Дрогобицька філія Укртелекому радить своїм клієнтам придбати драбини
|
|
Новини
|
Написав(ла) Юрій Федчак
|
05.07.2016 |
По декілька разів на рік впродовж 5 років звертаюся до Дрогобицької філії ВАТ "Укртелеком" щодо дуже низької якості послуг зв'язку. Реакція дрогобицьких зв'язківців досить інертна – реагують на 5-6 день, а письмові заяви летять в сміттєву корзину без вибачень керівництва. Ось і цього разу ще у п'ятницю, 1 липня, мій телефон замовк, а два дні до цього замість зумера можна було слухати… радіо.
Керівник Дрогобицької філії ВАТ "Укртелеком" ще давно запевнив, що якість зв'язку з апаратами, номери яких починаються на 41… – висока, адже втілені нові оптико-волоконні технології. Дивуюся, які ж це у Дрогобичі такі "технології", якщо зв'язок постійно паскудний, переривається розмова буквально на півслові, або ж таке враження, що розмовляєш з жителем глухого поселення десь в Замбезі у 60-х роках минулого століття – майже нічого не чути. Може, просто частину грошей на технічні зміни у 2004 році використали за призначенням, а решту банально вкрали? Я взагалі дивуюся, чому Укртелеком досі не збанкрутував за масові судові позови: гроші за послуги отримують, але їх належно не надають. Сьогодні, 5 липня, "потішив" мене своєю відповіддю працівник Укртелекому на запитання, чому вчора не відремонтував поломку на лінії зв'язку? "Там треба драбину нести, щоб на стовп вилізти. Ви що хочете, аби я з центру на плечах драбину ніс?", – перепитав мене працівник Укртелекому. Отже, драбина Укртелекому – це проблема самих його клієнтів? А за що ж ми вам, зв'язківці, гроші щомісяця перераховуємо, скажіть будь-ласка? 47.35 грн. х 12 міс = 568 грн. за рік від клієнта! Ну, та це вже є приводом судового позову, адже в критичних ситуаціях до служб допомоги (101,102,103 і 104) не додзвонишся.
Переглядів: 7279
|