Чи буде світле майбутнє у дрогобицької медицини?

Надрукувати
Роздуми
Написав(ла) Марія Степанівна Дрогобицька   
04.11.2015
МедицинаЗа минулий рік українці частіше давали хабарі в лікарнях та інших медичних установах - 84% хабарів опитаних припадало саме на цю сферу, у той час, як суд і прокуратура є найменш поширеними структурами дачі хабарів. Можливо, нам дрогобичанам повезло, що наш мер за професією медик? А глянувши список депутатів, душа радіє, що ще й гінеколога маємо!

Подивимося правді в очі - наші медики офігіли! У давнину лікарі не брали хабарів, так як це могло привести до звільнення. А сьогодні: злапали на хабарі, поговорили тиждень, поновили на посаді.

Ми хотіли нову владу, не корумповану, чисту! А що взамін вибрали? Ви думаєте, що наші медики будуть у раді чесні, коли на робочому місці звикли чекати, як вони кажуть, не хабара, а "подяки". Вибачте, але подякою за роди може бути пляшка коньяку, а не 100-200 євро!

Дорогі жіночки, тепер Семенишин не буде брати із вас "подяки" за роди, так як він депутат і не дозволятиме порушувати дисципліну і своїм колегам. А мер Кучма ставити голки безкоштовно всім громадянам у приймальні мера.

Просуваємося далі - лікарні, поліклініки. Співчуваю всім, які туди попадають. На прийомному покої людина швидше померти може, ніж нададуть їй допомогу, лікарі "кидають" із відділення у відділення, хіба би не до них хворого дали. Лікування дороге і не ефективне, коли "доводять" медики до ускладнення, і ти звертаєшся до Львова, то їх фахівці слів не знаходять, щоб висловити обурення. Дивно, що зарплата у львівських лікарів така сама, як і в дрогобицьких, але ставлення до пацієнтів зовсім інше.

А про інфекційну лікарню і слів не знайдеш. Дитині крапельницю не ставила медсестра, поки не дали їй 20 грн. Накрапають 20 крапель валеріанки маленьким діткам чи "Гліцисед", щоб не нервували їх. Коли відмовляєшся давати дитині 2 роки кінську дозу заспокійливого, то ще кричать, що взагалі виженуть із лікарні.

Чому на всі питання наших медиків про відношення персоналу до хворих говорять: " Це все наша влада, яка не дає фінансування…". До чого фінансування до хамського ставлення?

Я розумію, плаче медицина, що зарплата мала, але, вибираючи професію, вони знали, на що ідуть… Ми, пацієнти, теж не олігархи, маємо такі ж зарплати, а у когось ще й менші. Ті, які мають можливість, то зразу звертаються у Львів.

Велике прохання до мера-медика: навести порядок у медицині. Стан лікарень бажає кращого, але це повний нуль у порівнянні із хабарництвом серед лікарів і персоналу.

Я не хочу, щоб під статтею писали незаслужені негативні коментарі, просто відгукніться ті, які "подякували" новообраному депутату Семенишину і всім подібним. Цікаво, як така людина набрала поза 370 голосів виборців? Негативних відгуків чула про нього багато, не лише коментар, який був розміщений тут на сайті:

"Якщо б не знав цього лікаря слюсаря гінеколога Семенишина - може б вагався. А так, знаючи ситуацію, коли воно відмовило оглянути вагітну мою племінницю, бачачи що наступає період "кризи" - і не вникнувши у скарги пацієнтки на болі, сказавши, що у нього зміна завершилась!"

Переглядів: 14455

Коментарі (130)
 
Марія Степанівна! Дякую ВАм за статтю, ви написали чисту правду яку ми спостерігаємо на великому проміжку часу! Це все правда, що на стаціонарному лікуванні, ти злобовязаний купити ліки, бо інакше можеш валити додому! Немаєш бабла, нахер з пляжу, всі про це знають ну і. що?
Рейтинг: 54+ -6-
 
снайпер +, 17:21 04 листопада 2015 р.
 
Дотепер "мочили" одних, тепер-інших. Читаю сайт і бачу гниле болото Дрогобицьке і тих, хто в тому болоту миється. Людоньки, не давайте і не будуть брати, починайте з себе. А до Зеновія Мироновича Семенишина ще треба дуже-дуже багатьом дорости.  
П. С. Федис, не падай нище московського болота
Рейтинг: 33+ -34-
 
Відвідувач, 17:49 04 листопада 2015 р.
 
Ліпше гінеколог ніж злодій
Рейтинг: 12+ -6-
 
ра, 17:51 04 листопада 2015 р.
 
Взятку дають тільки рагулі. А це в основному люди з ближніх сіл, які вже озолотили тих лікарів у лікарні на вул. Павлова. Звичайно , що здоровя це основне у людини , але не потрібно забувати і про те, що лікар зобовязаний поставити крапельницю чи зробити ще якусь процедуру хворому причому не вимагаючи =подяки=, адже це його е обовязок і крапка. Якщо паціенти будуть грамотно захищати свое конституційне право на надання медичноі допомоги , а саме :перевіряти ці благодійні рахунки у лікарні , чи не являються ці рахунки особистими рахунками головних лікарів віділень і т д. то тоді менше буде охочих до хабаря серед лікарів. Якщо лікар е тупий то ти йому даси мішок грошей, а він буде лікувати так як він вміе. А унас таких тупеньких хоча греблею гати нажаль.
Рейтинг: 26+ -8-
 
аннет, 17:56 04 листопада 2015 р.
 
До відвідувача виднло що самого розумілого і обізнаного чувака. СНАЙПЕР пояснює для дрогобицьких "ПРАХХФФЕССОРІВ". Якщо попадаєш на лікування в лікарню, тобі пишуть на папер-простині назву ліків якві ти маєш купити в аптеках. А не маєш бабла, ауф фідерзейен! Це я пишу для "ПРАХХФФЕССОРІВ". Так що не транди!
Рейтинг: 24+ -2-
 
снайпер +, 17:59 04 листопада 2015 р.
 
як казав один дохтор у нашому місті з реготом та зневагою--Ви їдьте на Майдан, мітингуйте, а я буду прийом вести, ха-ха-ха.
Рейтинг: 16+ 0-
 
вся суть, 18:25 04 листопада 2015 р.
 
більшиьм хапугою, ніж петрик-окуліст, може бути лиш власов-педіатр.
Рейтинг: 33+ -7-
 
іван, 18:26 04 листопада 2015 р.
 
До Івана: особисто я була на прийомі двічі у доктора Петрика- окуліста жодного разу не взяв ні копійки. А, як спеціаліст хороший. Це Ви пане Іване пишете як "доброжелатєль"
Рейтинг: 14+ -9-
 
марія, 19:22 04 листопада 2015 р.
 
лікував близького родича у Львові: ВСЕ ДУ-У-ЖЕ дорого! Благочинний внесок в лікарню + список на операцію+ список на лікування+ гонорар лікарю +гонорар анестезіологу+гонорар медсестрі+ за щоденні перев"язки. І все це обов"язково! Без цього : "Їдьте в Дрогобич! ". Так що не треба тут дурниць писати. У нас ще дуже дешево. І до лікарів претензій не маю.
Рейтинг: 28+ -19-
 
до брехунів, 19:34 04 листопада 2015 р.
 
не правда, у львовІ дають список на операцІю, лІкуваннЯ, нІЯких благодІйних внескІв, лІкарІ квалІфІкованІ. томограф у нас 800 грн кошту, а у львовІ у "лІкарнІ швидкоЇ допомоги" Якщо не маш то не беруть, а так скІльки даш на пожертву лІкарнІ вІд 100 до 200 грн. ви перше самІ полІкуйтесЯ у дрогобиЧІ, а Через рІк напишете Чи живІ І багатІ.
Рейтинг: 24+ -6-
 
, 19:47 04 листопада 2015 р.
 
Що то все про місто , а які у нас районні спеціалісти ? чи в районі взятки аж такі дають , що встидно сказати що то взятка ? чи то в районі ніхто не лікується , враховуючи ''високий'' рівень надання медичної допомоги і відповідно тому взятки ніхто з лікарів за це не отримує , чи може у районі людяні лікарі , які не вимагають жадних коштів за свою якісну і своєчасну допомогу ? і тому ніхто на них не нарікає ! ПРОПОНУЮ ПРОДОВЖИТИ ОБГОВОРЕННЯ З ПРИВОДУ ЦІЄЇ ТЄМИ :? :? :?
Рейтинг: 10+ -2-
 
, 19:55 04 листопада 2015 р.
 
Взятки начинается еще с роддома. Причем все знают, сколько и кому надо дать, чтобы орущий новый человек появился в нашей стране на свет безо всяких осложнений. А потом как закрутит: детсад, школа, институт, военкомат, ЖЭК, поликлиника, налоговая, таможня, милиция, суд, мэрия, кладбище. Кто скажет что это не так Тот ВРУН)))) 
Взятка остается единственным двигателем наших общественных взаимоотношений.
Рейтинг: 26+ -1-
 
, 20:24 04 листопада 2015 р.
 
Неодноразово звертався за допомогою до лікаря Петрик Р. М. , дуже чуйна і уважна людина і хороший спеціаліст, про жодні "подяки" мови не було.  
Навіть зустрівши його батька подякував йому за виховання такого сина.  
Тому не потрібно безрідставно лити бруд на людину.
Рейтинг: 19+ -8-
 
Василь, 20:25 04 листопада 2015 р.
 
Ой Василю - не п. и. Старий Петрик вже давно упокоївся, так де Ви могли його бачити? хіба ще в Стебницькій лікарні коло Пукала. (ще одного хабарника депутата в недалекому минулому). Так, що шановні дрогобичани - місто самих хворих людей в кількості 9000, а так все нормально - жити будемо!
Рейтинг: 22+ -1-
 
що за брєд, 20:48 04 листопада 2015 р.
 
Якщо б було заборонено лікарям, які працюють у держполіклініках та лікарнях додатково проводити платні прийоми у медцентрах , тоді б вони уважніше та чуйніше проводили прийоми паціентів на своіх робочих місцях. А так цей лікар у медцентрі приймае за високу платню до обіду скажімо, а після обіду йде на свое державне місце роботи тобто поліклініка чи лікарня і також хоче гнида , щоб йому бідний народ платив, адже бачите зарплатня у нього мала від держави. А якщо не плотиш то він так-сяк з огидою тебе огляне і підеш з тим з чим прийшов, це ще у кращому випадку. А у гіршому напише всяку бзду і йди купуй до аптечних злодіів. На мою думку у нашій державі всюди повна вибачте жопа. А йде ще до гіршого у всіх сферах .
Рейтинг: 26+ -2-
 
аннет, 21:07 04 листопада 2015 р.
 
а ще велика біда в медичній сфері - це те, що поколіннями е так, якщо батьки доктори тоді і їхні чадо повинні буди докторами , а як інакше. Чи то чадо мае талант , а більше з них це безталанна бездарь, яку за ті хабарі які беруть ці лікарі з паціентів, і вчать своїх діточок знову ж таки за хабарі. І так по колу все повторяеться. І тому так багато у нас бездарі серед медичного персоналу(роддоми. лікарні. поліклініки і т. д. )
Рейтинг: 23+ -2-
 
аннет, 21:12 04 листопада 2015 р.
 
Самий нормальний чоловік серед гінекологів, а ви його критикуєте. Стаття явно заказна від конкурента - зависника, який не пройшов на виборах, І ви шановна не Марія Степанівна , а ваше прізвище - п. , , - чоловічого роду, яке в кінці коментарів буде озвучено. Доречі Семенишин - єдиний лікар в гінекології, який взагалі не називає суми, і не вимагає грошей, як тут пишуть. В нього кредо - допомагати людям. А якщо людина захотіла віддячитися за гарне ставлення, то це її право.  
Тобі шановний "Марія Степанівна" до Семенишина так далеко, як жабі до шлюбу.
Рейтинг: 33+ -12-
 
доктор, 21:43 04 листопада 2015 р.
 
взагалі добре, що на обговорення підкинули таку статтю, дрогобичани вкотре мають змогу вилити свій біль на недобросовісних медпрацівників, новий мер має нагоду ще раз ознайомитись з хабарництвом яке кришує головнокомандувач дрогобицької медицини, а самі(стосується не усіх лікарів), хапуги лікарі будуть мати нагоду понервуватись по причині-ой, як ми без хабарів зможемо працювати?
Рейтинг: 14+ -2-
 
більше правди!, 22:02 04 листопада 2015 р.
 
тоді оприлюдніть декларацію Семенишина, у ній він мав вказати усі подарунки які він отримав від вдячних пацієнтів.
Рейтинг: 12+ -6-
 
, 22:02 04 листопада 2015 р.
 
Замовлення чистої води від афериста . грина:-)))). Семенишин єдиний лікар у якого вагітна хоче родити . і не переживає, що її та дитину поставлять під загрозу! Ті хто лежав в пологовому знають ситуацію, а оці всі дописи. та ще й від чоловіків, то просто дурня і сміх.
Рейтинг: 22+ -12-
 
!!!, 22:18 04 листопада 2015 р.
 
шаноні дописувачі . скажу вам одне . ми всі саме краще розуміємось в такій галузі як медицина . радимо всім і вся , але чомусь аж коли стає нам ще гірше після лікування, яке порадила всезнаюча сусідка у якої було таке саме і вона лікувала це з допомогою ''ге'' на палочці , потім чомусь всетаки звертаємось до того дохтера , якого поливаємо щодня брудом , плюємо йому під ноги . що за парадокс тоді получається. обісрати а потім йти саме до того дохтора якого обісрали (доречі тих дохторів купа є) та ще й лікуватся саме в нього , чому ж не в іншого , якого ви чомусь не паплюжите ? поліче він вас , вилікує , а ви далі як та свиня на бойні хрукаєте в його сторону ? чи то вже дійсно така наша щира українська натура ? :cry :cry :cry
Рейтинг: 12+ -14-
 
, 23:00 04 листопада 2015 р.
 
не робІть ангела з того семенишина! свого Часу таким був костецький . цицик . штогрин- наразІ всІ вони одне кодло хабарникІв . котрим плювати на здоровЯ людей
Рейтинг: 27+ -11-
 
, 23:09 04 листопада 2015 р.
 
Ні ні ні не міняйте і не вдосконалюйте медицину хай керують ті що керували дай боже щоб ви ніколи не попали у лікарню -свинарник на ліжко біля вікна а от погоститися "смачненьким "обідом раджу тоді переведуть ще в якесь інше відділення виздоровлювати будете находу
Рейтинг: 13+ 0-
 
До 0987, 05:46 05 листопада 2015 р.
 
нова тєма для обговорення . давайте обговорювати прибутковість роботи наших медичних сестер , деякі з них аси , навіть лікують краще за того доктора , а хулі , якщо вона наприклад сидить на прийомі коло доктора років з так 30 чи 35 та щей не в одного , слухає ту саму бредятину яку доктор глаголить , то я думаю якщо в неї достатній інтелект , навіть не беручи до рук підручника вона буде я так думаю краще лікувати за доктора , і розцінки у неї будуть менші . моЯ пропозицІЯ :позвІльнЯти всІх докторІв . нехай нас тепер будуть лІЧити отІ медсестри , поперше дешевше буде , або навІть загалІ задурно , І думаю допомога напордок ЯкІснІша буде . тЄма Є , давайте дружньо обговорювати ЇЇ на рахунок 123. :grin :grin :grin
Рейтинг: 7+ -8-
 
, 08:41 05 листопада 2015 р.
 
бачу моя тєма 2 більше сподобалась ніж 1 навіть найшовся достойний опонент :zzz :zzz :zzz
Рейтинг: 2+ -6-
 
, 08:47 05 листопада 2015 р.
 
"безкоштовна" медицина - це проблема не лише Дрогобича. Знаю одне - наша лікарня - прохідний двір. У давнину, як написала пані Марія, до лікарні у верхньому одязі не пускали. коли падав дощ то треба було мати перезувне(як колись у школі), у палатах та коридорах було чисто, медперсонал ЦІКАВИВСЯ станом хворого не просто щоденно, а погодинно. А зараз медсестри сидять на посту, теревені розводять, якщо лікуючий зайшов раз- уже добре. Як ви гадаєте, якщо керівник закладу добрий не лише лікар, а й ГОСПОДАР, у нього буде , перепрошую, бардак? А нашим головним усе по.
Рейтинг: 12+ -2-
 
дрогобичанка, 09:00 05 листопада 2015 р.
 
А керівник годдому чи його головний лікар Семенишин? Бо ваша "пані Марія" чогось згадала саме його! Зробили тут із нього найбільшого хабарника і якогось лікара Моро. То може буде чесні докінця?
Рейтинг: 8+ -2-
 
до дрогобичанки, 09:26 05 листопада 2015 р.
 
реакція самих медиків просто вражає, готові пристрелити один одного.
Рейтинг: 9+ -1-
 
до правильного, 09:36 05 листопада 2015 р.
 
ні. не буде. тчк. :zzz
Рейтинг: 2+ -2-
 
Бувалий, 10:21 05 листопада 2015 р.
 
Я мешканка вулиці Савмбірської, відповідно мою сім'ю обслуговує поліклініка сімейного типу. Дуже дякую медичному персоналу за уважність, як дільничим лікарям так і лабораторії і гінекології.  
А ось коли доводиться проходити профілактичний медичний огляд, який в основному проходить в центральній поліклініці, тоді то КАРАУЛ. Особливий жах це лабораторія (там доводиться платити 20 гривень за підпис). Щоб підписати састанцію тратимо біля сорока гривень + три дні (оплата банку плюс ходіння за результатом) При заробітній платі 1200 грн. в 100 грн. обходиться медичний огляд. (ЧОМУ ? )
Рейтинг: 16+ 0-
 
бюджетниця, 10:48 05 листопада 2015 р.
 
У центральній поліклініці відкрили кабінет(? ) сімейної медицини. А хто спитав у людей, чи він потрібний? Що це за явище "сімейна медицина"? Чому молода мама має приносити немовля до кабінету, з якого щойно вийшов сопливий, захарканий. у повному розумінні, смердючий пацієнт? У Дрогобичі НІХТО і НІДЕ не рахується із людьми. Як мали за бидло, так і мають. Хоч які б ти "віддяки" не давав.
Рейтинг: 22+ -3-
 
...і ще одне, 11:29 05 листопада 2015 р.
 
Сімейна поліклійніка на Самбірській то і є зразок Європейської.
Рейтинг: 6+ -4-
 
машканка Самбірської, 12:23 05 листопада 2015 р.
 
тіко шо, на розі вулиці Шевченка призупинилося чорне жигулі, номер 81 95, висунулася якась рагулька та викинула кульок зі сміттям на тротуар. Що ви хочете від Кучми? Перестаньте смітити, ригати, бухати, красти, давати хабарі і через місяць у вас наступить Европа.  
До речі, хто знає тотих рагулів, скажіть їм най приїдуть та заберуть своє сміття.
Рейтинг: 37+ -2-
 
тіко шо, 12:26 05 листопада 2015 р.
 
В санстанції головний Майкут, то ще той хапуга. За рубель подавиться. Людей гонить по десять раз кожен день дай му інший папір. А даш в кишеню то і паспорт на легкову машину випише. Той Майкут йшов у депутати, дєкувати Богу шо не пройшов.
Рейтинг: 24+ 0-
 
Банду геть!, 12:49 05 листопада 2015 р.
 
Так склалося, що лежала я у лікарні у Італії. Хочу сказати , що ніхто пересувні взуття і тут не носить , як і не знімає верхній одяг. Це суто справа персональна. Два рази вдень протирають порох і миють підлогу. Ліжко перебирається кожний день в незалежності чи воно грязне чи ні , бо воно не свіже. Простині білосніжні! Верхній одяг знімають відвідувачі самі , бо жарко у палатах, неможливо всидіти вдітому. І саме основне -медицина тут дійсно безкоштовна, як би ви наважилися дати подяку, це для лікаря приниження. Зарплати тут лікарів не надто і високі.
Рейтинг: 14+ -3-
 
Ось як має бути, 13:43 05 листопада 2015 р.
 
Біда українців у тому, що якщо хтось є свідком несправедливості, ми встидаємся сказати :АЗОВ ТИ ЩО ОХРАНІВ? ЯК ПРАВИЛЬНО МАЄ БУТИ? Як ти баран і не маєш поняття як правильно , та за які бабки ти тут СПИНИВСЯ? . Доки ви не по кажете , що ви маєте " . ", вас будуть сприймати як ви того вартуєте. Самі даєте подяки і тоді плачете 
Подяка-це слово ДЯКУЮ!
Рейтинг: 5+ -3-
 
Ось як має бути, 13:53 05 листопада 2015 р.
 
Ось буваю вдома у відпуску, уявіть собі скандал влаштовую , так як роблять алкоголіки .  
І нічого зате, добилося того, що по законі належить і взяток не даю, бо в Італії привикла мати те що мені належить по законі! Беріть приклад тоді може, щось і зміниться.
Рейтинг: 10+ -4-
 
Ось як має бути ., 13:59 05 листопада 2015 р.
 
правильний, уважно перечитайте коментарі з з-за кордону, та зробіть висновок. Успіхів Вам у вашій нелегкій праці.
Рейтинг: 9+ 0-
 
в принципі до усіх, 14:06 05 листопада 2015 р.
 
Винен у безладі ШЕВКЕНИЧ, який за хабар всіх покриває. Треба починати з нього
Рейтинг: 28+ 0-
 
Іван, 14:21 05 листопада 2015 р.
 
Як ви пані "з Італії" мудро заговорили! А чи не такі як ви і вам подібні навчили мед. працівників, освітян, держ. службовців брати хабарі, . бо самі ж їх давали! Ви ж в Італії не народились. а тому не треба тут розказувати з ампломбом як ми "українці" маємо робити! Бо якщо у вас ще діти є, то чи не запхали ви їх на навчання "за подяки"?  
Як мені це подобається! Нема гірше як із хлопа пан. Хочете переконати інших, що ніколиииине давали хабарів допоки не виїхали у Італію?
Рейтинг: 13+ -6-
 
до з-за кордону, 14:51 05 листопада 2015 р.
 
Бо треба давно зробити СТРАХОВУ МЕДИЦИНУ. Але мафіі не вигідно, не буде падати бабло в руку! То таке саме як проведення ремонту автошляхів- кожний рік бабло тече мільйонами! Вигідно? так! Є добрі відкати. Так що ще раз до "МУДРИХ" сидіть тихо і немурчіть! ось такі факти нашого сьогодення!
Рейтинг: 8+ -2-
 
Не трандіть до всіх, 15:13 05 листопада 2015 р.
 
НІ, я ніколи не давала взяток тому що вчилася! Уявіть собі , що я ще в університеті посварилися з ректором і прямо в очі сказала те, що думаю про нього. Цей професор Качан казав, що я пошкодую бо мене виключить , нащо я відповіла тільки попробуйте. Після цього я почала ще більше вчитися і в результаті набрала бали і у магістратуру попала на державний. Мені нічого соромитися коли я йду по правильній дорозі! Знаєте чому я не живу в Україні? Бо ще 8 років назад , я втомилася від тих мордів у міськраді. Я свідомо зробила свій вибір виїхати, щоб не бачити по дорозі тих козлів, які за бога себе мають. Тому, якщо ваші діти дають взятки то ви корупція не на одній лінії з тими, козлами із міськради.
Рейтинг: 13+ -5-
 
Ось як має бути, 15:26 05 листопада 2015 р.
 
Трохи терпіння із помилками. Не судіть строго. Мову свою ще не забула. Телефон переставляє слова. Час від часу, якийсь розумник особливо обдарований придирається.
Рейтинг: 7+ -3-
 
Ось як має бути, 15:31 05 листопада 2015 р.
 
От не уявляю! І не вірю! Але реально не розумію якого біса ви тут виписуєте, якщо свідомо змились у іншу країну і тепер навчаєте що і як нам робити! То треба було залишитись в Україні і боротись із системою. Всі ваші дописи, особисто для мене, виглядають як жарт 95 кварталу про емігрантів:" ми ось уже як 9 років таккк сильно любимо Україну . в Канаді і навіть назвали свого сина на честь міста Івано-Франківська - Френк!
Рейтинг: 9+ -12-
 
до італійки, 15:35 05 листопада 2015 р.
 
Комунізм закінчився 20 років тому: за все потрібно платити! Вам євроремонт в вашій хаті також ніхто даром робити не буде! Хочете жити в кращій державі то або знайдіть цю кращу державу як це зробив я, або робіть щось для того, щоб вона змінилася! Тільки не нийте, бо це ні до чого крім депресії не доводить!
Рейтинг: 11+ -6-
 
Ivan, 16:02 05 листопада 2015 р.
 
Вдумайтесь хіба у дописи наших медиків-Як мені це не подобається, нема гіршого, як із хлопа пан. Жах, ну по перше немало медиків за рахунок тих( вибачте)хлопів і вдають з себе панів, але панством там і не пахне, справжній медик, інтелігент не позволить собі так метушитись і справді, за подяку вважає слово-ДЯКУЮ, і не мечеться з дописами, шо ми не за кордоном, і нам сам чорт не страшний.
Рейтинг: 13+ -1-
 
пан не той шо вдає з себе, 16:06 05 листопада 2015 р.
 
потрібна добра воля однієї людини-мера, який , як стратег повинен розставити шахмати на дошці, так і він -людей на очільних посадах. моральних людей- в першу чергу, добрих менеджерів -у другу чергу. а ми-хабарів не давати, про всі зловживання вголос повідомляти. свІтло І гласнІсть- злодІЇ цього не люблЯть. все просто, здаЄтьсЯ, але хтось маЄ взЯти на себе вІдповІдальнІсть, Як у мІстІ, так І в державІ
Рейтинг: 8+ 0-
 
1, 16:28 05 листопада 2015 р.
 
Поки лікар буде отримувати менша, ніж чувак який шпаклює стіни, хабарі не припиняться.
Рейтинг: 21+ -3-
 
гість, 16:39 05 листопада 2015 р.
 
Стоп. а звідки ви взяли, що я медик? Чи для вас коженен, хто не поділяє написанане вами 
є представником так би мовити "іншого табору". Ну не люблю я, коли починають вдавати із себе тих, хто "бога за бороду схопив" проживаючі в італіях, іспаніях, португалія тощо.
Рейтинг: 3+ -8-
 
до всіх закордонних, 16:40 05 листопада 2015 р.
 
Заспокійтеся, міський голова-лікар точно наведе порядок в медицині, це просто справа честі. Якщо в господарці не розуміється, то в медицині-він ПРОФІ, Будемо чекати змін!
Рейтинг: 12+ -4-
 
!!, 16:41 05 листопада 2015 р.
 
Реформа медицини Дрогобича почнеться тоді коли всіх головних лікарів поміняють тому, що всі всі бувші комуністи і хапуги а тоді і побачим , як буде дальше
Рейтинг: 17+ 0-
 
шеф, 16:49 05 листопада 2015 р.
 
Така мала платня у медиків , а так жирно живуть. Я за те, що б медик отримував зарплату згідно своеі професійності, а то сидять тупоголові , які виписують ліки згідно телевізійних реклам, а чи у комплексі вони дадуть хворому результат їм не до тями. Адже лікар-професіонал все життя вивчае медицину та підвищуе свій кваліфікаційний рівень знань. І такий лікар повинен отримувати гідну оплату праці від держави. А у приватних кабінетах - це взагалі повний жах. Там саме більше бездарі сидить. А ще які вони гонорові там . У нашій державі трудно притягнути до відповідальності медичного працівника. В медецині все так, як і в маліціі. Підробки документів. Ліві аналізи і т. д.
Рейтинг: 15+ -2-
 
аннет, 16:50 05 листопада 2015 р.
 
В Україні погані не лише лікарі, менти та судді, ще там погані слюсарі жеків, продавці на ринку, водії маршруток і так далі. Почни з себе. Перестань харкатись на вулиці та лускати насіння, прибири в свому під"їзді.
Рейтинг: 24+ -2-
 
гість, 17:08 05 листопада 2015 р.
 
З системою я боролася і буду боротися. Надіюся, що саме вам, вдасться її змінити. Нерозумію я чому ви такий негативний відносно мене? Таке враження, що порцію вашої зупиниться з"їла. Нічого поганого вам не бажаю, про вас взагалі не думаю, а ви тут про заграницю заходитись. Таякби все лихо ваше ввн нас йшло. Може всі мої кошти зароблені у Дрогобич висилаю? Може комусь роботу даю? Тому розслабитися і всій негатив буть ласка на державні органи. Я за те, щоб гроші поранені мною у Дрогобичі не розкладатися , а всі надходження передбачені законом йшли у бюджет міста. Як би ви шановний не любили заробітчан, повинні визнати, що багато сімей виживає саме завдяки нам.
Рейтинг: 10+ -6-
 
Відповіть до ...., 17:39 05 листопада 2015 р.
 
до всіх горе-дописуваяів повідомляю: безкоштовної медицини НЕ БУВАЄ ! Є ДЕРЖАВНА медицина, або приватна, або страхова. У будь -якому випадку гроші повинні платитися. Ну не може кваліфікований лікар жити на 2000 грн, а неквалліфікований вантажник на базарі у день заробляє 500-600 грн. Яущо усі підуть у ваньажники, хто ж вас буде лікувати. І ще - до "італійців" і інших заробітчан. Держава платить за лікування хворих, які є платниками ПОДАТКІВ, бо із бюджету іде фінансування. Заробітчани у бюджет України НІЧОГО НЕ ПЛАТЯТЬ, а усе хочуть безкоштовно. Правильно, їдьте до Італії, де платите податки, І ЛІКУЙТЕСЯ за держ кошт!
Рейтинг: 9+ -12-
 
юрист, 18:04 05 листопада 2015 р.
 
шкода, що ви змушені були покинути Батьківщину заради заробітку, от тільки НЕ ставте на одну суцільну рівень МЕДИЦИНИ в Італії і в Україні. Не гнівайтесь, але читаючи ваші листи . у яких БЕЗЛІЧ помилок граматичних, стилістичних. пунктуаційних щиро вам раджу - НЕ ТРЕБА вчити когось, якщо сам НЕВІГЛАС
Рейтинг: 6+ -12-
 
"італійці", 18:05 05 листопада 2015 р.
 
незнаю шо там хто понаписував - про семенишина- 
- але повторю ще раз- це не лікар - і не людина- 
воно відмовилось оглянути вагітну " на сносях"- бо в нього робочий час закінчився !  
притому шо він ще був в халаті і на робочому місці- 
= такі потвори якраз і являються лицем медицини Дрогобича. - 
воно тільки но знає свою кишеню- 
-
Рейтинг: 13+ -13-
 
мешканець 2 Бича, 18:21 05 листопада 2015 р.
 
Пане, ви маєте чорну негативну душу, і це все, що хочу сказати. Просто виникає враження, що кацап і ви то одне й те саме. Таких розумних є пів міста, а в гімні живете по тій причині, що навіть послухати не хочете як живуть інші цивілізовані держави 
Просто якесь розчарування, ви маєте думати як не бути рабом системи, а ви думаєте про мої граматичні помилки? І хто ту Україну буде будувати? Невже такі розумні як ви? А звідки то розум мабуть із сраки. Так-Так і сорочку вишиванку точно носите. Ще трішки таких розумних і не буде держави.  
І тупому монголоїду щераз повторю, так як телефон не куплений в Україні потрібно мабуть його "відрегулювати", тому що заміняє одні слова на інші і те саме робить із знаками.
Рейтинг: 16+ -4-
 
Українкою народилася,українкою, 19:08 05 листопада 2015 р.
 
на рахунок кваліфікованого лікаря, котрий на вашу думку не може працювати на 2000гр, бо бачте, вантажник отримує більше, то ви шановний юрист перегинаєте палку, забувши, що цей лікар добровільно приступив до виконання своїх обовязків у ДЕРЖАВНІЙ установі, де за ст. 49 Конст. України медицина безкоштовна, а усі платні послуги Конституційний Суд України визнав незаконними, та й немає такого закону, що пацієнт повинен розраховуватись з медпрацівником безпосередньо в палаті чи кабінеті, бо бачте , вантажник заробляє більше. От через те що ми роками не контролювали та не цікавились своїми законами, ми отримали те що маємо, а тепер починаємо розуміти, чому ми усі залишились у дурнях, а верхи ходять царями. А на рахунок заробітчан, так це справді ті, котрі навчились відстоювати свої права, бо кругом за кордоном ЗАКОН це святе. А ваш допис, шановний юристе говорить про те, що ви один з тих, хто боїться відірватись від минулого.
Рейтинг: 13+ -4-
 
до юриста, 19:17 05 листопада 2015 р.
 
Нешановний мешканцю 2 Бича, чи можете пояснити чому ви так хотіли до такого поганого доктора. Ви б мали перехреститись, що у нього закінчилась зміна і оглядати вашу племінницю точно він не буде. З усіх дописів тільки ви декілька разів пишете негатив. Доречі, ваші дописи (- =)дуже нагадують "москаля не кацапа" з Russian Federation. То хто ви? що так ненавидите нашу КРАЇНУ?
Рейтинг: 3+ -5-
 
Ірена, 19:28 05 листопада 2015 р.
 
пані Ірена-=- з чого ви взяли шо я ненавиджу Україну-=- коли ви ше не жили тут і вас небуло я уже співав націоналістичні пісні і носив вишиванку-=- 
- а до лікаря спецом ніхто не йшов- 
- ви якщо ше ніразу небули в пологовому-  
то знайте- роджениці мають своїх лікарів які їх ведуть- і моя племінниця якраз попаладо того нехлюя - 
- і почались в неї передчасні роди-схватки-- 
а він відмовився оглянути її- 
== тепер ця людина втратила свій імідж 
== і не плетіть пані всякі там свої домисли і дурні розмови-- 
--  
я то вас не обсираю шо ви потвору свого родича захищаєте--
Рейтинг: 9+ -3-
 
мешканець 2 Бича, 19:49 05 листопада 2015 р.
 
Як гарно запудрили мозги мешканцям Дрогобича. Підкинули тему лиш би всі відстали від новообраного депутатського корпусу міста та нового мера. Замість того, щоб громадою вирішувати першочергові завдання для покращення функціонування інфраструктури міста кинули кістку поміж вас. Погоджуюсь що необхідно наводити порядок із медициною також, але без її реформування коли фінансується вона лише на 30% зробити корінні зміни не можливо, так само як і не можливо щось зробити в освіті, культурі та інших галузях. Переважна більшість дописувачів зауважте одні і ті самі розуміються у всьому, та коментарі їхні пахнуть не добре. Пропоную адміну відкрити сторінку де б мешканці міста вносили пропозиції до влади що необхідно робити в першу чергу для міста. Проводити інтерактивне опитування та голосування. Міській владі на сайті викласти перспективний план роботи із вказанням термінів виконання тоді можливо міська влада за допомогою громади щось зможе зробити все решта то від лукавого. Лиш би когось зганьбити, обізвати і т. д
Рейтинг: 5+ -5-
 
Левко, 20:06 05 листопада 2015 р.
 
Хочу підтримати допис мешканця , бо теж чув про цього недо- лікаря досить багато негативу. А взагалі - задумайтесь, що спонукає здорових чоловіків займатись жіночими справами. Є досить цікава , обгрунтована стаття з цього приводу . Хто поцікавиться знайде . Вам відкриється дивний світ чоловіка -лікаря ( гінеколога-акушера).
Рейтинг: 6+ -2-
 
Месінг, 20:27 05 листопада 2015 р.
 
Ви гляньте, хто працює у медицині! Недавно відвідував клієта у лікарні у нейрохірургії. Завідувач Батюк п"яний ! Зі слів клієнта, він п"яний ЩОДНЯ, і на це дивиться головний лікар, який там працює ЛОРОМ. Робіть висновки. Раз у Дрогобичі така погана медицина- значить, це вигідно адміністрації та керівництву міста.
Рейтинг: 19+ 0-
 
до речі, 20:51 05 листопада 2015 р.
 
краще було обрати двох проктологів, щоб місто з ЖОПИ витягнули
Рейтинг: 16+ 0-
 
васЯбатарейкІн, 21:05 05 листопада 2015 р.
 
Ви поїдьте в Стрий і погляньте які там платні палати! А те що Семенишин тепер депутат- це біда для жінок, спитаєте чому? та томущо в нас появився імунітет-депутатська недоторканість! який повірте не одну справу чорну прикриватиме своїм мандатом!
Рейтинг: 8+ -8-
 
Мама діток, 21:40 05 листопада 2015 р.
 
Ще ся такий не вродив, аби всім догодив. Я за страхову медицину, але нам ще до неі рости і рости
Рейтинг: 6+ -1-
 
До мами діток, 21:50 05 листопада 2015 р.
 
Шок, що ті, шо себе вважають за еліту міста виписують. І це люди, від яких ми чекаємо порятунку, слів немає, ліпше не зважати на ту убогість з дипломами.
Рейтинг: 7+ -2-
 
шок, 21:53 05 листопада 2015 р.
 
За роди ви домовляєтеся, бо родити в того лікаря , що на зміні не хочете. Питань нема - платіть. До дільничого ви не йдете, а йдете до лікаря по рекомендаціях - платіть. Медогляд ви хочете не пройти, а підписати - то в чому питання? Платіть. І починайте з себе. Це ми навчили лікаря, медика, податківця, держслужбовця брати хабарі. Бо хочемо саме до того лікаря, хочемо аби дитина була відмінником, ховаємо прибутки і не сплачуємо податки. А вони привикли до життя багатого. До життя де гроші падають на голову. Отак і живемо
Рейтинг: 17+ -1-
 
Ну ви і кумедні)), 22:08 05 листопада 2015 р.
 
Любі, краяни! Читаючи весь весь цей бруд, можна судити, які ми всі "згуртовані", "справедливі", любимо свого ближнього і т. д. - всіх чеснот не передічити - всі виховані безладом, прогнившою корупцією, відвертим рагулізмом, наглотою, безкарністю. Періодично з'являються опуси про лікарів - дивно коли хворе суспільство пише нісенітнтці про безкоштовну медицину, вважаючи , що лікар - робот, якому нічого не потрібно : ні дихати, ні їсти, ні пити, бути постійно "олов'яним" безкоштовним солдатом. Всі професії повинні бути однаковими. Здоров'я в сучасному світі такий само "продукт", як і все інше, що можна купити- безцінне тільки життя. У всьому світі безкоштовна невідкладна допомога і допомога дітям до 3 років - все решта або із страхівки або з власної кишені. Дико, коли бариги, які наварюють на базарі за рік мільйони, намахують один одного і всіх навколо на голому місці хочуть безкоштовної медицини - лікарі не сфера обслуговування, а пацієнти не клієнти. Щоб не хворіти бережіть себе, робіть профілактику хворіб - займаєтесь спортом, не обжирайтесь ковбасами ( перед будь- яким святом на базарі не прохатись - зразу видно, які всі нужденні), ходіть більше пішки, пересадіть задниці з авто і громадського транспорту на велосипеди - станьте європейцями , а не будьте далі загнившими РАГУЛЯМИ. Проблема оплати праці: оплата людині, яка дає життя, вчить, лікує, рятує від суми і тюрми у всьому цивілізованому світі на кілька порядків вища, ніж у бариг, фарцовщиків, шляпатурів та інших різноробочих. Не знаю лікаря Семенишина, як професіонала, не суттєво - всім не вгодиш, але судити про нього як про представника народу у владі буде сам народ і це вже скоро. Подивимось, як лікарі при владі вилікують хворе суспільство, або воно зробить хворими їх. Бережіть себе.
Рейтинг: 14+ -4-
 
до "хворих", 22:33 05 листопада 2015 р.
 
Я вірю, що Дрогобич зміниться.  
 
І зміни, в першу чергу, треба починати з себе. Зробіть порядок коло себе, а потім, коли стане нічого робити і сумно - повчайте інших власним прикладом. Недопалок папіроси, мовчки викинутий у смітник, більше вартий, аніж галасливе лаяння на площі.  
 
Ремарка до певних опонентів з приводу поганої і платної медицини .  
 
Так аналізи в поліклініках є дійсно платні. Не всі показники. І не для всіх поголовно.  
 
Є виключення (все можна вияснити в адміністрації установ, куди Ви звернулись). Плата символічна (мала вартість). За ці кошти повторно закупляються реагенти для проведення обстежень (тобто собівартість на кількість обстежень, які можливо виконати з одного набору). В іншому випадку реагентів на бюджетні кошти вистачить ненадовго (чому не вистачає бюджетних коштів - це інша тема). Почнуть кричати, чому взагалі аналізи не роблять. А піти заплатити в приватну лабораторію в ТРИ дорого не хочеться. І там підпис за 20 грн. не поставлять, бо це приват. І все на обліку.  
 
Стосовно 20 грн. за підпис - ми самі в цьому винні.  
 
Ми теж підсудні за дачу взятки та спонукання держпрацівника робити протизаконні дії.  
 
Може, в когось не захотіли кров з пальчика взяти, баночку з сечею не взяли, кал в коробочці сірниковій не прийняли на аналіз (маючи при цьому скерування від лікуючого лікаря)?  
 
НЕ ПОВІРЮ. БРЕХНЯ.  
 
Це просто лінь, гниль, неробство, взападло, не гламурно, бридко, не хочеться :  
 
- прийти на день швидше і принести з собою свій палець для здачі крові 
 
- зранку встати, знайти баночку, в неї попасти і попісяти, закрити і принести в лабораторію 
 
- зранку встати, сходити на горшок, знайти сірникову коробку, палочку, нашпортати какашок з вашої купи , яку ви наклали, в коробочку, закрити, мідняти свій зад і віднести гордо в лабораторію.  
 
ТАК НІ. Треба в один день, а то і годину, поставити в медпаспорт 20 грн. , ВІДІРВАНИХ від серця. Ткнути це лаборанту з важним виглядом офігенної взятки і повісти чарівну фразу : " Мені тут треба печатку, я медогляд на роботу проходжу". А далі споглядати на годинника і з незадоволеною фізіономією озвучувати: " Я що, тут за 20 грн. пів дня маю стояти? ". Так само і в санстанції.  
 
А потім несподіванки на роботі, отруєння в садках, школах, їдальнях, ресторанах та всюди, де контакт з іншими людьми.  
 
Все лізе боком. Пізня діагностика власних болячок (аналізи - це дзеркало організму), заражання інших. Далі -лікування за призначенням сусідки, фармацевта з аптеки. А далі -запущені випадки , де неможливо ради дати і винні потім чомусь стають лікарі.  
 
А парадокс в простому, в тому, що наша ЛЯЛЯ, "з якої гівно і сеча пре вухами", не може себе занести до лікаря на початках болячки, а обростає тим, "починає вимазувати навколишніх". Іде до лікаря, сує йому гроші, щоб той її терміново рятував, бо вона одна, інших пацієнтів нема, болячка її найважніша. При чому виздоровіти мусить миттєво. Якщо не стає легше за три дні, значить , цей лікар поганий, ідем до іншого. Лікар, який не в силах справитись, стає хапугою (гроші запхала йому сама).  
 
А саме основне, дивують "граблі" - лікар поганий, тупий, хабарник, так не ходіть більше до нього. Спеціалістів достатньо в місті, незамінимих людей нема, у нас є право вибора лікаря і лікувальної установи. Берем скерування у сімейного, фельдшера і гонорово ідем до кого душа лежить. Вас хтось до хабарника на шнурку тягне, чи Вас примушують лікуватись саме в нього.  
 
Зрозуміло що є виключення серед медиків (Дуже Жаль) які не подивляться в Вашу сторону без грошей. Ну люблять вони цю справу. Але серед них мало спеціалістів, якщо взагалі є. Не ходіть до таких. Вимагайте іншого лікуючого. Ідіть до іншого на прийом. А далі буде цікаво. Виживуть, протримаються істинні фахівці, яким не стидно і є за що подякувати.  
 
ПОДЯКА ЦЕ НЕОБУМОВЛЕНА ПЛАТА ЗА ВИКОНАНУ РОБОТУ. Виконану роботу яка задовільняє Нас. Вона не є примусова. Можна просто піти. Чи може когось доганяли.  
 
Це особиста наша воля вклонитись доктору за добру справу чи гримнути дверима.  
 
Статистика показує, що той що саме більше описує хабарників в життю ломаної копійки нікому не дав.
Рейтинг: 35+ -1-
 
1234567, 23:41 05 листопада 2015 р.
 
До того, як Семенишин пішов у медицину, вчився то він у семінарії. Цікаво, чому саме гінекологічний профіль вибрав?
Рейтинг: 8+ -4-
 
, 00:05 06 листопада 2015 р.
 
повністю згідний з попереднім коментом 1234567 , та ще добавлю , що ще бувають нахалюги пацієнти , які навіть не ''соізволять'' прийти на медогляд до того доктора , посилаючи за себе своїх родичів , мало того нікопійки не даючи за це і ще пригрожуючи кажуть , що покажуть тому доктору кузькіну мать , якщо не підпише . отакої :cry :cry :cry . про що ще далі можна говорити ? ! :eek :eek :eek
Рейтинг: 7+ -5-
 
, 00:06 06 листопада 2015 р.
 
Якщо хочем справедливості.  
Тоді давайте чіткий опис випадку з прізвищем потерпілої людини.  
З викладенням свого незадоволення.  
З прізвищем лікаря.  
А не голослівні закиди які розказала сусідка чи почули на базарі.  
Хто і кому що дав, чи вимагав.  
Не бійтесь себе назвати по імені і прізвищу як автора заявки.  
Хай люди знають. Нехай розсудять.  
Під псевдонімами легко поливати брудом (як в старі комуністичні часи - анонімщики).  
Як Ви такі розумні панове під "псевдонімом" то прошу представтесь. Можливо наша міська рада, на чолі з нашим новим мером, скористає з Ваших послуг і візьме на роботу чи консультантом (радником).  
 
Вас до влади Ви все розрулите.  
 
А насправді вмієте переливати з пустого в порожнє, нагадити кругом себе і ще посусідству всіх вимазати.
Рейтинг: 18+ -1-
 
1234567, 00:15 06 листопада 2015 р.
 
Прочитавши коментарі, і справді- це все хворе суспільство, адже всім доводиться платити медикам-хабарникам, навіть санітарці. То чому ж , так виправдовувати їх? Висновок один самі ж хабарники!
Рейтинг: 6+ -2-
 
розчарований, 08:20 06 листопада 2015 р.
 
в усьому світі лікар - найповажніша професія. до лікара ідуть просити допомоги, а не вимагати. вимагати можете в продавця, будівельника. як кажуть у нас, не хами бармену, тільки він знає що у тебе в стакані. лікарі повинні бути багатими, ситими, щасливими, щоб допомагати іншим. послугу лікаря не виміряти в кілограмах, метрах, градусах, от тому невігласи і не цінують. все життя бухають і їдять жирну їжу, а в цирозі печінки винуватий лікар.  
треба відходити від совка, в якому колгоспник з 3 класами школи і 0 інтелектом заробляв більше в рази ніж людина 7 років провівши за партою і в бібліотеках.  
нехай автор поїде в європу, то там за самий простий візит до лікаря 15-20 хв консультації 100євро.  
питання є? шкода що закони природи ще не скоро стануть зрозумілими більшості дрогобитчанам. але вони діють і без їх розуміння.  
шкода дрогобич
Рейтинг: 19+ -11-
 
Тарас, 09:00 06 листопада 2015 р.
 
читаю мудрий коментар юриста-держава платить за лікування хворих, які є платниками ПОДАТКІВ (тобто це за кордоном), хочеться задати юристу запитання-а куди ідуть ті податки, котрі знімають(далеко не малі)з нас? далі, якщо кваліфікованого лікаря не влаштовує така зарплатня у 2000гр, мало того, він злоститься, що некваліфікований вантажник має в день 600гр, то нехай ліікар вимагає тої достойної зарплатні на вищому рівні, а не чекає щоб ті ж вантажники стояли у столиці чи на сході та підставляли свої голови у боротьбі за кращу долю, (стосується лише недобросовістних медиків)а ще краще, нехай цей медик сам спробує побути вантажником. Далі, тут нам пояснюють, що платні послуги в держустановах необхідні для закупівлі усього необхідного для надання послуг та допомоги, то куди ж діваються кошти виділені на ті послуги та допомогу державою? (на що ж тоді ідуть наші податки? )це все нагадує нам вислів--НЕ РОЗХИТУЙТЕ ЧОВЕН, БО ЩУРА НУДИТЬ.
Рейтинг: 10+ -3-
 
дивно, 10:04 06 листопада 2015 р.
 
Якщо бюджетні кошти не доходять до кінцевого споживача - винен споживач (так виходить з останнього коментаря).  
На вашу думку лікар повинен і лікувати, і грущиком (базарником) підробляти, і на майдані бути, і на сході воювати, ще вийти (кинути робоче місце) трішки пострайкувати за свою зарплату, а потім, ще трішки коло хати зробити і сімї приділити увагу (на що часу вже не вистачає).  
Більшість медиків живуть шукаючи інших сфер прибутку.  
Нагліший таксу ставить.  
Скромніший і подякою тішиться.  
 
Шановний! Питання де наші податки. Чому погане фінансування не в цій темі треба задавати. І не тут вимагати.  
 
Вчитель, лікар, юрист мають бути забезпечені і думати як виконати свою професійну місію, а не перейматись що завтра будуть їсти його діти.  
Тоді і буде здорове, розумне, захищене суспільство.
Рейтинг: 15+ -2-
 
1234567, 11:05 06 листопада 2015 р.
 
Наша медицина пропаща завдяки Шевкеничу. Це він її просто занедбав та знишив, не вкладаючи нв копія в її оновлення.  
Ходить тепер по місту, задер голову і всім хвалиться, що Кучма доктора не звільнить, тим більше депутата. Черговий раз повторюю,  
до тих пір, поки при посадах будуть Шевкеничі, Росои, Мойсеенко, Петранич, Сушко- порядку та покращення нам не бачити. Не з Семенишина треба починати. Чекаємо не дії Кучми.
Рейтинг: 21+ 0-
 
Дрогобич, 11:07 06 листопада 2015 р.
 
до усіх прихильників жалюгідного фінансування та існування медицини, а за що ж ви тоді так жирно живете(вибачте, бо втратив терпіння), за що палаци повибудовували, машиши міняєте що два -три роки, за що квартири своїм чадам повикупляли, за що у панів бавитесь, за ту зарплатню у 2000тис у місяць, чи може за 20 чи 100гр хабара у день? Заділа вас ця стаття, ополчились, як сепаратисти зі сходу, готові до кінця стояти на свому. Стійте, стійте доти, допоки вам ваші пацієнти позволяють.
Рейтинг: 9+ -3-
 
тепер не дивно, 11:17 06 листопада 2015 р.
 
Навіть в так званому хабарництві можна знайти розумний вихід. Тверезо і логічно мисляча людина зробить собі висновок і вибір. До кого йти, і кому, що подякувати: 
- дурний і дешевий (для довідки вистачить) 
- дурний і дорогий (усім чомусь подобається наступати на ці граблі) 
- розумний і дешевий 
- розумний і дорогий (розумний собі цього не позволить) 
Робіть вибір.  
Нема нічого ліпшого, як так зване "сарафанне радіо", яке і робить рекламу і рейтинг лікарям.  
Люди самі зроблять вердикт хто є хто і що вартий.  
Вас ніхто на шнурку до дурного і дорогого не тягне.  
А розумному за хорошу поміч і пораду не гріх і подякувати.  
 
Ось і маєте страхову медицину яку всі так чекають.  
За кордоном лікар не отримує сталу зарплату. Йому оплачує страхова компанія (бюджет якої формується з наших податків - як фондотримача) згідно рейтингу та навантаженості праці. Оскільки у нас з бюджетом туго, фондотримача ще нема, а гроші залишились у нас (прийде страхова забере у всіх одночасно, багато, примусово - тоді роти закриються), ми самі вирішуєм державні проблеми на місцевому рівні, в одиничних випадках. Кому, що і скільки (на наш розсуд) віддати.  
 
Так що любі мої в "ПРОФІЛАКТИЦІ ТА СВОЄЧАСНОМУ ЗВЕРНЕННІ - СИЛА" 
 
АНУ МАРШ НА ПЛАНОВИЙ МЕД. ОГЛЯД 
 
ЗБЕРЕЖЕМ СВОЇ КОШТИ!  
 
НЕ ДАМО ДОКТОРУ ЗБУДУВАТИ ЩЕ ОДНУ ХАТУ!  
 
Поки не прийшла СТРАХОВА МЕДИЦИНА.
Рейтинг: 14+ 0-
 
1234567, 11:38 06 листопада 2015 р.
 
А тебе мій допис задів. Щодня їду з Дрогобича до Львова і назад, бачу, як ті, що поприїжджали з італій, португалій. стоять біля обочин і справляють нужду. Викидають де завгодно сміття( як хтось вище написав), харкають на асфальт. В Італії теж так роблять? Ні, бо ви знаєте -оштрафують. А сюди приїжджаєте і гадите. І дітей своїх так навчаєте, що ТАМ ( тоб то за кордоном) НЕ можна. А твій допис ще раз доводить - нема гіршого, як з байгарки пані
Рейтинг: 7+ -8-
 
"італійці", 11:47 06 листопада 2015 р.
 
Так любий пане "тепер не дивно".  
Завдячуючи один одному і виживаємо.  
 
Українське Кредо - Копійка до Копійки. Приносить статки.  
 
Ну в когось Сотка до Сотки (в залежності від розуму, апетиту і совісті).  
 
Згадайте додавання і множення. 10 з одного, а 10 в день, а на 25 робочих днів. Ура! Ще одна зарплата. Вже жінка сміливіше йде на базар. Машина заправлена і так далі.
Рейтинг: 9+ 0-
 
1234567, 12:07 06 листопада 2015 р.
 
треба боротися з бідністю а не з багатими. потрібні умови щоби кожен працюючий мав змогу оплатити хорошого лікаря і отримати хороший сервіс.  
а наші ледацюги сидять дома за компом і вимагають усе забрати і поділити. таке уже проходили.  
зрозумійте, основа економіки це виробництво конкурентоспроможних товарів і послуг. а для виробництва потрібні умови. хотіли завод побудувати у дрогобичі сміттєпереробний з побічними виробництвами і робочими місцями - хер дали. бо жаба задушить нашого рагуля як хтось заробить а не він.
Рейтинг: 8+ -3-
 
Taras, 12:10 06 листопада 2015 р.
 
А не вважаєте ви, що лікарів повністю влаштовує таке становище. Ви чули щоб лікарі домагалися від держави більшої зарплати? Я не чула. Отже їм так добре. Мало їм платить держава, то вони з народу тягнуть останні жили. І це їх влаштовує, бо так вони зароблять більше, ніж би їм держава заплАтила. А совісТь де? А ЇЇ НЕМА. А не хоче працювати лікарем, то хай іде на всі чотири сторони. Але знущатися над народом ніхто не має морального права.
Рейтинг: 14+ -2-
 
А я так думаю, 14:09 06 листопада 2015 р.
 
висновок один-МЕДИЧНА МАФІЯ (на думку недобросовістних медиків) БЕЗСМЕРТНА, хоча усьому з часом приходить кінець, якби вони не пручались.
Рейтинг: 11+ -2-
 
а я думаю так, 17:45 06 листопада 2015 р.
 
А базари, магазини з 100 а то 500% накруткою? Завищені комунальні послуги? Вся сфера обслуговування від державної до приватної по космічним цінам мають право на існування?  
 
НІ, ТАКЕ СУСПІЛЬСТВО ДАВНО ВЖЕ ІСНУЄ І НЕПРАВОМІРНО МАЄ ПРАВО.  
 
Вчителі молодці, відстояли своє право. Вийшли. Відстрайкували пару днів. Добились свого. Ну дітки трішки посиділи вдома. Канікули.  
 
Уявім, що медики вийшли на страйк. Це не канікули в школі.  
Ви перші, панове " а я так думаю", опинившись в цей день в лікарні (не дай Бог), почнете ВОЛАТИ: 
"А де всі, страйкують? Ви що, з глузду з'їхали, я хворий, мене треба рятувати, лікувати.  
 
ВИ КЛЯТВУ ГІПОКРАТА ДАВАЛИ ! " 
 
Знайшли модний термін. А всі інші, які давали клятву Феміді, Афіні?  
Їх це не стосується?  
 
Самі віддані цього публічного сайту дали клятву Артеміді, відкрили полювання на усіх відьм нашого міста, сидячи за компом на дивані.  
 
А ненька Україна з Аресом розстатись не може.  
 
Для цікавості відкрив інтернет і почитав "Клятву Гіпократа". Цікаві варіації від комуністичної інтерпретації та ідеології до оригіналу перекладу з древньогрецької мови.
Рейтинг: 8+ -1-
 
1234567, 19:47 06 листопада 2015 р.
 
Усе правильно, мудро і компетентно. А що далі? тішмося з того, що поговорили на сторінках ДІ? Вилили свою злість один на одного і все? А завтра буде ТЕ САМЕ.
Рейтинг: 3+ 0-
 
до 1234567, 19:57 06 листопада 2015 р.
 
Ней го шляк трафить з такої медицина, скорше можна умерти ніж полікуватись
Рейтинг: 8+ -1-
 
дрогобичанка, 21:13 06 листопада 2015 р.
 
Правильно!  
Сумно тут коло Вас.  
А саме основне - бездієво.  
 
Хоча може хтось і до чогось прислухається.
Рейтинг: 4+ 0-
 
1234567, 21:21 06 листопада 2015 р.
 
Вирішив полікуватись.  
Виглядає дешевше вмерти.  
Пішов на цвинтар.  
Почув ціни на усі послуги.  
Та ні.  
Я ще всетаки полікуюсь.
Рейтинг: 4+ 0-
 
1234567, 21:29 06 листопада 2015 р.
 
Чому всі вз'їлися на медицину ? Вам кинули кістку і всі агов , пішло! !  
 
Чому не піднімаєте питання смітників, пішоходних переходів, ремонт асфальтних доріжок на Трускавецькій(до речі церква її зруйнувала при прокладці комунікацій? , а чому не проклали асфальт? ДОГОВОРНЯК! ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ-КОЛИСЬ? ЗА НАСТУПНОГО КУЧМИ(МЕРА? ) То нікому не потрібно? Чи там ніхто не ходить?  
 
А з вівторка тече потічок вже зі славної ділянки на пагорбі навпроти цвинтаря(Трускавецька), це нікому не цікаво? Чи всі мають прописку по 1 людині, а проживає по 5-6 чоловік, а платять за 1 людину?  
 
До речі, Гіппократ без грошей не лікував, а вимагав за свої знання і вміння відповідну плату! (почитайте в неті лекції проф. Боброва О. -стосовно плати лікарю!  
 
Маєш - плати, або помри!  
 
Немає совка ("плохо"), заробляєте гроші на ремонтах, плитці, опаленні(до речі в податкову не виплачуєте податки) - а якщо за своє здоров"я заплатите, дякуйте, як дякують вам за вашу роботу( і не стогніть, якщо зловживаєте алкоголем, або сигаретами- "мінздрав предупреждает! ")
Рейтинг: 8+ -3-
 
Бетмен, 21:29 06 листопада 2015 р.
 
До аннет: ". не вимагаючи =подяки=, адже це його обов'язок і крапка. ". Шановна(й) аннет, дозвольте з Вами не погодитися! Якщо маєте бажання перечитайте мою статтю у районній інтернет-газеті Франковий Край. Назва статті: "Чому владні мужі мають мене за лоха? "  
Я отримав офіційну відповідь - це жах! З їх слів усе так і має бути? ! До речі, перед виборами, я показував дану статтю представникам з партії сьогоднішнього мера. А він все ж таки лікар! Почекаю на реакцію. Успіху.
Рейтинг: 4+ 0-
 
, 21:36 06 листопада 2015 р.
 
Чи буде світле майбутнє. ? ! -питання риторичне, як в медицині, так і взагалі!  
Нічого кращого не поміняється внашому місті до того часу, доки державні кошти які виділяються для нужденних, БУДУТЬ ЙТИ НА ПІДКУП ВИБОРЦІВ!
Рейтинг: 3+ -1-
 
Роксолана, 21:54 06 листопада 2015 р.
 
пропоную рагулям нову тему бо вже дістали з лікарями. обов'язки попів похрестити дитину, дати шлюб, провадити покійника, висповідати нужденного, провести перше причастя, а тепер представте собі чи можете ви то зробити безкоштовно. Ви викликаєте до себе терапевта, педіатра і ті громадським транспортом або пішки йдуть до вас бо вам ліньки йти в поліклініку, а до покійника ви під дупу священнику подаєте автомобіль, хоча покійнику все одно коли він прийде, а від лікаря залежить життя. Чомусь ніхто дуже не надіється на молитву всі біжете до лікаря і священнослужитель теж. Майте совість. Самі пропиваєте, прокурюєте своє здоров'я, дістаєте венеричні хвороби, ганяєте по п'яні на автомобілях, то це вам лікарі виноваті. Ведіть здоровий спосіб життя і вам не будуть потрібні лікарі. Не будете тратитись і не будете тут соплі розпускати. Самі добровільно знищуєте своє здоров'я і хочете ще з того мати зиск. Купуєте собі інвалідності , довідки лише щоб мати вигоди. Самі бігаєте по лікарні бо не хочете в загальну палату, хочете певного лікаря, зазираєте йому в очі а потім паплюжите. Та і паплюжать в основному ті які ніколи нікому нічого не давали. Бо той хто від щирого серця віддячив ніколи дурнийь не пише.
Рейтинг: 13+ -9-
 
Левко, 22:17 06 листопада 2015 р.
 
До Левка. Лікар отримує офіційну заробітну плату - священник десятину від доходу! Згідно закону - медицина безкоштовна. Церковні послуги - платні. Висновок: а)отримуючи заробітну плату лікар, який хоче ще "подяки" за свої послуги - порушує закон; б) вихід в наступному - позбавити лікарів заробітної плати та надати їм змогу надавати платні послуги з обов'язковою сплатою податку. Я правильно зрозумів, пане Левку, Ваш допис, що Ви пропонуєте давати хабар лікару?
Рейтинг: 10+ -3-
 
, 22:35 06 листопада 2015 р.
 
Левку, а serpiko правий на 100%, хоч як би ви не хотіли це визнати. НЕ дуріть людей, бо десь там у душі добре знаєте, що ви не праві.
Рейтинг: 7+ -1-
 
краще гірка правда, 23:22 06 листопада 2015 р.
 
Шановний пане адмін сайту ДІ! А чому Ви зняли моє посилання на статтю про медицину у районній інтернет-газеті? Я перечитав усі дописи людей на Вашому сайті і багато з них докоряє дописувачам, що вони пишуть анонімно! У даній статті інтернет-газети Франковий Край є моє прізвище, ім'я по батькові, телефони, скайп, e-mail, поштова адреса. Це свідчить, що все написане - правда! Якщо Ви не любите правду - більше у Вашій інтернет-газеті коментарів надавати не буду. Успіху. Хомин І. Й.  
 
Посилання не публікуємо.
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 23:56 06 листопада 2015 р.
 
serpiko, ти платиш попу десятину кожен місяць?  
 
А якщо береш шлюб або відправини чи хрестини - кладеш ксьонзу в кишеню, а то навіть ще й платиш за бензину, щоб він до тебе приїхав.  
Платиш гроші за пакі пакі і ніякої тобі відповідальності, бо твоя родина з того світу не скаже тобі, що ксьонз скоро і незрозуміло прочитав молитву і то до с. ки, але про то ти не говориш. А якщо приїздиш до лікарні через тиждень або більше від початку хвороби і кричиш: лікуйте, а лікарі роблять все можливе, але запізно, то вони ще й винуваті!  
 
Клич ксьонза, якому ти сплачуєш регулярно і аллілуя разом!  
 
Вартість ліків лікар не визначає, то є окрема структура - аптека!  
На високі ціни скаржись Квіташвілі!  
+ Пороху!
Рейтинг: 4+ -5-
 
Бетмен, 00:00 07 листопада 2015 р.
 
Мушу відповісти тому, що запитання було особисто до мене. Людино ночі! Людина, яка себе поважає - поважає і іншу людину! Вона не буде "тикати" незнайомій людині та незаслужено ображати. Наскільки мені відомо ми з Вами не знайомі? Якщо Ви прочитали статтю - знаєте про що там описано. Священник, як і лікар отримують плату за свою роботу! Прочитайте уважно те, що я написав вище. Плата (і не тільки грошами) знімає залежність від тієї людини, яка виконала роботу. Гроші - кристалізована енергія фізичного плану. Шановний Бетмене, поставте собі запитання: "Яку плату Ви будете пропонувати поза межами фізичного виміру? " І чи зумієте оплатити? Якщо знайдете відповідь - зрозумієте. Я не скаржуся на вартість ліків - вони повинні бути в лікувальному закладі! І будь-яка людина не повинна бігати з незрозумілим клаптиком паперу по аптеках. І це зовсім інше питання. Йшлося про хабар. Успіху.
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 00:44 07 листопада 2015 р.
 
Шановним дописувачам. Поцікавтесь, яка сума із бюджету виділяється на придбання ліків. Державі це байдуже. Основне щоб було проплачено за енергоносії, які належать приватним компаніям, це основна вимога. Щодо ліків тільки зараз, згідно повідомлень у пресі міністерство охорони здоров'я закупило ліків на &750 млн, це торхи меньше 20 доларів на 1 особу або приблизно 400 грн. Знаючи вартість ліків порахуйте на яке лікування і на скільки його вистачить. Лікарі просто змушені Вам писати які ліки необхідні. Стосовно слова хабар. прочитайте його значення і не вживайте всюди. І нарешті якщо медицину перевести на платні послуги, то в більшості а це приблизно 85% населення не буде в змозі їх оплатити. такі реалії. Щодо вимагання грошей лікарями, то непотрібно говорити що всі лікарі їх вимагають. є певні професії хірургічного профілю представники яких не мають совісті. але з часом їм прийдеться відповідати.
Рейтинг: 1+ -5-
 
Левко, 10:50 07 листопада 2015 р.
 
шановний п. Ігор Йосипович, прочитав ваше звернення до колишнього мера міста та до керівника лікарні. Вразити це звернення може лишень тих, хто звертається у лікувальні заклади за допомогою, але ніяк не може вразити самих медиків, бо для них таке виконання своїх обовязків -норма, хто з медиків противиться тим збоченським нормам, той має славу дивакуватого та ненормального. Таке нелюдське відношення говорить про те що більшість з нас в гонитві за грошима, втратили глузд та людську подобу. Найстрашніше, що та халатність та бажання заробити на кожному, хто переступає поріг приймального покою, стосується від лікаря до молодшого медперсоналу, в першу чергу там вимірюють поглядом чи можна хворого розвести , як то тепер медики називають на подяку, і навіть отримавши її не дуже спішать перейматись станом хворого. Ви запитуєте, чому компютерний томограф розташований на такій далекій відстані від важкохворих, ну невже не зрозуміло, що цей томограф встановлений з іншими цілями, при встановленні цього томографа все гарно прорахували, (ви описали детально, цей нелегкий та неблизький шлях, щоб туди з хворим потрапити)оплата, та ще й бажано без чеку, а якщо з чеком, то завтра, а стан хворого далеко нікого не цікавить. Працівники компютерної томографії разом з лікарями, котрі скеровують хворих, вдаються ще до одних хитрощів, вони знають, яких, але не мені їх судити, є вищий суд де відкупитись неможливо ні за які подяки. Раджу усім ознайомитись зі зверненням дрогобичанина у газету Франковий Край, ЧОМУ ВЛАДНІ МУЖІ МАЮТЬ МЕНЕ ЗА ЛОХА? , та зробити висновки, чи надалі нас буде влаштовувати таке відношення медпрацівників до себе, бо в них бачте, мала зарплатня, і вони бачте, без подяк не збираються виконувати свої професійні обовязки.
Рейтинг: 8+ 0-
 
маємо те що маємо, 11:55 07 листопада 2015 р.
 
До Левка. Хабар є хабар! Вибачте за тавтологію. Будь-яка подяка у грошовому еквіваленті особі, яка отримує заробітну плату на державній роботі - є хабар. "Подяка" - це завуальоване слово- хабара. Я не сказав у статті, що лікар (або хто інший) вимагав у мене хабар. Перечитайте статтю, якщо вважаєте за потрібне. Я тільки описав "механізм" лікування. Ліки повинні бути у лікарні! Крапка! Якщо Ви уважно читали - я приватний підприємець. Сплачую податки в казну міста Дрогобича протягом 13 років! Лікарня знаходиться у місті Дрогобичі, а не в Києві. Відповідальність за це на колишніх керівниках міста. Вони ПОГОДЖУВАЛИСЯ на ці посади з 1991 року! І погоджуються на це і сьогодні! Конкуренції ще ніхто не відміняв, а також поміж лікарями! Якщо лікар встановить надто високу ціну - до нього не підуть люди, а будуть шукати іншого - за меншу плату. Тому, якщо протягом місяця лікар не ЗАРОБИТЬ собі на хліб - він зробить висновки та скоригує ціну своїх послуг! Шановні краяни, шановні лікарі - я писав дану статтю не для того, щоби похизуватися, а щоби вирішити ПРОБЛЕМУ. Тому, пане Левку, не потрібно буде ніяких "подяк" будь-якому лікару, а офіційна плата за надане лікування з якого лікар сплачує офіційний податок у казну міста. Але про ОТРИМУВАНУ заробітну плату - прийдеться забути. Інакше ми залишимося з тим, що маємо. Інший шлях - "підняття з колін" ЕКОНОМІКИ міста. Але без допомоги (реальної, дієвої, а не словесної) кожного з нас - навіть "золоті" депутати та мер - не зможуть виправити становище. Успіху. Serpiko.
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 14:41 07 листопада 2015 р.
 
Ігоре Йосиповичу, зрозумійте, існує закон серед медпрацівників-лікар за лікаря горою стоїть і зробить усе, щоб його виправдати, навіть, якщо його колега зробив помилку у роботі. Цей закон діяв завжди та діє до тепер, вийнятки одиничні. А п. Левко на мою думку також відноситься до медичних працівників. А ваша стаття мало кого з медиків зацікавить, бо вони чудово в курсі, що діється в медицині нашого міста.
Рейтинг: 7+ -3-
 
до serpiko, 15:04 07 листопада 2015 р.
 
Шановні друзі! Мені 59 років - я усе у цьому житті дуже добре розумію! Те, що лікар стоїть за лікара "горою" - це добре! Це називається колективна (групова) діяльність. Проблема в тому, що потрібно вирішити накопичені негаразди, і тільки колективна діяльність лікарів, у першу чергу, та бажання - призведе до позитивного результату.  
Я у своїх коментарах написав все, що хотів сказати. Не мав наміру будь-кого образити. Дякую за підтримку. Успіху. Хомин І. Й.
Рейтинг: 5+ -1-
 
, 15:29 07 листопада 2015 р.
 
Шановна громадо – шановні мешканці міста Дрогобича, шановні медичні працівники.  
Я, Терлецький Анатолій, працюю в системі охорони здоров’я більше сорока років, з них – 10 років анестезистом (медсестрою), 20 років лікарем-інфекціоністом і останні 10 років - в Дрогобицькій міській лікарні №1.  
Вражає мне в дописах Дрогінфо нетерпимість, можливо й ворожість, двох сторін – громади міста та медичних працівників, які також є членами громади. Як, в такій нетерпимості, новобраному міському голові і громаді знайти конструктив, розбудовувати місто, наводити лад у всіх ланках міської господарки в т. ч. й медицині?  
Спадок, який ми отримали з днів радянщини, неймовірно викривлений в суспільних стосунках. Проте, у далекі 80-ті роки минулого тисячоліття існувала взаємна повага між медичними працівниками та пацієнтами, що нами – суспільством розгублено. Ми всі піддались впливу антидержавницьких сил, які вміло відволікають нас, від створених владою, економічних проблем. Ми, наче сліпі кошенята, піддаємось цьому впливу і зводимо рахунки між собою.  
80-85% медичних працівників живуть, як і більшість суспільства в т. ч. й нашої громади, за межею бідності, чесно виконуючи свою роботу. Бідність ніколи не сприяє злагоді, порозумінню, але ми – розумні люди (Homo Sapiens) мали б це знати. Та ні… 
Шановна громадо, звинувачення у хабарництві – це завдання правозахисних органів. Ось куди потрібно звертатись, якщо вас змушували до дачі хабаря. Звинувачення без конкретних фактів – це приниження значної більшості медичних працівників в т. ч. й лікарів, це збурення суспільства. Дай Бог зупинитись лише на цьому.  
У світі система охорони здоров’я розвивається, якщо її питома вага у валовому національному продукті складає більше 10-ти відсотків.  
В Україні цей показник незначно перевищує 3%, а наука про управління та організацію системи охорони здоров’я говорить, що при видатках менше 6% валового національного продукту система охорони здоров’я починає розвалюватись А в нашій країні – це 3%. Тож потрібно розуміти, що система охорони здоров’я в Україні тріщить по швах і розвалюється. Якщо ми це зрозуміємо і суспільство та держава почнуть адекватно фінансувати охорону здоров’я, тоді можна й питати чому не закупляються медикаменти, чому не закупляється м’який інвентар, чому відсутнє сучасне медичне обладнання тощо?  
Шановна громадо та державні мужі, реформа в системі охорони здоров’я – це не скорочення чисельності посад, які й так не відповідають сучасним вимогам медицини, це не скорочення фінансування охорони здоров’я, а її адекватне фінансування, щоб член громади не відчував приниження від вручення йому записочки з переліком медикаментів для лікування тощо.  
Хочу висловити свою вдячність всім медичним працівникам Дрогобицької міської лікарні №1, які в неймовірно важких умовах фінансування, вкладають свої знання, вміння, здоров’я, не рідко й особисті кошти, для надання кваліфікованої медичної допомоги хворим і не рідко - врятувати ще одне людське життя.  
Шановна громадо зумійте в цілому дати оцінку роботі медичних працівників, а не лише поодиноким негативним моментам, про які вам хтось розповідав.  
За одиничні винятки недобросовісного підходу медичних працівників до виконання своїх обов’язків прошу у громади вибачення.  
Взаєморозуміння, взаємопрощення , терпимості, добра всім нам.  
З повагою Анатолій Терлецький
Рейтинг: 14+ -11-
 
, 16:25 07 листопада 2015 р.
 
До Терлецького! Не грайте варята і не пудріть мозги людям! Є два варіанти: або ви нікчемний начмед, раз не знаєтетщо у кожному відділі вашоі лікарні є такси і всі! завідувачі першими беруть ці гроші, до прикладу операція травматологічна 300 доларів, видалення в хірургіі жовчного міхура чи ушивання грижі 5000 грн, заміна в очному кришталика 4000 грн, в батюка всі ціни 100 долар, 5 днів перебування в неврологіі чи кардіологіі 500 грн лікарю палатному, і навіть лор той що головний лікар теж бере гроші. Ви це не знаєте? Тоді який же ви начмед? Ви лох. А ми, громада, думаєм що знаєте про це все, і з кожного пацієнта вам перепадає якась доля. Якщо не перепадає - тоді вас дурять і ви не відповідаєте посаді. Хватить з себе показувати чесноту. Ви ще розкажіть що на Майдан іздили. Люди за це гинули щоб тут зробили платну лікарню в державній медичній установі? Всі знають що шевкенич з кожноі операціі має долю. Звідки у нього авто за 50 000 доларів? Так громадяни! Від сьогодні пишемо тут хто кому в місті давали хабаря чи винагороду! Хай згорять від позору!
Рейтинг: 17+ -2-
 
пацієнт, 18:10 07 листопада 2015 р.
 
Тепер і мер узнає, що робиться в медицині. Розкажіть детально, хто з лікарів і по скільки.
Рейтинг: 7+ -2-
 
пацан, 18:42 07 листопада 2015 р.
 
від позору вони не згорять, бо совість у них давно втрачена, (нехай вибачають ті медпрацівники, котрі непричетні до здирництва). Це навіть не хабарники, це здирники. Здирники звикли, що усі роки їх пацієнти покірно мовчали, так, мовчали, але усьому приходить кінець. А здирників та недобросовістних медиків кожен знає в лице та поіменно, так само на пальцях можна перерахувати справді добросовістних, Добросовістні не хизуються перед пацієнтами які вони всезнаючі, не плачуться про малу зарплату, а просто надають допомогу, за що їм велике ДЯКУЮ,
Рейтинг: 9+ 0-
 
яка совість?, 18:43 07 листопада 2015 р.
 
а мер не інопланетянин і знає все краще за нас усіх.
Рейтинг: 6+ 0-
 
до 97.201, 20:58 07 листопада 2015 р.
 
побажаю всім хабарникам лікарям, держслужбовцям та різного роду чинушам одного, щоб всі гроші вони тратили тільки на свое лікування , а простому украінцеві міцного -міцного здоровя.
Рейтинг: 10+ -3-
 
дрогобичанка, 23:12 07 листопада 2015 р.
 
(до дрогобичанки) не рийте комусь яму бо самі в неі і потрапите , не бажайте комусь хворіти бо дуже скоро це вернеться до вас і ваших близьких. Ось це і є сутність наших дрогобичан , якщо мені погано то не дай Боже щоб комусь було краще
Рейтинг: 6+ -7-
 
віра, 00:21 08 листопада 2015 р.
 
прочитав все , зробив висновок , які ж ми всі щирі українці , всі любимо рахувати чужі гроші , знати про всіх і вся , хто з ким спав , радити комусь як то має бути краще , не питаючи того кому радите чи він того хоче . людоньки добрі ! невже ті медики заслуговують такої зневаги ? чому ви не рахуєте свої гроші ? подивіться на свої шикарні домівки , подивіться на авто , які їздять по Дрогобичу , невже у Дрогогобичі така кількість лікарів? може вам хто плюнув в очі і ви спотворено зараз бачите? левова частина лікарів живе за межею бідності . деякі лікарі не можуть собі позволити мати те необхідне , щоб почувати себе людиною (нормальне харчування , тепло в домівці , одяг не з секон хенду і ін) , так є когорта лікаів , які живуть шикарно , але їх є дуже і дуже мало , якраз через таких і ви поливаєте брудом нівчому не винних , подивіться скільки медиків ходять на секонд хенд , думаю не з добра . ! ВАМ НЕ ВСТИДНО ЗА СВОЮ ІНТЕЛІГЕНЦІЮ ! як ви любите дорого оцінити свою працю , то що ви зробили напевне ну вже так дорого коштує , що не порівняється з тою працею лікаря ? проблема не в лікарях , проблема фінансування галузі охорони здоровя . лікарі , це сама гуманна спеціальність у світі , я щось не чув щоб лікарі страйкували , терплять негаразди але не порушують ту клятвуГіпократа (представте собі якщо би всі лікаі пішли на страйк так як вчителі відстояти свої інтереси і саме вам в цей час знадобилась їхня допомога ? ) :cry :cry :cry
Рейтинг: 9+ -7-
 
, 10:08 08 листопада 2015 р.
 
читаючи всі коменти я чомусь не побачив ні слова про районну медицину , чому ? може тому що там немає хіругрічного , травматологічного , урологічного , офтальмологічного і подібних до них відділень , мабуть тому ? чи може в районі медикам взятки не дають , а якщо дають , то комусь встидно що вилікували задурно , а ''Я'' взяв того жебрака-лікаря ще й образив ! напишіть шановні дописувачі хоч слово . Порахуйте кіко тих медиків там працює .
Рейтинг: 2+ -4-
 
, 10:22 08 листопада 2015 р.
 
кажете, проблема фінансування галузі охорони здоровя? а ми рагулі(з ваших слів)заздримо вам та вашому найвищому керівництву, котре їздить на машинах за 50тис дол. , відпочивають за кордоном, ведуть світський спосіб життя, то скажіть будьте ласкаві, як ся то вдає, при відсутності фінансування? а вас, недобросовІстних це влаштовуЄ, бо попри розкраданнЯ зверху, ван дозволено обдираннЯ знизу, а ще вІдноситись до роботи на ваш розсуд. щось доказувати вам змІсту немаЄ взагалІ, риба гнІЄ з голови І тим все сказано.
Рейтинг: 9+ -2-
 
громада мІста, 10:28 08 листопада 2015 р.
 
говорили балакали сіли та й заплакали . Скільки у Дрогобичі та районі є лікарів?  
:? :? :? А чому хіба пишуть тут про вибраних ? можу є ще якась таємниця ? чи я щось не правильно розумію . :zzz :zzz :zzz чи не вспіли ще порахувати гроші всїх медиків і враховуючи кошти ревізованих медиків можна вивести середнє статистичне ? :( :( :(
Рейтинг: 1+ -3-
 
, 10:48 08 листопада 2015 р.
 
чого ми все погане та й погане . давайте поговоримо на тєму :хто і в якій кнайпі бачив наших захисників-міліціянтів , на якій машині їздять , кіко грошей мають ? може проблема криється тут ? може тоді медичний бютжет буде достатній і медики будуть отримувати достойту зарплату і не дивитись хорим в кишеню ? :? :? :?
Рейтинг: 2+ -3-
 
, 11:05 08 листопада 2015 р.
 
Поганий ми народ хоча так себе хвалимо. Все що е найгірше це у нас. Самі корупцію створили, звикли жити в обхід прийнятими нами ж законами. , всі державні структури працюють в режимі =не для народу=. Тому кожен хто приближений до корита хоть чуть -чуть вже мае кусень дорогого заліза(це я про автомобілі рагулів -мажорів) і т. д. Тому починайте з себе люди. ВчітьсЯ чесно заробляти, платити податки, не плювати на тратуарах соплями, мусор носити у мусорний бак , а не кидати куди-небудь. Вчіться, адже більша половина тих рагуликів іздить у ту ж Европу і там собі таке не позволяе.
Рейтинг: 3+ -1-
 
!!!!, 15:16 08 листопада 2015 р.
 
Про мораль рабів. Бувало спитаєш-а звідки у рядового керівника держустанови, хатинка тут, квартира там, машини, діти вивчені та вже з посадами та маєтками. --в цю мить чуємо воплі:-Несмійте рахувати гроші в чужій кишені! Ні, дорогенькі, треба рахувати. Економічний ріст та демократична політика піднімається на нормальний рівень саме там, де гроші в тій чужій кишені, особливо в кишенях тих, хто при владі та посадах, рахувати потрібно найбільш прискіпливо. Не треба рахувати гроші в чужій кишені-рабська мораль. Це мають на увазі-нетреба рахувати гроші в карманах тих хто нас дурить на кожному кроці? Але ж вони в наших кишенях рахують все до копійки, та вигрібають все під чисту.
Рейтинг: 12+ -1-
 
Денис Драгунський, 16:48 08 листопада 2015 р.
 
реформуваннЯ медицини в украЇнІ поЧнетьсЯ є дрогобиЧа. тарас ЯрославовиЧ кому як не вам знати їх проблеми і шляхи вирішення.
Рейтинг: 6+ 0-
 
виборець, 19:30 08 листопада 2015 р.
 
Денис Драгунский полностью прав и это еще не все . Поскольку наш новый глава имеет непосредственное отношение к одному из направлений восточной медицины, ему должно быть известно , какова роль чиновника и его положение в обществе описанное в " Бхагават- Гитте". Полагаю , Его Сознание не позволит ему опуститься до низших уровней вследствии причинно - кармической связи . Человеку дана возможность проявить себя наилучшим образом . Не упустите свой шанс . Личным примером докажите истинность своего Я .
Рейтинг: 6+ 0-
 
Аналитик, 04:11 09 листопада 2015 р.
 
Д. Драгунський-кандидат філософських наук, розробник теорії національної свідомості. До речі, канадські лікарі беруть відпустки, аби оперувати українських вояків, котрі нажаль втратили здоровя за ідею, яка мало кому потрібна, бо воюють вони не лишень за звільнення від російських військ. Уряд Канади виділив 700тис канадських доларів на закупівлю необхідного обладнання, яке залишиться в Україні. А наші горе-медики(ті що обурюються в коментах, що подяки необхідні і відношення їх таке до роботи, бо зарплата мала і не рахуйте чужі гроші)готові спасти життя тим чиїмсь синам та чоловікам під час відпустки та ще й безкоштовно? Однозначно НІ, відразу знайдуть купу причин, що це не наша війна, не наша справа, нам потрібно на місці ЛІКУВАТИ. А уявіть собі, якби ця вся канадська апаратура потрапила до нас, в нас би відразу і на цьому бізнес такий зробили, шо ого-го! Так шо не шукаймо причини десь там, в поганому фінансуванні, в малих зарплатах, причина в голові кожного з нас.
Рейтинг: 10+ 0-
 
від того всі проблеми, 18:46 09 листопада 2015 р.
 
Я так полікувався у дрогобичі, що на предсмертному ложе повезли до Львова, А у Львові навіть на Дрогобицькі аналізи не хотіли дивитися, сказали на ці аналізи дивитися то себе як лікаря не поважати, зато за десять днів уже побіг на роботу, але після Дрогобицької медицини. рік кров від гною чистив. Так. що ЗАДУМАЙТЕСЬ ДРОГОБИЧАНИ!
Рейтинг: 9+ -1-
 
Правда, 21:49 09 листопада 2015 р.
 
До Аналітика! Не ображайтеся - але мушу Вас поправити. Тому, що написане Вами, для тих людей, які розуміють про що йде мова, - є м'яко кажучи - неправильним! Отримання недостовірної інформація, яка записалась в блоках пам'яті особистості, - буде породжувати конфлікт у свідомості людини, під час отримання іншого визначення на попередньо наданий недостовірний, понятійний блок! А це у свою чергу приведе до неправильних дій у фізичному вимірі (і не тільки! ). Отже: помилка Ваша у наступному. Ви пишете:" Полагаю , Его Сознание не позволит ему опуститься до низших уровней вследствии причинно - кармической связи. "? !  
1. Наша Свідомість уже знаходиться на нижчому рівні! Тривимірний простір планети Земля (щільна груба матерія). Поки що не будемо торкатися ще нижчих рівнів.  
2. З санскриту слово карма - означає ДІЯ. Позитивна, негативна - але дія.  
3. Причинно-наслідковий зв'язок - це та сама дія (або карма). Цей вислів можна озвучити ось так: "Що посієш - те пожнеш" - вислів з Біблії. Без образ, але Ви наколотили "горох з капустою". Успіху. Serpiko.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 23:04 09 листопада 2015 р.
 
Спасибо . Никаких обид. Всегда рад поучиться . Не знаю как Вы , но на лицо все признаки в событиях , характерной чертой которого , является инволюция нашего социума . У меня возникла маленькая искра, надежда на то, что человек имеющий немалый багаж знаний Востока , сможет изменить на лучшее ситуацию в городе, останутся в прошлом безответственное принятие решений . Городу нужен лидер , человек уважающий законы, архитектор положительного будущего. И конечно же, понимаю всю сложность выполнения задачи, поскольку не наблюдаются сотрудники, действующие синергетически в даном ключе . Всегда остается вероятность полного фиаско.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Аналитик, 00:48 11 листопада 2015 р.
 
До Аналітика. Я більше б наголосив на хаотичному напрямі розвитку суспільства аніж на інволюційному. На початку нового циклу (Ери Водолія) прихід нових (вищих) енергій призводить до збурення частотного діапазону, що виносить на поверхню і позитив, і тим більше, - негатив. Суспільство шукає свій, скажімо так, - правильний шлях. Певна річ, кожному з нас, хочеться ідеалу, але на жаль. - миттєвих рішень у нашому вимірі немає. На це потрібен час. Погоджуюся з Вами щодо лідера. Він (лідер) повинен приймати рішення та брати відповідальність на себе. А ось напрям руху - уже повинен ПОГОДЖУВАТИ з депутатами та суспільством! У іншому випадку - це авторитаризм. До чого це призводило і призводить ми бачимо у нашому житті. Успіху. Serpiko.
Рейтинг: 3+ 0-
 
, 13:44 11 листопада 2015 р.
 
П. Терлецькому! Який Ви можете бути начмедом, якщо ви закінчили санітарно-гіїчний факультет. Вам працювати в санстанції , а не керувати лікувальниками.
Рейтинг: 7+ -2-
 
, 22:53 11 листопада 2015 р.
 
Деякі з медиків дуже обурювались, та пропонували нову тему? маємо про пологовий будинок, третій комент вражає, про рукавички, ваша дрібязковість зашкалює, ви настільки звикли одурачувати пацієнтів і настільки затято війшли в роль, що вам здається що навкруги одні лохи. Ще щось доводити тому панству, котре має пацієнтів за рагулів та ще виправдовують свої дії малою зарплатою, немає змісту.
Рейтинг: 9+ -1-
 
один з рагулів, 00:21 12 листопада 2015 р.
 
Щодо лікаря Петрик Р. М. повністю підтримую Василя
Рейтинг: 0+ 0-
 
Sergio, 23:19 25 листопада 2015 р.
 
ми забули про колишнього санітарного лікаря санепідемстанціі гривнак оксану хабарницю брала хабарі і смоктала органи тим самим займається і в дозвільному офісі. вкрала в сес гроші і втікла в міську раду. обкрутила тішина володю який приймає метал облагороджує його за це дає ій гроші та вчить іі донечку. і за які заслуги п. мер ви тримаєте цю корупціонерку. були моменти що вона штрафувала вас.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 22:16 24 січня 2016 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)