У вівторок, 24 лютого, відбулося чергове засідання виконкому. На початку засідання секретар міської ради Тарас Метик поінформував членів виконкому про стан ситуації з припиненням водопостачання та перспективи вирішення ситуації.
Ще однією проблемою, яка потребує нагального вирішення, є прохання перевізників про підвищення тарифів на послуги у громадському транспорті. Т. Метик запропонував винести це питання на позачерговий виконком, оскільки воно потребує ретельного вивчення та напрацювання відповідних пропозицій, які задовольнять як громаду, так і перевізників. Членами виконкому було запропоновано вивчити це питання відповідною комісіє з питань перевезень.
З пропозиції членів виконкому, до порядку денного було внесено та проголосовано за рішення про оптимізацію мережі бюджетних установ.
Також рішенням членів виконкому було затверджено наступні питання:
- Звіт про міський бюджет на 2015 рік.
- Про організацію проведення відбору кандидатів з числа цивільної молоді для вступу у вищі військові навчальні заклади МОУ на 2015 навчальний рік.
- Про встановлення дорожніх знаків на вулицях міста.
- Про затвердження проекту "Детального плану території житлового кварталу К-13 в районі вул. Северина Наливайка в м. Дрогобичі".
Інші питання соціального та житлово-господарського характеру.
Щодо останнього рішення, то 4 лютого 2015 року було проведено громадські слухання. Відтак було прийнято рішення про виділення 148 земельних ділянок, які роздадуть учасникам АТО. Щодо самої процедури надання і умов отримання земельних ділянок учасниками АТО, то з цього приводу буде проведено громадські слухання, оскільки розробляється відповідне Положення. Саме громада повинна визначитися, на яких умовах і у якій послідовності розподіляти ці 148 земельних ділянок.
У четвер, 26 лютого, відбулося позачергове засідання виконкому.
На порядок денний було винесено питання, які стосувалися пасажирських перевезень у місті Дрогобичі:
1. Про встановлення єдиного тарифу на проїзд пасажирів по регулярних маршрутах міста Дрогобича.
2. Про організацію пасажирських перевезень у місті Дрогобичі.
3. Про призначення тимчасового перевізника та укладення тимчасових договорів на перевезення пасажирів по автобусних маршрутах загального користування.
4. Про затвердження Порядку погодження місць зупинок автобусів приміських маршрутів на території м. Дрогобича.
У зв'язку зі стрімким зростання курсу валюти, відбулося зростання цін на пальне для автомобілів. Відповідно це призвело до того, що пасажирські перевезення за встановленим тарифом у розмірі 2 гривень стали нерентабельними. Перевізники Дрогобича скаржаться на збитковість і вимушені підвищувати тарифи.
У середу, 25 лютого, у Дрогобицькій міській раді відбулася нарада за участю перевізників, керівника та працівників відділу економіки, членів виконкому. Справді, аргументи і факти, які навели перевізники є підтвердженням того, що тарифи на проїзд необхідно піднімати, адже окрім основних витрат на паливо і заробітну плату, є додаткові — амортизаційні витрати, ліквідація технічних поломок і інші. Оскільки при ліквідації технічних поломок використовуються деталі імпортного виробництва, то очевидно, що зростання їхньої вартості спричинює додаткові витрати перевізникам.
Виходячи з наведених аргументованих фактів, членами виконкому було прийнято рішення, щоб провести позачергове засідання і допомогти перевізникам вирішити їхню проблему, а для жителів Дрогобича — зберегти нормалізований графік пасажирських перевезень.
Зранку, у четвер, на засіданні виконкому, після затвердження порядку денного, в обговоренні питання першого пункту, між членами виконкому та перевізниками виникли суперечки, щодо розміру підняття тарифу на проїзд у громадському транспорті. Звичайно, усі розуміють, що такий крок є вимушений, адже в протилежному випадку на дрогобичан чекає суттєве корегування графіку, часткове припинення функціонування окремих маршрутів, або ж повна зупинку громадського транспорту в місті. однак рішення має бути таким, щоб було зручно громадянам і перевізникам.
Попередньо, відділом економіки Дрогобицької міської ради було оголошено про проведення громадських слухань призначених на 2 березня 2015 року з приводу підняття тарифів. Але коли відбувся стрімкий стрибок цін на паливо, то постало питання рентабельності перевезення у громадському транспорті. І тому було прийнято рішення про скликання позачергового засідання виконкому.
Називалися різні тарифи — від 2, 50 до 4, 00 гривень. Члени виконкому наполягають на меншій вартості тарифів, перевізники — на максимальній. Також гостро постало питання пільгового перевезення. Однак дискусії не призвели до єдиної узгодженої думки. Секретарем міської ради Тарасом Метиком було оголошено перерву до 17:00 год.
Після перерви, на якій учасники виконкому радилися, намагаючись дійти компромісу, обидві сторони знову зустрілися у залі засідань. Перевізники запропонували членам виконкому прийняти тариф у розмірі 3, 50 грн. з суттєвим обмеженням пільгових місць та кола осіб, які мають право на пільги. Члени виконкому настоювали на тарифі в сумі 2, 50 грн. та можливим обмеженням кола осіб пільгових категорій при кількості двох місць відведених для пільговиків. Відділом економіки було запропоновано компромісний варіант — тариф у розмірі 3, 00 гривень з обмеженням пільгових місць та кола осіб пільгових категорій, а при продовженні зростання ціни на пальне, переглянути тариф у сторону зростання. Однак і на цій пропозиції спільної згоди сторони не дійшли.
Тому було проголосовано тільки за пункт 3 порядку денного, оскільки це питання процедурне, а відтак, прийнято рішення про проведення у понеділок, 2 березня, громадських слухань. Опісля громадських слухань, де жителі міста висловлять свої думки і побажання, буде проведено позачерговий виконком, щоб прийняти остаточне рішення.
У свою чергу перевізники заявили, що такі дії можуть призвести до вимушеного повного, або часткового призупинення функціонування громадського транспорту у місті Дрогобичі.
Відео засідання виконкому 24.02.2015р.:
Відео засідання виконкому 26.02.2015р.:
Переглядів: 5385
Коментарі (37)
А чи всі маршрутки працюють на бензині і солярі. Адже є маршрутки які працюють на газі бутан і пропан. Ціни на пальне різні а ціни за проїзд чомусь однакові. Це саме стосується і таксистів. Крім того необхідно обовязково впроваджувати білети на всьому транспорті і таксі з запровадженням жорсткого контролю. І штрафувати водіїв і пасажирів за бесквитковий проїзд.
Чи доцільно в Дрогобичі , де не працює промисловість, утримувати штат міської ради-160 чол. і всякі там Інститути міста? Ями нема кому на дорогах засипати, а засідають кожен день!
У вартість пального закладено ремонт доріг. Тому варто підняти цю проблему перед прокуратурою: де відремонтовані дороги, де поділися гроші на ремонт доріг. Розглянути питання про доплату різниці за проїзд перевізникам з міського бюджету. В свій час курсувала маршрутка "Фуршет-Пляц" безплатно. Звідки брали кошти на пальне і хто платив? З білетами нічого не вийде, це підтверджено ще з радянських часів. Хто буде контролювати приватні маршрутки, державних немає?
Шановний пане стоматолог давай солідарно розпреділим і видалення одного зуба . Одне видалення коштує 360 грн . Водій за зміну того не заробляє , що Ви за 30хв.
За яку солідарність там щось меле той ЧЛЕН виконкому Сторонський? Нехай краще розкаже як він на вул. Котляревського(де женився)підло, підступно, під покровом ночі позрізав дитячі качельки, і захватив третю частину дитячого майданчика. Нехай розкаже для чого ВОНО перлося в депутати по цьому округу? ! . В депутати не пролізло і запхалося у виконком для того щоб забрати весь дитячий майданчик під будову, це сьогодні на сесії стало відомо громадськості, і завдяки пильності депутатів це питання було знято з голосування.
А ще сьогодні роздали в оренду землю без аукціону підприємцям . Цікаво, якщо я напишу таку заяву чи мені дадуть чи то тільки для вибраних закон не діє?
Петро напевно неосвідчений, бо ті підприємці мали суборенду і платили гроші Мойсеєнку, а тепер будуть платити в міський бюджет, потрібно бути уважним і компетентним.
Ти "петрушка" мабуть один з тих хто там отримав землю. Я як підприємець багато разів писав заяву до ратуші щоб дали землю в оренду під кіоск то не можно було бо закон не дозволив, а зараз можна? чи у всіх різні закони? Розкажи як робив, може мене дурять шо не можно? Петро
Ось яке воно щасливе життя в Європі! Якщо брати у відсотковому співвідношенні, то за тепло вже сьогодні не в змозі платити 25% людей. Кожен п'ятий повинен ЖЕКам та за сміття. Близько 19% не в змозі оплатити за газ і 18 відсотків за воду. Це все офіційні дані-сходіть на сайт. Питання: у скільки разів зростуть борги людей з оплати комунальних, коли ціна на газ зросте в 2, 8 рази, тепло на 67%, а за світло на 40%? Роботи немає і не буде - всі заводи зруйновані(з НПЗ зробили нафтобазу - гей! Матолич - Ромашки Мулю спонсорував, а чому Украiна повертала вкраденi грошi? ), а тепер і малий-середній "бізнес" починає сворачіватся. Офіційне безробіття 1500 осіб, смішно брехні! - на біржу і не станеш, і викинуть від туди швидко що-б не псували статистику. З 40 тисяч працездатного населення Дрогобича, офіційно по статистиці - працює 20 тисяч, а найголовніше це вони рахуаэють з такими працівниками, як з долотного, автокранового і т. п. , якi давно не виходили на роботу, та не отримують зарплат реально працює
реально працює р із зарплатами в 30-100 $! Розкошують тiльки всякi "Лагодичi", "Радзiкi"(хоч в вашиванках, хоч без), якi свого часу "прихватизували"(просто вкрали у громади) майно. Дають зарплатню 1500грн для бухгалтера-ганьба! Дрогобич живе за рахунок гастробайтеров та торгівлі, яка, у всякому разі мала, теж скоро "здохне"! І все це при обвалі в четверо гривні і захмарних цін на продукти, ліки. Субсидії такіммскритим безробітним не одержати (вони "багаті" означає). За борги будуть квартири забирати, все до того йде. А продажою квартир займеться головний друг кожного патріота - Коломойський. Цей і свого не упустить і чуже прихопить (приклад, рейдерське захоплення тракторного заводу в Рівному і т. д. ). Спасибі, не треба нам такої влади та Євроінтеграції! Пора кулю влоба! Слава Героям!
Я хочу сказати по питанню ціни перевізників наступне: пропоную у конкурсному порядку визначити, хто з перевізників погодиться не піднімати ціну на квитки. Якщо такі знайдуться, а я більш, ніж впевнений, що знайдуться, то питання вирішиться само собою. Думаю, що є водії, що сидять абсолютно без роботи, а тому погодяться їздити на автомобілях з дешевим пальним (газ)
Сьогоднi пачка чаю дiлма 55грн - подурiли з тими цiнами? ! Зарплатня та сама в гривнi, та I ту не дають. Уряд ВАРЯГІВ грабіжників українців:. Міністр охорони здоров'я - Олександр Квіташвілі. 2. Перший заступник міністра внутрішніх справ - Ека Згуладзе. 3. Заступник генпрокурора - Давид Сакварелідзе. 4. Перший заступник міністра юстиції - Гія Гецадзе. 5. Керівник Державної реєстраційної служби - Джаба Ебаноідзе. 6. Заступник керівника Державної реєстраційної служби - Георгій Циклаурі. 7. Керівник Державної виконавчої служби - Хатія Шелія. Похоронна команда. Ганьба! Олiгархiчну владу ГЕТЬ! Дайте людям жити!
Цього тижня виконком засідав двічі і вирішили віддати дитячий майданчик по вул. Котляревського, члену виконкому Сторонському. На превелике щастя дупутати не проголосували за черговий дерібан.
Коли відділ освіти збирається повиплачувати педпрацівникам відрядження? Ці борги висять ось уже третій рік, у деяких учителів суми перевищують тисячу грн. Сьогодні ці суми встигли геть знецінитися, але й тих не видно. Натомість влада прикривається вічними фразами про «незахищені статті». А виділення коштів під всілякі там «створення якісного навчального середовища у ЗОШ №1» й недолугі «інститути проблем міста» — це захищені статті? Куди звернутися з цією проблемою — може, на «гарячу лінію» Кабміну?
"називалися різні тарифи — від 2, 50 до 4, 00 гривень" - наші "перевізники - маршрутчики" явно ухи переїли, у Львові проїзд 3 грн. , то які нах 4 грн. можуть бути в селі Дрогобич? ! Підійдіть кожен до свого буса і влупіться головою до лобовухи, може трохи попустить.
Тариф, який діє на сьогоднішній день в розмірі 2 грн. необхідно переглянути. У мене конкретна пропозиція, не йти на поводу у так званих бізнесменів-перевізників на кшалт Йося, Фізьо та Вова, які привикли гребти гроші лопатою і на наших плечах їздити , купляюючи дорогі авта та роблячи з себе господарів життя, а перевести власників автобусів в КП " КМГ" встановити тариф 2грн50 коп та перевозити по 4 особи з числа пільгової категорії.
А давайте ми провчимо захланних перевізників! Піднімуть ціни - ігноруймо маршрутки, не таке наше місто велике, можна й пішки пройтись. Подивимось, що вони тоді заспівають!
До дрогобичанина. А давайте провчимо нафтотрейдерів- не будемо купувати ПММ, а давайте провчимо продавців на ринках - не будемо купувати промислові та продуктові товари. Що ще не будемо? Ідеологія нігіліста- рівень рагуля.
Тутка вижу позбиралисі одні економісти і політикани! Одним словом всі бездельніки і туниядці! Щоб достойно жити - працювати треба а не язиками чесати! Городи травою позаростали! Стайні стоять без худоби а вони хочуть достойно жити і ніхрена неробити
Ви кричите що в Європу хочете, та ви подивіться як виглядає продуктовий базар в Дрогобичі! Європа в шоці буде від рівня культури наших громадян! Європа починається від усвідомлення приналежності до Європейських норм і ціностей а тутка совок ще на 100 літ затримається
у Києві проїзд тролейбусом по величезному маршруту 3 грн. коштує, а в таксі за проїзд в 27 хв. руху по Києві вартість становила 33 грн. В Дрогобичі від Універмагу до вокзалу - 20 грн. , чи від універмагу до центру теж 20 грн. , а у вечірній час хто скільки зідре, тарифи відсутні. Не вкладається у рамки така математика.
В Дрогобичі влади немає. Не має Дрогобиччина і грамотних, зваєених і не заангажованих політиків. В Дрогобичі є тільки політикани, або ті, що думають, що вони політики, а це ще гірше, тому, що ці дурні тішаться думкою, що вони щось рішають, або на щось впливають, люди на них розраховують, а по факту містом керують інші пюди і, що цікаво з них немає ніякого спросу, тому що не має здорової конкуренції за владу. Містом до цього часу керує Радзієвський і його оточення. Тарас Метик не лолітик і не керівник , він просто пристосуванець, а те, що йому закидають, що він під Радзієвським тільки лишній раз підкреслює хто в"хаті" хазяїн. Чи має потенціал Дрогобицький майдан, по реагуванням на актуальні проблеми які є в місті, він політичний імпотент. Чи є в місті виконком і що він собою представляє, абсолютно нічого собою не представляє там сидят люди які дуже далекі від вирішеннянавіть простих банальних питань. Шодо тарифу , піднімати потрібно . але не для Кузьбитів, Грибанових і їм подібних, але це питання в нікуди.