Людина-автосервіс |
![]() |
Поради | ||||
02.04.2009 | ||||
![]() Буває так, що потрібні ремонтні роботи проводять різні майстри, або й різні станції техобслуговування, у різних кінцях міста. І повної відповідальності за автомобіль ніхто з них не несе - лише за свою ділянку роботи. Більшість автовласників ловлять себе на думці, що готові віддати трохи більше грошей, вручити майстрові ключі і через два дні отримати автомобіль, в якому працює все. Майже новий, чистий і такий, що викликає виключно позитивні емоції, а можливо ще і з доставкою додому. Знову-таки претензії простіше пред’явити до однієї людини, чим мотатися по місту назад-вперед у пошуках правди. Отже, людина-автосервіс. Знайомишся з кращими автоспецами (по декілька фахівців в кожному напрямі) в місті. Реєструєш юридичну особу, домовляєшся з майстрами про співпрацю (зайві клієнти нікому не перешкодять). Даєш оголошення про ремонт. Коли на тебе виходить клієнт, зустрічаєшся з ним, домовляєшся про характер робіт і терміни. Укладаєш договір на разове обслуговування автомобіля. Можна запропонувати заповнити анкету, де можна буде відзначити, які майстри повинні перевірити все по своїй специфіці. Далі клієнт передає ключі від машини і чекає протягом обумовленого часу, поки реанімують його залізо. Прибуток організатора подібного бізнесу складається з комісійних за зняття "ремонтних головних болів" клієнта, а згодом із знижок, які можна отримати у майстрів при регулярному до них зверненні. Можна надавати масу додаткових послуг. Наприклад, у всьому різноманітті запчастин допомагати вибрати клієнтові оптимальні по співвідношенню ціна/якість. Або допомогти (консультацією) з придбанням уживаної машини на авторинку. Варіантів маса. Переглядів: 6717
Додати коментар
|
© 2008-2025 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6155 днів)