Зараз надзвичайно гостро постала проблема вартості проїзду у маршрутних таксі міста. Зміна тарифу з 2 грн. на 3 грн., а пізніше – зниження до 2,5 грн. викликало неоднозначну реакцію як з боку пасажирів, так і з боку перевізників. Пасажири нарікають на підвищення тарифу, і ми всі розуміємо, що такий крок все ж завдав удару по їхнім гаманцям, а перевізники скаржаться на зниження прибутків. Чи є сенс знову повертатися до ціни у 3 грн. і чи виконуються умови договору на перевезення? Про це читайте далі.
(у статті 1 відео)
Мова йтиме про найприбутковіший маршрут Дрогобича – маршрут №2. Якщо уважно перечитати зобов'язання перевізників згідно з умовами договору на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Дрогобич, то можна знайти багато цікавого. Так, наприклад, пункт 5.10.1 говорить: "Кінцеві зупинки мають бути обладнані трафаретами встановленого зразка з відповідною інформацією та підтримуватися у належному санітарному стані". Що ж ми бачимо? На вокзалі можна потрапити у "лабіринт Мінотавра" завдяки маршруткам, які хаотично займають усю площу Злуки. Чи наявні спеціальні трафарети встановленого зразка? Звичайно, що ні! Жодної згадки про те, що це кінцева зупинка чи взагалі зупинка, жодної згадки про номери маршрутів, які звідси їдуть, жодної згадки про графік! Взагалі нічого! Напевно, сподіваються на екстрасенсорні здібності людей…
Читаємо далі. Пункт 5.10.4: "Стягувати плату за перевезення пасажирів відповідно до встановлених тарифів з обов'язковим наданням квитків". Чекайте, а як дізнатися яка плата за проїзд, якщо відомостей про це безпосередньо у маршрутці НЕМАЄ? Звичайно, ми забули про екстрасенсорні здібності! Стосовно квитків починати розмову навіть немає сенсу. Вони ніби і є, але їх немає. Тому в кінці ми отримуємо відомості про перевезення лише 19 чоловік за 1 рейс. Хоча ж насправді за всі денні рейси одна "двійка" перевозить приблизно 750 чоловік. Нескладними математичними діями вираховуємо прибуток: 750 * 18 (кількість машин) * 2,5 (вартість проїзду). Тож, за день маємо 33750 грн. без урахування оплати у 230 грн., заправки – приблизно 600 грн. та близько 200 грн. безпосередньої заробітної плати водієві. Цього мало?
Сподіваємося, що цього достатньо, аби щонайменше не піднімати вартість проїзду. Думайте та робіть висновки.
Переглядів: 5576
Коментарі (31)
давно пора їм мізки вправити. бо геть уже знахабніли. Геть того Кузьбита, Корпана і Метика.
Досить отримувати хабарі! Подумайте і про людей хоч трохи.
Згідно Пункту 5. 10. 4 можна змінити перевізника. це супер. нарешті можна буде змінити водіїв, бо ці такі наглі і зухвалі. щей умови перевезення жахливі
Бабло за експлуатацію автобусів згідно даноі статті ДОБРЕ! Ну там бензин, ремонт\не кожний день\, оплата як ви кажите 200 гриваків водію - ось і все! Але розпорядок руху автобуса\маршрутки\ є в кожному автобусі. Те що там так все написано дуже дрібним шрифтом, що часто-густ важко те все прочитати! Напевно потібно нормиально дати дані про рух маршруток! Дані про керівництво\начальство\того всього. Прізвища водіів , а не просто ініціали! Ще би хотілось щоб наші представники з ГО"ДРОГОБИЦЬКИЙ МАЙДАН" знайшли час і пройшлися б по магазинах. ціни сумашедші! Хліб. доходить до ціні. в 13. ГРИВАКІВ! Перевірте аптеки також. Бажаю вам сили духа і турботи за народ!
В статті вказано про кінцеву зупинку на вокзалі. А гляньте люди на початкову по вул. Самбірській. Це просто жах - яма на ямі, автобус ледь не перекидається. ДО ВЛАДИ Досить сидіти в кабінеті, там нічого не видно. Вийдіть на вулицю перевірте чиї автобуси їздять (мєнтів, воєнкома і. т. д. ), нехай скинуться і відремонтують зупинку !
та схарили уже з тими трьома гривнями. харе гроші мішками гребти у свою кишеню. студенти за 2. 50! і за гарне приємне обслуговування! а то всі водії такі хами що аж блювати хочеться. противно. ганьба Кузьбиту! розірвати з ним договір на двійку і не цеоемонитися
Вони весь час ігнорують квитки, а як говориш про квиток, то водій дивиться на тебе як на інопланетянина. Наче ти про величезну послугу простиш. А це їх обов'язок. ще і хамить починають.
Дане питання про тарифи на маршрутку перегукується з тарифами на оплату ЖКХ. Поясню чому. НІХТО і НІКОЛИ не дає розшифровку ( або як там по інакшому) з чого, з яких складових формують любий тариф - газ, вода, ел / енергія, маршрутки і т. д. - . "Маєте таку ціну і не рипайтесь , а платіть! " Ось звідки ростуть в першу чергу тарифи , типа ноги , а ноги завжди смердять , бо ростуть із ср*ки. Тому і всі тарифи на все з душком.
Про водіїв маршруток вже досить говорено. Якби не вигідно і не з прибутком, то майже другий не був власником маршрутки. От і робіть висновки. Один уже страйкував був на Коновальця, голодував, такий "бідний" , аж ланцом себе приковував до грошей. А на тих пенсіонерів дивляться як в свій час Сталін на ворогів народу. Про своїх бітьків і про себе нв старості не думають. Вони зароблять і на свою старість, і на дітей з внуками. А що робити тим, що чесно відпрацювали на заводі ? ! і
А нічо, що оплата була 2 грн при пальному 12, а тепер пальне 23? А нічо, що колесо як коштувало 190 доларів при доларі 8, так і коштує при доларі 25? Ви думаєте, що зміниться перевізник і він буде заправлятися по 12 грн, а не по 23 і його буде влаштовувати ціна 2 грн ? Povstanec, IP: 91. 200. 113. 146? Ти шо, здурів? Газельки захотів? Там тобі комфортніше, ніж в "Богданах"? Взагалі з глузду поз"їзджали. Рекомендація ГО "Майдан"-займіться цінами на заправках, цінами на запчастини, знизьте їх, або знайдить фірму, що постачала би запчастини і пальне з розрахунку 8-тоді буде реальна причина знизити ціну на проїзд, тоді ви реально проявите себе як справжні патріоти міста.
до Валерія. Чому, я, як громадянин міста маю платити за колеса і бєнзу? Чому наші доблесні Бізнесмени перекладають свої витрати на плечі звичайних людей? Прибутки впали? Якщо бізнес з перевезеннями не йде-віддай іншому, який буде їздити і по 2 грн. при сьогоднішній ситуації.
А нічо, що зарплати і пенсії не збільшилися з ростом доляра і євро? А нічо , що ми не отримуємо зарплатню в ЄВРИКАХ? А нічо, що ви, видно водій маршрутки, любими шляхами стараєтесь хімічити і з бензином, і з колесами , і з усім, що п"я ні виїзджаєте на лінію, і взагалі, якщо не було б вгідно, робили би на будовах за кордоном, а не возили, як ви кажете, почув з розмов, бидло , в своїх власних бусах, а возили би свої д-пи в ЛЕНДРОВЕРАХ. що стоять у власних гаражах.
Один Валерій реально дивиться на речі-всі складові тарифу виросли в 2-3 рази, хіба ви не бачите? За квитки:ви ж навіть би їх не брали, якби водій давав. Кому треба-звертайтесь до водія, а от коли відмовив, от тоді пишіть, дзвоніть і кричіть.
п. Валерію - дуже сильно водії акцентують підвищення зі зростанням цін на запчастини. Але питання - ви кожного дня міняєте колеса в автобусі, чи ремонтуєте мотор? Якщо раз в три місяці помиєте автобус це вже плюс. Тому перевізникам потрібно менше кусати, і працювати чесно(бути в формі, не хамити, дотримуватись графіка, видавати квитки - що ой як незручно), тоді й буде порядок. І ще ніхто не відміняв конкуренцію- місце пустим не буває.
до Олега. Водій сам має давати квиток, не залежно від того, чи візьме його пасажир. Це не робиться. Можна сміло розривати укладений договір на перевезення за не виконання умов договору. Пенсії, зарплати, стипендії платяться у доларах чи євро?
У Польші у кожному автобусі касовий апарат. Всі купляють талони на проїзд у автоматах або кіосках , бо при купівлі у водія талон на 1 злотий коштує дороще. 95% населення використовує місячні проїздні. Пільги на квитки та проїздні для студентів і школярів і ще деяким категоріям. Ті кому зв 60 років( тобто наші пенсіонери) скидка 20%. Використовувати проїздні вигідніше , бо виходить у два рази дишевше. У автобусах стоять електронні компостери . Для наших бізнесменів це не вигідно бо засвітить всі їхні доходи. Штрах, від поліції , якшо набрав більше людей ніж дозволено. Бо це перегруз машини і може лопнути колесо , або відказати гальма. Лисі колеса - штраф.
маршрутні перевезення - це велика схема корупціі між перевізниками та міською владою . на 2 маршруті перевізниками являються прокурори. міліціянти . депутати. одним словом корупціонери та місцеві князьки ось так і газдуемо
та коли громадяни міста будуть вимагати дотримуватись умов договору як у міськоі влади так і у цих горе перевізників тоді зможемо цих останніх поставити в рамки людські
У ЧернІгові проїзд у маршрутці -2, 50. , а в такому великому місті, як Дрогобич , вимагають збільшити за прїзд, совісті нема, народ все витримає. Нахаби
я написав цифри, які кожному пассажиру додали до пенсії і зарплати. Скоро прийдуть нові квитанції, і водіїї пасажирів за руки у автобус будуть затягати! А, взагалі, свідомим дрогобичанам при весні треба провести акцію за свою гідність - тиждень не сідання у маршрутку- і все стане на своі місця. Народ Українги погодився потерпіти скруту= а водіїї у нас що- всі рязанські - калим не обкладений податком - ось і уся арифметика!
Майданівці, займіться чимось потрібним для міста, наприклад бродячими псами. Подумайте, організуйте, вичистіть місто від того жахіття. Зверніть увагу, що в місті взагалі відсутня дорожня розмітка-добийтеся, намалюйте і можете сміло трубіти про це в "Дрогінфо". Патрулюйте вулиці, хіба не центральні, а якісь віддалені, неосвітлені. Годуйте бомжів. Короче, є купа справ. Тому що розвалите те, що є, але люди прийдуть в міську раду, а не до вас. До речі, де ваш офіс? За чиї гроші існуєте? ***
Навіщо нам дороги та вартість проїзду? Метик до корита пропхався, наволочь усяку до влади підтягує. Він вже забув, що він пенсіонер і що треба лягати на піч та бабку гріти! Майдан не мав на меті пенсіонера повертати до корита. Який з тебе керівник старче? Ти і твоя команда однодумців - це нахаби та шахраї! Ви минуле Дрогобича.
Водіі у перевізника Кузьбита такі як він -НАГЛІ ХАМИ. Кузьбиту зроби тариф по 5гр. він все рівно буде стогнати і буде казати що він у мінус іздить а в натурі маршрутки н2 переповнені курсують. "дрогобицький Майдан-молодці. "
Вода вже є. Коли вже можновладці опублікують вартість перевезень по місту і між містами. Коли і що вони поприймали по тарифах і як контролюють пасажиропотік. Чому водії не мають і не вивішують вартість проїзду між конкретними зупинками. Чому не обілечуються пасажири.
Коли вже опублікують вартість проїзду по місту та по району від зупинки до зупинки. Чому вартість проїзду з вул. Холмскої до центру (та до вокзалу) коштує 2грн. 50 коп. А проїзд такої ж віддалі від зупинки Гірка (ДВК40) до центру Трускавецькими та Стебницькими автобусами-3 грн.