Безжальне вбивство

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
16.11.2008
ЦвинтарМинув рік з дня страшної трагедії - вбивства молодої людини. Суспільство Дрогобича не пам’ятає цієї дати - всі свідчення тому, що безкарність наших правоохоронців нікого вже не дивує. Редакція Дрогобич Інфо засуджує бездіяльність влади відносно тих подій. Що ж сталося через рік? А для тих, хто забув, - нагадаємо події того вечора.

День Студента. Для молодих свято - а молодими були і два працівника міліції (Підлужний і Сидор), що патрулювали тоді вулицю Грушевського біля кафе-бару "Експрес". Ніхто не сподівався, що молоді "правоохоронці" стрілятимуть у своїх же ровесників.

Маючи в руках зброю, людина недалека відчуває безмежну владу - а саме такими і є більшість наших молодих міліціонерів. Адже ні для кого не секрет, що половина з них - це сільські "хлопаки", що не привикли до життя у місті, з його звичаями та неписаними законами.

Кажуть, що міліціянти не були зовсім тверезими (з неофіційних джерел), і тому почуття всевладності в них у той час особливо загострилося. Тому зупинити юнаків без причини і вимагати у них невідомо що - звична справа для таких ось людей в погонах. Адже потрапити у відділок для молодої людини важко не лише морально, бо розповіді про знущання там зовсім не вигадка.

Пізніше, згідно офіційної версії, вказувалося на неадекватну поведінку юнаків і не зовсім культурні відповіді міліціонерам. Але з впевненістю можна сказати, що ніхто ніколи не буде "нариватися" до людей у формі - собі ж гірше.

Під час сутички одного з хлопців поранено в ноги - без попередження і пострілу вгору (офіційній версії віри нема). А другого, 19-річного Вадима Шестакова, безжально вбито - хлопець навіть не дожив до лікарні (згідно висновку незалежного експерта, стріляли вже у лежачого). Пізніше тих, хто прийшов до пораненого Михайла в лікарню, забрали працівники міліції, і тримали тиждень невідомо де, не повідомляючи батькам.

Що ж сталося з тими, хто так запросто розпорядився долями юнаків? - а нічого. Прокуратура їх виправдала (а як же інакше?) - і тепер один працює в районній міліції, другий у іншій структурі. Тобто їх навіть з роботи не звільнили, не кажучи вже про кримінальну відповідальність. І до речі - ніяких фізичних пошкоджень у них не було, ніхто з молодих людей навіть не торкався до міліціонерів.

Ось і виходить, що у кого погони і пістолет, той і правий. Доки так буде продовжуватися? "Риба гниє з голови", як каже народна приказка - тому відповіді на ці питання потрібно шукати не у рядових поліціянтів, яким бракує здорового глузду, а у їх безпосереднього начальства.

Пропозиція: не видавати зброю тим працівникам міліції, що не пройдуть тестів IQ (на інтелект) і на психічну врівноваженість, а окремих взагалі відправляти назад у дикі села - хай і далі крутять коням хвости, а не стріляють у невинних людей.

Інформацію отримано з неофіційних джерел. Редакція висловлює щирі співчуття сім’ям та близьким постраждалих і підтримує думку про неправомірність дій працівників міліції того вечора, і не тільки...
Переглядів: 15869

Коментарі (65)
 
Дуже добре , що Ви не побоялися висвітити цю подію. Це дуже страшно, коли людина, маючи зброю та погони, починая відчувати себе " богом на Землі".А керівництву міліції треба думати, чи завжди потрібно захищати корпоративні інтереси.Ви тільки подумайте, який авторитет( а зараз він мінусовий) малаб наша міліція, якби рік назад поступила б принципово, об"єктивно, та , в кінці кінців, як того вимагає "честь мундира". Щире співчуття родині...
Рейтинг: 3+ -6-
 
дрогобичанка, 11:39 16 листопада 2008 р.
 
Щиро співчуваю родині Вадима...
Рейтинг: 5+ -5-
 
1123, 14:06 16 листопада 2008 р.
 
співчуття і осуд діям працівникам міліціи!
Рейтинг: 4+ -5-
 
макс, 14:14 16 листопада 2008 р.
 
Міліціянтів під ратушу до стіни ставити!
Рейтинг: 5+ -4-
 
Андрій, 18:50 16 листопада 2008 р.
 
не розумний той, хто писав цю статтю! Бо ні одного слова правди тут нема! це версії! а чому ти не підеш служити закону?ти був там , ти знаеш як все було? чого хотів, то і має, а чому не освітлюється випадок біля того ж Експресу, коли вбито міліціонера ? за його річницю смерті - забуто! так що... 
до речі в статті написано що міліціонера ніхто не трогав, а в нього травми голови і він довгий час лежав в реанімації.І правильно зробив що нажав на курок- таким туда і дорога! поважайте правоохоронні органи!
Рейтинг: 0+ -17-
 
кекс, 19:52 16 листопада 2008 р.
 
за травму голови на тои світ невідправляють!
Рейтинг: 4+ -4-
 
макс, 20:09 16 листопада 2008 р.
 
кекс-то ти псіна як твоє прізвище Підлужний чи Сидор?
Рейтинг: 4+ 0-
 
Бекс, 20:31 16 листопада 2008 р.
 
.. Сидіти за компютером і писати версії легко.. А працівники міліції кожного дня, кожної ночі в дощ і сніг, жару і холод охороняють вулиці нашого міста, за копійки бігають, ловлять злодіїв, грабіжників. А Ви колись ходили по вулицям м.Дрогобича у вечері і особливо у ночі ? які ходять " рогаті " неповнолітні. До них не то що сказати, на них навіть подивитись неможна, а то зразу причіпляються і не то що "морду намилять" а і пограбують. Скільки неповнолітніх кюрять марихуани, коляться . Я Ви колись були за границею ?(наприклад США чи навіть Польща ) там при вимозі працівника міліції, люди чинять покору. А при непокорі працівник може застосувати зброю. Я б на їхньому місті усім тим "піжонам" вистрілив прямо у голову, щоб боялись міліціонерів, мали хотяб елементарну повагу, а то ходяить і "бурять".
Рейтинг: 1+ -4-
 
Жулік 19 років, 20:33 16 листопада 2008 р.
 
кекс-і за тебе ніхто не згадає, Всім би було легщше, без тебе і тобі подібних!
Рейтинг: 1+ -3-
 
Бекс, 20:34 16 листопада 2008 р.
 
Ти падло а не Жулік - щось багато міліції на сайті.
Рейтинг: 1+ -7-
 
Бекс, 20:36 16 листопада 2008 р.
 
Смерть "гопам" таким, як Вадим та подібним йому. Буде таких менше Дрогобичанам легше спатиметься, небудуть вбивати бідних дівчат навпроти "Океану"...
Рейтинг: 2+ -6-
 
кекс, 20:37 16 листопада 2008 р.
 
кекс - та ти не кращий, ти би тоже ходив по дрогобичу і насілував, Всюди міліція мусить залізти, всюди мусите засрати.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Бекс, 20:40 16 листопада 2008 р.
 
вже ніхто нікого неловить !
Рейтинг: 4+ -5-
 
макс, 20:41 16 листопада 2008 р.
 
Точно, а про бідолашну дівчинку Делінкевич, чому ніхто з Вас "гоппиків" не згадає, а Ви ПАМЯТАЄТЕ, але це вбив жорстоко "гоп" ТАКИЙ ЯК ВИ.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Жулік 19 років, 20:42 16 листопада 2008 р.
 
макс не в системі справа, а в Турківському районі
Рейтинг: 2+ -8-
 
Бекс, 20:43 16 листопада 2008 р.
 
Макс я стобою згідний, що у нас усе корумповано, але ти незабувай і про навчальні заклади, лікарні, пожежні, податкові та інше . А про хлопця якого убили на "острові нєвізєній" чув, і це хто убив? 3 гопи, які убили та пограбували. При чому жорстоко убили.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Жулік 19 років, 20:46 16 листопада 2008 р.
 
тут вже писали про згвалтування але фаміліи невказувалось щоб ненашкодити маибутньому дівчини !
Рейтинг: 1+ -7-
 
макс, 20:47 16 листопада 2008 р.
 
ТАК так, дійсно і біля Океану убили дівчинку безневину, а вона у батьків була одна, та бідолашного 24 річного хлопця на вокзалі.А меліція завжди у всьому вина, навіть у тому що фанарі по вулицях не світить..
Рейтинг: 1+ -7-
 
кекс, 20:49 16 листопада 2008 р.
 
Про яке згвалтування? її ж убили.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Жулік 19 років, 20:52 16 листопада 2008 р.
 
жуліку- повір я проти насилля і але проблем гопів нетака вже нерішуча!
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 20:52 16 листопада 2008 р.
 
Макс а міліціонер, що по твому не людина ?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Жулік 19 років, 20:54 16 листопада 2008 р.
 
Макс!
Рейтинг: 1+ -2-
 
"Адвокат" , 21:05 16 листопада 2008 р.
 
так треба тих убивц, грабіжників, зладіїв, карати самосудом 100%. а то міліція має замало повноважень. Чомусь недосконалий у нас Кримінальний Кодекс України.
Рейтинг: 0+ -3-
 
кекс, 21:16 16 листопада 2008 р.
 
По-перше: Вадим не був гопником, не гвалтував, не обкрадав і т. п. .По-друге: міліціонери не були побиті, в комі не перебували. З 8-ї вечора і до 3 ночі в палату на приймальному покої, де знаходилися Сидор і Підлужний, ніхто з лікарів не заходив, а тільки їх колеги. В 3 ночі вони своїми ногами пішли на 2-й поверх у відділення нейрохірургії. Жодної повязки на голові, чи в ін. місці в них не було. А те що їх потім показували по телевізору " вмираючими". пояснювати не треба- свої все зробили для захисту своїє " корпоративної честі" Я згідна, всюди бувають паршиві вівці : і серед лікарів, і вчителів. і т. п. .. По них не можна судити про всіх. Це і в лікарні було видно. А позиція"всіх стріляти" ганебна - хто буде вирішувати кому жити. а кому ні. Міліціонери не боги на Землі, а звичайні люди. Тільки мають зброю і владу. Тому дехто з них думає, що має право розпоряджатися людськими долями. Дуже шкода всіх загиблих: і дівчинку, і Рифуна, і Вадима, і всіх-всіх, кому б ще жити і жити. Зрозумійте всі - немає ціннішого ніж життя. і ніхто не має право його забирати!
Рейтинг: 3+ -5-
 
дрогобичанка, 21:23 16 листопада 2008 р.
 
Кекс , ти сам зрозумів, що написав?! Виходить, що вбивць Вадима Шестакова мають свої ж і постріляти? Цікаво, цікаво...
Рейтинг: 0+ -7-
 
я, 21:40 16 листопада 2008 р.
 
а забирати життя невинноъ дывчини хто має право?
Рейтинг: 1+ -5-
 
keks, 22:08 16 листопада 2008 р.
 
ти читай і розумій так, як написано а не так як тице розуміеш
Рейтинг: 0+ 0-
 
кекс, 22:18 16 листопада 2008 р.
 
Вельмишановний Кекс! Як написано, так і розумію. А ти навчися писати так, щоб всі розуміли тебе так, як ти того хочеш.
Рейтинг: 1+ -2-
 
я, 22:50 16 листопада 2008 р.
 
Я не розумію яка стиковка між згвалтованою дівчиною і смертю Вадима? Чи це одних рук справа? Кекс?
Рейтинг: 4+ 0-
 
я, 22:53 16 листопада 2008 р.
 
Яка різниця "невинна" чи"не невинна" ? Забирати життя не можна!
Рейтинг: 4+ -7-
 
дрогобичанка, 23:18 16 листопада 2008 р.
 
На рахунок поваги до міліції - її треба заслужити у суспільства! А так, то тільки в серіалах вони чесні, непідкупні. працюють на благо людини. А в житті вони забувають про те , що вони служать народу , і зарплату отримують з податків народу. А думають, що можуть вбивати , ноги ламати( як це було взимку у відділку міліціі) , забирати в пацанів мобілки, вимагати " поляну" і т.п.. Можна довго продовжувати. А про те, що вони розкрили крадіжки, та інші злочини багато не напишеш. Хіба те, якими методами вони це намагаються зробити. За ці методи самі стають злочинцями, але ж ніхто не хоче зв"язуватися з ними. Кекс і " гопкомпанія", а чого ж ви не згадали про річницю загибелі свого колеги? Очевидно так цінували і поважали. А інші не згадують, бо про мертвих паганого не говорять.
Рейтинг: 2+ -6-
 
я, 22:00 17 листопада 2008 р.
 
Надзвичайно сподобався мені останній коментар - автор правильно мислить. 
І ще мир і повага "дрогобичанці" - дякуємо за співпрацю.
Рейтинг: 2+ -4-
 
Адміністратор, 22:17 17 листопада 2008 р.
 
нарад, чого ви так грузите міліцію!
Рейтинг: 0+ -7-
 
а, 00:23 23 листопада 2008 р.
 
5000грн офіціино це мало?даішник звичаинии!
Рейтинг: 2+ -7-
 
макс, 10:33 23 листопада 2008 р.
 
Звертаюсь до дружини міліціонера. Про те, що всі міліціонери, м"яко кажучи, погані, ніхто тут не говорив. Але більшість з них навіть ті копійки, як ви кажете, отримають не заслужено. А на рахунок того, що вони "голодні та холодні ", то спитайте в чоловіка, як його колєги розводять "малолєток" на кури, горілку і т.п., як вони люблять "порозминатися" на затриманих, які тверезі ходять і про багато-багато іншого.Але він вам цього не захоче розказувати з очевидних причин. А "Дрогобичанка" зверталась до таких, як Кекс( прочитайте що він пише- ганьба!
Рейтинг: 4+ -5-
 
я, 15:43 23 листопада 2008 р.
 
Ну ви роздули! мені здаэться шо стаття про вбитого Вадива(земля йому пухом)А ви тут приписали повно вбивст! А хтось згадав про калік які виходять з кантори і нівчому не винуваті які приходять дохати і в туалет неможуть сходити самостійно! А ви тут вбиства пишете!  
Якшо ти вбив то ти маєш бути покараний а неходити далі ніби нічого несталось!  
Самосуддя кажете! ?! То шо друзям вбитого Вадива треба піти і застрілити того міліціонера? 
Всі ви умні а недай бох з кимсь з ваших таке би сталось як би ви думали?! ?
Рейтинг: 5+ 0-
 
Той самий, 17:01 23 листопада 2008 р.
 
"Той самий", я , і не тільки, про те саме і писали.Підтримую!
Рейтинг: 3+ 0-
 
я, 19:59 23 листопада 2008 р.
 
кекс, 20:52 16 листопада 2008 г. а чому ти думаєщ шо це версія? ти там був ? джерело скало чисту правду... багато хто бачив це але всі бояться сказати правду... і міліція неправа і немає право стріляти в неозброєну людину. а ще по поводу гопів ти б не пиздів тварина про мертвих так неговорять. Вадік земля тобі пухом
Рейтинг: 4+ 0-
 
1 , 09:10 24 листопада 2008 р.
 
Вас ментів потрібно ВСІХ вистрілювати!
Рейтинг: 5+ -2-
 
мент, 17:48 27 листопада 2008 р.
 
ага, купа людей хоче подякувати за відвідування "РАЙОНКИ", але боїться, при слові зявитись в "РАЙОНКУ" або карний розшуа аж пісяє в штани.. ха
Рейтинг: 1+ -1-
 
ххх, 14:06 30 листопада 2008 р.
 
шо ви тут базарите.. ви тільки що і можете, то тільки писати тут, а слабо шото зробити
Рейтинг: 0+ -7-
 
ххх, 14:08 30 листопада 2008 р.
 
А чого я маю "при слові зявитися в "РАЙОНКУ" або карний розшук"? Я що - злочинець?Не потрібно в кожній людині бачити об"єкт своїх хворобливих фантазій щодо своєї безкарності та всевладдя( бо ви ж на даний момент в пагонах та при зброї). До речі , в п"ятницю "прославилися" на всю Україну. По 1+1 показували, як ви вмієте"спілкуватися" з людьми.Хоч в цей раз будуть наказані за свої "подвиги"!
Рейтинг: 2+ -1-
 
я, 14:53 30 листопада 2008 р.
 
А "шото зробити"- це що?
Рейтинг: 0+ 0-
 
я, 14:55 30 листопада 2008 р.
 
ххх видно з відки ти родом бичара турківска
Рейтинг: 3+ -1-
 
пентагон, 19:25 02 грудня 2008 р.
 
звертаюсь до Макса, в міліції офіційна зарплата разом з преміями і надбавками становить приблизно 1200 грн.а ніяк не 5000!
Рейтинг: 0+ -5-
 
a, 01:12 05 грудня 2008 р.
 
Є ж і неофіційна зарплата... 
 
А про "доблесть" наших міліціянтів вже йде програма "Жесть мундира" на 1+1.  
Так що ми не перебільшуємо, ми навіть половини не знаємо. 
 
Наша робота - писати правду. А коли Вас у відділку поб’ють чи скалічать, то зразу самі повірите... 
 
І здається, "а", що Ви самі маєте відношення до міліції - надто критична у Вас позиція.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Адміністратор, 06:31 05 грудня 2008 р.
 
Повністю підтримую Адміністратора! Скільки б міліціонерам не платили би -їм все було би мало. "Халяву" і "ліву касу" вони дуже полюбляють. А посилання "А" на залежність якості їх роботи і малої зарплати взагалі смішні. Не задовільняя вас з/плата - не працюйте там! Ідіть в банк, в Верх. Раду і т. п.. Але біда в тому, що ваш рівень освіти( про що можна судити і по вищенаписаних коментаріях Кекса і К*) не дозволяє тикнутися десь інше. От і ідете ви заробляти від людей( людські податки) та на людях( хабарі та 2вибиті" гроші). І не треба розказувати казочки про бідних міліціонерів. Нормальні та порядні туди не йдуть.
Рейтинг: 3+ -7-
 
я, 14:14 05 грудня 2008 р.
 
нетреба далеко і ти ідіть на базар і побачите продажних ментів які кришують бариг з узбекістану!
Рейтинг: 2+ -5-
 
неізвеснии, 11:25 06 грудня 2008 р.
 
ххх менти не бепредельнічаите!
Рейтинг: 1+ -7-
 
ввв, 11:31 06 грудня 2008 р.
 
Подивіться, що зараз робиться в Греції через те, що поліцейські застрелили підлітка! Причетних до стрілянини поліцейських заарештували, міністр написав заяву на звільнення, народ активно протестує. А в нас? Застрелили? -Всіх треба постріляти. Вбив?- Герой! . Міністр взагалі "в упор" нічого не бачить.А позиція народу- "Моя хата з краю". А потім чомусь дивуємося!
Рейтинг: 4+ 0-
 
я, 14:07 08 грудня 2008 р.
 
Дрогобицька міжрайонна прокуратура передала до Дрогобицького міськрайонного суду справу про вбивство Вадима Шестакова. 
 
Слідство тривало майже два роки. Прокуратура встановила, що міліціонер перевищив службове становище і застрелив дрогобицького юнака. З іншого боку, потерпілого в цій справі колегу Вадима Шестакова, якому прострелили дві ноги, звинувачують у нападі на міліціонера й теж шиють кримінальну справу.
Рейтинг: 1+ -6-
 
макс, 17:00 20 жовтня 2009 р.
 
Шановні, в цілому світі перед тим як людині дати зброю до рук, треба пройти масу психологічних тестів, на витримку на вміння контролювати ситуацію.У нас питають, чи пас корови і чи знає табличку множення.. та ділення.Але в світлі останніх подій в Артеку та інших темах чекати покращення справ нема надії.Якщо міністр бухає як кінь, та роздає нагороди вбивцям Олійника з Кіровоградщини, чекати покращення не випадає.Про безпеку свою та родини кожен повинен дбати сам(карабін, пістолет та хороша сторожова собака).Повага до міліції не прийде сама, її треба заслужити!
Рейтинг: 1+ -9-
 
Довбуш, 18:41 20 жовтня 2009 р.
 
якщо б табличку множення питали то половмна стрииськои була б пуста))
Рейтинг: 2+ -4-
 
макс, 21:02 20 жовтня 2009 р.
 
я вадіма знала і мені жалко шо людина пішл з сміту через кончену мразіну яка возомніла себе незнати ким раз вона забрала життя якого не давала
Рейтинг: 3+ -5-
 
іра, 21:58 02 грудня 2009 р.
 
Справу проти "стріляючого" патрульного (звинувачується по 2 статтям УКК) передано до суду. Будемо чекати... 
А Вадима дійсно дуууже шкода. Хороший хлопчина був...
Рейтинг: 3+ -3-
 
дрогобичанка, 22:29 02 грудня 2009 р.
 
Мусари це й сільські далбайоби які йдуть в відділок шоб від армії відмазатись
Рейтинг: 3+ -3-
 
666, 22:14 11 грудня 2009 р.
 
Завтра, 16 листопада - третя річниця загибелі Вадима. 
Суд над вбивцею ще не закінчився Наступне засідання 10 грудня. Прокуратура почала підігрувати звинуваченому, хоча й вимагала( ще до "заігрувань" )7 років ув"язнення. Мама Вадима поховала ще й старшого сина, який не зміг пережити втрату брата.  
А бувший міліціонер-жодного розкаяння та вибачення за свій злочин.
Рейтинг: 3+ -6-
 
Дрогобичанка, 22:52 15 листопада 2010 р.
 
сердце кровю обливаэться, забрали життя в такого хорошого хлопця, і бють і бють і всі кругом мовчать, Бог Вам суддя
Рейтинг: 3+ 0-
 
ira, 15:52 31 серпня 2011 р.
 
Ага! Класно! Міліція - то абсолютне зло. Всіх порозганяти, повистрілювати. Всі скоти, хами, "сільські ***", бидло і т.п. Нічого не роблять, хіба чіпляються до ні в чому невинних класних хлопців, і "розводять" їх на гроші. Ідеальне суспільство без міліції! ... 
Але скажіть мені одне, всі хто тут такий ярий противник міліції, до кого ви, чи ваші родичі звертаєтесь, коли в вас стається якась НП? 
 
Лайка.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Немо, 13:19 17 вересня 2011 р.
 
Те що було відмічено як лайка, це посилання на коментар 666
Рейтинг: 0+ 0-
 
Немо, 14:03 17 вересня 2011 р.
 
А скажіть, який сенс звертатися до них? Хто з тих, що стали жертвами грабіжників може сказати, що міліція розкрила злочин ? Чи може вчасно приїхала на виклик? Доречі, вчора , коли сталося вбивство, як скоро міліція прибула? Аж раптом майже через півгодини. Ще питання є, щодо наших "захисників"?!
Рейтинг: 2+ 0-
 
До НЕМО, 16:21 17 вересня 2011 р.
 
І ще хотілося б додати наступне: прочитайте усі коменти до цієї статті. Зверніть увагу на коментарі тих, хто дуже захищає честь мундира .Рівень освіченості, грамотності, а, найголовніше, людяності та культури просто вражає. А це ж пишуть люди, які дотичні до міліції. Жах!
Рейтинг: 3+ 0-
 
..., 16:25 17 вересня 2011 р.
 
Взагалі-то не можна впадати в крайнощі, як забезпечена міліція, так вона і працює. Так звичайно, на рахунок своєчасності викликів, і якості роботи ви праві, але не варто дивитись на проблему з одного лише боку. А на рахунок цього вбивства в Рандеву то тут якраз міліція спрацювала, як тільки змогла, виклик надійшов 22 25, а працівники міліції прибули 22 40. Причому були підняті на ноги всі хто має відношення до погонів. Питання до міліції є, проте треба також зважати, що та ж міліція вийшла з того ж таки народу. Щодо коментів, то я їх читав, причому читав всі, і можу сказати лише: "Яке їхало, таке здибало". 
 
Істина завжди десь посередині.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Немо, 20:08 17 вересня 2011 р.
 
Ще один рік .. 
Сумно, гірко.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Світлій пам"яті Вадима, 16:32 16 листопада 2011 р.
 
Ta ze napevne keks i popaluv vinku na zvuntari, raz tak ymnizaje...
Рейтинг: 1+ 0-
 
v, 12:17 22 листопада 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

Заблоковано: перетягніть слайдер, щоб додати коментар.
 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6082 дні)