Під час отримання хабаря затримано двох інспекторів кримінальної поліції

Надрукувати
Кримінал
03.02.2016
Працівники поліціїУправлінням Служби безпеки України у Львівській області спільно з прокуратурою Львівської області затримано на хабарі двох інспекторів кримінальної поліції Дрогобицького ВП ГУНП у Львівській області та посередника.

(натисніть на фото для перегляду, всього 3 фото)

Фото 2, фото 3.

Зазначені правоохоронці вимагали 14 000 гривень від мешканця м. Дрогобич за непритягнення його сина до кримінальної відповідальності за зберігання наркотичних засобів.

За матеріалами Управління Служби безпеки України у Львівській області відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст.368 (одержання неправомірної вигоди) Кримінального кодексу України. Діяння, передбачене частиною першою або другою цієї статті, предметом якого була неправомірна вигода у великому розмірі або вчинене службовою особою, яка займає відповідальне становище, або за попередньою змовою групою осіб, або повторно, або поєднане з вимаганням неправомірної вигоди, карається позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, з конфіскацією майна.

На даний час злочинці перебувають в ізоляторі тимчасового тримання відповідно до ст. 208 Кримінального процесуального кодексу України.

Переглядів: 31665

Коментарі (188)
 
Скільки разів говорив, особливо працівникам поліціі\бувшоі міліціі\ не вмієш брати хабарів - не бери! Особливо погано, що це зробили працівники КР! Є в мене знайомий, добрий знайомий, пройшов Афган, добре що залишився живим! Служив в поліціі, зараз вже вийшов на пенсію. Брай кредит в якомусь банку щоб закінчити ремонт в своій квартирі - ледве він той кредит віддав! не раз так в шутку йому казав, слухай та бери хабарі, а він постійно сміючись мені відповідав, " я би брав, але ніхто не дає"! Ось такі, пацани свіжі новини!
Рейтинг: 34+ -14-
 
снайпер +, 18:27 03 лютого 2016 р.
 
Треба було зробити - попереджувальний в голову при спробі затримання, щоб іншим неповадно було таким займатись. :(
Рейтинг: 68+ -17-
 
Бувалий, 19:03 03 лютого 2016 р.
 
у карному розшуку усі молоді. а як навчені. звідки такий досвід? а того, що для початку їх усіх в ато треба було відправити, нехай би там виконували свої профобовязки та пізнавали уроки життя.
Рейтинг: 49+ -7-
 
без змін, 19:17 03 лютого 2016 р.
 
Одного на мутному фото впізнав ніби він! Що можу сказати - ДУРАК!
Рейтинг: 26+ -5-
 
снайпер +, 19:21 03 лютого 2016 р.
 
J vge davno vidslyguv, i Volody Seniva znay dobre. Moj babcj mene vchula kolu j pisho pracyvatu v miliciy, vnyky vchusj groshi zarobljtu a ne bratu, bo vizmesh raz i pruvuknesh do habariv, a ti dva pacanu abo dyrni abo pidstavulu.
Рейтинг: 12+ -1-
 
volodymyr , 20:10 03 лютого 2016 р.
 
А коли Служба Безпеки і Прокуратура приїде в Нагуєвичі, і проведе перевірку відносно працівника міліції Комара Р, який не ходить на роботу, а займається постачанням спиртних напоїв у школу-інтернат :eek :eek :eek. Продає спирт у своїх магазинах неповнолітнім дітям :eek :eek :eek :eek. Скільки часу ще будуть продовжуватися такі дії з його сторони відносно молодого покоління с. Нагуєвичі :( :( :(
Рейтинг: 56+ -8-
 
З Нагуєвич, 20:37 03 лютого 2016 р.
 
Призвища і іммя затриманих, якщо не буде озвучино, змануть справу!  
Дрогобич має знати своїх героїв.
Рейтинг: 55+ -7-
 
Макс, 21:12 03 лютого 2016 р.
 
А у нас усюди ті хабарі брали, беруть і брати будуть. Прикро, страшно і боляче, але це факт. А найгірше те, що викоренити такий печальний досвід, на жаль, здається неможливим. А на що ж ми сподівались? Перейменуємо нашу "доблесну" міліцію в Поліцію і все зміниться? ! Однозначно і там є порядні люди, направду дуже хотілося б в це вірити, але хабарництво у нас в країні процвітає.
Рейтинг: 27+ -1-
 
Софія , 21:21 03 лютого 2016 р.
 
Це все Козар М замутив.
Рейтинг: 23+ -6-
 
Любомир, 21:34 03 лютого 2016 р.
 
Та шушара корупційна, , яка роками сиділа та сидить у карному розшуку міста Дрогобича- це не поліція. Гляньте , які орли на фото, а як вони з нарколиг жили. Хати будують , машини купують, у клубах зависають, та на Буковелі Новий рік зустрічають. Це все при зарплаті оперативника . А скільки долей поламали людям, зшиваю. чи білими нитками справи. Гарно хлопці продовжили справи своїх старших колег по роботі Петриків, Матківських, Козариків, Продеусів та інших перевертнів в пагонах.
Рейтинг: 58+ -5-
 
юрем, 21:36 03 лютого 2016 р.
 
А де Кравчук- корупціонер. Чи він на підвищення пішов у Львові. Самі більші корупціонери завжди йдуть на підвищення. А шкода.
Рейтинг: 13+ -2-
 
юрем, 21:48 03 лютого 2016 р.
 
Жалко пацанів підставили якісь дибіли їх. одним словом жах! Скільки людей беруть хабарі щей не такі суми і ходять спобідно. а тут молодих пацанів підставили!
Рейтинг: 25+ -78-
 
Жителька, 21:50 03 лютого 2016 р.
 
Чому не проведена люстрація ?
Рейтинг: 24+ 0-
 
л, 22:01 03 лютого 2016 р.
 
Ментам жалко "пацанів", злодіїв та хабарників, які криють наркоту, що продають нашим дітям! :( :zzz
Рейтинг: 47+ -10-
 
Мешканець, 22:06 03 лютого 2016 р.
 
цікаво, що буде тому нарколизі? якщо "непритягнення" не вигоріло, невже притягнуть? Чи дадуть зірку героя? Я б наркоманів страчував - ці істоти не люди. А хлопців шкода - їх перемолола система.
Рейтинг: 16+ -41-
 
цікаво, 22:20 03 лютого 2016 р.
 
Ці заробітчани то Кушнір І Давид позор свиням
Рейтинг: 49+ -21-
 
юра , 22:31 03 лютого 2016 р.
 
В міліції брали і брати будуть в різних корупційних моделях, чого тільки Місько Паук вартий, сам рідко брав за те його підлегліінспектори- орли базар пильнували і касу давали на верх кожен день. , В даному випадку з героями уся вертикаль підпорядкування , від їх безпосереднього начальника до начальника міліції повинні піти у відставку.
Рейтинг: 38+ -2-
 
Колишній МЕНТ, 22:36 03 лютого 2016 р.
 
Дибільна держава підняла їм зарплату до 7 тисяч, а вони в день мають 14 тисяч, Клоуни мінти всі такі жадні садити всіх
Рейтинг: 41+ -10-
 
борис , 22:42 03 лютого 2016 р.
 
Шановні громадяни! Будьте мудрі. Це не боротьба з корупцією а вибіркове правосуддя. Практично ким не зацікався з державних службовців - всі корупціонери. Можливо це не в людях справа, а в системі? Чи може людина за 3000 грн. (100 долларів США) не бути хабарником? Можливо така ситуація в Україні комусь вигідна?  
Не людей потрібно міняти а систему. Чим швидше ми це зрозумієм тим краще.  
 
Стосовно ж даного випадку то він показує всю жалюгідність, нікчемність і деградацію правоохоронної системи. Адже справжня корупція надійно прихована поза вашою увагою. А це лише черговий випад СБУ . Мудьте мудрі.  
 
Колись знайомий "старий прокурор" на лекції з Кримінального процесу правильно говорив: "Вкрадеш 1000 доллларів посадять, вкрадеш 1000000, частину віддаш, а з рештою влаштуєш собі гарне життя".
Рейтинг: 50+ -11-
 
Harvi Spektr , 23:04 03 лютого 2016 р.
 
В нас за місяць серед білого дня грабують квартири і машини про це ніхто і слова не написав. а розшук ось вам, якісь недолугі олені по 30 років бізнес роблять ;) зараз з сороківки виходить новий контингент, а простим людям одна порада- кожен за себе, в кого зброя той і сильний.
Рейтинг: 24+ -1-
 
Які менти?, 23:51 03 лютого 2016 р.
 
Вася нармальний пацан
Рейтинг: 21+ -21-
 
руслан, 00:14 04 лютого 2016 р.
 
Вася тут не причому виноватий Кушнір Назарко він є Б И Д Л О.
Рейтинг: 21+ -21-
 
руслан, 00:16 04 лютого 2016 р.
 
Васьок Братан все буде добре. Ти скоро вийдеш.
Рейтинг: 19+ -26-
 
Роман, 00:18 04 лютого 2016 р.
 
Що Кушнір набрався взяткі тепер і Шевроле не буде і тьоща не поможе з Італіі.
Рейтинг: 20+ -4-
 
бродяга, 00:27 04 лютого 2016 р.
 
Пані Дрогобичанка а скільки той Кушнір взяв щоб випустити злодія Ви не спитали в нього ?
Рейтинг: 22+ -7-
 
бродяга, 00:31 04 лютого 2016 р.
 
давайте з Дрогобича почнем. а в Києві хай самі розбираються. З гучних справ нічого не розкрито. Вбивство в рандеву, шоссе, ґвалтування і грабіж жінок, підриви ніби розкрили ;) а так все по старому рука руку миє. а коли Ви дрогобичани бачили міліцію в нашому місті особливо вечором?
Рейтинг: 21+ -4-
 
До дрогобичанки, 00:32 04 лютого 2016 р.
 
Так Ви праві я згідний з вами.
Рейтинг: 4+ -2-
 
бродяга, 00:36 04 лютого 2016 р.
 
А Петрик Василько який мешкає на Млинках тоже Кришує Наркодільців які мешкають поруч біля нього і це всі знають. А як ішов в Стрий робити то разом з Матківським пограбували Людей біля Залісся на 40 Тисяч гривень а на Млинках 1500 Доларів це багато хто знає но на всьо свій час. А зі злодіями сидить по Казановах Абардажах і так далі люли все бачуть.
Рейтинг: 32+ -1-
 
Бодя, 00:43 04 лютого 2016 р.
 
Пацана вийдете все буде в ажурі смерть Варами жинь мєнтам
Рейтинг: 4+ -17-
 
Пошук дрогобич, 01:00 04 лютого 2016 р.
 
Кушнір це БИДЛО я мала розмову з Васильком він віднісся до мене дуже добре а от цей БИДЛЮК Кушнір дуже погано.
Рейтинг: 20+ -9-
 
до дпогобичанка, 01:03 04 лютого 2016 р.
 
Вася тримася все буде супер ми з Тобою.
Рейтинг: 16+ -24-
 
Братва, 01:05 04 лютого 2016 р.
 
Бодя ти чорт- ***. Ти напевно і є барига, якого треба посадити.
Рейтинг: 11+ -1-
 
Адекватний, 01:21 04 лютого 2016 р.
 
Так мені Шкода Василька Васильо тримайся ми молимся за Тебе
Рейтинг: 17+ -21-
 
до Дрогобичанка, 01:22 04 лютого 2016 р.
 
Ти чорт я знаю що пишу Ану спитай любого наркомана хто такий Петрик Маткіаській Юра Якубів і так далі.
Рейтинг: 30+ -1-
 
Адекватний, 01:28 04 лютого 2016 р.
 
Та ти йди йому в очі то скажи, а не тут виписуй. Кишка тонка. Ти просто комп'ютерний фраєрок.
Рейтинг: 9+ -16-
 
Адекватний, 01:37 04 лютого 2016 р.
 
Це не Мент а Бандюк в пагонах. А на Зварицькій наркодельца хто прикривав Петрик Вася і Матківській як Сокіл іх брав в наркодельця дома най згадають собі а на мені є багато чого написати але на все свій час і про Млинкі і про Наркодельців на Млинках Тарас Мирон і так далі яких Петрик кришує.
Рейтинг: 24+ -2-
 
Адекватний, 02:03 04 лютого 2016 р.
 
Пора починати розтрілювати за хабарі може би почали боятись! Це не люди бандити в пагонах! Ні честі ні совісті! В дрогобицькій ментярні порядних людей максимум 1%
Рейтинг: 38+ -8-
 
Місько з Лішні, 04:24 04 лютого 2016 р.
 
Люди а ви знаєте що ці двоє молидих хлопці особисто ламали броньовані двері до баби Валі "БУМКА" та проводили обшук де вилучили купа наркоти яку вона ще продає з 90 років імино дітям віком 13-25 років. В кінцевому результаті наш суд всіх відпустив. А кришує бумку і помагає Кравчук Остап під прикритям СБУ Лаганяка Петра синка бившого прокурора по курпціі за часів януковича якого вигнали. Повірте в дрогобичі такі речі творятяся що вам і не снилося.
Рейтинг: 29+ -12-
 
Роза, 08:57 04 лютого 2016 р.
 
пацани не виноваті то підстава Куціра Олега
Рейтинг: 11+ -18-
 
барон, 09:18 04 лютого 2016 р.
 
Вася хороша людина)))))шкода що хороших хлопців затримали)))а конче 
ний наркоман Ростик буде ходити і продавати і купляти наркотики))))
Рейтинг: 12+ -21-
 
Оксана , 09:30 04 лютого 2016 р.
 
Сміття (мусор) - воно гниле по своїй суті і мертвонароджене, воно не може бути хорошим, чесним, і т. д :upset
Рейтинг: 17+ -10-
 
Бувалий, 09:36 04 лютого 2016 р.
 
Петрик хороша людина пацанів шкода
Рейтинг: 5+ -29-
 
барон, 09:52 04 лютого 2016 р.
 
Так а Куціра навчив Петрик ***
Рейтинг: 9+ -3-
 
до Барона, 09:58 04 лютого 2016 р.
 
Петрик хороша Людина так іхав попри цю ситуацію побачив спитав що тут таке йому відповіли і він сів в своє авто і помчав. Я бачила це на своі очі Це не людина це ***
Рейтинг: 9+ -6-
 
до Барона, 10:02 04 лютого 2016 р.
 
Якби Петрик навчив Куціра то такої ситуації не було б, *** є Куцір
Рейтинг: 8+ -1-
 
барон, 10:03 04 лютого 2016 р.
 
А скажіть що ще за Ростик іх підставив.
Рейтинг: 3+ -1-
 
до Оксана, 10:04 04 лютого 2016 р.
 
*** Куцір що бардак розвів в поліції
Рейтинг: 3+ -3-
 
барон, 10:07 04 лютого 2016 р.
 
Ростик Мельнічек - конченний наркоман , якого вони зловили з партією наркоти.
Рейтинг: 15+ -1-
 
Радзік , 10:14 04 лютого 2016 р.
 
Кушнір це не родич того Кушніра олега кличка (Рило), який був дільничим на ринку збирав хабарі і з циганами возив і возить наркоту по сьогоднішний день, він у них за "барона"
Рейтинг: 9+ -1-
 
володя, 10:25 04 лютого 2016 р.
 
Я впевнена що хлопців підставили))))))мусорів ненавиджу але Вася хороша людина))))а вот Ростик (хотілось що б від кумарів загнувся)))за таку підставу))))бачу гепатиту йому мало)))))
Рейтинг: 14+ -8-
 
Оксана , 10:26 04 лютого 2016 р.
 
Приймемо це до уваги і Ви пане Козар прийміть це до уваги.
Рейтинг: 4+ -3-
 
до Радзік, 10:36 04 лютого 2016 р.
 
Ні це не родичі
Рейтинг: 2+ -1-
 
до Володя, 10:38 04 лютого 2016 р.
 
Так правильно мельнічек живе навпроти нафтового коледжу. В свій час був вхожий до ЗОЗУЛІ і продавав дітям наркоту тай дальше продає. Потім став остапа кравчука людиною і помагав того ж зузулю на збуті наркоти затримувати. А тепер остап його передав СБУ лаганяку а може і разом з остапчиком пацанів підставили.
Рейтинг: 11+ -6-
 
Роза, 10:38 04 лютого 2016 р.
 
Навпроти нафти? Там живе барига Панчо, який сам торчок.  
а хто такий Мельнічек?
Рейтинг: 5+ -3-
 
Старик, 10:44 04 лютого 2016 р.
 
А чому зозулю ніхто не закриє скільки раз його лапали і СБУ також і він СОБАКА ходить під Заставою як так можна.
Рейтинг: 16+ -4-
 
Роза, 10:45 04 лютого 2016 р.
 
Ростик живе в тому гуртожитку над нічним магазином "День і Ніч"високий чорненький))))як що не помиляюся перший під"ізд третій поверх))))
Рейтинг: 8+ -5-
 
Оксана , 10:49 04 лютого 2016 р.
 
та у Ростіка ще є сестра Марта має малу дитину 
навіть довіряє тому торчку гуляти з каляскаою
Рейтинг: 5+ -7-
 
Мельнічек барига, 11:08 04 лютого 2016 р.
 
Немає різниці чи хороші вони полісмени чи не дуже. Але спокусилися на гроші значить повинні відповісти перед законом. І наркомана закрити по повній.
Рейтинг: 35+ -4-
 
Пофік , 11:24 04 лютого 2016 р.
 
Бля. читаю і дивуюсь. Всі все знають хто і чим займається. Тільки сліпі і хлухі у нас : відділ по наркотіках , прокуратура, СБУ. ЧОМУ? Бо це їх бабло. 100%. А може їх усіх нах. і настане порядок ? А то понастворювали стуктур над стуктурами , а поряку 0.
Рейтинг: 40+ -1-
 
як то все ужу заї......ло., 11:46 04 лютого 2016 р.
 
В тому то і справа, що їх не затримали з грошима. То які докази того, що вони спокусилися на гроші? Казка наркомана, який має на них "зуб"? і чи кожен наркоман має такий авторитет у працівників СБУ, що моментально по скарзі проводиться затримання тих, хто йому не догодили? Люди, включіть логіку!  
То так і ви будете йти по вулиці, а вас арештують за вимагання грошей та отримання енної суми, а ви ні сном -ні духом, і в гаманці 5 гривень, але ця сума лежить у якоїсь пані Феськи, яка образилась на вас за щось. І докажіть, що ви білі та пухнасті.  
Міліціонерів ми усі дуууууууже "любимо", але потрібно об2єктивно відноситися до того маскі-шоу, що відбулося в нашому місті.
Рейтинг: 15+ -15-
 
до пофік, 12:42 04 лютого 2016 р.
 
Вкожному місті так як і у державі твориться безлад але, якщо почнуть закривати молодих хлопців за пару гривень, страшно буде взагалі вийти на вулицю вечером . Не знаю чи доживемо до того часу коли хоч одного начальника посадять які беруть не в гривнях взятки. Хлопців шкода , бо їх підставели. І серед міліції є теж люди .
Рейтинг: 11+ -17-
 
Трускавчанка , 14:08 04 лютого 2016 р.
 
Бачу є коментарі від свідомих людей і тих кому міліція явно не вгодила. Певно це особи з високою правовою свідомістю і живуть "виключно по закону", хочу моя думка абсолютно протилежна. Тепер по ситуації. Тут виписують про зарплати в сім тисяч і щоденні заробітки в розмірі 14к, так скажу, зарплата майже вдвічі менша, хлопці працюють по "36" годин в сутки, своїми силами покривають затрати на пальне та інше матеріально-технічне забезпечення, створення умов роботи приближених до нормальних. В кінцевому результаті затрати майже в 1, 5 рази перевищують рівень зарплати. О, а чому ж вони не йдуть геть? - Та тому що все ще сподіваються на часи з достойною оцінкою праці. А хтось все таки йде і нааряд чи за якісь гроші готовий повернутися, повірте перевірно на собі. Перед тим як "схавати" поданий в ЗМІ матеріал проаналізуйте всі моменти інакше скоро наш народ перетвориться на стадо оленів, які не здатні тверезо мислити! Колегам з оперативних підрозділів бажаю достойної зарплати аби не бути заручником створеної системою та недобрими людьми ситуації!
Рейтинг: 27+ -24-
 
ml, 14:29 04 лютого 2016 р.
 
Я з вами повністю погоджуюся , хто в ті шкурі не був не може зрозуміти.
Рейтинг: 14+ -7-
 
Трускавчанка , 14:48 04 лютого 2016 р.
 
Прочитав коментарі і майже в кожному з них нагадують призвіще Петрик, Продеус, Матківський. Чому?  
Вони є тими що позорять поліцію! За їх "подвиги" всім відомо почитайте коментарі все що пишуть є правдою але люди бояться про це написати бо знають що в поліції- рука-руку миє! Нетреба далеко ходити подивіться на яких автівках їздять, в дорогих ресторанах і клубах відпочивають де напиваються далеко не за свою зарплатню! А можливо це все за зарплату? створюють проблеми підприємцям а потім самі ці проблеми за винагороду вирішують! Таким перевертням не місце в поліції!
Рейтинг: 24+ -2-
 
Дрогобичанин, 14:58 04 лютого 2016 р.
 
Ну так. Хлопчиків підставили. Ну і що, що їй зловили на хабарі. Давайте відпустимо і по зірочці дамо. Мав колись справу з тим хлопчиною зліва. Цікавий. Думав, що він Бог закону.  
Всі ви кажете - мала зарплата. Ну так. В нас всі мають по 15 тис грн в місяць. Не подобається зарплата - звільняйся. Їдь в Польщу, Італію, як зробили багато громадян, які були не згідні з зарплатою.  
Захищайте далі лікарів, ментів і тд. Ви самі робите країну такою, а потім плачете, що ніякі двері без хабара не відкриваються і що санітарка за вами судно без 10 в кишеню не винесе.  
Захищайте далі хабарників.
Рейтинг: 102+ -11-
 
Юрист , 15:43 04 лютого 2016 р.
 
До чого все котиться , це просто жах! Хлопцям все вертається , але в 10 раз гірше і таким способом ! завжди у любих ситуація потрібно залишатись людьми, а не показувати з себе Бог знає що! Хлопці ви в болото залізли! Мені жаль що в 21-22 роки вже такими стали , а що буде дальше? !
Рейтинг: 21+ -3-
 
Секрет, 15:56 04 лютого 2016 р.
 
Та малих їхні батьки туди позапихади, тай тепер треба касу відбити. Чи може за свою порядність і милі очі вони там працюють? Не смішіть мої шкарпетки))) 
Зара один і другий тато знов за них заплатять, але їх ітак посадять. Таке життя. Хтось мусить бути покараним!
Рейтинг: 22+ -4-
 
Кен , 16:08 04 лютого 2016 р.
 
ще Висоцький співав: побудьте день в ментовській шкурі і світ побачите наоборот. Ека Згуладзе де? втікла? ! бариги на керівних посадах як сиділи так ісидять і їм НІЧОГО. бо вміють підставляти молодих! мені шкода тих пацанів. (бо знаю що таке приказ начальства) тай показуха все це!
Рейтинг: 9+ -5-
 
правда, 17:54 04 лютого 2016 р.
 
коментар юриста в саму точку, як на те пішло, ми настільки захопились хабарями, що можна кожного третього працівника(особливо в держустановах)притягувати до відповідальності. Куди не ступиш ногою, всюди треба підмазати, на тих, шо вперто не хочуть платити, дивляться як на ідіота. Ми самі створили такі умови відношення один до одного, випендрюючись один перед одним, самі привчили брати за усе на світі. А чого не брати, коли дають? Та нам зарплату дай хоч мільон, а ми захочемо два, бо такі ми є. Для викорінення цього зла, потрібно як колись відрубувати руки, по перше усі будуть знати за що, по друге-зразу усі стануть поліковані.
Рейтинг: 26+ -1-
 
фашист, 18:00 04 лютого 2016 р.
 
А звідки у Пана Продеуса Володимира БМВ Х-5 тоже заробив на Хабарях спершу у Дрогобичі потім в Стебнику а тепер в Тернополі а пан Бенько надурив Наркомана на трьох кімнатну квартиру по вул. Грушевського це тоже всім знайоме ой Шановні за все будете відповідати перед Богом як не Ви то ваші діти але шкода Дітей бо вони нівчому не винні.
Рейтинг: 36+ -2-
 
вова, 18:09 04 лютого 2016 р.
 
нашо та милиция, як ничо не робить. иякшо таки погани умови така мала зарплата, то чого там сидять. йдить на леони, зп 5000грн. и пального не треба
Рейтинг: 19+ -4-
 
право, 18:11 04 лютого 2016 р.
 
на леоні хабар немає з чого вибити, така робота нецікава, туди ідуть працювати злидні.
Рейтинг: 14+ -2-
 
до 14.102, 18:18 04 лютого 2016 р.
 
Ха ха. Ну ну
Рейтинг: 2+ 0-
 
Фато, 22:07 04 лютого 2016 р.
 
Ну все правильно! Спортсмени))Керчей А. , Дуднік Р. , Когут А. - це все одна банда! А Давидов цей - якраз таки професійний боксер , який ще нещодавно входив в силове крило цього угрупування зібраних Когутом спортсменів. Хіба це для когось новина? А схема як в 90 их. Керчей -*смотрящий за регіоном*, тобто голова риби. Кружляють на нажитих іномарках єхидно посміхаючись, збираючи гроші від *кришувань* і інших діянь , які куріруються іншими вищесказаними персонами. Ви заїдьте в будь який вихідний в нічний клуб Казанова і побачите *сходняки*, їх цей клуб - *офіс* з якого вони мають *долю* і таких закладів в Трускавці, Бориславі, Дрогобичі купа! Бари, ігрові автомати і т. п. 90- і на вулиці люди! І саме страшне, що в цьому замішані усі, як місцеві міліціонери так і депутати та підприємці, з якими вже у вищесказаних бандюків йдуть спільні *теми* та заробітки від вложених в вже легальні бізнеси грошей, нажитих попередніми діяннями. Від бандитів плавно в бізнесменів. Але минуле то незабуте.
Рейтинг: 30+ -5-
 
Фато, 22:13 04 лютого 2016 р.
 
А жаль що нема старої команди Карного рошуку це Начальник рошуку-Фортуна Михайло, та Якиміва, Суса, Сеніва , Магльони Дідика а не Козара Гусашвілі, оце були золоті працівники а не та шушара в погонах що зараз
Рейтинг: 5+ -16-
 
Андрій, 22:19 04 лютого 2016 р.
 
А не то бидло що зараз
Рейтинг: 4+ -7-
 
Слава рошуку 2007-2012, 22:20 04 лютого 2016 р.
 
люди добрі при чому тут кірчей ітак далі. банда н нас в місті це козар. петрик. продеус. куцІр. бенько. ЯкубІв. от ці хлопці це чистокровна банда в пагонах.
Рейтинг: 20+ -5-
 
дрогобичанка, 22:25 04 лютого 2016 р.
 
Я думаю, що кожна людина у Дрогобичі знае в лице всіх недоносків з карного розшуку поіменно. І те, що вони на даний час розбіглись по інших містах та районах Львівщини , не значить , що про цих =героїв = забуто. Скажу , що ніхто не забув їхню= плідну працю =на теренах Дрогобиччини і вірю , що з часом вони займуть почесні місця у СЛІДЧОМУ ІЗОЛЯТОРІ. Це просто питання часу. А відносно цих= молодих= хабарників, то все вищестояще начальство повинно піти у відставку, за такий контроль та настанови підлеглим. Цікаво як думае КАРАПАТА. Міняють шило на мило . Яке було у нас таке і прийшло.
Рейтинг: 13+ -4-
 
юрем, 22:29 04 лютого 2016 р.
 
на яких вони шикарних машинах іздять це вони зі зарплати купили. козар мерсерес. петрик фольцваген І пару хатІв. продеус бмв х-5 бенько нажив квартиру в наркомана на вул. грушевського. ЯкубІв 99 ладу І проценти в банку полуЧаэ.
Рейтинг: 21+ -1-
 
дрогобичанка, 22:31 04 лютого 2016 р.
 
Біда більшості правоохоронців в тому, що вірують в блеф ніби вони одна сім'я, де своїх не здають. В організації де існують провокації, підтасовки фактів, звинувачення невинних людей в злочинах, будь готовий до того, що і тебе здадуть за посаду, або усунуть за вигоду твої ж колеги.
Рейтинг: 13+ -2-
 
Микола, 23:03 04 лютого 2016 р.
 
так 12000 чи 14000? а то в інших статтях пишуть 12
Рейтинг: 2+ 0-
 
шок, 23:23 04 лютого 2016 р.
 
на нари!
Рейтинг: 7+ -4-
 
Саш, 23:35 04 лютого 2016 р.
 
В цьому обговоренні дала коментар така собі РОЗА, яка є 100% працівником ПОВНІСТЮ КОРУМПОВАННОЇ міліції і намається захиститися за ВИРОДКІВ які неодноразово вимагали хабарі з людей та ЗНУЩАЛИСЯ З НИХ, використовуючи насилля. Вона намагається ОЧЕРНИТИ людину під ім'ям Ростік, завдяки якій покладено край діяльності кількох КРАХОБОРІВ, які НЕ МАЮЧИ жодних підстав багато разово, зупинячи людей - ОБШУКУВАЛИ ЇХ та вимагали з нихТИСЯЧІ ГРИВЕНЬ та ДОЛАРІВ за те, за що законом передбачено штраф у розмірі 250 г8ривень. І буде добре, як що їм вліплять по років 10 ! Щоб іншимс тваринам більше не хтілося знущатися з людей
Рейтинг: 16+ -8-
 
Андрей Стадник , 01:11 05 лютого 2016 р.
 
Ви хочите сказати чо хтось вирішив осквернити Ростика? а те що він продає наркотики дітям)))це Ви вважаєте нормально)))його потрібно на нари))))сам наркоман завершиний і других туди ж)))
Рейтинг: 16+ -4-
 
Оксана , 01:34 05 лютого 2016 р.
 
Лейтенанту міліції Даціву О. В який підписався під ім'ям РОЗА від абонету Андрій Стадник !  
А також всім користувачам цього обговорення, щоб вони знали ім'я того, хто пише під ім'ям РОЗА і знали що плюси під коментарем РОЗИ верніше Даціва О. В. постапвили працівники поліції, які такіж самі корумповані, як ті КОГО БУЛО СПІЙМАНО НА ГАРЯЧСОМУ ПІД ЧАС ВЧИНЕННЯ ЗЛОЧИНУ, !  
Також хочу, щоб усі знали, що лейтенант міліції Даців, а тепер вже РОЗА, зараз знаходиться під слідством яке веде СЛІДЧІЙ ВІДДЛІЛ прокуратури Львівської області, по факту вчинення лейтенантом Дацівим кримінального злочину перебаченого низкою статей Кримінального Кодексу Укракїни.  
Тому тепер поважні користувачі Ви будете знати ім'я тих хто намагався ВИПРАВДАТИ скоєння злочину працівниками правоохоронних органів, та очернити ім'я других людей, які борються з цими оборотнями у погонах.
Рейтинг: 20+ -7-
 
Андрей Стадник , 01:38 05 лютого 2016 р.
 
Невже Ви думаєте що хлопці самі без відома начальства)))))це підстава))))чому гроші не були вилучині у них? Вася хороша людина))))вони пішаки))))))діти))))а вот начальство)))))кришує давно бариг))))))я вважаю що місце Ростика на зоні)))хоча його відкупить тато)))я б його в підвал на тиждень))))ненавиджу сук))))
Рейтинг: 11+ -11-
 
Оксана , 02:06 05 лютого 2016 р.
 
oce tak krasa . narewti xotj kogosj z nux vlypulu . we b matkivsjkogo dikarja i ostap4uka pitywka , zakrutu jix do pityxiv v xaty . kywnir pedrillaaaaaaa , kyrica neoputna. a kyda divsja tvij njyx mysarskuj ?
Рейтинг: 8+ -6-
 
dviz pariz , 02:15 05 лютого 2016 р.
 
Схоже, що дана стаття направлена більшою мірою не на інформування населення про саму подію, а дискредитувати персон промо вказаних в дописах! З високою вірогідністю ті дописи, в яких зазначені прізвища людей в подальшому будуть використані самими ж дописувачами у власних цілях. Ким написано більшість дописів і з якою метою не складно здогадатися!
Рейтинг: 4+ -4-
 
qwerty, 02:44 05 лютого 2016 р.
 
- Користувачу ОКСАНА від користувача Андрій Стадник - 
 
Користувач ОКСАНА, яка не є на справді ні якою ОКСАНОЮ, а є таким же співробітником міліції як РОЗА. а верніше лейтенант Даців О. В. І скоріше всього є лейтенантом міліції Лазораком В. Який як і лейтенант Даців також проходить по кримінальній справі № 42014140000000161, від 01. 09. 2014 року, яку розслідує Слідчий відділ прокуратури Львівської області, по статтям: ч. 2 ст. 162, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 365, ч. 2 ст. 382 Кримінального Кодексу України.  
Яка разом з РОЗОЮ повідомленням даих про того, хто вивів на ЧИСТУ ВОДУ ВИМАГАЧІВ ХАБРАРЯ - продали себе з потролхами. Оскільки ТІЛЬКИ ПРАЦІВНИКІ міліції могли знати такі подробиці !  
І щоб у НІ КОГО не виникало сумнівів на рахунок правдивості відомостей про криміальну справу повідомлену у цьому коментарі, пропоную кожному користувачу перевірити ці відомості у відкритому доступі до РЕЄСТРУ ДОСУДОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ ( ЄРДР )  
А також усім користувачам повідомляю, що без факту ВИМАГАННЯ ХАБАРЯ САМЕ ОСМОБАМИ, ЯКІ ЙОГО ВИМАГАЮТЬ, табез факту фіксування номерів купюр та їх серій , з якими були затримані хабарникі - НЕ МОЖЕ БУТИ НІ ЯКОГО ФАКТУ ЗАТРИМАННЯ, Таким чином ні ПРО ЯКУ ПІДСТАВУ НЕ МОЖЕ ЙТИ МОВА ! А це ще раз доводить, що не було НЕ ЯКОЇ ПІДСТАВИ і що були затримані саме ті, що вимагали хабаря !  
І це мають знати усі учасники цього обговлорення .
Рейтинг: 18+ -6-
 
Андрей Стадник , 02:57 05 лютого 2016 р.
 
Взалі дивує ЯК В КОГОСЬ ЩЕ ВІДКРИВАЄТЬСЯ РОТ виправдовувати тих хто давши КЛЯТВУ ЗАХИЩАТИ ЗАКОН, сам перший його порушує, тай ще одним з найтяжкіших способів ! Виправдовувати тих, через кого наша країна на одному з останніх місць по КОРУПЦІЇ ! Тих проти кого боролися та вмирали люди на Майдані, віддавши своє життя за можливість очистити нашу Батьківщину від цієї нечисті у погонах. Яка користуючись наданою їй владою, виришіла нажитися на громадянах України, фабрикуючи карні справи та погрожуючи НІ ЗА ЩО посадити - вимагають з людей гроші !  
Тому чим активніше ми усі разом будемо боротися пароти цієї нечисті, та викорінювати її з українського суспільства, тим скоріше наша країна почне дихати вільніше, та зможе стати схожою на нормальну европейську країну !
Рейтинг: 21+ -3-
 
Андрей Стадник , 03:10 05 лютого 2016 р.
 
Андрей Стадник + qwerti 
 
Люди мають право та ПОВИННІ знати у обличча тих хто одягнувши погони став ГІРШЕ тих проти кого вони обіцяли боротися. Тому коли ті хто підписався жіночимси іменами, сподіваючись, що не будуть впізнані - почали намагатися виправдати тих хто заслуговує покарання. Настала потреба викрити їх, оскільки, вони повідомивши де які данні - ПОВНІСТЮ ВИКАЗАЛИ СЕБЕ. А заодне щоб зняти усі сумніви в тому, що сталося - людям було розёяснено, в якому випадку, та завдяки чому може відбутися затримання на гарячсому з міченими , або переписаними номерами купюр грошима. Щоб ті хто намагався виправдати затриманих, більше не мали змоги морочити людм голову та намагатися якось виставити їх невинними жертвами підстави. Так як ні який начальник беручи хабаря, ні коли не ставить про це до відома своїх підлеглих, а робить це тільки таємно, щоб ні хто про це не знав.  
Інакше він сам буде на гачку свого підлеглого.  
І люди мають це знати, щоб їх не могли ввести в оману, ті хто спробував виправдати спійманих на гарячому хабарників !  
А ті хто згадав відомого всіх корупционера Кравуа, який зараз також проходить під справою у Слідчому Відділі прокуратури Львівської області, як що знають факти про його діяльність, то нехай не мовчать, а повідрмляють у АНТИ КОРУПЦІЙНЕ БЮРО, Щоб і він поніс покарання !
Рейтинг: 12+ -3-
 
Андрей Стадник , 03:28 05 лютого 2016 р.
 
Андрій Стадник бачу у Вас параноя))))підлікуватися слід))))з мусорами спільного немаю)))))))нічого))))просто Знаю добре Ростика який підставляв неодноразово людей)))))і знпю Васю в пагонах(, побільше б таких мєнтів)
Рейтинг: 7+ -14-
 
Оксана , 07:38 05 лютого 2016 р.
 
Пан Стадник)))у Вас параноя))))підлікуйтесь))))особисто знаю Ростика(чмо яке неодноразово підставляло людей)і знаю Мєнта Васю(побвльше б таких)
Рейтинг: 4+ -11-
 
Оксана , 07:43 05 лютого 2016 р.
 
обидвоє мєнтів - ще ті гниди. Бажаю ім згнити в тюрмі або як мінімум вийти з тюряги не раніше ніж за 25-30 років.
Рейтинг: 23+ -10-
 
Якут, 08:19 05 лютого 2016 р.
 
у міліціі ніколи не було високих зарплат. Хто чесно працював то нині ледве кінці з кінцями зводить. Але гляньте які маєтки мають деякі колишні. за які шиші. ще й порядних з себе ліплять. вілли ресторани і т д
Рейтинг: 21+ 0-
 
назар, 08:27 05 лютого 2016 р.
 
андрій про якого ти фортуну пишеш, який був в даЇ -оцей (хабарник) а потім купив посаду у гусашвілі нач розшуку . Який із даЇшника розшуківець -хабарник фортуна . профісіонали . богомилий в. м, микитин р. ЯкимІв в, сенІв в, сус б. магльона -оце профісіонали.
Рейтинг: 9+ -4-
 
Вова, 09:10 05 лютого 2016 р.
 
А сус де в Розшуку в Бегах ви це не забули.
Рейтинг: 7+ -1-
 
до вова, 09:16 05 лютого 2016 р.
 
Ну з поліціянтами все зрозуміло, а що з тим наріком? Як що вимагали хабар, і батько погодився його заплатити, значить синочок винен! Чому нікого не цікавить чи той нарік галімий буде сидіти?
Рейтинг: 14+ -1-
 
Людина, 10:18 05 лютого 2016 р.
 
Дуже завзято виправдовують даних полісменів. А хіба непідставляли оці ж полісмени чесних людей, нівечили чиєсь життя, заради чого, заради показників, заради власної вигоди. А тепер і самі відчули на власній шкурі наш справедливий закон. Але скажу одне диму без вогня не буває!
Рейтинг: 14+ -4-
 
Пофік , 10:48 05 лютого 2016 р.
 
О заворушилося все Дрогобицьке болото. сірій масі потрібна сенсація. щоб забули про інші проблеми які існують в тому болоті.
Рейтинг: 13+ -9-
 
Жабка, 10:54 05 лютого 2016 р.
 
Цирки :eek
Рейтинг: 7+ -1-
 
Птаха, 11:17 05 лютого 2016 р.
 
Юра не зловживай тим, чого не було! І чому в той час не взяли на хабарі ту людину, якщо вона так робила, і по сьогоднішній день Петрик працює. Ви, п. си пишети свої дописи, тому що не можете дорости до тих посад, що доріс Петрик та інші. А ви стукачі, завидні п. си, продали би рідну маму.
Рейтинг: 10+ -17-
 
Інспектор Комар, 11:43 05 лютого 2016 р.
 
Факт один, нажаль в нас в державі так побудована система правоохоронних органів і якщо хочеш працювати в тій структурі потрібно їй підкорятися.
Рейтинг: 11+ -2-
 
Пофік , 11:55 05 лютого 2016 р.
 
Звичайно, зрозуміло, що хлопців підставили, просто вони не зійшлися з системою. І не треба приписувати ні Дудніків, ні Когутів і т. д. Те що в Дрогобичі на даний час орудує корупція, це всім відомо. Просто шкода людей, які з цим фактом не погоджуються. ЇХ ПРОСТО ПІДСТАВЛЯЮТЬ. Хочеться дійсно нормальної, справедливої поліції, яка буде забезпечувати порядок та безпеку міста!
Рейтинг: 10+ -5-
 
факти, 12:24 05 лютого 2016 р.
 
А що тільки правоохоронна система так побудована? а всі решта систем чисті і прозорі?
Рейтинг: 8+ -5-
 
Жабка, 12:29 05 лютого 2016 р.
 
Шановні громадяни! Хочу зазначити, що ці двоє хлопців є самими найкращими оперативниками у м. Дрогобичі. Ще нещодавно вони двоє затримали на гарячому ОПГ квартирників які обкрадали наші помешкання, грабували людей. Та кожногг дня резикуючи своім власним життям були на вістрі ножа, під кулями зловмисників, та жодного разу від них не можна було почути слова, що вони втомлені, чи немають часу. Впродовж років скільки недоспаних ночей, сімі цих правохоронників іх просто небачили так як вони боролися зі злочинцями різних ступенів. І тепер іх називають корупціонерами. Та вам би бракло совісті таке говорити, ви нелюди які небачили реального життя, яке побачили вони у роботі в міліціі. Скільки ними розкрито грандіозних злочинів, скільки зупинено хаиль бандитизма в Дрогобичі. Хто би як не говорив кращих за них не буде. З молитвою я і всі хто іх знає будем посити щоб іх чим пошвидче звільнили. А садити реально потрібно придурків з першого опорного пункту поліцецських які заберають гроші у жінок які торгують на ринку молоком та які знову ж таки діляться зі своім колишнім босом Тараканом, от ім ганьба.
Рейтинг: 17+ -29-
 
MaksFilatov , 12:35 05 лютого 2016 р.
 
Звичайно, що не тільки правоохоронна система, усі звикли, що треба платити. Корумповані УСІ! З надією чекаю на той час, коли скажу, що горжусь новою поліцією та коли стара, корумпована система піде під три чорти!
Рейтинг: 12+ -2-
 
до Жабки, 12:41 05 лютого 2016 р.
 
Давайте не будемо тут захищати ні тих що давали хабаря , ні тих що брали його! Як та , так і та сторона має відповідати за свої дії! Просто шкода , якщо все це загладять , і ті "працівники поліції" дальше будуть обіймати посади! Але не в Дрогобичі, а наприклад:Стрий, Борислав, Трускавець. (((Зазвичай так є.
Рейтинг: 12+ -3-
 
Птаха, 13:19 05 лютого 2016 р.
 
Сьогодні відпускають хабарників з сізо
Рейтинг: 9+ -9-
 
Вова, 15:15 05 лютого 2016 р.
 
фортуна? ше той хабарник був. ше забули буська и хайнуса, яки люблять гроши. ну и бойчуки з турки. хтось виддав життя, хтось гризе сухари в окопах, пенсионер на 1000грн незнае чи за комуналку платити, чи ликарство купити, але ше и хлиба хочеться, исти треба. а тут хабарники-бандити, наркота, менти судди гроши-машини-нерухомисть, гламур. коли це все закинчиться? не дрогобич а колумбия
Рейтинг: 18+ -2-
 
ирлам, 15:18 05 лютого 2016 р.
 
Ну і що тут старатися, ловити як їх суддя випускає? Перше випускають за хабар рішалу Лучківа, Шат по міліції стріляв, випустили під заставу тепер знов напевно прийде ремонт робити в кабінетах на стрийський ;) та й бідних міліціонерів випустять вони ж злодіїв спіймали колись(хоч це їх робота) Судді неефективні. В нас сьогодні злодія злапають, а завтра він вже знову під вашою домівкою з вас глузує. Парадокс
Рейтинг: 13+ -1-
 
Ау, 16:50 05 лютого 2016 р.
 
Стара гвардія ментів передала новим естафету кришування розповсюдження наркотиків та викачування грошей з батьків дітей, які потрапили в їхні схеми. Та, на щастя, стара гвардія не передала новим "доблесним"міліціонерам-поліціянтам навиків уникнення від відповідальності, виходу сухими із води.  
Шкода тих неповнолітніх дітей та взагалі люлей, яких менти підсаджують на наркоту, а потіх з їхніх батьків качають гроші. При цьому ментам байдуже, що вони ввводять сусіпільство в наркотичну залежність та мають на меті збільшення зележних людей для власного збагачення.
Рейтинг: 11+ -4-
 
Усик, 17:27 05 лютого 2016 р.
 
ОКСАНІ від Андрія Стадника  
Користувач Оксана і всім учасникам цього обговорення, щоб більше не було ні яких спекуляцій на цю тему і щоб Ви більше не намагалися ВИПРАВДАТИ своїх колег по роботі, якими вони являються - я зараз напишу порядок оформлення затримання у випадках вимагання хабаря.  
За для того щоб було можливо затримати ХАБАРНИКА, а верніше вимагача, треба щоб по факту вимагання людина написала заяву, яка реєструється і по ній проводяться оперативні міри. А саме видаються мічені особливою фарбою гроші, або переписуються серії та номера купюр грошей, які даються за для проведення контрольного надання хабаря. Таким чином ЛИШЕ У ВИПАДКУ факту вимагання затриманими особами хабаря, та у випадку затримання хабарників з грошовими купюрами, які були помічені, або з них були переписані номери купюр та серії - МОЖЛИВА ФІКСАЦІЯ ВИМАГАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ХАБАРЯ, Таким чином ваші намагання виправдвти затриманих на ГАРЯЧОМУ ХАБАРНИКІВ, по суті є таким же ЗЛОЧИНОМ, як і той що вчинили затримані особи !  
Щож стосується вашої БРЕХНІ стосовно Ростислава, то щоб також не було можливо з вашої сторони розпускання ПЛІТОК та НАКЛЕПУ, пропоную вам не ЛЯПАТИ язиком, а назвати ХОЧЬ ОДНЕ ПРИЗВИЩЕ та ІМ'Я ЛЮДИНИ, яку він ХОЧА БИ РАЗ ПІДСТАВИВ !  
Нехай всі користувачі бачуть наявно як ви будучи співробітником міліції намагаєтися за ради вигороджування своїх колег, бажаєте ВИПРАВДАТИ СКОЄННЯ ТЯЖКОГО ПОСАДОВОГО ЗЛОЧИНУ і при цьому намагаєтися облити брудом людину, завдяки якій ці ОБОРОТНІ у ПОГОНАХ БУЛИ ВИВЕДЕНІ НА ЧИСТУ ВОДУ, По більше було б тиких людей і тоді ряди нашої міліції, а тепер вже поліції булиб очищені від тих хто ПОГАНИТЬ та ЧЕРНИТЬ звання правоохоронця.  
Впевнений, що учасники цього обговолрення дізнавшись про написані мною правові нюанси, кінцево усе зрозуміють, разом з тим, що ви намагаєтися зробити та заради чого. Та звичайно, те що ви собою представляєте.
Рейтинг: 9+ -4-
 
Андрей Стадник , 17:31 05 лютого 2016 р.
 
Андій Сдник АБОНЕНТУ який називає ХАБАРНИКА та КОРУПЦИОНЕРА КРАВЧУКА класним ХЛОПЦЕМ.  
 
Щоб усі поважні користувачіц цього обговорення, змогли зрозуміти та взнати ХТО ТАКИЙ НА СПРАВДІ Кравчук, користуючись наданим законодавством України правом вільного доступу до РЕЄСТРУ досудових розслідувань ( ЄРДР ) пропоную перевірити надану у цьому коментарі інформацію стосовано ДВОХ КРИМІНАЛЬНИХ СПРАВ, по яких Кравчук обвинувачується у НЕЗАКОННОМУ ПРИВЛАСНЕННІ грошових коштів, фабрикації карних справ та зловживанні службовим становищем, які наданий часрозслідуються Слідчим Відділом прокуратури Львівської області!  
А саме кримінальні провадження : 
- № 42013150190000052, від 24. 10. 2013 року. По статтях: ч. 2 ст. 127, ч. 3 ст. 364 Кримінального Кодексу України 
- № 42014140000000161, від 01. 09. 2014 року. По статтях: ч. 2 ст. 162, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 365, ч. 2 ст. 382 Кримінального Кодексу України 
Які на жаль прокуратура Львівської області вже неодноразово намагалася протиправно їх закрити, Але завдяки оскарженню її дій у суді дані карні справи були повернуті прокуратурі за для доведення їх до ЗАКОННОГО ДОВЕДЕННЯ до кінця та притягнення Кравчука та інших фігурантів даних кримінальних спрапв до відповідальності.  
От такого КЛАСНОГО ХЛОПЦЯ Крачука малює невідомий користувач !
Рейтинг: 6+ -4-
 
Андрей Стадник , 17:58 05 лютого 2016 р.
 
людоньки добрі у Верховній Раді за одне голосування того чи іншого закону депутату за те що нажав "за" дають на лапу 500 тис. то про що дальше говорити? а тут влаштовують показуху" боротьба з корупцією"
Рейтинг: 9+ -2-
 
депутат, 18:05 05 лютого 2016 р.
 
Вау ДЮСШ засвітився :)
Рейтинг: 4+ -4-
 
Паца з Дрогобича, 19:53 05 лютого 2016 р.
 
ми самі даємо хабарі і вчимо так дітей: роддом - заплатити(хо це їх пряма робота)за яку вони отримують хорошу зарплату і премїї, в садок дати -взятка, в школі - нібито допомоги, інститут _ взятки. і т. д. а якщо не даєш або виступаєш проти колектив тебе чи твою дитину сприймає як білу ворону. тому нічого дивного. і з корупцією треба боротися не з вершини, а з простих людей починати, якщо вони не нестимуть то начальству нічого буде нести.
Рейтинг: 12+ -2-
 
шок, 20:12 05 лютого 2016 р.
 
Так їм і треба. Вони мене так само розвели на 5000грн. а хотіли $500. Оті самі два хлопці. На фото розпізнала 
:sigh :(
Рейтинг: 12+ -10-
 
Мама, 20:14 05 лютого 2016 р.
 
Дописувачу СТАДНИКУ я вірю. Тому, що ту паскуду= КРАВЧИСЬКА= знаю і про нього також знаю багато інформаціі по Дрогобичу. Одним словом чим більша тварина тим довше втримаеться у тій структурі та ще й на підвищення піде , як оцей псюга.
Рейтинг: 9+ -5-
 
юрем, 20:42 05 лютого 2016 р.
 
вони не одних розвели і розводять, так їм і треба, паразитують не на тих :(
Рейтинг: 8+ -10-
 
кремпа , 21:26 05 лютого 2016 р.
 
не одних пацанів розвели. батьки все роблять, щоб тому бидлі заплатити, так їм і треба, корлись це мало закінчитися.
Рейтинг: 6+ -9-
 
кремпа , 21:30 05 лютого 2016 р.
 
так може батькам на своїх дітей потрібно нарешті звернути увагу, щоб не потрібно було нести комусь гроші за покриття їх злочинів ( доречі, це також злочин). А якщо вже прогавили своїх нащадків, і вони стали асоціальними елементами, то змиріться з тим, що вони повинні відповідати згідно закону, в тому числі відсидіти терміни ув"язнення. Але ви платите любі гроші і міліції, і прокурорам, і суддям. А потім кричите, що вони такі-сякі вас розвели. Розвели ви себе самі, виховавши таких дітей. То хто бидло? !
Рейтинг: 20+ -3-
 
до кремпа, 21:42 05 лютого 2016 р.
 
Шановний, ви про що пишете? ! Про наркомана "По більше було б тиких людей "? ! В Колумбію їдьте, там таких багато.  
До чого дійшло!  
Він є злочинцем, що хотів уникнути законного покарання. То таких має бути більше?  
І ви ще про Майдан згадуєте? ! Ви ще комусь про щось можете дорікати? ! Чим ви кращі того ж Кравчука( про якого ви пишете)? Він , з ваших слів, кришує, але ж і ви тим самим займаєтеся, тільки ще в гіршій формі- ви популяризуєте наркоманію. Звідки така любов до зілля, та тих, хто ним займається?
Рейтинг: 9+ -4-
 
в шоці від Стадника, 21:54 05 лютого 2016 р.
 
НЕВІДОМОМУ КОРИСТУВАЧУ від Стадника.  
 
У затриманих ВИЛУЧИЛИ надапні ним в якості ХАБАРЯ грошові купюри ! І ці купюри долучені в якості речового доказу до матеріалів провадження. Більше того, до матеріалів досудового провадження долучено аудіо записи розмов з цими КРАХОБОРАМИ, на яких ВОНИ ОСОБИСТО ВИМАГАЛИ ХАБАРЯ, Дані аудіо записи були отримані, завдяки наданню судовою ухвалою дозволу на НЕГЛАСНИЙ КОНТРОЛЬ та запис розмов з ДАНИМИ ОСОБАМИ,  
Усі забрані матереріали, разом з заявою "Про вимагання ХААБАРЯ" долучені до матеріаліфв Карної справи. Тому розповідати БАЙКИ, ви будете комусь іншому.  
Щож стосується КРАВЧИСЬКА, то йому також не довго лишилося гуляти. Не зважаючи на ТРИ спроби прокуратури Львівської області закрити по ньому та іншим фігурантам, порушені по них кримінальні провадження - вони завдяки судовим рішенням Галицького та Апеляційного судів повернуті за для подальшого розслідування.  
А на рахунок хабарництва перерахованим Вами особам, то дійсно люди дають хабарі, оскільки ще продовжують жити РАБСКОЮ ПСИХОЛОГІЄЮ, преклоніння перед посадовцями, яка була їм привита ще СОВДЕПІВСЬКОЮ системою. І поки ВОНИ САМІ ЦЬОГО НЕ ЗРОЗУМІЮТЬ, то і надалі будуть лишатися БИДЛОМ і НІ КОЛИ не стануть жити як живуть в справжніх ЕВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНІНАХ, громадяни яких мають зовсім іншу психологію та мінталитет. Які знаючи, що перераховані вами посадовці ІСНУЮТЬ ЛИШЕ ЗАВДЯКИ ТОМУ, ЩО ЦІ ЛЮДИ ПЛАТЯТЬ ПОДАТКИ, в тому числі купуючи навіть шось у магазині - відповідно вимагають від них виконування взятих на себе обов'язків. До того ж - це до даного випадку взяття на ГАРЯЧОМУ ХАБАРНИКІВ - не має ні якого відношення. Так як ці ОСОБИ, завдяки спеціфіці смвоєї роботи давали КЛЯТВУ БОРОТИСЯ З ТАКИМИ ЯВИЩАМИ ! А вони неавпаки РОЗПОВСЮДЖУЮТЬ ЇХ !  
І чим скоріше громадяни України зрозуміють, що їх порятунок від цієї ГАНЕБНОЇ СИСТЕМИ в їх ОСОБИСТИХ РУКАХ, тим скоріше ця система буде знищена в України. Країна, яка 24 роки будувалася та жила на спотворених правилах та порядках НЕ МОЖЕ БУТИ ЗМІНЕНА за пару років. Тому добре що цей вчинок вчинений саме молодою людиною, людині поколінню яких належить майбутьнж України. Вистачить бути ЩУРАМИ та боятися виродків, яки сидять у кріслах та ЖИРУЮТЬ за гроші заплочені людьми. Вистачить бути ВАТНИМ СТАДОМ, схожим на те, що живе через кордон у МОСКОВІЇ, яка стала Росією лише у 1721 році, завдяки наказу Петруші 1-го, яким князівство МОСКОВІЯ створене ханом Золотої Орди Менгу Тимуром у 1276 році було перейменовано у гречеське слово Росія та приліплено їй перевернутий до гори ногами прапор Голандії.  
Так що навіть не намагайтеся переводити тему розмови взятих на ГАРЯЧОМУ ХАБАРНИКІВ, на інші болючі місця які на жаль дійсно існують в Україні. Тому що, такі речі мають бути викорінені українського суспільства інакше все за що вмерли люди на Майдані просто даремна жертва.
Рейтинг: 13+ -8-
 
Андрей Стадник , 21:55 05 лютого 2016 р.
 
Шановний, гасла- аля-ляшко залиште для наркоманської аудиторії. На Майдані явно не стояли за наркомана Ростислава та його захисника. Байки свої також залиште цій категорії ваших поціновувачів.  
Локшина на вуха , яку ви так намагаєтеся розвісити, вражень не справляє. Судячи з написаного вами, в своєму оці колоди ви не бачите ніяк. А варто би було, особливо перед тим, як когось в чому-небудь звинуватити.  
П. С. І перестаньте "кричати"- капс не для цього) 
І ще маленька порада: перед тим, як про московію згадувати, станьте врешті-решт АндрІєм , а не Андрєєм)).
Рейтинг: 7+ -7-
 
Стаднику, 22:10 05 лютого 2016 р.
 
Невідомому кристувачу від Андрія Стадника 
 
Я ще раз повторюю свої слова стосовано Ростислава, завдяки вчинку якого були спіймані під ЧАС СКОЄННЯ ПОСОДОВОГО ЗЛОЧИНУ ОБОРОТНІ у ПОГОНАХ. Які користуючись наданоюїм ним владою ЗДИРАЛИ з людей НІ ЗА ЩО ГРОШІ !  
Згадана вами людинв за своє життя не була НІ РАЗУ притягнута до кримінальної відповідальності за будь яке порушення закону. Вона ОФІЦІЙНО працевлаштована, та платить державі податки. І як що він і вживає наркотики, при цьому ведучи корисне для суспільства життя - то він ні чим не гірший ніж ті МІЛЬОНИ, які вживають то саме спиртне та знаходячись під його дією, скоюють масу злочинів. Наркоманія це хвороба, така сама той же АЛКОГОЛІЗМ. Алое ви називаючи його наркоманом, чомусь не згадуєте, що він НЕ СТОЇТЬ на обліку і нарколога та не належить до кола осіб, які стоячи на програмі - отримують від держави наркотичні речовини. І саме він, проявивши ГРОМАДЯНСЬКУ СМІЛИВІСТЬ наважився на те, що було одною з цілей тих хто в 2014 році будучи на Майдані - змінив хід історії України. Та замість СКАВУЛІННЯ ВТИХАРЯ на ПРОТИЗАКОННІ ДІЇ працівників міліції, пішов до кінця. А це говорить про його громадянську позицію. І тому, я стверджую ще раз - ЧИМ БІЛЬШ ЛЮДЕЙ ПОЧНЕ ДІЯТИ, замість пустих балачок та робити усе за для викоріннювання цього ГАНЕБНОГО ЯВИЩА в Україні, тим скоріше українські провоохоронні органи стануть дійсно ПРАВООХОРОННИМИ, а не розсадником тих, кого було ЗАТРИМАНО на ГАРЯЧОМУ, під час скоєння ними злочиму, пербаченого статтею 365 Кримінального Кодексу України.  
До тогож як що вже зайшла мова про вживання наркотиків, то ми можемо назвати як МІНІМУМ ПЯТЬОХ МІЛІЦІОНЕРІВ, якими майже регулярно вживаються наркотики. Чи може ви про це не знали ?  
Тому Ростиславом зроблений ОСОБЛИВО КОРИСНИЙ для цього часу української історії вчинок, який є ще одним прикладом того, що в Україні, хочь і дуже повільно, алеж все таки йдуть змііни на краще.
Рейтинг: 9+ -8-
 
Андрей Стадник , 22:44 05 лютого 2016 р.
 
Шановний, мені абсолютно не цікаві такі деградовані особи, як наркомани. І вважаю, що хворі мають знаходитися у відповідних лікувальних закладах, а не розгулювати серед нормальних людей, бо, знаходячись в стані наркотичного сп"яніння або ломки становлять серйозну загрозу життю та здоров"ю оточуючих. Ті ж , хто ще й якимось чином залучає та популяризує це гидоцтво, мають бути ізольовані у пенітенціарних установах і на великий термін, бо це вбивці.  
Тому не намагайтеся робити святого з покидька, бо виникають вже питання до вас . Дай боже, щоб таких "особливо корисних"( в даному випадку синонім до "особливо небезпечний") було поменьше в нашому суспільстві.  
Стиште свою риторику, бо ваш Ростислав- злочинець, і може ще гірший, ніж ті, кого ви поливаєте брудом.
Рейтинг: 12+ -4-
 
Стаднику, 23:04 05 лютого 2016 р.
 
Я теж проти корупції, але трохи іншим шляхом.  
Для прикладу: дати оперативнику заробітню плату 10к +, надати повне матеріально-технічне забезпечення і тоді твердо можна казати: "Взяв - хабарник і відповідай". Зараз в ролі злочинця виступає швидше держава та ті хто нею керують, оскільки породжують умови необхідні для виживання, де б це не було. А що стосується людей, то пора навчитися відповідати за свої дії: якщо ти злодій чи то "барига" і тебе впіймали то май мужність відповісти по закону. А у нас НІ, получається спочатку "рішають", а потім у пишуть які ті міліціонери погані, в той час як самі двічі-злочинці: друге - це дача хабара з метою уникнення правосуддя. Так, що дивимся за собою.
Рейтинг: 9+ -3-
 
Я теж проти корупції, але .., 23:07 05 лютого 2016 р.
 
Не смійте згадувати події на Майдані у прив"язці до цього покидька. Якщо ви цього не розумієте, то виникають сумніви у вашій адекватності.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Стаднику, 23:09 05 лютого 2016 р.
 
Андрію, чомусь не всі Вас розуміють. Може в варто хоч краєм вуха до думок прислухатися. Тут є тверезі дописи.
Рейтинг: 4+ -3-
 
Я теж проти корупції, але .., 23:14 05 лютого 2016 р.
 
Лишіть іх в спокою вони ришують Млинкі Тараса Мирона. Зварицька Мілька. Пилипа Орлика Копача. І ще таких багато є.
Рейтинг: 11+ -1-
 
дрогобичанка, 00:35 06 лютого 2016 р.
 
Андрій Стадник, мені всерівно що ви тут виписуєте, але ви також порушуєте законодавсто, розголошуючи тут про всякі УХВАЛИ НА НЕГЛАСНИЙ КОНТРОЛЬ. Ви чудово розумієте про що я пишу!
Рейтинг: 9+ -8-
 
Нейтрал , 01:23 06 лютого 2016 р.
 
Доречі, "Тарасик" правильно думає. А щоб злапати ВЕЛИКУ РИБУ, треба спочатку МАЛЕНЬКУ ЗЛАПАТИ, а потім її використовувати як НАЖИВУ!  
 
 
В даній статі виписуючи коментарі, які так пишуть проти працівників поліції, вбільшості пишуть або НАРКОМАНИ або ОСОБИ які РОЗПОВСЮДЖУЮТЬ НАРКОТИКИ, яким і мішав цей потужний ДРОГОБИЦЬКИЙ КАРНИЙ РОЗШУК, відомий в Львівській області як самий безтрашний і самий молодший на чолі з ПЕТРИКОМ. Якшо комусь і повезло там з машиною чи з власною квартирою то це тільки заслуга батьків. А більша половина хлопців які там працюють, навіть на обід і вечерю грошей немають. Днями і ночами лазять по тих вулицях шоб трохи притуглушити криміногенну ситуацію в Дрогобичі, за 2500 гр. зарплати. А наркоман? Ви бачили шоб хоч один працював? Я вам відповім! НЕБАЧИЛИ, томущо такого неіснує. А звідки бере гроші шоб розкумаритись. КРАДЕ! З ваших підвалів, машин, квартир, або просто з вам вириває цепочки або сумки, ну або вашим матерям або дружинам. !  
 
Ви згадайте як хлопці ночами неспали шоб знайти злодія по кабелям які кожної ночі крали, як хлопці вбивство гучне в стебнику розкривали, чи той ювелірний магазин, і т. д. дуже багато різних випадків. Ви тільки тут бачите коментарі всяких кримінальних елементів. ! А як Вам біди накоять? . куди здвоните? в поілцію і просите поможіть, і саме головне ви не хочите розмовляти з якимись там дільничими а з операми. А після того як реально в чомусь допоможуть, хоч таке стається відсотків 30, то ви такі раді шо аж слово подяки забуваєте сказати.  
 
Задумайтесь! В вас ростуть діти які гуляють по вулиці, МАЙБУТНЕ НАШОЇ КРАЇНИ, а біля них лазять всякі доходяги, наркомани, в сусідніх підїздах наркоту барижать всякі БАРИГИ, а професіонали яких якраз і бояться та НЕЧИСТЬ і які відаються своїй роботі сидять!  
 
Наберіть чесних)))))))) Перестрашених))))) які злодія в очі не бачили і не будуть навіть знати як правильно з злодієм говорити! )))))) Наберіть їх! ))))))))))))) В державі ітак хаос начинаєть, скоро походу всі будемо жаліти))))
Рейтинг: 22+ -11-
 
Нейтрал , 01:48 06 лютого 2016 р.
 
Цей опер Продеус, нормальний хлопець, а нарколигам скажу не засмічуйте ефір. Десь чув це, а хтось казав те, ніякої конкретики, все пустозвін та вигадки. Я тоже мав справу з розшуком нічого поганого сказати не можу.
Рейтинг: 7+ -19-
 
Дрогобичанин , 08:32 06 лютого 2016 р.
 
Андрiю Стадник! У затриманих нsчого не вилучили! грошi вилученi в iншоi людини. фiльтруй свою iнформацiю! байки тобi не роказують. розказуєш iх ти! навіть СБУ ще не повiдомляє про оперативні заходи типу негласний контроль чи ще шо ти писав. після закінчення слідства прокуратура повідомляє затриманим , підозрюваним про оперативні заходи, які здійснювалися. звідки ти це можеш зараз знати, що проти них здійснювалося? . зрозумів? читай закон.
Рейтинг: 7+ -2-
 
простий, 09:48 06 лютого 2016 р.
 
Зараз проходить операція (СУБІК), карний розшук завозить сильно дійочий наркотик в м. Дрогобич під назвою СУБІТЕКС.  
1. Розкідують баригам 
2. Получають дохід н00000грн що місяця 
3 Лапають молодих пацанів з тим же самим субіком якій самі завезли,  
після чого пропонують домовитись за певну суму закрити питання.  
4. Такіх працівників, не то що судити, їх вбити мало, так як вони вбивають наших дітей! : :(
Рейтинг: 16+ -8-
 
cбу, 10:17 06 лютого 2016 р.
 
Я щось не розумію а шо то тіпа автори когут і дудник:-):-):-):-):-):-)
Рейтинг: 5+ -4-
 
Валера, 11:13 06 лютого 2016 р.
 
Вже Кушніра Назара Випустили Та Давидова під заставу
Рейтинг: 10+ -6-
 
мвс дрогобич, 11:20 06 лютого 2016 р.
 
Андрій Стадник, Ви володієте такими розумними термінами, але елементарного не знаєте: не карна справа, а кримінальна, бо поліція нікого не карає, а таку функцію виконує лише суд, Після прийняття нового КПК порушується кримінальне провадження, а не кримінальна справа
Рейтинг: 4+ -4-
 
Куся , 11:45 06 лютого 2016 р.
 
КУСІ від Андрія Стадника 
Як що треба пояснювати такі речі, про які Ви пишете то будь ласка.  
І почнемо з азів. По перше термінологія у українському законодавстві була змінена у 2013 році в зв'язку з прийняттям нового КПК. По друге. Далеко не всі люди розуміють юридичну термінологі. і саме тому багато виразів у моїх коментарах було направлено саме на те щоб звичайні люди мали можливість зрозуміти про що йде мова і тому мною застосовувалися терміни, які зазвичай застосовуються у битовіх розмовах.  
І ТРЕТЄ. Як що б ви уважно читали мої коментарі, то бачили б, те, що коли мова заходила за конкретні речі, то мною при наведенні фактів як раз застосовувалися терміни: КРИМІНАЛЬНЕ ПРОВАДЖЕННЯ та ДОСУДОВЕ РОЗСЛІДУВАННЯ. Яе ті терміни, які застосовуються у КПК нового 2013 року зразка. І як що у вас буде бажання поговорити про термінології та термінологією, то будь ласка. І тоді побачемо на скільки ви обізнані у законі.
Рейтинг: 5+ -5-
 
Андрей Стадник , 12:19 06 лютого 2016 р.
 
Андрей Стадник до ПРОСТОГО.  
 
Щоб ти більше не розповідав байки та щоб ці обставини знали інші - я пояснюю.  
Не розкривається джерело інформаціі ЛИШЕ у ТРЬОХ ВИПАДКАХ, а саме 
- коли це державна таємниця 
- коли це інтимна таємниця 
- коли джерело інфомації проходить під програмою захисту та йому на цій підставі змінено його дані.  
Коли ж затримання хабарника проводиться по заяві людини, яка повідомила про ВИМАГАННЯ, то УСІ ДОКУМЕНТИ лягають у підставу за для пред'явлення підозри. І за для підтвердження підозри надаються стороною обвинувачення усі документі які вони рахують за потрібне. Тому саме ти не говори не правди та не вводь людей в оману. Тим більше, що затримання цих людей не було результатом ОПЕРАТИВНОЇ РОЗРОБКИ, а було здійснено на підставі написаної заяви.  
Що ж стосується грошей. То гроші вилучили САМЕ ТІ, ЩО ВИМАГАЛИ ОТРИМАТИ ЦІ ЛЮДИ І ТОМУ ЦЕ САМЕ ЇХНІ ГРОШІ, Оскільки в результаті прослуховування розмов, було з'ясованео яким чином вони намагалися отримати ці гроші та кому мали передати вимагаємі НИМИ ГРОШІ.  
Так що і на цей раз ВИПРАВДАТИ їх дії та зробити їх НЕВИННИМИ не вийде
Рейтинг: 8+ -5-
 
Андрей Стадник , 12:33 06 лютого 2016 р.
 
АРСЕНУ АВАКОВУ від Андрія Стадника.  
 
Так от АВАКОВ за наклеп будеш мати статтю. Шляхом встановлення айпі адреси та таким чинов встановлення місця написання цього твого ЗАВІДОРМО НЕПРАВДИВОГО коментаря та шляхом встановлення пристрою з якого він був відправлений ( що робиться досить легко ) та шляхом відтворення скріт шоту з цієї сторінки - легко з'ясується що то за АВАКОВ. А заодне надішлеться ОСОБИСТО, СПРАВЖНЬОМУ АВАКОВУ вся ця інформація, щоб людина подивилася на те, як використовуючи його ім'я хтось намагається ЗВЕСТИ НАКЛЕП та випадати затриманих на гарячому хабарників. До того ж факт написання твого коментаря ЩЕ РАЗ показує як співробітники затриманих намагаются увести розмову про факт скоєння здочину на іншу тему. А це в свою чергу говорить про це, що лави міліції треба ще ЧИСТИТИ та ЧИСТИТИ. Щоб на решті вони були позбавлені цієї гидоти.
Рейтинг: 7+ -8-
 
Андрій Стадник , 12:43 06 лютого 2016 р.
 
Подумайте логічно! ? За 15000гривень викликали спец відділ, як на особливо небезпечних, видно комусь перейшли дорогу. А, на рахунок планокурів, яких він ніби розвів на гроші. Чому не викликали поліцію, а віддали гроші, впадло від 3років сидіти?
Рейтинг: 7+ -6-
 
Сергій Смірнов, 12:57 06 лютого 2016 р.
 
Потрібно висловлюватися юридично правильно, а не так щоб люди розуміли. На жаль і вище керівництво МВС вживає невірну термінологію. Не потрібно вихвалятися своїм красномовством.
Рейтинг: 5+ -3-
 
Куся , 12:59 06 лютого 2016 р.
 
Підійди до Когута і до Дудніка і спитай, а не з компа без визначення особи пиши.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Сергій Смірнов до Валери, 13:29 06 лютого 2016 р.
 
НЕВІДОМОМУ КОРИСТУВАЧУ від Андрія Стадника 
 
По перше: Те що Ростислав наркоман та займається збутом наркотиківа - є лише словами тих, хто намагається виправдати своїх КОЛЕГ, які ВЧИНИЛИ ПОСАДОВИЙ ЗЛОЧИН та мають за це відповісти.  
Ростислав, як я вже писав НЕ СТОЇТЬ НІ НА ОБЛІКУ НАРКОЛОГА та ЖОДНОГО РАЗУ НЕ ПРИТЯГУВАВСЯ до відповідальності за відношення до наркотиків. Тому нехай спочатку наведуть хочь ОДИН факт причетності його до тих вчичинків, які написавші про нього намагаються йому інкримінувати. Виходячи з цього та не будуисхожими на цих людей - ми будемо відштовхуватися лише від наявних фактів. А факти такі, що двох ОБОРОТНІВ У ПОГОНАХ ЗАТРИМАЛИ НА ГАРЯЧОМУ З УСІЄЮ ДОКАЗОВОЮ БАЗОЮ СКОЄННЯ НИМИ ПОСАДОВОГО ЗЛОЧИНУ, А САМЕ ВИМАГАННЯ ХАБАРЯ !  
По друге: Як я вже казав і повторюю. Наркоманія такаж хвороба як і АЛКОГОЛІЗМ. І до речі під впливом саме АЛКОГОЛЮ скоюється В ТРИЧИ більше ТЯЖКИХ ЗЛОЧИНІВ ніж під впливом наркотиків. До того ж від тиж же АЛКОНАВТІВ страждає на багато більше людей, особливо близьких і тому, як що людина вживаючи, не чинить при цьому небезпечних вчинків, то це її справа. Звичайно наркотики це зло та по суті ТУПІКОВА гілка існування людини. І на жаль більшу частину продажу наркотиків в нас зараз курірує саме міліція. Працівникі якої також вживають наркотики. Я особисто знаю ТРЬОХ міліціонерів які вживають наркотикі та одного прокурора. Так що давайте будемо до всіх підходити однаково.  
По третє: В цьому обговоренні один з користувачів пропонує дати охоронцям зарплату у 10 тисяч. І хочеться спитати на яких підставах ? ЧИМ ВОНИ КРАЩІ ЗА ІНШИХ УКРАЇНЦІВ ? Тим що маючи і так 7 тисяч зарплати та КУПУ пільг, в які входять навіть талони на бензин та виплата державою іхніх кредитів на машини, які вони взявши в кредит та оформлюють як машини які використовуються ними в службових цілях ! І вони користуючись цим ПРОДАЮТЬ ТАКСИСТАМ ТАЛОНИ НА БЕНЗИН ТА КУПУЮТЬ СОБІ ЗА ДЕРЖАВНИЙ РАХУНОК МАШИНИ !  
В зв'язку з вище наведеним вистачить прикривати на все очі та пора називати речі своми іменами. А як що говорити як є, то це обговорення по суті закрутилося, через бажання ТАКИХ САМИХ ЯК ЗАТРИМАНІ, вигородити їх та виправдати ЗЛОЧИНЦІВ У ПОГОНАХ,  
І саме тому я почав приймати участь у ньому, щоб не дати їм можливості цього зробити, зробивши з затриманих НЕВИННИХ хлопчиків, яких НІ БИТО ПІДСТАВИЛИ КЛЯТІ НАРКОМАНИ та їх начальство
Рейтинг: 9+ -6-
 
Андрей Стадник , 14:08 06 лютого 2016 р.
 
НЕЙТРАЛУ від Андрія Стадника 
 
Щоб більше ви не говорили дурниць - довожу до вашого відома, що законом заборонено розголошувати ЛИШЕ ті відомості, які стосуються  
- державної таємниці 
- інтимної таємниці 
- та ті стосовно розголошення яких людина дала підписку "О НЕРОЗГОЛОШЕННІ" 
В решті випадків усі відомості ДОСТУПНІ до загального відома і навіть БІЛЬШЕ того. Кожна людина може прийти у той же суд на ЛЮБЕ НЕ ЗАКРИТЕ СУДОВЕ ЗАСІДАННЯ та бути присутнім при цьому.  
Тому перш ніж когось у чомусь звинувачувати, ВИВЧІТЬ ЗАКОНОДАВСТВО і тоді будете щось говорити. Крім того, при пред'явленні підозри цим ОБОРОТНЯМ у погонах при потребі стороною обвинувачення надаються всі зібрані докази їх вини. І робиться це за для того, щоб у них не було можливості відпиратися. А оскільки запис розмов був санкционований згідно судової ухвали, то ці дії є ЛЕГАЛЬНИМИ і копії роздруківок аудіо записів розмов є у матеріалах кримінального провадження. Копії яких згідно ст. 290 КПК України кожна з сторін провадження може зробити дляі себе. І це неговорячи про права надані статтями 42 та 56 КПК України, якими також надано право можливісті копіювання любого з матеріалів справи.  
Так що кажу ще раз - ВЧИТЬ ЗАКОНОДАВСТВО України, а потім будете прощось говорити та когось у чомусь звинувачувати !
Рейтинг: 7+ -3-
 
Андрей Стадник , 14:28 06 лютого 2016 р.
 
НЕВІДОМОМУ користувачу від Андрія Стадника стосовно згадування Ростислава та подій пов'язаних з Майданом.  
 
Одною з головних цілей Майдану були зміни в Україні саме пов'язані з боротьбою з корупцією і як не дивно ті хто мавби продовжувати почату на Майдані справу сидять в КУЩАХ, а тікі як Ростик борються з БОРОТНЯМИ у ПОГОНАХ. До речі Ростислав НЕ СТОЇТЬ не на обліку у нарколога, та жодного разу не був притягнутий за злочини пов'язані зі збутом наркотиків. І все що сказанео про нього тими хто намагався зробити з затриманих на ГАРЯЧОМУ зробити невинними жертвами базується ЛИШЕ НА ЇХНІХ СЛОВАХ, без наведення ЖОДНОГО ФАКТУ, яким би вони доводили свою правоту. Таким чином, користуючись їхніми методами, можна з кожного зробити злочинця та наркомана. Завершуючи почату тему, скажу що не було би Ростислава, вершіше не зроби він зробленого ним, ці двоє затриманих і надалі БЕЗКАРНО СКОЮВАЛИ БИ І НАДАЛІ СВОЇ ПОСАДОВІ ЗЛОЧИНИ, Так що давай те дивитися правді в очі та йти к ЗАГАЛЬНОМУ усіма бажаємому результату т оцінювати НЕ ОСОБИСТОСТІ а саму подію.
Рейтинг: 8+ -5-
 
Андрей Стадник , 14:48 06 лютого 2016 р.
 
176 коментарів з ментовсько-наркоманського всесвіту. Адмін виділіть окрему сторінку для ментів, бандюків, прокурорів, злодіїв, спеців. , най там тусується це стадо диких псів.
Рейтинг: 15+ -7-
 
а, 15:07 06 лютого 2016 р.
 
Судячи зі всього Ви стверджуєте що, іх затримали за вимагання взятки із невинного. Чому цим не займалися компетентні органи, а спец відділ? Оскільки Ви володієте великою кількістю інформаціі дайте мені конкретну відповідь на моє запитання.
Рейтинг: 6+ -7-
 
Смірнов Сергій до Стадника, 15:21 06 лютого 2016 р.
 
Якщо Вам не цікава думка інших то не ображайте нікого! ?
Рейтинг: 4+ -4-
 
Сергій Смірнов до а, 15:31 06 лютого 2016 р.
 
Це повний п==ц, ск1льки зац1кавлених коментатор1в!
Рейтинг: 3+ -4-
 
Володимир , 16:10 06 лютого 2016 р.
 
Слухай Стадник, ти багато пишеш. а по суті нічого. , як ти можеш знати яка доказова база проти затриманих? ти прокурор по справі? слідчий? суддя? здійснюєш опеиативний супровід? хто ти? адвокат одноі із сторін? хоча зараз адвокати ще не знають доуазовоі бази по цій справі. ти галімий балабол, і пишеш загальними поняттями. люди не ведіться на набір грамотних слів без сутті
Рейтинг: 12+ -9-
 
Простий, 16:36 06 лютого 2016 р.
 
Знову до тебе Стадник-якщо виражатись юридичною мовою, якою ніби ти пробуєш писати, і я будучи незацвкавлений з жодноі із сторін нагадаю тобі , що в Украіні діє презумція невинності( спеціально для тебе розяснення- лбдина вважається не винуватою, якщо іі вина не доведена в суді( тобто вироком)) це я тобі написав для того, що ти закрив рот відносно наклепу, тому що ти його проводиш сам, коли винуватиш людей без закінчення суду.
Рейтинг: 7+ -4-
 
Простий, 16:42 06 лютого 2016 р.
 
Андрiй Стадник це тато Ростiка.
Рейтинг: 11+ -5-
 
Софiя Ворон , 16:45 06 лютого 2016 р.
 
Як добре що і у міліції є і хороші люди котрих тут не згадують.
Рейтинг: 7+ -7-
 
хм..., 16:50 06 лютого 2016 р.
 
Так хорошi люди всюди повиннi бути, iнакше буде просто колапс в мiстах. А цiкаво, коли згадають що в нашому КПЗ 3 лютого цього року було по-звiрячемо побито двух затриманих чи якщо затриманий не людина. У побиттi брали участь працiвники карного розшуку. Це напевно вiдiгрались за затримання своiх колег)))) Iнформацiя чомусь вiдсутня хоча вже написаннi вiдповiдннi заяви, особливо цiкаво що за побиттям спостерiгав Карапата
Рейтинг: 13+ -4-
 
софiя, 17:00 06 лютого 2016 р.
 
НЕВІДОМОМУ від Андрія Стадника 
 
Вибачте, але мушу вас розчарувати. Саме завдяки доброму знанню закону, яке я зміг отримати начаючись у юрфаку та завдяки тому, що не став твариною, якими є на даний час БІЛЬШІСТЬ адвокатів, які працюючи на одну руку з корумпованими правоохоронцями - дозволяють їм ЛІПИТИ карні справи ПУРУШУЮЧИ БЕЗЛІЧ процесуальних процедур та встановлених порядків. Які у багатьох випадках фактично зовсім не доказуючи вину людини заради можливості побільше нагрузити її липовими доказами, за для можливості вимагати більшу суму хабаря - таким чином заробляють собі гроші. А сучасні адвокати, якими на даний час являються більшість з них, закриваючи на це очі за певний процент від отриманого такими правоохоронцями - стають фактично співучасниками скоєння злочину та ще одним з ланцюжків цього ЗЛОЧИННОГО КОЛА кругової поруки. Яка дійшла до того, що у сучасній України притягнеути правоохоронця до відповідальності дуже тяжко. І на привеликий жаль на цьому шляху стає прокуратура, яка намагається закрити кримінальні провадження по таких справах. І поки надалі буде існувати така система то Україна і надалі буде мало чим відрізнятися від сусідньої Московії, в якій діє та сама система та все в правоохоронній системі вирішується за гроші.  
Щож стосується вини осіб про яких йде мова. То суд в даному випадку може лише визначити МІРУ ПОКАРАННЯ за вчинений ними злочин. А сама їхня вина та скоєне визначено зібраними матеріалами доказової бази, завдяки яким стало можливим їх затримання. Вони своїми телефонними розмовами САМІ ОСОБИСТО підтвердили свою вину, а факт отримання грошей, це лоише фінал їхньої діяльності. І є контрольною крапкою у оперетивно розшуковій справі, завдяки матеріалам якої зібрані доказир їх НЕ ЗАКОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.  
Тому на даний час я КОНСТАКТУЮ ФАКТ ЗАТРИМАННЯ ОСІБ ЯКІ ВИМАГАЛИ ХАБАРЬ ТА БУЛИ ЗАТРИМАНІ ПІД ЧАС ЙОГО ПЕРЕДАЧІ, А суд має визничити якій термін покарання вони заслуговують за це.  
Ви кажетещо не можна розголошувати таємницу матеріалів досудового розслідування так ? Ну тоді ВИВЧИТЬ КПК та законодавство і взнаєте, що лише в ВИПАДКУ НАДАННЯ ПІДПИСКИ О НЕ РОЗГОЛОШЕННІ та в ВИПАДКУ КОЛИ ЦІ МАТЕРІАЛИ Є ДЕРЖАВНОЮ або ІНТИМНОЮ ТАЄМНИЦЕЮ - не можна їх розголошувати і ВСЕ ! І це питання ВІДРАЗУ ВКАЗУЄ ХТО З НАС ТА ЯК ВЧИВСЯ, ТА ЯКІ ОТРИМУВАВ ОЦІНКИ,  
Ви хочете знати чи був я нак Майдані. Добре я відповім. Був і лише три дні мене можливо врятували від того, щоб не залишитися там назвжди. Я змушений був поїхати, після того, як на під'їзді до Київа нами було спалено автобус с тітушками, один з яких вистрибуючи з палаючого автобусу пирнув мене ножем. І щоб знати чи було багато наркоманів на Майдані, требе було вам самим приїхати на Майдан та побачити все своїсми очима. Більше того, слідуючи за вашим ходом думок, виходить, що лише ті хто був на Майдані повинні і надалі боротися з цією ГАНЕБНОЮ СИСТЕМОЮ, а решта українців мають і надалі сидіти склавши руки та ні чого не робити. так ? Як раз це і траба сьогоднішній владі. Але на щастя це не так.  
Тому про те хто злочинец, а хто ні ми будемо судити по фактах. А факти свідчать про те що злочвинцями у погонах як раз є затримані особи.
Рейтинг: 7+ -5-
 
Андрей Стадник , 18:36 06 лютого 2016 р.
 
Видно , що Ви гарно пишите висловами, але робите грубі помилки у тексті, значить ви дуже рідко маєте справу із важливими документами, тобто в інеті начитались розумних слів із легким тлумаченням і стараєтесь іх застосувати, щоб виділитись своіми пізнаннями у кодексі, хоча толком нічого не знаєте про закон УКРІНИ.
Рейтинг: 7+ -10-
 
Смірнов Сергій до Стадника, 19:20 06 лютого 2016 р.
 
ха_ха_ха_ха. !
Рейтинг: 5+ -5-
 
Сергій Смірнов, 19:32 06 лютого 2016 р.
 
Стадник дійсно зозуля?
Рейтинг: 6+ -6-
 
Сергій Смірнов до АВАКОВА, 19:40 06 лютого 2016 р.
 
Ой, бачу по переписці тут обговорюються серйозні теми відносно кримінального Дрогобича і антикорупційного законодавства, смішно))Люди , треба починати порядок з себе а не з поліціі. Не було б цього жалюгідного наркомана-не було б і хабаря. Я особисто бачив, як цей барига труіть людей. Думаю він зробив людям, дітям більше біди ніж ці хлопці. Вася взагалі чудовий спорцмен, повністю віддавався роботі, Назар теж задніх не пас.
Рейтинг: 8+ -4-
 
Zero, 19:43 06 лютого 2016 р.
 
НЕВІДОМОМУ від Андрія Стадника 
 
А тепер ми договоримо до кінця, оскільки я був змушений відірватися. І торкнемося теми АТО, а верніше СПРАВЖНЬОЇ ВІЙНИ а ні якого АТО, яка розв'язана ЗЛОЧИННИМ РЕЖИМОМ ПУТЛЄРА та розтягується владою.  
Чи були наші "СЛАВНІ ЗАТРИМАНІ ХЛОПЧИКИ" на цій війні ? Може вони виконували свій ПРЯМИЙ ОБОВ'ЯЗОК та захищали Батьківщину ? Не підскажете чому їх там не було ?  
Крім того, ви згадуєте про злочин за який НІ БИТО було затримано Ростислава так ? Так може розповісте як вони затримують людей, підкидаючи наркотики, та маючи на підхваті своїх ШТАТНИХ ПОНЯТИХ з числа своїх агентів тіпа бувшого міліціянта ПАЛЮНА та інших таких самих. Які згодні підтвердити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО !  
А може поясните чому ЖОДНОМУ З ЗАТРИМАНИХ не пояснюються його процесуальні права та чому ці ПЕРЕВЕРТНІ НЕ МАЮЧИ судових ухвал НА проведення ОСОБИСТИЙ ОБШУК та ЗАТРИМАННЯ - проводять ОСОБИСТІ ОБШУКИ, вевертаючи кішені, залазять в дані мобільних телефонів, на пряму порушуюири цьому вимоги низки статей КПК України та Конституції України, починаючи від статті 7 та 12, 13 так так далі ?  
Саме через такі вчинки цих ПОРУШНИКІВ ЗАКОНУ, люди потребують адвокатів, за для того, щоб ці правопорушники були покарані за свої протизаконні дії.  
І саме по причині того, що Ростислав не потребує НІ ЯКИХ ДОВІДОК, тим більше отриманих протизаконно, шляхом надання хабаря - НІ ЧОГО ТА НІ ХТО НІ КОМУ давати не буде та навіть не збирався.  
А от яким чином я допомагаю Ростиславу, то це вже моя та його ОСОБИСТІ справи і це НІ КОГО не має хвилювати. Головне в цьому питанні, щоб все було зроблено згідно вимог кримінально процесуального законодавства та кримінального. І кожен отримав те, що заслуговує згідно закону. І щоб кожен НЕ ВИНУВАТИЙ не був притягнутий до відповідальності.  
Так що вчіть українське законодавство і тоді не будете писати про те, про що не маєте ні якого уявлення.
Рейтинг: 6+ -11-
 
Андрей Стадник , 19:48 06 лютого 2016 р.
 
Так сказати АВАКОВУ від Стадника 
 
Сподіваюся Авакову ЛУЖЕ сподобається скріп шот цієї сторінки надісланий для початку на його офіційну сторінку. А потім надійшовше письмове пояснення обставин появи цієї сторінки.
Рейтинг: 2+ -9-
 
Андрей Стадник , 19:53 06 лютого 2016 р.
 
Ой, не згадуйте зараз про тих старих кадрів. всі знають, що вони чудили не гірше цих хлопців. Просто є одна істина, в ті часи і бандюки були порядніші, попався-відповів, а зараз що , попався- підставив поліцейського і вже готовий нештатний кадр сбу. от так то
Рейтинг: 7+ -3-
 
Zero, 19:56 06 лютого 2016 р.
 
На даний момент говориться про те, що Ви пишите загальними висловами із граматичними помилками, без відповідей на питання. Ви не маєте права говорити про те, де Ви не були! ?
Рейтинг: 7+ -6-
 
Смірнов Сергій до Стадника, 20:04 06 лютого 2016 р.
 
І що там?
Рейтинг: 1+ -4-
 
Сергій Смірнов до АВАКОВА, 20:09 06 лютого 2016 р.
 
СМІРНОВУ Андрію від Андрія Стадника 
 
Ви кажете, що я роблю грубі помилки у тексті так ? Так може позмагаємося у правопису? Єдина причина чому у тексті є НЕ ПОМИЛКИ, а опечатки, за рахунок того, що завдяки швидкому друку, де коли палець вдаряє зачіпляючи іншу клавішу. І як що ви би мали час часто з друком документів, то знали би що дивитися на монітор та на клавіатуру одночасно не можливо. Тому коли надрукована строка пройшла видимий край монітору, то і самої ОПЕЧАТКИ тако не видно, завдяки тому що вона вийшла за край видимости. І її можливо побачити лише при перевірці тексту у цілому.  
Тому буде бажання позмагатися у правопису, то пишіть.
Рейтинг: 4+ -7-
 
Андрей Стадник , 20:11 06 лютого 2016 р.
 
Ситуація в тому, що людина яка працює із важливими документами автоматично перевіряє набраний текст, оскільки 1невірний набраний символ анульовує цей документ.
Рейтинг: 6+ -5-
 
Смірнов Сергій до Стадника, 20:18 06 лютого 2016 р.
 
АНДРІЮ Смірнову від Андрія Стадника 
 
А ну шановний покажіть будь ласкві де ВИ ОСОБИСТО ЗАДАВАЛИ МЕНІ ХОЧЬ ОДНЕ ПИТАННЯ ? Ну сміливіше !  
Нехай усі побачать ХТО З НАС БАЛАБОЛ та ХТО ляпає язиком НЕ МАЮЧИ ЖОДНОГО ПОНЯТТЯ про законодавчу базу !  
Але і це не головне. Головне те, що тепер завдяки написаному мною люди отримали змогу побачити висвітлене питання з точки зору законодавства та зрозуміли як на справді все відбувалося, чому та на яких підставах. І ще зрозуміли, ХТО та ЧОМУ намагався направити загальну думку у бік того, що затримані НА ГАРЯЧОМУ правоохоронці НІ БИТО НЕВИННІ ХЛОПЦІ !
Рейтинг: 6+ -9-
 
Андрей Стадник , 20:21 06 лютого 2016 р.
 
Люди які працюють із важливими документами не допускають помилок, оскільки 1 помилка анульовує документ
Рейтинг: 5+ -5-
 
Смірнов Сергій до Стадника, 20:21 06 лютого 2016 р.
 
ПРОСТОМУ від Стадника 
 
За для того, щоб знати такі речі ТРЕБА ПЕРШ ЗА ВСЕ знати закон. Знання якого КОНКРЕТНО та ТОЧНО встановлює рамки можливості затримання ПОСАДОВОЇ ОСОБИ за вчинення подібного злочину.  
Тому ознайомся з цим розділом законодавства та будешь знати сам, коли і що можливо та при яких обставинах. Але більше того, я знаю самі обставини справи та як все відбувалося.
Рейтинг: 8+ -6-
 
Андрей Стадник , 20:27 06 лютого 2016 р.
 
З точки зору дидуктивноі індукціі, не кожен окремий індивід може переосмислити спрямовані напрямки інформаціі в його різнобічну сторону! :grin :grin :grin :grin
Рейтинг: 6+ -5-
 
Смірнов Сергій до Стадника, 20:33 06 лютого 2016 р.
 
"КОНКРЕТНО та ТОЧНО встановлює рамки можливості затримання ПОСАДОВОЇ ОСОБИ за вчинення подібного злочину. " =====тебе , що голова болить? де така стаття , якого закону*? якого кодексу? ти на ходу, вимелюєш. слухай та збийся. а тепер про обставини:десь почув, прочитав, від когось взнав, там перекрутили і т. п. , це так ти взнав? навіть всі статті ЗМІ про це факт базуються на офіційній інформації прес -центру СБУ, прокуратури чи іншого правоохоронного органу в якій точно не розкажуть в перші дні обставини затримання.
Рейтинг: 7+ -3-
 
простий до Стадника, 20:40 06 лютого 2016 р.
 
12:57. Моє запитання
Рейтинг: 2+ -2-
 
Смірнов Сергій до Стадника, 21:24 06 лютого 2016 р.
 
А СТАДНИК прав у більшості. І це дуже гнівить мусарів. Самі мусари е торговцями всього незаконного і контрабандного. І не тому що платня у них маленька, а тому що там система. У нашій державі куди не глянь всюди система. І не буде тут ніякого просвітку адже ментолітет суспільства не той, який е в европейського суспільства. Позаяк з того ж суспільства ми вибираемо депусратів та інших непотрібів у владні структури держави.
Рейтинг: 8+ -9-
 
юрем, 22:55 06 лютого 2016 р.
 
ПРОСТОМУ від Стадника 
 
Щоб більше не було наївних запитань, то затримані на ГАРЯЧОМУ ПІД ЧАС ВЧИНЕННЯ ЗЛОЧИНУ, являючись працівниками правоохоронних органів підпадають відразу під кілька статей починаючи від статті 365 та закінчуючи 373 статтями КК України. І всек буде залежати від обставин вчинення ними злочину, та суми коштів, якою вини заволоділи. Томуце прерогатива слідчого як класифікувати їх дії, оскільки слідчий особа процесуально незалежна і від його дій буде багато чого залежати.  
Щож стосується того, завдячи чому та яким чином був зібраний доказовий матеріал на них, то раджу ознайомитися з Главою 21, парграфи: 1, 2, 3 КПК України - і тоді будешь знати яким чином та на яких правах були зібрані докази їх провини.  
І останнє. Як що ти вважаєшь що інші не мають других справ як тільки сидіти та відповідати на питання тих, хто бажає ВИПРАВДАТИ ЗЛОЧИНЦІВ У ПОГОНАХ, то ти помиляєшся.  
Тепер знаючи що та де треба шукати у КПК та КК України, раджу вивчити зміст вказаного та більше не задавати ЕЛЕМЕНТАРНИХ питань.
Рейтинг: 6+ -6-
 
Андрей Стадник , 23:15 06 лютого 2016 р.
 
НЕВІДОМОМУ від Стадника 
По перше: Ростислава НІ ХТО на продажу НЕ ЗЛАПАВ і все написане тут про нього, було написано тим, хто бажаючи обілити своїх друзів ВИМАГАЧІВ та ХАБАРНИКІВ, готові ОЧЕРНИТИ кого завгодно лише з метою якось виправдати того, хто по суті був спійманий на гарячому.  
По друге: Як що вам колись ті хто МАВ ЦЕ РОБИТИ ЗАВДЯКИ ПОКЛАДЕНИМ НА НИХ ОБОВ'язків - виконали їх, то це не означає що працівникам поліції дозволено ПОРУШУВАТИ ЗАКОН, Згідно вимог українського законодавства та норм міжнародного права, перед законом мають бути РІВНІ ВСІ, незалежно від роду занять, кольору шкіри, займаємої посади та майнового статку.  
Тому ваші ОСОБИСТІ симпатії до ДАНОГО ВИПАДКУ не мають НІ ЯКОГО відношення та значення. І коли в Україні почне по справжньому виконуватися тезис рівності перед законом, та КОЖЕН буде відповідати саме за скоєне ним, НЕ ЗАЛЕЖНО від того хто він є - тоді нарешті в Україні буде встановлено ПО СПРАВЖНЬОМУ ПРАВОВЕ суспільство і кожна людина буде знати, що завдяки закону вона захищена. Як щож ви згодні закривати очі НА ТЯЖКІ ЗЛОЧИНИ, лише тому, що хтос, колись вам допоміг, а правильніше ВИКОНАВ СВІЙ ОБОВ'ЯЗОК - то це ваше право і на щастя у ВСІХ НОРМАЛЬНИХ КРАЇНАХ, в тому числі у країнах ЄС думають інакше ніж ви і це правильно.
Рейтинг: 7+ -9-
 
Андрей Стадник , 23:34 06 лютого 2016 р.
 
Цікаво знати, Ваш друг, якому Ви допомагаєте, теж буде свого племінника (нехай трішки підросте) забезпечувати наркотиками?
Рейтинг: 13+ -3-
 
просто цікаво до Стадника, 23:40 06 лютого 2016 р.
 
Стадник, ти даєш мені посилання на статті. нашо воно мені. я тебе питав , як проводяться негласні слідчі дії? питав тебе, як встановлюються обставини? ти сказав, що знаєш обставини цієї події. тебе запитую ще раз:" Звідки, як ти зібрав інформацію про обставини? матеріали провадження бачив? це твої здогадки і не більше. і друге: ти знаєш, що таке затримати на гарячому? що це в твоєму розумінні. ти постійно пишеш "затримали їх на гарячому"
Рейтинг: 7+ -3-
 
простий до Стадника, 23:56 06 лютого 2016 р.
 
Андрій Стадник - молодчага! уважуха від братви!  
Поліцейські, і полуполіцейські полублатні не буду називати фамілії хочуть вигородити свого дружка Васіньку якій їм допомагає, але вони немають що написати в його оправдання, начинають чеплятись за граматичні помилкі)). Гроші вимагали? Так! Наркомана злапали з наркотиком? відпустили з наркотиком! ) гроші взяли? Так!  
Хто вони? невинні хлопчики? порядні поліціянти? ЗЛОЧИНЦІ!
Рейтинг: 17+ -7-
 
Pravuy, 09:26 07 лютого 2016 р.
 
Ти пишеш так ніби ти входиш в якусь братву, значить ти маєш за собою кримінал, в одночас пишеш, що призираєш свого "ДРУГА" ВАСЮ. Не розумію ти нормалуний пацан чи г. мий пол. ер, який не розуміє, що пише.
Рейтинг: 4+ -3-
 
Сергій Смірнов до правий, 10:44 07 лютого 2016 р.
 
Смірнов ти пишеш так ніби ти на ручніку, тількі вчора приїхав в Дрогобич. Всі знають хто такій Давидов, да як спортсмен він хорош но як людина чи поліцейській - лайн. Свого "ДРУГА" ВАСЮ- я мав наувазі його буц команду наколоту анаболіками, які рівняються то тих же наркоманів!
Рейтинг: 6+ -7-
 
Pravuy, 11:07 07 лютого 2016 р.
 
Нє ну ви вибачайте що я не пишу Юридичними термінами, на Юриста не вчився, но свої права знаю!
Рейтинг: 1+ -2-
 
Pravuy, 11:10 07 лютого 2016 р.
 
ми самі знищуєм свою націю за допомогою зброї геноциду-наркотиків та алкоголю. Думаю що ті що розповсюджують цю гидоту добре розуміють що за тим стоїть, так само розуміють ті, котрі кришують це розповсюдження. Ці нелюди свідомо підсаджують молодь(здебільшого з забезпечиних сімей)на ту гидоту заради власної наживи, тим самим позбавляють підсаджених життя. ТАК, ЖИТТЯ. Бо залежні від наркоти це поки що живі мерці. Найстрашніше, що вбивством нашої молоді займаються свої ж рідненькі українці, одні нелегально перевозять, інші пропонують та переконують молодь що це круто, а ще інші це кришують знову ж таки щоб збагатитись. Потім ту нещасну молодь усі зрікаються, починають цькувати, волати-наркоманів у вязниці! Та не в наркоманах ЗЛО. Зло у тих хто їх породжує за гроші. Ми топимо один одного в алкоголі в наркоті і все заради наживи. Кругом забігайлівки, кавярні, магазини, що перше кидається в очі-алкоголь, хто зацікавлений в тому? думаю шо не маскаль, і те саме з наркотою.
Рейтинг: 6+ 0-
 
самі себе нищимо, 12:14 07 лютого 2016 р.
 
Тобі ніхто не казав писати юридичними термінами і ніхто не казав, що ВАСЯ твій друг. Тобі пишеться за то, що ти пишеш про "УВАЖУХУ ВІД БРАТВИ ДО стадніка" ти, або нічого не розумієш, або , щось куриш. Яка братва і при чому ти до неі? За вигляд ВАСИЛЯ не говори бо людина довго займається спортом і ти не можеш його прирівнювати до наркоманів, адже правильне заняття спортом, це тяжка праця і не прирівнюй його до наркоманів, тому що наркоман і спорцмен, це різні люди.
Рейтинг: 9+ -3-
 
Смірнов Сергій до правий, 12:23 07 лютого 2016 р.
 
Напрошуеться репліка МУСАРИ - ЦЕ НЕ ГУСАРИ. Молодець 95 квартал за таку назву . І ще одна порада користувачам - ці вилупки , яких зловили на хабарі не варті такоі уваги нормальних дрогобичан.
Рейтинг: 11+ -15-
 
юрем, 12:31 07 лютого 2016 р.
 
В Украіні є презумція невинності і нема чого хлопців поливати брудом поки не доказали іхню вину!
Рейтинг: 31+ -16-
 
Сергій Смірнов до юрем, 12:40 07 лютого 2016 р.

У даній статті коментарі вимкнено.
 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6071 день)