"Піар під час чуми" або Політичний концерт

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Максим Федис   
20.07.2012
ВишивкаВчора відбувся "грандіозний концерт", або акція в підтримку української мови, як наголошували самі організатори і ведучі. Звісно, у Дрогобичі бракує концертів, гарної музики і будь-яких розважальних заходів, але, коли це змішується із політикою - будь–які потуги марні.

Парадоксом пісенної акції в підтримку, напевно, є збір коштів на поїздку в Київ; хоча зрозуміло, що організатори понесли витрати і напевно немалі, які могли б одразу направити на оплату автобуса або автобусів, але тут проглядається початок виборчої компанії одного кандидата до Верховної Ради.

Панове, хто з організаторів за цей час вже був у Києві? На даний момент важлива підтримка саме у столиці, а не організація концертів на підтримку української мови в нашому місті, де 99% нею розмовляють. Невже бажання потрапити у список вибраних перемагає здоровий глузд? Такі дії кандидата нівелюють подальші спроби відстояти і захистити українську мову.

Чи схвалили би цей концерт ті 6 голодуючих під стінами українського дому, коли замість підтримки мови - овації? Так, про це співучий кандидат напевно не здогадався - я думаю, що бажаючих поїхати після такої пісенної акції знайдеться не багато. Ще раз наголошую, якщо б це був благодійний концерт або концерт на підтримку кандидата - це одна річ, але важко цей концерт поєднати з боротьбою за рідну мову.

На дворі 20 липня. Закон про мову прийняли 3 липня. Цікаво, скільки автобусів вже відвідали нашу славну столицю, чи це звичайний популізм н актуальній темі? Але як природа так і дрогобичани оцінили цей концерт однозначно: природа - дощем, а дрогобичани - пасивністю до закликів ведучих.

На жаль, наближення жовтня не принесе спокою нашому місту. Наші проблеми будуть прикрашати різними концертами і розважальними заходами. Шкода.

Побажання організаторам дійства: коли погодні умови не дозволяють продовжувати захід, треба його зупиняти і переносити на інший день. Бо здоров’я дрогобичан є важливішим (більшість глядачів повернулись додому повністю мокрими) за політичний піар.

Переглядів: 6566

Коментарі (78)
 
лІпше бабло дайте бІдним а не пІартесь придурки!
Рейтинг: 20+ -4-
 
.............................., 07:51 20 липня 2012 р.
 
дрогобич за партію регіонів :? :? :? :) :) :zzz
Рейтинг: 5+ -38-
 
ффффф, 07:53 20 липня 2012 р.
 
Погоджуюсь-піар був. Але давайте може і ми запропонуємо свої ідеї, щоб розбудити місто зі сну байдужості.
Рейтинг: 14+ -5-
 
Андрій, 07:53 20 липня 2012 р.
 
потрІбно реальною роботою показувати а з парком по вулицІ трускавецькІй де скоро повІдкриваютьсЯ алкогольнІ забІга не так Якловки а де дІтисЯ дІтЯм
Рейтинг: 3+ -5-
 
фффф, 07:59 20 липня 2012 р.
 
Підтримую зміст статті. Концерти - це гарно і потрібно їх проводити, але... яка це підтримка для державного вирішення проблеми? Питання Мови повинні відстоювати освідчені люди зі знанням Закону, юристи, як мають право і обов'язок його виконання (з кожного міста, регіону збиратись), так, як в прийнятті закону було порушено Конституцію... а під місцевими ратушами треба тільки відстоювати місцеві права.
Рейтинг: 11+ -4-
 
Оксана, 08:27 20 липня 2012 р.
 
Вітаю всіх з п*ятницею! Прочитав! Не повезло з погодою, ну що зробиш.Одного якось хтось спитав -"Ти що робиш, балдєєш! " Той відповів - "Ні, я балдю"! Так і тут - піар він і в Африці піар! Але добре би було, якби до нас до ДРОГОБИЧА приіхали "щирі" украінські співаки, як Анні ЛОРАК\Кароліна\, ота Ірина Білик, "звєзда"\сам так каже про себе\губатий ЗВЄРЄВ .і ще ПОВАЛІЙ\стоіть в 1-ій п*ятірці в ПР, ну і "заслужений артист Украіни" Ф.Кіркоров...Ото був би концерт..Всьо би було на расєйском язикє, але я думаю, що вони би співали на украінській мові! Дрогобичани інакше би іх всіх освистали.То ще не саме ідеальне - концерт.Ось скоро будуть вибори до В Р УКРАІНИ, і до нас в ДРОГОБИЧ будуть приіжджати\хоч маємо і своіх\ кандидати на ту грошовиту посаду, і будуть себе бити в груди, що тільки вони і тільки вони, нас всіх виведуть з тоі ями де ми зараз знаходимося! Ото буде КОНЦЕРТ! Чекаємо! А так, дякую за статтю МАКСИМУ ФЕДИСУ!
Рейтинг: 5+ -6-
 
снайпер +, 08:57 20 липня 2012 р.
 
Юрій Федчак вже вдруге організовує літературний конкурс, якій вже вийшов за межі Дрогобича. За спонсорською допомогою звертався до більшості присутніх на віче, суми смішні, хто скільки зможе.. Результат 0. Але вони так в груди бьються, як переживають за рідну мову. Популізм.
Рейтинг: 18+ 0-
 
Федис М.Б, 10:57 20 липня 2012 р.
 
Вам не соромно спекулювати на мові?Ті хто так "захищає"мову вони самі і розікрали Украіну!
Рейтинг: 20+ 0-
 
до популістів, 11:07 20 липня 2012 р.
 
Бачив вчора ходячий музикальний центр типу "3+1" (три динаміка позаду і один мікрофон спереді).Носій біг, аж сі шпортав :grin Коли вони перестануть робити свою "МЕГАФОНІСТЬ"? Ті самі гасла ті ж самі фейси 8) . Перестаньте кумарити народ і розпочніть кумарити будінвесторів ТРЦ "Дрогобіч СІТІ" 8) 8)
Рейтинг: 6+ -1-
 
Междуреченский, 11:25 20 липня 2012 р.
 
Скільки було виконавців запрошено у Дрогобич.але народу мало, хто робить концерт у будний день, коли люди змучені після роботи? Дрогобич я вважаю вчора не гідно відстоював свою мову, бо мало було Дрогобичан та й що ж ми за українці без вишиванки . ПОЗОР нашому Дрогобичу...
Рейтинг: 11+ -2-
 
Дрогобичанка, 11:53 20 липня 2012 р.
 
ви взагалі бачили яка вчора погода була ?
Рейтинг: 5+ -1-
 
до Дрогобичанки, 12:12 20 липня 2012 р.
 
Вперше погоджуюся з Максимом! На 100% правда!
Рейтинг: 14+ 0-
 
Про популізм, 12:24 20 липня 2012 р.
 
Особливо вражає на такому концерті дуже український гурт "Гламур", котрий 90% своїх пісень (а може й більше) виконує на російській мові, мовляв "...так можна дальше пробитись...". Ганьба організаторам. Не що інше, ніж піар депутата.
Рейтинг: 17+ -2-
 
Шоу-бізнес, 13:03 20 липня 2012 р.
 
Найлегше щось засуджувати, критикувати - а ви запропонуйте і втіліть в життя свою ідею щодо підтримки української мови, ми будемо тільки вдячні. Будучи вчора на концерті, я жодного разу не чула політичних агітацій чи пропаганд. А те, що у Дрогобичі хоч щось відбувається, це - тільки плюс та позитивдля нас мешканців.
Рейтинг: 12+ -7-
 
, 13:33 20 липня 2012 р.
 
Позитив буде тоді, коли будемо знати Що відбувається, а те, "хоть щось" - хай відвідує "хоть хтось"...
Рейтинг: 8+ 0-
 
Оксана, 14:29 20 липня 2012 р.
 
Акція була чудовою! Всі справжні українці були на концерті.А ті яким байдуже , то були напевно змучені. Я ще жодного разу не пропустила мітинги о 18, 00, хоч і кожний день на роботі. Дякую організаторам та учасникам акції! Ненарікайте незадоволені на когось! А подумайте, що Ви зробила для України та української мови?
Рейтинг: 12+ -12-
 
Марічка, 14:45 20 липня 2012 р.
 
Молодець Марiчка! Я з тобою згiдна, для наших Дрогобичан, тiльки щось роблять хоч щось для людей, то все це "ПIАР"I коли ж Ви будете задоволенi? А це, що повиставляли палатки з пивом i бiля ратушi, та споюють молодь, як назвете? :?
Рейтинг: 8+ -6-
 
Я, 15:40 20 липня 2012 р.
 
А кого Ви називаєте справжніми українцями? Гука, Метика, Сабата та інших прихвостнів, а може тих які через декілька років стануть такими. Мову не потрібно захищати, її потрібно розвивати і плекати як писав Максим Рильський. "Як парость виноградної лози плекайте мову. Постійно й ненастанно політь бур'ян, чистіша від сльози вона хай буде" 
Те, що ми розмовляємо українською не наша заслуга. Це здобуток наших дідів і прадідів, які вистояли і не зламалися, зберігши мову, звичаї і традиції. А що робить сьогоднішнє покоління? При першій же нагоді переходить на спілкування російською, ( якщо звичайно знає її), на дискотеках воліє слухати дешеву російську попсу, розмовляючи, вживає безліч русизмів та матюків, навіть цього не помічаючи, забуває звичаї і традиції. Тому, Марічко, постійно відвідувати мітинги замало для збереження Української держави і мови.
Рейтинг: 18+ -3-
 
Реаліст, 15:46 20 липня 2012 р.
 
На віче почув промову прохвесора Винницького, то мало не освитав його . Повага до віку не дала мені цього зробити . Він і надалі, як заговорений співає осанну великому Ющенку . Ганьба вам від сотень тисяч Українців . :(
Рейтинг: 9+ -3-
 
Месінг, 17:56 20 липня 2012 р.
 
до п.Месінга 
 
Ющенко- єдиний проукраїнський президент ! якби не джулька жили б зараз як грузини.
Рейтинг: 13+ -18-
 
Микола, 18:15 20 липня 2012 р.
 
До Реаліста. А що ви зробили для збереження Української держави і мови? З ваших дописів, я зрозуміла тільки, що ви позаду спостірігаєте і критикуєте тих, що хоть чимось проявляють свою активність і підтримку. А, як кажуть. зрадник стріляє в спину.
Рейтинг: 3+ -5-
 
Марічка, 19:22 20 липня 2012 р.
 
Можливо й піар, ну і нехай! Зате ми з дружиною гарно відпочили незважаючи на зливу! БАчив також багато людей, здаєтся теж в позитивному настрої! Пірте себе, хто забороняє! А ми вас покритикуємо! :)
Рейтинг: 6+ -4-
 
ml, 19:22 20 липня 2012 р.
 
Організатори не мають права нехтувати здоровям дрогобичан, які стояли під зливою. Автору браво, важко говорити таку правду.
Рейтинг: 4+ -4-
 
свідок 2, 19:54 20 липня 2012 р.
 
листи і телеграми , від кожного особисто , зі справжнім прізвищем імям і по -батькові з протестом проти расизму ПР на імя президента , премєра і голови Верховної Ради з протестом проти розеолу України, а концерти , то так .. ні холодно ні тепло
Рейтинг: 6+ -1-
 
Микола, 21:04 20 липня 2012 р.
 
Підтримую за, те що "проффессор" ВІННИЦЬКИЙ з його слів, знову так захищає ЮЩЕНКА! Стидоба! Було би цілком дивно, якби даний пан ще говорив про те, може ще запросити ДЕМІНСЬКОГО, або ЛАВРИНОВИЧА..Що той продажний кент, що другий! Вишивана сорочка, СЛАВА ІІСУСУ ХРИСТУ і Слава УКРАІНІ, то ще не говорить про те, пане "проффессрор", що ті люди самовіддані народу.Подумайте на досугє..СНАЙПЕР +.
Рейтинг: 5+ -4-
 
підтримую МЕССІНГА...., 21:36 20 липня 2012 р.
 
Було чудово! А дощ, то на це Божа воля, а не організаторів. А кому ж несподобалось, то це напевно - вороги української мови. На жаль , як видно з коментарів наших незадоволених дописувачів їх у Дрогобичі багато. Єднаймося і ми переможемо!
Рейтинг: 5+ -4-
 
Слава..., 22:04 20 липня 2012 р.
 
Не зрозуміла навіть про кого і про чий піар ідеться у цій статті. Я була на концерті, чудесно ! Хвала і честь артистам, які приїхали безкоштовно, висловити свій протест проти цього антиукраїнського закону ! Ніяких партійних прапорів не було і політики не було ( що дуже тішить) і не звучали політичні гасла. Не пам"ятаю такого концерту вже давно у Дрогобичі. І в першу чергу дякую нашій дрогобицькій молоді.
Рейтинг: 4+ -7-
 
Дрогобичанка, 22:17 20 липня 2012 р.
 
Чому ми зводимо до того хто що зробив для Української мови? Від ваших зустрічей в центрі не холодно не тепло, навпаки в більшості відраза від політиканства, 100 людей ось ваша підтримка. Я за концерти, за програми, але під іншими гаслами. Ви Марічко напевно знаєте про, що я говорю, часто і є свідком нашої діяльності. Досить кажу вам, під гнилими лозунгами пхатись до влади. Люстрацію вам всім потрібно. Вона буде. Хоча б на цьому сайті.Люди повинні знати своїх "Героїв".
Рейтинг: 5+ -2-
 
Федис М.Б, 22:22 20 липня 2012 р.
 
Юра Федчак робить для Української мови Літературний конкурс. Це Мало? Ви допомогли?  
-"Нам відмовили: Львівська пивоварня (м. Львів, вул. Клепарівська), мережа супермаркетів "Сільпо", а саме адміністрація дрогобицького супермаркету "Сільпо", власник дрогобицької кав’ярні "Експрес" (м. Дрогобич, вул. М. Грушевського), представник мережі продуктових магазинів у приміщенні дрогобицького універмагу по вул. М. Грушевського; не відгукнувся представник автосалону з продажу машин "Renault" (м. Дрогобич, вул. Гайдамацька); проігнорував звернення про підтримку української мови таким чином в Україні і весь депутатський корпус Дрогобицької міської та районної рад, при цьому міські депутати лише обговорили потребу захисту рідної мови на позачерговій сесії міської ради. Словом, у мільйонерів грошей, як завжди, нема…"
Рейтинг: 12+ 0-
 
Федис М.Б, 22:31 20 липня 2012 р.
 
Юрій Федчак 20 июля г. 10:47 
Якщо ЧЕСНО, панове, то підтримати українську мову в Україні серед дрогобицьких ура-патріотів не знайшлося жодного гонорового фраєра, котрий би витягнув з кишені 100, а то й 500 грн. і дав на підтримку боротьби проти русофільства, яку ми розпочали в інтернеті вже 4, 5 місяці тому, а не коли когут в одне місце дзьобнув (злочинне рішення Верховної Ради). Крикуни, демагоги, вискочки - ось чиї "личка" бачу то з помаранчевими барвами, то з жовто-блакитними стрічками. Що, панове депутати і бізнесмени, тепло і затишно вам? А якби з кожного - по 20 грн. з кишені (ви кожен мало не щодня по 100-1000 грн. залишаєте у дрогобицьких кнайпах) - і на підтримку Всеукраїнського літературного конкурсу (виключно української мови), га? Як можна вас підтримувати, вірити вам, брехунам, у ваші пафосні речі? Якби лише міська рада в особі депкорпусу зібрала 1000 грн. (50 ситих депутатів множимо на 20 легко зароблених гривень з кожної кишені) - тоді була б усім хвала, честь і слава! А так - ганьба усім! Кожному з вас було дано шанс вигідно (читайте - запівдарма) попіаритися на всю Україну унікальним проектом на дрогобицькому сайті - прошляпили. І ви ще набиваєтеся мені у друзі на Фейсбуці?..
Рейтинг: 6+ -1-
 
Федис М.Б, 23:20 20 липня 2012 р.
 
До речі, не зважаючи на таку зливу, люди танцювали і раділи ! Це був такий адреналін.. А стільки артистів я давно не пам"ятаю у Дрогобичі.
Рейтинг: 4+ -3-
 
д, 23:25 20 липня 2012 р.
 
"-Навіть дощ, який стіною насунув на місто, злякав небагатьох .Молодь танцювала, не зважаючи нього. «Чомусь на думку спало, що вода, що лилася згори дана нам, щоб ми змили з себе буденні проблеми і об'єднались музикою, танцями, мовою зі всіма, хто стояв на площі і був на сцені. – каже член страйкому Володимир Кондзьолка. - Велике спасибі Тарасу Курчику організацію цього свята».
Рейтинг: 9+ -1-
 
Федис М.Б, 23:46 20 липня 2012 р.
 
Міліонери :" Кожному з вас було дано шанс " :grin реально смішно звучить
Рейтинг: 0+ -5-
 
ги, 10:55 21 липня 2012 р.
 
Влада - дзеркало громади! Дожилися на 20-ій річниці незалежності обрізаний Яценюк та російськомовний бабтист Турчинов будуть захищати українську мову.
Рейтинг: 4+ 0-
 
kent, 12:06 21 липня 2012 р.
 
Максиме! Кожна людина має право на свою думку та її висвітлення. Тому, як один з членів оргкомітету акції, хочу спростувати деякі неточності Твоєї думки!  
1. Питання збору коштів. Співорганізатором акції виступає страйковий комітет, який безпосередньо контролює питання коштів, тому Ти як журналіст можеш сміло підійти і з’ясувати суму та цільове використання і навіть все це описати. 
2. Витрати на концерт. Жоден співак не взяв гонорару за виступ, оплачувався лтше доїзд. 
3. З чого Ти взяв, що це була акція на підтримку одного з кандидатів? Ти чув, щоб зі сцени такі речі звучали? І взагалі остаточно мажоритарників буде виголошено на з’їзді ВО «Батьківщина», якщо не помиляюся 31 липня 2012р. у м. Київ. 
4. Якщо Ти маєш на увазі «співучого» кандидата – Тараса Курчика, то завдяки його співочій діяльності, багато коштів було передано на благородні справи. Ну погодься, що багато депутатів, окрім політичної діяльності, мають інші заняття, які приносять їм дивіденди. Але в даному випадку Тарас Михайлович як Депутат Львівської обласної ради виконав своє першочергове завдання і підтримав бажання Страйкового комітету, щоб організувати таку акцію. Дай Бог кожному стільки сил і часу займатися політикою, співочою кар’єрою, допомагати іншим і вміти все це поєднати. 
Не розумію такої неприязні.  
І взагалі до всіх критиків — чого ви стільки плачете і ниєте? Пообираєте мажорів, а потім все вам недогода. А потрібно обирати не мажорів, а порядних людей, у яких на першому місці - не гроші, а людина та її гідність. Всі чекаєте і сподіваєтесь на те, що Вам той чи інший депутат, кандидат запропонує гроші! Коли Ви нарешті зрозумієте і усвідомите, що депутат не має давати грошей, займатися будівництвом доріг чи ін. Першочергове його завдання — це представництво та сприяння інтересам громади. Що і зробив Тарас Курчик. А фінансові питання та забезпечення — це має бути благодійністю, а не підкупом виборців, чого під час акції не спостерігалося!  
5. Щодо погоди і дощу. Усі сайти передавали хорошу погоду. Для нашого регіону передбачити грозу важко, адже таке географічне розташування. Коли приїжджав в Україну Папа Іван Павло ІІ теж падав дощ, то що відміняти приїзд? Гроза зашкодила 30 хв. до завершення. Хто хотів, той залишився. 
І ще одна порада адміністраторам сайту «Дрогобич Інфо – сайт вільних людей». Класно, що Ви висвітлюєте проблеми громади, допомагаєте висвітлювати інші події, громадську діяльність молодіжних організацій і т.д. Але в політичному плані у мене складається враження, що «Дрогобич Інфо» став сайтом однієї партії, від якої уже багато часу спостерігаємо тільки хороші публікації і жодної критики. Якщо сайт «Дрогобич Інфо» - сайт для громади, то висвітлюйте правильні позиції усіх партій, а не перекручуйте все в одне русло.
Рейтинг: 12+ -7-
 
Зеновій Квасній, 16:00 21 липня 2012 р.
 
Читаєш усе це і сумно стає від думок більшості авторів. Вам би хіба когось "молотити". Невже, ви справді вважаєте, що "усі розуми поїли", в усьому компетентні, що даєте такі безапеляційні оцінки.
Рейтинг: 6+ -1-
 
Сумно, 16:40 21 липня 2012 р.
 
Інакшої думки від члена молодіжного НРУ, я не чекав. (Тарас Курчик член НРУ і Депутат Об.Ради) 
1)Я думаю ти здогадуєшся, що я приблизно знаю скільки коштує аренда апаратури, і в мене звісно великі сумніви, що всі гурти виступали за "ініціативу". 
2) Сум я не озвучив, тому лишаю на розсуд громади це питання.  
3) Якщо це звичайний концерт -то виступи кожного колективу строго прописані, кожному виділяється певна година. Ведучий хто? Володимир Паньків (згідно афіш)  
Чому ж один з виконавців...а саме Тарас Курчик. дуже часто виконував роль ведучого? Збіг? Я не думаю.  
Друге це акція почалась з Дрогобича ? Де і коли в якіх містах вона продовжиться? Тільки не округу №122. 
-" Першочергове його завдання — це представництво та сприяння інтересам громади. Що і зробив Тарас Курчик. А фінансові питання та забезпечення — це має бути благодійністю, а не підкупом виборців, чого під час акції не спостерігалося" -Це вже занадто пафосно!  
5) В політичному плані в тебе складається враження? Коли ти присилав матеріали по НРУ (Молодіжка) і вони всі публікувались - в когось теж складалось враження, що сайт проплачений НРУ, чому тоді таких вражень в тебе не було?  
- "висвітлюйте правильні позиції" - це як ?  
П.С Скоро оберуть кандидата від обеднанної опозиції -хочу побачити спільні дії.
Рейтинг: 7+ -10-
 
Федис М.Б, 17:05 21 липня 2012 р.
 
Якби це був політичний концерт то всі виконавці безкоштовно б не приїхали (а якщо в автора стосовно цього є недовіра - задзвоніть до них та й спитайте, те саме і стосовно озвучення, яке, здається, було з дрогобича). Вони приїхали щоб для нас, Дрогобичан, засвідчити свою позицію. Панові Курчику особлива подяка за те, що зміг усіх тих виконавців зорганізувати і зібрати на вчорашній акції, незважаючи на ту негоду котра декілька разів лякала і глядачів, і артистів. Дякую! Такого концерту Дрогобич не бачив вже давно. Дрогобичани із задоволенням продовжували спостерігати за дійством незважаючи на дощ. 
А ви, пане Автор сатті, я бачу запланували розкрутку свого сайту і методи обрали найвигідніші. Дійсно, ніщо так не привертає увагу людей як негатив вилитий на побратима. Головне, що всі добре знають, що цей негатив, здебільшого, власне бачення і домисли однієї людини - автора (в нашому випадку автора статті). І саме це бачення і домисли автор намагається видати за думку широкого загалу і притому дозволяє собі критику на адресу організаторів. Шановний Пане, навіть на "критиків" люди вчаться в університетах. Для того аби надавати критику чиїмсь діям, потрібно оперувати знаннями і досвідом яких у вас, НАЖАЛЬ, нема. Тому ваша критика і поради (ви це назвали "побажаннями") стосовно того що і як потрібно було робити, лише здіймання хвиль у калюжі. Цікаво, чи крім написання „брудненьких” статей, ви особисто для свого міста щось зробили ? А ще цікаво, чи ви , у цей відповідальний час були в Києві ? Отож, хоч у чомусь хорошому, хоч раз покажіть приклад. З повагою, Світлана.
Рейтинг: 10+ -5-
 
, 17:19 21 липня 2012 р.
 
Максиме, Ти ж розумний чоловік, то чого знову з перших тез починаєш те, на що я дав відповідь? Давай ми зустрінемось усі разом (Т. Курчик, представники Страйкового Комітету - організатори) і Тобі, чи представникам ДІ в інтерв"ю кожен дасть відповідь на Твої сумніви, запитання!  
За молодіжки я написав, що ДІ підтримує всіх і за це дякую, зараз йде мова про політику. Я ніколи не буду дякувати за ніщо і ніколи не критикую за ніщо. Вважаю, що у кожного є право на думку, а найкращий вихід з цієї ситуації - інтерв"ю, а не роздуми та здогадки. Саме так працюють професіонали та популярні сайти!
Рейтинг: 6+ -3-
 
Зеновій Квасній, 17:26 21 липня 2012 р.
 
Світлана Жмурко !
Рейтинг: 4+ 0-
 
фу, 18:09 21 липня 2012 р.
 
Зеновій, погоджуюсь стосовно того що кожен має право на свою думку! А от система коментарів до тих чи інших публікацій і є виразом власної думки! Окрім того ознайомившись з статтею та коментарями можемо дойти певного висновку, висловити й свою думку, а також когось розкритикувати, а от чи конструктивна чи деструктивна ця критика це вже вирішать інші читачі та оцінять +/-. Вважаю, що мова про інтерв"ю є недоречною! В цій статті і на цій сторінці є те що є!
Рейтинг: 4+ 0-
 
ml, 19:14 21 липня 2012 р.
 
Запитання до адміністратора: а скільки коштів виділив депутат обласної ради Тарас Курчик для літературного конкурсу, як реального способу для розвитку і популяризацшї української мови?
Рейтинг: 2+ -2-
 
Виборець, 22:32 21 липня 2012 р.
 
Зеновію Кваснію варто б знати, що публічна полеміка починається з поваги, а не з базарного "ТИкання".
Рейтинг: 3+ -1-
 
Info, 22:39 21 липня 2012 р.
 
До "ml". Щодо позиції Вашої про інтерв"ю, то так пишуть тільки ті, хто боїться почути правду і захищає надумане. Тільки віч-на-віч можна з'ясувати те, що цікавить. А так виглядає, що комусь це вигідно залишити вигадку без спростувань. 
До "Info". Ми з Максимом давно так спілкуємось на "Ти" і не треба по Вашому "базарному" переводити стрілки!
Рейтинг: 3+ -3-
 
Зеновій Квасній, 23:24 21 липня 2012 р.
 
До виборця ; насамперед треба з"ясувати чи до депутата обл. ради Курчика, хтось звертався стосовно підтримки цього літературного конкурсу. Бо наскільки я чула він такі речі підтримує особисто або старається залучити кошти з обласної ради.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Світлана, 23:50 21 липня 2012 р.
 
бла бла бла , назвати добром теперішню владу, навіть в Донецьку таке не скажуть ...маразм
Рейтинг: 1+ 0-
 
мдя, 12:28 22 липня 2012 р.
 
В.Ющенка ненавидять путінці, регіонами, бютівці, комуністи. Класний мужик В.Ющенко. Народ його брудом поливає, а він радіє, що його народ став розкутим. Однак народу інколи доцільно задуматись. Згадані розводять народ стосовно В.Ющенка так само успішно, як і стосовно прапорів. Пройдуть роки і навіть до нас це дійде. Ми повинні вибачитись перед В.Ющенком.
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 13:31 22 липня 2012 р.
 
Головна наша проблема – наслідки колоніального минулого. В цьому минулому винищувалися зародки української еліти, пригнічувалось державницьке мислення. Ми володіємо інстинктом борця за державність, але в нас не сформувався інстинкт будівничого. Через це нас постійно розводять по кутах за допомогою сучасних технологій. Прикладом може служити дискредитація Помаранчевої революції. Недавнє протистояння щодо прапорів – ще один приклад. Мовний закон – продовження цієї технології: розділяй і перемагай. Що ж робити ?. Вихід один – усвідомити свої вади і певну свою причетність до дискредитації Помаранчевої революції. Корінь теперішніх проблем – саме в дискредитації цієї великої події та її головного героя. Визнавати помилки можуть тільки сильні. Станьмо сильними і відновімо добре ім’я президента Віктора Ющенка. Тоді знайдемо вихід і візьмемо владу в свої руки. Без цього наше майбутнє виглядає проблематичним. Станьмо будівничими.
Рейтинг: 2+ -3-
 
, 19:19 22 липня 2012 р.
 
Не пасує якось тут переписуватися з ким-небудь.Але мене, особисто, дивує, що ВИ пане так захищаєте ЮЩЕНКА! Ющенко міг би бути і другий раз Президентом, ми б його\народ\ вибрали, але він почав не так себе вести! Він, постійно, говорив.що не має повноважень ...! Тоді треба було би звернутися до народа, до тих, хто його поставив на крісло ПРЕЗИДЕНТА! Постійно обливав брудо ТИМОШЕНКО, а по суті ТИМОШЕНКО за нього йшла "горою"! Виманила гроші - мільйони - його КАТЕРИНА нібито на розбудову дитячоі лікарні .де бабло! ВКРАЛИ! І ймовірно того, що отакі "щирі вукраінці" у вишитих сорочках, як ЮЩЕНКО, і допомогли стати ПРЕЗИДЕНТОМ людину бездарну і мстливу, ЯНУКОВИЧ! А до питання брати владу в своі руки, переворот без зброі не зробимо.Я, особисто.готовий - смерті не боюся!
Рейтинг: 2+ -1-
 
До АРИФМЕТИКА .., 19:53 22 липня 2012 р.
 
Арифметику... В сім'ї - батько, в будь-якому вузі - ректор, в місті - голова і т.д. а в державі - це президент. Це ті головні постаті, які мають останнє вирішальне Слово в тих чи інших ситуаціях.  
Дискридитація: так є різний тиск, і чим вища посада, згідна, що існують сильніші і тиск і спокуса і інше. Але... Так, як пішов народ, повіривши Ющенку, не повториться. Такий прорив, натхнення і віра була у людей. В нього було все - в руках Булава (ВЛАДА), за спиною - міцний тил (НАРОД), Ідеальна Констинуція (ГАРАНТ). З такою Силою, підтримкою Можна було йти вперед. Він не справився. Вернув назад державний лад на багато життєвих кроків назад, залишивши людям огиду, розпач, зневіру... Хто має визнавати помилки? Що відновлювати? Так, народ сильний - його всюди чути, видно. Ющенко - і не визнає своїх помилок, і не відновить своє "добре ім'я". А ми йому нічого не заборгували. Навпаки...
Рейтинг: 4+ 0-
 
Оксана, 20:11 22 липня 2012 р.
 
Для чого ви такі розумні вибирали Ющенка а в парламент вибрали бют , яким х...він мав приймати закони ? і премєра ? Він мав 15 % підтримки в парламенті вот на 15 % вам і наробив , Нарікайте на себе . Я не є ярим прихильником Ющенка але треба дивитись як є насправді
Рейтинг: 7+ 0-
 
., 22:58 22 липня 2012 р.
 
Так, вибирали, бо була і віра і прорив.  
Починав працювати на 70% а закінчив своє "президенство" на -90% (бо тим і приймав рішення, що ви написали). Бідний, нещасний - не мав підтримки. Та таку, як він мав підтримку - немає ніхто і зараз і тоді. 
Пишете "ви, ви", а що ви тоді вибирали, як зараз маєте таку "справедливість".
Рейтинг: 0+ 0-
 
Оксана до (.,), 10:52 23 липня 2012 р.
 
Англійця запитують:”Чому у вас такі гарні газони?”, на що англієць відповідає ”Стрижемо та підливаємо і так 300 років?”. Будівництво нашої держави – складний і тривалий процес. Руйнувати легко, а будувати дуже складно. Будівництво передбачає непопулярні кроки, невдачі та складні багатоходові операції. Керманичі Помаранчевої революції вклали у вуха народу гасло ”Бандитам – тюрми”, але забули вкласти гасло ”Терпеливо будуймо”. Народ очікував швидких успіхів, чуда та видовища й не налаштувався на тяжку працю і на можливі невдачі, що й привело до втрати довіри. Потрібно вчитись принаймні на своїх помилках. Підходять чергові вибори й народу знову кажуть :”Ми прийдемо і їх посадимо?”. А що буде далі ?. Знову втрата довіри. Якщо хочемо зберегти державу в теперішніх кордонах, то мусимо орієнтуватись на будівництво та пошук консолідації суспільства.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 13:30 23 липня 2012 р.
 
Цей Арифметичний коментар я підтримую!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Оксана, 14:51 23 липня 2012 р.
 
Щодо арифметики - життя не математика і не завжди 2+2 =4. 
І якщо будувати то всім, а не одному мільярди, ф іншому немає за що купити хліб. 
А тому в кожного своє бачення - в кого -раба, а в кого - гайдамака!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Я, 17:32 23 липня 2012 р.
 
Істина завжди лежить між крайніми думками. Її складно знайти. Вона народжується в суперечках. Сперечаймось. Але точно можна сказати, що істину не дуже люблять, бо вона часто спростовує судження авторитетів.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 17:53 23 липня 2012 р.
 
добрі думки подав на цей раз арифметик , але проаналізуймо разом і без особливих емоцій те що сталося у державі. Попередня влада залишила повні руїни у всьому : дороги , комунальне господарство , соціальні проблеми , "безплатна" медицина , освіта , культура. Зате, пан Ющенко , Порошенко , Червоненко, Жванія і їх кумівська свора стали мільярдерами. Лозунг Ющенка " 10 кроків назустріч людям ! " привів до вимирання мого народу. А мені підкидають мовну проблему під вибори .Адже ця проблема була за Австрії , за Польщі , за німців та совітів. Тут нічого нового не змінилось , йде процес маніпулювання політсилами мовного питання. І знову , скільки патріотів появилось на горизонті , готових кинути державу у нову гризню , нову революцію та нову кров. Маленька кров викликає велику. А може досить крові ?! Адже є парламентські методи боротьби. Про яке покращення життя Ви говорите , коли попередня влада Ющенка жодного кроку не зробила для створення української інфраструктури розвитку. Зате остаточно були розвалені на селі господарства , шляхом " вавчеризації"фабрик і заводів знищено українське виробництво . Зруйнувати - зруйнували , а далі що ? З цієї причини рівень життя погіршується.  
Тому будуймо Україну добром , розумом , працею і починаймо кожен із себе . Бо спільна праця на добро - будує , а ненависть - руйнує !
Рейтинг: 0+ 0-
 
підтримую консолідацію, 20:40 23 липня 2012 р.
 
помолімось до Господа, щоб дав розуму зробити правильний вибір...
Рейтинг: 1+ 0-
 
оля, 22:54 23 липня 2012 р.
 
Дали американці на стадіон в Дрогобичі гроші , а їх вкрали . Яке будівництво ? яка консолідація? з ким ? з саранчою
Рейтинг: 1+ 0-
 
?, 02:04 24 липня 2012 р.
 
Чудо зателепане думало що йому так подарують як бюджетні гроші, тепер чіхає собі одне місце
Рейтинг: 0+ 0-
 
ги, 02:33 24 липня 2012 р.
 
Творити добро завжди задоволення :zzz
Рейтинг: 0+ 0-
 
чебурашка, 12:11 24 липня 2012 р.
 
Тепер відомо за тебе продажна шкіра якій перший продасть Украіну!
Рейтинг: 1+ 0-
 
До снайпера, 14:27 24 липня 2012 р.
 
Помаранчева революція – це найбільший успіх українців в недавній історії, а В.Ющенко – це символ успіху. Знищити символ – головне завдання ворога: без символу військо стає деморалізованим. Перемогти таке військо є справою техніки. Можна суспільству накинути ще один символ, а потім переконати, що цей символ також хибний. І тоді залишається сказати народові: Ви моголи. Патріоти допоможуть народові погодитись. Війна завершена. “Патріотичні” теперішні опозиціонери, які нищили символ, а тепер висять на рекламних щитах, так і не усвідомили своєї антидержавної діяльності. Повчіться в Партії регіонів, яка на кожному кроці говорить, що їхній символ – В.Янукович – є генієм.
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 17:14 24 липня 2012 р.
 
На ! 00 відсотків підтримую Ваш коментар, пане Винницький .
Рейтинг: 2+ 0-
 
Виборець, 19:51 24 липня 2012 р.
 
Незалежній Україні вже 20 років, що є великим успіхом в нашій історії. Наша держава молода й розбудувати її в існуючих геополітичних реаліях не просто. Місія Л.Кравчука звелась до побудови основ держави; місія Л.Кучми – до побудови основ економічного життя; місія В.Ющенка – до побудови основ демократії; місія В.Януковича, ймовірно, зведеться до проведення системних реформ; місія наступного президента вірогідно зведеться до відшліфування основних позитивів попередніх керманичів і виведення України на шлях сталого розвитку. Ідеальних керівників не буває. Вчімося в інших народів й принаймні трішки поважаймо наших керманичів. Якщо не будемо цього робити, то прийдуть чужинці й заставлять їх любити. Якщо всі наші керівники, обрані народом, є зрадниками і бандитами, то виникають питання:“хто ми?”, “ми народ?”, “ми здатні стати будівничими держави, чи здатні тільки мріяти про чудеса?”. Є дещо спільне в причинах українських невдач часів Б.Хмельницького, двадцятих років минулого століття та періодом президентства В.Ющенка. Цим спільним є малий прошарок дуже заможної та високопрофесійної проукраїнської еліти, що зумовлено попереднім колоніальним минулим України, в якому зародки еліти асимілювали та винищували. Через це розірвана передача всіх труднощів державотворення від вчорашнього покоління до покоління завтрашнього.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 20:45 24 липня 2012 р.
 
Маєте рацію багато в чому. Просто усі ми , вибравши Ющенка, спочили на лаврах і думали, що він Месія. Хоча колись і Месію розіпнули. А він був звичайною людиною, оточеною хабарниками, ворогами, просто недругами. Його намагалися прибрати, як прибрали багатьох, а він все вірив в народ, доказував, кому це треба і хто це робить.Збиралися оголосити йому імпічмент. Появилося рід заказних публікацій: про сина, невісток. Ніби про Януковича таке не пишуть. Але тут мур, а там була жива людина, патріот... А народу вже було байдуже: ми тебе обрали і будь-ласка давай нам сите життя. Не дав. Бо йому не дали. Тому треба думати. Ой як треба думати кожному, хто вже нині служить кандидатам в депутати, бере гроші і думає: а що тут такого? Подумаєш. Працюю на того чи іншого, отримую гроші. І як стоятиме перед Богом за тисячі обдурених стареньких людей по селах, в місті... Думаймо.
Рейтинг: 1+ 0-
 
До арифметика, 16:22 25 липня 2012 р.
 
Демократичні опозиціонери не знали як розбудовувати державу, але дурили, крали і знайшли собі алібі – у всьому винен В.Ющенко.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 17:27 25 липня 2012 р.
 
Деколи добрі думки подає арифметик , але проаналізуймо разом і без особливих емоцій те що сталося у державі. Попередня влада залишила повні руїни у всьому : дороги , комунальне господарство , соціальні проблеми , "безплатна" медицина , освіта , культура. Зате, пан Ющенко , Порошенко , Червоненко, Жванія і їх кумівська свора стали мільярдерами.Довіру людей ця кумівська мафія проміняла на мільярди кровних людських грошей. Мали найбільший шанс , але його не використали , стали злочинними багачами , а тепер знову згадали про простих людей напередодні чергових виборів. 
Лозунг Ющенка " 10 кроків назустріч людям ! " привів до вимирання мого народу. Це геноцид у мирний час !  
А мені підкидають мовну проблему під вибори .Адже ця проблема була за Австрії , за Польщі , за німців та совітів. Тут нічого нового не змінилось , йде процес маніпулювання політсилами мовного питання , появились нові політпроєкти по задурманенню людей. І знову , скільки патріотів появилось на горизонті , готових кинути державу у нову гризню , нову революцію та нову кров. Маленька кров викликає велику. А може досить крові ?! Адже є парламентські методи боротьби. Про яке покращення життя Ви говорите , коли попередня влада Ющенка жодного кроку не зробила для створення української інфраструктури розвитку. Зате остаточно були розвалені на селі господарства , шляхом " вавчеризації"фабрик і заводів знищено українське виробництво . Зруйнувати - зруйнували , а далі що ? З цієї причини рівень життя погіршується. тому не намагайтеся відбілювати тих ющенківців , які зрадили інтереси простого українського народу, збагатилися на крові людей і на показному патріотизмі.Він особисто знищив віру простих людей у добропорядність та Україну. Не має ніякого морального права при бідному народі ставати мільярдером , створювати якісь злочинні фонди для своїх родичів та для обкрадання лікарень, злочинно розвалювати банк " Україна" , забудувати своїми багаточисельними віллами , замками ( особливо на Івано-Франківщині , де на крові людей збудовані десятки палаців , не тільки у Буковелі ) та ін. злочини. 
Тому будуймо Україну добром , розумом , працею і починаймо кожен із себе . Бо спільна праця на добро - будує , а ненависть- руйнує !
Рейтинг: 2+ 0-
 
про мирний геноцид, 19:00 25 липня 2012 р.
 
Більша наша проблема ми, а не наші керманичі. Вони тільки наш образ: які ми, такими є вони. Шукати свого ворога  
потрібно більше в собі. Почни з себе, стань відповідальнішим. Тоді, можливо, і керманичі прийдуть інші.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 19:28 25 липня 2012 р.
 
Зараз відпочиваю в Херсоні - майже всі радіостанції віщають на українській мові. Місцеві жителі радо переходять на українську мову. Повірте, вони тільки за єдину мову, українську.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Федис м.б, 22:20 25 липня 2012 р.
 
Ющенко в минулому. Потрібно думати про майбутнє.
Рейтинг: 1+ 0-
 
арифметику, 10:20 26 липня 2012 р.
 
Все нове є давно забуте старе. Не можна весь час ставати на одні і ті ж граблі. Якщо не освідомимо причин невдач епохи В. Ющенка, то таке ж зроблять з наступним нашим символом. Саме через це арифметик став писарем. Справа не в Ющенкові як особі, справа в символі, в події.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 11:26 26 липня 2012 р.
 
Задумаймось над наступними словами 92-річного в’язня німецьких і сибірських таборів Винницького Василя Михайловича, який проживає в м.Рудки  
 
Українська незалежна держава дорого коштувала твоїм попередникам. Нема нічого дорожчого за неї. Шануй подвиги своїх дідів. Не розмінюй велике на дрібні радощі. Велич свого належно оцінюєш, перебуваючи на чужині в поневіряннях. Дотримуйся біблійних цінностей. Українські інтелігенти, успішно проповідуйте такі вартості і не допустіть занепаду здобутого.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 13:07 26 липня 2012 р.
 
Справді , арифметику , символи держави -це теж свята справа . Але і тут пан Ющенко право випускати символіку і отримувати дивіденди кому дозволив законодавчо це робити ? Та свому синочкові , щоб заробляв , бідний , на патріотизмі народу , а потім по барах та закордонах пив шампанське за 1 тис. долярів за пляшку . Може ти , арифметику , за математичними формулами цього не вловив ? А може ти не знаєш чиї родичі стоять за створенням в Україні злодійських фондів , на які за вказівкою бувшого Президента мільйонери перераховували " пожертви". А може ти не знаєш чим займалася друга дружина Президента Катерина Чумаченко ? Безневинною роботою у держдепі , будувала хоспіс-лікарню для вимираючих українців і бідна будує по-сьогодні . А величні палаци по всій багатостраждальній Україні ( не тільки Буковель).Це тільки вершечки злочиного айсбергу , який нажив мільярди на людських бідах.  
Тому опустися з-під хмар, арифметику , на грішну землю. І не тільки твої родичі чекали кращого для України, майже , кожна галицька родина через це пройшла; боролись , мріяли , надіялись і доборолись до того , що прийшов новоспечений " месія" і забрав у простих людей найсвятіше- Віру у краще життя україців , чесність та інші християнські чесноти. Тому не ятри серце і душу тих , хто вірив і вірить у краще долю мого народу !
Рейтинг: 2+ 0-
 
за кращу долю, 18:43 26 липня 2012 р.
 
Щось дуже мені ваш коментар нагадує " про наколоті апельсини, дружину-американку та про валянки американські"... 
Жодного розчарування у тому , що відбувається з нами не бачу.Це процес народження справжньої нації.А в кожному такому дійстві завжди є помилки та невдачі, є друзі і недруги, є ті , що пхають колеса, а є ті що в них вставляють палиці...Це як маленька дитина, яка тільки вчиться ходити, а такі як ви дають штурхани, щоб падала.Я за те, щоб підставити плече.А" плечі"-це великий відсоток гарно вихованої, патріотичної молоді, і чим більше такої буде, тим швидше ми станемо на ноги. 
Переконана, що хто вірив по-справжньому у кращий свій день, у того цю віру ніхто ніколи не забере.А хто сидів на печі і чекав, що йому на тарілочці принесуть всі земні блага-чекайте далі.
Рейтинг: 0+ -1-
 
До за кращу долю, 22:02 26 липня 2012 р.
 
мова іде не про образи , а про факти руйнування кланом Ющенка моєї країни , руйнування довіри людей. Заради власного збагачення знищено основи виробництва , багату Україну перетворено у вимираючу державу, державу привезених апельсинів та бананів. Які плечі вам ще потрібно , коли ви мали довіру майже всього народу України ? Знову хочете ліпити ярлики на інші думки ? Вірю у кращу долю мого народу , але без кумів , сватів і іншої наволочі пана Ющенка !
Рейтинг: 2+ 0-
 
стаємо на ноги після зради, 22:27 26 липня 2012 р.
 
Переконувати зомбів, що вони люди-не варто.Бо вони зомбі.Збирайте манатки і переїзджайте в Донецьк-там вам будуть раді.А тут якось без вас ради дамо.
Рейтинг: 1+ 0-
 
До попереднього коментаря, 22:43 26 липня 2012 р.
 
Співчуваю тим , хто зомбований на негативізми , на клеєння ярликів , пошуки ворогів , на руйнацію своєї держави під патріотичними гаслами. .Все це разом - невилікована хвороба . Її назва : політичний деградаційний шмельц . 
Це мій край , моя земля , моя мелодійна і пісенна мова , яку я нікому і ніколи не віддам !
Рейтинг: 4+ 0-
 
це мій край, 00:00 27 липня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)