Виховний процес між тостами

Надрукувати
Новини Борислава
Написав(ла) Наталка Кучер, тижневик "Каменярі"   
09.01.2012
Герб БориславаШокуючий випадок стався у Бориславському дошкільному закладі № 14. Посеред дня на очах у дітей персонал садочку влаштував застілля.

Цей факт, можливо, і не набув би розголосу, якби у дитячий садочок в той момент не навідався міський голова Володимир Фірман. На нараді з керівниками структурних підрозділів виконкому Бориславської міської ради мер розповів: "Півтретьої - в період тихого часу, аж на перший поверх чути шум з другого. Діти у ліжечках не сплять, посеред спальні накритий стіл, на столі горілка, вихователі святкують".

Якщо сказати, що таким станом справ міський голова був обурений – це не сказати нічого, мер лютував. Адже саме працівникам дошкільних закладів люди довіряють найцінніше – своїх маленьких діточок. "Як таке може бути? Чого такі вихователі можуть навчити малечу? Чи можна таким людям довіряти дітей?" - ці та ще кілька подібних запитань міський голова адресував працівникам міського відділу освіти.

А ще Володимир Фірман дав вказівку найближчим часом у дошкільному закладі зібрати батьківські збори, на яких він хоче зустрітися з батьками вихованців, щоб розповісти їм про цей випадок, і хай батьки роблять висновки, адже йдеться про благополуччя і виховання їхніх донечок і синочків. Також через засоби масової інформації міський голова звернувся до всіх бориславців з проханням повідомляти міську владу про подібні факти, бо за своїх дітей треба боротися.

Переглядів: 7496

Коментарі (64)
 
всі ми люди хай мер займаеться своїм ділом а не обіжае простих вихователів які за мізер працюють
Рейтинг: 6+ -19-
 
вихователь, 00:25 10 січня 2012 р.
 
Коментар не витримує жодної критики, до того ж безграмотний! За мізерну платню працює 90% країни, низька зарплата — не підстава наплювати на дітей у тихий час. Хоча бориславському мерові варто було б пропильнувати, чи не відбувається щось схоже і у його рідних владних коридорах. Бенкет працівників дитсадка, мабуть, не головна проблема Борислава, який останніми роками перетворився на чорнющу депресивну місцину...
Рейтинг: 17+ -1-
 
, 00:56 10 січня 2012 р.
 
Про влаштування пиятик у навчальних і виховгих закладах не один раз уже піднімалося питання.Особливо злободенним воно є підчас свят, а також, як вже згадувалось , у дні народження директорів шкіл.І якщо зараз згадується Борислав, то хочу сказати, що і Дрогобич в цьому не пасе задніх ! Чому ж тоді дивуватися, якщо учні на уроках дозволяють собі попивати пивко, вино, а іноді і "оковиту"?! Чому вчителі обурюються , на зухвале і хамське ставлення до них учнів?А чи своєю поведінкою вони самі не провокують учнів на це?Окреме питання - день народження директора, коли по всій школі розноситься з кабінету директора, і це підчас уроків! , запах горілки і закусок, а з самого кабінету виходять вчителі і люди , іноді зовсім чужі, з червоними носами, похитуючись.Цікаво, що вчителі ще ідуть на уроки, де на них з цікавістю дивляться учні, спостерігаючи за кожним їх рухом, особливо, якщо він некерований.І як би і хто не говорив, що все це життя, то чому ми так нарікаємо на алкоголіків, наркоманів?! ЦЕ ТАКОЖ ЖИТТЯ! І ПОЧИНАЄТЬСЯ ВОНО З СІМ"Ї, ЗІ ШКОЛИ, З САДОЧКА ! ТО БУДЬМО Ж ВІДПОВІДАЛЬНІ за тих, хто поруч з нами, кого ми виховуємо ! :? :? :?
Рейтинг: 12+ -2-
 
Батько учня, 08:12 10 січня 2012 р.
 
Вигнати i посадити бидлоту.на парашi нехай бухають
Рейтинг: 11+ -4-
 
, 08:37 10 січня 2012 р.
 
це злочин. ще гірше відбувається у лікарнях де на свята деякі з наших лікарів так напилися що не могли надати елементарної допомоги. За кордоном лікар поза лікарнею помічений пяним - більше не лікар. А у нас на роботі нетверезий лікар - не дивина.
Рейтинг: 12+ -1-
 
, 10:18 10 січня 2012 р.
 
За мізер працюють не тільки педагогічні працівники, зарплати мізерні у всіх крім народних депутатів. І при чому тут зарплати до пиятик. Якщо можна вихователям бухати на роботі, бо у них мізерна зарплата, то хай і хірурги оперують на п'яну голову, або водії маршруток по п'яні возять людей. Робота є робота, робочий час є робочий час. І не треба педагогів захищати. Вони і без того у нас "найбідніші", "найобіженіші" і "найпрацьовитіші". Хіба робота їхня до одного місця.
Рейтинг: 13+ -2-
 
swallow, 10:25 10 січня 2012 р.
 
Не міряйте однією міркою всіх, swallow. Багато-хто працює добре.  
Справа в грубому порушенні дисципліни. Мер відреагував правильно. Молодець.
Рейтинг: 11+ -2-
 
, 10:49 10 січня 2012 р.
 
Необхыдно замынити весь персонал, а охочих на ъх мыся знайдуться зразу. Це буде не поганий урок для інших
Рейтинг: 10+ -2-
 
Борис, 10:52 10 січня 2012 р.
 
Devora, згодна! Але коли зразу після уроку дитина підійшла до вчительки і сказала: "я це і це зрозуміла так і так, чи я добре зрозуміла?" А вчителька їй відповіла, що то її проблеми, і як вона шось не розуміє, то хай прийде мама і домовляється за репетирство. То свуолочизм!
Рейтинг: 14+ -1-
 
swallow, 11:12 10 січня 2012 р.
 
Щоб тінь не падала на всіх, то хай керівники вищих рівнів котролюють тих, хто у них працює, і як працює. За то їм платять зарплату. не можуть проконтролювати, то хай не проїдають наші гроші.
Рейтинг: 6+ -1-
 
Фан, 11:21 10 січня 2012 р.
 
Нам, вчителям шкіл, уже доволі набридло збирати податі на дні народження " шефів".Адже не сут, скільки здаєш, а як відносишся до тої людини, поздоровити можна і квіткою, але від щирої душі.А то взяли собі на моду збирати сотнями на пиятику, потім директор запрошує всю свою "братію", еліту з міськвно на ті гроші, що здирають з бідних вчителів.Нехай би за свої гроші і водив на свої забави.НАМ , шкільним вчителям, НАБРИДЛО ЗДАВАТИ ГРОШІ ДЛЯ ТАКИХ ГУЛЬБИЩ ! А справа ще і в тому, що профспілка під цю марку заставляє людей писати заяви нібито на допомогу, гроші також ці ідут в директорський КОТЕЛ.ЛЮДИ! ПОМОЖІТЬ НАМ БОРОТИСЯ З ЦИМИ АФЕРАМИ !
Рейтинг: 9+ -1-
 
алгебра, 13:38 10 січня 2012 р.
 
swallow, і я згодна. Але так не всі роблять. Запевняю Вас. Тому не придумаю нічого кращого, як НАЗИВАТИ ПРІЗВИЩА тих осіб, які натякають на хабарі, репетиторство, які п'ють на робочому місці тощо. 
Шкода, що нема структури типу "народного контролю". При правильній організації це трохи б урівноважило шальки.
Рейтинг: 8+ -1-
 
, 13:57 10 січня 2012 р.
 
Не бачу нічого страшного, що щось там відсвяткували на роботі! Не робіть проблем з цього! Від одного разу святкувння діти не стануть ні наркоманами ні хвойдами! Видно що той ФІРМАН, якась дивна фамілійо, хоче поставити на посапду того дитячого садка когось з своіх прибліжонних і тому шукає причини для цього, щоб когось опустити! Якби вони пили кожний день, або через день - то була би проблема, а так то дрібниця! А голові БОРИСЛАВА, на знаю в якій тиЮдруже, партіі, треба займатися більш обширними проблемами -щоб знищити злочинність в місті, щоб дороги відповідали стандартам, щоб були добре освітлені в вечірній час і т.д. і т.п.А якщо захотів стати головою міста, то роби дійсно справи для громадян, щоб тебе, можеЮі на другу каденцію переобрали.НЕ ГУБИ СВІЙ ІМІДЖ! м.ДРОГОБИЧ =
Рейтинг: 3+ -7-
 
Ю.П. Дрогобич, 14:31 10 січня 2012 р.
 
Видно пана по халявах! При чому тут ЩОСЬ ?З таких Щось складається наше життя.Але то навчальні заклади і виховні.Чому ми так навиховуємо? ! Хоча в сім"ї діти змалку бачуть і "хворого" тата і за столом не раз бувають, іноді і частуються спиртними напоями разом з батьками.Хто не брав такого гріха на душу? Тоді і не гнівіть Бога, репетуючи, що нація наша ВИМИРАЄ.Що вони бачать оті наші діти?! :?
Рейтинг: 3+ -2-
 
Петранівському з Дрогобича, 14:49 10 січня 2012 р.
 
дуже великий резонанс-але тих хто пиє на робочому місці багато- і тому вони хочуть виставити мера - поганим і нелюдем- а самим і дальше пиячити- як би ті праціники булина контракті і це все прописано в контракті бло- інша річ- 
а так як говориться-пожурять івсе- скажуть всі ми Християни- і будуть дальше творити сваавілля. 
Так було таку буде...
Рейтинг: 6+ -1-
 
дзенЯ, 19:10 10 січня 2012 р.
 
З чого такий гвалт підняли? Якби не цей випадок, то я б не знав, що є такий мер Борислава п. Фірман, і напевне ніхто б про нього не почув би у ці святкові дні. Думаю, що п. меру забракло чоловічої тактовності, делікатності і порядності в цій ситуації. І цю справу можна було вирішити по-іншому, більш достойно людини, що обіймає таку посаду. В мене, наприклад, немає жодного сумніву в тому, що п. Фірман в робочий час не раз смакував вишуканими коньяками. Але за руку ви його не впіймаєте, бо в нього є кабінет, який закриється на ключ і вас, що тут так улюлюкають хором, туди на поріг не пустять. 
Щодо вихователів, які собі дозволили так "гучно" святкувати, то безперечно – так не годиться робити за жодних умов. Розпивати алкоголь на роботі, серед дітей, які ще за тим спостерігають – таке не можна допускати. Проте нам всім також не треба надто перебільшувати і показно демонструвати свою "святість" і непрогрішимість. Гадаю, що ці діти навряд, чи вперше побачили пляшку горілки на столі в садочку, якщо звичайно так було як каже п. Фірман. Як правило, вони це взнають на різних святкуваннях у себе дома, і в багатьох домівках оковита щедро ллється.  
Так що реагувати на цю ситуацію, щоб вона не повторялась, потрібно. Але роздмухувати її до рівня районного скандалу, і особливо робити це меру – не годиться.
Рейтинг: 12+ 0-
 
, 20:28 10 січня 2012 р.
 
яккщо можна обясніть чому видалили мій комент .?Фірману респект і уважуха ...? 
 
Оскільки він стосувався не статті, а коментаря так званої "вчительки", що був видалений за флуд на сайті.
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 20:30 10 січня 2012 р.
 
Дякую за відповідь
Рейтинг: 0+ -2-
 
, 20:54 10 січня 2012 р.
 
від Ю.П. -МОЛОДЕЦЬ! На а тому що каже видно пана по халявах, то ти видно що про себе, дядьку!
Рейтинг: 3+ -2-
 
студенту, 21:08 10 січня 2012 р.
 
Думаю Фірман повинен звільнити очільника міськвідділу освіти (бо той навряд чи сам піде) і все буде ОК...  
Зрештою розпочати треба з Табачника...
Рейтинг: 2+ -1-
 
Відставка!, 21:34 10 січня 2012 р.
 
Українською мовою пояснюю Гені: дана стаття вчительки району і про дитсадок, про пиятику, і про Борислав, і про регіон , в т.ч. Дрогобицький район .Факти перевірені і відповідають дійсності , стосуеться постійних пиятик у відділі освіти на чолі з одним із керівників РДА Марущака Осипа Остаповича і його веселої і злодійської компанії з райвно , які займаються вихованням розумної молоді України . Тому питаю ще раз: як пияки можуть навчати і виховувати дітей ? І це стосується не тільки Борислава , а й Дрогобича , району та всієї України .А може ти платний фільтр , а може цензор, скільки отримав гонорару? 
Але ти видно забув що надворі 2012 рік .Прокинься , друже ! І не роби глупостей.Україна має бути прозорою , відкритою , громадянською , а ти хочеш цей процес зробити під себе , регульованим.  
З повагою - вчителька району.
Рейтинг: 4+ -1-
 
для гени, 07:40 11 січня 2012 р.
 
Наведіть порядок відносно пиятики в навчальних закладах! Проп"ють же дітей, проп"ють і Україну ! Он п"яниці вже батьків рідних вбивають, бо ті не дають їхні пенсіі на горілку дітям! Страх робиться ! А тут ще і школи приклад показують.
Рейтинг: 4+ -2-
 
До всіх мерів всіх регіонів, 10:00 11 січня 2012 р.
 
Хто саме пиячив?НАПИШІТЬ ПРІЗВИЩА.
Рейтинг: 3+ -2-
 
олЯ, 13:58 11 січня 2012 р.
 
Смішно! Бідні працюють за мізер, а пиятики влаштовувати мають за що. Нагадаю, що ціна пляшки горілки 30 грн.
Рейтинг: 5+ -2-
 
Смішно, 16:57 11 січня 2012 р.
 
Шановні, соромно читати такі коментарі, як поодинокий випадок, потрібно контролювати, нічого страшного у святкуванні в робочий час, адже, на привеликий жаль, наше суспільство деградує через алкоголізм, а вихователі та вчителі з дитинства показують приклад, в чому їм також допомагають і батьки, кожен повинен почати вносити зміни і контролювати сам себе. 
вважаю дії міського голови Фірман В.Є. цілком віоними, хоча це і не його робота контролювати поведінку працівників дошкільної установи в робочий час. 
за такі вчинки потрібно негайно звільняти з роботи в звязку з вчиненням аморального вчинку, а те що на це місце прийде хтось з знайомих не так вже страшно, головне щоб той хто прийде чесно і сумлінно виконуав свої обовязки. 
а до прізвищща чіплятись не потрібно, людину слід цінувати за її вчинки і роботу, а не за прізвище, тим більше, що прізвище Фірман є українським і дуже розповсюдженим. 
м. Борислав.
Рейтинг: 3+ -3-
 
Гринь, 17:14 11 січня 2012 р.
 
Всім привіт. Хай мер брехнею не займається, бо його там не було, бо коли він приїхав він тільки побачив святковий стіл. А спиртні напої він не бачив. Навіщо брехати коли він знімав на відео, хай покаже де він бачив спиртні напої. Люди просто сіли пообідати. Хай займається серйозними речами мости відбудовує бо нічого корисного не робить, (фігньою займається)
Рейтинг: 2+ -3-
 
Віктор, 23:42 11 січня 2012 р.
 
Всім привіт. Хай мер брехнею не займається, бо його там не було, бо коли він приїхав він тільки побачив святковий стіл. А спиртні напої він не бачив. Навіщо брехати коли він знімав на відео, хай покаже де він бачив спиртні напої. Люди просто сіли пообідати. Хай займається серйозними речами мости відбудовує бо нічого корисного не робить, (фігньою займається)
Рейтинг: 0+ -4-
 
Костя, 23:43 11 січня 2012 р.
 
в робочий час не можна пити спиртні напої(на любій роботі), але вихователі не мають грошей, щоб піти після роботи в ресторан(як мер, депутати, гаішніки, лікарі та інші) Чи можна депутату Верховної ради під час засідання переглядати ЕРОТИЧНІ журнали.А перевіряти треба всюди несподівано, а не після попереджувального ДЗВІНКА.
Рейтинг: 7+ 0-
 
заслужений вчитель, 01:39 12 січня 2012 р.
 
Народ! Що ви ведетесь на таку статью. це все написано по замовленню мера... Чому мер, раз він такий добрий і гарний , не розкаже всім чому в садочках не мажд м'яса і масла? Вчора були збори в цьому садочку..хай напише мер з яким позором він вийшов після зборів! Чому мер на себе не пише , що посеред робочого дня він з барів виходить.повірте, він там не працював :)
Рейтинг: 3+ -2-
 
, 10:57 12 січня 2012 р.
 
...Додам, моер поклав око на даний дитсадок, от і паплюже його як тільки може, щоб його закрити і відкрити собі там магазин, , , , так як він робить це із 7 школою. Так, що про яку мораль і виховання мера ми можем говорити! ...люди для нашого мера ніщо. А ті хто його підтримує, це люди які не знають що робиться в Бориславі або друзі мера. Ще такої поганої і бандитської влади в місті не було.
Рейтинг: 3+ -3-
 
, 11:22 12 січня 2012 р.
 
Це були не збори, а якийсь БАЛАГАН.Винних потрібно наказувати, а в цій ситуації я вважаю винною вихователя, ту яка принесла цю горілку.Виправдовуватись тим що в неї свято не потрібно.В мене також бувають свята, але я п"яна не приводжу і не забираю дітей.Звільнити потрібно цього вихователя і не слухати тих батьків, яким наплювати на то хто і в якому стані виховує їхніх дітей.
Рейтинг: 3+ -1-
 
олесЯ, 11:29 12 січня 2012 р.
 
Мова йде про то щоб не пити під час роботи, після роботи нехай п"ють скільки захочуть.
Рейтинг: 2+ -2-
 
олесЯ, 11:34 12 січня 2012 р.
 
Звільнити саме легше, . але і на буть якій роботі, навіть самому послідньому пияку дають шанс виправитись. А хіба в нашому місті все так добре, що мер ходить і шукає хто де п'є? .ну а якщо звільняти за це людей, то нехай мер почне з себе і мерії.
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 11:43 12 січня 2012 р.
 
Доречі, звітки ви взяли, щотам пили? ...Вам иер сказав? ...чи ви читали складений мером акт про пиятику, чи результати медичної експертизи про наявність алкоголю в крові в працівників і ви все це виділи?... а вірити нашому мерові на словах я не хочу і не буду, томущо він обіцяв перед виборими багато чого, і до тепер обіцяє. Тим більше, якщо там і було щось, то було із дозволу завідоючої садочку.
Рейтинг: 2+ -3-
 
, 11:56 12 січня 2012 р.
 
Я, вважаю, що дану статью написано не професійно, маю на увазі без фактів і доказів, а лише по словам мера, а тому дана стаття є лише піаром для мера...яка обернулась проти нього. Цікаво, скілько одержав грошей автор за цю статтю.
Рейтинг: 1+ -2-
 
, 12:04 12 січня 2012 р.
 
ви поступаЄте не правІльно мер нІЧого страшного не стулосЯ, /дайте дІтЯм харЧуванЯ неЧикаюЧи тендера, бо дІти харЧуютьсЯ Як пІслЯ воЄних ЧасІв, а на мою думку колктив дуже хороший не можна переклеслти одним потупком все прикрасне що довгІ роки плекалосЯ в цьому коликтивІ,
Рейтинг: 1+ -3-
 
катерина м, дрогобЧ, 12:28 12 січня 2012 р.
 
Пані Мельникович Л, І ДНЗ №14- звылынилася з роботи , так як не вмыла працювати в колективы .На даний час обливає колктив днз№14 брудом.Людина жаждить помстою.. Грозить, що закриє любим спосубом садок 14 . Шановний голова просимо на це звернути увагу на колишню завыдуючу МЕЛЬНКОВЧ Л, І, НЕЙТИ З ЛЮДЬМИ НА КОПРОМІС,
Рейтинг: 2+ -1-
 
борислав, 13:12 12 січня 2012 р.
 
Вчора на зборах вихователі самі визнали що на їхньому столі була горілка, які ще вам потрібні докази?
Рейтинг: 3+ -2-
 
мама, 13:53 12 січня 2012 р.
 
..з дозволу завідуючої
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 14:15 12 січня 2012 р.
 
П фірман  
ви подивіться , що робиться по вашим кабінетам. Ви зробіть умови кращі для дітей, нормальне харчування.
Рейтинг: 2+ 0-
 
олег, 15:18 12 січня 2012 р.
 
працівники дитячих установ мають мізерні зарплати в Італію не їздять на відих, а п Фірман не успів побувати мером міста, як уже відпочивав в Італії.За які кошти?.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Іван, 15:38 12 січня 2012 р.
 
П.Фірман якщо ви так дбаєте про дітей, і так дуже побожний, ходите до церкви то верніть нормальну дитячу лікарню дітям , а не інфекційну.І не використовуйте для своїх потреб.
Рейтинг: 2+ -1-
 
П. Аня, 15:49 12 січня 2012 р.
 
Не розумію, чому всі обмивають кістки меру, для цього є статті про нього самого. Мова йде про конкретне порушення, яке відбулося на очах у дітей. Гарний показують приклад, а потім пишуть статті "Яблуко від яблуні." Що можна хотіти у дітей, якщо з 3-річного віку дивляться на п`яні посиденьки.
Рейтинг: 6+ -2-
 
Мама, 16:33 12 січня 2012 р.
 
МЕР ми вас вибралидля нашого міста, довірили . Ми хочимо і вашої уваги пітримки , робочих місьть для молоді а не все, продавати землі воєнкомати , бо ніж ви скінчете свою каденцію на Ваше , мысце прийде не голова міської ради, а сільської ради, м БОРИСЛАВ.
Рейтинг: 2+ -1-
 
м БОРИСЛАВ, 17:13 12 січня 2012 р.
 
Яке має значення як де святкують: люди схаменіться - це ж діти, недай Боже щось - це ж відповідальність, а з кого її взяти - з пяного вихователя. Розвели бардак у всіх державних установах і критикують владу. Шановні з себе треба починати, а не шукати заказних статей. П`ють на робоччому місці та ще й
Рейтинг: 6+ -2-
 
І ще раз, 22:00 12 січня 2012 р.
 
За те, що в робочий час і при дітях-догану(завміськво, завідувачці ДНЗ, працівниці).А звільняти-жорстоко.Мені цікаво, чому мер і завміськво навіть зараз(після ТАКОГО ШОКУЮЧОГО випадку)приймають на роботу людей без належної освіти(дошкільної педагогічної)?Чому діти не їдять м*ясо, рибу, масло, овочі? Та навіть хліб у грудні економили...Іграшки і все інше приладдя для розвитку дітей-лише дякуючи батькам.І все тепер у садочках за рахунок батьків:постіль, килимки, ємності для запасу води , бойлери, фарба для майданчиків, деззасоби...М*ЯСО! А всі заслуги приписує собі...На всьому економія-передсвяткові дні влада зробила вихідними для працівників садочків.А куди нам-працюючим батькам подіти маленьких дітей не поцікавилась..Тепер закликає боротися за своїх дітей..
Рейтинг: 3+ -2-
 
батьки дІтей, 22:56 12 січня 2012 р.
 
О-о-о! "Лізе" галицький менталітет! "Не переводьте стрілки", мова про п'янство, а не про мера. Не захищаю його і не виправдовую, але ви, шановні, зісковзуєте з теми, щоб виправдатись ("не ми одні такі погані, а судді хто?! ). 
Тут справа швидко вирішується: вчинок - відповідальність. А вже потім беріться за кабінети, лікарні і весь Борислав, бо вже сміється помалу...
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 23:02 12 січня 2012 р.
 
Шановні, батьки дітей, за Ваш рахунок працює садочок, вихователі мають роботу. То чому Ви так з "розумінням " відноситесь до застіль вихователів. Ми всі люди і відмітити свято маєм право. Але на них в цей час лежить відповідальність за ВАШИХ ДІТЕЙ. Всі свята , після роботи.
Рейтинг: 5+ -2-
 
Ірина, 01:17 13 січня 2012 р.
 
А Ви хоч раз бачили працівників садочку№14 п, яними ? Я мама і невиділа Їх ніразу .
Рейтинг: 1+ -6-
 
Мама, 11:45 13 січня 2012 р.
 
Повністю підтримую тих дописувачів котрі говорять про відповідальність вихователів і завідувачки. Якщо ми сьогодні говоримо про те, що можна пити вихователям, то завтра можна бути пяному хірурговір, при операції, вчителю на уроці, пожежнику на пожежі, міліції, газовщику, інженеру і т. д. Правильно робить мер, що контролює ці питання, адже звикли усі, що їх ніхто, ніколи нерухав ось і шиплять. Всюди повинна бути дисципліна. Правильно.
Рейтинг: 6+ -2-
 
Цікавий, 12:33 13 січня 2012 р.
 
Я також вас підтримую всюди повинна бути дисципліна.Звільнять одного інші будуть боятись.НАШІ ДІТИ-ЦЕ НАЙЦІННІШЕ ЩО В НАС Є.
Рейтинг: 4+ -1-
 
олЯ, 16:26 13 січня 2012 р.
 
Я теж підтримую. Після шостої, коли дітей заберуть з садочку, хай святкують скільки і як захочуть, всі ми живі люди. Але при дітях це неправильно. І добре мер зробив, що підняв шум.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Я теж, 22:02 13 січня 2012 р.
 
не судіть і не будете судимі. а до п мера вершіть правосуддя але будьте милосердні.
Рейтинг: 0+ 0-
 
свєта, 18:26 16 січня 2012 р.
 
Їсти мясо в садочках будуть діти тоді, коли в бюджет будуть гроші, а не будуть платити зарплати наші бізнесмени в конвертах. Звідки гроші візьмуться? З неба впадуть?ПІдприємства не роблять, все порозкрадали попередники, а Фірман хіба що би вродив якби був жінков. Наповніть бюджет - буде все. Хочете і дороги і лікарні і мости . Платіть і буде. Молодець Фірман, хай їздить і перевіряє. Той що не робить то завжди вгоджує всім, а хто робить того ще обплбовують.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Бориславка, 09:15 25 січня 2012 р.
 
*** 
 
Лайка.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 06:01 14 лютого 2012 р.
 
цей факт, можливо, і не набув би розголосу, якби у дитячий садочок в той момент не навідався міський голова володимир фірман. на нараді з керівниками структурних підрозділів виконкому бориславської міської ради мер розповів: "півтретьої - в період тихого часу, аж на перший поверх чути шум з другого. діти у ліжечках не сплять, посеред спальні накритий стіл, на столі горілка, вихователі святкують". всі ми мудрі і правильні.а тепер я питаю отих мудрих як на польське різдво голова міста захотів провідати такий середній садік (до цьоьці в 20 не їхав) -в падло- тому шо сидить така су...ка втому садочку яка буде мстити всім, так вона бубе звонити усім "козлам" які клюють на її уловку.а уловка вийшла.так шановні адмінісстратори будете удаляти коментарі поясніть нам будь ласка причину. (може працюєте "на замовлення" бажаю успіху у вашій нелегкій роботі
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 06:16 14 лютого 2012 р.
 
Я хотів би спитати ТИХ МУДРИХ яке "ВОНИ" мають право ставити ІР адрес, хочете проблем із нашим законом(в даний момент він на моїй стороні, "ВІДКРИЙ ОЧІ"0
Рейтинг: 0+ 0-
 
Петруня, 06:31 14 лютого 2012 р.
 
Всі так захищають мера.А що в нього більше нема роботи ніж їздити з перевіркою після дзвінка людини яка хоче відімстити?Тут явна була наводка.Але де таке сталося один раз - стало скандалом великого масштабу, а в садку де таке відбувалося постійно, батьки ходили зі скаргами, працівники ходять з пропитими, запухлими фізіономіями, діти без нагляду- там все нормально.І на скарги батьків ніхто не реагує.В тому садку все окей. нормально.
Рейтинг: 0+ 0-
 
абвгд, 18:20 14 лютого 2012 р.
 
Сто пудово наводка! Не думаю, що батьки, яки приходили забирати з садочка своіх дітей, наприклад, бачили п, яних вихователів та мовчали! !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Бориславка, 21:19 27 лютого 2012 р.
 
мова якраз йде про садок, в якому , на жаль, постійно відбувалися подібні явища, і керівництво міськвно про це знало. тому що батьки жалілися, і вигляд виховательки яка випиває-лице алкоголічки, і не раз від неї тягнувся шлейф алкоголю, і, думаю, в міськно тої ж думки.але там все добре, і всіх все задовольняє(крім батьків, бо кожен переживає за свою дитину).
Рейтинг: 0+ 0-
 
абвгд, 17:48 01 березня 2012 р.
 
*** 
 
Особисті образи.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 19:44 06 березня 2012 р.
 
Про даний садок з хронічними алкогольними симптомами шановний мер та працівники відділу освіти добре і давно знають від нормальних стурбованих за безпеку своїх дітей батьків . Та це не стало причиною для такого розголосу! Чому - бо завідувач не тільки є організатором таких застіль а й уміє правильно працювати і налагоджувати контакти у сферах влади, яка її покриває за певні корисні та вагомі внески...
Рейтинг: 0+ 0-
 
Секретар, 15:24 11 березня 2012 р.
 
То, що завідувачка є організатором і учасником таких застіль- стопудово.І дивує те що влада оцінює працю завідувачки тільки позитивно, не бачить її недбальства як керівника, Бо нічого вона не робить для садка і дітей. З такою організацією її роботи скоро садок розвалиться, діти неуками стануть. Але чомусь хвалять завжди неробів і халявщиць. Шкода тих батьків і дітей мікрорайону.
Рейтинг: 0+ 0-
 
абвгд, 16:17 15 березня 2012 р.
 
Шановні батьки! Дивно, що ви вважаєте себе нормальними і дбайливими батьками, а довіряєте своїх дітей кожен день якимось аморальним особам із сумнівною освітою та правом находитись з дітьми взагалі! Таких осіб і близько не допускати до роботи з дітьми! Це ж ваші найкращі найдорожчі скарби! Як можуть пяні жінки глядіти і ще чогось навчити ваших дітей! Хіба ви не в силі заборонити і огородити своїх дітей від цього бруду! Що ж ви взагалі тоді можете дати своїм дітям у цьому світі?!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я. мама, 22:24 17 березня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)