz, 13:57 01 жовтня 2011 р.
 
Наведу приклад. До євро почався значний тиск згори на Укрзалізницю аби та підігнала стандарти під європейські. В галузі електронного бронювання залізничного транспорту був створений такий собі E-квиток (сирувата і доволі примітивна система бронювання). Можна довго розказувати про її мінуси, але вона працює і нехай і неохоче, але розвивається. Пів-року тому, доступ до цієї системи отримали кілька приватних компаній, в одній з яких працюю і я. І от, якщо порівнювати якість інтерфейсів державних і приватних компаній, однозначно виграють останні. І врахуйте, що тут замішані великі гроші, проте державні компанії впроваджують такі речі дуже неохоче, повільно і не надто якісно. І це лише один з прикладів - смішно чути про якісь "глобальні проекти стеження", коли бюрократична машина працює на стільки повільно і неефективно.
Рейтинг: 0+ 0-
 
oz, 14:34 01 жовтня 2011 р.
 
Oz! Хто ж проти компютерів?! Тут ніхто такої думки не висловлював. Особисто я двома руками за електроний документообіг. Але я категорично проти того, щоб у мене брали відбитки пальців, рогівки і іншу конфеденційну інформацію без вагомої на те причини, в догоду чиновникам! :( На даний час у нас не можуть зробити нормальної системи управління банківськими рахунками для громадян через Інет! Не кажу вже про нормальну інтернет торгівлю послугами! Ось куди необхідно направляти зусилля і кошти!
Рейтинг: 3+ 0-
 
васЯ, 13:12 02 жовтня 2011 р.
 
Народ, давайте розділяти поняття біометрічних паспортів і ID-карток - це різні речі. Такі паспорти давно вже запроваджені у Євросоюзі, а наша держава, як папуга, намагається копіювати ці нововведення. Інша справа, що у нас виготовляти їх хочуть з порушенням якогось там антимонопольного законодавства, про що і писала вища Юлія. 
 
Та й погодьтесь, плюси такі паспорти все ж мають. Захист від підробок або шахрайств з використанням чужих паспортів, або хоча б пряма користь для МВС у наявності бази фотографій і відбитків пальців усіх потенційних правопорушників). 
 
І тепер щодо ID-карток. Електроний документообіг, потребує електронного підпису, що власне ID-картка в теорії і повинна робити, посвідчувати особу при мережевому доступі. 
 
Розробка ж інтерфейсів управління банківськими рахунками - це завдання самих банків. Тому незрозуміло чого це бюджетні гроші мають йти на дотацію IT-відділам приватних банків? 
 
З чого ви Юлія взяли, що всі яйця будуть в одному кошику? Тут все залежить від архітектури системи. Бази можуть бути не лише розмежовані, по рівням доступу, а й взагалі ізольовані одна від одної. 
 
ID-карта, це просто інструмент електронної ідентифікації громадянина. Навіщо створювати окремі несумісні між собою системи для комунальних служб, громадського транспорту, ДАІ, окремо видавати різні картки, якщо можна створити одну картку, за допомогою якої можна було б ідентифікувати себе у будь-які сфері? Уніфікація і стандартизація технології - це ж ніби добре? 
 
Тобто, як я вже і казав, ідея гарна. Питання лише в технічних аспектах реалізації: така система може або сильно спростити життя, або навпаки сильно ускладнити. 
 
І останнє, Юлія. Більшість баз даних потребують ID-ключ. Це придумано не просто, аби позлити віруючих, а чисто з алгоритмічної необхідності. Я відверто не розумію як то треба вірувати, аби шукати шайтана в податковому номері. Якщо навіть в Біблії, десь прямим текстом і говориться про неприпустимість використання податкових номерів (що сумнівно), очевидно, що необхідно робити поправку на те, що це архаїчні тексти і мораль не дуже сумісні з цивілізованим сьогоденням. 
 
Коли намовить тебе брат твій, син твоєї матері, або син твій, або дочка твоя, або жінка твого лоня, або твій приятель, який тобі як душа твоя, таємно говорячи: Ходімо ж і служімо іншим богам.  
 
То ось інструкція від Бога вашій подрузі (яку звільнили за ІПН), як слід вчинити з таким членом сімї:  
 
"...рука твоя буде на ньому найперше, щоб забити його, рука всього народу наостанку. І закидай його камінням, і помре він, бо жадав відвернути тебе від Господа, Бога твого..." 
 
Не дуже гарно, як вважаєте?
Рейтинг: 1+ 0-
 
oz, 14:17 03 жовтня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)