ЧАСТИНА-2
Згідно частини 7 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами. Звітування міського голови перед територіальною громадою є висвітлення та обнародування ефективності роботи усієї місцевої влади. Міський голова показує роботу місцевої влади, а також можливість скоригувати свою роботу щодо забезпечення виконання передвиборчої програми, обіцянок, отримати оцінку громади щодо проробленої роботи на посаді міського голови. Завдання міського голови полягає не тільки в тому, щоб керувати містом, а ще й залучати до цього процесу громаду, а це в першу чергу публічні слухання з багатьох питань життя міста в цілому, або окремого мікрорайону, вулиці тощо. Завдяки таким діям можна отримати чудові показники у сфері відкритості та публічної влади. Громадські слухання та публічні звіти влади дають можливість проконтролювати виконання програмних цілей вибраної команди, надавати свої пропозиції, зрозуміти дії міського голови, які визначають розвиток міста та впливають на якість життя кожного з них. Відсутність співпраці міського голови з громадою не сприяє вирішенню актуальних питань міста. Це не лише гальмує розвиток міста, а й заважає об’єктивно оцінити роботу чиновників. А як відомо, думка людей – є узагальненим основним критерієм оцінки влади.
9 лютого 2017 року Дрогобицький міський голова Тарас Кучма звітував перед Дрогобичанами. Важко сказати чи запам’ятав АТОВЕЦЬ в минулому борець з попередньою владою, а нині міський голова п. Кучма як свого часу проводив такі публічні слухання його попередник О. Радзієвський, але по сценарію проведення слухань він в дечому його перевершив. Все йшло за планом, здобутки і прорахунки влади сприймались працівниками бюджетної сфери, які складали більшість в залі, постійними оплесками.
Необізнаному учаснику слухань могло здатися людська прихильність до влади, що більшістю присутніх в залі бюджетників всі здобутки і навіть прорахунки нинішньої влади оцінюються без попереднього аналізу схвально. З боку так виглядало, як кажуть в народі «Нехай кінь думає і аналізує – у нього шия довша і голова більша». Але коня в залі не було, бо влада не запросила, а щоб він випадково не прийшов сам, об’єкт і заходи були взяті під посилену охорону чорних круків - узаконеними місцевою владою новими ті тушками, а саме добровільним громадським формуванням для охорони громадського порядку КП «Муніципальна варта». В підтвердження сказаному хочу навести приклад, як діяла муніципальна охорона мера Одеси Труханова в суді. І, що саме гірше так це те, що дане формування утримується за кошти територіальної громади, які могли б піти на ремонти доріг та ще багато просто життєво необхідних місту потреб. Але все це як кажуть квіточки, влада запропонувала такий сценарій слухань, щоб не почути думку людей, ніби забула, що проводиться публічне слухання, а не якась там лекція лектора в особі мера про пророблену ним роботу у 2017 році. Нинішньою владою було порушено основну вимогу до проведення громадських слухань, що собі навіть не дозволяли робити попередники – надання рівних можливостей усім учасникам слухань. Крім того, влада не захотіла почути думку громади – яка є критерієм оцінки влади. Я була трохи здивована та приємно вражена, що Дрогобичанам не байдужа доля міста і вони взяли участь у громадських слуханнях. Мене як і мешканців міста цікавило відношення міського голови до роботи, чи змінилося відношення до своїх обов’язків порівнюючи з минулим роком в кріслі мера. Зі звіту і як проходило слухання видно, - однозначно ні, його ставлення до роботи не змінилося. Він та його команда так і не запрацювали на вирішення першочергових проблем міста, які хвилюють Дрогобичан. Серед проблем в порядку значимості котрі потребують першочергового вирішення слід віднести:
- нераціональне, безгосподарне та неефективне управління містом, некомпетентність та корумпованість місцевої влади;
Решта проблем є похідними, повне чи часткове їх вирішення прямо залежить від розв’язання першої проблеми.
- значний дефіцит бюджету;
- дефіцит робочих місць та високий рівень безробіття;
- незадовільний стан доріг. Вартість та якість надання житлово-комунальних послуг, благоустрій;
- низький рівень якості медичних послуг, скрита корумпованість в медицині;
- вартість та незадовільна якість транспортних послуг;
- хаос в архітектурній сфері;
- сміттєва проблема;
За двох річний період роботи міського голови Т. Кучми та його команди ніяких зрушень щодо усунення вищенаведених проблем не відбулося і як видно зі звіту Т. Кучми можемо не сподіватися на суттєві зміни у 2018 році. Бездіяльність чи неспроможність Т. Кучми щодо невиконання передвиборчих обіцянок частково пояснюється його рисами авантюристичного характеру та особливим стилем керівництва. До негативних особливостей характеру можна віднести: недалекоглядність, нічим не підтверджена самовпевненість, невміння об’єктивно оцінити свої можливості; присутність задатків та проявів авантюризму і прагнення заробляти незвичайними способами, прихована жадібність та брехливість; сконцентрованість на своїх власних потребах;надмірне владолюбство, самолюбство тощо. До цього додаються особливості стилю керівництва, які виробилися через вище названі риси характеру та відсутністю фундаментальних знань: необізнаність із процедурними юридичними та економічними моментами роботи органу місцевого самоврядування і не намагання вникати в суть справи, тобто немає своєї думки – що ставить його в залежність від своїх заступників, радників та всяких підлабузників; непослідовність у прийнятті власних рішень, будь яке питання із-за браку фундаментальних знань розглядається поверхово. В такій ситуації приблизно перебував колишній міський голова Гук, а саме в ролі посадного старости.
Найогиднішим в діях міського голови з моєї точки зору, являється його пропаганда висвітлювана на офіційному сайті Дрогобицької міської ради, проплачуваних газетах, а також на соціальних сторінках підкуплених псевдо журналістів. У вказаних ЗМІ на чорне кажуть біле, або взагалі про погане не згадують….суцільний позитив. Пригадується пропаганда Йозефа Геббельса у Гітлерівській Німеччині, Путіна у сучасному світі і ще багатьох диктаторів…. На звіті міський голова на схожі зауваження одної особи сказав, що треба говорити, що ми живемо в Раю і так станеться, а якщо будите говорите протилежно то буде пекло. Проте з таким твердженням не можна погодитись з огляду на наше сплюндроване, таке враження, що після воєнне місто, яке явно за два роки правління Т.Кучми і його команди практично не зрушилось з місця в сторону покращень. Хтось скаже добре, що не гірше, тут також не можна погодитись, ат же такий підхід, таке бачення супроводжує Українців з моменту одержання незалежності і ні до чого доброго вони не привели і не приведуть. Є така українська «приказка дурень думкою багатіє» так і наш мер.
Далі буде……..
З повагою, Емма Ліберман
Переглядів: 5179
|