Спроба рейдерського захоплення церкви?

Надрукувати
Кримінал
Написав(ла) Стах Волянський   
19.03.2013
ЦеркваУ неділю вранці 17 березня 2013 року парафіяни церкви Вознесіння Господнього, що на вул.С.Наливайка, 1А( парох о.Софрон, відомий громадський та церковний діяч) стали свідками спроби рейдерського захоплення храму. Не було належних в таких випадках рішень купленого суду, бритоголових молодиків спортивної статури з арматурними прутами в руках. Не було "стінка на стінку". Зате було більше цинізму…

Поява біля церкви Вознесіння Господнього Григорія Комара, представника світської церкви, який представився церковній громаді заступником владики та уповноваженим "щось зачитати" в церкві та відправити Службу Божу, викликала хвилю обурення та спротиву. Він не зміг пояснити громаді, на чиє запрошення прибув до церкви. Зате пообіцяв, що заборонить о.Софрону правити в церкві та розпустить монастир, якщо йому не дадуть виконати його місію, визначену владикою. Йому на допомогу кинувся декан о.Іван Паньків, який на новенькій червоній іномарці мало не в’їхав в середину натовпу, залишивши авто посеред дороги на час спілкування з людьми. Брак аргументів чиновника світської церкви був доповнений грубими випадами в сторону жіноцтва, що активно відстоювало право громади. "Закрийте свій дзюб !"- казав він старшій жінці, яка вимагала пояснень втручання світської церкви в порядок надання храму для Богослужіння. Не віриться, що дух Сталіна, який вчився в духовній семінарії, донині гуляє в головах випускників…

Будівництво церкви було розпочате ще в 1990 році. Ініціативна група, яку очолював Мирослав Глубіш зверталася того часу до о.Мирона Бендика(церква св.Трійці) з проханням освятити камінь на місці побудови церкви. Отримавши відмову ( за словами отця, люди можуть ходити до церкви і в центр міста), звернулася до священників-василіан церкви Петра і Павла, представник якої о.Софрон освятив початок доброї справи в побудові храму. З того часу силами та на кошти територіальної громади велося будівництво церкви. І саме з того часу о.Софрон є незмінним парохом цієї церкви. Від того часу і до нині церква Петра і Павла опікується парафією. З самого початку будівництва церкви громада прийняла рішення про створення умов функціонування монастиря. Для цього подбала про відповідну земельну ділянку та огорожу. Сьогодні громада задоволена тим, що богослужіння відбуваються декілька разів на день за участю багатьох священників-монахів. А найбільше громада задоволена тим, що гроші церкви йдуть на розбудову церкви, а не на розкоші людей при церкві. Право власності громади на храм є підтверджено документально, як і право на Богослужіння отцями-василіанами.

Подібна ситуація з рейдерством мала місце 15 років тому. Однак завдяки діалогу церковної громади з владикою Юліаном було досягнуто порозуміння.

Чи сприяє подібна ситуація консолідації суспільства? Хто стоїть за спробами перерозподілу сфер впливу, за спробами розколоти громаду та церкву? Чиї інтереси обслуговують "засвідчені" духовні особи – ми ще довідаємось. Як і ціну питання…

Вир політичного життя в країні, де ігноруються права людини, де моральність не сумісна з бізнесовими інтересами, де зовні подібні і священник, і артист естради з масивним хрестом на грудях, затягує людей в безодню. Падіння моралі – ось причина всіх негараздів нашого життя. Лише люди сильної волі та духу здатні змінити цей світ. Нелюдські методи впливу на людську свідомість, обман, підміна понять, зухвалість та зажерливість стали основою Кодексу Антиморалі, яким послуговуються не тільки "нові українці" з числа колишньої комуністичної партноменклатури, а й ті, хто мав би бути прикладом духовності та самопожертви, джерелом правди та сили духу українців.

Переглядів: 11266

Коментарі (73)
 
До автора - Воно і не дивно... напишіть, скільки коштує церковний прихід (можу помилитись у терміні) і все стане зрозумілим.
Рейтинг: 6+ -7-
 
стебничанин, 08:14 19 березня 2013 р.
 
Церковь - это огромная кормушка)  
Носите деньги и дальше, батюшке еще много чего надо купить :grin
Рейтинг: 7+ -14-
 
Малкольм Икс, 08:46 19 березня 2013 р.
 
Ось бачите і ті що на шиї з хрестами,  
вже один на другого дивляться вовками. 
А ті що в житті найбільше згрішили,  
Німб з голови золотий(товщиною з палець) 
зараз носять на шиї. 
Tylko czlowiek bez pamici mo|e powiedzie, ~e jest [wity.
Рейтинг: 4+ -8-
 
Степан, 08:53 19 березня 2013 р.
 
На вулиці Грушевського як іхати на вокзал, справа, там де постійно приіжджають різні представники цирків, звіринців, і де збоку є маленька кафешка, на не маленькій територіі в землю вкопаний дерев*янний хрест! ?Територія тут не маленька, можна було би для народу збудувати будинок, наприклад, для молодих сімей.Чи можливо це?Чи то "свята" територія?
Рейтинг: 5+ -5-
 
Скажіть,що то значить ..., 09:36 19 березня 2013 р.
 
Зрозуміло, в чому річ... З храму отців василіян, що на вул. Стрийській, свого часу вже виокремилася група сектантів-догналітів, які там сформувалися під опікою отців василіян... Виникає питання, чи щось подібне зараз не відбувається в храмі Вознесіння. Отець Софрон давно відомий своїми проповідями сумнівної богословської вартості, в яких він виступає швидше як політичний діяч. Люди вже давно обурюються його годинними безсенсовними промовами, тому й звернулися до церковної влади з проханням врегулювати ситуацію... Але на жаль отці-василіяни підбурили вірних, чим вкотре порушили церковне законодавство...
Рейтинг: 16+ -20-
 
Парафіянин, 09:36 19 березня 2013 р.
 
по перше чим щось писати то треба ще щось знати по друге розпочався великий піст і треба боятися гріха щоб таку тему піднімати тим більше рухаючи отців ви хто бог що може щось судити і вказувати як кому жити кожен священик свідомо знає на що йде це не вирішувати простим людям які далекі від церкви для того є церковна влада всім раджу в пості більше моліться за себе за священиків і все в нас буде добре
Рейтинг: 20+ -8-
 
, 09:49 19 березня 2013 р.
 
Автору статті тов. Стаху Волянському. Заберіть із публікації 4 стилістичні складові ("сталінський дух семінірії", "червона новенька іномарка", "пятнадцять років тому ситуацію врегулював...", "закрийте свій дзюб"... - і ваша публікація розсиплеться. Щиро дякую вам, товаришу "Волянський", що і на Великий Піст сієте розбрат в українській громаді. Від радості плачете, мабуть, читаючи "коменти" емоційних дописувачів, які поливають священство брудякою).
Рейтинг: 20+ -9-
 
думайте, що робите!!!, 10:06 19 березня 2013 р.
 
що за дивне поняття "святська церква", то вся церква є світською, а ваша якайсь інакша, чи як ви то розумієте, чи може ваша церква є приватною ініціативою декількох маразматичних адептів, котрі шукають в церкві незрозуміло що. Друге, відколи громада може вирішувати питання створення монастиря на цій території, звідки такі повноваження в громадию І третє, Хто таки Стах Волянський, псевдонім, невже пане авторе Вам страшно написати своє справжнє імя, тут питання наскільки Ви обєктивно висвітили дані події :zzz
Рейтинг: 14+ -7-
 
, 11:52 19 березня 2013 р.
 
Хто б це не писав, але написано добре. Ось лише не розумію наших коментаторів. Чому це громада, яка за свої кошти звела храм, за мсвої пожертви утримує його, не має права навіть захистити свого пароха. Не має права на своє слово, своє рішення. На готовий храм , звісно, ось скільки вже є бажаючих. А чим вони долучилися до зведення храму, до утримування його? Чим допомогли громаді? Прикро, що почався цей розбрат у дні Великого посту. Прикро, що знову комусь не дає спокою те, що належить не їм. Як вони можуть пояснити свою ситуацію, своє бачення того, що відбувається?
Рейтинг: 16+ -5-
 
До коментаторів, 12:56 19 березня 2013 р.
 
Чому автор так брехливо висвітлив цю подію? Я був свідком того, як священик мирно підійшов до людей і просив, щоб йому дозволили зайти в храм. У відповідь посипалися образи і погрози. Деякі люди поводилися дуже агресивно, але священик о. Григорій спокійно зносив всі знущання. Склалося враження, що людей хтось свідомо накрутив і обманув. Не йшла мова про захоплення храму - це злобні вигадки. Бог вам Суддя! Залишається питання - хто за цим стоїть? Хто обманює людей, ніби з церкви Вознесіння хочуть забрати о. Софрона? Може ті, кому вигідно маніпулювати і використовувати старшого за віком священика і поза його плечима робити свої справи!
Рейтинг: 18+ -6-
 
до авторів, 12:57 19 березня 2013 р.
 
шановний , а звідки у вас така інформація, що виокремилась група секатантів-догналів, які сформувались під проводом Чсвв? відкрию всім оЧІ, ЯкІ Чомусь обуренІ завжди на монастир в нашому мІстІ.отці василІЯни нІ церква петра І павла І нІ церква вознесІннЯ не належать до цІЄЇ секти. Ігумен монастиря і отці допомагають отцю софрону, який не взмозі сам відправляти по декілька служб і одночасно сповідати.о.софрон вже лІтнього вІку людина, Яка забуваЄ скІльки Часу вІн говорить проповІдь до людей, але варто послухати його, бо нашІ люди Як в барІ Чи на ЯкІсь гостинІ сидІли б до раннЯ, а слухати І бути присутнІм у храмІ хоЧа б 3 години то в не силІ. такшо люди не пишіть дурниці, а краще молІтьсЯ за наших свЯщеникІв І за наших урЯдовцІв, так повІрте буде легше всІм жити, а те що ви тут виписуЄте за свЯщеникІв І т.д. це говорить про людину , Яка завжди приходить раз на рІк до храму, І взагалІ байдуже ставитьсЯ до нашого народу І нашоЇ релІгІЇ...шановнІ такими будуть вашІ дІти...зауважте!
Рейтинг: 12+ -3-
 
До парафіянина, 13:07 19 березня 2013 р.
 
ЦЕ ВСЕ РОБЛЯТЬ З Ц.ПР.Трійці, пригадую як було коли у монастирі Петра і Павла тоді ще на даний час був о.Яків, як йому завжди заважали працювати з людьми, який багато людей привів до цього спокійного місця , де дійсно і по сьогодні відчутно , що тут є св.Дух, начебто їх жаба давила, що вічно писали листи прикриваючись Владикою Вороновським , надсилали своїх людей з погорозами...ну хто ж це робить не головна влада наших Дрогобицьких церков?
Рейтинг: 8+ -15-
 
Християнка, 13:16 19 березня 2013 р.
 
Та яке там священництво в теперішній УГКЦ? І хто сіє розбрат? Саме вони, теперішні ремісники в рясах. Вони і василіян фактично знищили. Жодного василіянина не висвячено на єпископа від початку незалежності України. Василіянький чин, який стільки доклався до розбудови нашої державності в усі часи, став теперішній священицькій братії з УГКЦ поперек горла.  
Якось чув від Глубіша на одному заході, що тепер греко-католиків представляють висвячені комсомольці і перевисвячені православні кагебісти. Так воно і є.  
Шкода, що потерпають справжні священики, а всякі паньківи хочуть з Церкви зробити ремісничий дім. Дуже шкода...
Рейтинг: 10+ -10-
 
, 14:14 19 березня 2013 р.
 
до романа : запитай в глубіша хто він такий
Рейтинг: 7+ -3-
 
, 14:37 19 березня 2013 р.
 
Автор статті прикривається перед людьми псевдонімом, цікаво, чим він прикриєтья перед БОГОМ? СХАМЕНИСЯ...ПОКАЙСЯ, ... ПЕРЕПРОСИ БОГА і людей за свою писанину..іБог обовязково простить А ми прості грішні СХАМЕНЕМРСЯ поки ще не ПІЗНО!
Рейтинг: 12+ -1-
 
парафІЯнка, 14:49 19 березня 2013 р.
 
шкода що пан роман не почув від глубіша ким був і є глубіш якщо він прихватизував все що можна і не можна то церкву прихватизувати не зможе шкода тих писаків які незнають що пишуть і на кого пишуть комусь отець який за 2 роки згуртував людей і збудував церкву заважає в дрогобичі
Рейтинг: 7+ -2-
 
очевидець, 14:50 19 березня 2013 р.
 
підскажііть адрес глубіша
Рейтинг: 3+ -4-
 
вул коновальця, 15:00 19 березня 2013 р.
 
Сьогодні Святий день, Цілий світ молиться і прославляє Папу, а ми грішні слухаємо голосу пишучого(може це йому шепче сатана), давайте обєднаємося, візьмемося молитовно за руки, недопустимо більше ніяких (добрих чи злих) коментарів і помолимось Господню Молитву .Нехай Бог нам всім простить і допомагає!
Рейтинг: 14+ 0-
 
парафІЯнка, 15:02 19 березня 2013 р.
 
Можливо, ченці-василіяни, як пише "християнка" напевне "ходять бідно одягнені" тому, що гроші пересилають Догналу і його компанії, а ті величезними тиражами видають літературу, якою критикують церковний провід УГКЦ і цілої Католицької Церкви? не хотілося б цьому вірити, але факт, що вони не погоджувалися розповідати своїм парафіянам про те, що діяльність т.зв. догналітів Католицька Церква засуджує!
Рейтинг: 9+ -8-
 
Християнці, 17:15 19 березня 2013 р.
 
Роман пише, що "Якось чув від Глубіша на одному заході, що тепер греко-католиків представляють висвячені комсомольці і перевисвячені православні кагебісти". У мене питання: а п. Роман впевнений, що п. Губіш сам не є скритим "кагебістом"?  
У неділю я бачила, як він просто кидався бити о. Григорія і його стримували жінки; потім взявся фотографувати і дуже нервував, коли йому було сказано, що його методи нагадують кагебістські.
Рейтинг: 12+ -6-
 
Роману, 17:24 19 березня 2013 р.
 
Цікаво, а хто такий автор цієї замовної статейки, який підписався Стах Волянський? хтось може щось написати про нього? я маю підозру, що це якийсь провокатор, який до того ж підписався вигаданим іменем. Цікаво тільки, хто йому платить: новітні кагебісти чи він задарма пише на замовлення, просто не розібравшись у ситуації?
Рейтинг: 12+ -3-
 
Слідопит, 17:31 19 березня 2013 р.
 
християнці:вам потрібно низенько голову схилити перед отцем Паньківим і цілувати йьому руки бо він того вартує ми парафіяни поважаємо любимо свого священника
Рейтинг: 10+ -5-
 
, 17:47 19 березня 2013 р.
 
глупіш-злодій ніколи небув і неприймав участі в будівництві храму він розвалив у свій час господарку дрогобича за що громада дрогобича більше ніколи недовірить йому нічого авін тепер взявся розвалювати парафію.ГАНЬБА ГЛУБІШУ!
Рейтинг: 11+ -5-
 
ярослав, 17:47 19 березня 2013 р.
 
Теперішню структуру, яка йменує себе УГКЦ, не можна вважати спадкоємицею страждальної Української Греко-Католицької Церкви. Вони запроданці, бо служать масонам, а водночас і московському православію. Шевчук так і пнеться до євро-масонського союзу, уже на жодні їхні антилюдські закони не реагує. В Україні впровадять одностатеві шлюби - Шевчук промовчить, введуть ювенальну юстицію - в писок води набере, запровадять евтаназію, узаконять аборти - йому і тоді заціпить. То про що ми говоримо, панове?
Рейтинг: 2+ -21-
 
Роман, 17:50 19 березня 2013 р.
 
о бачу Роман ви правовірний ви молодець ви точно на правильному шляху але скрутіть трохи вправо
Рейтинг: 13+ -2-
 
, 18:00 19 березня 2013 р.
 
Скручувати ані вліво, ані вправо не збираюся. Лише вгору. :)
Рейтинг: 4+ -11-
 
Роман, 18:25 19 березня 2013 р.
 
есть две причины-власть и деньги, или деньги и власть.церковь это кормушка для попов, а как их называть и какой церкви, суть не столь важно.В украине они превратились в мафию. 
собственно все в Украине уже превратилось в мафию и бандитизм.
Рейтинг: 2+ -7-
 
Слава Богу що емiгрував!, 18:36 19 березня 2013 р.
 
Хто високо пнеться той низько падає, трохи смирення Вам не зашкодить :zzz
Рейтинг: 12+ -2-
 
, 18:54 19 березня 2013 р.
 
Цілком вірно. Маю смирення перед Господом. І думаю про спасіння душі.
Рейтинг: 2+ -7-
 
Роман, 18:59 19 березня 2013 р.
 
ну то йдітьбийте поклони а не сидіть в Інтернеті і не пишить всякі бздури :zzz
Рейтинг: 11+ -3-
 
, 19:09 19 березня 2013 р.
 
Від кількості поклонів віра не залежить.
Рейтинг: 5+ -4-
 
Роман, 19:12 19 березня 2013 р.
 
по ділах їхніх пізнаєте їх, обряд зовнішній прояв віри :zzz
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 19:15 19 березня 2013 р.
 
А дотого, що ви написали, цитую: "Жодного василіянина не висвячено на єпископа від початку незалежності України." 
Спростовую: Владика Мирон Мазур, ЧСВВ Єпископ-помічник Куритибської єпархії 
Владика Северіян Якимишин, ЧСВВ 
Владика Лаврентій Гуцуляк, ЧСВВ 
Владика Володимир Ющак, ЧСВВ Єпарх Вроцлавсько-Ґданський 
Владика Дмитро Григорак, ЧСВВ  
Владика Василій Медвіт, ЧСВВ 
Тому як не петраєте, не хотілося б повторятися, але не пишіть бздури :zzz
Рейтинг: 16+ -1-
 
, 19:33 19 березня 2013 р.
 
о.Софрон самовідданий праці і своему покликанню Священник. Він на будівніцтві Храму Вознесіння разом з громадою з фундаментів. Нікого іншого сюди не запрошували і звідки взялися "варяги "загадка для багатьох.Цеж треба створити неспокий там де і паства і парох живть в мирі і с Богом у серці, і громада не бажае бачити тут у себе цей розгардіяж.Схаменіться
Рейтинг: 12+ -7-
 
стась, 19:42 19 березня 2013 р.
 
про який розгардіяш йдеться, ви говорите так, ніби ніхто окрім о Софрона не ходить на будови, але лишімся того, цікаво, кого ви називаєте "варягами", і ще одне якщо паства живе в мирі з Богом то по логіці вона має жити в мирі з ближнім, бо як можна любити Бога, а ближнього називати "варягом", нестиковочка :zzz
Рейтинг: 7+ -5-
 
, 19:56 19 березня 2013 р.
 
Шановні адміністратори сайту "дрогоби інфо", під №37 був коментр, як відбувалась візитація , а через 10 хвилин ця інформація зникла з вішого сайту.Це означає, що ви даєте тільки замовну інформацію, яку вам написав пан Глубіш!  
 
Завтра буде у вигляді повноформатної статті на сайті.
Рейтинг: 7+ -4-
 
, 20:46 19 березня 2013 р.
 
МЕні дуже шкода, що ці люди , які не впустили у храм о.протосинкела Григорія Комара апсолютно не обізнані, що таке церква, єрархія, що таке монастир. ЦЕ і є їхній духовий рівень тільки когось ображати, заздрити, нарікати.Маєте своїх дітей і хай йдуть служити Богові і Українській Церкві, і тоді будете мати інакшу ситуацію, а ви тільки вмієте обчорнювати інших, шарпати за вказівкою таких "патріотів" , Як Глубіш
Рейтинг: 9+ -5-
 
Яник Цар, 20:54 19 березня 2013 р.
 
Від кількості поклонів віра не залежить. 
IP: 194.44.213.105 | Ukraine, Lviv 
Роман, від кількості коментарів теж!
Рейтинг: 6+ -1-
 
Яник Цар, 20:57 19 березня 2013 р.
 
Яник Цар -Ваші коментарі взагаолі пасувало всі видалити як злісний флуд. Але Як Говорив Петро Перший всім боярам слово тримати - Щоб дурість ваша була всім видна. Тому я їх і лишив.
Рейтинг: 3+ -3-
 
Федис М.Б, 21:07 19 березня 2013 р.
 
А чому ніхто не напише чому парафіяни ділять священників на світських і монахів?  
У Софрона на парафії не платять щомісячну данину на церкву, і нема розцінок за послуги. Він служить людям і Богові, обходиться мінімумом, і завжди є коли його потребують. А чому бідні українці повинні утримувати жінку отця та купу їх дітей мені незрозуміло. І навіщо на одну церкву по десять отців тоже незрозуміло.  
Дойшла наша церква вже до ручки- догналівці парафіян забирають, влада школи закриває, а вони парафії дерибанять.
Рейтинг: 10+ -8-
 
Грекокатолик, 21:29 19 березня 2013 р.
 
Якщо ви розміщає такі недоцільні статі, то це свідчить про ваш низький професійний рівень, чи про просте відмивання грошей... 
В мене до вас запитання-звідки ви взяли матеріали для статі, і на якій підставі церкву біло названо "світською" незнаю, в яких джерелах ви знайшли такий поділ... 
Поява біля церкви Вознесіння Господнього Григорія Комара, представника світської церкви, який представився церковній громаді заступником владики та уповноваженим "щось зачитати" в церкві та відправити Службу Божу, викликала хвилю обурення та спротиву. Він не зміг пояснити громаді, на чиє запрошення прибув до церкви. Зате пообіцяв, що заборонить о.Софрону правити в церкві та розпустить монастир, якщо йому не дадуть виконати його місію, визначену владикою... 
...Продовжу, що о.Григорій не заявляв про те, що заборонить о.Софрону правити в церкві, і тим більше про роспуск монастиря.Статя недоцільна., також він не придставлям себе, як заступником владики, він виконує ці повноваження.Це ссвідчить про вашу не компетентність, та перекручення фактів у вашій статі!
Рейтинг: 13+ -7-
 
Федису М.Б, 21:29 19 березня 2013 р.
 
Іммя автора в горі бачите? Він і прислав. Ви як побожна людина маете вибачитисьв звивадженні мені в відмивнні грошей , що вже ставить під сумнів ваші подальші роздуми, а по друге, це розміщений матеріал з вказаним Автором публікації, якщо ви можете тут написати коментар -то доступ до публікацій і висловлювань вланих думок всі мають однаковий.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Федис М.Б, 21:40 19 березня 2013 р.
 
Мене не дивує, що ця статейка написана так примітивно, бо чтогось іншого від вас сподіватися годі. В и пишете про цинізм, а самі його так виразно проявляєте, перекручуючи факти. Я бачила хто за цим стояв і хто людей підбурював, а ще називають себе патріотами великими українцями і християнами Якщо б не було таких "патріотів" Україна сьогодні була б сильною незалежною державою. Якщо б такі люди не пхалися кенрувати ще і церквою, то таких ситуацій, яка виникла в неділю не виникало б ніколи. Люди скоро розберуться, хто ці провокатори і хай їм буде соромно за свій ганебний вчинок
Рейтинг: 14+ -3-
 
до авторів замовної статейки, 21:58 19 березня 2013 р.
 
Цій статті бракує елементарної логіки. сама назва статті вказує, що в неділю на даній парафії ледь не відбулося рейдерське захоплення храму. Але... Подумайте самі! захоплення однією людиною?! Ну, нехай двома. І то проти обуреного (невідомо чим) натовпу! Вони (священики) тоді мали б бути якимись суперменами. Але, цікаво, наш народ глотає дуже багато що йому подають; і то без аналізу, без критики. то дійсно багатостраждальний народ. і якщо він трошки не підключе логіки, то страждати ще буде довго...
Рейтинг: 15+ -3-
 
Stepan, 22:22 19 березня 2013 р.
 
Цілковито підтримую автора останнього коментаря! За такі речі має бути встидно!
Рейтинг: 13+ -1-
 
ёГ№ј_АБЕЙ№Д@yahoo.ua, 22:25 19 березня 2013 р.
 
Про що тут сперечаються? Про Бога? Здається ні, бо щодо Його правди суперечки не може бути. Що ділять? Церкву? Також ні, бо Тіло Христове, Церква, неподільне. Вгомоніться, нехай Дух Божий керує вами, а не політика. Вона вже всюди, пробралася і між церковників. Помоліться краще разом та подумайте про те, які рани наносите Христові, вправляючись тут у словесному протистоянні. Христос посеред нас!
Рейтинг: 8+ 0-
 
Правовірний, 22:34 19 березня 2013 р.
 
Прочитавши подію, яка відбулася в м. Дрогобичі в храмі Вознесіння 17.03.2013р. мене, як християнина дуже стривожило, що в сьогодній час може таке бути у Христовій Церкві. Як можна назвати рейдерським нападом, коли кожен греко-католицький священик може відслужити Св. Літургію, а тим більше о.протосинкел Єпархії, який має право на всю єпархію. Це ж друга особа після Владики в єпархії. Але, на жаль, його не допустили до храму. Можна догадатися за допомогою отців, які знали про його прихід, мовчазно прийняли, а вчинили підло.Кому, кому, але монахам треба знати про святий послух церкви на якому базується монаше життя. А щодо коментарів в яких було сказана зухвала і неправдива інформація, що нібито не було висвячено ні одного єпископа з ЧСВВ за часів виходу церкви з підпілля, то я можу сказати, що це неправда і ще раз назвати їхні імена: Вл.Білик, Вл.Медвіт, Митр.Гуцуляк, Вл.Ющак, Вл.Мудрий, Вл.Хомницький, Вл.Ковбич, Вл. Мазур, Вл.Ляхович, Вл.Григорак. Це стовпи і князі нашої Церкви. А може це не ті василіяни, може Ви хочете Догнала, Ковпака та їм подібних схизматиків, які хочуть розколоти і знищити Христову Церкву..А щодо декана о.Івана Паньківа, який є вихідцем з підпілля і в його родинні хаті в часи підпілля відбувалися нічні богослуження, семінарійний вишкіл, хрещення і сповідь односельчан.А він сам і його родина не один раз наражалися на небезпеку зі сторони комуністичної влади. Він це робив не за власні вигоди, а за вірність Христу та Католицькій Церкві. А на даний час збудував храм і сіє Боже слово. І НЕ ВАМ ЙОГО СУДИТИ! Але цікаво, де ж Ви, шановні, були в той час..І з чого випливають ваші неправдиві слова: чи з незнання чи якогось злого замовлення, яке розділяє церкву Христову в м. Дрогобичі. ЗАСТАНОВІТЬСЯ НАД СВОЇМИ ВЧИНКАМИ В ЧАС ВЕЛИКОГО ПОСТУ!
Рейтинг: 14+ -3-
 
Греко-католик, 22:39 19 березня 2013 р.
 
Дорогі краяни, може замість того щоб творити рейтинг для таких БЕЗДАРНИХ І ЛУКАВИХ горе писак, як Стах Волянський, чи тих хто їх фінансує, ми би вже йшли спати..., молімся за них! Це їм потрібно більше!
Рейтинг: 7+ -2-
 
taras, 23:02 19 березня 2013 р.
 
Отець Софрон чи не єдиний на дрогобиччині, що відповідає призначенню священика. Церкву збудували парафіяни і о. Софрон надихав їх на ці звитяги. Тепер коли церква твердо стоїть, почалися підбиратися «заробітчани» в рясах, бо вочевидь, побачили ласий шматок. На жаль, такі безкорисливі і віддані служителі як о. Софрон часто є беззахисні у нас. Бо приїдуть на іномарках наподобі о. Паньківа, чи о. Комара, і будуть заявляти про своє право на єпархію, як тут дехто каже. Церква належить парафіянам, тим хто її збудував, і отці, якими б чинами вони не прикривались, мають узгоджувати з парафіяльною громадою, а не дивитися на них зверхньо, як на свою прислугу. Єдина надія на громаду, яка може відстояти свої права і о. Софрона.
Рейтинг: 11+ -10-
 
, 23:10 19 березня 2013 р.
 
Цілком погоджуюсь зі Student. "Заробітчани в рясах" дійшли до того, що закріпили нас, наче кріпаків по парафіях і якщо хочеш брати шлюб в іншій церкві мусиш брати відкріпне! Замість просвітницької роботи, яку би мали вести серед пастви, чіпляють на себе облудливо-смиренні вирази, повчають з погордою треба чи ні. Замість духовних проводирів нації маєм ще одних спиногризів. Прикро, що таких як Софрон стає все менше, а до Семінарії беруть як до Педінституту - без таланту. Церква деградує разом з суспільством і владою.
Рейтинг: 10+ -10-
 
Грекокатолик ІР23472, 23:29 19 березня 2013 р.
 
в мене лише одне питання: Чому ви ставите статті, і не перевіряєте інформацію на достовірність? 
це свідчить про певний рівень ресурсу, і на жаль свідоцтво не вельми високе :zzz
Рейтинг: 15+ -3-
 
, 23:32 19 березня 2013 р.
 
З чисельності коментарів зрозумів, що люди, наближені до єпископа, дуже серйозно взялися за церкву Вознесіння Господнього. І дуже важко буде її відстояти. 
А питання до прихильників отця Комара: якщо він не хотів відсторонити отця Софрона, і не хотів призначити нового священика цієї парафії, і не мав наміру розпочати процес закриття монастиря, то чого він таки хотів перед початком Великого посту? Що за таке важливе повідомлення, яке обовязково треба читати особисто протосинкелу? І чи ніхто у Св. Трійці не буде проти, якщо отець Софрон у зручний для нього час захоче у тій церкві відправити Службу Божу?
Рейтинг: 4+ -7-
 
Стефан, 00:01 20 березня 2013 р.
 
Доброї ночі.зараз важко поступити в семінарію бо треба грн.знаю бо поступав і мені Шевчук сказав хто тебе готував я сказав сам, і він сміявся, значить мав хтось готувати щоб через когось грн давав, це тільки припущення.
Рейтинг: 4+ -20-
 
Щасливий, 00:34 20 березня 2013 р.
 
От поясніть може це я щось нетак правильно думаю, я як поступав то говорив з хлопцями що разом поступали, і один каже що з східної україни десь місяць взнав про греко католицьку церкву і почав ходити і що він нічого незнає, але поступив, а я ходжу від маленька ходив на хор і вийшло що він всі екзамени здав і співбесіду пройшов а я чомусь щось відповідав і не пройшов.в чому причина.значить правлять гроші, а не покликання нажаль, не любов і духовність.о.Софрон.добрий і мудрий священик, а оті "ревні християни"-правовірна церква це ще гірше ніж секта їх фінансує московський патріархат, хочуть розкол в церкві, це як біле братство, я неосуджую але якось негарно усій дрогобицькій еліті ходити туди .би Бог дав здоровя Папі Франциску щоб цю групу сектантів вигнав з України.я щось думаю що це вони хочуть забрати в о.Софрона церкву під прикриттям влади і підкупом священників.МИРУ ВАМ ДОБРА І БОЖОГО БЛАГОСЛОВЕННЯ.
Рейтинг: 3+ -15-
 
Щасливий, 00:52 20 березня 2013 р.
 
Та ти не щасливий , а духовно бідний..Людина народжується і Бог вже для неї зготував дорогу... А твоя дорога немогла буди в семінарії, бо твої думки є ХВОРІ! Бое прсти тому щасливому.
Рейтинг: 12+ -2-
 
До щасливого., 09:01 20 березня 2013 р.
 
Шановні читачі Дрогобич Інфо! Мені дуже цікаво кому ця історія вигідна, щоб зробити непорозуміння у Христовій Церкві, тобто гріх. Хто дав право світським особам втручатися у церковні структури, це Вам не міська влада Дрогобича п.Глубіш. Це церква, тобто "скала" на чолі з Папою Римським та його єпископами. Так це правда, що церква складається з мирян, священиків та єпископів, але памятайте, що кожний має свою функцію у Церкві Христовій. Так, о.Василіани це те ж греко- католицька церква, в тому числі і о. Софрон і немає, що ділити на правих і лівих, це все є наші священики, які обслуговують наші духовні потреби. Яка різниця між єпархіальними священиками і монахами? Як мені відомо, що деякі отці-монахи зовсім не перебувають у монастирі, а живуть між хатами...Ви це вважаєте, що вони добре заховують монаші обовязки. Наприклад, Блаженний Омелян Ковч, який був одруженим священиком і мав дітей, віддав своє життя за Христа в концтаборі Майданик в Польщі. Хоч і мав можливість вийти на волю за сприянням Митр. Ад.Шептицького, але він цього не зробив, бо вважав, що повинен послужити людям і Богу. О, це приклад наслідувати правдивого священика, незважаючи на його стан - одружений чи неодружений. А щодо, о.Василіан, то не всі Вашої думки і вони виражають послух Голові Церкві Блаженнішому Святославу та його єпископам, а не очорнють гидкими словами.БІЙТЕСЯ БОГА!
Рейтинг: 11+ -2-
 
Володимир, 10:55 20 березня 2013 р.
 
"дІти моЇ, молІтьсЯ за пастирІв. нехай вашІ уста будуть закритІ длЯ всЯкого осуду, пам’Ятайте - мІй син Їх вибрав І лише вІн маЄ право Їх судити. дЯкую вам." 
 
послання богородиці з меджугор'я, 2 січня 2013 року
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 11:24 20 березня 2013 р.
 
Це отці Святої Трійці воюють, і не вперше. Хочуть туди свого священника поставити. Бачите якогось папірця в отця Софрона не було, на право правити в церкві. Зате права на побудову храму у нього були, ніхто допомагати не хотів. Отець Софрон з громадою практично потом і кров'ю звели цей храм. А тепер готове легко забрати. Спитайте церковний комітет, він копійки не бере, все в церкву вкладає. В такій убогості жоден священник не живе. Його їжа - це цілодобові молитви. Громаді дуже повезло, що мають такого настоятеля. Дух святий з ним. 
Отець Софрон - це дар Божий. Скільком людям помогли його молитви просто не злічити.
Рейтинг: 8+ -9-
 
, 11:45 20 березня 2013 р.
 
Читаю я це все і ніяк не можу второпати. Виглядає, що "дар Божий" тобто о. Софрон навчив своїх парафіян церкви Вознесіння Господнього бути такими: агресивними, неправдомовними, лукавими, нетолерантними по відношенню до свого ближнього..., бо коли він молився Богу вони з його багословення все це чинили під церквою? Чи то може біс їх попутав на той час ?
Рейтинг: 8+ -3-
 
до читача, 12:21 20 березня 2013 р.
 
Згідна з читачем, це було у Трійці і буде, якщо до когось не прийде мудрість і не спитає навіщо ти це робиш, дорогий Отче, кажу вже не однаразово , вони ще це робили коли був у монастирі о.Яків Яремчук завжди не давали йому працювати, тому він привів багато людей і багато попереходило до нашого монастиря з Трійці , у Трійці стало майже пусто , а у Петра і Павла маса народу, Сповідаються , Причащаються ходять на науки, а тепер і все надалі є , о.Андронік молиться над людьми, все діє і розквітає , молоді багато, а як колись зайшла до Трійці, приїхав отець з Глинян, та о.Тарас Гарасимчук кричить на людей, син його, не люблю того вигляду , де нема ні милосердя ні любові, так батько навчив.який священик , доречі найголовніший у храмі Пр.Трійця вже декілька років , давай штовхати людей , виганяти з храму на двір, ну хіба так робиться, зовсім ні.Будьте людянішими і привітними тоді люди прийдуть до вас почути Слово Боже. У вашому храмі завжди постійно платити треба , як не померла людина , пройшло 40 днів платіть, аби прийти помолитись, шлюб своє теж, всюди окремі таці а у монастирі такого нема, хто чим може тим дає.І якось виживають, і нічого ні в кого не просять.
Рейтинг: 2+ -7-
 
Християнка, 13:27 20 березня 2013 р.
 
Хто агресивний, люди. А тих, що машиною мало в церкву не заїхали як назвати? Хто нетолерантний, люди. А тих хто таке творить і людям "дзьоби" закриває як назвати? Хто лукавий, люди. Свої сили та гроші в храм вкладати можна а захистити храм, то сидіть тихо. Така правда по вашому виходить? Доречі, сам отець на це каже: "мовчіть і терпіть..."
Рейтинг: 2+ -10-
 
, 13:57 20 березня 2013 р.
 
Для чого це пишете? Ніхто в церкву машиною не заїзджав, бо брама на церковне подвіря була закрита. Ви ж там не були, а обманюєте. А людям, які так агресивно поводилися справді вартувало б помовчати і обовязково посповідатися
Рейтинг: 9+ -2-
 
до читача, 14:24 20 березня 2013 р.
 
Не чіпляйтеся до слів. Будьмо відверті, це що було в неділю - НЕ ДОБРЕ! Будьте здорові.
Рейтинг: 3+ -1-
 
, 15:25 20 березня 2013 р.
 
Стаття, чи скоріше, повідомлення світських новин, не що інше, як конституційне право громадянина на свободу слова, право на інформацію. І тому любі спроби влади(і навіть церковної) закрити рота є некоректними з точки зору права. Негоже слугам народу, як і слугам Божим робити вчинки негідні їх призначенню в цьому світі. Прозорість роботи любої влади є вимогою часу і гарантом довіри. Незрозумілими видаються мотиви заміни священників з церкви Петра і Павла на священників інших церков. Громаді цього не треба. Але це комусь потрібно... Звідти й обман та спроба перекласти відповідальність на когось іншого. Настановчі слова Папи Римського Франциска: Церква повинна служити Богу, а не Папі Римському зміінить реєстр цінностей як мирян, так і священників. З Божою допомогою!
Рейтинг: 4+ -5-
 
Остап, 16:59 20 березня 2013 р.
 
Ще одну церкву хочуть пересвятити в казіно.Сафрон мішає красти гроші жирним ксьонзам.А такі сякі люди пртестують.Я невіруючий але так зрозумів.Скоро прискаче міліція, бандюки, влада і будуть ділити гроші, а віруючим треба нести більше грошей?Так?
Рейтинг: 5+ -8-
 
13, 18:21 20 березня 2013 р.
 
а хто ВАМ усім сказав, що візит того ксьонза.. о Григорія був повязаний із заміною о Софрона, хто це придумав, звідки це випливає..., не можу зрозуміти, прочому тут гроші, що Григорій прийшов і сказав "ми забераємо софрона і даємо іншого", я такого не чув і перестаньте переливати з пустого в порожнє (роблячи рейтинги цьому сайту), а краще попросіть офіційного тлумачення церковної влади, і позакривайте дзьоби :zzz
Рейтинг: 6+ -3-
 
, 19:31 20 березня 2013 р.
 
Арт. ІІ: Права і обов’язки єпархіяльних Єпископів  
 
Кан. 190 – У всіх правових справах єпархії єпархіяльний Єпископ виступає від її імені.  
 
Кан. 191– § 1. До єпархіяльного Єпископа належить керувати довіреною йому єпархією владою законодавчою, виконавчою і судовою.  
§ 2. Законодавчу владу єпархіяльний Єпископ виконує сам особисто, виконавчу владу виконує сам або через Протосинкела або Синкелів, судову владу виконує сам або через судового Вікарія і суддів.  
Кан. 201– § 1. Оскільки єпархіяльний Єпископ повинен дбати про єдність усієї Церкви, він зобов'язаний турбуватись про підтримання спільної церковної дисципліни і домагатися дотримування всіх церковних законів і законних звичаїв.  
§ 2. Єпархіяльний Єпископ має наглядати, щоб до церковної дисципліни не проникло зловживання, особливо щодо служіння слова Божого, уділяння святих Тайн і сакраменталій, культу Бога і Святих, виконування побожних записів.  
Кан. 205 – § 1. Єпархіяльний Єпископ зобовчзаний щорічно візитувати канонічно єпархію повністю або частково, однак так, щоб принаймні раз на п'ять років канонічно звізитувати її повністю особисто або, в разі законної перешкоди, через Єпископа коад'ютора або через Протосинкела, або Синкела, або через іншого пресвітера згідно з канонічним правом.  
§ 2. Канонічній візитації єпархіяльного Єпископа підлягають особи, католицькі інститути, речі і святі місця, які знаходяться в межах єпархії.  
§ 3. Членів чернечих інститутів і товариств спільного життя на подобу чернечих папського або патріяршого права та їх доми єпархіяльний Єпископ може візитувати лише у випадках чітко висловлених законом.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 19:35 20 березня 2013 р.
 
Кан. 280 – § 1. Парафія, як правило, повинна бути територіяльною, отже, має охоплювати всіх вірних певної території, якщо ж за рішенням єпархіяльного Єпископа і за порадою пресвітерської ради це доцільно, то слід утворювати особові парафії з огляду на національність, мову, приналежність вірних до іншої Церкви свого права або навіть на якійсь іншій визначеній засаді.  
§ 2. Засновувати парафії, змінювати і скасовувати їх має право єпархіяльний Єпископ за порадою пресвітерської ради.  
§ 3. Законно заснована парафія, є на підставі самого права юридичною особою.  
Кан. 281– § 1. Парох – це пресвітер, якому як особливому співпрацівникові єпархіяльного Єпископа, як власному пастиреві, доручена опіка над душами у визначеній парафії під владою цього ж єпархіяльного Єпископа.  
Кан. 284 – § 1. Право іменування парохів належить тільки до єпархіяльного Єпископа, який вільно їх іменує.  
§ 2. Для того, щоб довірити парафію членові чернечого інституту або товариства спільного життя на подобу чернечих, вищий Настоятель пропонує єпархіяльному Єпископові для іменування здатного пресвітера свого інституту або товариства з дотриманням угод, укладених з єпархіяльним Єпископом або іншою владою, визначеною партикулярним правом власної Церкви свого права.  
 
Кан. 291– Усі пожертви, за винятком тих, про які мова в канн. 715-717, прийняті з нагоди виконання пастирської послуги, парохом та іншими священнослужителями, приділеними до парафії, повинні бути внесені до спільної парафіяльної каси, хіба що стосовно цілком добровільних пожертв відома інша воля жертводавця, до єпархіяльного Єпископа належить, порадившись з пресвітерською радою, встановити відповідні приписи щодо призначення цих пожертв і належної винагороди парохові та іншим священнослужителям парафії згідно з приписом кан. 390.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 19:37 20 березня 2013 р.
 
Кан. 370 – Священнослужителі мають за особливий обов'язок виявляти пошану і послух Римському Архієреєві, Патріярхові та єпархіяльному Єпископові.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 19:37 20 березня 2013 р.
 
читаю коментарІ І страх мене бере .великий пІст а всІ свЯщенника обмовлЯють.ви за своЇ кошти церкву побудували.ви умови диктуЄте свЯщенникам .прийде Час то ви взагалІ скажете не той свЯщенник не так службу править а права ви маЄте бо храм будували.а длЯ Чого свЯщенникам взагалІ вЧитисЯ Якщо ви христиЯни такІ розумнІ знаЄте всІ церковнІ закони .задумайтесь люди!
Рейтинг: 10+ -1-
 
Теж ХРИСТИЯНКА АЛЕ ІНША, 22:33 20 березня 2013 р.
 
Вас чекає Божий гнів, злобна людино. подивіться скільки злоби ви посіяли своїм пасквілем. Покайтеся перед Господом і вибачтеся перед людьми, яких ви свідомо ввели в оману. Ви нікого не захистили, а тим більше не маєте ніякого відношення до правди. Ви розпалили гнів, а за це прийдеться колись (або і скоро) відповісти перед Богом
Рейтинг: 7+ -1-
 
Стаху Волянському, 22:50 20 березня 2013 р.
 
Заспокійтесь всі. о. Софрона відлучають від ґЦеркви вже здаеться 21 рік. Ніхто і ніколи поки в нього ясний розум ніщо з ним не зробить. Дай йому Боже здоровя.
Рейтинг: 4+ -2-
 
До всіх, 22:52 20 березня 2013 р.
 
Знаючий."а хто ВАМ усім сказав, що візит того ксьонза.. о Григорія був повязаний із заміною о Софрона, хто це придумав, звідки це випливає..., не можу зрозуміти, прочому тут гроші, що Григорій прийшов і сказав "ми забераємо софрона і даємо іншого", я такого не чув і перестаньте переливати з пустого в порожнє (роблячи рейтинги цьому сайту), а краще попросіть офіційного тлумачення церковної влади, і позакривайте дзьоби" 
 
Ха-ха ха. Ви і в Радзієвського просите офіційного тлумачення його дій? Вони, що даром вчилися стільки років? Байки разказати добре вміють і за олігофренів ще нас не мають, щоб прийти і сказати щиросердну правду. Правду прикривають різними "добрими намірами", в які чомусь нарід не вірить. А тоді той нарід називають темними, дикими, нехристиянами, закликають каятись, молитися і покутувати гріхи. 
В добрі наміри Трійці щодо о. Софрона ніхто не вірить. Так що не закликайте нас каятися, бо ми бачим різницю де Бог, а де Долар. І боротися за Правду не гріх і в час посту.
Рейтинг: 4+ -8-
 
Грекокатолик, 23:10 20 березня 2013 р.

У даній статті коментарі вимкнено.
 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)