Відкриття сезону закінчилось трагедією

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Оксана Каспрук   
28.05.2012
Річка Останні вихідні цієї весни дрогобичани проводили по-різному. Хтось "відпочивав" з пультом на дивані, а були й ті, хто прагнули активно провести час. Саме такі, у неділю, 27 травня, прийшли на відпочинковий комплекс "Залісся" відкривати літній сезон. Було шумно і весело, публіку розважали професійні діджеї. Не обійшлось без зіркового гостя. Сюди завітав фіналіст телевізійного вокального шоу "Голос країни – 2" Назар Савко.

Та свято було затьмарене трагедією. В озері потонув 41-річний Степан Козар, житель села Лішня. Пошуки тіла розпочалися о 20:00. Про це повідомив начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій на цивільного захисту населення Микола Летнянчин на щотижневій нараді міського голови. 

Сезон ще не встиг розпочатись, та й погода була зовсім не сприятлива для того, щоб влаштовувати купання. Та, мабуть, трохи "підігрітий" алкоголем чоловік все ж вирішив, що йому "море (а в даному випадку - озеро) по коліна". Як результат – трагічна смерть, якої можна було уникнути. Хоч уже, мабуть, правила безпечного поводження у подібних місцях відомі усім, та, можливо, є люди, що живуть за принципом: "правила існують для того, щоб їх порушувати". Тому, на жаль, періодично відбуваються подібні нещастя.

Знайдуться і такі, що будуть стверджувати, що нещасні випадки на "Заліссі" (траплялися трагедії і у минулі роки) пов’язані з тим, що саме озеро розташоване на місці поховань. Та як би там не було, людського життя уже не повернути, тому будьте обережними, де б ви не були. Життя дається лише один раз.

Переглядів: 11254

Коментарі (71)
 
Велика біда, коли ЛЮДИНА в 41 рік ! загинула! Не буду тут писати багато, але видно що, огородити дане озеро з вказівними знаками, що купатися в ньому - СУВОРО ЗАБОРОНЕНО! Обнести озеро маленьким парканчиком - головне ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ! Такий випадок колись стався на Дрогобицькому сользаводі! Діти перелізли через паркан, чи там була дірка ! на територіі був котлован глубокий і не огроджений, і дитина утопилася! Навіть в той час, була порушена кримінальна справа - порушення Правил техніки на територіі заводу! А як було далі - не знаю!
Рейтинг: 9+ -1-
 
резидент, 15:11 28 травня 2012 р.
 
Власники "Залісся"пішли дуже простим шляхом - замість того щоб організувати купальну зону і відповідну службу рятувальників, а на це треба витрати гроші, понаставляли забороняючих табличок і умили руки. Поряд з озером на повну працює ресторан, в якому активно "підігріваються" алкоголем відвідувачі. Це доволі вибухонебезпечне поєднання води, літньої спеки і алкоголю, що може не одноразово давати такі результати. Тому, Танчукам треба подбати за тих своїх клієнтів яким вони створили умови щоб захмеліти, щоб той не ліз до води. Табличками тут не допоможеш.  
І друге, Оксана пише що було шумно і весело, а запитайте в місцевих мешканців, як їм було, коли після десятої вечора музика гриміла на повну катушку і заснути чи приспати дитину було просто неможливо. 
Навряд чи хтось з тих хто весело бавився, хотів би мате таке щастя у себе під будинком протягом усього літа.  
І останнє, складається враження що власники забули що вони обіцяли коли брали в оренду озеро - що це мало бути місце відпочинку на воді для дрогобичан, а діє те що приносить гроші - ресторан і дискотека на повітрі.
Рейтинг: 34+ -1-
 
Ш. Холмс, 15:37 28 травня 2012 р.
 
Дискотеку давно треба заборонити, або проводити до 21.00 год. Вся Самбірська, Франка та довколишні вулиці потерпають від гучної музики. Люди мають право на відпочинок, але не такою ціною.
Рейтинг: 32+ -2-
 
Жителька Самбірської, 16:51 28 травня 2012 р.
 
Компанією сиділи за столиком тому мав нагоду трохи спостерігати за дійством... 
По перше, біда сталась на протилежному боці озера від самого комплекса, тому винити комплекс - вважаю недоречно.Ні пляжу, ні місця для купання там НЕМА, здалека взагалі це місце нагадує дамбу з шлюзом. 
По друге підкажіть що можна пояснити свідомосформованому чоловіку, якому вже 41 рік ? 
Винити когось в даному випадку -БРЕД!  
Погода -не для купання, температура води також, місце одне з "найглухіших" біля озера, а бути нянькою 41-річному мужчині теж не доречно. 
Та й назву статті вартувало змінити не "Відкриття сезону закінчилось трагедією " на "в день відкриття сезону сталась трагедія".
Рейтинг: 25+ -6-
 
, 16:59 28 травня 2012 р.
 
Шановний, гість, повністю з вами згідна. Треба також врахувати , що довкола озера стоять таблички - "купатись заборонено".
Рейтинг: 9+ -5-
 
Юлія, 17:21 28 травня 2012 р.
 
а в сезон чи будуть рятівники на озері і чи буде підготовлена пляжна зона як належить...а за цей випадок з організаторів може і сісти хтось .. хоча..
Рейтинг: 6+ -3-
 
sens, 17:49 28 травня 2012 р.
 
Знайшовся такий, що нагадає не тільки про нещасні випадки, а й про те що неодноразово виступи відомих виконавців і концерти зривалися через буревії, град та шквалисті вітри, хоча "нічого не віщувало" - то може пора задуматися що танці на могилах нічого доброго людям і місту принести не можуть. Одна з народних цілительок проїжаючи повз залісся сказала що "місце тут якесь... недобре". Самі поховання не є причиною, важливо те що зараз відбувається над ними. І якщо ви хреститесь проходячи повз церкву і берете шлюб у священника а потім їсте шашлики і танцюєте на цвинтарі - гріш ціна вашій вірі і не дивуйтеся невдалим поворотам у своїй долі.
Рейтинг: 16+ -4-
 
Микола, 18:01 28 травня 2012 р.
 
Трагедія, що сталася - то окрема тема. Але зовсім недобре, коли гульбан продовжуєтьтся, не зважаючи на смерть. 
Гроші перемагають мораль. 
А де ж совість у організаторів цих шоу? 
Адже ви не даєте відпочивати жителям сусідніх вулиць. А їм зранку на роботу, декому вести пасажирів у далеку дорогу. І як такий водій повинен себе почувати? Хто буде відповідати, як станеться аварія? Є у вас совість, організатори?  
Є на цих організаторів управа, владо? 
Ганьба!
Рейтинг: 22+ -2-
 
..., 18:25 28 травня 2012 р.
 
Панове, ми заради збагачення для когось і для прикриття забаганок псевдо еліти придумуєм різні бздури. Тут все просо: орендуєш такий комплекс неси повну відповідальність.Прокуратура знає при бажанні, як поставити вимоги згідно закону. А всі коментарі, що ми івони хороші це бздури скоробагатьків місцевого розливу.Хлопці, ви не господарі життя .а прості смертні.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Страх, 18:52 28 травня 2012 р.
 
Микола правий: людину втопила горілка. Шашлики тут ні до чого: їх зараз собі мало хто може дозволити. Коли рекламують горілку- стає не по собі. Коли бачиш довкола храмів тьму забігайлівок, а то- й цілі "розважальні комплекси"- стає не по собі. Краще б довкола храмів було стільки спортивних площадок, які... згодом не перетворилися б на забігайлівки на свіжому повітрі. Зрештою, кожна людина- в самій людині. Є розум, котрий і має керувати людиною. Якщо він там є, звичайно. Пити- дурнувата манорія, котра нікого ще не вивела на добрий шлях. Рекламувати питво- злочин перед нацією. Торгувати ним- звичайний бізнес, на грані злочину. При тому, що і виробники спиртного, і торгівці ним дуже добре знають, що це- недобре, вони продовжують примножувати площадки на цвинтарях. Краще б справді- примножували спортивні площадки!
Рейтинг: 10+ 0-
 
hi, 19:11 28 травня 2012 р.
 
Шановні дрогобичани! Та вам би хіба язиками плести, уже почались теми- гроші, віра, політика.Вибачте, але "молотите" всьо підряд, хіба вам дали зачіпку і " обливаєте брудом", навіть якщо не стосується теми.Єдиний хто тут щось і путнє написав так це Гість.Людині був 41 рік, це уже свідома людина щоб розуміти що лізти у воду в такий час це безглуздо, а ви в цьому починаєте звинувачувати власників.Та радуйтесь, що є таке місце в цьому місті де красиво, де можна відпочити, де люди стараються для людей, де організовується стільки концертів, свят.Це ж робиться усе для нас, добре, що Дрогобич не стоїть на місці, а вам тільки би поговорити.
Рейтинг: 9+ -9-
 
o, 19:58 28 травня 2012 р.
 
у мене уже 5 покоління проживає біля Залісся! пра бабуся розповідала як "фірами" на поле звозили трупи під час війни! Звичайно , що ця негативна енергетика дає про себе знати! Сам комплекс ідея хороша, але дискотеки до пізньої ночі...У мене малесенька дитина-присипити НЕМОЖЛИВО під цей шум! Та й продовжувати гуляти коли знайшли труп - ЦЕ ВЖЕ ЗАНАДТО! У ВСЬОМУ ПОВИННА БУТИ МІРА!
Рейтинг: 25+ 0-
 
, 20:20 28 травня 2012 р.
 
Підтримую думку людей, що смерть людини - це трагедія але звинувачувати власників Залісся в смерті - абсурд . Що означає, "звяли озеро в оренду - несіть відповідальність". За таким принципом всі автовиробники мають нести відповідальність за смерть на дорогах. Бо один сів пяний за кермо, інший купив права а решту вважають себе гонщиками. Так, керівництво Залісся має зробити висновки, як щодо гучної музики так і щодо більшого контролю за водоймою. Але коли людина пяна її контроль не зупинить.  
Панове, якщо ви знаєте, що будете пити біля озера і вас ймовірно потяне до води - одівайте на себе зразу рятівний жилет або надувне коло-качечку і йдіть "бухайте".  
Співчуваю родині загиблого, це страшна трагедія але вона має черговий раз нагадати людям, що вода це не забавка. Тим більш, що того дня коли трапилась трагедія, був прохолодний день і купатися міг тільки пяний чоловік. 
Сподіваюсь на цьому сумна статистика на водоймах України припиниться .
Рейтинг: 10+ -3-
 
реаліст, 21:07 28 травня 2012 р.
 
Следствие ведут! Враг будет разлит! Победа будет! Если зальют водкой асфальт на дорогах и исчезнут ямы- это еще не показатель. Стрелочников искать не будут. Виновные- пойдут на "дискотеку" в совершенно другом месте. Языками не плетут- это не лапти, но МНЕНИЕ ВЫСКАЗЫВАЮТ, на то она и есть- свобода слова. Отдыхать никто не запрещает- ум надо включать, а также- честь и совесть, а не топить их в водяре, а тонуть- в воде. Жизнь дается не для этого!
Рейтинг: 3+ 0-
 
знатоки, 21:16 28 травня 2012 р.
 
місце озера відоме ще з 60-х років минулого століття. Ще тоді дітьми ходили на толку , і там було видно могили. Задумали вирити "дрогобицькеморе"-=постіно там гинуть люди в тому " морі"
Рейтинг: 14+ 0-
 
дзенЯ, 21:41 28 травня 2012 р.
 
ТАК! ДОРЕЧІ місцеві жителі, ті хто давно вже тут проживає, ніколи там не купаються!
Рейтинг: 15+ -1-
 
, 22:00 28 травня 2012 р.
 
Про які ви вказівні знаки говорите біля озера.В Дрогобичі люди читати не вміють і знаків не розрізняють.Там потрібно було строго огородити або охоронців виставити по периметру водойми.Кращий варіант огородити.А ті хто винять адміністрвцію залісся нехай подивляться в зеркало на себе які вони є.Тут адміністрація ні в чому не винна винен той старий тугодум якому в 40 захотілось на дискотеку сходити.Дискотека зроблена для молоді а не для тьоть і дядів.нехай біля телевізора сидять і ретро слухають
Рейтинг: 3+ -8-
 
ЦСО Альфа, 22:16 28 травня 2012 р.
 
дзенЯ, а де не гинуть?хоч одне таке озеро знаєте?
Рейтинг: 2+ -7-
 
Юля, 22:18 28 травня 2012 р.
 
Шановні звукофоби якщо вам мішає музика спати чи ви потерпаєте від музики яку включають раз на місяць тоді раджу вам переселитись в інше місто якщо вам тут неподобається.Це ваші проблеми ось і вирішуйте їх самі а не находіть крайнього.Або сіна у вушні раковини насуньте і буде вам радість на старість
Рейтинг: 5+ -23-
 
Повстанець, 22:24 28 травня 2012 р.
 
В одного на території людина загинула , а гульбище продовжувалось . другий - збив людину і втік! Мажорчики місцевого розливу рулять...
Рейтинг: 17+ -1-
 
мама, 22:35 28 травня 2012 р.
 
У тебе зовсім розуму немає. Як будеш таку голосну музику слухати, то оглухнеш без сіна. 
А до старості не доживеш.
Рейтинг: 15+ -1-
 
псевдо повстанцю, 22:40 28 травня 2012 р.
 
До IP: 37.19.159.242 
Якщо ти будеш таку голосну музику слухати все життя кожний день то оглухнеш а якщо раз на місяць то нічого не буде.У тебе розуму немає.якщо ти за верстатами робив і слух втратив то прошу не винити тут музику а своїми розумовими звивинами краще порухай.Допомагає!
Рейтинг: 2+ -16-
 
Повстанець, 22:44 28 травня 2012 р.
 
А шо: вам тут писати можна і до першої ночі, і вже о 7.08, а нас- на сіно? Що ми там- танцювати маємо? Хто на кому?
Рейтинг: 1+ -4-
 
Малолєтка, 22:44 28 травня 2012 р.
 
Підтримую Повстанця! Правильно каже вам ж не крутять там цілодобово музику кожень день! а деколи можна й відпочити.. 
Ті кому музикка заважає :Спробуйте і самі туди колись сходити ...повеселитися трохи...
Рейтинг: 3+ -8-
 
+1, 00:14 29 травня 2012 р.
 
топитися будуть все частіше- ве 5 років у місті не вчать плавати-ні школярів, ні дорослих. а при совдепії у школах був обов"язковий залік для дітей по плаванню. басейн не працює давно, вчити нікому. а як ще недавно було добре, приїхали великі спортсмени, діти брали приклад. тепер беруть приклад пити пиво.
Рейтинг: 20+ 0-
 
з того берега, 00:18 29 травня 2012 р.
 
2 /zajka, 22:00 28 травня 2012 р. 
 
саме так Зайчик-=- колись на толоці було невеличке озеро , протока із лісу була, і могильник небув розритий під "дрогобицьке море".Ми там некупались коли " море "стало.
Рейтинг: 6+ 0-
 
дзенЯ, 01:46 29 травня 2012 р.
 
Прочитав усі коментарі. Вражає те, що достатньо багато байдужих людей проживає у Дрогобичі. Вважаю те, що можливо ніхто з так званих КОМЕНТАРІСТІВ не є чесним перш за все - перед собою! Чому?  
Якщо б ви усі переймалися проблемами міста, а не лише власними Ви б не допустили таких жахливих подій у своєму місті! Не потрібно лише «піднімати» проблему утопленика, а необхідно підняти усі проблеми, які спонукають до таких дій наших можновладців та мажорів. Можливо власне ВИ і є тою особою яка і надає змогу вищеозначеним особам творити безлад у нашому місті, а..!
Рейтинг: 3+ -7-
 
Олег, 09:20 29 травня 2012 р.
 
там ще не один потоне.не треба будити померлих.
Рейтинг: 8+ 0-
 
поважаю предкiв, 11:48 29 травня 2012 р.
 
Потонула свідома доросла людина. Це правда. Але скільки недосвідченої ще молоді, підігрітої алкоголем, може наражатися на небезпеку. (І не тіште себе думками, шановні батьки, що ваша дитина не піде з компанією бодай колись на "Залісся"! Чи часто ви знаєте. де проводять дозвілля ваші діти?! ) Власники комплексу повинні зробити висновки і вжити посильних заходів. Бо Бог усе бачить, і бізнес на біді, як і своє щастя - не побудуєш!
Рейтинг: 6+ -1-
 
Леся Грек, 15:41 29 травня 2012 р.
 
До кінця літа побачите, що ще трапиться!
Рейтинг: 5+ 0-
 
2012, 16:54 29 травня 2012 р.
 
Була на тому заліссі.Чому так багато оголених "торсів"/скульптур? Може там хтось чимось стурбований... Але ж кругом діти... 
Який несмак!
Рейтинг: 5+ -2-
 
ірчик, 17:01 29 травня 2012 р.
 
шановний народ, Залісся це комплекс для відпочинку в ресторані, на пляжі, там шашлик, а от купатись там нізащо, коли ви вже усвідомите ...звичайно там шикарне озеро, так і хочеться залісти, але перед тим подумайте..добре..є один плюс, парку Василєва немає, озеро закрили, а на Заліссі є лодки, катамарани, краще сядьте з половинкою, пливіть полюбуйтесь природою, за одно і загар буде..тільки некупайтесь..а на рах.дискотеки то жителі мають карточки на скидку..щось таке чув, але чи правда..
Рейтинг: 1+ -2-
 
Ігор, 17:12 29 травня 2012 р.
 
Яка там скидка 5%.то що скидка.Справжня скидка це 20% і більше
Рейтинг: 3+ -1-
 
Беркут, 17:47 29 травня 2012 р.
 
Скидка на заходи? перший раз чую! Я маю пропуск! Але він дійсний лише на звичайні дні! Що за скидка? Хто знає?
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 18:27 29 травня 2012 р.
 
Бачу Танчуки заворушились і тут починають виправдовуватись про те, що в місті більше немає таких відпочинкових комплексів, що жителі мають скидки на вхід. Скажіть панове Танчуки - коли музика кричить на повну катушку, і моя маленька дитина від того починає здригатися- то про яку скидку на вхід ви говорите, кому вона потрібна, якщо потім на заспокоєння дитини йде більше нервів чим тої скидки.Якщо Ви хотіли зробити таку дискотеку-то необхідно було вибирати інше місце, а не спальний район. І повірте, тут на всіх прилеглих вулицях ваш бізнес всі проклинають, і тільки тішуться коли стаються такі випадки зі смертю, коли Янукович до Вас приїжає бізнес забирати. Бажаю Вам всіх-всіх негараздів.
Рейтинг: 6+ -2-
 
, 19:47 29 травня 2012 р.
 
Був того дня на Заліссі. Якшо чесно, то музика так тихо грала, шо відійшовши до колиби майже не було її чути! Так шо, не треба розказувати, шо на Самбірській діти заснути не можуть! Взагалі таке дійство має тривати до 3 а то й 4 ранку.А не до 12. 
І ше про інше місце..Цікаво послухати вашу думку: де ви б зробили таку дискотеку? вивезли б людей в поле...чи десь за Броницю?...чи за Меденичами? де? думайте перш ніж шось сказати!
Рейтинг: 3+ -5-
 
Installer, 20:22 29 травня 2012 р.
 
- "музика так тихо грала, шо відійшовши до колиби майже не було її чути! " 
Installer уже оглух... 
- "не треба розказувати" 
як же глухому розкажеш?
Рейтинг: 3+ -2-
 
музика так тихо грала, 20:38 29 травня 2012 р.
 
До тебе 111 і до всіх хто має маленьких дітей і яким вони десь... 
 
Згідний з Повстанцем .Якщо неподобається що шумить музика раз на місяць тоді валіть з Дрогобича на всі чотири сторони.Вас тут ніхто нетримає.У інших містах таке "Залісся" на кожній вулиці є і музику там кожний день крутять і голосніше чим тут і чомусь ніхто не жаліється.Це ви тут тільки нюні вмієте розпускати."Дитина неможе заспати" Просто ви невмієте її заколисати і поводитись правильно з дитиною.Чомусь коли на Наливайка будинки будувались і шуми від ремонтів були я в 15 років міг сестру ще й в день заколисувати.Шуми від ремонтів а ще коли над тобою ремонт це в 1000 разів гірше будь якого залісся. 
 
 
"Немає такої дитини яка незасипає є такі батьки яким дитина десь в одному місці і вони шукають сторонніх причин" 
П.С. Мій вислів
Рейтинг: 5+ -10-
 
Беркут, 21:13 29 травня 2012 р.
 
До Беркута! таку єрість може нести лише та людина , яка не має власних дітей або зовсім не брала участі у їх розвитку! Співчуваю вам Беркуи і Повстанець!
Рейтинг: 5+ -2-
 
, 21:57 29 травня 2012 р.
 
А на рахунок шуму. Коли іде ремонт чи інші роботи то дитина, яка росте в такій обстановці -АДАПТОВУЄТЬСЯ! А коли дитина звикла засипати у тишині, а тут такий шум раптовий, то це безумовно великий стрес для маленькогО ОРГАНІЗМУ!
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 22:00 29 травня 2012 р.
 
Будеш мати свої діти (якщо будеш мати), тоді перечитаєш усе тобою написане і щось зрозумієш. А поки що пий пиво і слухай бум-бум-бум...
Рейтинг: 7+ -1-
 
беркуту, 22:26 29 травня 2012 р.
 
Оголені торси можуть свідчити лише про одне- естетику мистецтва тіла та красу душі. Найкращий твій одяг, людино, є шкіра твоєго тіла. А якщо хтось думає лише про нижче пояса- то такий у нього рівень культури. Думати треба головою, а не запасними яйцями. Замахали своєю примітивністю!
Рейтинг: 2+ -3-
 
Торс, 22:27 29 травня 2012 р.
 
Вийшла на балкон. Думала насолодитися нічною тишею, а "наслуховуюся" п"яної горлопанії з парку біля Нар.Дому. Нащо там отой кабак- дітей споювати?
Рейтинг: 5+ 0-
 
Сусідка з балкона, 22:33 29 травня 2012 р.
 
"беркуту" - з таким рівнем інтелекту, доброзичловості та поваги як у тебе, хлопче - тобі пряма дорога у той беркут що пенсіонерів обирає штрафуючи за непристебнутий ремінь безпеки.
Рейтинг: 6+ -3-
 
Василь, 22:36 29 травня 2012 р.
 
почитавши все, скажу одне : покоління українців росте недостойне своїх славних прадідів ! якби вони встали та й подивилися, у що перетворили їх землю люди, то плювалися би і з сорому знову в землю лягли, аби не бачити нашого бурхливого сьогодення ! встид і сором на людських костях влаштовувати танці ! але у світі, де правлять розумом гроші, це нормально.то ж не скаржтеся, що ваше покоління вже прокляли ваші пращури . :cry :cry :cry :cry :cry
Рейтинг: 5+ -1-
 
Правда, 00:06 30 травня 2012 р.
 
погоджуюся з правдою.люди схаменіться! ви лелите до того залісся як собаки павлова а наступною жертвою може бути хтось з вас ви про це не думаєте?
Рейтинг: 1+ -1-
 
Kristina, 01:51 30 травня 2012 р.
 
я перечитала усі коменти і згідна з обома сторонами...власники Залісся були не праві, що продовжували дискотеку при тому що померла людина, до того ж на їхньому участку..і звісно можна зрозуміти жителів сусідніх вулиць...проте! люди так довго чекали літа...побудували собі плани на цей вечір, заплатила гроші і мали право повеселитись! бо чесно...в цьому Дрогобичі більше немає шо робити! єдине чим можна зайнятись для відпочинку так це піти на дискотеку на Залісся.якшо це спричиняє не комфорт деяким людям-то про це повинні дбати власники, а не люди які прийшли просто гарно відпочити
Рейтинг: 7+ 0-
 
Слухач, 11:41 30 травня 2012 р.
 
Що я зрозумів з всього написаного: 
1. Власники Залісся мають дотримуватись законодавства - о 22 год припинити будь-яку голосну музику, бо шум після цієї години є правопорушення і міліція має за це карати. 
2. Місця масового перебування людей біля води, незалежно тверезих чи ні, мають мають бути забезпечені не тільки табличками, а й відповідним персоналом, який слідкуватиме за дотриманням правил безпеки на воді. 
3. Влада повинна нам всім відповісти, чому на третьому році її каденції молоді немає куди подітися в нашому місті крім барів і ресторанів, чому немає жодних зон відпочинку для сімей, чому не працює басейн в ДСШ, де можна дітей навчити плавати?
Рейтинг: 11+ 0-
 
громадянин, 12:55 30 травня 2012 р.
 
а раніше - було куди подітись? були танці- в ДО-ДК-= по ресторанам так жж повзали-були правда секції -були в палаці піонерів кружки-і більярд а ДК-=- а самим цимусом було-=-"крутити центр"-=-тоді правда було три кінотеатри-ДО= комсомолець- Кірова-для малишні Піонер-=-потім збудували Аврору-
Рейтинг: 2+ 0-
 
дзенЯ, 14:07 30 травня 2012 р.
 
Крім названого фільми ще крутили в районному будинку культури, там ж була і дискотека. На Фабричній в клубі кіно показували,  
Дискотеки постійно проводилися і в 8-й школі, в гуртожитках на В.Великого (клуби "Гама" "Муза" і "Космос"), Кафе "Молодіжне" - 2-й поверх вул. Стрийська, росторан "Червоне Прикарпаття" -дискотека 3 рази на тиждень. На Гірці в нині розваленому комплексі. І не по півтори каліки в залі приходило, в будинок офіцерів (ДО) не завше можна було квиток взяти, після 500 припиняли продаж а черга ще стояла від каси до дороги.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Максим, 15:23 30 травня 2012 р.
 
zajka я говорю як є все в голос.А ти якраз брешеш.Я ж написав що я заколисував сестру а не свою дитину і при ремонті це дуже тяжко.А ось на рахунок цього то Якраз в тебе немає дітей якщо таку хрінь городиш. 
 
До Василя .про яку доброзичливість говориш якщо у самого немає.я Звичайно залісся не засуджую тому що там все законно, це люди люблять шукати проблем там де їх нема. але з себе не починають.А про Беркут непогану ідею підкинув, треба буде втілити в життя.
Рейтинг: 2+ -4-
 
Беркут, 16:13 30 травня 2012 р.
 
Ще раз нагадую.Музику крутять не кожний день та й то тільки літом з 27 травня по 21 вересня.Якщо ви привикли в тишині жити тоді купіть собі пластикові вікна або кращий варіант найдіть собі тихий район/місто/країну і там живіть.А як тоді в селі люди живуть.там кожний тиждень у суботу і неділю є дискотека і це сільські люди зморені роботою і старше покоління не нарікає на шум а ви міські .. (не знаю яке слово навіть підібрати бо і того ви невартуєте) неможете пережити звуки музики.На самбірській деколи собаки лають вночі і якось люди переживають.А музика це ж "жива" а ви кажете що неможете заспати.А заспати неможуть ті у кого є проблеми зі сном тобто безсоння.З таким питанням раджу винити не Залісся а сходити до лікаря на консультацію.
Рейтинг: 4+ -7-
 
Беркут, 16:35 30 травня 2012 р.
 
Отже, шановні, якщо комусь "шумно", то, виходить, виїжджайте з Дрогобича. А може треба зробити так, щоб усім було добре і приємно в нашому місті жити. І найголовніше гасло для "нерагуля"-подумати не тільки про себе, але і про ближнього
Рейтинг: 5+ -1-
 
резюме, 17:12 30 травня 2012 р.
 
Захиснику голосної музики беркуту - так захищати заліся і знати точно дати хіба його робітник може, чи не той охоронець що прогавив пяну людину яка пішла до води. А на самбірській в нас "лають" тільки москальські пси, бо наші рідні українські поважають спокій людей і не гавкають.
Рейтинг: 7+ -2-
 
Станіслав, 19:09 30 травня 2012 р.
 
Як ти так любиш голосну музику, то купи собі mp плеєр з навушниками і слухай до ранку. Можеш подьоргатись у такт барабанам. Але не змушуй інших цілу ніч не спати.
Рейтинг: 6+ -2-
 
Беркуту, 21:22 30 травня 2012 р.
 
Станіслав це може говорити тільки той хто не живе на самбірській або в кінці самбірської.Я мав на увазі Самбірську 108/2 - 108/3 і прилеглі.Сходи деколи вночі і подивись скільки там собак бігає.Але вважай не перестрашся або іди ще з кимось і переконайся а не пиши тут всяку беліберду
Рейтинг: 1+ -3-
 
Беркут, 22:12 30 травня 2012 р.
 
Шановні адміністратори, ви збираєтесь статті про кожного утопленика м.Дрогобича і району писати і про всі водойми ? Та вам за ціле літо місця не стане..Демагогія
Рейтинг: 3+ -5-
 
Демагогія, 23:20 30 травня 2012 р.
 
Шановний, а в якому районі ви живете? Напевно, не насолоджуєтесь Цим святом шуму і криків все літо, тому так активно захищаєте власників, які постійно порушують права мешканців прилеглих вулиць на тишу після 22 -ої години?
Рейтинг: 7+ -1-
 
Беркуту, 02:07 31 травня 2012 р.
 
" на самбірській в нас "лають" тільки москальські пси, " до чого тут москалі не розумію, ти мабудь просто один із тих навіжених націоналістів які позорять всю країну... 
 
тепер про залісся, живу на івана франка (не далеко від ВЕЛОСЕРВІСУ) так на рахунок гучної музики скажу наступне, якщо відкрити вікна або вийти на балкон то не треба йти на залісся :) усе нормально чути, вдома маленькі діти які спокійно заснули, окрім того такі заходи не часто відбуваються і особисто моїй сімї (і сусідам) не заважають... не знаю що там на самбірській але на франка не так страшно як люди описують.  
 
тепер на рахунок покійного (про покійних краще нічого чим погано) скажу, він сам винен в своїй смерті, як було вище сказано він потонув десь на протилежному боці від пристані (що він там робив невідомо), температура води і погода "не льотні" тож нічого звинувачувати адміністрацію у його смерті - сам винен. можливо мій коментар комусь здасться цинічним але відкрийте очі і реально подивіться на речі
Рейтинг: 7+ -4-
 
станіславу :), 08:49 31 травня 2012 р.
 
Не обманюй, біля велосервісу любителів гучної музики немає.
Рейтинг: 3+ -2-
 
08:49 31, 09:29 31 травня 2012 р.
 
Ми ж говоримо про те, що голосна музика після десятої вечора це порушення закону. Ми говоримо про те що має бути нагляд за відпочинком над озером, щоб якмога менше людей втрапило в халепу на воді. А ти говориш про те як тобі і твоїм дітям добре спати при гучній музиці. Ми говоримо проте що треба поважати людей яким це заважає, навіть якщо це одна людина. Ми говоримо проте що не можна заробляти гроші створюючи незручності для людей. І ми говоримо проте що продовжувати дискотеку, коли поряд є покійник не по християнські. 
Тому нещасний випадок на озері став тим поштовхом щоб подивитись на себе зі сторони і зрозуміти що так жити не можна, це шлях в нікуди.
Рейтинг: 8+ -1-
 
до того хто звертається до ста, 09:47 31 травня 2012 р.
 
Цікаво почитати думки дрогобичан, бо ми -це Україна в мініатюрі. Тепер подумайте- чи можемо ми хоч чогось досягти, коли навіть в дрібноми не прийдемо до згоди?
Рейтинг: 4+ 0-
 
Цікаво, 18:18 31 травня 2012 р.
 
IP: 37.55.202.155 це їхня приватна територорія.Вони не в вашому будинку музику слухають.Вони мають право хоть цілу ніч.раджу вам почитати закони Про Приватну власність а тоді щось писати тут . 
Якщо б вони в вашому будинку слухали або на вашій території тоді ви зі злості могли з ними що хотіли зробити а так закон не на вашому боці.  
Тобто я можу слухати музику в 3 ночі в своєму будинку і прилеглі будинки немають права жалітись мені на порушення спокою тільки мешканці того будинку в якому я живу. 
"Перше ніж писати черговий коментар потрібно думати а потім публікувати"
Рейтинг: 2+ -5-
 
Беркут, 21:13 31 травня 2012 р.
 
pomenshe takih zakladiv i vsi bydyt zdorovi
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 01:17 01 червня 2012 р.
 
Живу в районні АТП (Гор.Брама).Ні мені, ні моїм батькам, навіть сусідів старших питався, нікому музика не мішає. А вам аж на Самбірській чути. Погляньте правді в очі, не заздріть людям, які шось досягли. І так нема куда піти в тому Дрогобичі.
Рейтинг: 1+ -4-
 
Installer, 09:01 01 червня 2012 р.
 
Музика нікому нічого не мішає, а заважає. Вчи і поважай рідну мову. Вчи фізику і будеш знати поширення звукових хвиль. Горішня Брама в районі АТП захована за горбом від джерела музики, тому звуки музики, а це в першу чергу низькі частоти (гупання) не доходить або доходить дуже ослабленим, тому і не чути. Сцена на Заліссі розташована так, що Самбірська вулиця, як і Франка розміщені прямо навпроти динаміків і практично жодних перешкод поширенню звуків немає. До того ж дзеркало озера не гасить звуків, а відбиває в тому ж напрямку.  
І останнє, гучний шум після 22 год є правопорушенням, незалежно від того чи це музика, співи чи робота відбійного молотка.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Installer'у, 10:45 01 червня 2012 р.
 
Та що ж Ви тут продажні *** виправдовуєте Залісся? Ви ж продажні ***, тому тут і непишіть, а краще ідіть дальше вилизуйте *** Танчуку
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 15:15 01 червня 2012 р.
 
..не там шукаєте скарби, люди
Рейтинг: 0+ 0-
 
порада, 17:38 01 червня 2012 р.
 
Заздри дальше Заліссю і його власникам які багато чого досягли в житті.Якщо ти нічого не досяг тоді не висказуйся проти Залісся а проходь мимо і не обсирай коментарі
Рейтинг: 1+ -4-
 
до /111,, 19:52 01 червня 2012 р.
 
Люди добрі! Що Ви тут виписуєте! Це ж горе для батьків, яким Роман би не був, а для батьків це найдорожче в житті. Хто має діти, той зрозуміє. Доречі, Степан - це ім’я його батька, а людина, яка потонула - Роман. Перш ніж писати статті, будь ласка, вдавайтесь трохи в деталі!  
Царство йому небесне! Він був хорошою людиною!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Марі, 19:29 02 червня 2012 р.
 
Спасибі за щирість, Марі! Сьогодні ховали хлопчика, котрий також потонув. Нехай буде йому пухом земля, якою він ще не встиг находитися!
Рейтинг: 0+ 0-
 
!, 01:35 27 червня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)