ЖЕО і споживачі - боротьба за добробут триває |
Новини | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Написав(ла) Мешканці будинку №76 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11.06.2013 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ринкові відносини з позиції ЖЕО, або як ми до ЖЕО претензії подавали... Мова піде про проблеми мешканців будинку №76 по вулиці Самбірській, проблеми, які близькі і відомі більшості людей, що живуть у великих багатоповерхових будинках, що роками належно не обслуговуються. В цей час, як керівництво ЖЕО на людей та їх питання уваги не звертає (мабуть звикли до того, що квартплату можна отримувати не за надані послуги, а в подарунок, благо частка людей, які хочуть боротись за свої права маленька). Отже будинок №76, великий, на дев’ять поверхів та більше 200 квартир. Побудований ще за Радянського Союзу, з часу побудови належно не обслуговувався та не ремонтувався (нещодавно мешканці з підвалів вичищали сміття, яке ще від будівельників залишилось). Не раз в мешканців виникали питання ремонту під’їздів, даху, чистки підвалів, протікання труб, каналізації у тих же підвалах, облаштування сходових кліток, роботи димовентиляційних каналів, заміни вхідних дверей, тощо. Про що говорити, якщо навіть на письмові звернення працівники ЖЕО реагують з запізненням та досить неохоче (типу – чого до нас причепились? Все є, все робиться, все працює!). Останньою краплею, яка переповнила міру людського терпіння стало розсилання мешканцям квитанцій про оплату за послуги, тарифи на які було підвищено (без попереднього обговорення, без узгодження, без обгрунтування!). Наслідком такого однобокого розуміння відносин "ЖЕО – споживач" стали збори мешканців, написання колективної заяви з чітко окресленими вимогами, а після ігнорування звернення працівниками ЖЕО, були скликані чергові збори, де було вирішено створити будинковий комітет для захисту прав мешканців будинку №76 та були підписані акти-претензії і заяви на перерахунок розміру плати. А що було робити, коли ваші звернення просто не помічають, більше того, ігноруються людьми, які отримують зарплатню за надання послуг з перерахованих мешканями коштів, що в більшості не надаються, а залишаються на папері. То ж після тривалого очікування 14 квітня цього року відбулось зібрання мешканців будинку, на якому були присутні також депутат міської ради п. Б. Пристай та депутат обласної ради, голова комісії по ЖКГ п. М. Задорожний. На жаль майстер ЖЕО п. Ольга не дочекалась п. Задорожного і після невдалої спроби видати бажане за дійсне та звинувачення людей в обмані (все, мовляв, робиться – ви не в той бік дивитесь!) пішла вирішувати якісь свої справи. Пізніше розповідали, що працівники ЖЕО в мешканців будинку підписували якісь папери, на жаль, що саме підписували, люди пригадати не можуть, а отже ймовірні маніпуляції з документами... На зібранні люди відверто говорили про наболіле: як роками за власний кошт ремонтують та облаштовують будинок, як довго доводиться чекати на бодай якісь дії ЖЕО у відповідь на звернення, як непрозоро формуються тарифи та чому мешканці платять "за повітря". На зібранні було підписано акти – претензії в декількох примірниках, щоб подати їх і ЖЕО, і в міську раду, і в департант міського гсподавства. У відповідь тиша... Через кілька днів жителі 76-го та навколишніх будинків спостерігали, як за один день працівники ЖЕО намагались виправити все те, що не робилось роками: одні - переважно жінки похилого віку, займались прибиранням території, підвалів тощо. Також інші працівники ходили по підвалах та дахах, оглядали під’їзди. Під кінець цього "суботника" та ж пані Ольга, майстрова ЖЕО, пропонувала мешканцям підписувати якісь документи (мабуть акти виконаних робіт), причому до членів будинкового комітету, список яких ЖЕО отримав (копію протоколу зборів було теж направлено в ЖЕО), вона не зверталась (не її рівень, чи що?), а підходила в більшості випадків до пенсіонерів, а то й до неповнолітніх осіб. На цьому потуги ЖЕО змінити ситуацію закінчились, а питання перегляду тарифів старанно ігноруються і по сьогоднішній день. Та про що говорити, більшість людей справно платять гроші навіть без укладених угод (люди, кому і за що платите?!). Згодом відбулася ще одна важлива подія – користуючись тим, що п. Б.Недбальський перебував на вул. Самбірській у зв’язку з встановленням МАФів – його було запрошено до будинку №76. Оглянувши невелику частину будинку, зокрема підвали першого під’їзду, прибудинкову територію, п. Недбальський пообіцяв людям, що все вирішить, зокрема буде переглянуто розмір плати за послуги... Ну, здається, все! Нарешті буде порядок. Та не так сталося, як гадалося. Знову очікування людей, приходить вже 14 травня (пройшов місяць з моменту складання актів-претензій та заяв до ЖЕО) – а результатів немає. Знову приходять квитанції про оплату послуг, як і попередні місяці. Ви що, знущаєтеся з людей, пане Недбальський? Чи Ваші слова всього лиш струшування повітря? Адже якби не було підстав для обіцянок перерахування розміру плати, то Ви їх би і не давали, чи не так? Згодом з’явилась інформація, що пані майстрову змусили звільнитись з роботи. А віз і нині там... Ну немає в керівництва ЖЕО бажання насправді працювати з людьми, є бажання знайти винних... А 22 травня з ЖЕО надійшла відповідь про те, що все в будинку №76 добре, ремонти робились і робляться (просто за дивних обставин мешканці цього не бачать), жодних підстав для претензій немає, а це значить, що і перегляду тарифів і плати не буде. Було б смішно, як би не було так гірко. Те, що наш добробут нікого не цікавить, ми зрозуміли вже давно, але так цинічно дурити себе не дозволимо. Тільки за приблизними підрахунками мешканці будинку №76 в місяць мали б сплачувати близько 15 000грн., а за рік виходить до 180 000 грн., з зазначеної суми приблизно 100 000грн люди платять за ті послуги, надання яких хоч побачити можна: - прибирання (хоч розмір прибудинкової території явно перебільшений, та й де гарантія того, що мешканці кількох будинків не платять за одну і ту ж землю?); техобслуговування ліфтів, їх енергопостачання (хоч ліфти мали б працювати цілодобово, а їх вимикають близько 23.30, та й на 2-му та 3-му поверхах вони не зупиняються в більшості під’їздів, а люди за них платять); освітлення. А приблизно 80 000грн. – за сумнівні послуги: техобслуговування систем ЦО, холодного водопостачання, водовіддведення, дератизацію, обслуговування димовентиляційних каналів, поточний ремонт всього вищепереліченого та ін. Жодного разу працівники ЖЕО не звітувались ні перед ким, як вони розпоряджаються людськими грошима. Наразі питань більше, ніж відповідей… Боротьба за добробут триває. До всіх небайдужих скажемо: "Приєднуйтесь!!! Тільки разом ми зможемо відстояти свої права і свою гідність!" Переглядів: 4277
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)