У Дрогобичі насильно переносять робочі місця підприємців, які торгують на ринку

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) Іван Тихий   
06.08.2013
БазарСьогодні, 6 серпня, підприємці, які торгують на промтоварному ринку, заблокували насильне вивезення своїх контейнерів з крамом.Адміністрація ринку таким чином намагається очистити прилеглу до новозбудованого турецькими інвесторами торгового комплексу "Максимус" територію для облаштування там парковки для автомобілів.

Разом з тим, як твердять підприємці, передислокація їх контейнерів відбувається незаконно. "У нас є всі необхідні документи, які підтверджують, що наші робочі місця тут облаштовані на законній основі", - каже підприємець Лідія Надкернична.

З її слів, підприємці звернулися за захистом до місцевої прокуратури, телефонували на "гарячу лінію" Генеральної прокуратури України, але реакції поки що нема.

На ринку присутні працівники міліції, але в конфлікт не втручаються. Водії автомобілів, на які завантажені контейнери, кудись зникли. Два з трьох вивезених контейнерів, підприємцям вдалося повернути на місце. Конфлікт триває.

Переглядів: 5627

Коментарі (44)
 
Протестуй, не протестуй все одно получиш дулю. 
Наші можновладці не звертають уваги на ніщо, їх мета збагачення, а решта по цимбалам.
Рейтинг: 12+ -9-
 
Василь, 16:06 06 серпня 2013 р.
 
Василь, можновладці не в Київі , а 500м від конфлікта. Тим більш, самі собі і вибирали їх, в тому числі і підпрємці. Демократіїї хотіли? Маєм...Так , що " нечего на зеркало пенять, коль рожа крива".
Рейтинг: 14+ -3-
 
Мешканець, 20:56 06 серпня 2013 р.
 
Все нормально, переїдите в інше місце і будете торгувати, з богом. 
Ви тільки подумайте, якщо якесь недолуге керівництво колись комусь видали дозволит на місце торгівлі, то це не значить , що назавди. Люди зараз роблять що хочуть, їм вслада "...№". Так не повинно бути, яка би не була влада це влада., яка законно обрана.  
Даш місце цим торгашам тимчасово, вони всякими правдами і неправдами його узаконюють і потім що - "шанхай". Згадайте, на перехресті П.Орика , біля автостанції, поставив пацан палатку з пивом, і що там зараз стоїть. І таких прикладів безліч. Люди - не захищайте цих торговців - тому, що це "ракова пухлина" в архітектурі нашого міста.
Рейтинг: 30+ -6-
 
Борис, 21:57 06 серпня 2013 р.
 
І замітьте, що влада є для того, щоб був порядок і правильно роблять, що зносять не зконно встановлені кіоски. Будьмо цивілізовані. Я знаю що це болюче питання торговців і тут на обговоренні буде їх переважна більшість і будуть давати мені не задовільні оцінки. Але якщо людина із сорони, тобто простий "обиватель" той підтримає мене, підтримає чистоту і архітектуру нашого міста.
Рейтинг: 30+ -8-
 
Борис, 22:03 06 серпня 2013 р.
 
Иак, так все нормально, влада діє законно, зносить незаконно встановлені кіоски, наводить порядок, співайте оди владі. 
Деж ця "народом обрана і Богом дана влада" була стільки років, що не бачила незаконно встановлених кірсків, а кіоски в центрі міста, навіть навколо ратуші, усі встановлені законно, а будівництво в парках, та центрі міста теж проводиться законно. 
Так порядок потрібно наводити, проте ставлення влади повинно бути однаковим до усіх громадян, а не вибірквое, по вул. Л. Українки споруджено, під назвою, перебудови, новий трьохповерховий будинок, який грубо порушує права власників сусідніх будинків, в сквері навпроти історичного факультету побудовано бар, і т.л. і т. п., проте це все законно. 
Якщо кірски на ринку стояли незаконно, то за це, впершу чергу, слід покарати відповідних чиновників, які повинні конролювати ці питання, а якщо вони стояли законно, то, навіть у випадку потреби їх знести, людям повинні спочатку запропонувати інше місе їх встановлення, а тоді уже зносити. 
Товстосум побудував торгівельний центр, значить потрібно знищити дрібних конкурентів, а самому диктувати правила ринку і ціни. 
На моє глубоке переконання, найкоащою акцією протесту в даному випадку булоб ігнорування громадянами даного "центру", хай собі самі у себе купують.
Рейтинг: 13+ -1-
 
Василь, 09:11 07 серпня 2013 р.
 
Біжіть до Ямельницького він спасе контейнери :grin
Рейтинг: 4+ -2-
 
спаситель, 10:10 07 серпня 2013 р.
 
Шелупонь базарна розпоясалась так що пройти містом не можна. Атрибут базарника - шльопанці вєтнамки, шорти нижче колін, бруднюча майка, поясна сумка з леве. Морда наглюча відносить перегаром - це обличчя Дрогобича, це "рушій" демократії і справедливості.
Рейтинг: 15+ -11-
 
Перехожий, 10:47 07 серпня 2013 р.
 
шльопанці з шкарпетками
Рейтинг: 11+ -1-
 
до перехожого, 11:42 07 серпня 2013 р.
 
віддайте їм Матадор за нормальними цінами-будемо в чистоті купувати, міряти не в болоті, а там все стоїть мертво-ніхто не ходить нічого не купують.Фуршет як бик стоїть порожній-віддайте.розчистіть центр-перенесіть ринки на окраїни міста, всім буде добре.На Пляц же їздять люди в другий кінець.а інакше цей сморід в Дрогобичі ніколи не закінчиться
Рейтинг: 21+ 0-
 
я, 12:26 07 серпня 2013 р.
 
шановний Ви напевно з дуба впали, комунізм скінчився навіть не почавшись... Побудували нормальний торговий центр, і тепер вирішили базарники не дати до нього підїзду - це нова фантастика
Рейтинг: 8+ -7-
 
до "віддайте їм Матадор", 13:32 07 серпня 2013 р.
 
А хіба не правду пишуть про бруд і безлад у центрі? З однієї сторони дуже вигідно, коли базар під боком і не треба їхати кудись. Але зранку на роботу дойти через базар неможливо: напівп`яні вантажники вас не пропустять, тільки кричать: "Дай дорогу! ", а то ще чого доброго черкане без слів по ногах чи колготках, які нагадаю коштують чимало і невідомо чи додому вертатися, чи купувати нові.А вже не кажу про нецензурну лайку зранку, і це неприємно дорослій людині, не то дитині, яку батьки зранку ведуть у садочок. все це ще терпіти можна було б якби ще не хамовите ставлення продавців до людей.Одного разу коли пробувала обійти продавця з товаром почула: "Куди сунеш? Не бачиш, що я тут з товаром стою?" Нібито й дорога вся їхня - їм треба, а нам - ні! :zzz :zzz :zzz
Рейтинг: 21+ -1-
 
Дрогобичанка, 14:53 07 серпня 2013 р.
 
Мабуть, потрібно записати на касету ще тим поколінням відомий слоган: "Продавці і покупці, будьте взаємоввічливими! - і прокручувати так часто, як у метро: "Обережно, двері зачиняються! ..". З одним і тим же ж товаром стоять десятки людей- то й злі: покупців нема, люди грошей також не мають- як то все спродати, аби мати якийсь прибуток, а не лише ходити одні до одних в палатки на каву?! Та понавозьте вже щось таке креативне до міста, хоча... "Хвеньктазьор- ти мене називала..."! Сумно.
Рейтинг: 4+ 0-
 
?!, 15:09 07 серпня 2013 р.
 
15 років живу в другій країні і коли приїжджаю в Україну, то не перестаю дивуватися нашим людям. Як ми можемо жити в нормальній країні, якщо не поважаємо самих себе! В нас вічно хтось винуватий, тільки не ти сам. Про хамство вже казали вище, а коррупція стала просто тотальною. Я люблю моє місто, але як же воно змінилося за останні роки.  
p.s. Скажете, що мені легко це все писати, бо я тут не живу, але...В 80 км живуть поляки і як вони живуть! Який стан доріг, медобслуговування і взагалі рівень життя! Ось на кого нам рівнятись. Не обов'язково поляків. Словаки, чехи. За Західну Європу краще промовчу.
Рейтинг: 17+ 0-
 
, 16:26 07 серпня 2013 р.
 
Не хотів писати до нашого земляка, який проживає 15 ! років в Іспаніі \ я так зрозумів \, але хочу йому відповісти! Згодний з кожним словом - поляки живуть набагато краще.Всі ті .які в Євросоюзі також не пасуть крайніх! Що ми маємо на сьогодняшній день в Украіні?Купку мільярдерів і мільйонерів, які мають все, більшість , а це мільйони - прозябають! Медичне обслуговування катастрофічне.Немаєш бабла - помирай! Отою Конституцією, яка зараз тут фігурує, можна використати замість туалетного паперу.Вона діє, тільки проти простого народа! впевнений, що в Європі ми ніколи не будемо, неа мою думку, при даній безграмотній і кримінальній владі! Воров в законі і кримінальних авторитетів! І що саме сміхотворне, це те, що народу! оце все подобається ось так жити і поступово доходити.Вони при пенсіі аж в ..1000 гриваків, постійно говорять - аби не гірше! Одна ЧУМА передщ виборами дурила народ, що зарплата буде аж ...1000 євро, пенсія - 500! Де та ЧУМА?Міністр соціального захисту обездоленого мільйонного народа! І не важно чи ти украінець, чи ти росіянин, чи ти іншоі націі, але проживаєш на УКРАІНІ, яка по-суті вже давно = УРКАіні, і поки оце все буде спостерігатися, народ з тоі помийноі ями не викарабкається?Вже би хоч мафія зробила безкоштовне лікування для народа, але ім це невигідно...це ж вони продають ліві ліки заробляючи на них мільярди бабла! Прокуратура продажна і куплена.Якийсь ще там КС - також свій, тобто іхній з потрохами! Корумпована Украіна, де мільйонами керують ті, які "купаються в маслі", ну а народу це все.напевно, подобається! Попишемо, повозмущаємося і усьо! Фертіг!
Рейтинг: 10+ 0-
 
Не хотів писати,бо ....., 17:53 07 серпня 2013 р.
 
Підписуюся під кожним вашим словом. Якщо всі все знають, але нічогісінько не роблять? Значить подобається так жити? Ментальність така? Дуже багато запитань, а відповідей нема. 
Поляки, наприклад, дуже згуртована нація, яка мислить однаково. Всі знають, які проблеми були в них:безробіття, порожні магазини і т.д.. Через все це вони пройшли. І зараз ми відстаємо від них на 15-20років життя і ця відстань лише збільшується, на жаль.
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 18:29 07 серпня 2013 р.
 
ВСІ притензії ставте до мойсея. Він нас туди втягнув за наші бабки. Ми йому платили, а він нам обіцяв. от і нехай тепер вирішує з турками, куди нас дівати. А влада до тих кіосків віднощення немала., дозволів не надавала. на той час в архітектурі були проти такого рішення, бо знали, що там передбачена стоянка
Рейтинг: 3+ -1-
 
мойсей, 20:00 07 серпня 2013 р.
 
та задовбав уже цей шанхай у центрі міста :(
Рейтинг: 14+ -3-
 
гість, 20:27 07 серпня 2013 р.
 
І що ж то за влада, яка не може дати раду з декількома барижниками, які незаконно примостилися на тротуарі? Для чого ми ту "владу" вибирали і чого годуємо?
Рейтинг: 4+ -3-
 
геть, 06:03 08 серпня 2013 р.
 
Якщо ви свій опус надіслали мені, то ви дещо помиляєтесь. Я говорив про інше. Хочу, чи не хочу повернутися-це моя особиста справа. Вам від цього ні холодно, ні гарячо. 
Вважаю, що в центрі мого рідного, старовинного міста не має бути такого безладу, який ми всі називаємо-базар.Ми ж себе рахуємо цивілізованою нацією, то треба робити все власне так. 
В Європі теж є подібні базари. Але один раз в тиждень і потім все ретельно прибирають.
Рейтинг: 5+ 0-
 
, 16:29 08 серпня 2013 р.
 
Цілком згідна із МАДРІДОМ.І я про це не раз писала.Дивно, що не почали ображати..Як правило, всіх хто пише із-за кордону одразу хочуть поставити на місце.Ага.таки знайшовся один...МЕНТАЛІТЕТ УКРАІНЦЯ коли поміняеться-будуть зрушення! Тільки напевно не скоро це буде... У нас -всі навколо винні.Лише не я! Починати треба із елементарноі культури : прошу.дякую.вибачте.Як шкода, що ці слова чути все рідше.Натомість мати, лайка, п"яні на кожному кроці.І навіть тут на сайті позволють деякі образи за які в Зах.Европі можуть притягнути до відповідальності.Дискутувати треба цивілізовано і без образ.
Рейтинг: 8+ -2-
 
ЕМІГРАНТКА ІЗ Італіі, 17:02 08 серпня 2013 р.
 
Шановні заробітчани, поїхали Ви колись з України заробляти на свої сім"ї, це Ваше право. Але Ви втратили людське право ганьбити тих, хто залишився тут, працює за копійки, бавить дітей, живе з СВОЇМИ чоловіками та жінками. Ви колись всякими правдами і неправдами прагнули до іншого світу. Ви це маєте. Ви приїхали до вже багатих і цивілізованих країн. Ви не були з італійцями та португальцями чи поляками тоді, коли в них була біда. Тоді Ви сиділи в СРСР і одержували зарплату. Як стало зле, потікали. А тепер з-за кордону смієте обурюватись, чому ми такі погані, не дружні, не хочемо страйкувати, воювати. Ну то їдьте сюди, попробуйте заробити копійку, так як та жіночка на базарі , підніміть народ на боротьбу ... Ні, Ви цього не зробите. Ви пересидите за кордоном і почекаєте, коли буде оте КРАЩЕ . Хай за Вас це інші зроблять.
Рейтинг: 11+ -11-
 
Оксана, 17:19 08 серпня 2013 р.
 
А погано, що не почали ображати. Тому що треба ставити на місце вас. Прошу перестати вчити українців, як їм жити з-за кордону! Хочете щось міняти, давайте назад, і розказуйте тоді де базар має бути а де не має! А розказувати як в Європі класно, а в Україні фсьо гамно не треба! Просвічені європейці. Прошу, дякую, вибачте...
Рейтинг: 6+ -9-
 
Goofy до Італії і Іспанії!, 17:20 08 серпня 2013 р.
 
+ 1. 
Дрогобичани, та з рештою всі українці погрузли в своїх проблемах, яких ніхто не вирішить крім них самих. Нікому не потрібні, тому така злоба до всіх. Я сам пересвідчився, коли на слово , , дякую'' продавець подивилася на мене, як на інопланетянина.Думаєте я десь перебільшую? У , , Ромашці'' напроти Святої Тріїці зі мною таке було і не лише там. Куди ми котимося, народ?
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 17:36 08 серпня 2013 р.
 
Інтересно, де я когось повчав чи образив? 
Поїхав, бо треба було прокормити сім'ю. Це ніколи не було вашою проблемою. Це була МОЯ проблема! Якщо хочете, маєте право ображатися. Я нікому не указую, не дай Боже, не хочете -не мусите. 
Можливо я винен в тому, що ми один одного не поважаємо. Вибачаюсь, якщо когось образив.
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 17:49 08 серпня 2013 р.
 
Я живу на Самбірській і гуляю з дитиною часто на Матадорі .Дивно чому такий гарний ринок не функціонує якби ті власники поговорили з підприємцями за якусь незначну плату ті б перейшли туди і порядок би був в центрі міста і підприємці були б задоволені і люди були б задоволені.Кажуть шо на Матадорі появився новий власник який багато знається в цій сфері може тепер ринок ефективно запрацює
Рейтинг: 7+ 0-
 
Ліда, 17:59 08 серпня 2013 р.
 
У Дрогобичі ніколи не буде порядку поки біля корита рагулі. Місто у смітті владі пох...й.Роботи нема, молодь бухає.Дороги в ямах. Універ валиться, студентів нема.УЖАС.
Рейтинг: 7+ -2-
 
Набридло, 22:18 08 серпня 2013 р.
 
Кажете, погано.що не ображали.Звичайно.якщо кращий захист -напад.то ...Ви.до речі.що самі робите у Німеччині? Поіхали по Рейну прогулятись? А висловити свою думку можуть усі украінці.незалежно від місця проживання.Щодо базару-його давно треба було привести до ладу!
Рейтинг: 10+ -1-
 
До Goofy У НІМЕЧЧИНУ, 22:52 08 серпня 2013 р.
 
По-перше.хочу відмітити, що я не помітила, що когось ображали або ганьбили.Ви сидите біля свого чоловіка і дітей -і дякуйте за це богу.Бо не одна жінка емігрантка своі очі проплакала на чужині за родиноюНе судіть-не судимі будете.Тяжкий заробітчанський хліб-можете попробувати! Ніхто нікого революцію не закликав робити.А лише закликаемо до взаемоповаги.До нормальних людських стосунків.Таких-як усюди у світі.Але наші люди вперто цього не хочуть зрозуміти.
Рейтинг: 10+ -2-
 
До ОКСАНИ від емігрантки, 23:03 08 серпня 2013 р.
 
Я дуже добре памятаю, як був в Україні і як мені надоїдали еміГранти(особливо з США), з повчальними теоріями, яких вони набралися в Америці. Нічо проти Вас не маю. Їдете розумію, тяжко в Україні. Життя таке. Але не працює ця теорія на Україні. Міняти потрібно в середині. Ззовні ви нічого не зміните. В тому болоті потрібно крутитись. Повірте я знаю, як погано в Україні. Базар потрібно привести до ладу я не сперечаюсь. Але хто забезпечить робочимии місцями людей, які там працюють? Вже вот молочний ринок знесли. Для чого? Щоб люди не мали де купити свіже молоко? Щоб бабульки не мали де заробити пару гривень? Я краще на молочний ринок піду за молоком, ніж в супермаркет. А краще хай турецька фірма заробляє гроші? Чи ще хтось? Не можна так. ППотрібно враховувати інтереси простих громадян! Якщо "базарники" Ведуть себе непристойно, поставити умови, щоб вели себе пристойно, і прибирали за собою. А якщо в них є папери на це місцце? Нехтувати ними? Щоб говорити про цю справу потрібно: 
1. Знаходитись в Україні 
2. Знати всі тонкощі 
3. Зайнятися юридичною стороною 
4. Врахувати інтереси громадян 
Я думаю влада м. Дрогобича цього не зробила. 
А в Німеччині я не на заробітках, думаю ця відповідь Вас влаштує, бо думаю, що саме тому поставлене це питання!
Рейтинг: 5+ -9-
 
До Італії, 23:07 08 серпня 2013 р.
 
А лише закликаемо до взаемоповаги.До нормальних людських стосунків.Таких-як усюди у світі. 
Ну яка взаємоповага у всьому світі? НУ про що Ви? З Вами на жаль нема про що говорити?
Рейтинг: 1+ -8-
 
До Італії, 23:09 08 серпня 2013 р.
 
Тяжкий заробітчанськиі хліб... Вертайтеся і заробляйте тут. Я згідна, люди їдуть заробити на навчання дитині, поставити хату, або купити житло. Але ті, хто 15 років на заробітках не на хліб насущний заробляють. Знаю такі сім"ї, де всі працездатні а сидять дома, бо мама в Італії гарує на них. Та нехай та мама , яка плаче за дітьми вертається і пожене палицею своїх дітей працювати а не сидіти на її шиї.
Рейтинг: 9+ -9-
 
Оксана, 23:50 08 серпня 2013 р.
 
Все вiрно, Оксана. Мало не пiв Дрогобича живе з тих грошей. Навiщо працювати, коли  
тобі щомісяця засилають бабло. А як воно тут заробляється, мало кого хвилює.
Рейтинг: 6+ 0-
 
, 00:03 09 серпня 2013 р.
 
Згідна.Е і таке.А ще і те, правда, Що багато емігрантів за ці роки втрачають роботу на Украіні і бояться вертатись в нікуди.За ці роки люди міняються.Вже не ті, що виіхали.І на чужині-не своі.І -дома -вже чужі...
Рейтинг: 12+ 0-
 
До Оксани, 00:21 09 серпня 2013 р.
 
Я теж в Італіі не на заробітках.Якщо це вас влаштуе.Але добре знаю що це таке.Спілкуюсь з нашими жінками.Читаю укр.газети в Італіі.І що на Украіні-знаю, бо ізджу 1-2 рази в рік.Базар потрібно не закрити, а переобладнати.І , звичайно, -інтереси громадян треба враховувати.Щодо культури відносин у світі..Досить зайти в магазин у Дрогобичі-і побачиш різницю у обслуговувнні.І так всюди.Особливо у різних конторах.Хамлять-людей за ніщо рахують.Про лікарні-мовчу.Тут нагло заявляють куди піти за ліками.За власні гроші..Ще називати чи досить?Це що.по-вашому? Не культура?Мінятись треба самим.Не позволяти, щоб з народом так поступали.Не знаю скільки ви у Німеччині.але не думаю.що вам хамили на роб.місцях.За таке-роботу втратиш вмить...
Рейтинг: 9+ -2-
 
До Goofy У НІМЕЧЧИНУ, 00:39 09 серпня 2013 р.
 
Наша подальша дискусія не приведе ні до якого фінального висновку. Мені не цікаво, що Ви робите в Італія, з ким спілкуєтесь, тому що я це все знаю. Цю проблему не можна вирішувати не знаходячись в межах України. Ви можете зі мною бути не згідні. Це Ваша думка. Але розказувати людям, які заробляють 700 грн. в місяць, як їм поводитись..., це смішно. А говорити з Італії про щось, це просто розмови. Ось Ви приїжджаєте один-два рази в рік. Зробіть конкретні дії. Не треба розмов. Я думаю дискусію пора припинити. З Повагою 
Goofy
Рейтинг: 6+ -7-
 
До Італії, 12:32 09 серпня 2013 р.
 
Я особисто за парківку але парківку для мешканців та гостей міста, а не для "госпождарів парківок" таксістів які окупували центр міста з усіх сторін. Незрозумілий "закарпатський" ринок в центрі мальовничого міста на мою думку непотрібний.
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 18:31 09 серпня 2013 р.
 
...якщо говорити про особисте ставлення - я особисто за те, щоб центральні райони забудовували і загосподаровували так, як це б влаштовувало жителів міста в першу чергу, а не в інтересах малої купки крутеликів, що проводять непрозорі тендери, розбирають собі центр міста на шматкі, так як би він їм належав. Один захапав 2га і має десь рішення господарчого суду, інший осліп і не бачить, як розростаються будкогради (МАФи), третій окупував парк відпочинку по Трускавецькій... Сьогодні погонять торгашів незаконно, (бо вони мають всі документи, ) і решта промовчить, а завтра на вашому подвір"ї хтось собі влаштує парковку або МАФ. і знову всі промовчать, а хтось навіть скаже, що йому це підходить. Виходячи з цих міркувань, вважаю, треба бути на стороні базарників.
Рейтинг: 3+ -2-
 
юлія, 22:10 09 серпня 2013 р.
 
До Goofy. Ти мабуть, як пишеш, агітуєш німців з середини, щоб вони жили як українці?
Рейтинг: 6+ -1-
 
Степан, 23:07 09 серпня 2013 р.
 
Я боюсь, що як почну Вам пояснювати, що не можна повторити один і той шлях, а треба проводити свої реформи і т.д., Ви не зрозумієте. І то що в нас інший менталітет, інше минуле... Краще не буду. Щасти Вам!
Рейтинг: 2+ -5-
 
Goofy до Степана, 02:03 10 серпня 2013 р.
 
пройшло 30 років -як я переїхав в росію -змінив місце проживання. зустарився-=- 
-=- але єдине що незмінилось-=-цедрогобицький менталітет-=- 
непотрібно їхати в польсчу чи німчурію-=- 
гляньте на Стрий-=-
Рейтинг: 12+ -2-
 
дзенЯ, 18:06 10 серпня 2013 р.
 
нам ще делеко до стриЯ. можна сказати позор нашІй мІсцевІй владІ. ффффффуууууууууууууууу! Я Їхала з бІзнесменами Із стриЯ. Як вони плювалисЯ на дрогобиЧ. ще такого галІмого мІста не баЧили, особливо за нашІ дороги. хотІли бІзнес в дрогобиЧІ, але сказали, що Їм дешевше не мати бІзнес в дрогобиЧІ, Чим потІм ремонтувати машини
Рейтинг: 3+ 0-
 
ми, 11:41 13 серпня 2013 р.
 
таке враженнЯ, що Я не живу у мІстІ а в шанхай, де усе забудовано галІмими кІосками І не потрІбними магазинами
Рейтинг: 3+ -1-
 
ЯЧЯсЧма, 11:53 13 серпня 2013 р.
 
Шанхай-це найсучасніший ринок світу.Нам за щастя було б там проживати.
Рейтинг: 2+ 0-
 
поліна, 19:23 13 серпня 2013 р.
 
Дрогобицький шанхай треба поступово ліквідовувати.
Рейтинг: 3+ -1-
 
Микола, 03:50 15 серпня 2013 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6045 днів)