Богдан Матківський з приводу розгляду у Верховній Раді України питання щодо Генерального прокурора

Надрукувати
Новини
Написав(ла) Прес-служба Богдана Матківського   
11.02.2015
Богдан МатківськийЦе, про що я застерігав, а саме, що ми можемо залишитись без Генерального прокурора на півроку і більше, на сьогодні справджується. Чому так сталося, що ті фракції, які безпосередньо збирали підписи за відставку В.Яреми – "Самопоміч", Радикальна партія Ляшка, зайняли деструктивну позицію щодо запропонованої Президентом України кандидатури на посаду Генерального прокурора.

У тому, що вони не голосували за подану кандидатуру, нічого поганого не бачу – у них є своє бачення і це нормально. Хочу висловити свою думку щодо їхніх пропозицій, а саме, йшлося про те, щоб призначати Генерального прокурора на цих засадах, які має Антикорупційне бюро: громадськість пропонує, Президент на основі поданих кандидатур визначається і вносить на розгляд Верховної Ради України. А це тягне за собою внесення змін до Конституції. На сьогодні, згідно з Конституцією, Президент наділений повноваженнями призначати Генпрокурора після погодження у Верховній Раді України. А отже, якщо чекати внесення змін до Конституції, а це досить тривалий процес, бо в ньому бере участь і Конституційний суд, і на їх основі проводити процедуру призначення Генерального прокурора, то це може розтягнутися в часі мінімум на пів року. А створення комісії з відбору кандидатури ще на місяць відтермінувало б вирішення прокурорського питання – тобто довелось би чекати жовтня.

Це те ж саме, що із скасуванням депутатської недоторканості - аж у вересні ми зможемо остаточно прийняти рішення з цього питання.

І саме дивне, що "Самопоміч" та Радикальна партія Ляшка наголошують, що в Україні ще багато прокурорів, які порушували незаконні кримінальні провадження проти майданівців, і їх потрібно негайно звільняти. А як вони хочуть їх позбутися, якщо не буде Генерального прокурора. Виконувач його обов'язки не наділений повноваженнями звільняти і призначати прокурорів.

А отже, позиція цих двох депутатських фракцій - це чистої води піар.

А якщо є політична воля, щоб прийняти пропозицію щодо обрання прокурора, і я, до речі, цю пропозицію підтримую: будь ласка, призначайте і хай працює. Головне, щоб був Генпрокурор і щоб було з кого спитати, бо з виконувача обов'язки не спитаєш. А якщо не буде працювати так як потрібно, то через три-чотири місяці і його можна буде відправити у відставку.

Якщо не думали вирішувати питання щодо призначення Генпрокурора, то не потрібно було чіпати В.Ярему – хай би працював, поки буде готуватись нормативно-правова база призначення і звільнення Генерального прокурора.

Але звільнили Генпрокурора - була на це політична воля, я також за це підписався і був готовий до голосування. Я погоджуюся з тим, що В.Ярема десь не зміг працювати у даній системі. Але він показав, що є офіцером, який йде з цієї посади з гідністю. До нього таких вчинків не робили, на чому наголосив у виступі на сесії Президент України П.Порошенко.

Я стою на тому, якщо йде людина з посади Генерального прокурора, то на її місце має бути призначена інша. Щодо кандидатури В.Шокіна, то були депутати, що не голосували за нього, але проти нього ніхто жодного слова не сказав. Чому? Якщо у вас є позиція, то скажіть чому ви проти. Запропонуйте когось іншого з прокуратури, досвідченішого, молодшого. Хто заважав це зробити? Адже знали вже кілька днів про те, що йде до вирішення кадрового питання щодо Генпрокурора.

Можна лише догадуватись для чого це усе робиться. Чи не для того, щоб не працювала Генпрокуратура і можна було робити свої чорні справи.

І що ми побачили у кінці. Те, що за кандидатуру В.Шокіна проголосувала уся Верховна Рада, крім депутатів від двох партій.

Так, насправді було зафіксовано факт, що два депутати тиснули на кнопки двома руками. Це були люди не з коаліції. Я вважаю, що це неправильно і потрібно переголосувати, щоб поставити на цьому крапку. Щоб все було згідно з буквою закону. Але, на мою думку, переголосування має відбутись, як і було голосування, при присутньому у сесійній залі Президенті, який сьогодні відбув до Мінська для участі у переговорах в нормандському форматі. Одночасно він би й поінформував про підсумки переговорів.

Я стою також на тому, що необхідно запровадити кримінальну відповідальність за голосування "за друга". Тому, що не може людина брати на себе відповідальність і голосувати за іншого депутата, якими б вони друзями не були. Це неприпустимо.

Прес-служба народного депутата України

Переглядів: 3972

Коментарі (23)
 
Ярему з"командою" не треба було відпускати до 20-го лютого-моменту істини по розслідуванню розстрілів майдану! А так виглядає, що Ярема з помічниками успішно уник відповідальності, бо весь свій термін нічого не робив! А Шокін -людина з часів Кучми. То чому не можна було поставити на цю посаду людину з новим мисленням, моральну і відповідальну?
Рейтинг: 8+ 0-
 
своя думка, 10:30 11 лютого 2015 р.
 
Це, про що я застерігав, а саме, що ми можемо залишитись без Генерального прокурора на півроку і більше, на сьогодні справджується.  
 
======================== 
справдилось на всі = СТО
Рейтинг: 2+ -5-
 
москаль не кацап, 11:04 11 лютого 2015 р.
 
Мені здавалося, що під час Майдану Ярема був на своєму місці. Він тоді чимало робив. . . Хоча може я чогось не знаю. Але , вважаю, що не можна викидати людину лише за те, що вона комусь не подобається. Треба було змусили розслідувати справи, вимагати. А так ми лише ворогів уміємо плодити.
Рейтинг: 2+ -4-
 
Хто його знає, де правда, 11:38 11 лютого 2015 р.
 
тут немає нічого дивного, наш Бодька неабиякий аналітик, прогнозист і стратег
Рейтинг: 4+ -1-
 
мокалю, 11:39 11 лютого 2015 р.
 
Такий депутат має бути - мудрим, виваженим і вміти прораховувати наслідки тієї чи іншої дії. Бо для чого приймати рішення, які погіршують ситуацію, шкодять справі.
Рейтинг: 1+ -2-
 
до мокаля, 11:47 11 лютого 2015 р.
 
Відколи наш депутат став таким "великим" стратегом і тактиком, що він знає про роботу прокуратури, як може давати їй оцінку?  
Краще п. Богдан розповів би своїм виборцям, що він сам встаиг зробити і що планує зробити для покращення їх життя.  
Адже загально відомо про занепад економіки у нашій державі, а за регіон навіть немає що сказати, подивіться на наші села, як вони живуть, жінки повиїзджади за кордон, де тяжко гарують, в чоловіки та діти спиваються від неробства.  
Промислові підприємсива розкрадають, роботи немає, доходи населення дедалі зменшуються, а ВР вводить усе нові податки і побори, вже й туалети будуть оподатковувати.  
Ось про що потрібно думати і говорити, а посада прокурора не дуже нас хвилює, про це повинен думати Президент.
Рейтинг: 14+ 0-
 
Василь, 11:56 11 лютого 2015 р.
 
Та справа у тім, що ось такі депутати і вирішують долю нашої країни. Безглузді рішення, даремно витрачений час на безплідні суперечки, мінімум відпрацьованих годин, високі зарплати і пільги, і бажання збагатитися - ось усе, що в їхніх головах. А ще надуваються від усвідомлення того, що відчули себе вершителями доль народу, забувши, що мали б йому служити. . . . . Ось такі "мислителі". . Хай їм грець.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Коли це закінчиться, 12:01 11 лютого 2015 р.
 
Те, про що Ви пишете, у компетенції місцевих органів влади. Вчімся у сусідів стриян обирати владу - Стрий сьогодні виглядає як сучасне європейське місто.
Рейтинг: 8+ 0-
 
До Василя, 12:05 11 лютого 2015 р.
 
Бодя класно спрогнозував що прокурора небуде ще пів року:) нова команда нових політиків в них мислення по Кличку( в мене два заступники, три з яких лежить в Кабміні :))  
Це просто жах до чого ми котимось. . . .
Рейтинг: 4+ -1-
 
ато, 12:25 11 лютого 2015 р.
 
Бодю! Будь відвертим зі своїм народом та не кажи бла-бла. З твоїх слів виходить, що ми УКРАЇНЦІ зле зробили коли команду Януковича нагнали. Бо в продовж тривалого часу не було ні президента ні генерального прокурора та прем’єр міністра. Богдане, схаменись не йди в опозицію до своїх виборців! Думай, що говориш та пишеш, ти ж себе тепер позиціонуєш з політиком.
Рейтинг: 7+ -1-
 
до депутата, 13:33 11 лютого 2015 р.
 
де був цей прокурор-старенький під час революціі гідності
Рейтинг: 4+ 0-
 
аннет, 13:47 11 лютого 2015 р.
 
Якби знав, що Матківський піде в партію президента, не голосував би за нього, бо президент і кабінет міністрів не підготовлені до реформ, розвитку виробництв, захисту населення від хабарників, злодіїв і самої влади, яка грабує населення країни. Невже новий ген-прокурор з великим досвідом служби в радянській і українській антинародній прокуратурі, буде шукати владних злочинців і їхніх прислужників - це нонсенс. А в партиях "самопоміч" і "партії Ляшка" вбачається зерно для розвитку демократичного суспільства.
Рейтинг: 6+ -1-
 
Виборець, 15:38 11 лютого 2015 р.
 
Щойно, на відкритому засіданні Кабінету Міністрів України, П. Порошенко назвав галичан "основним мірилом єдності і патріотизму в Україні". Трансляція засідання Уряду триває.
Рейтинг: 1+ 0-
 
З прямого етеру, 16:22 11 лютого 2015 р.
 
нема такого слова "співколіціянтів".
Рейтинг: 0+ -1-
 
до Лютого, 17:21 11 лютого 2015 р.
 
Якби м була знала. . . .
Рейтинг: 1+ 0-
 
До виборця, 17:23 11 лютого 2015 р.
 
бодю бодю що ти там ледацюго робиш та ніби ти щось там рішаєш та шо скажуть за то і голосуєш покажисі хоч раз на камеру а то навіть ті не видно сидиш і сопеш там вкріслі навіть ті не чути
Рейтинг: 6+ -2-
 
баба стефка, 19:09 11 лютого 2015 р.
 
ххх, 19:21 11 лютого 2015 р. , не вводьте читачів в оману, оскільки (уголовное дело No. 2-121 / 86) не може бути кримінальною справою, це є нумерація цивільної справи, згідно чинної на той час Інструкції по діловодству в судах, а кримінальні справи мали код 1-? ? ? .  
Якщо у Вас є докази про дачу хабара, то зверніться в прокуратуру відкрито з відповідною заявою.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Василь, 08:15 12 лютого 2015 р.
 
ОООООО! Бодя вже причепурився "а-ля депутат". . .  
Бодю, невже Ви вважаєте, що Ваша думка когось у Дрогобичі цікавить? Адже існують більш адекватні і обізнані ЗМІ, з яких люди черпають інформацію. А чи своїй бабусі Ви знайшли дах над головою? Чи вона так і померла у притулку, Бодю?
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 13:12 12 лютого 2015 р.
 
Богдане поверніть до себе довіру виборців, які за Вас голосували та беріть приклад з депутатів Парасюка та Егора Соболева
Рейтинг: 4+ -1-
 
аннет, 15:50 12 лютого 2015 р.
 
Ті, хто голосував за Матківського - довіру не втратив до нього. А ті, хто його так тролить не є його прихильниками. Чи можуть вони конкретно сказати, що саме не так зробив Матківський за тих 2, 5 місяці від коли він став депутатом? А бла-бла-бла залишіть для себе.
Рейтинг: 1+ -3-
 
до Аннет та інших, 22:01 12 лютого 2015 р.
 
Нехай депутат дасть звіт про допомогу воїнам АТО! Хоч щось поміг? А так піарився що він вояка, а виявся просто піарщиком. Що не так? Він вже не виконав половину того що обіцяв в передвиборній програмі. Почитайте програму і переконаєтесь шо не так! А троль це ви.
Рейтинг: 1+ 0-
 
ато, 14:16 13 лютого 2015 р.
 
"Він вже не виконав половину того що обіцяв в передвиборній програмі" -- о! це супер! ? ? Невже його програма розрахована на 5-6 місяців? ? Ну, не розумію - начебто усі грамотні, по 2 вищі освіти мають (крім Ямельницького -начальника виборчого штабу "земельного злодія" Коваля - справжнього кандидата від блоку Порошенка. Коваль і Ямельницький мають тільки середню освіту, закінчили ПТУ). Але чому такий рагулізм демонструють як тільки почують прізвище Матківський? ? Та заспокійтеся! може прийде колись і ваш час.
Рейтинг: 1+ -1-
 
до заздрісників, 20:25 14 лютого 2015 р.
 
Та ви, мадам, провокатор. Путіну, по вашому, хіба що крильця білі причепити.
Рейтинг: 0+ 0-
 
До Наталі, 17:53 20 лютого 2015 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6075 днів)