Проблеми журналістики у Дрогобичі на Дискусійному клубі

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Анатолій Власюк   
04.12.2012
ЖурналістикаУ четвер, 6 грудня, відбудеться ювілейне, двадцять п’яте, засідання Дискусійного клубу. Говоритимемо про проблеми четвертої влади на Дрогобиччині.

Зокрема, мова йтиме про те, чи дотримуються місцеві газетярі стандартів журналістики, моральних норм, наскільки потужним засобом дезінформації є так звані замовні статті, як виживати засобам масової інформації в сучасних умовах, аби, з одного боку, мати належне матеріальне забезпечення, а, з іншого, - не втратити честь і гідність, і, нарешті, наскільки професійним є журналістський корпус Дрогобиччини.

Переглядів: 3860

Коментарі (21)
 
Аморальні журналісти будуть обговорювати моральність , це жах. Гроші, ось ваша МОРАЛЬ, хто більше заплатить вам той більше моральний.
Рейтинг: 14+ -4-
 
Правда, 16:10 04 грудня 2012 р.
 
Яку мораль винесли журналісти з "казочки" про ДПУ? 
Чи є рішення суду, чи надалі редакція та автор ховаються від правосуддя?
Рейтинг: 1+ -5-
 
Василь, 16:50 04 грудня 2012 р.
 
Я завжди дотримувався, дотримуюсь і буду дотримуватись моральних норм, незважаючи на несприятливі зовнішні чинники... Місцеві ЗМІ, подекуди, схиляються або вліво або вправо... Або вгору, або вниз... Я не «компас» і не «пес». КВДшником (КудиВітерДує) я не був, не є і не буду. Анна Баневська підтвердить. Я є тим ким є. 
Дякую Вам, Анатолій Васильович, за тему засідання Дискусійного клубу.
Рейтинг: 8+ -1-
 
Федько СИМІВ, 17:38 04 грудня 2012 р.
 
Хто мені зможе дати відповідь на питання: що необхідно для того, щоб називатися журналістом? Чи обов"язкова спеціальна освіта? чи достатньо мати посвідчення і значок?
Рейтинг: 1+ -1-
 
Зоя, 19:15 04 грудня 2012 р.
 
важна проблема, порішали і всім капец як легши жити стало
Рейтинг: 0+ -2-
 
вова, 19:40 04 грудня 2012 р.
 
Люди, журналісти, як іх називають четвертою владою, потрібні як кисень.Немає ніякого секрету, що журналісти, дуже часто, виконують навіть не свою роботу, бо своіми дописами - буває - виводять тих чи інших "авторитетів" на чисту воду, тобто виконують роботу правоохоронних органів! В Дрогобичі також є журналісти, воістину природжені до цього.Я не буду тут перераховувати іхні прізвища, бо вони тут відомі! Якщо представник "четвертоі влади" щось таке цікаве не напише, він себе буде почувати не дуже комфортно! Це, журналістика, його можна сказати хобі! ЖИТТЯ! Є різні журналісти - відверті, чесні і порядні.! Є і продажні, куплені - але іх мало! Різні видання, наприклад газета "Експрес", чеше всіх казнокрадів і вдоль і поперек, бо там керує чесний і самовідданий "ШЕФ" - Ігор Починок! Знаю багатьох і з газети нашой "Галицька зоря", тут також працюють журналісти, не сказав би щось про них погане.Просто потрібно, щоб наша газета трохи різче писала про наші місцеві негаразди, а іх в нашому регіоні не мало! І накінець хотілось би зазначити, що без журналістів ми б себе почували не в своій тарілці.І як каже людська мудрість - " не стріляйте в білих лєбєдєй- і жарналістів"! Всього доброго!
Рейтинг: 6+ 0-
 
Жити легше не стало ..., 21:39 04 грудня 2012 р.
 
Я особисто не піду. Хоча з великою повагою відношусь до п.Власюка. Мене знов (що Сайт Ді, що Газету Дрогінфо) там почнуть клеймити в продажності, люди які , самі давно продались. Але вибори до ВРУ показали, хто є хто. 
Тому важаю , свій кодекс честі треба мати не залежно, від професії. А комусь доказувати , або пояснювати , даруйте, треба працювати...
Рейтинг: 5+ -5-
 
Федис М.Б, 22:26 04 грудня 2012 р.
 
Сайт "дрогобич-інфо" - сайт вільних людей! Ніхто не заставляє туди щось дописувати, хочеш висловлюєш свою думку, а не хочеш не пиши ...Продажності не бачу ніякой, продажність спостерігається в Києві, у так званих "слуг народа"\в лапках\, де дехто з них продається за велике бабло , щоб не протистояти беззаконню і несправедливості! Дуже погано, що наш пан Радзієвський О.В., голова міста, не звертає уваги на сайт "ДРОГ-ІНФО", або, може не приділяє належноі уваги сайту! \було якось про це тут сказано\.На мою думку, не сваріться між собою.Працюйте як один кулак, підтримуйте один одного.Дякую ЮРІЮ ФЕДЧАКУ - розложив все по полицях, добре роз*яснив.Завжди пам*ятайте, що ми всі ЛЮДИ і просто зобов*язані подати руку в скрутний момент нашого життя! З повагою до всіх!
Рейтинг: 5+ -2-
 
Не ображайте один одного..., 07:33 05 грудня 2012 р.
 
Пане Юрію, не погоджуся з Вами. Диплом журналіста у руках, власне, журналіста є важливим. Люди, які здобули цей фах, навчені професійно відбирати зерно від полови і їх дуже легко відрізнити від тих, які хіба що фарбуються під журналістів, а не мають ніякого найменшого уявлення про канони журналістики, стилі, не володіють мовою. Інша річ, що в журналістику, як і у будь-яку сферу потрапляють випадкові люди. Відчувати слово- це вроджений талант, а шліфувати слово - цього вчать на факультеті журналісиики. Тому пріоритет - професійній освіті.
Рейтинг: 3+ -4-
 
До Ю. Федчака, 10:02 05 грудня 2012 р.
 
Ой, ви так ретельно шліфуєте: журналісииики. :) Якщо людина не має вродженого таланту до слова- то, хоч шліфуй, хоч пиляй- вийде технічний коректор, не більше. І, взагалі, чому б це не писати з великої літери- Журналіст?!
Рейтинг: 7+ 0-
 
До 95..., 11:36 05 грудня 2012 р.
 
Чи може платна освіта бути професійною, якщо і платні, і бюджетні увіпхані в одні аудиторії, є ті, хто вчиться, і ті, хто "заплатив- поставлять", але всі вони- разом, в одних групах?! Це не є обмеженням прав людини? Варто, мабуть, платні групи формувати з платників, а бюджетні- з бюджетників. Крім того, ті, хто (справді) вчиться і платить за навчання, не отримують стипендій, хоча, нерідко, заслуговують їх ще більше від окремих бюджетників. Як виживати і чи піде та наука до голови, якщо тільки й доводиться думати про бодай якийсь харч. Не всі платники однаково фінансово спроможні, це ж кошти батьків, а, якщо, наприклад, в сім"ї двоє студентів і одна матір на заробітках, і вчитися й жити доводиться далеко від дому, і підробітку нема...
Рейтинг: 2+ 0-
 
Навздогін, 11:43 05 грудня 2012 р.
 
Шановний добродію, не глузуйте із звичайної плутанини букв. У світі все вертається бумерангом, сьогодні Ви можете зробити і десять таких огріхів, але я Вам цього не бажаю. Щодо вродженого таланту- я це визнаю, але і в журналістику, як і в інші сфери, ідуть випадкові люди і нема цьому ради. Проте не може людина, яка не володіє словом, бути добрим журналістом. 
Слово журналіст згідно із чинним правописом не може писатися з великої літери. Якщо Ви за цю проблему дуже вболіваєте - надсилайте свої побажання українським мовознавцям. Можливо, Вас почують...
Рейтинг: 1+ -1-
 
до 95..., 12:39 05 грудня 2012 р.
 
Про яку мораль ви будете говорити? Власюк перший аморальнй журналіст, бо працює лише за гроші, тобто захищає того, хто більше заплатить. А вже про Ключака, Циган. Шумило, Мацана і говориити не хочеться їх навряд чи можна називати журналістами.
Рейтинг: 4+ -7-
 
, 15:13 05 грудня 2012 р.
 
Журналіст це не тільки гарний писака. Передусім це філософ, слідчий , юрист, борець в одній особі. Людблю я цю братву щиро . Бажаю всім кинути курити. Шануйтесь.
Рейтинг: 5+ 0-
 
Аналітик, 19:09 05 грудня 2012 р.
 
На сайтв "ДІ" є така собі маленька рубрика - замітка " Як ви оцінюєте роботу депутатського корпусу Дрогобича ?".А депутати - по-суті - то наші з вами представники від народа в Ратуші! Так ось - край негативно - 60, 05 %, негативно - 23, 5 %, -Нормально - 3, 56 ! % і лише позитивно - 4, 38 %! І мені .особисто, дуже цікаво лише одне - кого ми взагалі вибрали в ті "дупутати", якщо така загальна недовіра до них -"КРАЙ НЕГАТИВНО"! Ось і маємо так званих "слуг народа"! ?
Рейтинг: 2+ 0-
 
Це стосується і журналістів..., 19:52 05 грудня 2012 р.
 
Засланих провокаторів витерли... Пишіть по суті.
Рейтинг: 4+ 0-
 
Федис М.Б, 22:59 05 грудня 2012 р.
 
Федис, а як же демократія (влада народу)? Плюралізм думок - хіба це свавілля? Безграмотні і безтолкові "журналюги" з однієї сторони, а з другої - "хапуги" ратушні. Бідолаха, не спиш і дивишся, аби ніц поганого про вас не написали...
Рейтинг: 9+ -3-
 
, 23:27 05 грудня 2012 р.
 
Коментар Юрія Федчака вартує окремої публікації "Роль журналіста: об'єктивність чи продажність ?" 
Молодець.
Рейтинг: 8+ -11-
 
Сергій Матійко, 00:59 06 грудня 2012 р.
 
Звертається пан Василь до Максима Федиса так, якби він займав посаду генерального прокурора, або був керівником якоісь крутоі організаціі! Федис є представником сайту "ДРОГОБИЧ-ІНФО".Пише даний дядько, вибачте за тавтологію, що ФЕДИС - " хитрує! , боіться якоісь відповідальності .."! Я, наприклад його підтримую повністю за те, що не йдуть в друк різні непристойні слова.То один "алкоголік", то інший ще якийсь там "жид"! То другий пише і посилає матом...Сайт то не є розбіркова кантора і якийсь кабак, це є момент спілкування один з одним, висвітлення своіх думок, суперечок - але на дозволених тонах і людського спілкування! Знаю, що народ зараз злий як чорт на баняк, бо спостерігаємо знущання над народом верхушки влади, бо для них ми з вами - то є БИДЛО! Ну а якщо вам це порівняння подобається.так мовчіть, будь ласка, і сопіть в дві дирки - носовІ! І не рипіть на сайт "ДІ".Культура, телерантність і нормальні людські спілкування! А те що ми таких керовніків маємо в Києві де тратяться людськи бабки в сумі 24 000 000 ! гриваків на апартаменти "проффессора" Януковича, це вже не сайт винен, а ми всі -бо постійно говоримо - " аби не гірше"!
Рейтинг: 7+ -2-
 
до Василя ...!!!????, 19:31 06 грудня 2012 р.
 
Якщо правда переможе .. всі хабарники підуть під статтю. А ми їм в цьому допоможемо.
Рейтинг: 8+ -2-
 
Федис М.Б, 20:52 06 грудня 2012 р.
 
Шановний Анатолію ! Та ви перший , хто обс..рає всіх і завжди - і це вважається показником справжнього журналіста ! ? Які б засідання не проводились які б теми не обговорювались - це вас особисто не змінить. Може й такі журналісти в нас потрібні ? Але ж хто тоді буде писати про реальні проблеми сьогодення ? Ви "жовта преса" пане Анатолію - така ваша позиція в цьому житті і роль. Храни Боже Україну від таких журналістів.
Рейтинг: 12+ -2-
 
, 22:46 06 грудня 2012 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)