Ні - свавіллю у ДДПУ! Нас грабує адміністрація

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Навчально-допоміжний персонал ДДПУ   
29.04.2013
ДДПУ"Караул, міліція, грабують!" - саме так, нас грабують! Міліція, прокуратура, міська влада - хто-небудь, захистіть нас! У Дрогобицькому державному університеті імені Івана Франка відбувається величезний злочин - весь навчально-допоміжний персонал заставляють брати відпустку за власний рахунок на 5 днів! Навіть "дозволили" вибрати період - із 13 травня до 22 червня.

Сьогодні (29 квітня 2013 року) декани усіх факультетів отримали усний наказ заставити нас - лаборантів, інженерів та техніків - написати заяви за власний рахунок. Чому наказ цей був усним? Та тому, що це злочин! Це кримінальний злочин, грубе порушення чинного трудового законодавства - заставляти працівників йти у відпустку за власний рахунок.

Адже це грабунок! Грабунок чистої води. Більшість із нас мають зарплатні 1 ставку - це 1000 гривень або і менше. 5 днів за власний рахунок - це мінус 200 грн із зарплати. За що нам жити? Грабують і не питають! Куди дивиться міліція, прокуратура?

А відмовитися не можемо - адже задавлять, сволота, адмінресурсом. Знайдуть причини та можливості покарати непокірних.

Надія Володимирівна! Ви ж наш ректор! Не дозвольте відбутися такому правочину! Нас усіх збирають, по усіх факультетах та відділеннях і заставляють (наші декани і завкафедри) писати заяви про відпустку за власний рахунок. Не робіть цього!

Пані Скотна! Нас змушують писати заяви на Ваше ім'я! У нас сім'ї та діти - не забирайте у них кусок хліба. Якщо до Вас надійдуть ці заяви, знайте, що написані вони під тиском! Викиньте їх чи спаліть - не дайте людям причини проклинати себе.

Треба економити кошти? То економте - але чому на нас, на людях, якими тримається університет? Ми, навчально-допоміжний персонал, довго терпіли - але годі! Начувайтеся, адміністрація - ви звикли не звертати на нас увагу, але буде біда.

Просимо міськрайонного прокурора Володимира Степановича розглянути цю статтю як колективне звернення громадян. Вибачте, що без підписів - але у нашому "вовчому" університеті інакше не можна.

Переглядів: 10542

Коментарі (81)
 
Чув про цю подію в ДДПУ. Як завжди керівництво відривається в економії на тих, хто "найбільше" заробляє в університеті. Реформи нагадують урядові, де покращують життя вибраним за рахунок простих смертних.  
Маю кілька порад для керівництва ДДПУ, як з економити кошти ВНЗ і не завдавати кривди найменш оплачуваним працівникам - а) скоротити у ВНЗ всіх сумісників, б) скоротити або зменшити ставки викладачам-пенсіонерам, які вперто тримаються ДДПУ, в) скоротити людей привидів (тих, хто офіційно працює в ВНЗ, але фактично роками не являються на роботу, бо знаходяься на заробітках за кордоном, повірте таких людей в ДДПУ достатньо), г) скоротити оздоровчі для викладачів зі 100 % до 40 % як це є у технічних працівників (таке рішення було б справедливим і дало значну економію коштів). Це лише кілька порад для того, як зупинити катастрофічне становище ДДПУ - візьме до уваги ці поради керівництво не відомо, але я бажаю розумних та зважених реформ, бо за ними стоять людські долі - памятайте про це панове керівники. Мудрості вам !
Рейтинг: 28+ -2-
 
Реаліст, 22:50 29 квітня 2013 р.
 
А ще, раджу відкрити р/р, на який перераховувати хоча б третину отриманих хабарів. Рахунок, скажімо, на пані Скотну
Рейтинг: 21+ -2-
 
, 23:09 29 квітня 2013 р.
 
Чому знову анонімно?
Рейтинг: 6+ -9-
 
Допитливий, 23:25 29 квітня 2013 р.
 
Р о з д і л VI  
 
ВІДПУСТКИ БЕЗ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ  
 
Стаття 25. Відпустка без збереження заробітної плати, що  
надається працівникові в обов'язковому порядку  
 
Відпустка без збереження заробітної плати за бажанням  
працівника надається в обов'язковому порядку:  
 
1) матері або батьку, який виховує дітей без матері (в тому  
числі й у разі тривалого перебування матері в лікувальному  
закладі), що має двох і більше дітей віком до 15 років або  
дитину-інваліда, - тривалістю до 14 календарних днів щорічно; 
2) чоловікові, дружина якого перебуває у післяпологовій  
відпустці, - тривалістю до 14 календарних днів; 
3) матері або іншим особам, зазначеним у частині третій  
статті 18 та частині першій статті 19 цього Закону, в разі якщо  
дитина потребує домашнього догляду, - тривалістю, визначеною в  
медичному висновку, але не більш як до досягнення дитиною  
шестирічного віку, а в разі якщо дитина хвора на цукровий діабет  
I типу (інсулінозалежний), - не більш як до досягнення дитиною  
шістнадцятирічного віку; ( Пункт 3 статті 25 в редакції Закону  
N 2318-IV ( 2318-15 ) від 12.01.2005 ) 
-1) матері або іншій особі, зазначеній у частині третій  
статті 18 цього Закону, для догляду за дитиною віком до 14 років  
на період оголошення карантину на відповідній території; 
{ Частину першу статті 25 доповнено пунктом 3-1 згідно із Законом  
N 2169-VI ( 2169-17 ) від 11.05.2010 } 
4) ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед  
Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону  
України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального  
захисту" ( 3551-12 ), - тривалістю до 14 календарних днів щорічно; 
5) особам, які мають особливі трудові заслуги перед  
Батьківщиною, - тривалістю до 21 календарного дня щорічно; 
6) пенсіонерам за віком та інвалідам III групи - тривалістю  
до 30 календарних днів щорічно; 
7) інвалідам I та II груп - тривалістю до 60 календарних днів  
щорічно; 
8) особам, які одружуються, - тривалістю до 10 календарних  
днів; 
9) працівникам у разі смерті рідних по крові або по шлюбу:  
чоловіка (дружини), батьків (вітчима, мачухи), дитини (пасинка,  
падчірки), братів, сестер - тривалістю до 7 календарних днів без  
урахування часу, необхідного для проїзду до місця поховання та  
назад; інших рідних - тривалістю до 3 календарних днів без  
урахування часу, необхідного для проїзду до місця поховання та  
назад; 
10) працівникам для догляду за хворим рідним по крові або по  
шлюбу, який за висновком медичного закладу потребує постійного  
стороннього догляду, - тривалістю, визначеною у медичному  
висновку, але не більше 30 календарних днів; 
11) працівникам для завершення санаторно-курортного лікування  
- тривалістю, визначеною у медичному висновку; 
12) працівникам, допущеним до вступних іспитів у вищі  
навчальні заклади, - тривалістю 15 календарних днів без урахування  
часу, необхідного для проїзду до місцезнаходження навчального  
закладу та назад; 
13) працівникам, допущеним до складання вступних іспитів в  
аспірантуру з відривом або без відриву від виробництва, а також  
працівникам, які навчаються без відриву від виробництва в  
аспірантурі та успішно виконують індивідуальний план підготовки, -  
тривалістю, необхідною для проїзду до місцезнаходження вищого  
навчального закладу або закладу науки і назад; 
14) сумісникам - на термін до закінчення відпустки за  
основним місцем роботи; 
15) ветеранам праці - тривалістю до 14 календарних днів  
щорічно; 
16) працівникам, які не використали за попереднім місцем  
роботи щорічну основну та додаткові відпустки повністю або  
частково і одержали за них грошову компенсацію, - тривалістю до 24  
календарних днів у перший рік роботи на даному підприємстві до  
настання шестимісячного терміну безперервної роботи; ( Пункт 16  
частини першої статті 25 в редакції Закону N 2073-III ( 2073-14 )  
від 02.11.2000 ) 
17) працівникам, діти яких у віці до 18 років вступають до  
навчальних закладів, розташованих в іншій місцевості, - тривалістю  
12 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду  
до місцезнаходження навчального закладу та у зворотному напрямі. 
За наявності двох або більше дітей зазначеного віку така  
відпустка надається окремо для супроводження кожної дитини. 
( Частину першу статті 25 доповнено пунктом 17 згідно із Законом  
N 2622-IV ( 2622-15 ) від 02.06.2005 )  
 
Працівникам, які навчаються без відриву від виробництва в  
аспірантурі, протягом четвертого року навчання надається за їх  
бажанням один вільний від роботи день на тиждень без збереження  
заробітної плати.  
 
Стаття 26. Відпустка без збереження заробітної плати за  
згодою сторін  
 
За сімейними обставинами та з інших причин працівнику може  
надаватися відпустка без збереження заробітної плати на термін,  
обумовлений угодою між працівником та власником або уповноваженим  
ним органом, але не більше 15 календарних днів на рік.
Рейтинг: 10+ -2-
 
Читач, 23:25 29 квітня 2013 р.
 
А чтобы вы хотели, "Допитливий" (шавка из администрации, наверное) - чтобы вам тут указали, кто не хочет молча хавать разнузданное беззаконие и нашел в себе смелость вынести это все на публику?
Рейтинг: 16+ -1-
 
Малкольм Икс, 23:28 29 квітня 2013 р.
 
Не так давно, коли один "дядько" нібито пізнав себе на "ДІ" в фельєтоні, то ..подав до суду! Хотів здерти, іншого слова не найшов, аж, по моєму, по 50 000 гриваків нібито за якісь там зневажливі слова нібито на його адресу? Але, будучи мудрою людиною, передумав це робити, бо фельєтони для того і є щоб когось так тихонько критикувати, а може і вихваляти! Це все можна приймати спокійніше і з усмішкою.Але дане питання - це вже доволі серйозно.Отримуючи копійки в тому університеті, і працюючи викладачами на якісь там 25 %, або на 50 % зарплати, ще і відсилати цих і так обділених людей у відпустку за свій рахунок - це просто смішно! Впевнений, що ректор університету прийме рішення по даному випадку, і як РЕКТОР і як людина! А якщо тут є порушення ЗАКОНУ, то це вже справа прокуратури! ?
Рейтинг: 10+ 0-
 
Чи прочитає оце пан ПРОКУРОР ?, 00:04 30 квітня 2013 р.
 
А що ви самі ж зробили для того щоб припинити таку ситацію?. Анонімний лист на сайті?. І ви вправду вірите, що написавши такий лист вам всі кинуться помагати на чолі з прокурором?. Спішу вас розчарувати, нічого не буде, а вподальшому буде ще гірше, і правильно буде, бо ми привикли сидіти і чекати шоб хтось прийшов і за нас, для нас же все зробив, а ми бачите не можемо, бо будуть проти нас репресії.
Рейтинг: 9+ -9-
 
...., 01:03 30 квітня 2013 р.
 
Від усього серця та своєї сім, ї. Підтримую. Тут справа така, звільняти потрібно терміново усіх пенсіонерів, при цьому в першу чергу! , не дивлячись на їхні посади і ступені. Так одночасно можна позбавитися усіх консервативних стереотипів в університеті.  
Чому при цій бюрократії кандидати працюють лише на 0, 3 - 0, 6 а пенсіонери або прибліжонні на ставку? Де справедливість? Інший факт: закрити не прибуткові факультети! І звільнити персонал-так законніше!
Рейтинг: 20+ 0-
 
Це очевидно!, 01:06 30 квітня 2013 р.
 
Є у нашому студіумі люди, які животіють від бідного способу життя, і з подихом споглядають на свій диплом наукового ступеня та безкінечне вимучене море публікації, постійно переживаючи, що їх звільнять через те, що щось не виконала із наказів із верху. 
Але є тут і люди, які нічим не переймаються, так само мають дипломи, плюють на науку, торгують знаннями і тихо спиваючись сміються із кількасот разів мудріших від себе, боячись елементарного публічного приниження. Насправді люди на джипах-це не інтелігенція, це тільки її бутафорна копія, яка пожираючи себе із середини, пожирає й порядну традицію ДДПУ...
Рейтинг: 17+ -1-
 
Це очевидно!, 01:17 30 квітня 2013 р.
 
Не дієвий провком - розігнати!  
Усе керівництво, в якому сидять люди виховані в часі 1980-х-1990-х потрібно виганяти з посад і призначати таких людей, як: тихі і мудрі дівчата з відділу кадрів, молодих хлопців та дівчат після аспірантури, яких тримають в заперті від важелей упливу. Ревізію роботи таких факультетів , як філфак, економічний, та ін.
Рейтинг: 14+ -1-
 
Це очевидно!, 01:21 30 квітня 2013 р.
 
Є ставки відкриті під когось, або для чогось. був один пан шо приймав нових дітей, от і понавідкривав...А є другий сивий пан , який під своїх людей по усіх факультетах теж понавідкривав ... От тепер ті бута-люди сходилисі вперше у своїх робах на робочі місця, і ба дивуються, а чого це їх скорочувати мають. та того шо ви нічого не робите!
Рейтинг: 15+ -1-
 
Є ставки, 01:44 30 квітня 2013 р.
 
ніхто недопоможе персоналу- 
вибрали керівницю- тепер задовільніться тим що маєте. 
а владні структури апсолютно неінтересує життя і підкилимні ігри закладу пані скотної
Рейтинг: 10+ 0-
 
дзенЯ, 05:45 30 квітня 2013 р.
 
А може варто цей "вуз" взагалі закрити. Він все одно не виконує жодної функції, крім забезпечення жителів турківського району дипломами, не дає ніяких знань, студенти по пів року не ходять на пари, а всі питання вирішуються виключно за гроші. Нічого спільного з навчанням там немає. Це більш схоже на приватну фінансову структуру, де працюють працівники, які справно викачують гроші і розприділяють по піраміді. Це реальний позор нашого міста. Це все одно, що співчувати даїшникам.
Рейтинг: 28+ -7-
 
Роздуми, 07:48 30 квітня 2013 р.
 
Впевнений на багато відсотків, що дане питання.як і інші, раніше підняти, попросто заговорять! В Дрогобичі є таке собі приміщення, як БТІ\бюро технічноі інвертизаціі\.Колись тут робота кипіла, бо було що робити.Якийсь "мудрий чувачок, або купка чувачків"\в лапках\вирішили в Києві то все так би мовити реорганізувати.Правда реорганізували так, що коридори які колись бути заповнені відвідувачами - зараз пусті! Добре напевно те, що..пенсіонерам порадили піти з даноі роботи.Думаю, що з ДДПУ, може також треба попросити пенсіонерів піти на заслужений відпочинок, але зразу ж хочу вибачитися перед ними, бо при такій воровской центральний владі, люди мають бажання хоч трошки заробити тих обесцінених копійок! Думаю, що на сайті повинно бути резюме ректора ДДПУ пані Скотноі!
Рейтинг: 9+ -2-
 
Питання як завжди - заговорять, 08:48 30 квітня 2013 р.
 
Вони не бояться втратити робоче місце, а місце що дає можливість брати хабарі, сума яких в багато разів більша за їхню зарплату.
Рейтинг: 19+ -3-
 
Роздуми, 10:19 30 квітня 2013 р.
 
Шановні допоміжні працівники, не пишіть тут на сайті басні крилова, не сидите ви в універі за штуку гривень, по-любому перепадає і вам під час сесій-вступів. Може ви хочете, щоб декани і завкафедрами замість вас пішли у цю відпустку і ше Скотну із собою взяли?
Рейтинг: 16+ -6-
 
не смішіть снайперові тапочки, 11:01 30 квітня 2013 р.
 
а вчому фішка навчання в дрогобицькому вузі? яка ціль? знань неотримують-=- роботи після завершення навчання немає- 
одне напевно -= це "проробіток" для викладачів-= і фінансоування з кишені держави. 
диплом неде неціниться-=-так що розвод лохів самбірщини-старосамбірщини -турки-сколе-=ну і місцевих-= 
"доять" дітей заробітчан-= 
і це їм гарно вдається. 
МОЛОДЦІ
Рейтинг: 20+ -5-
 
дзенЯ, 11:40 30 квітня 2013 р.
 
Дехто у коментах пише, що варто цей "вуз" закрити. Чому? Бо там багато недоліків. 
А школи? Там недоліків теж вистачає. Закрити, чи залишити? 
Уже позакривали заводи, дитячі садочки. Чи не пора схаменутися?
Рейтинг: 10+ -2-
 
..., 15:45 30 квітня 2013 р.
 
Закривати нема змисту але меняти менеджмент и управлинцив треба обовязково.
Рейтинг: 15+ -1-
 
Федис М.Б, 15:54 30 квітня 2013 р.
 
Як бачу не можуть дати ради з тим, що мають, а вже"прихарили стадіон біля 8 школи.І приміщення садочка відібрали у дітей.Не буде їм там добра.Почергово полетять за хабарництво.А Лук"янченко нагло підсиджує Скотну...
Рейтинг: 21+ -3-
 
Вже захопили, 17:27 30 квітня 2013 р.
 
Університет - це певний клан, який нагадує нашу державу, де є багаті і зовсім бідні (середнього класу немає). Є такі, що мають з\п велику і ще вмудряються торгувати знаннями при цьому працюючи 3-4 години в день. Але є ще такі, що працюють 8 годин в день без відпочинку і отримують мінімальну з\п. Де є справедливість? Та немає її, бо в нас так є: хто має тому додають, а хто не має - в того ще й заберуть.
Рейтинг: 26+ -1-
 
Професор, 17:32 30 квітня 2013 р.
 
На працівниках економлять, а Палац Яроша загарбали, стадіон 8 школи загарбали, школи №8та15 на черзі. 
В дітей забирають, а з тим що вже мають ради собі не дають.  
Лукянченко, віддай стадіон місту та дітям!
Рейтинг: 14+ -3-
 
Ольга, 22:42 30 квітня 2013 р.
 
Ну, а що ж ви, шановна, сидете судячи зі всього у Рашен Федерейшен та на москалів працюєте чи як? Приїздіть сюди та й змініть ситуацію. Тільки дуже сумніваюсь, що якби ви мали б стадіон він не поріс би буряном. Бо то у нас люд такий - попатякати на вітер всі гаразді! Чи можливо стадіон треба зробити, а уже тоді готовим віддавати дітям чи місту - кому ви пропонуєте! Але щоб усе було зроблено БЕз залучення вас і вашших коштів. Щоб як у галичан - на все готове!
Рейтинг: 5+ -9-
 
!!!!!!!!, 23:11 30 квітня 2013 р.
 
Іноді дивуюсь кандидатам. Навіщо їм така катавасія . Київ , гроші , нерви , приниження . І все це в ім"я лишніх кількасот гривень, псевдо -статусу - кандидата наук? Вартує тільки переглянути проблематику піднятих питань і стає зрозуміло , що нічого спільного з наукою цей вуз не має . Повний плагіат . В дослідницькій роботі - штиль. Та й хто зможе, повноцінно займатись дослідницькою роботою при несумісній з прожиттям зарплатою ? Чи хтось позволить собі поїхати в Індію і вивчати там лінгвістику , семантику , щоб зробити порівняльний аналіз слів , виразів і т.д. - написати справжню працю ? Тому об"єктивну оцінку вузу дають дописувачі , де зазначають, що він не вище рівня ПТУ ( Шкода звичайно).
Рейтинг: 11+ 0-
 
Аналітик, 23:39 30 квітня 2013 р.
 
А взагалі цікаво , за яким принципом йде розподіл коштів і чому саме цей персонал повинен нести збитки від рішень вищого керівництва. Чому і на якій підставі воно виникло?
Рейтинг: 9+ 0-
 
Аналітик, 23:52 30 квітня 2013 р.
 
До пані =  
! , 23:11 30 квітня 2013 р.  
-=-=-= 
Але ж непропала в москаля? працює. Саме тому працює , що дома її своїж "клюють" і нема захисту. 
в росіян не краще життя, але якщо громада сама обрала і скотний двір і голову міста разика-=-то неперекладуйте це на плечі тих хто непричетний. 
Може Вам ще раз дерева посадити? парк відродити, а ваші "вуйки" прийдуть в вишиванках і все для своїх пристаїв-бернадовичів- і лужецьких-гуків-байс заберуть.
Рейтинг: 6+ 0-
 
дзенЯ, 05:44 01 травня 2013 р.
 
До !  
Якщо Ви так реагуєте на моє місцезнаходження, то повідомлю, що по-перше, за школу я вболіваю не лише з монітора, по-друге, в Росії не працюю, а на екскурсії, а по-третє, мені особисто стадіон не потрібен, він потрібний місту. А привести його в нормальний вигляд можуть і громадські організації і вболівальники і спортсмени, напрацьовки в нас є.  
І, наостанок, якщо Ви не любите патякал та "щирих галичан" приєднюйтесь, чим більше нас буде, тим швидше щось зміниться.
Рейтинг: 9+ -3-
 
Ольга, 09:46 01 травня 2013 р.
 
И я скажу бо зараз в Росий, щоб подитись як ми живемо треба просто на це подивитись зи сторони. Живемо в болоти, шкода але кращи будуть вийжати бо знають соби цину
Рейтинг: 8+ -2-
 
Федис М.Б, 10:09 01 травня 2013 р.
 
IP: 212.100.147.130  
Федис М.Б,  
нажаль така ситуація у всій країні- 
кращі руки і голови перебираються в інші країни европи і азії-= 
хтось непоїхав з розумних і толкових-= 
але такі скотні двори їм звязали руки-  
ну і при владі також електорат ненайкращий 
 
місто стало селищем міського типу
Рейтинг: 7+ -1-
 
дзенЯ, 13:18 01 травня 2013 р.
 
Доброго дня! Повністю погоджуюсь з усіми викладеними Вами пунктами, крім першого. Я також належу до сумісників, і було б дуже прикро, якби мене скоротили тільки за те, що я сумісник. Дисертація моя не куплена, у якості мого наукового та методичного доробку ніхто не сумнівається, а його обсягу вистачило б на половину несумісників окремих кефедр нашого вишу. Тому, даруйте, не в сумісниках проблема...
Рейтинг: 16+ -1-
 
, 16:40 01 травня 2013 р.
 
Усіх пенсіонерів і умісників потрібно звільняти. Але перед тим потрібно провести ревізію усіх педагогічних кадрів. Не вміє писати і читати- на ...й.
Рейтинг: 10+ -6-
 
Софія, 17:19 01 травня 2013 р.
 
Ні хто із ти х то сидить у кріслах деканів і ректорів не поступиться місцем. Кожен хоче влади!
Рейтинг: 12+ 0-
 
Де наша зарплата? На дворі Пас, 17:26 01 травня 2013 р.
 
Асфальтом усіх покрить...
Рейтинг: 4+ -5-
 
Іра, 23:45 01 травня 2013 р.
 
Сумісників звільняти - це економічний абсурд, оскільки за сумісництво з них постійно знімають 20 % зарплати, до того ж виплаті відпускних сумісникам не дають оздоровчих. А навантаження таке ж, як у несумісників. Ось і порахуйте самі - вийде парадокс із залізною логікою: найкраща економія коштів - це зробити усіх сумісниками, особливо позабюджетників, тоді щонайменш 20 % усіх коштів, які надходять від студентів-платників, залишатимуться в університеті!
Рейтинг: 15+ -1-
 
, 14:33 02 травня 2013 р.
 
Мабуть цього року знову незаплатять людям які будуть сидіти у приймальній комісії!
Рейтинг: 7+ 0-
 
Аня, 18:23 02 травня 2013 р.
 
"Софія" - це скоріш за все М.Лукянченко, його стиль...
Рейтинг: 7+ -6-
 
Експерт, 18:14 03 травня 2013 р.
 
А чому не згадують про те що основний склад універу сидить на зарплаті з позабюджету, а квітневу - серпневу зарплату обіцяли виплатити аж у серпні. Питання як жити 5 місяців? 
 
Начальство ж на бюджетній зарплаті :zzz
Рейтинг: 12+ -4-
 
Зоряна, 22:28 03 травня 2013 р.
 
А візьміть такі факультети де є зовнішні сумісники яких ьв очі ніхто ніколи не бачив а запрлати в них..
Рейтинг: 8+ -3-
 
Зоряна, 22:30 03 травня 2013 р.
 
НЕ потрібно знову казок! Бюджетна форма хоча б аванс отримала, а позабюджет - навіть і цього!
Рейтинг: 9+ -1-
 
Зоряні, 22:35 03 травня 2013 р.
 
Вот на физмате львовский профессор Пасичник ни одного занятия не провел, зато числится...
Рейтинг: 11+ -2-
 
Малкольм Икс, 22:40 03 травня 2013 р.
 
Єлейко Василь Іванович, д.е.н., професор (Кафедра моделювання та інформаційно-комунікативних технологій в економіці). Хтось колись його бачив за навчальним процесом?
Рейтинг: 11+ -1-
 
Зоряна, 22:52 03 травня 2013 р.
 
Звільніть сумісників і не захищених!
Рейтинг: 4+ -7-
 
Зоряна, 22:54 03 травня 2013 р.
 
Ну-ну! Цікаво, Зоряно, а Ви особисто будете відбиватись від "звільнених і не захищених", коли вони прийдуть "штурмувати" університет і штампувати позови за незаконне звільнення?
Рейтинг: 11+ -1-
 
Захищений, 22:58 03 травня 2013 р.
 
Не розумію, чому це я маю відбиватися?
Рейтинг: 3+ -6-
 
Зоряна, 23:12 03 травня 2013 р.
 
А тому, шановна, що подекуди сумісники чи НЕ захищені та їхні знання свого ж предмету вартують більше, аніж "пуста", не вами написана кандидатська! . Чи вважаєте, що якась, даруйте, "липова кандидатка", що захистилась зразу після аспірантури має поняття, ЩО ВЗАГАЛІ за тема у неї була у розробітці? Та там тільки гонору десь на докторську з'явиться. А ще - суто людський фактор! Сумісники та не захищені тако ж ЛЮДИ!
Рейтинг: 14+ 0-
 
до..., 23:22 03 травня 2013 р.
 
Із цим теж погоджуюся. Щоб не було зараз за і проти потрібно терміново проводити ревізію кадрів: УСІХ! Але ревізія: не по кількості методичок, а по кількості корисної роботи викладача чи лаборанта. Тоді і лишній груз так випаде, що корабель попливе, і навіть набере швидкості...!
Рейтинг: 9+ -2-
 
Зоряна, 23:41 03 травня 2013 р.
 
погоджуюсь :) :) :) :)
Рейтинг: 7+ -1-
 
!!!!!!, 23:44 03 травня 2013 р.
 
написали на сайт -добре. тепер зробити страйком не вийти на роботу заблокувати вхІд в головний корпус, заставити вІдповІсти тих хто радить написати вІдпустку. оце громадЯнське суспІльство. а не скиглити. в португалІЇ коли зменшували зарплати в португальському унІверситетІ вийшли всІ - І викладаЧІ й студенти. десЯтки тисЯЧ. І керІвництво залишило цю Ідею. тІльки тиск!
Рейтинг: 8+ -4-
 
note, 10:38 04 травня 2013 р.
 
Португалія та Україна?! Зрівняли! Мабуть занадто багато португальського повітря вдихнули! Це вам УКРАЇНА - де людина не просто своїх прав не знає, а навіть якщо й знає, то інші на це чхають. У нас навіть пасок безпеки по місту вважається чимось смішним і дурним з погляду інших, хоча в усіх НОРМАЛЬНИХ країнах це само собою розуміється - пристебнутись тільки зрушивши з місця! У нас дороги ремонтують тільки перд якимось святом чи коли дощ падає, бо більше доплачують за нестандартні погодні умови. а про те ЯК її роблять мовчу. У нас студент хоче диплом, а не знання і це іде зі школи, бо мама в дома запитує не ЩО ТИ вивчив, а яку ОЦІНКУ отримав! Думаю трьох парадоксів достатньо бо можна вічно! Тому порівняйте щось інше!
Рейтинг: 7+ 0-
 
до note, 12:49 04 травня 2013 р.
 
Зоряно Ігорівно, Ви перші попадете під звільнення, якщо використають запропоновані Вами критерії, і мама Вам не дпопоможе, і Анатолій Васильович.
Рейтинг: 8+ 0-
 
rst, 16:17 04 травня 2013 р.
 
Обурив коментар Роздумів, де написано, що навчання як такого немає, студенти не з"являються на пари... 
Хочу довести до Вашого відома, що є такі студенти, які (уявіть собі! ) ще ходять на пари і отримують знання. До прикладу 70% студентів моєї групи дійсно НАВЧАЮТЬСЯ в цьому університеті. Дуже шкода, що Ви так думаєте і очевидно, що краще утриматись від цієї голослівності, бо для когось це образливо!
Рейтинг: 12+ -6-
 
Студентка, 16:35 04 травня 2013 р.
 
Та зверніться до народного депутата України він минулого тижня проводив прийом громадян я чула в Трускавці. та нічого доброго не допомоіг сам по хвастався по піарився. із журналістами. звіт до киева подав. а що дальше, таким стилем робити Ілик довго не пробуде в Дрогобичі, бо треба щось робити, а він тільки що й може повимахуватись перед камерами. Чого він не стане на захист простого вчителя адже до недавно він був викладач медичного унверситета, а тепер забув він що за нього ми усі голосували. та де він нас усіх захистить коли Скотна його подружка та ще й член партії "Батьківщина" неодноразово вона про це хвасталась своїм коліжанкам вчителям, чула ще вона у партії від того моменту коли Юлія Тимошенко була при владі Премєр-мІністром. Та ви шановні працівники підійдіть та зробіть мітинг під стінами громадської приймальні де був Ілика штаб під час виборів. може він тоді оговтається. і хоть чимось Вам усім допоможе, а як ні то хай віддасть він свою зарплату. премії, доплати та оздоровчі і відпускні у тих народних депутатаів великі зарплати чула що в місяць їм набігає 16-20 тис. гривень. а нам і ту 1000 гривень і то забирають. цікаво чому мовчить ілик Роман бо йому так добре живеться. що йому байдуже доля Дрогобичан. особисто я тепер себе мучаю навіщо я за нього голосувала. він нічого не робить хоть його у вазу клади замість квітів у вазу.
Рейтинг: 5+ -3-
 
Марія, 18:42 06 травня 2013 р.
 
Не картайте себе даремно, що голосували за Ілика. Вибору насправді не було. Ну не за Задорожного з Курусом було нам голосувати. 
А чому Ілик так піариться зрозуміло: хоче запихнути свою команду в Ратушу. А наше завдання не дати йому цього зробити, бо отримаєм Радзієвського №2, але цинічнішого і з потужною "кришею".  
На превеликий жаль ми вибрали не тих, хто здатний відстоювати інтереси міста. Баран, Курчик, Задорожний, Ілик ніколи не попруть проти Радзієвського-Коростельова. Навіщо нам такі депутати?
Рейтинг: 4+ -3-
 
Злий Собака, 19:49 06 травня 2013 р.
 
А ви впевнені що про ту Зоряну пишете
Рейтинг: 3+ -2-
 
Зоряна, 19:27 07 травня 2013 р.
 
Ніхто відкрито не може виступити, УСІ працівники ДДПУ мають контракт терміном від 1 до 5 років. УСІ!  
 
Виступиш - добре виступай, подаш у суд - добре подавай... ніби демократія. 
Але через 5 років новий контракт з тобою уже не вкладуть. Ректор може просто не підписати контракт, нічого не пояснюючи... І ти безробітний... і неважливо чи ти професор чи лаборант...  
 
Тому усі змушені писати заяви на відпустку за власний рахунок... І нічого не поробиш. 
 
Вихід єдиний - прокуратурі перевірити кількість таких заяв і порівняти з відповідною кількістю заяв за минулі роки. Тоді усе стане зрозуміло кількість таких заяв різко зросте у (10 раз а може і більше)... 
 
Якщо б працівники були б на безстроковому трудовому договорі, як у школах більшість вчителів, тоді можна було би кричати і страйкувати... без причини їх ніхто не звільнив би...
Рейтинг: 13+ -1-
 
++, 22:18 07 травня 2013 р.
 
Над вами, шановні викладачі, знущаються тому, що ви того Заслуговуєте своєю рабською психологією! Ви вважаєте, що вас грабують? Тоді не мовчіть, не перетворюйтесь в тупе бидло, йдіть і захищайте свої права. В іншому разі ви не маєте права вчити наших дітей. Нашим дітям вчителі-раби та пристосуванці лише нашкодять.  
Страшно залишитися без роботи та стабільної зарплати? А рабом бути не страшно? Не страшно виховувати своїх та чужих дітей пристосуванцями та боягузами?
Рейтинг: 7+ -5-
 
Злий Собака, 00:13 08 травня 2013 р.
 
Шановні, не плутайте будь-ласка викладачів і допоміжний персонал. Якщо викладачі працюють кілька годин, мають велику з.п і 100% оздоровчих, то прибиральниці, сторожі , лаборанти працюють на мінімальну з\п з 9-ї години до 6. Хто працює, той виживає на мінімальну з\п, а хто і так добре живе ще й хабарі бере. Ось така справедливість в університеті.
Рейтинг: 13+ -8-
 
*****, 07:56 08 травня 2013 р.
 
Ну-ну! Це ви шановний чи шановна не плутайте персонал (який хоча б отримує заробітню плату, із затримками, але отримує) і викладачів-позабюджетників, які заробітню платню можуть не отримувати кілька місяців. І чи не думали ВИ, що не усі беруть хабарі?! А про лаборанів. от хто хто, а вони себе не образять (студентам то курсову "підженуть", то із заліком яким допоможуть тощо), а сторожі? особливо у гардеробах. Напис: Персонал гардеробу відповідальність за ваші речі НЕ НЕСЕ! Запитання: А на біса ти там сидиш бабо? Плітки позбирати (бо на один гардероб чомусь може сидіти ЧОТИРИ гардеробщиці, але фактично можна зайти і винести що хочеш), заробітню плату отримати, але аж ніяк не за роботу! Прибиральниці.. та тут жіночок, що дійсно виконують свою роботу можна перерахувати на пальцях, інші - розтирання бруду по поверхні!
Рейтинг: 10+ -11-
 
До ***** від !!!!!!!!!!!!!!!!, 09:38 08 травня 2013 р.
 
а чому ви думаєте, що прибиральниці і всі інші на бюджеті, 4 частина теж не отримує з\п або із затримками. І не пишіть, що хтось із ними ділиться чи щось десь підганяють, де ви бачили щоб кіт з мишею молоком ділився! Ви б попробували посидіти на місці того сторожа і дивитися на зверхнє ставлення панів викладачів і студентів, які завжди чимось не задоволені і мають претензії до всіх і завжди, бо самооцінка дууууууже висока. Чому завжди так, якщо ти сторож чи прибиральниця, то тебе не поважають і ти нічого не робиш, а той, хто дійсно нічого не робить ще й когось ображає і при цьому отримує з\п в 4 рази, а той 6-7 разів вищу. На одного працівника 4 начальники, які нічого не роблять тільки ганьблять... :cry :cry :cry
Рейтинг: 14+ -4-
 
*****, 10:12 08 травня 2013 р.
 
В обслуговуючого персоналу гонору не менше! ... Зневаги до всіх і вся! , бо злі на увесь світ! Не хочеться з Вами вступати у якісь полеміки, але звідки у вас якісь дивні увлення про 6-7 разове збільшення(отримання) заробітньої плати викладачами? Ви бували на парах багатьох викладачів, щоб так голослівно заявляти про їхню "нероботу"? 
Я ж написав, ЩО САМЕ мав можливысть спостерігати щодо "роботи обсл.персоналу"!  
А студенти. ну і вони отримують стипендії більше за викладацькі та персоналу? Зліться і на них тоді!
Рейтинг: 13+ -10-
 
!!!!!!!, 10:45 08 травня 2013 р.
 
Так не тільки уявлення є, а і факти бо декілька років тому працювала на посаді і лаборанта і пізніше викладача до того біла студентом і отримувала стипендію, тому маю право порівнювати і знаю яка це робота. Не плачте, що вам зле, якщо було б зле, то не йшли б працювати на РГф чи інші факультети бодай на 0.1 ставки на позабюджет, знаючи, що така ситуація з коштами щороку. Якщо йдуть - значить вигідно! Ніхто ні на кого не злиться просто ситуація така, що можна обговорювати людей на нижчих посадах, які ні в чому не винні, а викладачів не можна. До слова скажу, що в університеті є ректор і 4 проректори, які всім керують і є в курсі всіх справ(маю на увазі відпустки за свій рахунок) і не треба шукати винних ні серед сторожів і прибиральниць, ні серед викладачів. ;) ;)
Рейтинг: 12+ -6-
 
*******, 11:21 08 травня 2013 р.
 
Ще ми дуже надіємося, що Надія Володимирівна вирішить цю ситуацію справедливо. Мудрості і терпіння вам шановні керівники. Наперед дякуємо!
Рейтинг: 10+ -5-
 
******, 13:29 08 травня 2013 р.
 
Прохфесура у педуніверситеті, хіба користується навчально-допоміжним персоналом. Вони їм і методичку виправлять, і лекції за них почитають, і модульні перевірять, і ще багато за них роблять роботи.Так можна працювати і до 100 років на роботі. А що погано хіба так?Хіба питають бідні коли заробітня плата, бо бідненькі не можуть вижити. :cry :cry :cry на маленьку свою заробітню плату і пенсію.Жалко, мені Вас, прохфесори і доценти, а інші можуть вижити на мінімальну заробітню плату.
Рейтинг: 10+ -16-
 
Ігор, 21:59 08 травня 2013 р.
 
Лекції читають, методички правлять, модулі перевіряють? Ігоре, ви надихались чимось? Якщо вас так використовують, бо спадає на власний життєвий досвід, то це ваші ОСОБИСТІ проблеми, що дозволяєте таке робити. На інши же факультета такий персонал і носа не почухає за просто так!
Рейтинг: 18+ -6-
 
!!!!!!!, 22:50 08 травня 2013 р.
 
До ! Вони б за копійку би подусилися б.
Рейтинг: 12+ -1-
 
Ігор, 00:21 09 травня 2013 р.
 
Ось і наглядний приклад з останніх діалогів про те, як ставляться викладачі до допоміжного персоналу, Хіба потрібні ще слова? Хотіла б я пройтися по факультетах після 17-ї години, хто сидить крім лаборантів і сторожів, крім викладачів, у яких теж насмілюся нагадати 8-и годинний робочий день. Так не поважати працю людей, які на вас працюють це вже край і справді не дурно вирішили трохи поскорочувати вас - деяке високомірство треба присікати!
Рейтинг: 11+ -12-
 
******, 13:35 09 травня 2013 р.
 
Погоджуюся з Ігорем.Молодець, що наважився таке написати, ще б краще поконкретніше написав, тих працівників, що використовують менш захищених працівників (навчально-допоміжний персонал), тобто тих прохфесорів.
Рейтинг: 12+ -2-
 
Іра, 15:39 09 травня 2013 р.
 
Зменшення технічного персоналу є вимушеним кроком. за останнє десятиліття кількість студентів зменшилася, скоротили ставки викладачів. А склад технічних працівників, бібліотекарів залишився НЕЗМІННИМ.
Рейтинг: 11+ -3-
 
марія, 16:26 09 травня 2013 р.
 
У викладачів нема восьмигодинного робочого дня. У них за трудовим законодавством ненормований робочий день.
Рейтинг: 13+ -4-
 
Василь Іванович, 23:23 09 травня 2013 р.
 
Склад технічних працівників не просто залишився НЕЗМІННИМ, а невиправдано "РОЗДУТИЙ"! Починаєте розказувати про "безцінну допомогу" персоналу? Прошу - наводьте конкретні приклади з іменами, історіями та іменами, а не ще одні казочки про "нелегку" працю обслуговуючого персоналу!
Рейтинг: 10+ -6-
 
!!!!!!!, 23:45 09 травня 2013 р.
 
От хтось "кинув кістку"... Сваріться викладачі і лаборанти...  
 
Краще разом адміністрацію посваріть... У головному корпусі ніхто не обділений і гонор у них аж зашкалює. 
Спробуйте простому викладачу чи лаборанту зайти до якогось дрібного клерка - він на тебе дивиться, як на бидло... А прості студенти для них взагалі гі*но...  
 
Взяти якусь довідку у гол. корпусі - студентові треба ходити цілий тиждень: то неприйомний день, то одного нема, то іншого, то потрібний клерк є, але йому ліньки поставити підпис - зайнятий, каву п'є...
Рейтинг: 17+ -2-
 
фф, 12:59 10 травня 2013 р.
 
"Бідні прості викладачі"! Якщо всі такі чесні і порядні, хабарів не беруть і так невпинно працюють, то чому тоді статті про корупцію в ДДПУ з`являються на цьому сайті частіше ніж про політику чи медицину. Може варто задуматися?
Рейтинг: 11+ -11-
 
******, 13:37 10 травня 2013 р.
 
Вони б совість мали (адміністрація) людям навіть перед святами невидали чесно зароблених грошей, копійки. І як люди мали святкувати таке веливе свято?Вони людей мають нізащо. А перед університетом подивіться як бідно живе адміністрація і професорсько-викладацький склад (таксомоторний парк), особливо це можна краще спостерігати перед вченою радою університету.
Рейтинг: 11+ -3-
 
Галина, 14:05 10 травня 2013 р.
 
Тільки і було порядку в університеті, доки був живий Василь Федорович Надім"янов. Світла йому пам"ять! . Після нього - повний "беспредел" - скотний двір назбирав підлиз і чує тільки їх. Решта людей мало цікавить цю династію, яка залежна від деканів, тобто общака...Якщо викладач не наближений до головного кабінету в головному корпусі, з ним декан, зав.кафедрою зроблять все, що схочуть. Скільком людям не дали працювати, аби за гроші влаштувати похресників, синків, дочок, племінників, дружин на їх місця. А скільки тупих "лаборантів" стали начальниками за "особливі заслуги" перед ректором? Їх імена ми добре знаємо...А Скотна нічого не змінить, оскільки її поставили на цю посаду ті, хто не хоче нового ректора, аби їх солодке життя не було порушено. :x :grin :zzz
Рейтинг: 12+ -1-
 
, 15:31 11 травня 2013 р.
 
Так, дійсно, БІДНІ прості викладачі, тому не брискайте слиною колишня студентка, лаборантка, викладач (цитуючи ваші зростання по сходах професії! вами ж перераховані), бо усе це ( вами ж попередньо написане) видається тільки як заздрість тепер уже не викладача (яким ви мабуть були без року тиждень), не лаборанта тощо!  
Бідні прості викладачі працюють ОЙ УЯВІТЬ СОБІ подекуди ТІЛЬКИ ЗА ЗАРПЛАТУ! Можливо це і не вкладається у вашій меркантильній голові, але буває і таке!
Рейтинг: 14+ -12-
 
До ******, 00:47 12 травня 2013 р.
 
Люди, зупиніться, бо лихо Вам буде!
Рейтинг: 3+ -4-
 
Писанка, 14:35 13 травня 2013 р.
 
ха-ха-ха! подекуди!
Рейтинг: 10+ -4-
 
*****, 19:55 13 травня 2013 р.
 
Для працівників грошей немає, а 100 тисяч гривень на паркан біля вкраденого у громади стадіону 8 школи гроші знайшлися?!  
Що, пане Лукянченко, земелька важніша за людей? Коли ви вже наїстеся...
Рейтинг: 8+ 0-
 
Де справедливість????, 21:42 28 травня 2013 р.
 
У Дрогобицькому державному педагогічному університеті людям уже від квітня місяця не платять заробітньої плати.Їм це можна, і паркани робити, і ремонти в кабінетах, і собі премії виписувати і до плати до заробітньої плати, і працювати погодинно.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Ігор, 09:42 12 червня 2013 р.
 
В ДДПУ далі не платять заробітню плату! Вся причина в казнокрадстві родини скотних, Лукянчека, Кішакєвичів і інших. Треба перевіряти їхні статки срочно! Слава Україні і загиблим героям, які дали людям мандат на люстрацію.
Рейтинг: 5+ 0-
 
ярошевий, 12:03 24 лютого 2014 р.
 
До Іри, яка сказала Асфальтом усіх покрить. А я кажу як одна моя знайома На костер! Хай згорять або Здерти шкіру і зробити стул на якому посадити їх дітей щоб памятали що робили їх татусі і мамусі як знущалися з дітей щоб здерти сто гривників або сто доларів.
Рейтинг: 3+ 0-
 
кася, 10:25 22 лютого 2017 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6045 днів)