Стебничани оцінили звіт Задорожного

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Лариса Веклюк, стебничанка   
13.03.2012
ЗадорожнійНа минулій неділі у мою поштову скриньку потрапила листівка, яка називається "Звіт депутата Львівської обласної ради (ВО "Свобода") Михайла Задорожного за рік діяльності". Я з цікавістю його почитала і була вражена. У першому ж абзаці стало зрозуміло, хто причетний до усіх наших найбільших бід у зруйнованій промисловості, водопостачанні і дорогах. Виявляється наш земляк, Михайло Задорожний!

Бо, виявляється він очолює профільну комісію в нашій обласній раді, яка так і називається, Комісія з питань промисловості, ЖКГ, транспорту і зв'язку. Парадоксально, але факт. На Дрогобиччині стоїть промисловість, не має доріг і зруйноване житлово-комунальне господарство. І всю відповідальність за це має нести голова профільної комісії Михайло Задорожний.

Друге, що мене втішило. Нарешті я дізналася, хто винуватий у бездарному ремонті доріг у Дрогобичі, Бориславі і Трускавці до Євро -2012. Виявляється, теж очолювана Михайлом Задорожним комісія облради. Почитайте звіт! У передостанньому абзаці розділу "Обіцяне виконую" пан Задорожний прямо пише, цитую: "Справжнім пріоритетом став ремонт доріг до Євро — 2012. Дрогобич, Трускавець, Борислав та Східниця отримали десятки мільйонів гривень на ремонт і будівництво своїх автомагістралей.....(де він бачив у нашому районі автомагістралі, та ще й побудовані?!) А загалом у чотирьох вищезгаданих містах в рамках підготовки до чемпіонату Європи з футболу відремонтовано 10 вулиць". І далі. "Усі ці кошти Дрогобич отримав завдяки принциповій позиції комісії обласної ради, яку маю честь очолити" - пише Задорожний у своєму звіті. Виходить так, що Задорожний обіцяв саме так ремонтувати дороги! І виконав обіцяне!

Далі знову розчарування. Як виходить зі звіту, пан Задорожний питанням №1 вважає вже не дороги!!!! (читайте абзац другий розділу "Житлово-комунальна сфера"), а гуртожитки. Бо тут свободівцям на чолі з Задорожним вдалося співпрацювати зі злочинним режимом Януковича і домогтися мораторію на продаж гуртожитків ще на три роки.

Крім доріг, ЖКГ, транспорту і зв'язку пан Задорожний встиг "попрацювати" і на екологічній ниві. В розділі "Екологія" пан Михайло пише, що домігся зупинки приватизації джерел у Східниці. А тим часом стало відомо, що селищний голова Іван Піляк підписав угоду з ТОВ "Владо" на розробку джерел. Попри те, пан Задорожний, очолюючи, нагадую комісію з питань промисловості, піднімав питання подальшої долі стебницького екологічно небезпечного ДГХП "Полімінерал", цьому підприємству не вистачає 100 тис. гривень на проведення оцінки для приватизації! А саме приватизація цього, колись могутнього, підприємства дає шанс вижити Стебнику, Дрогобичу й Трускавцю. Але на таку "дрібницю" в обласної ради грошей не вистачило.

Зі звіту я так і не зрозуміла, чи співпрацює ВО "Свобода" з злочинною владою Януковича, чи бореться з нею? Згідно звіту пана Задорожного, до багатьох проектів, які фінансувалися з державного бюджету урядом Азарова, причетний Задорожний і ВО "Свобода". Перше, це ремонт доріг до Євро-2012. Як відомо фінансувався урядом Януковича-Азарова, але, як виходить зі звіту, комісія Задорожного приймала активну участь в організації проекту. Друге, це питання гуртожитків, саме на пропозицію Задорожного й Свободи уряд Януковича — Азарова відгукнувся і наклали мораторій на приватизацію гуртожитків. А якщо почитати розділ "Освіта", то виглядає так, що тільки після того, як очолювана Задорожним комісія "до цього доручилася вирішальним чином" було профінансовано й ремонт Дрогобицької ЗОСШ №5, на суму 3 млн. грн, які також надійшли від уряду Януковича — Азарова.

А загалом, прочитавши звіт, я зробила висновок, що 2011 рік не вдалий для Михайла Задорожного і ВО "Свободи" на Дрогобиччині. Подивіться на дороги, подивіться на Дрогобицькі, Бориславські і Стебницькі підприємства! Навіть окраса Дрогобича світового значення церква Св.Юра, до ремонту якої, згідно звіту, долучився Задорожний і ВО "Свобода" стоять у руїнах. Чи може звіт теж заважала писати влада, пане Михайле?

Переглядів: 5564

Коментарі (91)
 
Не розпинайтесь шановна п. Ларисо! Задорожньому і так ніхто не довіряє , окрім нього самого. Звичайнісінька "тушка "на яку в певній мірі ставлять ставку регіонали , щоб потім купити за чотириста тисяч зелених і зробити рабом- кнопкодавом ( пргадайте недавній скандал у ВР). Подібна картина і з Ігорком Курусом , якого явно пропихають в кандидати, маскуючи проектом " Відкритий світ" І таких технологій буде ще вдосталь. Шануймося !
Рейтинг: 7+ -3-
 
Анжела, 05:56 13 березня 2012 р.
 
Мені також потрапив джо рук звіт. ТАкі суми написані, що мимоволі думаєш, а що до рук прилипло. Якщо тільки 10 процентів, то вже не мало. А кажуть, що нинішні чиновники за виділення грошей з бюджету беруть 40 процентів.
Рейтинг: 9+ 0-
 
Степан, 08:46 13 березня 2012 р.
 
Шановна пані Ларисо та дописувачі про які дороги і стадіон ви говорите що має комісія до грошей які виділяє, Ви забуваєте по міську владу. Комісія хіда виділяє кошти а вже міські чиновники Радзік, Коростильов, Янів їх освоюють та використовують у певних цілях на тіж дороги Та ми всі маємо дякувати Задорожному що виділив хоч якість кошти а ці запитання Задавайте Міським чиновникам. Задорожній один який принаймі опублікував свій звіт а де звіт Барана, Курчика, Міських депутатів чого чипаєтесь до людей які щось принаймі роблять.
Рейтинг: 1+ -3-
 
Українець, 09:12 13 березня 2012 р.
 
Є така пропозиція до всіх вас, так званих "КРУТИХ" дописувачів...Мені даний пан ні сват, ні брат...просто далекий знайомий.Якщо хочите, воістину добра для стебничан, дрогобичан.і якщо ви ще не маєте ніякого відношення до якоісь партіі, вступайте о любу опозиційну партію і вйо наводити порядок в УКРАІНІ! Таких, які вміють тільки лялякати у нас тут ціла купа! Зробіть щось дійове! Закликайте людей до боротьби з злочинним режимом, від партіі голубізни! Критикувати і тикати пальцем на того чи іншого, що щось не те робить, може і останній дурень! Покажи сам, що ти щось можеш! А так, оті ваші вибрики, то є нульовий варіант.Будь людиною і працюй на націю, а не виглядай з-за кута і не роби нікому зла! Ти, напевно, сильно віруюча людина! Ходиш до церкви! Чи не так!
Рейтинг: 3+ -1-
 
снайпер, 09:17 13 березня 2012 р.
 
Ов-ва, такі гарні поради... Наприклад, я вважаю, що деколи вартує "виглянути з-за кута", та жбурнути гранату. І дієвіше буде. А на рахунок партій, в яку порадите ? Бути в ній так званим "членом" ? Ходити на збори, слухати керманичів і побачити, як кардинально протилежно змінились їх погляди після того, як вони прийшли до влади ? А людиною мож бути не вступаючи до партії. Звичайнісенькою людиною, але з великої літери.
Рейтинг: 5+ 0-
 
До снайпера, 09:51 13 березня 2012 р.
 
Не розуміють люди зрозумілого. Що нема різниці між ВОВКОМ ЧОРНИМ та ВОВКОМ СІРИМ. І всі вни хочуть ПАСТИ ОВЕЦЬ. І ПАСУТЬ. НАС БАРАНІВ. Спочатку СТРИЖУТЬ ШЕРСТЬ а потому й зідають. Шалом вам і всім тим хто НАС БАРАНІВ ПАСЕ.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Не розумію, 10:33 13 березня 2012 р.
 
Ну просто КЛАСНА стаття!  
Тільки дуже віднеї віддає запахом "ТУШОК" - людини Марчука - КУРУСА. Ну не йде хлоп в депутати тільки їздить по селах - малюється та пробує навішати ЛАПШІ народу про інвесторів, про те що він такий добрий і безкорисно хоче допомогти простому люду. Порозвішував себе по всьому району "в кущі" при дорозі неможливо сходити - заглядає. 
А щодо Задорожного - він мені теж ні кум, ні сват, та тільки немає місцевого політика кращого й відданішого за нього. І ще - для тих хто пише і не має поняття - депутатська комісія розподіляє кошти, а витрачає (проводить тендери, приймає роботу, ОТРИМУЄ ВІДКАТИ) владна гілка - це адміністрації та виконкоми.
Рейтинг: 3+ -5-
 
Суддя, 11:27 13 березня 2012 р.
 
Дорогі дрогобчани Схаменіться длячого ви паплюжете нашого земляка який перший з депутатів обласної ради щось зробив і відстоює інтереси Дрогобичини як справжній патріот. Скажіть будь те добрі чому ви не критикували В. Байсу, М. Варина, К. Іваночка які неодноразово були депутатами Облради і нічого не зробили для громади для міста, чому не критикуєте нашого мера О. Радзієвського який був нардепом і ще більше нічого не зробив і ви сьогодні вибрали його мером. М. Задорожній багато що зробив для Дрогобичини навідміну від пані Веклюк яка незнаючи всіх тонкощів і елементарного виділиння коштів і їх освоєння щось пише. Я навіть не сумніваюсь що вона це зробила тільки за ради грошей і тут можна поспорити хто ще тушка.
Рейтинг: 1+ -7-
 
Українець, 11:29 13 березня 2012 р.
 
Перше ніж писати таку статтю необхідно мати хоча б елементарне поняття про порядок виділення та освоєння коштів. Функції депутатів обласної ради заключаються у спрямуванні коштів на певну галузь чи окремі обєкти того чи іншого району. і з тим, Михайло Задорожний, на мою думку справляється, про що свідчать цифри. Не в його і не в компетенції будь-якого іншого депутата проводити ремонти . Не пишіть небилиці, якщо не маєте уявлення про що пишете. Економіст навіть студент вузу зрозуміє, що обєкт критики досолив авторові (закажчику статті), а може не допоміг у вирішенні особистих матеріальних інтересів?
Рейтинг: 4+ -6-
 
, 11:35 13 березня 2012 р.
 
А що, Ваша честь, те, кому виділять гроші не важливо ? Один з основних чинників - це саме і є депутатська комісія ! Поцікавтесь, чому запланований ремонт (заміна покриття) вул. Війтівська Гора не відбувся. Мови немає, що і адмістрація, виконкоми та інші причетні до "розподілу", але й не кажіть, що комісії не приймають в тому участь.
Рейтинг: 2+ 0-
 
До судді, 11:40 13 березня 2012 р.
 
До снайпера_____А ви якої партії є членом? І що ваша партія зробила для "наведення порядку"? "...Покажи сам, що ти щось можеш! ..." Ну і що, ТИ, можеш? Показуй! :p :p :p Є така пропозиція НЕ до всіх вас, а до ТЕБЕ конкретно. 8)
Рейтинг: 3+ 0-
 
мешканець, 12:01 13 березня 2012 р.
 
Не один раз п. Задорожній відстоював питання промисловості, освіти, доріг, праційвників, яких звільняють після так званої оптимізації. Саме звертаючи увагу на такі болючі питання багато чого йому вдалось досягнути. Нехай будуть відремонтовані лише 4 вулиці у Дрогобичі, але це тільки подяка Задорожному, п. Лариса нічого Ви не говорить про Дрогобицький район, йому також вдалось там допомогти і не одній і навіть не 4 сільським радам а набагото більше і усі сільські голови йому за це вдячні). І навіть якщо кожного року за сприянням п. Задорожній будуть ремонтуватьсь по 4 вулиці (4*5=20) погодьтеся що це не погано, хвала йому і честь, що за рік йому це вдалось зробити. 
А стаття мабуть заказана, і зокрема Курусом, який є виходцем із Стебника, який крім того, що висить на бігбордах більше нічого путнього не робить. Уже один гарно висів на бігбордах, а другий співав (Баран, Курчик) і толку з них ніякого, вони самі не розуміють, що роблять у Львівській обласній раді. (Цікаво булоб почитати їх звіт, що вони зробили для Дрогобича та Стебника, мабуть пустий). 
п. Задорожній людина достойна, яка робить не словом, а ділом, саме така людина достойна і повинна пройти до ВР України від Дрогодича (тоді вулиць кожного року буде 8).
Рейтинг: 4+ -6-
 
Правдивий, 12:03 13 березня 2012 р.
 
Ви є політична повія, тим все сказано.робіть висновок!
Рейтинг: 10+ -4-
 
До Задорожного, 12:12 13 березня 2012 р.
 
Існує, такий вислів "Якщо тобі плюють у спину-значить ти ідеш попереду", я думаю що ця "замовна" стаття і стосується його.Обійшов Михайло Задорожний своїх "опонентів" на даному етапі і миттєво брудні політтехнології починають шукати "компромати"...Не помиляється той хто нічого не робить..А якщо проводять такий "детальний аналіз" діяльності обласного депутата значить щось зробив.., комусь насолив.хтось відчуває що не тільки з рекламних щитів буде створювати "імідж незалежного ." а закотивши рукава включиться в роботу.
Рейтинг: 1+ -6-
 
озк, 12:23 13 березня 2012 р.
 
При чому тут комісія вона виліляє кошти а міські чи районні ради їх використовують якщо В. Гора не відремонтована пишіть в прокуратуру і тоді Янів з Коростильовим за ніч все зроблять бо це їхня робота а не Задорожного. 
Стаття Дісно заказна і п. Лариса отримала за це гроші від Куруса який хоче їти до ВРУ від партії яка зараз при владі. 
п. Лариса ви би мали совість таке говорити ви ліпше скажіть хто ваш чоловік і де він працює чи не в міській раді Стебника
Рейтинг: 2+ -3-
 
пересічний, 12:33 13 березня 2012 р.
 
Ні, ну то абсурд якийсь ! Мені, наприклад, п. Задорожній нічого не зробив. У тому числі і хорошого. І не скаржусь я на нього. Але чомусь ті, що його підтримують, бачать тільки позитив - 4 дороги (які саме, вкажіть будь-ласка) то скажу наступне : якщо роподілили на 4 - значить було на 5. І тільки не треба казати, що депутат тут ні до чого. В це не повірить ні одна тверезомисляча людина. А "закотивши рукава" дорватись до грошей і робити, тобто: ділити, ділити, ділити... Всі вміють, впевнений.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Палич, 12:38 13 березня 2012 р.
 
Якщо людина нічого не робить - немає що критикувати, якщо людина нічого не варта - про неї можна не згадати. 
п.Лариса не обливайте брудом п.Задорожного, брехня від першого слова по останнє ваша стаття. За останній рік на Дрогобиччині хоча б щось робиться, а якщо знаєте людину, яка зробила більше напишіть.
Рейтинг: 2+ -3-
 
sov, 12:38 13 березня 2012 р.
 
М.Задорожний досить дієвий і компетентний політик. Перш за все постійно спілкується і допомагає дрогобичанам. Він тут живе, тут живе його сімя. Як і ми їздить по наших дорогах і всі проблеми, що є в районі чи місті є частково і його проблемами. Чи може якась зайда зробить для нас добре? Паскудна стаття, цікаво хто за неї заплатив?
Рейтинг: 4+ -6-
 
Андрій, 12:59 13 березня 2012 р.
 
А ви помітили що політики вже потрохи пристосовують до ДІ. Як тільки виходить стаття, як правило замовна про його особу, так тут же організавано починають сипатися хвалебні коментарі в його сторону. Пристосовуються паразити. Мутують так як той вірус грипу.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Спостерігач, 13:06 13 березня 2012 р.
 
Як завжди наше галичанське щире "дякую".Лариса Веклюк совість і компетентність на ринку не продають. Не знаю іншого політика, який б так зумів багато зробити для наших краян. А щодо можливостей і коло повноважень депутатів місцевих рад, раджу поситати вам законодавство, а тоді робити висновки. Не дармуйте часу на виливання бруду, люди кожного оцінять по заслугах і Задорожного також. Можете в його підтримці не сумніватися. Я живу в районі, бачу хто, що і для кого робить?
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 13:12 13 березня 2012 р.
 
А що, депутатська комісія не несе відповідальності за те, кому направлені і як використані державні кошти? Кинули гроші в прірву і бадьоро відзвітувались!
Рейтинг: 4+ -1-
 
мешканець, 13:13 13 березня 2012 р.
 
Я пишу від щирого серця. Живу в с.Раневичі. За допомогою Задорожного в селіпобудували міст Це не його слова, це я знаю так я сама брала в участь в цьому проекті.Щороку виділяються кошти на комунальні дороги. Від імені односельчан велике дякую Задорожному. А якщо людина заслужила то можна і похвалити, а в багнюку запхати легше всього. Чи ви думаєте, що серед українців немає людей, які можуть щось безкорислово робити? Я вам кажу, що є, як згадаю всіх нас на помаранчевій революції, серце кровю обливається. Де наша доброта? де наша щирість? де наша Віра?
Рейтинг: 4+ -2-
 
, 13:21 13 березня 2012 р.
 
Зрозумійте і запам’ятайте: «Про нас думають погано лише ті, хто гірше нас, а ті хто краще за нас – їм просто не до нас». Ніколи не виправдовуйтеся. Ні перед тим, хто Вас любить, ні, тим більше, перед тим, хто не любить. Той, хто не любить – все одно Вам ніколи не повірить, а хто любить - він і сам придумає для Вас виправдання.  
Золоті слова від НАТАЛІ до Ромка Москаля!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Для всіх, 13:29 13 березня 2012 р.
 
Коли тобі плюють у спину - значить, ти попереду.., Маячня. У нас, у розвідці, казали: якщо тобі потрапила куля в плечі, значить, ти - боягуз, що втікав із поля бою. Поле бою "задорожних" - вчасно продатися регіоналам. ТУШКИ - пройдисвіти!
Рейтинг: 7+ -1-
 
Бла-бла-бла, 13:31 13 березня 2012 р.
 
А ти той звіт читав, шо так розкричався. Лариса написала всю правду. Шо було в звіті, то і в Лариси. То чого накинулися. Почитайте звіт. А тако як при совітах, "читать не читал, но осуждаю"!
Рейтинг: 3+ 0-
 
sovi, 13:35 13 березня 2012 р.
 
Ну звіт зліпити Задорожний мастак. Але нехай би він ще подав звіт своєї "Чорної бугалтерії"! Та звіт про те як він задурив голови працівникам Райспоживспілки, обібрав їх до нитки і став одноосібним власником її. І вяких умовах працюють зараз у нього працівники? За жалюгідну зарплату та за обіцянки пройдисвіта.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Любитель звітів, 13:43 13 березня 2012 р.
 
Та про яку ти доброту говориш, знаємо тебе дуже добре, згадай що ти за птічка, всі ми тебе знаємо, такі як ти готові продатись за 30 срібняків, а ти уже давно була продалась ЗАДОРОЖНОМУ. А може тобі пригадати як ти провела свої 2006-2010 роки. (ГУЛЬКИ, МУЛЬКИ І Т.Д.)
Рейтинг: 5+ -1-
 
До Люди, 14:05 13 березня 2012 р.
 
Агов! Агов! Панове, Покажіть мені рехзультати! Де видко шо ті гроші вклали в справу: Де: Кажуть, шо звіту надруковано 100 000 штук. Це теж гроші. І часта грошей кожного з нас. Хіба не депутатів.
Рейтинг: 5+ -1-
 
Агов!, 15:15 13 березня 2012 р.
 
Схаменіться. Є у нас одна людина на Дрогобиччині, яка хоче, може і робить для нашого краю - Михайло Задорожній. Йому завдячує багато людей. Це одна людина, яка дбає і старається як за Дрогобич так і за Стебник, Борислав, Трускавець та Дрогобицький район. Це одна людина яка має що писати у своїх звітах. Це одна людина яка щось робить, і робить для людей. 
А ми навіть за ті спроби, бажання і результати допомоги не умієм дякувати, лише гнобимо. Що маєм на те і заслуговуємо. 
А М. Задорожньому можу побажати наснаги та витримки у своїй депутатській діяльності. Памятати одне, що усім не догодиш. Завжди знайдуться ті які багато говорять (критикують, пліткують), але мало роблять. 
Голосуйте за Задорожнього до Верх. Ради Укр. - достойна людина представляти Дрогобиччину.
Рейтинг: 2+ -7-
 
Світ, 15:39 13 березня 2012 р.
 
Напевно тому що в радянський час Дрогобич був доволі великим промисловим центром в нас назбиралося багато заїжджих, а тому відсутній патріотичний дух. А ще нас підводить завищене наше Я!  
Роззуйте очі та подивітся на наших сусідів. 
Стрийщина далеко в дупі (вибачте) на даний час має Дрогобиччину. А все тому що була представлена що до обласного керівництва, що до Верховної ради своїми людьми-патріотами, а не СЕНДАКАМИ, БАЙСАМИ і т.д. 
Дяка тому хто для свого округу зробив щось більше!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Суддя, 15:56 13 березня 2012 р.
 
Не потрібний нам Курус, де ж ти був Ігорку до виборів?Тобі добре було в Києві?Прийшов Янукович, звільнили з роботи і Ігорко згадав за рідний край, щоб балатуватись в В.Р.Чому Ви п.Ігор неробили Стебнику, а саме школі№7 такий цінний подарунок, як компютерний клас раніше до виборів. А ви згадали за рідне місто тільки тоді коли Вам треба і коли закінчили будувати в Східниці готель "Респект" Ну а про злодія Задорожного, окрема розмова, райспожив спілка в жалюгілному стані, магазини п.Михайло розпродав, але по схемі 10%в казну, а 90%собі в кишеню.Не потрібні такі пани-патріоти Стебнику, які появляються перед виборами, а згодом зникають на 5 років.
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 17:16 13 березня 2012 р.
 
Не мав честі бути особисто знайомим з депутатом (З вигляду бачив) Знаю, лиш те, що в моєї сусідки трапилася біда в сімї. Вона зверталася до нього за допомогою, і як не дивно Задорожний допоміг. А те, що прорес помітний у Дрогобичі-факт.Що стосується статті то тут не тільки Курасом пахне (головний ветринар району Ніколяс і заслужений вчитель -співака з горів, не можуть вибачити п.Задорожному, що він не їхньої орієнтації. Тримайтеся шановний депутате, бо ті півні добре вміють кукурікати
Рейтинг: 2+ -2-
 
, 17:44 13 березня 2012 р.
 
Не вірю! Нормальний Задорожний чоловік. А жаба давить тих, хто сам не в змозі так себе достойно представляти. Заказ і все
Рейтинг: 1+ -4-
 
, 19:01 13 березня 2012 р.
 
Дорогі Дрогобичани чому як тільки люди стараються щось робити ви їх зразу критикуєте, Задорожній дісно щось робить навдміну від інших говорунів виділяє кошти для тих людей які опинились у тяжких ситуаціях виділив кошти на ремонт доріг, відстояв лікарню і тут можна писати і писати, так само папляжите попередню статтю про молодого керівника Р. Москаля який так само щось намагається а ви це все придавлюєте таке враження що вам хтось платись гроші і ви як ті ж тушки паплюжите нормальних порядних людей це гарно. Тами маємо навпаки їх підтримувати. Я дуже розчарований. Порада п. Михайлу не приймайте до уваги цей Весь маразм бо це колись для тих людей обернеться дуже погано Бог є насвіті і він все бачить тому боріться і разом до Перемоги.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Переможний, 19:29 13 березня 2012 р.
 
Я аж тепер бачу що СВОБОДА це дійсно дружна команда. Бо на цей раз всі дружно заходять на ДІ і захищають Михайла Задорожного. А БАТЬКІВЩИНА Романа Москаля. Мене, який ніколи не був у жодній з партій вже від вас просто нудить. Бо всі вже знають які ви є патріоти. Такі ж як і ваші Тягнибик та Тимошенчиха злодії. В депутати з якими гаслами йшли? А чути від вас тепер якихось конкретних дій? Мовчите як миші в дірі.Бо самих допустили до дерибану. Ви якісь свої конкретні справи свої покажіть.А вашими акціями та листівками та вашою наглою брехнею народ вже ситий по горло.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Розчулений, 20:04 13 березня 2012 р.
 
ТААААААК! ?... Пані Ларисо, Вам не то в поштову скриньку положили, а Ви то так всьо файно прочитали. Туда треба було літру зільонки положити, чим таке написати, краще вже зільонку споживати.  
Аж тепер Вам стало зрозуміло з першого абзацу, хто Вам промисловість зруйнував, дороги та ще й водопостачання. Бо виявляєть, Задорожний очолює профкомісію. 
А то що на Дрогобичину на ремонт доріг, було виділено рекордну суму в порівнянні з іншими районами - це заслуга ЗАДОРОЖНОГО, а не Ваша і тим більше не Куруса. Краще надрукуйте свій звіт про свою проведену роботу і з якою владою співпрацюєте Ви ШАНОВНА?! ...
Рейтинг: 2+ -3-
 
Адвокат, 20:24 13 березня 2012 р.
 
До автора статті: 
А яку ціль ви переслідували пишучи таке? 
Мені на думку спадає ось що: 
1. Присікати будь-яку активність наших депутатів 
2. Не маючи конкретних фактів зловживань наводити на них тінь, а отже зводити громадську думку до висловів всі "депутати однакові" 
3. Робити все для дискритизації єдиної непровладної політичної партії "Свобода" допомагаючи "голубим" на майбутніх виборах 
 
Я Трускавчанин, і можу пітвердити фактами те, що за участі Задорожного , а не ригоаналів і їхніх писак у Трускавці було вирішено питання з дорогами та джерелами. 
 
Вам можу порадити: 
1. Як чимось не вдоволені, то особисто приймайте участь у вирішенні проблем, залучайте всіх кого можете 
2. Для зміни життя на краще критика помагає мало, - потрібно активно діяти 
3. Не варто продаватись і промінюватись на брехливі обіцянки - тільки справи говорять про людей. 
4. У підписі під статею вкажіть співавторів (бо наведені вами дані могли мати або спецслужби, або помічники Задорожнього, оскільки потрібно ДУЖЕ добре орієнтуватись у навколишніх подіях, щоб так детально все описувати) 
5. Запропонуйте альтернативи 
 
P.S. Вважаю такі статті типовим прикладом "чорного піару". Автор талант - плюси депутата перетворювати у його мінуси..
Рейтинг: 4+ -4-
 
, 20:47 13 березня 2012 р.
 
В нашому краю завжди обирали парашутистів, котрих закидували нам, вони гарно призимлялись та ми їх підсаджували в ВЕРХОВНУ ЗРАДУ, а зараз технології змінились тепер вирощують місцевих ТУШОК.Що краще вибрати парашутиста чужого, чи свою тушку?Дуже цікаве питання!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Вова, 21:31 13 березня 2012 р.
 
Вже важко розібрати де правда де передвиборча гра. Бо чому не було статей-звітів чи похвал-коментарів півроку-рік після обрання, хіба що перед обиранням. Вибачаюсь, якщо це я неуважна.  
У кожному коментарі - доля правди. І в кожного вона своя. 
Є і добре і зле. Добре щось мусить робитися, бо тільки пришли до влади, а залишитись хочеться. А як прийшли?, згадуєте, де "свободівці", які "мурували" її 5 років тому? і 
І тому я дуже не певна в цій організації і рада що не записалась у свій час.  
Тому кожному з нас треба самим оцінювати дії майбутніх кандидатів. Бо іменно до виборів цими статтями вже готуються хлопці. І не довіряйте сліпо пліткам. Якщо є якісь факти, і дійсно правдиві ... Поміг Люді - хай вона підтримує його потім голосує. Провели добрі дії - хай учасники підтримають. Дуже хочу, щоб в "Свободі" залишилась (чи то вже може вернулась) ІДЕЯ. Але "поїзд" вже певно поїхав...
Рейтинг: 6+ 0-
 
Оксана, 21:41 13 березня 2012 р.
 
Прочитавши коментарі деяких дописувачів складається враження, що за компом сидить пан Михайло і мудро відстоює позицію Задорожнього. 
Я не знаю як можна цьому пану ставити оцінку задовільно за його роботу. Люди схаменіться і будьте пильними, бо після виборів будем вже не в дирі , а в бездонні ямі.І все це завдяки таким горе депутатам Задорожнім, Курчикам і їм подібним.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Борис, 22:16 13 березня 2012 р.
 
Пасквіль п Веклюк викликав у мене здивування і обурення та показав іі некомпетентність у питанні яке вона зачепила .Шановна не знае які функціі покладено на депутатські комісіі та органи місцевого самоврядування Не знае хто згідно закону повинен контролювати правильність використання фінансів і якість виконаних робіт а тому п Ларисо підберіть собі простішу тему може в ній Ви зуміете приховати свою необізнаність а Задорожний молодець саме на таких молодих грамотних людей ми повинні розраховувати і іх підтримувати
Рейтинг: 2+ -3-
 
любов, 22:43 13 березня 2012 р.
 
Та може такий депутат як Задорожний, чи інший виділити для Дрогобича хоч МІЛЬЯРД! Для нього самого чим більше тим краще. Бо ВІДКАТИ такі депутати отримують вже 40%. А ті в Дрогобичі також радіють, бо роздерибанять решту дощенту! Отак то.
Рейтинг: 3+ 0-
 
До Адвоката, 22:43 13 березня 2012 р.
 
Борис, золоті слова! В Задорожного сидить людина і пише коменти в його сторону, або Місько сам пише себе вихваляє! Але ж яке ВОНО самовпевнене:"Я всьоравно буду депутатом В.Р." хир тобі МІСЬКУ, як і Сендаку, ви двоє похиряли район!
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 22:52 13 березня 2012 р.
 
Задорожній порядна людина. Це дійсно перший обласний депутат який показує ділом свою роботу, а не словами.
Рейтинг: 1+ -5-
 
Політик, 22:57 13 березня 2012 р.
 
Всі ми маємо різні думки, це добре.Переважна більшість коментарів від людей, що знають Михайла. Він далеко не ангел, але не потрібно паскудити людину в тій діяльності де він направду старається. В нього є політичні амбіції, а тому він із шкіри вилізе, щоб скерувати на наш округ чим побільше грошей. І це нормально, так повинен представляти громаду депутат. Ну принаймні в обласній раді кращого представника від нас не було.
Рейтинг: 2+ -1-
 
, 22:59 13 березня 2012 р.
 
Я підтримую М.Задорожнього. ПОзнайомився з ним недавно. Він - дієвий депутат! більшіть депутатів - то ЗЕРО. А він - хоч і запальний але воює. відстоює. І такого треба мати від нашого регіону у ВР. А стаття - ЗАКАЗУХА від одного з кандидатів опонентів Задорожного. І його визначили як мішень - значить бачать серйозного конкурента. І буде ще таких статей - валом. Але від цього Задорожний не постраждає. Бо хто з ним спілкувався або мав справу то знає що то людина діла.
Рейтинг: 0+ -4-
 
Юрій, 22:59 13 березня 2012 р.
 
Розлучений в твоїх словах пахне голубим коліром Регіоналів, якщо тебе все незадовільняє то спочатку сам роби дії та гуртуй людей а не лише пиши.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Переможний, 23:02 13 березня 2012 р.
 
А вас по батькові всіх часом не ЛЕОНОВИЧЕМ кличуть? ГА-А-А? :grin :eek :p
Рейтинг: 3+ 0-
 
До Юрія та інших таких., 23:07 13 березня 2012 р.
 
Я знайю М. Задорожнього - він був би непоганими народним депутатом. Це дійсно депутат з великої букви. Який переживає за свій регіон і робить все для його покращення.
Рейтинг: 1+ -5-
 
Політик, 23:11 13 березня 2012 р.
 
Задорожній переможе усіх і вся. Так тримати.
Рейтинг: 0+ -5-
 
Світ, 23:44 13 березня 2012 р.
 
А навіщо Задорожньому ВР? Якщо він вам шановні такий дорогий, дієвий , дбайливий то невже не краще притримати його на місці ? Не можна розкидуватись таким скарбом ! Бережіть його і не пускайте у те кодло , всяк буває ..Ще асимілюється з регіоналами, і тоді що, -пшик! ?
Рейтинг: 2+ -1-
 
Анжела, 23:46 13 березня 2012 р.
 
Мабуть для того, щоб у майбутньому Анжело Ви з гордістю могли розповідати усім у чкому чудовому місті Дрогобичі Ви живете. 
Гордо могли сказати, що Стрий далеко позаду нас!  
Ось така селяві Анжело.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Світ, 23:52 13 березня 2012 р.
 
Думаєте Світе , що Задорожній панацея від усіх негараздів? Може він яка нова Месія , яку так давно очікує Український народ , а ми його не можемо впізнати?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Анжела, 00:11 14 березня 2012 р.
 
Я не знайомий особисто з п. Задорожним М.М., але виходяи з його постійних виступів, Він залишається професіоналом, патріотом свого краю, бажання і вміння працювати на користь громади, на користь тих людей які його обрали, це завжди стимулює до нових звершень. Звичайно як і в кожної людини яка працює, є помилки, є певні запитання до цієї людини, є також запитання до Задорожного М. Але, враховуючи всі позитиви і негативи, хочу зазаначити, що п. Задорожний М., є: професійна людина, самодостатня, патріотична, самокритична і толерантна. Я, наприклад визначився кого буду підтримувати до ВРУ у 2012р., я з вичайно не агітую, бо навіть як казав вище по тексту, я Задорожнього М. не знаю особисто. Якщо Задорожній М. буде пропонувати свою кандидатуру до ВРУ в 2012 р. то я буду голосувати за нього.
Рейтинг: 2+ -3-
 
, 00:19 14 березня 2012 р.
 
Мій сусід побудував дві псячі будки , одну для мого вихованця , а другу для сусідського. Каже, що тепер з чистою совістю може йти в депутати , а як пройде , то ще одну збудує для бездомної . Молодець . Підтримаємо його!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Анжела, 01:00 14 березня 2012 р.
 
Я не знайомий особисто з п. Задорожним М.М., ... 
Я знаю М. Задорожнього ... 
Ну ви й жартун Михайле Леоновичу. Та якщо чесно- ви знайомі, чи не знайомі з Задорожним? Бо вам чомусь важко визначитися. І ви просто вводите в оману народ. А рука не болить від клавіатури і мишки? А спатоньки вже не пора лягати? :eek :p :grin
Рейтинг: 5+ 0-
 
До Михайла Леоновича, 01:33 14 березня 2012 р.
 
Цей майбутній нардеп крім піару ніц неробит, що зробив в районі за 15 років?, скоро вже в нас ніодного заводу небуде.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Вова, 02:33 14 березня 2012 р.
 
Стаття, як для мене проста заказуха. 
Але одне добре, що Лариса Веклюк побачила хто виноватий в наших бiдах, п. Задорожний вже зробив добре дiло допомiг людинi прозрiти...
Рейтинг: 1+ -2-
 
Володимир, 03:55 14 березня 2012 р.
 
свобода від чого? честі, совісті, гідності...мабудь
Рейтинг: 0+ 0-
 
свобода, 08:40 14 березня 2012 р.
 
цікавий факт - багато людей підтримують М.Задорожного. Видно з коментарів. Хоч і багато на нього наїжджають. це підвтерджує що особа цього депутата не залишає нікого рівнодушним.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Юрій, 09:12 14 березня 2012 р.
 
Фанклуби кандидатів почали працювати. Тому і така активність.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Федис М.Б, 09:29 14 березня 2012 р.
 
цікавий факт для мене що при всій поширеності інтернету у регіоні коментарі пишуть одні і тіж користувачі . Це прикро. Ззовні замітно що регіони та й курус сформували декількох людей які і формують "масовість" думки а між цим губляться коментарі власне реальних користувачів з непроплаченими коментарями.
Рейтинг: 0+ 0-
 
депутат, 09:31 14 березня 2012 р.
 
Цитую. 
цікавий факт - багато людей підтримують М.Задорожного. Видно з коментарів ... 
 
Юрію Леоновичу та всі ж коментарі від БАГАТО ЛЮДЕЙ в тому числі і ваш написані самим Міськом Леоновичем. Так йому вже бідоласі хочеться в депутати ВР. Міську, але для цього не треба було стільки років красти а тепер забивати людям баки :cry :cry :grin
Рейтинг: 3+ 0-
 
До Юри Леоновича, 09:33 14 березня 2012 р.
 
А ви маєте реальні факти що Задорожній крав гроші то дайте, оприлюдніть факти а не мелькайте різні небилиці про нормальну людину тай іншим не забивайте голову. Задорожній молодець і хто би що неговорив він багато зробив для Дрогобичини і йому дісно місце у ВРУ
Рейтинг: 0+ -2-
 
Українець, 10:30 14 березня 2012 р.
 
Ну якщо вже таким як Задорожний місце у Верховній Раді , то нам дійсно капєц.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Виборець, 10:40 14 березня 2012 р.
 
Тут, бачу, багато людей пише про титанічну роботу, яку Задорожний виконав в нашому регіоні... а можна якоїсь конкретікі? Особисто я знаю про дві величезні проблеми нашого району - дорога на Самбір, та дорога на Східницю, і це не жарти, це проблеми, які серйозно впливають на економіку нашого регіону і чомусь тривалий час їх ніхто навіть не пробує вирішити. Може Задорожний не знає про них? Так, будь ласка, деякі дописувачі - його палкі прихільники, повідомьте йому про це...
Рейтинг: 3+ 0-
 
Сергій, 11:04 14 березня 2012 р.
 
Я проаналізував всі коментарі і дійшов такого висновку. Задорожний закінчив свою тут роботу у 00.19. Мусив трохи відіспатися і розпочав знову тут свою роботу у 09.12. Це воїстину титанічна робота і її може виконувати тільки сильна і цілеспрямована людина. він був би дуже потужним депутатом у ВРУ. Але як радить тут один читач то я би рекомендував його не випускати звідси. такі ТИТАНИ нам самим потрібні. пане Михайле не покидайте нас буль ласка. :cry :cry :cry
Рейтинг: 4+ -1-
 
Не Леонович, 11:26 14 березня 2012 р.
 
Зрозуміло , що вам заплатив той, що висить на кожному закаулку. Але ради справедливости потрібно було розмістити і сам звіт Задорожного який тут так розписали і нехай Дрогобичани також аналізують , що правда , а що ні. Чи це , що висить в такому разі не заплатило б грошенят.
Рейтинг: 1+ -3-
 
До Дрогінфо, 13:53 14 березня 2012 р.
 
Багато коментарів про те що сам М. Задорожній пише собі похвалу. Проаналізувавши усі коментарі, а саме ІР адреси - дивно, але усі різні. Відповідно можна зробити висновок, що похвалу сам собі Задорожній не пише, а в дійсності це подяка багатьох людей. 
Усім хто такий скептичний щодо депутатської діяльності М. Задорожнього, пропоную заїхати у будь яке село Дрогобицького району, і запитати чи знають Задорожнього? А люди зразу Вам скажуть, що не тільки знають, а те що він допоміг церкві, допоміг у ремонті школи, допоміг у ремонті Народного дому, ремонті дороги тощо. 
Навчіться критикувати свої дії, дії своїх близьких, а потім починайте оточуючих вас людей.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Правдивий, 14:52 14 березня 2012 р.
 
Що тут незрозумілого. Як Задорожний одним махом заплатив за друк 100000 листівок? тай тих свободівців підпільників, у нього напевнож немало. бо не саміж листівки скакали людям у ящики. то що серед них не знайшлося кілька десятків, щоби тут трохи проконтролювати? Але ви вчитайтеся у зміст. ну някої тобі фантазії, як від справжніх відвідувачів. одне тільки БУ-БУ-БУ, БУ-БУ-БУ. Задорожний хороший, задорожний хороший. Чисто як той попугай. Попка хороший, Попка хороший.
Рейтинг: 2+ 0-
 
До Првливого, 16:05 14 березня 2012 р.
 
Михайле не звертай уваги на ці дописи.Ми тебе підтримаємо у всьому.Ти наш, а свобода це просто прикриття.Ще б Сендака звільнили і ти вже наш дорогенький народний депутат.
Рейтинг: 0+ -2-
 
регіонали на чолі з Дяківим Й., 16:29 14 березня 2012 р.
 
Видно що місцеве болото дуже боїться Куруса. І тушкою обзиває, і регіоналом, а тепер ще і людиною Марчука. Але вже боїться! Певно вже ліпше Задорожний. З ним всьо відпрацьовано. А Курус як прийде, то певно дрантя буде летіти з тих містечкових партійців, патрійотів і перевертнів. Тому так і скиглять!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Авторам, 16:54 14 березня 2012 р.
 
Екс-член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Ігор Курус призначений минулого тижня керівником національного проекту «Відкритий світ», що передбачає підключення 1, 5 млн школярів до інтернету за допомогою освітньої 4G-мережі. Це один з десяти проектів, визначених у серпні президентом Віктором Януковичем першочерговими для реалізації. Про це повідомляє ProUA. 
 
Якщо комусь невідомо - ви ж усі з нетом, подивіться хто є хто.
Рейтинг: 0+ 0-
 
суддя, 17:34 14 березня 2012 р.
 
Точно так би летіло дрантя з перевертнів якби став депутатом Курус, як тепер летить те дрантя з перевертнів, яке обіццяла дерти Свобода як рвалася до влади. а прийшли до влади то зразу ж показали що вони такі самі хапуги як і ті перевертні. бо хрін від редьки не солодший.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Олексій, 17:34 14 березня 2012 р.
 
Їхав власною автомашиною з Комарно на Дрогобич через Волощу. З Волощі до Дрогобича 10 км. їхав 1 год. 40 хв. і прийшов до думки якщоб за совітів була така дорога то відповідального за неї посадили за грати. Тепер знаю кого я мав на увазі.  
"Вона сидить , вони керують"
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 17:57 14 березня 2012 р.
 
Левку! Селом іхати по поганій дорозі погано, зле! А чому ти такий крутизна не зайшов до голови РДА, регіонала з гранатов в руці і не сказав йому, щоб воно завтра, або за тиждень завезло туди асфальт! Що слабо! Тоді не кричи так засильно, бо потривожиш голову РДА, а він має молоду бабу і ше не дай БОЖЕ хопит інфарркт, а я і ти чужих дітей годувати не будемо! Тільки би особняк продав би один з одним на КАРПАТСЬКІЙ вулиці! СЛАВА КПСС!
Рейтинг: 3+ -1-
 
СНАЙПЕР до ЛЕВКА, 19:01 14 березня 2012 р.
 
А, що Дяків Йосип хіба регіонал , та він депутат районної ради від КУНу , щось тут ви пане наплутали.
Рейтинг: 0+ 0-
 
До регіоналів на чолі з Дяківи, 21:54 14 березня 2012 р.
 
А що, між ними є якась різниця? І Метик з КУНу а прислуговує. Вони вже там всі так як свати. Тай сьогодні він в КУНі а завтра в Голубих. А післязавтра ...
Рейтинг: 0+ 0-
 
А що, 22:03 14 березня 2012 р.
 
Так, або Місько посадив за компа кентів, або сам себе вихваляє.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Борис, 22:57 14 березня 2012 р.
 
Зразу видно, що стаття навіть не заказна, а написана добродієм, яким обвішані усі рекламні щити Східниці, Борислава, Дрогобича, Трускавця, Стебника.Напевно, із заздрості, що більше нічого крім "повисіти" зробити не може, лиє бруд на тих, хто хоч щось робить.Пора злазити зі щитів, бо всеодно до київського корита ніхто не допустить.Якщо такий класний господарник -заміни голову райдержадміністрації і піднімай район.Прапор в руки!
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 00:12 15 березня 2012 р.
 
Дрогобичани в черговий раз проголосують за пройдисвіта, бо вони нічого не памятають, говорять на гривню рубель, і за ментальністю комуністи і комсомольці(останні вибори до місцевих рад)і смітять скрізь , дрогобич сміттєзвалище
Рейтинг: 0+ 0-
 
Гість, 07:54 15 березня 2012 р.
 
Підскажіть що краще вибрати чужого, але не тушку , чи свою рідну тушку?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Вова, 19:23 15 березня 2012 р.
 
Михайло Задорожний перший депутат обласноі ради який дбає за Дрогобич завдяки йому відремонтовані вулиці Стрийська Трускавецька і багато других вулиць відстояв кошти на шпиклір 100 тис.грив.А де були екс-депутати Ваврин та Байса вони нічого доброго за 20 років депутатства не зробили для нашого регіону
Рейтинг: 1+ -4-
 
патріот, 21:59 15 березня 2012 р.
 
п.Михайле не слухай оті бздури а краще переймися прблемами заводів у м.Дрогобичі, нпз-галичина стоіть працівників скорочують, з 1500 залишилося 750 нафту з карпатського регіону вагонами вивозять в Кременчук а на завод привозять нафтопродукти, це уже не завод а нафтобаза скоро поріжуть на металолом Коломойський робить усе щоб знищити нафтопереробну галузь на Галичині.Долотний завод також почали різати не працює 4місяці скоро йому гаплик склалося враження що купили його щоб знищити росіянам конкурента.Крановий має заборгованість по зарплаті 3 місяці.Газова аппаратура місяць працює три стоіть.З великого промислового міста село в якому тільки торгують.Де депутати міськоі та обласноі рад, де кроки рятувати підприємства.
Рейтинг: 1+ -1-
 
товариш патріота, 22:43 15 березня 2012 р.
 
Федис, дорогенький дай душу вилити! Дві цсуки в рацоні Сендак і Задорожний! На вила двох і до ЯНУКОВИЧА під ноги кинути, до яких пір район має терпіти?
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 00:48 16 березня 2012 р.
 
Ліпши вибрати такого, який буде лобіювати інтереси району і буде знати як то робити. , А не бігати по селах і кричати, шо виділив з бюджету 3 тисячі, але клята влада вкрала. Ше жалітисі, шо йому всі заважают і закликати до чергової революції. Вже сі наіли революцій. Треба думати, як далі жити! Бо ті хто закликають до революцій дориваютсі до корита, а потімі ше нас доют!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Вові, 06:03 16 березня 2012 р.
 
Дрогобицький "УДАР" нокаутує Задорожного в першому раунді виборів до ВР. Кличко заслуговує на цю перемогу!
Рейтинг: 1+ -1-
 
Дерек Чісорa, 15:02 16 березня 2012 р.
 
ЛЕВКУ з Волощі до йокеяну двачіть кільометрів.А ти напевно йшов пішки сильно пьяний на півперик.Або іхав конякою..
Рейтинг: 0+ 0-
 
дорко, 10:28 18 березня 2012 р.
 
а я буду підтримувати регіонала по мажоритарці! бо тих запроданців "демократів" занадто багато розвелося і толку з них ніякого один словесний понос!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Віра, 16:18 18 березня 2012 р.
 
Поважаю Свободу але за шахрая Задорожного голосувати
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 14:55 13 серпня 2012 р.
 
М.Задорожний людина яка за своїми плечами має багато добрих справ .він і надалі буде займатися добрими справами .доречі його жінка Оля Задорожна могла б балатуватися у депутати -вона підготовлена до якісної роботи =чесна виважена грамотна віруюча дрогобичанка!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Лена Дрогобич, 16:29 01 квітня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)