Рішення по голові РДА в районній раді не приймалось!
|
|
Новини Дрогобицького району
|
Написав(ла) Святослав Грабовський
|
10.04.2014 |
Нещодавно ми всі стали свідками повноцінної інформаційної війни та певної маніпуляції фактами при висвітленні процесу "обирання" голови Дрогобицької РДА.
(натисніть на фото для перегляду, всього 2 фото)
Фото 2.
Вирішив розібратись у цьому та взяв для початку джерело, у якому висвітлювалась ці події - стаття дрогмедіа ("Минає місяць губернаторства Ірини Сех, а Дрогобицький район досі без голови РДА. І, здається, "свободівським ігрищам" краю нема")
Як написано в "дрогмедіа": "Ірина Сех оголосила своє рішення: беручи до уваги наявність двох, а можливо і більше кандидатів, рекомендувати депутатам районної ради провести сесію і шляхом голосування визначитися із кандидатурою. При цьому запевнила: одразу ж дослухається до голосу депутатів і громадськості та подасть на затвердження в.о.Президента України О.Турчинову ту кандидатуру, яка набере найбільшу кількість голосів серед районних обранців"
Як було насправді (відео підтвердження):
На відео починаючи з 1:33 хв. а саме на 1:49 хв. Ірина Сех сказала: "ухваліть рішення і я буду ухвалювати такі рішення, які будуть ухвалювати органи місцевого самоврядування"
Як написано в "дрогмедіа": "згідно з рекомендацією голови ЛОДА, обрали свого кандидата".
До речі, щодо рішення – воно так і не було ухвалено (фото-копія рішення отриманого на запит публічної інформації додається)
У чому ж маніпуляції, спитаєте ви? Розповім, виявляється є суттєва відмінність між ухваленням рішення, про що просила голова ЛОДА Ірина Сех та між проведенням рейтингового опитування. Якщо рішення – це документ, який ухвалений більшістю складу відповідної ради та на який можна посилатись і який має певні правові наслідки, то опитування – це лише частина процедури для ухвалення відповідного рішення.
Але мова навіть не про те, що важливіше, рішення чи опитування.
А мова про те, що єдиним джерелом влади є народ і народ має право діяти безпосередньо, в тому числі ухвалювати рішення щодо кандидатур на посаду чиновника (народного слуги). Але тут виникає важливий момент – процедурний. Як народ має реалізувати своє право на пряму дію?
Щоб так діяти, має бути утворена/формалізована територіальна громада, яка створює необхідні для неї виконавчі органи, а відповідно, якщо формалізована територіальна громада, то вона і має право ухвалювати ті рішення, які стосуються її території в тому числі і призначення на посаду тих чи інших професіоналів.
Та на скільки мені відомо, ні Дрогобицька міська рада, ні Дрогобицька районна рада немає засновників, а є самоутвореним органом, а відповідно не може представляти інтересів територіальних громад, які їх не утворювали. Ось такий парадокс і ми в ньому живемо. А до цих всіх проблем, додаються і проблеми ручних ЗМІ та як наслідок відсутність достовірної інформації для пересічного мешканця і як результат – у багатій Україні більшість людей живуть за межею бідності.
Давно відомо, що призначаючи людей на певні посади варто спиратись не на особистісні якості(людський фактор), а на принципи відбору, критерії відповідності та наявності зрозумілих механізмів контролю за якістю роботи такого посадовця.
Чи проходили люстрацію висунуті кандидати? Чи відповідають вони критеріям відповідності, чи запропонували вони зрозумілі і прозорі механізми контролю за їх діяльністю? Запитань, як завжди більше ніж відповідей.
То може громадськість, журналісти, громадяни України допоможуть шукати ці відповіді. Час змін прийшов, тож не гаймо часу на міжполітичні розбірки, а створюємо дієві механізми взаємодії між владою(народом) та їх слугами (чиновниками), а тоді не гратиме ролі що за особа буде відповідальною за результат, якщо це буде не чесна чи не професійна людина, то народ(влада) усуне такого слугу(чиновника) з займаної посади і компенсує завдані його діяльністю збитки.
Переглядів: 5268
|