Хто б нам вказував про "шкурні" інтереси, та тільки не трускавецька влада |
Новини Трускавця | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Написав(ла) Вільна профспілка "Трускавецький перевізник" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02.07.2014 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Як би себе не била кулаками в груди теперішня влада із криками про те, що ми, трускавецькі таксисти, до її приходу були дикунами і бігали один за одним з монтировками, а вона, влада, така добра і пухнаста посадила в наші ряди пагони цивілізації - не вірте жодному такому слову. Але про все по порядку.
Наперед хочеться зазначити, що мережа стоянок таксі в місті Трускавці була безоплатною та сформована ще попередньою владою, і аж ніяк не нинішньою, а інформація про те, що таксисти-мітингарі (Вільна профспілка "Трускавецький перевізник") хочуть ліквідувати цю мережу є, делікатно кажучи, зовсім неправдою. Вільна профспілка "Трускавецький перевізник" категорично виступає за збереження уже сформованої та діючої станом на сьогоднішній день в місті Трускавці мережі стоянок таксі (рішення виконавчого комітету Трускавецької міської ради № 290 від 11.10.2011 року, додаток № 1), стоянок таксі, паспорти, яких погоджені Трускавецькою ДАІ, стоянок таксі, які обладнані на даний час згідно правил дорожнього руху відповідними дорожніми знаками та відповідною дорожньою розміткою. Але ми категорично проти того, щоб комунальне підприємство "АТП Трускавецької міської ради" імітувало надання послуг паркування на цих стоянках таксі. І вимоги наші не "шкурні", а законні, оскільки тільки таксисти одного міста Трускавця на всій території нашої держави мають таке додаткове фінансове навантаження, сплачуючи всі сформовані державою податки. В чому ж суть? Відповідь дуже проста. Жодним законодавчим актом будь-якій владі не дозволено відводити земельну ділянку одночасно під різні цілі. Натомість трускавецька влада думає по-іншому і вважає, що на одній спеціально відведеній ділянці одночасно знаходяться і стоянка таксі, і місце для паркування, які є абсолютно різними поняттями та, згідно Правил дорожнього руху, обладнуються абсолютно різними дорожніми знаками та різною дорожньою розміткою. Водії, так? Чи може хтось із можновладців показати нам хоча б одну стоянку таксі в нашому місті, де б один знак був прикручений на другий знак, чи розмітка намальована по іншій розмітці? Але про що ми?.. Вам з високих кабінетів не видно, та й не маєте ви, бідні, часу, щоб вивчати проблеми пересічних мешканців. Голова сказав – значить закон! Окремий закон. Закон по-трускавецьки. Враховуючи вищенаведені порушення, та, для прийняття єдиного законного рішення і скерування діяльності КП у законне русло, представники Вільної профспілки "Трускавецький перевізник", що були делеговані для роботи в комісії, створеної розпорядженням міського голови м. Трускавця №201-р від 26.05.2014 року, "Про створення комісії для аналізу фінансової та господарської діяльності комунального підприємства "Автотранспортне підприємство Трускавецької міської ради", подали свій проект рішення, тобто: Звернутись до Трускавецької міської ради з рекомендацією: Керуючись п. 28 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" внести зміни до рішення Трускавецької міської ради № 208 від 14.09.2011року, а саме: 1. Виключити стоянки таксі на території міста Трускавця з переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення платного паркування транспортних засобів. 2. Відкликати в комунального підприємства "Автотранспортне підприємство Трускавецької міської ради" статус адміністратора та платника збору за місця для паркування транспортних засобів на стоянках таксі у місті Трускавці. Простою мовою це означало: Шановне КП АТП, надавайте послуги паркування де тільки хочете, навпроти продовольчого ринку, як ви це і робите, шукайте інші ділянки чи площадки, вносьте свої пропозиції до міської влади, погоджуйте з ДАІ, надавайте послуги скрізь, тільки не на стоянках таксі. Але більшістю членів цієї комісії, що представляли владу, наш проект не був підтриманий. Влада і далі продовжує говорити на біле, що воно чорне чи сіре, і аж ніяк не біле. Це й спричинило проведення нашої акції протесту 24.06.2014 року. Тепер про цифри. І тут ви, як завжди, бр…, вибачте, кажете неправду, бо для того щоб щось написати, треба ще щось прочитати. По суті. Станом на сьогоднішній день (з 01.04.2014 року) плата за одне місце паркування на стоянці таксі в місяць становить не 360 гривень, а 280, за один день не 12 гривень, а 9, 25. Але тут є один цікавий нюанс. З першого квітня цього року влада пішла нам на "поступки" - зробила відтермінування цих платежів на три місяці з умовою погашення заборгованості до кінця поточного року. У зв'язку з відсутністю нормальної роботи за ці три місяці, більшість перевізників за цей період нічого і не сплачувала, та за умови початку сплати заборгованості з 01.07.2014 року, змушена буде сплачувати до кінця року по 420 гривень на місяць (13, 87 гривень за один день). Це означає, що "добра" трускавецька влада надала перевізникам безвідсотковий кредит. Про "суттєве збільшення" фінансових надходжень в даний час нам доводиться тільки мріяти, та й не дадуть збрехати працівники санаторно-курортних установ, ринків, сфери обслуговування та ін., які, як і ми, відчувають на своїй шкірі фінансову скруту. Тепер про цікаве формування ціни. На думку міської влади стоянка таксі має площу 12 квадратних метрів. Влада посилається на державні будівельні норми, що повинні використовуватись при будівництві автомобільних стоянок та гаражів для легкових автомобілів і аж ніяк не стоянок таксі. На запитання чому, один з заступників голови відповів, що інших норм нема. Відразу стає зрозуміло, що всі можновладці перечитують Кодекс держслужбовця по три рази на день. Тепер трохи про тарифи. Порівняймо ціни та зростання у відсотках, ціни, що мають безпосередній стосунок до таксистів. 1. Пальне з 10 гривень до 16 (60%); 2. Долар з 8 гривень до 12 (50%) (до валюти прив'язані ціни на запчастини, мастила, рідини, шини та інше обслуговування транспортних засобів); 3. Маршрутка по місту з 1, 50 грн. до 2, 50 (66%); 4. Проїзд по місту на таксі з 20 гривень до 25 (25%); Не будемо продовжувати перелік, не будемо чіпати зростання цін на комунальні послуги та інше, адже і так зрозуміло, що рентабельність перевезень на таксі впала більш ніж на 50%. Чому? Та тому, що таксисти реально оцінюють ситуацію, здають собі справу з того, що пересічні громадяни не живуть, а виживають, що послуга таксі для них не є послугою першої необхідності, а здебільшого і послугою недоступною. Хтось у місті казав, що той комунальний автобус, що куплений за наші гроші, тому так рідко виходить на лінію, бо не рентабельно. То правда? А може і так. Але чому ж тоді міська влада, піднімаючи тарифи на комунальні та інші послуги, не називає себе "рвачами", "хапугами" та "шкурниками"? Чому та ж влада створила і прикриває "хапугу-підприємство" "АТП Трускавецької міської ради", яке протягом 2012-2013 років отримало від таксистів за паркування транспортних засобів 560 тисяч 232 гривні чистого доходу, а в бюджет міста перерахувало лише 242 тисячі 205 гривень, таким чином "профукавши" на себе 318 тисяч 027 гривень за два роки це при штаті трьох чоловік. Треба згадати ще й те, що при утворенні цього підприємства, йому з міського бюджету було виділено 50 тисяч гривень для статутного фонду. Але влада то має в носі, адже то гроші не власні, а таксистів. Ми думаємо, що "трохи" і Ваші, шановні трускавчани. А Ви як думаєте? Якби наші керівники мали свій бізнес, а вони не мають (читайте декларації), і керували би ним так як містом, то родина би їх з хати за годину вигнала. Тепер про вулицю Шевченка, яка є однією із основних вулиць, що з'єднують західну та східну половини міста, чи ви, владо, не визнаєтеся на генеральному плані міста, чи відчуваєте різницю між ремонтом та реконструкцією, чи ви вже поробили всі пішохідні доріжки по парку аж до "Кристалу"? А може там теж таксисти дороги порозбивали? А де громадські слухання, де думка мешканців вулиць Шевченка та Бортнянського? Переживаєте за екологію? Тоді навіщо будувати на місці БОЛ-1 торговий центр, щоб туди фурами заїжджали? А може ви не додивилися призначення цієї споруди? Може вам треба гостей з Брюсселя, аби їх провезти по вулицях Помірецькій, Городище, Бандери, Шашкевича, Стебницькій, Гоголя, Симоненка, Роксолани, Крушельницької, Лисенка, Грушевського, може ще одну грамоту дадуть? Що не рік, то рік доріг… А може ви би дослухалися до керівників екстрених служб? А може, нарешті, зрозумієте що коли щось загориться у східній частині міста, то, при закритому переїзді, все згорить дотла? А може колись і зрозумієте… Трохи про етику, честь та совість…Свідомо не називаючи прізвищ, зазначимо, що люди, які порпаються в чужій брудній білизні, ніколи не викликали до себе поваги з боку громади. Їх поважали тільки їм подібні. Це ж треба настільки позбавитись журналістської етики, щоб приписувати незнайомим людям подвиги, які вони не здійснювали, використовуючи нашіптування керівників, яких щодня облизуєш. Тож треба було так обкуритися, що б аж забути, що майор виглядав однаково, що в Криму, що на Західній Україні. Видно в Дрогобичі "дзиґарі" продають сильніші. А може тепер не по дві, а по три на раз? А тепер найголовніше. Може ми відкриємо всім таємницю, а може й ні, але станом на сьогоднішній день в місті Трускавці в сфері надання послуг перевезень пасажирів на таксі працюють культурні, виховані та високоосвідчені люди, люди з великим життєвим досвідом, люди, яким деякі представники влади не вартують навіть стати у слід. Зрозуміло, що трапляються і винятки, з якими ми боремося, але такі винятки є і серед людей інших професій. Але дуже не хотілося б щоб людей цієї професії не ототожнювали з хамовитим зашмірованим чоловіком, який переступить через усе святе в гонитві за грошима. І як тепер з'являються перед очима незабутні моменти в житті, коли трускавецький Автомайдан, що практично складався з наших таксистів, під національними стягами нашої рідної держави, курсував вулицями Трускавця, всіляко піднімаючи та підтримуючи дух патріотизму серед мешканців міста та відпочивальників, та, коли у відповідь водії нашої колони отримували погляди щирих очей перехожих та сигнали клаксонів інших водіїв у знак підтримки нашої політичної позиції, вчинків та дій, повірте, ми отримували емоції до комка в горлі та сліз на очах. Під нашими ж прапорами трускавецькі таксисти їздили на Майдан, як на вахту, періодично змінюючи один одного. Та чи не дивилися свідомі та патріотично налаштовані громадяни нашого рідного міста на трускавецьких таксистів як на найбільш організовану та ідейну частку нашої громади, що, незважаючи на приховані, а деколи й ні, зйомки наших дій працівниками міліції, проводжала колоною в понад сто машин автобуси з нашими майданівцями, розблоковуючи їм шлях до Києва, вдаючись навіть до блокування доріг. І все це ми робили під нашими національними стягами, які надихали нас на боротьбу проти свавілля, несправедливості та беззаконня центральної та місцевої влади. І ніхто. Чуєте? Ніхто!!! Не буде нам розказувати під якими стягами нам ходити! І не є, і не буде для нас авторитетною та важливою думка тих, хто "майданив" на дивані, думка тих, хто служив, служить та буде служити тільки прапору свого керівника. Заздалегідь просимо вибачення у всіх, кого ненароком могли образити своїм словом, ми культурні, бо ми – трускавецькі таксисти. Переглядів: 3702
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)