Інформуємо вас, що протягом останніх трьох тижнів спостерігається негативна тенденція у розрахунках за платежі від споживачів, здійснені через відділення ПАТ “Укрпошта”.
З 25 травня не проводиться перерахунок коштів та не передається інформація про платежі. Тому КП “Дрогобичводоканал” не може відобразити сплачені кошти споживачів у їх особових рахунках .У зв’язку з цим, рекомендуємо усім, хто здійснював оплату за послуги водопостачання та водовідведення минулого місяця у відділеннях ПАТ “Укрпошта”, звертатися до цього підприємства з вимогою перерахунку оплачених коштів.
Приблизно 40% споживачів КП “Дрогобичводоканал” здійснюють розрахунок за послугу через відділення “Укрпошти”.
Переглядів: 3402
|