Дрогобицький автокрановий завод «ще не порізали», - Синютка

Надрукувати
Останні новини Дрогобича
Написав(ла) djerela.com.ua   
08.05.2018
 Ð”рогобицький автокрановий завод «ще не порізали», - Синютка  Свого часу СБУ оприлюднила перелік із 32 українських підприємств, які представники російського бізнесу планували знищити економічно. До цього переліку потрапив і Дрогобицький автокрановий завод. За словами голови Львівської ОДА Олега Синютки, станом на тепер завод на металолом не порізано. Його можна відродити. Про це він заявив в інтерв’ю Гал-інфо.
 
"Дрогобицький автокрановий завод.  Недавно ви повідомили, що "Укргазбанк" має дати кредит, щоб відродити підприємство.  Однак у коментарях пишуть, що цей кредит отримують ті самі власники, які начебто і знищили цей завод.
 
Власники якраз помінялися. Можливо, можна шукати якісь пов’язання між колишніми і теперішніми, але я вважаю, що це не моя справа. Кредит одержують не власники. Якщо його нададуть, то тільки під оновлення виробництва.
 
Ми також плануємо запропонувати на розгляд депутатів Львівської обласної ради окрему програму. У ній буде передбачено, що коли відроджується підприємство у галузі машинобудування, то частину з податкових відрахувань можна буде рефінансувати у цех ж виробництво.
 
Можете назвати термін: коли запрацює Дрогобицький автокрановий завод.
 
Насправді все дуже складно. Тому що не є багато людей, які зацікавленні у його відродженні. Але, на мою думку, його власники сьогодні відіграють позитивну роль. Принаймні всі ті речі, які стосувались зустрічей на рівні уряду, – це була їхня ініціатива. І я переконаний, що Львівська обласна рада має підтримати таких людей.
 
А ви особисто були на цьому підприємстві? Його на металолом ще не порізали?
 
Ні, не порізали".
 
Довідка.
 
22 листопада 2016 року громадський активіст, співзасновник ГІ «Права справа» Дмитро Снегирьов написав:  
 
«25 жовтня 2016 року Вищий господарський суд України за скаргою російського банку ПАТ "ВТБ Банк" і ліквідатора Кмити Р. І. мав розглянути законність рішення Львівського апеляційного господарського суду щодо припинення провадження у процедурі банкрутства "Дрогобицького заводу автокранів" і скасування ним ухвали про порушення цього провадження як незаконного.
 
Нагадаю, провадження у справі про банкрутство Дрогобицького заводу автомобільних кранів було порушено ухвалою суду 16 червня 2015 року. 17 серпня суд затвердив реєстр вимог кредиторів боржника. Загальна сума боргів заводу складає 375,957 млн гривень.
 
У реєстрі кредиторів ПАТ "Дрогобицький завод автомобільний кранів", затверджених ухвалою Господарського суду Львівської області від 17 серпня, фігурують "ВТБ Банк" (сума вимог понад 134 млн грн), "Укргазпромбанк" (сума вимог понад 113 млн грн) Крім того, серед кредиторів усіх черг найвищі вимоги до боржника мають Василь Ободенко (сума вимог за четвертою чергою – рівно 40 млн грн), кіпрська компанія Lerenato Trading Limited (сума вимог за четвертою чергою – понад 23 млн грн) і ТОВ "Дрогобицький завод автомобільних кранів" (сума вимог за четвертою чергою – понад 6 млн грн). Примітно, що Василь Ободенко є членом наглядової ради ПАТ "Дрогобицький завод автомобільних кранів" і єдиним засновником та директором ТОВ "Дрогобицький завод автомобільних кранів".
 
До складу наглядової ради ПАТ "Дрогобицький завод автомобільних кранів" Василь Ободенко був введений 12 лютого 2010 року на зборах акціонерів. 72,06% акцій ПАТ "Дрогобицький завод автомобільних кранів" належать кіпрській компанії HALFONA INVESTMENTS LIMITED, яка у грудні 2009 року одержала дозвіл Антимонопольного комітету України на отримання контролю у ПАТ "Дрогобицький завод автомобільних кранів".
 
Основною продукцією підприємства є модельний ряд автомобільних кранів вантажопідіймальністю 18т, 25т, 28т, 32т, 35т, 50т, відомих під торговою маркою "СИЛАЧ", на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ, FORD Cargo, Tatra різних модифікацій. ПАТ "ДЗАК" також виготовляє баштові крани швидкого монтування КБА-201 "ФОРТІС", крани-маніпулятори, гідроциліндри, запасні частини, різні види металоконструкцій.
 
Підприємство, за оцінками керівництва, займає 90% внутрішнього ринку автомобільних кранів. 25% виробленої продукції експортує в Болгарію, В'єтнам, на Кубу, в Аргентину, Молдову, Латвію, Литву, Білорусь, Росію, Казахстан, Узбекистан, Азербайджан, Туркменістан, Грузію, Монголію, Судан і Гвінею
 
Із 2015 року "ПАТ ДЗАК" знаходиться у процедурі банкрутства у рамках справи №914/1542/15. 10 вересня 2015 року прес-служба ПАТ "Дрогобицький завод автомобільних кранів" поширила повідомлення, у якому, зокрема, йдеться:
 
На виконання вимог протоколу комітету кредиторів № 1 від 07.09.2015 року розміщується оголошення про залучення інвестора у справі №914/1542/15 про банкрутство ПАТ "Дрогобицький завод автомобільний кранів.
 
19 вересня 2016 року Львівський апеляційний господарський суд припинив це провадження, а ухвалу про порушення провадження скасував як незаконну.
 
За інформацією Народного депутата України Ю. Берези, під час розгляду справи встановлено відсутність у ініціюючого кредитора жодних грошових вимог до товариства на момент порушення провадження. В матеріалах справи є докази того, що ціла низка кредиторів отримала розрахунок за їхніми вимогами.
 
За словами власників заводу, одна з причин банкрутства – дуже жорсткі умови щодо сплати трьох мільйонів доларів США кредиту та відсотків, у які ПАТ "ДЗАК" поставив російський "ВТБ Банк" і стрімке падіння курсу гривні. Через це більшість обігових коштів довелося витрачати на погашення кредиту, отже, виникла заборгованість з усіх інших платежів.
 
Свого часу Службою Безпеки України був оприлюднений перелік із 32-х українських підприємств, які представниками російського бізнесу передбачалося знищити економічно. Серед них – і Дрогобицький завод автокранів.
 
Згідно із цим планом, завод почали "душити" з лютого 2014 року, коли розпочалася війна. Справа в тім, що "ДЗАК" має високотехнологічний комплекс обладнання, який дає можливість працювати на оборонку країни – виробляти для армії спеціалізовані крани, відновлювати військову техніку.
 
За інформацією генерал-майора запасу СБУ В. Ягуна, за період часу поки йде судова тяганина підприємство вже втратило 15 великогабаритних верстатів, унікальне обладнання, конструкторську документацію, за фактом чого Національна поліція відкрила кримінальне провадження №12016140110001154.
 
Незважаючи на всі негаразди, на підприємстві не втрачають надію відновити виробництво. Керівництво заводу отримало відповідь від Головного управління оперативного забезпечення Збройних сил України – вони готові замовити 350 кранів, із яких 60 скерують у зону проведення АТО. Держприкордонслужба також надіслала пропозицію про закупівлю 50 нових дрогобицьких автокранів. Вартість одного автокрана – 2 – 2,5 млн грн.
 
Утім, для відновлення виробництва є суттєва перешкода: на все майно накладений арешт через банківську заставу російського "ВТБ Банк". До речі, власники "ДЗАК" запропонували передати контрольний пакет акцій товариства державі, якщо вона виступить у ролі інвестора і допоможе фінансово вийти зі скрутної ситуації.
 
9 листопада 2016 року, Вищий господарський суд України залишив без змін рішення Львівського апеляційного господарського суду яким було скасовано ухвалу про відкриття провадження у справі про банкрутство ПАТ "Дрогобицький завод автомобільних кранів".
 
Відтепер звільнених працівників мають поновити на роботі. Підприємство планує створити 400-500 робочих місць, а через 5-6 місяців вийти на рівень виробництва до 20 автокранів за місяць".

Переглядів: 7063

Коментарі (86)
 
Вусата залупа знову прикривається Євромайданом, лицемір миршавий.
Рейтинг: 38+ -5-
 
, 11:24 08 травня 2018 р.
 
Синюта напевно фантазує. Обладнання вже не маю. Фахівці вже знайшли нову роботу. Щоб відродити треба вірити. кому? ! ? ! :
Рейтинг: 15+ -1-
 
, 11:48 08 травня 2018 р.
 
Всі робітники заводу давно в Полщі гарують який завод.
Рейтинг: 17+ 0-
 
Юрій, 12:05 08 травня 2018 р.
 
Автокрановики в Польші заробляють від 20 000-30 000 гривень в місць. Що може теперішня злодійська влада запропонувати працівникам.  
Це можливо тільки після виборів 2019 року при умові що ми виберем порядних людей у владу.
Рейтинг: 16+ 0-
 
, 12:54 08 травня 2018 р.
 
Заводи бізнесменам! Трудящим робоча дешева сила! Всі масово виїжджають в Польшу! Тут скоро не буде кому працювати! Про які заводи йде мова! ))) Вот так і живемо! Що маєм то маєм! А олігархів що раз то більше! СЛАВА УКРАЇНІ!
Рейтинг: 16+ 0-
 
Дрогобичанин, 13:00 08 травня 2018 р.
 
Ні коли не говори ніколи. Все можливо. таку депресію переживали в свій час італійці. Шукали роботу по цілому світу. Але прийшов час зарплати в Італії зросли і вони вернулись.
Рейтинг: 5+ -5-
 
, 13:07 08 травня 2018 р.
 
Массовая безработица молодёжи в Италии способствует её эмиграции из страны 
 
В период с 2008 по 2015 годы «бель паэзе» покинули 509 тысяч итальянцев, 51 процент которых составляли молодые люди 
 
Массовая безработица молодёжи в Италии способствует её эмиграции из страны 
Безработица среди молодёжи «является настоящией ахиллесовой пятой социально-экономической системы Италии», говорится в докладе «Экономические сценарии», подготовленном исследовательским центром — CSC Конфедерации промышленных предприятий — Confindustria, являющейся крупнейшим объединением предпринимателей страны.  
 
Презентация доклада состоялась в Милане.  
 
Достаточно сказать, отмечается в документе, что чуть больше 16 процентов молодых итальянцев в возрасте от 15 до 24 лет имеют работу. Отсутствие предложения на рынке труда вынуждает молодёжь эмигрировать из страны, что «ведет к потере человеческого капитала, который, по оценкам CSC, ежегодно обходится стране в 1 процент ВВП, понижая тем самым потенциал развития».  
Согласно приведенным данным, в период с 2008 по 2015 годы, когда уровень безработицы в Италии вырос с 6, 7 процента до 11, 9 процента, на постоянное место жительство в другие страны отправились 509 тысяч итальянцев, 51 процентов из них — 260 тысяч составили люди в возрасте от 15 до 39 лет.  
 
«Низкая занятость среди молодёжи, — отмечается в докладе Confindustria, — негативно отражается на благосостоянии поколения». Об этом, например, говорит стремительный рост бедности среди молодых итальянцев. Если в 2007 году в возрастной группе 18-34 года количество бедных составляло 2, 7 процента, то в 2016 году их уже насчитывалось 10 процентов.  
 
По данным Национального института статистики — ISTAT, в июля этого года безработица среди молодёжи в Италии равнялась 35, 5 процента. Всего же в стране насчитывается 2 миллиона 839 тысяч безработных.  
 
В то же время, по мнению Confindustria, в Италии количество «людей, у которых полностью или частично нет работы», составляет порядка 7, 7 млн.
Рейтинг: 1+ -9-
 
Я, 13:52 08 травня 2018 р.
 
До Я. Ти вже і сюди прийшов срати! ? В принципі нічого дивного - москаль сере всюди.
Рейтинг: 10+ -4-
 
Петро, 14:18 08 травня 2018 р.
 
Срешь и брехню везде пишешь ты. а я только правду
Рейтинг: 4+ -8-
 
Я, 14:26 08 травня 2018 р.
 
Про який завод ви тут сперечаєтеся? Його вже давно немає. Що краще покрали і продали заводські бонзи. А що гірше порізали на металолом. А на що накладений арест то стоїть як помальований гріб на цвинтарі. Та й завод уже в Запоріжжі а не Дрогобичі. Вони кинули людей яким заборгували від 40 до 100 тисяч гривень. Викинули їх на смітник а тепер хочуть щоб люди знову до них прийшли . Й знову вони їх кинули з грошима. Людям через них тепер до пенсії по 1 -4 роки бракує стажу. Нехай беруть своїх синків , внуків і нехай піднімають то що розвалили. Але скоріше в імпотента встане ніж вони завод піднімуть.
Рейтинг: 17+ 0-
 
іван, 14:52 08 травня 2018 р.
 
До Івана. Ви маєте рацію. Але це не вихід. Треба державі брати в свої руки. справа в тім, що держави не має, баригі керують. УКРАЇНОЮ. Завод хороший монополістом був у виробництві автокранів та гідроциліндрів.
Рейтинг: 6+ -1-
 
, 15:26 08 травня 2018 р.
 
Колишні працівники заводу кажуть, що нехай повернуть заборгованість по зарплаті, а тоді подумаєм чи вертатись (це ті хто ще в Україні, хто за кордоном, ніколи на завод не вернутся). Довіру людей втратити легко, а повернути ой як важко.
Рейтинг: 13+ -1-
 
Костянтин, 15:33 08 травня 2018 р.
 
Шановні є декілька людей які живуть мрією (до речі, дуже позитивною) і готові заради неї на все, а є великагрупа негідників, яким плювати на всіх, а тим більше на мрії. але є реальне життя. звичайно сіль потрібна, але для цього достатньо одного сучасного цеху. і всеа музей обов'язково створитиі не один, а 2. музей солеварінню та інший музей безгосподарності, дурості та тупості
Рейтинг: 9+ 0-
 
таксист, 15:50 08 травня 2018 р.
 
А що Ковч, обласний депутат від НК каже, він так розписався, що він виграв справу , будуть відновлювати виробництво, Матківський, Кучма так кричали всюди, а це було брехня. Думайте , кого обираєте. Ковчу і Матківського Дрогобич до одного місця. вони під шумок оперують великими сумами, які відмивають.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Знаючи й аналітик, 18:37 08 травня 2018 р.
 
До Володимира. До чого закликаєте, що то за єресь? Нащо ми йшли до вільного ринку, до Єуропи, і повіддавали усе народне багатство до лап "ефективних менеджерів"? А Ви тепер хочете назад, у державну власність? Та держава ж "неефективна"! От різати на металобрухт - це надзвичайно ефективно!
Рейтинг: 5+ 0-
 
Антипод, 19:00 08 травня 2018 р.
 
що до заводу це передвиборча локшина для тупого електорату.  
Скоро вибори грядуть  
Провладні мужі взялись за обіцянки 
Слухайте і насолоджуйтесь
Рейтинг: 12+ 0-
 
:), 19:18 08 травня 2018 р.
 
Чи Ви люди подуріли чи вам пороблено? Доки будете ходити в рожевих окулярах? Весь Дрогобич розвалили й розікрали . Завод помер як і " Знамя" "Дослідний завод", швейна фабрика"Зоря" і т. д. Про відновлення говорять тільки ті хто далекий від цього. До виборів вам ще й не таку лапшу навішають про завод.
Рейтинг: 13+ 0-
 
іван, 19:58 08 травня 2018 р.
 
Чуму п. Синютка не сказав хто ' нові' власники? До кого до кого людям звертались з питанням заборгованості по заробітній платі?
Рейтинг: 5+ 0-
 
Саша, 21:28 08 травня 2018 р.
 
Коли вони заплатять податки в пенсійний фонд. людям по 3-4 роки стажу пропало. За такі справи передбачена кримінальна відповідальність, але Львівські можновладці цього не помічають.
Рейтинг: 9+ 0-
 
колишнiй працівник, 21:54 08 травня 2018 р.
 
Все буде добре. Автокран без наших людей не зробиш. Що найцінніше це фахові працівники. Як їх повернути це дуже складне питання без порядного інвестора не обійтись. Виплатити всю заборгованість. Це перший крок.
Рейтинг: 4+ -1-
 
, 22:01 08 травня 2018 р.
 
До антипода. я не закликаю до націоналізації. В статті вказано що власники готові поступитись контрольним пакетом акцій державі в разі коли друга сторона виступить як інвестор. тут з одного боку є шанс модернізувати виробництво адже цех гідроциліндрій та мілких серій мав обладнання 70- тих років. Якщо прийдуть фахівці то все реально. Збудувати нові цехи і з новим обладнанням.
Рейтинг: 1+ -1-
 
, 22:12 08 травня 2018 р.
 
Забудьте про заборговані гроші. Ніхто не збирався і не збирається їх вам виплачувати. Майже всі робітники мають на руках постанови виконавчої служби. І що толку? Можуть їх собі в туалеті на цівочок повісити. Ніхто не хоче ті постанови виконувати ні виконавча служба ні тим більше старо-нові власники.
Рейтинг: 4+ 0-
 
іван, 22:24 08 травня 2018 р.
 
На рахунок цього можна сказати. Очі бояться а руки роблять. Так що все можливо. Так тяжко піднятись. Але це реально зробити з середньою зарплатою 500$.
Рейтинг: 0+ -3-
 
, 22:26 08 травня 2018 р.
 
Шановний пане Володимире, Ви дійсно вважаєте, що наші підприємства зруйнували для того, щоб потім їх відбудовувати?
Рейтинг: 4+ 0-
 
Антипод, 22:35 08 травня 2018 р.
 
Пане Володимир спустіться з небес на землю. Якщо маєте можливість зайдіть на тереторію заводу. Пройдіться по цехах і подивіться на розбиті шафи робітників, розкорочені верстати. Легше і дешевши побудувати нових два заводи ніж відновити крановий завод. Тай хто буде відновлювати? Спецілісти одні вже на пенсії інші за границею працюють.
Рейтинг: 5+ 0-
 
іван, 22:36 08 травня 2018 р.
 
Все можна відновити. Я три роки працюю на машинобудівних підприємствах в Польші. Так що знаю якщо добрий інвестор тоді все реально. На заводі тільки дві плазмені машини для різання металу рахувались новим обладнання. Все решта це металолом 70-80тих років. Їх можна замінити станками ЧПК , сучасними листо-згинальними верстатами (для виготовлення стріли). Все решта як комплектуючі. Тут питання з приміщеннями побутовими та виробничими, гальванікою.
Рейтинг: 1+ -3-
 
, 22:56 08 травня 2018 р.
 
До антипода. Так вважаю. Такий шлях поляки пройшли. Я це знаю точно.
Рейтинг: 1+ -3-
 
, 22:58 08 травня 2018 р.
 
Ви три роки в Польщі а я більше 30 років на заводі. То хто з нас краще знає про завод? Таке враження що Ви поняття не маєте про роботу на крановому заводі. Ви мені вибачте за такі слова. Но мене зло бере коли я чую від людей які далекі від заводу таку дурницю що завод за пару місяців почне працювати .
Рейтинг: 6+ 0-
 
іван, 23:18 08 травня 2018 р.
 
Нехай для початку кинуть по хоч по тих 500 доларів, тим хто має заборгованість по зарплаті.
Рейтинг: 3+ -1-
 
До Володимира, 23:29 08 травня 2018 р.
 
До Володимира. Поляки трохи не такий шлях пройшли - не настільки вони. як би це пом'якше висловитися.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Антипод, 23:50 08 травня 2018 р.
 
Доречі у тут розмні дописувачі, не звертають уваги на пана Я із Чебоксар. Усе правельно, таких типів це найбільше дратує.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Семен, 01:03 09 травня 2018 р.
 
До антипода. та ні якщо розглянути машинобудування в Польші то такий шлях від руїн до відродження правда не в таких обємах. Я власне і працював на таких заводах. І поврте рівень наших працівників на багато вищий
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 07:11 09 травня 2018 р.
 
До Івана. в машинобудуванні я 38 років. те що вас теліпає то добре ви не байдужий до цього питання. За скільки часу можна відновити виробництво я не говорив термін. Поняття маю про завод бо пропрацював там 9 років. Був би покійний Валерій Володимирович Левицький з нами то під нього можна було рішитись почати відродження. Іншого виходу не має. Україну Дрогобич треба піднімати. Я переконаний найбільше що в нас є це люди фахівці. різного віку. Якщо поляки з таким рівнем технічного знання тримаються то наші українці тим більше мають шанс відродити. Знаю що там руїни. Так треба будувати нові енергозберігаючі приміщення. але треба робити. Одна умова з порядними людьми. В Польші прекрасно власники розуміють що без людей вони ніхто. В цьому наша перевага. Ось подивіться в Харкові ХТЗ (я теж там працював) Ярославський викупив акції погасив всі заборгованості і завод по троху відроджується. А у нас взагалі перспективи дуже великі. Головне повага до людей. Якщо власники це розуміють то все можливе маємо шанспозбирати по крихтах . Повірте ми однодумці. по середині істина.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 07:24 09 травня 2018 р.
 
Треба починати як Ярославський- погашення заборгованості по зарплаті. Ну не повернусь я на завод, якщо мені там винні купу грошей іще і усім буду розказувати, як там дурять працівників і нехай десять раз подумають перед тим як іти туди на роботу.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Роман, 08:02 09 травня 2018 р.
 
Мені теж винні гроші і два роки стажу))) Повернути заборгованість для них не питання. 40 000 грн. в 2014році 5 000 $ а зараз 1 500$. Тут питання як зацікавити повернутись. Бо початок надто складний неймовірно складний
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 08:09 09 травня 2018 р.
 
Ну допустимо (чисто фантастично-гіпотетично), що найдуться нові інвестори, які будуть готові вкласти гроші у відновлення практично з нуля цього підприємства. Але якого милого вони мусять повертати заборгованість працівникам і тим більше всяким минулим "акціонерам" - наперсточникам, до якої не мають ніякого відношення?
Рейтинг: 2+ -3-
 
Holsten, 08:30 09 травня 2018 р.
 
На то він інвестор. Тоді ніхто туди не вернеться. Інвестор не тупий чоловік гроші рахувати вміє. Тому перспективи розвитку підприємства порахує. Якщо хоче повернути гроші за рік це одне якщо за 6-8 років це інше. Як зацікавити людей повернутись я не уявляю.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 08:37 09 травня 2018 р.
 
Завод не працю 4 роки люди осіли пристосувались до сьогоденних умов хто краще хто гірше але вже осіли. Примусити зараз зірватись і повернутись туди де їх ошукали повірити обіцянкам що все буде як в 2005 році це мають бути вагомі аргументи і люди яким повірять. А грошей є тьма гроші це не питання. Питання в людях. Нехай почитають як ФОРДИ робили бізнес. там на чолі всього людина фахівець. Та що тут говорити якщо інвестор нормально заробив гроші він знає як діяти. Ринок праці зараз дуже змінився зараз диктує умови працівник а не роботодавець. Бо відкрита Європа дає заробити фахівцям рівня автокранового заводу від 1000 до 3000 доларів. В цьому ринку треба бути гнучким і конкурентно спроможним а не шулером як в картах. Часи інші
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 08:56 09 травня 2018 р.
 
Один з класичних законів філософії. Не можна двічі увійти в одну і ту ж річку. Все тече все змінюється.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 09:00 09 травня 2018 р.
 
В Дрогобичі страшна проблема з працівниками , яка є наслідком низькихзарплат і неповаги до них.  
На долотному(який якось працює) майже половина верстатів(нових верстатів) стоїть бо нема кому робити, З інженерами ще гірше, молодь навіть не бачить себе на заводі. Як максимум люди приходять на пів року навчитися і виїхати працювати в Польщу.  
 
Я особисто не вірю в реальність запуску автокранового, я там був років 8 тому, там уже напівпусто було. Тут ще одне питання яке ніхто не піднімає, а де ті крани дівати, хто їх купить.  
 
Сьогодні реалії в країні такі , що не вигідно вкладувати у виробництво, та і уряд заківланий в продажниках а не виробниках.
Рейтинг: 2+ 0-
 
цікаво, 09:04 09 травня 2018 р.
 
Думаю, що таких дурбеликів, які готові заплатити невідомо за що попереднім махінаторам-комбінаторам і потім 6-8 років чекати, щоб тільки вийти на ноль, можна знайти хіба по оголошенні на паркані, або на стовпі. А якщо серйозно - то про автокрани в Дрогобичі можна забути. Принаймі до того часу, поки не закінчиться цей вертеп в країні. А закінчиться він ще не скоро.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Володимиру, 09:11 09 травня 2018 р.
 
Ви почитайте статтю 400 автокранів міністерство оборони готовий закупити. При В. В. Левицькому під час кризи 90-тих років завод виживав при 10 автокранах а плюс ремонт. Все реально якщо бути відвертим
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 09:13 09 травня 2018 р.
 
Так я про те що нова влада від Презедента до голови міста зміниться тоді можливо відродимось.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 09:17 09 травня 2018 р.
 
На півроку приходять, бо їх там, на великому підприємстві, та й- з державною підтримкою, ще стільки часу протримають, аби потім (як варіант) легко стати на "біржу"- і, отримуючи повну виплату, валюгатися по за кордони. А у рабовласників, котрі втратили совість і, тим самим, стратили себе- і як люди, і як роботодавці (на стовпах з оголошеннями) людям більше трьох місяців нічого робити. Тому й проблема. Проблема- не в рабах, рабовласництво- геть! А хто хоче мати якийсь інтерес зі сволочами? ! У бідних також є- і честь, і гонір. Нехай не думають собі страшенні "пани", що об людей можна ноги витирати безконечно!
Рейтинг: 2+ 0-
 
Вертеп закінчити сьогодні і вж, 09:18 09 травня 2018 р.
 
Зараз треба прості дії погашення заборгованості всім і запрплата середня по підприємству 500$. Виплата кожного місяцю реальний термін вийти на 20 кранів в місяць 1, 5 року. Якщо почати вже.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 09:20 09 травня 2018 р.
 
Нехай пани рахують.
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 09:23 09 травня 2018 р.
 
Ви, Володимир, мрійник-фантазер, про філософію якусь пишете, Форда, зарплати до 3000$, відкриту Європу. І, судячи по стажу, вже чоловік, який бачив життя. Але продовжуєте ходити в рожевих окулярах, успіхів Вам.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Володимиру, 09:25 09 травня 2018 р.
 
3000$ пропонує Европа - Німетчина, Голандія, Англія, Норвегія, Швеція, Ізаїль.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 09:32 09 травня 2018 р.
 
Поляки вже переживають що наші фахівці будуть працювати в Західній Европі а там менше 2500 евро не платять.
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 09:35 09 травня 2018 р.
 
Согласно данным Росстата и ФТС России, по итогам 2017 года объем производства отечественных автомобильных кранов увеличился на 22, 7% по отношению к показателям 2016 года, превысив 2, 7 тыс. единиц техники. При этом, доля иностранной техники на российском рынке составила 8%, порядка 240 единиц техники.  
Основными производителями автокранов в Российской Федерации являются АО «Галичский автокрановый завод» (Костромская область), ООО «Ивановский машиностроительный завод Автокран» (Ивановская область), АО «Клинцовский автокрановый завод» (Брянская область), ОАО «Ульяновский механический завод № 2» (Ульяновская область), ОАО «Челябинский механический завод» (Челябинская область).
Рейтинг: 0+ -2-
 
Я-почитай володя, 10:55 09 травня 2018 р.
 
Отечественными предприятиями освоена широкая номенклатура автомобильных кранов грузоподъемностью от 16 до 100 тонн. Основным поставщиком базовых шасси для указанной техники являются компании КАМАЗ и УРАЛ.  
В 2017 году благодаря государственной поддержке (ПП РФ от 30. 12. 2013 № 1312) АО «Галичский автокрановый завод» был запущен в серию автомобильный кран грузоподъемностью свыше 100 тонн. Общий объем инвестиций по проекту составил 100 млн рублей из которых 25 млн рублей было получено предприятием за счет средств федерального бюджета.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Я-почитай вододя, 10:57 09 травня 2018 р.
 
Я забудь про те. Ми в УКРАЇНІ має свої порядки
Рейтинг: 0+ 0-
 
, 10:59 09 травня 2018 р.
 
Также с целью вывода на рынок инновационной продукции машиностроения Минпромторгом России в 2017 году ОАО «Челябинский механический завод» была предоставлена поддержка в размере 72 млн рублей на производство и реализацию пилотных партий автомобильных кранов грузоподъемностью 25 и 50 тонн, имеющих увеличенный опорный контур (ПП РФ от 25. 05. 2017 № 634).  
Кроме того, Минпромторгом России была продлена программа субсидирования льготного лизинга строительно-дорожной техники (ПП РФ от 03. 05. 2017 № 518) и запущен новый механизм субсидирования льготного кредитования потребителей сельскохозяйственной, строительно-дорожной и коммунальной техники, а также оборудования для пищевой и перерабатывающей промышленности (ПП РФ от 17. 02. 2018 № 163).
Рейтинг: 0+ 0-
 
Я-почитай фантазёр вододя, 10:59 09 травня 2018 р.
 
Когда ты с вашими порядками 100тонные краны будешь делать как в России?
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я-фантазеру володе, 11:00 09 травня 2018 р.
 
Без питань, Наш рівень вище. Я знаю автокрановиків. захлебнися слюно. ))) Все питання в грошах. та повазі до фахівців. Ми на Іваново при Радянському Союзі план по гідроциліндрах перекривали. і зараз перекриємо. Бо ті фахоці що повернуться в Україну все зроблять легко і невимушено бо вишколені у Европі
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 11:08 09 травня 2018 р.
 
Без питань, Наш рівень вище. Я знаю автокрановиків. Захлебнися слюною. ))) Все питання в грошах. та в повазі до фахівців. Ми на Іваново при Радянському Союзі план по гідроциліндрах перекривали. і зараз перекриємо. Бо ті фахоці що повернуться в Україну, з Европи, все зроблять легко і невимушено бо вишколені. Так що спокійно поглинайте повітря. Шановний. )))
Рейтинг: 2+ 0-
 
, 11:11 09 травня 2018 р.
 
Эти сказки будешь таким как ты сам рассказывать. Прекрасно помню как командировочные при СССРрассказывали про заводы в Иваново и Галиче, что они на голову выше ДЗак. не бреши не красиво в твоем возрасте
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я, 11:13 09 травня 2018 р.
 
Индонезия не будет закупать украинские БТР-4. Страна отказалась от их поставок в пользу бронетехники российского, турецкого или южнокорейского производства. В прошлом году БТР-4 пришли в Индонезию на испытания. Однако выяснилось, что у них есть недостатки. Индонезийских военных не устроило то, что машина чрезмерно зарывается носом при движении по воде.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я, 11:28 09 травня 2018 р.
 
Та не звертайте уваги на цього Чебоксарця. Це походу одинока, неврівноважена людина, якій дома нізким посваритись, на вулиці до людей не чіпляється, бо можна отримати у морду, а інтернет оптимальний варіант. До таких треба ставитися з розумінням.
Рейтинг: 4+ 0-
 
упа, 12:01 09 травня 2018 р.
 
А ты зачем обращаешь внимание
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я, 12:10 09 травня 2018 р.
 
Мне интересно и смешно наблюдать за диалогами людей, которые постоянно врут. и я напоминаю им что они врут, а они обижаются на это
Рейтинг: 0+ -1-
 
Я, 12:13 09 травня 2018 р.
 
Не унывает только Украина. Там готов свой ответ русской "Армате" – новейшие колесные бронемашины "Дозор-Б".  
Вот-вот эта грозная украинская техника должна поступить вооруженным силам, доблестно противостоящим сепаратистам в Донбассе. "Дозор" уже успели показать Порошенко, военным атташе зарубежных стран, свозить на ряд международных выставок.  
В общем, раструбили на весь белый свет. Но… случился конфуз. Во время испытаний у опытных образцов грозного "Дозора" образовались сквозные трещины в бронекорпусе. И не маленькие – длиной 40-50 сантиметров. При этом машины проехали совсем мало – одна 100, другая 400 километров. А делают их во Львове. Получается, эти "Дозоры" даже до сепаратистов не доедут. А ведь бравые ребята из сил АТО, помнится, обещали приехать в Кремль. На чем же они поедут? По старинке? Запрягут волов в какую-нибудь "знатную бричку", как в гоголевском "Вие"?  
Львовский бронетанковый завод разводит руками. Дескать, мы тут не при чем – поляки виноваты! Вечно от них терпим. А теперь вот сталь для наших славных "Дозоров" прислали плохую. Что тут поделаешь? Один позор с этим "Дозором".  
Ну, оправдание-то всегда можно найти. Если бы не забавная арифметика, появившаяся в украинских же СМИ. За полтора года ВСУ получили 20 единиц БТР-3 и 25 – БТР-4. А спустя совсем немного времени на ходу остались лишь 18 машин. Причем поломки происходили не в результате боевых действий.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Я, 12:17 09 травня 2018 р.
 
Мій тато працював енергетиком на крановому заводі. Памятаю прохідну заводу, рух людей, повагу тата до своїх колег по роботі. Дай Бог, щоб появилися люди, що щиро і правдиво захочуть створити нове, нехай менше в обємах, виробництво. Бо наразі навіть стара солеварня, що диміла роками, і та зупинилася. А з місця, де могила тата через поля чудово видно поки ще не завалений автокран.
Рейтинг: 1+ 0-
 
, 12:49 09 травня 2018 р.
 
А чебоксарець в чомусь правий. Поки українці рядились у вишиванки кацап проти нас воював, те що ми зараз говоримо гібридною війною. Поки ми захоплювались факельними ходами тягнибаксівців кацап будував агентурну мережу у різних напрямках, к тому числі агентуру впливу, яка робила своє каверзне діло свідомо та не свідомо. Тому треба зціпити зуби, витримати образи, однак переглянути своє відношення і до влади і до процедур виборів і до корумпованих кумів та родичів.  
До речі "крановий" на початку 90 х отримував з чебаксарського агрегатного якість залізяки.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Бомко, 13:10 09 травня 2018 р.
 
Чому людей звільнили у зв'язку з ліквідацією підприємства хоч ліквідації не було? Просто нагло викинули людей із заводу, а тепер хочуть, щоб до них вертались. Та після такого вернутся це себе не поважати, уже краще у Польщі збирати клубніку.
Рейтинг: 3+ 0-
 
Роман, 13:42 09 травня 2018 р.
 
А що це за охорона не місцева на автокрановому? Це якась фірма чи нелегально?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Міша, 16:40 09 травня 2018 р.
 
Завод вже запускають. Тепер все буде обіцяно нашому виборцю . Синютка планує іти у верховну раду по нашому округу.  
Щось на подобі колишнього Лавриновича. Той швидко про всіх забув. Чуже є чуже.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Максим, 18:33 09 травня 2018 р.
 
А де поділись пани Баран і Гавриш? Чи не їх збирається повернути губернатор?  
Якщо так, то марно сподіватись на якесь відродження заводу.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Наталія, 19:57 09 травня 2018 р.
 
Пам*ять дирява. А де поділись пани Баран і Гармаш? Не поверни, Господи , отих людей на завод!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Наталія, 20:04 09 травня 2018 р.
 
якось проiзжав кранове пiдприемство, був юбiлейЮна кранах встановили гойдалки, каруселi, та ще всякоi всячини, так ось там такi крани класнi що дрогобицькi, по всьому дуже сильно вiдстали, треба взагалi нове. технологii потрiбнi. а то старе допотопне мало кого зацiкавить.
Рейтинг: 0+ 0-
 
b.e.f, 00:25 10 травня 2018 р.
 
Даний завод потрібно завалити. Ділянку продати інвестору, який вкладе кошти в нове виробництво(не обов'язково кранів) 
. Бо як казав класик- "Динозаври повинні вимерти", що вони успішно і зробили.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Daton, 05:01 10 травня 2018 р.
 
А Василь Ободенко - взагалі молодчага. Як засновник і власник успішно хапнув свою долю заводу при банкрутстві, а тепер, виявляється, щ його ж завод завод "винен" йому 40 млн гривень :grin . Цирк з конями якийсь. Остап Бендер курить в стороні. Країна василів-ободенків та їхніх кріпаків.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Warsteiner, 08:31 10 травня 2018 р.
 
Де гучні кримінальні справи за знищення підприємств? Всі- "в долі"? Чхати на ваші "давайте проведемо ще одну акцію"- всілякі придурки хіба би акції проводили.
Рейтинг: 0+ 0-
 
?!, 09:30 10 травня 2018 р.
 
Чи можливо відновити промисловий потенціал міста? . Практично ні. З наступних причин. 1-АКЗ, ДДЗ, МАШзавод були лідерами на неконкурентному внутрішньому ринку в 80-90р. р. минулого століття; 2- в часи приватизації Росія прийняла всі міри для повного розвалу цих заводів. Декілька разів їх банкрутили , мінялись власники та юридичні особи. В багатьох випадак цьому сприяла місцева влада. Працівникам , бюджету залишили лише безнадійні борги; 3- бачення влади , що завод ще не порізали, делітатсько смішне. Те, що залишилось , муляжі , які демонструють не надто фаховим чиновникам, а ті в свою чергу видають бажане за дійсне. Для продукції , яку випускали ці заводи сьгодні місце в музеї; 4- для відродження цих підприємств потрібні серйозні інвестиції , а внутрішні скоробагатьки капітал ховають в офшорах , а зовнішні інвестори дружать з головою і в Україну не інвестують. Виключення Леоні, Бадура , Фуджікура найпростіша конвеєрна система виробництва на якій не хочуть працювати навіть папуаси, за 200 дол. і то постійні проблеми з персоналом. Інформація Синютки, частина передварчої агітації преставника президента. Также гарно співали і преставники Народного контролю про АКЗ . А результат на лице. На цьомуж рівні і бздури дітлахів з Тіцу і реформатора Дукаса про передачу в комунальну власність сільзаводу. Дана виробнича площадка повинна бути терміново закрита за повну не відповідність вимогам техніки безпеки. Про фінансувати і сформувати належне виробництво -це не пасочки ліпити в пісочниці.
Рейтинг: 0+ 0-
 
теодор, 22:02 10 травня 2018 р.
 
Цілком погоджуюсь з вами. Але що далі. Якщо ще 5 років, такого хаосу, тоді фахівців не позбираєш. Висновок один все гниє з голови.  
Українського інвестора якщо так можна назвати цікавить щвидкий прибуток з мінімальними витратами.  
Це означає що у виробництво вкладати буде по крихті.  
Іноземний капітал буде все з нуля будувати. Але хто його пустить на нашу землю без гарантій недоторканості приватної власності.  
Тому і далі будем їздити збирати трускавки. Хтось тим процесом керує. Щоб українці гарували в Польші а поляки в Великобританії і то міліонами. Що далі.  
Є надія в одному що в Польші заробіток 1000$ а в нас буде 500 $ заробітна плата при тійже роботі. Великий капітал посуне Київ до дій. Тому всі заводи з Польші перекочують сюди. Але це іллюзія.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Володимир, 05:54 11 травня 2018 р.
 
Я згадав розмову яку ще 2015 році відбулась Старгат-Шчецінському з простим міліонером. На моє запитання чи пустять нас в Европу? Він однозначно відповів що так бо дешева робоча сила і великий ринок збуту їхніх товарів. Поляки нарікають що німці вкладають в Польшу 30 евро а виводять 20 евро. Ось і вся економіка від супермаркетів до заводівперважно німецьке. Для чого їм воювати як можна без втрат спочатку зробити руїну а помім прийти до бідного люду з великими грошима. Враховуючи нашу жадібну владу яка не любить гроші і готова померти за Україну то це все зробиться легко.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Володимир, 06:26 11 травня 2018 р.
 
Скоро і хто не офіційно працює масово поїдуть за кордон, бо як знімуть субсидії, то треба десь заробити, щоб оплачувати захмарні рахунки.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Петро, 08:50 11 травня 2018 р.
 
Шановні гляньте навколо , миживемо в 21 столітті . який дзак, навколо снують "като", "катерпілери", "камацу" та інша техніка передових країн світу. в світі існує конкуренція це всім відомо, що будете там робити з нашою технікою. так відомі факти коли відсталі країни створювали"економічне чудо", але вони проходили довгий шлях, а ми ще навіть і не починали
Рейтинг: 0+ 0-
 
таксист, 14:55 11 травня 2018 р.
 
Нинішній "крановий" у 1965 розпочинав як цех по виготовленню пральних машин. Може де спробувати і у цьому напрямку? Що скажете?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Бомко, 15:47 11 травня 2018 р.
 
Цех по виготовленню губозакаточних машин варто спробувати.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Bitburger, 18:56 11 травня 2018 р.
 
Ая, страшенно райдужну перспективу мариворите: Польща, удвічі менша від України- там зарплата удвічі більша, в Україні- все навпаки. Патрійот 80-рівня, блін, чи- папуас?
Рейтинг: 0+ 0-
 
Влодекови, 00:21 12 травня 2018 р.
 
Як тільки запахне виборами, відразу завод запускають . І так вже 6 раз
Рейтинг: 0+ 0-
 
Ваня, 07:08 14 травня 2018 р.
 
Вова, ты бредишь! Где же ты увидел в Дрогобыче, да и вообще в районе, зарплату в 500$? Даже на Леоне 200-250$. Не будет тут таких зарплат, как в Европе.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Вовику, 00:27 15 травня 2018 р.
 
На "Леоні" (та й- на всіх подібних корпораціях стільки знимок люди клеять на ті анкети, по декілька разів, що складається враження, наче кожного по смерті поховають під стількома ж хрестами. Небо не осиротіє від впалих зірок? ! Хто далі користає з усіх даних, які (для чого й для кого? ! ) треба там вписувати? !
Рейтинг: 0+ 0-
 
..., 16:55 15 травня 2018 р.
 
ВОВИКУ! )))) . читайте уважно мої повідомлення. Я написав що тут прийдуть інвестиції з зарплатами 500$ при умові що докорінно зміниться влада і система державного управління.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Володимир, 10:17 17 травня 2018 р.
 
Владимир, ну, не смешите мои тапочки, Вы или пропогадист(как тут пишут - порохобот) или по детски очень наивный человек, мне Вас жаль, искренне. Назовите хоть одного инвестора, который платит 500$, что мешает платить Леоне или японцам Фуджикуру во Львове уже такие зарплаты, вот они уже зашли и работают в Украине? Кстати, погуглите как кидают людей на заводе Фуджикуру и в каких нечеловеческих условиях работают, и как относятся к олюдям.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Владимиру, 17:48 17 травня 2018 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6046 днів)