Програма кандидата у ректори Скотної Надії Володимирівни |
Новини | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02.04.2012 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдяки зусиллями професорсько-викладацького колективу, навчально-допоміжного персоналу та працівників інших структур Дрогобицький державний педагогічний університет став навчальним закладом IV рівня акредитації, визнаним у сфері професійної підготовки педагогічних кадрів для регіону та України в цілому. На сьогоднішній день ДДПУ ім. І.Франка є єдиним педагогічним університетом у нашому регіоні. Він зберіг своє первісне призначення - готувати вчителя, зберіг свій національний характер та духовний стержень. Мета університету - осередку освіти та науки, духовності і культури - це формування особистості педагога, небайдужого до національної освіти, національних інтересів, традицій, педагога, який великою мірою відповідає за долю нації.
Подальший розвиток університету повинен відбуватися відповідно до світових тенденцій розвитку і формування нових стандартів якості національної освіти. Наша мета -збереження традицій та примноження здобутих досягнень трудового колективу, розвиток усіх напрямів науково-педагогічної діяльності на інноваційній основі, розбудова відкритого демократичного вищого навчального закладу європейського рівня, здатного на конкурентній основі надавати освітні послуги згідно з вимогами Болонського процесу. ДДПУ має стати університетом, в якому найвищими цінностями будуть академічні свободи і партнерство викладачів та студентів. З огляду на це, а також спираючись на високий науково-педагогічний потенціал університету, його традиції уважаємо за необхідне сконцентрувати увагу на розв'язанні таких завдань: 1. Удосконалення організаційної структури університету. Основні компоненти змісту цієї сфери діяльності такі: ■ Впровадження демократичної моделі управління університетом, яка б передбачала рівну участь у прийнятті рішень усіх зацікавлених структурних підрозділів, насамперед кафедр - основних складових організаційної структури університету. ■ Формування ради освітянсько-громадських партнерів з числа представників закладів освіти та громадських організацій, які б забезпечували участь у навчальному процесі громадськості. ■ Створення постійної комісії оцінки якості та ефективності діяльності університету з числа найбільш авторитетних представників професорсько-викладацького складу. ■ Уведення в практику роботи керівництва університету щоквартальних зустрічей з працівниками та студентами. їх метою буде ознайомлення членів університетської громадськості з актуальними завданнями забезпечення функціонування університету, а також з проблемами та потребами університету, і бачення шляхів їх розв'язання. ■ Подальше ефективне використання сучасних інформаційних технологій в управлінні університетом: удосконалення і розробка баз даних, які забезпечують реалізацію всіх головних управлінських завдань (планування роботи, прийняття ухвал, розповсюдження інформації) і задовольняють інформаційні потреби споживачів - студентів, викладачів, працівників інших підрозділів. ■ Створення асоціації випускників університету для зміцнення зв'язків з випускниками, і водночас, можливо, коригування окремих питань практичної підготовки педагогічних кадрів з метою підвищення їх фахового рівня, для активізації спонсорської діяльності, залучення висококваліфікованих фахівців з числа випускників до участі в навчальному процесі та наукових дослідженнях, до організації виховної роботи та дозвілля студентів. ■ Безперервний процес презентації ДДПУ ім. І.Франка в Україні шляхом, підтримка іміджу університету. 2. Навчальна та навчально-методична робота Основні завдання цієї ділянки роботи: ■ Підвищити якість підготовки фахівців з усіх напрямів і форм навчання з метою забезпечення конкурентоспроможності випускників університету на ринку праці. ■ Переорієнтувати всі структури університету з оцінки їх діяльності за формальними показниками, на високу якість підготовки фахівців. ■ Впроваджувати для студентів організацію навчання через: індивідуальні програми з метою отримання ними додаткових спеціальностей як в ДДПУ ім. І.Франка, так і в інших вищих навчальних закладах. ■ Розпочати впровадження дистанційної форми навчання і університеті. ■ Ініціювати укладання й реалізацію угод про обмін студентами та викладачами між університетами України. Це позитивно вплинуло б на якість викладання, налагодження наукових зв'язків, обмін досвідом роботи, сприяло б консолідації нації. Якщо Болонський процес сприяє мобільності студентів і викладачів між країнами, то ця пропозиція є одним із шляхів реалізації мобільності студентів і викладачів у середині нашої країни. ■ Розробити програми організаційної та інформаційної роботи зі студентами та аспірантами щодо продовження навчання за кордоном. ■ Створити ефективні інтегровані навчальні плани-комплекси у складі університету та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації для збільшення наборів студентів за скороченими програмами. ■ Зробити довузівську підготовку вагомою ланкою структури університету. ■ Розробити систему ефективних заходів спрямованих на суттєве поліпшення профорієнтаційної та агітаційної роботи серед випускників шкіл шляхом створення постійно діючого центру профорієнтації. ■ 3 метою якнайшвидшої адаптації вчорашнього випускника ЗОШ до умов навчання в стінах університету створити систему Студент з особливою опікою студентів І курсу, а це забезпечить оперативне надання студентам максимального обсягу інформації стосовно організації навчального процесу, студентського життя, працевлаштування. ■ Налагодити рекламу наших наукових та навчально-методичних видань у вищих педагогічних закладах та їх вільний продаж у кіосках університету. Для цього розповсюджувати тематичний план редакційно-видавничого відділу університету на наступний навчальний рік у вищих і педагогічних навчальних закладах України. 3. Наукова робота та міжнародна співпраця. Основні віхи її такі: ■ Створити умови для наукового зростання кожного викладача університету. ■ Підтримувати розробку та впровадження програм комерціалізації результатів наукових досліджень та ефективного використання наукових і науково-методичних праць та педагогічних технологій на різних освітніх рівнях. ■ Наблизити тематику фундаментальних і прикладних тем кафедральних НДР відповідно до основних пріоритетних наукових напрямів досліджень України. ■ Домогтися разом з відповідними факультетами та випусковими кафедрами відкриття спеціалізованих учених рад із захисту кандидатських та докторських дисертацій за напрямами: філософія, філологія, фізика напівпровідників. ■ Розробити програму "Кадри", чітко спланувати підготовку висококваліфікованих викладачів з ученими ступенями та званнями, створення системи підвищення кваліфікації викладачів з проблем удосконалення, як навчально-методичної так і наукової роботи. ■ Активізувати подання запитів на держбюджетне фінансування НДР із загального та спеціального фондів із усіх основних пріоритетних наукових напрямків досліджень університету: педагогічних, психологічних, соціологічних, мовознавчих, природничих, екологічних та інших. ■ Активізувати участь професорсько-викладацького колективу університету у міжнародних освітніх і науково-дослідницьких програмах, проектах, грантах. ■ Інтенсифікувати міжнародну співпрацю з іноземними навчальними закладами, а також дослідницькими осередками з метою скерування бакалаврів та магістрів на навчання, а науково-педагогічних працівників - для наукового стажування та обміну педагогічним досвідом. ■ Удосконалити та урізноманітнити шляхи підготовки фахівців у нашому університеті з урахуванням програм вишів-партнерів як в Україні, так і в зарубіжжі. ■ Підтримувати розвиток чинних та формування нових наукових шкіл. ■ Створити галерею почесних докторів, ректорів та заслужених професорів ДДПУ. 4. Фінансування університету та навчально-матеріальна база ■ Продовжувати і надалі прозору фінансова діяльність навчального закладу: маємо на увазі передусім щорічне затвердження вченою радою кошторису витрат та заслуховування звітів щодо його виконання, а також щорічну публікацію кошторису закладу в університетській газеті. ■ Удосконалювати експлуатацію матеріальної бази університету, проводячи ремонтні роботи в навчальних корпусах, гуртожитках і на території університету. ■ Передбачити виділення коштів для внутрішніх потреб кожного факультету, інституту для проведення конференцій, видання наукових збірників, навчально-методичної та наукової літератури, наукових стажувань тощо). Розпорядником цих коштів може бути Рада факультетів. ■ Для поліпшення фінансування освітньої діяльності університету додати одним із посадових обов'язків проректора з науки та міжнародної співпраці вважати збирання інформації про гранти й організацію участі студентів та викладачів у цих грантах. Підтримувати викладачів у процесі отримання грантів за наукові та методичні розробки. Забезпечити фінансову та моральну підтримку викладачів, які одержали гранти за науково-педагогічні досягнення. ■ Створити на кожному факультеті аудиторії з вільним доступом до мережі Інтернет. ■ Створити на базі бібліотеки сучасний центр наукової та загальноосвітньої інформації, з доступом до науково-методичних та інших баз даних. Обладнати читальні зали бібліотеки сучасними комп'ютерами з вільним доступом до мережі Інтернет. Забезпечити читачам бібліотеки безкоштовне копіювання документів. ■ Розробити концепцію цифрової бібліотеки та її філій на факультетах університету. 5. Соціальна сфера ■ Поліпшити побутові умови у студентських гуртожитках, розширити можливості для студентської художньої самодіяльності та занять спортом (зокрема затвердити цільові програму "Гуртожиток" з метою покращення умов проживання). ■ Створити біля гуртожитків майданчики з тренажерами. ■ Постійно морально і матеріально підтримувати колективи художньої самодіяльності і спортивні команди університету, які гідно представляють університет у нашому місті, області в Україні і за рубежем. ■ Підтримати клопотання студентського капелана про будівництво на території університету християнської каплиці, як основи духовного зростання студентської молоді. ■ Розробити разом з громадськими організаціями, відповідно до Статуту університету систему морального та матеріального заохочення працівників, відзначення їх галузевими та урядовими нагородами за вагомий внесок у підготовку педагогічних кадрів та розвиток університету. Наше прагнення - підтримувати і розвивати в університеті атмосферу сприяння науково-педагогічному пошукові і творчості, постійна увага до потреб і запитів професорсько-викладацького складу інших категорій працівників та студентів, наше устремління зробити все для фахового та громадського становлення та зміцнення національної педагогічної інтелігенції. Переглядів: 5258
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)