Руслан Козир: "Проблема не з дорогами – проблема з казначейством" |
Дорожній патруль | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Написав(ла) Трускавецька міська рада | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.06.2014 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На цьому під час наради з комунальними службами знову наголосив міський голова Руслан Козир. Казначейство продовжує блокувати кошти міста, які призначені для ремонту доріг. Без коштів місто не може розпочати жодного ремонту. Підрядники готові до праці, але чекають на аванс. Держказначейство ці платежі не проводить.
Не дуже допомогли критика та ультиматум міського голови місцевому відділенню Держказначейства: або проплата коштів на ремонт доріг, або виселення установи з комунального приміщення. Практично безрезультатно завершилася розмова Руслана Козира з очільником Львівської установи Держказначейства. На ремонт вулиці І.Мазепи було перераховано лише 100 тисяч гривень. Щоби підрядник розпочав роботи, потрібна сума у п’ять разів більша. Коли ці кошти будуть перераховані, очільники казначейства не кажуть і не прогнозують. У них свої інструкції. Найперше зарплати, пенсії та інші соціальні виплати. Решта – як будуть кошти. Дороги – це решта. Кажуть чекати. І ніхто не знає доки. У міських очільників опускаються руки. Бунтує не тільки міський голова Трускавця. Мер Львова жаліється, що казначейство боргує місту 28 млн. грн. Зупинено ремонт доріг в Івано-Франківську, на які там заплановано витратити 18 млн. 946 тис. грн. Однак через блокування казначейством рахунків Івано-Франківськ ніяк не може розрахуватися із підрядниками за роботи, виконані в 2013 році. Катастрофа з дорогами в сусідніх містах Стебнику, Бориславі, Дрогобичі… Практично немає дороги від Львова до Тернополя – там яма на ямі… Трускавцю особливо образливо. У міському бюджеті на сьогодні є наявними 1 млн.900 тис. гривень. Ці кошти місто заробило. Цими коштами можна було би виплатити аванси усім підрядникам і розпочати реконструкцію вулиць С. Воробкевича та І.Мазепи, капітальний ремонт вулиць Стебницької, М. Шашкевича, Помірецької та В.Івасюка, поточний ремонт вулиць П.Сагайдачного, В.Стуса, О. Довженка та низки інших, запланованих міськрадою на цей рік. На жаль, казначейство грошей не дає, а як дає, то крихтами. Аванс заплачений тільки за капітальний ремонт вулиці Т. Шевченка. Тут роботи розпочались. У Трускавці на сьогодні 47 км доріг. З них 87% покриті асфальтом. На початок року 2, 7 км доріг були пошкодженими і потребували капітального ремонту. Дороги щодня зазнають навантаження та піддаються впливам атмосферних явищ, зношуються, морально застарівають, продовжують руйнуватися. Практично щороку дороги руйнуються на 2 млн. грн. Отже 2 млн. грн. має бути передбачено на поточний так званий ямковий ремонт доріг щороку, аби припинити процес руйнації дорожнього покриття. А щоб навести порядок з дорогами в місті, необхідно додатково упродовж чотирьох років поспіль вкладати в ремонт та реконструкцію доріг не менше ніж 10 млн. грн. На жаль, минулого року казначейство пропустило на ремонт доріг лише 1, 5 млн. грн. Доріг минулого року більше зруйнувалося, ніж було відремонтовано. Цього року заплановано відремонтувати доріг на суму 9 млн. 324 тис. грн., передбачено ці кошти в бюджеті, підписано угоди з підрядниками, розроблено помісячний графік фінансування цих робіт… Всі плани перекреслює Держказначейство. Дороги для Трускавця – це більше, ніж комфорт водіїв і пасажирів. Це елемент іміджу та реклами міста. У даному випадку – антиреклами. А це означає, що певний відсоток потенційних відпочивальників не приїдуть до Трускавця. Від цього втратить бюджет, втратить громада. Ці кошти не надійдуть до казначейства через вину самого казначейства. Вся надія, вважає міський голова, на негайні реформи та на допомогу Євросоюзу. Руслан Козир також наголосив, що Трускавець, бажаючи залучити якомога більше туристів, людей на відпочинок та оздоровлення, має подбати про якісні дороги не тільки в місті, але й до самого міста. Це, насамперед, мають бути дороги, які з’єднують Трускавець із пунктами перетину кордону з Польщею: Шегині–Трускавець та Смільниця–Трускавець. Міський голова вважає, що розв’язання цього питання лежить в площині співпраці Трускавця з польськими містами-партнерами, а також Карпатським Єврорегіоном, використання можливостей залучення грандових коштів міжнародних організацій. Вивчити ці питання Руслан Козир доручив своїм заступникам з питань розвитку курорту Юрію Яворському та з питань ЖКГ Ігорю Паньківу. Можливо, такий проект вдасться реалізувати швидше, ніж відремонтувати дороги в Трускавці за посередництва Держказначейства. Переглядів: 4406
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6079 днів)