"Міс Бікіні" у "Cazanova" на День молоді

Надрукувати
Реклама
24.06.2012
СвятоНеділя. 24 червня. День молоді. Нічний клуб "Cazanova" (2-ий поверх) і "DI ZON" PROMO CORPORATION запрошують усіх на 1-ий етап феєричного шоу "МІС БІКІНІ" в рамках "Drog Fashion Weekend".(у статті 1 відео)

8 чарівних учасниць, 4 конкурсні виходи дівчат, 3 переможниці, яких оберете саме Ви, разом із журі.

Запальний ведучий, тематичні конкурси, система знайомства та створення закоханих пар від "DI ZON", батл фотографів та відео-режисерів, а ще багато хорошої музики забезпечать Вам позитивний настрій та незабутні враження.

Спонсори та партнери свята: мережа ювелірних магазинів "Каблучка", магазин-салон "Ера", "Гранд" фітнес-клуб, нічний клуб "Cazanova".

Отож, завітай на ШОУ "МІС БІКІНІ" в рамках "Drog Fashion Weekend" та відсвяткуй День молоді разом з "DI ZON" PROMO CORPORATION у нічному клубі "Cazanova" (2-ий поверх), що знаходиться за адресою: м. Трускавець, вул. Роксолани, 10. Початок: о 23:00

Вхід для чоловіків – 70 грн.

Вхід для дівчат – 30 грн.



Переглядів: 9857

Коментарі (51)
 
Розпуста!
Рейтинг: 11+ -7-
 
Зеня, 14:37 24 червня 2012 р.
 
Дівчата в купальниках розпуста? Сходіть на пляж, річку, озеро.Можливо багато нового для себе найдете і взнаєте. Як після церкви напитись, це не розпуста, га?
Рейтинг: 11+ -7-
 
зені, 15:33 24 червня 2012 р.
 
Шановні критики! Всі ми хочемо в Європу, гарного життя. Пора відходити від стереотипів. Навчіться розрізняти розпусту і дівочу красу, естетику тіла.
Рейтинг: 8+ -12-
 
Зеновій Квасній, 17:29 24 червня 2012 р.
 
Спочатку треба сходити на захід, а потім судити. А то говорите про то, про що самі і не знаєте. Хто робить передвчасні висновки?
Рейтинг: 6+ -3-
 
оксані, 18:52 24 червня 2012 р.
 
оксана має рацію, вона тонко і красиво все підмітила, так шр прихильники тіла, розслабтесь і гайда на " дійство"
Рейтинг: 5+ 0-
 
естет, 21:29 24 червня 2012 р.
 
Зеновію Кваснію, а причому тут Європа, ти ще б написав про красу маріхуани, красу проституції яка легалізована в країнах Європи. Деградація моралі починається коли ми невмієм розрізняти інформацію яку нам навішують! Голова для того щоб думати а неносити причоски.
Рейтинг: 13+ 0-
 
Читач, 21:47 24 червня 2012 р.
 
Я не ханжа, проти нічого не маю, кому потрібно - нехай іде, але не бачу в подібних заходах ніякої естетіки, і тим більше - мистецтва. Ніхто з чоловіків, які сидять в залі, не буде дивитися на дівчат виключно з естетичною насолодою, ми всі не дурні, розуміємо про що чоловіки в такій обстановці думають. Шкода дівчат, якщо вони цього не розуміють, та, ще більше шкода - якщо розуміють, це, свого роду, моральна простітуція.
Рейтинг: 13+ -3-
 
Сергій, 23:46 24 червня 2012 р.
 
яка естетика, бурдель фунцикліруе на повну :x
Рейтинг: 6+ -2-
 
, 01:12 25 червня 2012 р.
 
27 Ви чули, що сказано: Не чини перелюбу. 
28 А Я вам кажу, що кожен, хто на жінку подивиться із пожадливістю, той уже вчинив із нею перелюб у серці своїм. (Матв.5:27-29)12 Блаженна людина, що витерпить пробу, бо, бувши випробувана, дістане вінця життя, якого Господь обіцяв тим, хто любить Його. 
13 Випробовуваний, хай не каже ніхто: Я від Бога спокушуваний. Бо Бог злом не спокушується, і нікого Він Сам не спокушує. 
14 Але кожен спокушується, як надиться й зводиться пожадливістю власною. 
15 Пожадливість потому, зачавши, народжує гріх, а зроблений гріх народжує смерть. 
16 Не обманюйтесь, брати мої любі!  
(Як.1:12-16) Як почули ж оце, вони серцем розжалобились, та й сказали Петрові та іншим апостолам: Що ж ми маємо робити, мужі-браття? 
38 А Петро до них каже: Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів, і дара Духа Святого ви приймете!  
39 Бо для вас ця обітниця, і для ваших дітей, і для всіх, що далеко знаходяться, кого б тільки покликав Господь, Бог наш. 
40 І іншими багатьома словами він засвідчував та вмовляв їх, говорячи: Рятуйтесь від цього лукавого роду!  
41 Отож ті, хто прийняв його слово, охристилися. І пристало до них того дня душ тисяч зо три!  
(Дiї.2:37-41)
Рейтинг: 5+ -1-
 
Свята БІБЛІЯ, 13:49 25 червня 2012 р.
 
Чому ж ми так погано живемо, якщо всі так вірно думають і вчиняють?
Рейтинг: 4+ -5-
 
Федис .М.Б, 15:33 25 червня 2012 р.
 
Зенику, а ти знаєш, що таке естетика?
Рейтинг: 3+ -1-
 
Люба, 16:31 25 червня 2012 р.
 
Бо навіть Ви, шановний , робите добру справу ну не зовсім чистими руками, і звісно не чистими помислами.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Бо, 16:41 25 червня 2012 р.
 
Федису, ще один найшовся естет, я недивуюсь Зеню який очолює Молодіжний Народний Рух по його коментаріях там вже точно немає моралі, голова такої організації повинен в першу чергу займатися мораллю молоді а не естетикою жіночих тіл в клубі казанова! гнати в шию таких патріотів!
Рейтинг: 8+ -4-
 
Читач, 21:00 25 червня 2012 р.
 
Девочки на видео какие-то...худенькие... Видно, что не профессионалки, а обычные студентки, просто мама не объяснила, что крутить ж.. на камеру нехорошо. 
Или: (вариант № 2) - возомнили себя прЫнцессами, "самыми обаятельными и привлекательными".  
Бабло, как вариант №3, опять же.
Рейтинг: 9+ -4-
 
юлия, 15:12 26 червня 2012 р.
 
Шановний ЧИТАЧУ! Молодь сьогодні задіяна всюди. І одним із таких місць - є клуби, де теж потрібно вносити корекції поведінки, формувати культуру клубного життя. Так, про подібні заходи як "Міс-бікіні" чомусь думають погано. Але саме ці заходи дають можливість дівчатам, завдяки репетиціям, навчитись гарній ходьбі, впевненості і т.д. Щодо Вашого "гнати в шию таких патріотів", то це Ваше право, але краще бути завжди з молоддю, організовувати різноманітні заходи, ніж одягнути вишиванку, замаскуватися під патріота і критикувати всіх, бо все не так. Зробіть, покажіть краще!
Рейтинг: 3+ -9-
 
Зеновій Квасній, 15:38 26 червня 2012 р.
 
До Зеновія Квасного. "Так, про подібні заходи як "Міс-бікіні" чомусь думають погано. Але саме ці заходи дають можливість дівчатам, завдяки репетиціям, навчитись гарній ходьбі, впевненості і т.д." - якої гарної ХОДЬБІ? А до цього вони погано ходили? Якої впевненості? В чому? В тому, що товстий олігарх, який сидить в залі взіпрів від похоті після того як побачив цих дівчат? Непоганий стімул для подальшого розвитку особистості... Я, якось, дивився ток-шоу з Джигурдою, який роздягав одну деваху в студії донага і кричав як несамовитий: " СмАтрите! Это же искусство! Это же эстетика! ", Ви, напевно, мрієте про лаври цього пана?
Рейтинг: 15+ -1-
 
Сергій, 20:12 26 червня 2012 р.
 
В тебе Зеню точно голова для причоски! Не люблю тупих людей.
Рейтинг: 7+ -5-
 
Читач, 22:42 26 червня 2012 р.
 
Ти ще за вишиванку згадав, це одяг наших пращурів, це дана нашим дідам коли ми їх носимо та ідентифікація Української нації! Ти точно безголовий політичний "естет".
Рейтинг: 7+ -4-
 
Читач, 22:48 26 червня 2012 р.
 
Кваснію: якщо в тебе таке "естетичне" виховання - перевиховуйся, або навчись хоч частіше змовчати, так як хочеш бути публічною людиною.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Просто порада, бо шкода, 23:27 26 червня 2012 р.
 
Зеник! У тебе від твоїх *** походеньок мабуть завелись хламідії у голові! Дівчатам, які погодились крутити дупами перед толпою п'яних чоловіків (нічого спільного із загоранням на пляжі це не має) вчитись уже нічому не треба! Естет йопт. Давай до свіданія!
Рейтинг: 9+ -4-
 
, 00:08 27 червня 2012 р.
 
Нарешті, Зенику, всі побачили твоє справжнє обличчя! І перестань вважати себе грандіозним політичним діячем, бо, насправді, ти нуль. Але яка висока самооцінка! Та люди для тебе - це лише знаряддя для реалізації власних цілей! Єдине, чого ти добре навчився, то не пропускати жодної спідниці. В твоєму віці вже пора мати хоч якийсь смак.
Рейтинг: 7+ -6-
 
Карла Бруні, 10:36 27 червня 2012 р.
 
Не розумію той шквал критики на адресу Зеновія Кваснія. До чого ви ведете, шановні коментатори?! Для чого ображаєте людину, даючи безпідставні обвинувачення?! Особисто я знайомий із Зеновієм і скажу вам по правді, що це дуже розумний, освічений та хороший юнак! Тому перестаньте поливати брудом людину, а встаньте і самі щось зробіть для вашого міста!  
А Зеновію бажаю не зважати на той яд. Запам"ятай: коли Тобі плюють в спину - Ти попереду! Плідної Тобі праці та добробуту!  
 
Щодо конкуру "Міс бікіні": 
Ми усі живемо в сучасному світі, де проводиться маса такого роду конкурсів! Згадайте будь-який конкурс краси: "Міс Всесвіт", "Міс Україна", або ж наші, регіональні, - "Міс Галичина", "Красуня Прикарпаття"... Там же також є вихід дівчат у купальниках і на це, чомусь, ніхто не скаже, що "розпуста", а в нас - проведи такий конкурс і одразу купа бруду... До речі, хто не був і не знає, дівчата у купальниках виходили лише 2 рази: на дефіле і до нагородження, а решту разів вони дефілювали у одязі від модних бутіків, який був наданий спонсорами. Тому не треба ображати дівчат-учасниць, бо усі вони - хороші, порядні дівчата! А у проведенні цього конкурсу не вбачаю нічого надпоганого. Хто хоче - нехай іде, а кому не подобається - сидіть вдома і не нав"язуйте своїх поглядів іншим!
Рейтинг: 24+ 0-
 
Дрогобичанин, 13:11 27 червня 2012 р.
 
Зеню мені до вподоби чіловіча нага, дівчата мене не цікавлять. От візьмись до органзації першого Гей параду в місті Котермака, я в молоді роки спробував, далі навіть не хочу розповідати.
Рейтинг: 6+ -16-
 
читач, 13:25 27 червня 2012 р.
 
Дякую усім за критику! Критика - це шлях до досконалості! Щодо особистих образ, то чого не підпишетесь іменем, а ніком? Маєте слабкий характер? Чи так легше писати безпідставні обвинувачення? Щодо конкурсу, то практика показує, що на будь-який конкурс завжди є критики. І це, на мою думку, - добре!
Рейтинг: 34+ -1-
 
Зеновій Квасній, 13:41 27 червня 2012 р.
 
Читаю той бруд на адресу Зеновія і дивуюся: невже то все писали дорослі, освічені люди?! Дивина та й годі! Для чого то все вам, шановні? Вам Зеновій перейшов дорогу? Він для Вас серйозний конкурент? Ніколи не розуміла для чого люди пишуть і говорять брехню, провокують інших на неправду, навіюють її оточенню... Жах та й годі!  
 
До Читача: Ви пишете: "Деградація моралі починається коли ми невмієм розрізняти інформацію яку нам навішують! Голова для того щоб думати а неносити причоски". З усього вище Вами сказаного напрошується висновок, що Ви, мабуть, (говорячи Вашими ж словами) деградована людина, бо самі не вмієте розрізняти інформацію, яку Вам "навішують"! Думайте головою, що пишете, як, кому і для чого! Бо тут Ви когось обвинувачуєте у тупості (хоча не маєте такого морального права! ), а самі її проявляєте у кожному Вашому коментарі! Ви говорите про патріотизм.., а де були ті горе-патріоти у неділю, 24 черня, коли було свято Дня молоді на площі, молебень, віче та виступи юних талантів?! (там стояло від сили 30 людей) Зате потім, ближче до вечора, усі бари були переповненими, по площі ходило багато людей-патріотів у вишиванках, більшість з яких було у нетверезому стані, із пляшкою пива у руці, від яких було чутно страшну нецензурщину... - то це, по-Вашому "патріотизм"?! Так, підтримую Вас у тому, що "це одяг наших пращурів, це дана нашим дідам коли ми їх носимо та ідентифікація Української нації! ", але патріотизм - це стан душі, а не показуха, тому, одягаючи той святий і цінний одяг, - поводитись потрібно гідно! Відповідно, я цілком підтримую думку Зеновія, що "краще бути завжди з молоддю, організовувати різноманітні заходи, ніж одягнути вишиванку, замаскуватися під патріота і критикувати всіх, бо все не так. Зробіть, покажіть краще! " 
 
Решту бруду ні оцінювати, ні критикувати не маю жодного бажання, так як це все являється звичайнісінькою провокацією, на яку просто не варто зважати! Це просто деструктивна критика, яка народжується із неприязні коментатора, і яка спрямована на руйнування. Найкращий вихід у такому випадку – просто ігнорувати подібні дискусії, бо створені вони штучно! Тому, Зеновію, не зважай на ці всі обвинувачення - вони не варті Твоєї уваги та емоцій. Ти - на правильному шляху, Успіх - це Ти! ;)
Рейтинг: 22+ -1-
 
Наталія Жмурко, 17:48 27 червня 2012 р.
 
П.Кваснія не знаю особисто, але підтримую нові проекти завжди критикуються невдахами і геями. Дивився фото, тішуся, що в нашому місті живуть такі красуні. Зеновій люди нормальної орієнтації тебе підтримують.
Рейтинг: 30+ 0-
 
Перехожий, 17:51 27 червня 2012 р.
 
20 років лузери "будували і творили". Ходили до Церкви, пісні співали, вишиванки одягали, все добре, але крали, крали, крали, .. Їх охоплює жах, коли вони відчувають, що від корита їх відтягують, або є молоді сповненні сил люди, не такі як вони. І що їм лишається? Звісно єдине полити всіх і вся словесним болотом. Не звертай уваги. Їх час пройшов.
Рейтинг: 22+ 0-
 
Федис М.Б, 19:44 27 червня 2012 р.
 
Наталі Жмурко та федису читайте уважно що я пишу, неперекручуйте мої слова.Ми говоримо про стриб-клуб казанова і моральні ціності гол.Молодіжного Ругу України який агітує їхати туди до чого ТУТ все інше(... Ви говорите про патріотизм.., а де були ті горе-патріоти у неділю, 24 черня, коли було свято Дня молоді на площі, молебень, віче та виступи юних талантів?! (там стояло від сили 30 людей) Зате потім, ближче до вечора, усі бари були переповненими, по площі ходило багато людей-патріотів у вишиванках, більшість з яких було у нетверезому стані, із пляшкою пива у руці, від яких було чутно страшну нецензурщину... - то це, по-Вашому "патріотизм"?! ). а читач і Карла Бруні одинакові IP цікаво як різняться коментарі?
Рейтинг: 3+ -18-
 
Читач, 21:58 27 червня 2012 р.
 
Почуваюся страшенно відсталою від сучасності. Ось в наші часи кожний сам має думати власною головою...Подивилася проморолик. Перша думка - виглядає, як вступні кадри до легко еротичного фільму...Задаю собі питання - конкурс чого? Не, ну я розумію - конкурс гри на бандурі або навіть індійського танцю...а тут? В мене склалося враження, що це конкурс на краще вміння випинати задок, або демонструвати бюст. Але для чого розвивати подібні вміння? Сором зізнатися, до голови приходять тільки професії типу "танці з жердиною", "аніматор в ОАЄ віком до 28 років", або "ескорт услуги". (Або, якщо є трохи голосу, можна пробуватися у музичний гурт типу "Пающіє труси").  
Напевно, я цілком зіпсута, мені тільки брудні думки в голові... А вся ця ХОДА - дуже хороша річ. Тому - прошу, якщо є бажаючі захисники таких заходів, розкрити темним людям (бо бачу, що не одна я така), у чому конкретно полягає позитив конкурсу? Який виховний і навчальний зміст несе він у собі? Ось, виграла дівчина на такому конкурсі і що далі? Чи варто писати про це в резюме? Або створювати портфоліо з конкурсних знімків? Можливо, це стане стартом зоряної кар"єри? І в якій сфері? Просвітіть, будь ласка... Повірте, тільки втішуся, якщо була неправа...Можливо, я все життя не тим займалася, ..через власні комплекси...а ще не пізно перепрофілюватися :)
Рейтинг: 11+ -16-
 
юлія, 00:19 28 червня 2012 р.
 
Трошки кумедно виглядає "порція" позитивних коментарів, з'явившихся несподіванно, і в яких ВІДРАЗУ АЖ по 15 - 20 плюсів! Що за махінації, Дрогобич-Інфо? :grin :grin :grin
Рейтинг: 7+ -15-
 
Сергій, 12:01 28 червня 2012 р.
 
Припиніть нарешті пхати носа не у свої справи.Не набридло Вам всім вчити когось жити.Стежте за своїми вчинками, словами та емоціями.Не заважайте іншим та не заздріть тим, які живуть у свої задоволення та хоть щось роблять у нашому "чудовому" Дрогобичі.Що до конкурса, то Корпорація ДІЗОН ви молодці, так тримати.Терпіння вам, наснаги та нових ідей, а ще краще втілення їх у життя! Ми з вами:)))
Рейтинг: 18+ 0-
 
Шпіон:), 14:04 28 червня 2012 р.
 
Звертаюся до всіх критиків, особливо до Читача і Карли Бруні.  
Перше, я ніколи не вважав себе грандіозним політичним діячем, бо у моєму віці – це було б смішно. "Про людей і спідниці": я з повагою ставлюся до кожної людини і у мене багато друзів та знайомих, а такі речі можуть писати тільки недруги. 
Дякую, що активно Читач стежить за мною як головою Молодого Народного Руху. Але у своєму житті я багато разів приймав участь у організації таких заходів, як: «Міс факультету», «Міс університету»… І завжди й про такі заходи писали багато бруду. Щодо даного заходу, то дівчата два рази продефілювали в одязі від відомого бутіка і ще раз - в купальниках від магазину-салону «Ера». Ось і все, потім кожну з учасниць було доставлено додому.  
Тому, коли Вас там не було, то давайте не вигадувати і не зводити все те, що вимагає зусиль і організації, нанівець і до аморальності. 
Щодо того, що Наталя Жмурко писала про патріотизм, то вона тут права. Я особисто приїхавши зі Львова, з Крайової ради НРУ, разом з Т. Курчиком приймали участь у віче і мали виступ, де справді було обмаль людей. І прикро, що коли виступають діти, то ніхто це не цінить. 
Тепер щодо НК «Казанова». Шановний Читачу, НК «Казанова» люб’язно надали приміщення для конкурсу і репетицій. І ніякого стриптизу, як Ви зазначаєте, там не було! Тому давайте перестанемо інформаційну дискусію і роздувати те, чого насправді нема. Раджу особисто Вам відвідати наступний півфінальний конкурс і переконатися у Вашій неправоті. А про особисті образи, нагадую, що відповідальності ніхто не відміняв.  
Особисто я радий з того, що в житті мене багато людей запрошують до співпраці і я маю можливість застосовувати свої організаторські здібності.  
Тому Молодий Народний Рух — це одне, Народний Рух України — це друге, а організації шоу-прогарам — це третє. І скрізь є молодь, є партнери, є критика і є ті, кому подобається, а також ті, кому ні. 
У суспільстві багато думок і всім не вгодиш!
Рейтинг: 17+ -1-
 
Зеновій Квасній, 14:31 28 червня 2012 р.
 
Юлії ви вірно написали про свої комплекси. Комплекс провінційного міста, де один одного знає. Але це ніяк не ваша мораль, бо виїзджаючи за межі міста, море, кордон, мораль чомусь зникає. Стільки цікавих і пікантних історій знаю про поведінку наших Дрогобичан як на морях, так на в інших містах, щоб ніколи навіть не подумав. Я так само маю відношення(один з організаторів) до конкурсу міс бікіні, і рахую це сміливим кроком дівчат і організаторів. Приходить нове покоління, яке розчаровано вашим "правлінням" і не хоче дотримуватись ваших догм, бо прекрасно розуміють, вашу нещирість.Так ви засуджуєте конкурс, а разом з тим десь на Заліссі або в іншому закладі "відриваєтесь" на повну. Можливо ви не ходите в бари? Розкажіть про себе ..Цікаво почути як ви проводите ваше дозвілля..
Рейтинг: 5+ -11-
 
Федис М.Б, 15:43 28 червня 2012 р.
 
не знаю чомусь критики в даній ситуації якісь щиріші, а організатори і "около" якісь не щирі то на патріотизм давлять, то на європу, пишіть що насправді думаєте...
Рейтинг: 6+ -5-
 
спиридон, 18:05 28 червня 2012 р.
 
Зенику не нервуйся, клітини не відновляться.
Рейтинг: 0+ -13-
 
порадниця, 21:46 28 червня 2012 р.
 
Людино, оприділися, хто ти: тут ти звеш себе "порадницею", в коментарях до іншої статті ти "любко".. Слабо вказати своє справжнє ім'я? - Слабо, а знаєш чому? Та тому, що ти добра знайома Зеника!
Рейтинг: 11+ -1-
 
до IP: 82.145.211.114, 22:18 28 червня 2012 р.
 
шановні читачі! щодо МІС БІКІНІ -я була учасницею і можу сказати, що ніякої розпусти не було, тим паче ми не ходили в незнати яких секс-костюмчиках...це були купальники, спонсором яких був магазин "Ера"...який підбирав їх спеціально для нас...по-друге два виходи були платтячка...які мені сподобались, і надіюсь і вам :p .На репетиціях ми не затримувались і кожного разу нас відвозили і привозили організатори..Промовідео знімали професіонали у професіональній фотостудії...і нічого "всякого" після цього не було...а навпаки для мене "розв*язувати шнурочки" сподобалось...принесло море хорошого настрою..Цей конкурс дав нам чудовий досвід не боятись публіки який точно знадобиться в подальшому житті...допоміг знайти для себе нових друзів.і взагалі я тільки ЗА проводження різних конкурсів для дівчаток..а не сидіти вдома, обсирати такого роду конкурси і дівчат які приймають участь в цьому...Зеник давай проводь різні заходи ..які допоможуть дрогобичу вийти на новий рівень
Рейтинг: 8+ -2-
 
girl, 01:50 29 червня 2012 р.
 
Я нікого не засуджую, повторюю, тільки є заходи і бидло - заходи. Всі нарікають на засилля тупизму, мас-культури, споживчого менталітету, брак істинної культури ітп. Тож задаймо собі пару щирих питань: - 1) даний захід для молоді чи для навару - ціна за вхід майже 10 баксів? 2) Далі - що він робить у плані росту і розвитку молоді? (Говорю як педагог з 10 річним стажем.) Властиво, ніхто так і не відповів на це питання, бо відповідь проста - ніц. (король-то голый.) 3) Ще найкраще - вставити голосувалку - хто бажав би бачити серед конкурсанток свою сестру/ доньку і кожному зацікавленому в темі щиро відповісти.  
Окремий аспект, можливо спорний...Продефілювати - чи це достойна, гідна сфера прикладання талантів шануючої себе дівчини? Потім жінки нарікають, що протилежна стать їх трактує тупо і вирахувано як м"ясо, тушки, з якими можна показатися... Але якщо вони самі себе так подають...  
Це сайт вільних людей, тут висловлюють думки. Я пишу, що думаю. Маю такий недолік - люблю називати речі по імені. Ненавиджу коли г..но загортають у фантик і називають цукеркою. Брехня - хвороба нашого часу, і молодь перша від неї потерпає, бо немає життєвого досвіду.. І молодь ведеться... Ось така дівчина з Павлограду, теж уявила, що вона модель і прийшла на випускний майже роздіта. Напевно, їй ніхто не пояснив, що це не катить, а довкола – самі «Пающіє труси», Потапи з Настями, фабрики, «бландінки в шоколаді» та «заходи». Інших прикладів не було. А вирізнитися хочеться.  
Ось і все. Тобто: хтось хоче заробити і попіаритися - прапор в руки і вперьод, але, благаю, не називайте цього "роботою з молоддю, розвитком естетичних смаків, сміливим кроком (в якому напрямку?)", бо нудить. 
Про себе можу сказати, що у барах не буваю, у Заліссі теж, маю багато друзів по Україні, в Росії, Європі, мені з ними цікаво і в кухні посидіти або на скайпі.А барів і ресторанів взагалі не люблю, правда. Добре почуваюся тільки в перевірених компаніях, без зайвих очей. Колись треба було на корпоративи ходити або випускні (це не в Дрогобичі), то тільки дивилася на годинник, щоб потиху смикнути звідти…
Рейтинг: 7+ -8-
 
юлія, 02:56 29 червня 2012 р.
 
Ось тільки прочитала попередній комент від герл і зрозуміла таке: у наш матеріальний час молодь, підлітки, дійсно, настільки залишені самі на себе, нікому не потрібні (державі в першу чергу), що для них люба нагода поспілкуватися, завести друзів - це плюс.  
Але все одно вважаю, що існують більш корисні і продвинуті, і меньш комерціалізовані форми дозвілля (туризм, історичні реконструкції, постановочні лицарськи турніри ітп.) Щоб це було спрямоване на розвиток, а не робилося для реклами і бабла в дусі мас-культури. Все ж таки конкурс бікіні з визначення проводиться на пляжі або на круїзному лайнері щоб розважати нудьгуючих відпочиваючих...
Рейтинг: 6+ -6-
 
юлія, 03:34 29 червня 2012 р.
 
Їй сподобалося розв'язувати шнурочки на собі! Що ще не розв'язалося - є бажаючі допомогти? )
Рейтинг: 6+ 0-
 
Хохотун, 04:53 29 червня 2012 р.
 
Цілком погоджуюся з грунтовними коментарями Юлії, стосовно того, що ніякого змісту патріотичного, громадянського чи естетичного виховання у вищезгаданих заходах взагалі немає. Якщо відвідуючи клуби до пізнього ранку це -формування молодіжної культури і свідомості, то набагато краще відвідати театр, прочитати цікаву книгу, а виховати у собі "здатність не боятися публыки" можна виступаючи на конференції, наприклад :)
Рейтинг: 6+ -4-
 
marуana, 11:11 29 червня 2012 р.
 
Юлія, зі всього вище сказаного я зрозумів, що ви мололоді роки провели активно, а тепер коротаєте час в скайпі і на кухні. І хотіли б щоб всі 100 тис населення теж спілкувалось або на кухні або скайпі. Вам ніколи, не зрозуміти активну молодь. Виглядає на звичайнісиньку галицьку заздрість...Визнайте.
Рейтинг: 5+ -5-
 
Сміхун, 11:16 29 червня 2012 р.
 
а шо то ви так скромно "Міс бікіні"? зробіть конкурс "Міс цицька" думаю, що дівчат які б хотіли прийняти участь у цьому конкурсі буде чимало. тут вам і естетика тіла, і дівоча краса, і впевненість в собі, глядачів буде більше, пропіаритеся. піар - це ж головне як для організаторів, так і для конкурсанток. :grin
Рейтинг: 11+ -5-
 
, 11:59 29 червня 2012 р.
 
Я от одного не розумію.всі пишуть про мораль і т.п. учасниць конкурсу зрівняли чуть не з прастітутками.хоча в таких конкурсах не бачу нічого поганого...я впевнена що більша половина з вас бувала на тих конкурсах, і буває, , , , і так само ви ходите по клубах, випиваєте і т.д.це не означає шо ви з борделю, тому не потрібно писати всякий брєд на рахунок тих конкурсів, що це бордель і т.д...
Рейтинг: 5+ -4-
 
, 14:04 29 червня 2012 р.
 
Подивилися виставлені зображення кількох "дощок". Естетика до аморальності не має ніякого відношення. Вульгарні тіла треба приховувати, а не виставляти!
Рейтинг: 10+ -4-
 
Коментар, 14:30 29 червня 2012 р.
 
чому вульгарні тіла?в чому там вульгарність?якшо ви всі такі не вульгарні, правильні, то чому більшість з вас ходить на подібні заходи?
Рейтинг: 7+ -7-
 
, 14:54 29 червня 2012 р.
 
та на "МІС ВСЕСВІТ"є вихід в бікіні! і шо то теж розпуста?ооо святі небеса...люди! та вам треба "колечка над головами"))))! погляньте навкруги-в чому ходять дівчатка! там розпуста, тут розпуста! а ми - святі! в сауну треба треба сходити з дівчатками тим хто це так називає...ооо тоді погляди й зміняться про розпусту!
Рейтинг: 7+ -6-
 
психолог, 17:40 29 червня 2012 р.
 
Як ти гадаєш, твоя 4-х річна дитина буде пишатись тим, що ти брала участь в конкурсі БІКІНІ і заробила там 500 грн ? ))))
Рейтинг: 6+ -5-
 
До Ярини, 22:57 29 червня 2012 р.
 
по перше-моїй дитині не 4 роки, , , , по друге я там гола не ходила! поясніть мені що в цьому поганого ви всі бачите і вульгарного?
Рейтинг: 6+ -3-
 
, 09:57 30 червня 2012 р.
 
Ярина, до Вас, мені здається, ні в кого нема ніяких претензій - ходіть де хочете, та як хочете, основні претензії до організаторів, які прикриваючись "квасним" патріотізмом, та "турботою" про молодь роблять якусь фігню.
Рейтинг: 4+ -6-
 
Сергій, 15:13 30 червня 2012 р.
 
Гоу, гоу))) шо за сварки ?)))) насправді я поганого у цих конкурсах нічого не бачу... Сама б пішла... Та я загруба)) а тут бачу багатенько святеньких найшлося! Так от..знаю я вас святих! До церкви ходите для показу а виходити з церкви і сигарети в зуби, або фляшку в руки. Шей Біблію як уміло цитуєте... Все то ви знаєте! а на ділі я впевнена шо все по іншому! Лукаві ви люди все таки!
Рейтинг: 8+ -2-
 
, 23:46 01 липня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)