Інвестор, який будуватиме сміттєпереробний завод у Дрогобичі, представляє роботу

Надрукувати
Відео
Написав(ла) Твоє Радіо. Сторінка у Фейсбук   
06.09.2018
 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу сміттєпереробний Відео далі:
 

Переглядів: 9657

Коментарі (117)
 
Даже не знаю смеяться или плакать от такого инвестора. Три тыщи гривен уставной капиталл фирмы, которая будет вкладывать кредитных 100 лямов евро. Наверняка очередная туфта , которую впаривают Дрогобычу. Надежды на депов мало ибо у них все схвачено и за все заплачено, а поэтому проголосуют. Депы и Тарасик Кучма вообще голосуют за все , что приносит им личную выгоду. А продажные журналисты создадут необходимую атмосферу для благоприятного восприятия народм даной сделки. Гы.
Рейтинг: 51+ -43-
 
Вже не маскаль, 08:02 06 вересня 2018 р.
 
нехай хоч чорти будують той завод, але завод повинен бути! так що, гражданє пасажири вперед до світлого майбутнього- до Європи! Ура! Нєх жиє незалежна УКРАІНА. Честь праці!
Рейтинг: 40+ -19-
 
Квінта Америка Бойс!, 10:24 06 вересня 2018 р.
 
Підтримую будівництво такого заводу! Це гарно що є ще такі люди які хочуть інвестувати в нашу неньку Україну, дивлячись на скрутну політичну і економічну ситуацію! Не має логічного розуміння позиція противників цієї інвестиції, ви що вороги нашого рідного міста? !
Рейтинг: 47+ -13-
 
Не байдужий мешканець, 11:17 06 вересня 2018 р.
 
Для "Вже не маскаль"- це не та тема, яку потрібно розкачувати і на ній багато не заробиш - БОТ. Переключися на Кобзона і Захарченка, твоїх співвітчизників це більше цікавить . По заводу- у німця очі добрі такі очі брехати не будуть.
Рейтинг: 22+ -24-
 
Українець, 11:38 06 вересня 2018 р.
 
ПСЕВДОПАТРІОТ КУЧМА-ТОБТО Дрогобицький злодій разом із командосами Качмарем германом коцюбою-і туту знайдуть вигоду і нагодують нас обіцянками
Рейтинг: 19+ -3-
 
Геть Кучмівську банду і Кучмо, 12:18 06 вересня 2018 р.
 
До "Українець, 11:38 06 вересня 2018 р.  
 
У німця очі, може, і добрі, а от у наших співвітчизників! ? І правий перший дописувач, хоч і не українець за національністю. Але за духом, можливо, і більший патріот України, аніж декотрі дописувачі-прихильники дрогобицьких вишиватників з Ратуші. Однією рукою хрестяться, а друга -в нашій кишені.
Рейтинг: 24+ -17-
 
Наталія, 12:33 06 вересня 2018 р.
 
До "Вже не маскаль, 08:02 06 вересня 2018 р. " 
Як я подивлюся ви найбільш обізнані в даній темі, може підкажети яких інвесторів привели, скільки проектів реалізували. Як то кажуть " . здіти не мішки носити". Дайте можливість почати щось робити, а є сумніви в чесності створіть робочу групу щоб контролювала процес виконання. Тим більше все що зробиться все залишиться нащадкам.
Рейтинг: 17+ -11-
 
Юрій, 13:23 06 вересня 2018 р.
 
Добре що Дрогобич має можливість збудувати такий завод, це важливо для мешканців. Бо це в першу чергу навколишнє середовище, а значить здоров`я людей. І звичайно робочі місця.
Рейтинг: 25+ -5-
 
Друг, 13:45 06 вересня 2018 р.
 
А яка зарплата буде у простих працівників? Думаю має бути хоч 500€. За менше працювати на такому заводі - не поважати себе.
Рейтинг: 23+ -4-
 
Заробітчанин, 14:10 06 вересня 2018 р.
 
А ти скільки заробляєш ботом? :grin :grin
Рейтинг: 5+ -7-
 
Ха, 15:00 06 вересня 2018 р.
 
Звичайно що має бути гідні оплата праці, але хай щось зроблять а тоді вже.  
Неправильно ставиш питання. Де є гідна оплата праці? Це питання риторичне
Рейтинг: 8+ -2-
 
Ха2, 15:04 06 вересня 2018 р.
 
То всьо кодло з мерії на чолі з вусатою сволотою яка тільки думає про свою кишень тре гнати в шию, а нормальним людям які щось хочуть зробити для кращого майбутнього нашим дітям, при тому ще й діляться прибутком ПОТРІБНО ДАТИ ШАНС.
Рейтинг: 19+ 0-
 
Білецький Андрій, 15:31 06 вересня 2018 р.
 
От диви як заспівав псевдопатріот ХРУЩ. А чи не він збирав людей на вул. Коновальця щоб не дати побудувати завод МЕТИКУ. Чи не він на всю глотку ричав що то дуже шкідливий завод для міста а мікрорайону взагалі. А тепер як запахло долярчиками. То вже патріотизм Хрущуня пропав.
Рейтинг: 13+ -4-
 
правда, 15:36 06 вересня 2018 р.
 
Німець сюди вкладає гроші, бо тут є дешева робоча сила. Я не проти робити на німця, але у Німеччині за відповідні гроші, а не у Дрогобичі за 5-6тис. грн.
Рейтинг: 10+ -10-
 
До Ха, 15:54 06 вересня 2018 р.
 
Для тих в кого проблеми з слухом "Завод майже автономний" і тільки для того щоб створити робочі місця будуть впроваджувати персонал який буде наглядати за роботою. То не швейна фабрика в європі давно відійшли від робочої сили. Я краше буду мати менше але дома і буду бачити дітей і батьків в а нє як циган гонитися по світу за наживою коли діти тут спиваються на зароблені батьками гроші.
Рейтинг: 19+ -5-
 
До Ха, 15:54 06 вересня 2018 р, 16:01 06 вересня 2018 р.
 
А хто ці інвестори? У них є назви?
Рейтинг: 3+ 0-
 
Дрогобичанка, 16:13 06 вересня 2018 р.
 
ну то те той завод буде? хтось може сказати? місце для будівництва вже затвердили?
Рейтинг: 2+ 0-
 
місце під завод, 16:31 06 вересня 2018 р.
 
Так. Ще не затвердили. Але землю для нього виділили. На вулиці Гайдамацькій.  
Ну то хто ці інвестори? У них є назви?
Рейтинг: 5+ -2-
 
Дрогобичанка, 16:52 06 вересня 2018 р.
 
До "Дрогобичанка, 16:52 06 вересня 2018 р. " Якби за неуважність не допіскали до виконання роботи а ще кращедавали інвалідність то в нашій країні не було б кому робити. "Критінізм"- це нездатність усвідомити інформацію яку читаєш. Для того щоб отримати коректну відповідь - задавай правильно питання. :? :? :( :( :( :x :x :x :x
Рейтинг: 5+ -4-
 
Свідомий, 17:04 06 вересня 2018 р.
 
Свідомий, дуже коректно надрукований Ваш коментар. І орфографічно, і лексично, і пунктуаційно, і технічно, і, головне - дуже логічно.  
Нажаль, я не настільки високоосвічена, як Ви. Тому задаю запитання як вмію. То може все ж таки розкажете простим та неосвіченим людям, яка саме фірма буде будувати цей завод? І яка фірма буде давати на це гроші?  
Якщо знаєте, звичайно. Дякую
Рейтинг: 7+ -2-
 
Дрогобичанка, 17:10 06 вересня 2018 р.
 
Дрогобичанка перепрошую звичайно. для тих в кого всеж таки підтверджується діагнос поясню в розгорнотому вигляді. на початку статті є відео. і якщо на ньому клацнути правою клавішою мишки відео почне відтворюватися, якщо напрягти всі звивини і чемно послухати про що мова дурних питань ставити не прийдеться. Не спішіть вслухуйтесь в кожне слово. Успіхів вам я вірю що у вас все вдасться.
Рейтинг: 4+ -11-
 
Свідомий, 17:20 06 вересня 2018 р.
 
Слухайте чуваки, дядю ЮРУ! То я! Не робіть кипішу! Зрозуміло до вас, хренові "праххффессора"? Завод будуть будувати спеціалісти, і побудують, якщо будуть тим керувати нІМЦІ! Я так зрозумів! ? І не ведіть тут один з одним полеміку! Європа живе краще ніж ми всі, бо там дбають в першу чергу за ЛЮДЕЙ! Зрозуміло! І нам ще до Європи, як від Землі до неба! Ферштеен? І не забувайте, що в Украіні був лише один так званий "праххффессор" Янукович . якого пропхали його кенти з Сходу Украіни на посаду Президента Украіни. Ось такі новини! Честь праці!
Рейтинг: 7+ -10-
 
снайпер +, 18:08 06 вересня 2018 р.
 
Свідомий, звичайно, що я передевилась і поослухала відео.  
Але я, нажаль, не маю навички 100% відтворити почуті назви іноземних компаній. Можливо я і справді не дуже коректно поставила запитання. Натомість моє запитання мало б виглядати і звучати ось так:  
як правильно пишуться на мові оригіналу повні назви іноземних компаній, про які йде мова у цьому відео? Чи може хтось написати?
Рейтинг: 4+ 0-
 
Дрогобичанка, 18:51 06 вересня 2018 р.
 
Схоже вся ця історія із сміттям зрежисована під цю аферу з заводом.  
Звучало що місто має внести заставу 10 лямів євро. Тільки куди, у фірму з 3 тис. грн?  
Круто повело шарашкіну контору , під занавіс свого мерства Тарасік з Ваською пішли ва-банк :)
Рейтинг: 25+ -3-
 
АльКапоне, 18:53 06 вересня 2018 р.
 
На відео головний= диктор= щось дуже підязикий. Тобто половину алфавіту добре не вимовляе. І тому дописувачка =дрогобичанка= не зрозуміла. Так що дядя не ображай пересічних містян. Бо саме пересічні містяни мають великий сумнів у всіх інвесторах яких вишукуе наша =чесна = влада. Ми бачимо як нам по нових =европейських= технологіях відремонтували Грушевського, яку чудову поставили на площі бруківку щоб люди взуття добивали , а малі діти носи розбивали одним словом все для =блага= виборця. Так і буде з заводом , що в кінцевому результаті виявиться що завод забруднюе повітря , оскільки побудований з порушенням екологічних вимог. Бо влада місцева та контролюючі структури ведуть контроль виключно за відкатами , а не за дотриманням вимог при будівництві.
Рейтинг: 18+ -4-
 
до Свідомого, 19:07 06 вересня 2018 р.
 
Меру Ужгорода за розтрату 6, 5 млн. дали арешт з можливістю внести заставу 450 тисяч грн. Як Вам жити по-новому і красти по - новому з внесенням застави. То чому б не братись за грандіозні проекти. Немае віри тим ушльопкам з Ратуші . Під сумнів великий і те, що 10 лямів як заставу місто перераховуе на фірму зі статутним капіталом 3 тис грн. Відкрили швиденько фірму під побудову такого серйозного обекту. І будуть на Дрогобиччині вчитись будувати. Інше на думку не приходить коли у Ратуші сидить злодійня та хабарчуки.
Рейтинг: 20+ -1-
 
юрем, 19:23 06 вересня 2018 р.
 
У цих діячів навіть волосся дибки стало в передчутті великого куша :) 
Діти лейтенанта Шмідта давно бороздять простори Казкової Русі у пошуках легких та шалених грошей :)
Рейтинг: 15+ -4-
 
АльКапоне, 19:46 06 вересня 2018 р.
 
Подивіться на того німця , та він незнає що в нього хочуть :) взяли для картинки мабуть , ну артисти :)
Рейтинг: 14+ -3-
 
Аль Капоне, 19:52 06 вересня 2018 р.
 
Читаю деяких коментарі і аж страшно, що в тих людей в голові. Спам і сором.
Рейтинг: 10+ -5-
 
Жах, 19:56 06 вересня 2018 р.
 
Я теж не така свідома як "свідомий". Запитання від людини з "діагнозом кретинізм": "свідомий", оскільки ви такий свідомий, дайте відповідь мені, чи Леоні в Нежухові також будували під якоюсь заставою? Дякую.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Наталія, 21:59 06 вересня 2018 р.
 
Маю абсолютно просте і банальне запитання: що відомо про ці три компанії: 
ТОВ «ЕКО-СТАНДАРТ 10»;  
«Solventure Ltd» 
та “IDS Сonsulting»?  
З ким місто матиме справу?  
Поділіться, будь ласка, хто має бодай якусь інформацію: 
- про їхні податкові номери (коди, vat тощо); 
- про їхніх засновників; 
- кінцевих бенефеціарів; 
- юридичні адреси; 
- розмір статутного капіталу; 
- кількість найманих працівників; 
- фінансову звітність бодай за останні 3 роки, у тому числі баланс на сьогодні; 
- майновий стан, у тому числі наявність нерухомого та рухомого майна у власності; 
- наявність орендованого майна, у тому числі нерухомості, обладнання, ТЗ тощо; 
- наявність майна, яке перебуває у заставі; 
- кредитні зобов'язання;  
- інтернетресурси; 
- інформацію (бажано офіційні сайти) підприємств, які є готовим та діючим результатом їхніх попередніх проектів. Не схожих. А саме їхніх. Не тих, що в процесі. А саме закінчених, діючих та успішних.  
Питала на сайті міської ради. Відписали, щоб я робила письмовий запит. Дивно. Там є спеціальна закладка на тему сміття. І це все мало б бути надруковано там. Але немає.  
А також може хтось знає, чи проект інвестиційної угоди?  
На яких умовах зайде сюди інвестор?  
Дякую.  
П. С. До речі, ані міський голова Дрогобича, ані міський голова Стебника, ані секретар міської ради, ані головний юрист Дрогобича за рішення про затвердження інвестора НЕ ГОЛОСУВАЛИ. Їх тоді просто навіть не було на засіданні виконкому.  
Навіть не знаю, чи вони взагалі в курсі про це рішення. А про те, що про це думає міський голова, інформації ніде немає.  
Тому, якщо усе складеться ок - то пам'ятайте, що їх при прийнятті рішення навіть не було.  
А, якщо щось піде не так, - то вони не будуть винними. Бо їх там навіть не було.  
НУ ТО ХТОСЬ ЗНАЄ ЯКУСЬ ІНФОРМАЦІЮ ПО ВИЩЕ НАПИСАНИХ ЗАПИТАННЯХ?
Рейтинг: 26+ -3-
 
Олена, 22:51 06 вересня 2018 р.
 
То що за актори , вусатий гоне .
Рейтинг: 4+ -2-
 
анька., 23:37 06 вересня 2018 р.
 
Процес утилізкці ТПВ дуже є витратним і тому витрати будуть покриватися за рахунок тарифів для населення і бюджетними дотаціями. Складова кредитування теж буде включена в тариф. З чистого доходу ніхто не буде покривати кредити, якусь долю буде мати міська рада і звичайно німецька компанія. А ця розкрутка і чайові для чиновників з ратуші закладено звичвйно у вартіть будівництва заводу і фірми-прилепала вже на "довольствЇі". А створена дільниця по сортуванню обовязково отримає на халяву нове обладнання, бо поквже як своє майно-виробничі площі. Для Дрогобича вигідно однозначно виходити з розрахунку річного накопичення ТПВ плюс 15-20 відсотків на перспективу, в противному випадку будемо мати набагато більші проблеми ніж Брониця. Такий проект потребує не одну експертизу. Депутатів чи чиновникам як баранів взагалі не варто показувати завод, а вибрати з громади технярів, які зможуть принаймі більш реально побачити негативні та позитивні сторони такого проекту.
Рейтинг: 10+ -1-
 
Друга сторона медалі, 01:36 07 вересня 2018 р.
 
Ти що неуважно слухав? Не буде нічого покриватися за рахунок тарифів. От як можна писати такі дурниці?
Рейтинг: 1+ -5-
 
До Друга сторона, 03:11 07 вересня 2018 р.
 
Молодець КУчма і команда, центральні дооги в місті робляться, вірю сміттєперобний завод буде. ТАК ТРИМАТИ. на дрогобицькіх рагулів не звертайте увагу. собаки гавкають в караван іде.
Рейтинг: 9+ -22-
 
Колишній Дрогобичанин, 07:58 07 вересня 2018 р.
 
до Не байдужий мешканець, 11:17 06 вересня 2018 р. На жаль псевдопатріотів в Дрогобичі, які живутьпо принципу чим гірше в місті бачу по постам вистачає. це 10 відсотків дерма від громади. а дермо всюди присутнє . ПРОРВЕТЕСЯ. НА Садового також у Львові гавкають а він робить свою справу.
Рейтинг: 7+ -7-
 
Колишній Дрогобичанин, 08:04 07 вересня 2018 р.
 
Здається мені, що після виборів домовляться із Броницею і все буде по старому.
Рейтинг: 6+ -4-
 
Коля, 08:10 07 вересня 2018 р.
 
Чомусь вся ситуація нагадує про безкоштовний сир у мишоловці. Добре якщо помиляюсь.
Рейтинг: 12+ 0-
 
!!!!!, 08:33 07 вересня 2018 р.
 
Нам пропонують технологію, згідно якої на території міста процес утилізації буде відбуватися по слідуючій схемі: нове сміття поступає до приватної сортувальної дільниці, яку створив Кучма, а чому не комбінат міського господарства чи задіяти новостворене комунальне підприємство (корупція наяву), яке поділить сміття на органічне та неорганічне. Органічне сміття направлять до біогазової установки, на виході якої отримаємо теплоенергію і електроенергію та компост / добриво для парників. Не органічне сміття (гума, макулатура, деревина, пластик) використають як паливо, а на виході-електроенергію на продаж, а чорний, кольоровий метали, скло, будівельне сміття здача на фірми для новоствореної продукції. У наших умовах дотриматися незабруднення екології чи запаху буде практично неможливо.
Рейтинг: 8+ 0-
 
Тарас, але не Кучма., 08:55 07 вересня 2018 р.
 
Повністю згідний. У випадку суттєвої поломки місто зразу ж відчує.
Рейтинг: 6+ 0-
 
Так, так., 08:58 07 вересня 2018 р.
 
я знав що Васюки тобто Дрогобич стане столицею Европи. глянувши на цi чеснi морди
Рейтинг: 9+ -1-
 
bef, 09:26 07 вересня 2018 р.
 
Потужність сміттєпереробного завода: Беремо сміттєвоз- 25 куб. м. Щоденно 2 авта в годину за дві зміни складе:25х2х15 = 750 куб. м. в добу; в рік=750 х30дн. х12міс. = 270 000 куб. м. сміття. З врахуванням на перспективу та забирання з Брониці добавимо 30 процентів, разом 1, 3х270 000=341 ооо куб. м. , а це приблизно 7000 тн. сміття в рік. Вартість обладнання та різних контейнерів з закупкою нових великотонажних сміттєвозів і екскаваторів складе до 40-45 млн. Є. (без закупки нової лінії для Кучмової дільниці по сортуванню сміття, бо вона рахується вже діючою. Самоокупність проекту 3 роки. Сортування у приватному секторі вдома, але за перевезення не брати кошти. Але все це вилами по воді писано.
Рейтинг: 2+ -1-
 
Михайло, 12:08 07 вересня 2018 р.
 
Накатана схема по цілій Украіні. Створюють фірму з незначним статутним капіталом ( від 1000 до 3000 грн. ) у якій е один -два засновники і більше нічого , але Е ПОТУЖНИЙ ЛОБІЗМ ЗІ СТОРОНИ МІСЦЕВИХ ХАБАРЧУКІВ на кшталт ДЕПУТАТІВ ТА МЕРА І ЙОГО ПРИХВОСТНІВ- ЗАСТУПНИКІВ і виграють тендера на грандіозні проекти з мільйонними витратами (бо коли вкладають великі кошти то кращий відкат буде тим ЛОБІСТАМ) . А тоді любі друзі ця фірмочка бере субпідрядників з технікою і так в кінцевому результаті до проекту залучають безліч фірмочок засновниками яких е одні бариги і мутять заводи, дороги. площі , освітлення міста і т. д. І що опісля маемо ми бачимо що іхня робота потребуе кращого ( це мяко кажучи) , але натомість перша фірмочка з малимстатутним капіталом добряче збагатилась на державних коштах чи то може бути і закупівлі державні, І ОСНОВНЕ : такі схеми добряче збагачують меріав міст і решта наволочі , які при кориті. Тому коли громада міста е надзвичайно не байдужа до свого міста така схема не пройде повз громади. І дописувачка ОЛЕНА задала правильні запитання.
Рейтинг: 15+ -1-
 
юрем, 13:03 07 вересня 2018 р.
 
Нехай німець будує завод під своїми вікнами, а не під моїми. Жителі В. Великого, Коновальця, вокзалу подумайте, що нам під будинки хочуть підсунути екологічну катастрофу. Треба вимагати не будувати завод біля автокранового, а якщо не послухають, то думаю ми не гірші за жителів Брониці.
Рейтинг: 11+ -4-
 
Житель В. Великого, 13:20 07 вересня 2018 р.
 
Читаю деяких мудрагелів і розумію їм подобається так як є, нам сміттєпереробки не треба? Треба хоч десь і хоч з чогось починати. Бо утонемо в смітті
Рейтинг: 4+ -8-
 
Ботоатака, 14:38 07 вересня 2018 р.
 
Не хочете нормального заводу по переробці сміття? тоді нюхайте сміття!
Рейтинг: 4+ -9-
 
Квінта Америка Бойс!, 14:46 07 вересня 2018 р.
 
Квінта Америка Бойс, та власне, що дуже хочемо. Тому і хочемо побачити, які то є нормальні тоті заводи. Тому, чи можете назвати нормальні заводи заводи, які уже побудовані тими людьми, і працюють. Бажано їхні сайти. Щоб ми всі подивились на них і захотіли ще більше.
Рейтинг: 9+ -1-
 
Дрогобичанка, 15:18 07 вересня 2018 р.
 
То напевно зі Львова пишуть і завидують що в них заводу такого не буде :) :grin
Рейтинг: 5+ 0-
 
Ржач, 15:27 07 вересня 2018 р.
 
Важливо це що є люди які хочуть щось робити у нас в країні. Такі що десь щось говорять були завжди і всюди. Наші хлопці маю вернутися зі сходу в кращу країну, а не в занедбану - вони за наше краще майбутнє боряться там. А ми маємо за їхнє тут.  
Спостерігаємо і чекаємо результатів панове
Рейтинг: 3+ -5-
 
Вересень, 15:37 07 вересня 2018 р.
 
Люди добрі та почніть вже шостий щось робити замість того щоб рахувати чиїсь капітали та прибутки. Не було і не буде такого весілля щоб усі були дозволені.
Рейтинг: 4+ -4-
 
Свідомий, 15:39 07 вересня 2018 р.
 
Ржач, якого ТАКОГО? Покажіть, де уже такий є, який є побудований ними.  
 
Вересень, щось робити, це що саме? Які саме люди (адже кожна людина має прізвище та ім'я)?  
 
Якісь люди, щось робити, такий завод.  
І ніхто не напише нічого конкретного.
Рейтинг: 7+ -2-
 
Дрогобичанка, 15:41 07 вересня 2018 р.
 
Підтримую дрогобичанку. Власне , отой німець НЕ будує завод, він пропонує тільки технологію. А будівництвом займатимуться оті "наші шулери". Якщо це не так, то навіщо місту створювати спільне підприємство з українською фірмою - прокладкою? Ще й брати на себе 10 млн. застави. Вже створили спільну фірму по сміттю, віддали в оренду свої основні засоби(механізми і машини) і за них ще треба платити(чи вже сплачено) з міського бюджету.  
Пригадую аферу з фірмою"Папірус" (за каденції пана Лужецького), яка вичавила з бюджету міста 6 млн. гривень. Пан Лужецький на той час обіцяв, що заставить цю фірму повернути гроші, і що маємо? Їх слід простив.  
Дрогобичани вже навчені отими махінаціями аферистів(і від влади також), тому так прискіпливо допитуються 
Чи не простіше просто виділити ділянку і нехай собі будують, реєструються у Дрогобичі, сплачують податки і т. п. І не брати на місто жодних фінансових зобов*язань.  
П. С. Впевнена, отим окозамилювачам такий варіант не підійде. Це ж треба спочатку вкласти кошти, а їх у них катма. От придумали кредит-заставу, а ви, дрогобичани, потім мастіть собі голову як віддавати. Не подобається мені ота затія.
Рейтинг: 12+ 0-
 
Наталія, 15:51 07 вересня 2018 р.
 
Наталю, та байдуже, що це лише технологія. Важливо, щоб вона працювала і була доброю.  
І саме тому я і запитую, хто знає, які саме заводи є побудовані і працюють саме по цій запантентованій ними технології. Не побідній. А саме їхній. Тій, на яку вони мають патент. Хтось знає такі заводи?
Рейтинг: 5+ -1-
 
Дрогобичанка, 16:01 07 вересня 2018 р.
 
Люди та ви подивіться конференцію хоч і якість жахлива, зйомка на 1 з 5, звук такий собі, але ви пишете речі які не мають стосунку до правди. Кому ж там у нас так на мозоль наступило? :? :?
Рейтинг: 2+ -1-
 
заробітчанин, 16:05 07 вересня 2018 р.
 
Та тут вам не скажуть, бо тут всі такі як ви. Різниця між нами тут ті хто слухали уважно і ті хто просто лепочуть. Надіюсь ті "хтось" "щось" зроблять і ми не втонемо в смітті. :( :(
Рейтинг: 4+ -3-
 
До Дрогобичанка і Наталія, 16:09 07 вересня 2018 р.
 
заробітчанин, 16:05 07 вересня 2018 р і 
До Дрогобичанка і Наталія, 16:09 07 вересня 2018 р 
 
Якщо ви такі уважні і мудрі, то напишіть тут нам правду. Гарно роз*ясніть. І не будемо "писати речі які не мають стосунку до правди".
Рейтинг: 5+ -4-
 
Наталія, 16:24 07 вересня 2018 р.
 
Та ніби не казали що щось місто вкладає крім ділянки :roll
Рейтинг: 1+ -2-
 
Майстер, 17:07 07 вересня 2018 р.
 
А ділянки, розміром 7 га - це мало?
Рейтинг: 4+ 0-
 
Дрогобичанка, 17:25 07 вересня 2018 р.
 
як вам треба бути поставити як iкону в якийсь схемi дрогобича -IНОЗЕМЦЯ, я за скромну оплату, можу як голландець посидiти та побалакати по голландськи перед вашими селянами. Одежа стильна та фiрмова е. Морда вже вiдiджена й гладка.
Рейтинг: 8+ -3-
 
bef, 17:29 07 вересня 2018 р.
 
маю питаннЯ. такий супер -пупер завод І в дрогобиЧІ. адже великІ мІста мають далеко бІльшу преспективу.
Рейтинг: 5+ -1-
 
пОЯСНІТЬ, 17:59 07 вересня 2018 р.
 
Весь Дрогобич у стані РЕКОНСТРУКЦІІ. Все перерито і нічого як кажуть= під ключ= не зроблено. А вже виборами пахне. І що той перевертень у вишиванці Кучмоід думае ще балотуватись. Громаду вже тошнить мяко кажучи від його господарювання. Пора аудит робити по всіх тих обектах.
Рейтинг: 8+ 0-
 
юрем, 19:24 07 вересня 2018 р.
 
Та сама тєма що була із стадіоном бабки роздірібанили а ви люди дальше слухайте байки, перестаньте вірити тим с.
Рейтинг: 9+ 0-
 
Кум, 19:34 07 вересня 2018 р.
 
Та ж не буде грошей з бюджету виділятися. Кому ж то так не до снаги це, що ботять? Гарно все виглядає, аж дивно але надія є.
Рейтинг: 1+ -1-
 
Ого-го, 19:58 07 вересня 2018 р.
 
ПРО БУДІВНИЦТВО СМІТТЄПЕРЕРОБНОГО ЗАВОДУ.  
Наперд перепрошую за описки, бо друкувала з телефону.  
 
Саме ось так виглядають сьогоднішні переписки і перемовини із владою Дрогобича.  
 
Міська влада: 
- Шукаємо того, хто побудує у Дрогобичі завод.  
- Ми можемо.  
- О! Класно! А що і як Ви можете?  
- Ми компанія. У нас є партнери у Німеччині. Один має патент на технологію, в другий - дасть під то гроші.  
- Супер. А що Вам для того треба від нас?  
- Та взагалі нічого. Ні грошей, НІ ЗЕМЛІ, хіба сміття і 7 га ЗЕМЛІ.  
- О! То взагалі люкс. А Ви вже таке будували?  
- Та яка різниця? Ми Вам можемо показати заводи, які працюють за СХОЖОЮ технологією.  
Ну Ви ж уже досвіду в США набирались. І в Австрії теж. А тепер приїдете і до нас на Октовбер фест. Матимете згоду порівняти, де ліпше пиво. Це найкращий досвід.  
- Німеччина? Пиво? Октовбер Фест? О! Так. Ура! Їдемо!  
 
Громадськість: 
- А до кого їдете?  
- До інвестора?  
- А це хто?  
- Та яка різниця. Нам це наразі не цікаво.  
- А чого їдете?  
- Подивитись, як працює завод зі СХОЖОЮ технологією.  
- А чого схожою, не їхньою, на яку є патент?  
- Йой. Така яка різниця? Нас ці нюанси зараз не цікавлять.  
- А саме по їхній технології уже десь щось працює?  
- Та блін. Не тошніть. Нас цікавить просто сама технологія!  
- А Ви впевнені, що ці компанії в Німеччині взагалі існують? Може вони видумані? Крім назви Ви бодай їхній код знаєте?  
- Люди, та яка нам різниця. Нам головне поїхати і попити пива. А з ким, - це не важливо.  
І взагалі, усе не важливо.  
Окрім самої ідеї побудувати завод, якою заповнити увесь інформаційний простір. У тому числі російський.  
- А чим саме заповнити, якщо Ви говорите лише про техногології?  
- Та яка різниця, які технології? Важливо, що інформаційний відділ подав усім ЗМІ інформацію, що у Дрогобичі побудують завод і теплиці.  
- Так Ви ж кажете, що ще не відомо, чи побудують, що це лише попередні розгляди презентацій технологій?  
- Ну і що. Це ж інформаційний простір. Нехай всі знають те так, як нам вигідно це подати.  
- Ну то значить рішення про те, що затверджено інвестора не є настільки важливим, як Ви це подали ЗМІ?  
- НІ! Ну що Ви? Це дуже важливе і стратегічне рішення. І не лише для Дрогобича, а й для цілої України. Тому так всі ЗМІ про нього і писали.  
- Ок. Якщо це рішення справді таке надважливе, як Ви про це говорите, і як про це писали усі можливі інформресурси, тоді чому перші особи міста (міський голова, секретар ради, міський голова Стебника, головний юрист Дрогобича, були ВІДСУТНІ при прийнятті такого історичного рішення, важливого для всіх і вся?  
- Ну бо це рішення не було важливе. Це попереднє рішення. Воно лише про наміри, які можуть не зреалізуватись взагалі, якщо нам не підійде технологія.  
- Але ж Ви у ЗМІ подали, що уже затверджений інвестор?  
- Звідки нам знати, хто що подавав. Журналісти собі пишуть, хто що хоче. Це не інвестор затверджений, це затверджено ідею розглянути ідею.  
- А 7 га землі з голососу терміново (без комісій) під ідею ідеї виділили? Чи може там буде альтернативне сміттєзвалище. Ой! Перепрошую. Можливо це місце для доставки сировини інвестру?  
Ну бо доки ідея ідеї буде розглядатись, то Ви сировину уже почнете туди доставляти?  
- Ні! Що Ви? Яка земля?  
- А! Ну тоді все зрозуміло! Вдалої поїздки Вам на Октовбер Фест! 670 000 гривень, на які збільшено статутний капітал для ОБІГОВИХ КМГ коштів за рахунок бюджету міста Вам вистачить?  
О! До речі! Статутний капітал компанії, яка представляє інвестора - 3000 гривень. А статутний капітал Комбінату міського господарства - більше 9 000 000 (мільйонів) гривень.  
Тішить одне, що жебротні інвестори мають ідею ідеї побубувати у Дрогобичі завод, взявши у долю дрогобицьке підприємство-мільйонера. Яка ж це має бути величезна честь для підприємства-інвестрора, який має лише три тисячі. Не дивно, що йому від Дрогобича справді нічого не потрібно. Ані грошей, ані землі, лише 7 га землі.  
 
Міський голова: 
- Ви всі кгбісь ушльопки. Ви хочете, щоб дрогобичани загинули від сміття! Через таких як ви ми не можемо побудувати Україну і в ній завод. Бачили, що ЗМІ написали? Дрогобич - місто-герой, у якому побудують сміттєпереробний завод! І ви цьому не перешкодите. Я знаю, хто за вами всіма стоїть! Один, два, три і Вам кінець! Ви падлєци! А з падлєцами потрібно тільки так!  
- Стоп! Пане! Ви хто?  
- Я мер Дрогобича. Його месія і спаситель. І буду ним другий термін також.  
- О! Ви той самий мер Дрогобича, який навіть не був присутній на засіданні виконкому, який Ви ж очолюєте, коли приймалось рішення про затвердження інвестора, про яке потім написали усі ЗМІ?  
- Та що Ви пристали. Ніяке це рішення не важливе. Воно важливе, але не важливе. Воно про затвердження інвестора, але не про саме затвердження інвестора. Воно просто про затвердження ідеї про розгляд ідеї про інвестора. Всі питання до ЗМІ, чого вони так написали. Нічого ми ще не будуємо! А ось ВИ ВСІ пАдлєци й лукаві ушльопки. І я знаю, хто за вами стоїть і яка ваша мета. І то через вас місто потопає у смітті. І це ви зрадники такі цільово падлите і не хочете, щоб ми побудували завод!
Рейтинг: 24+ -5-
 
Олена, 20:15 07 вересня 2018 р.
 
Я думаю, что мусперзавод в Дрогобыче не построят никогда, и в первую очередь, благодаря дрогоБЫЧанам. Уже появились комментарии типа :"А шо то завод будэ на моий вулычи? То будэ мэни смердиты. " и т. п. Как только город выделит площадь под застройку, появятся "экологи", которые будут втирать местным рагулям о вреде завода. Рагульня начнет блокировать стройплощадку, как обычно, с привлечением церковников и черноротых бабок, а чемоданы с деньгами начнут возить не в бронницу, а "семьям" из микрорайона застройки. Стройка захлебнется, немец плюнет и уйдет.
Рейтинг: 7+ -9-
 
нуину, 20:39 07 вересня 2018 р.
 
тут один озлоблений спам і і дурня. :grin :grin :grin  
тут на ваші питання відповіді не дадуть, бо тут нема тих хто дають відповіді, тут є дві три людини яким то поперек.
Рейтинг: 2+ -2-
 
Бекс, 21:01 07 вересня 2018 р.
 
Не будь такий жорстокий, тож потім куди будуть очі ховати? :) і ховатися :)  
Бо як втоне Дрогобич в смітті, то німець собі буде десь по світу будувати, а що тут буде вже з нами то здогадатися можна :sigh
Рейтинг: 1+ -1-
 
До Нуину, 21:06 07 вересня 2018 р.
 
Кучмоботи, включіть свої мозги і гляньте широко очима. Німець НЕ БУДУВАТИМЕ завод. Він представляє тільки технологію. Решта його не цікавить. Завод будуватиме фірма зі статутним капіталом меншим за мінімалку. А далі все піде по накатаних схемах. Невже ви цього не розумієте? Тут один дописувач ставив діагноз "кретинізм". Мабуть, вам. Логічно думати, якби завод будував німець, то він би і говорив, а не оті "фірмачі". Він хіба очима кліпав. Його не цікавить яким чином буде будуватись, йому, головне, проштовхнути свою технологію, і все.
Рейтинг: 11+ -1-
 
Наталія, 21:39 07 вересня 2018 р.
 
до Наталія, 21:39 07 вересня 2018 р. Наталя ви дивна і постійно не вдоволена жінка. . Сміття не вивозять з міста - ПОГАНО. Влада Міста хоче побудувати завод - КАТАСТРОФА ДУЖЕ ПОГАНО. Негайно до лікаря- у вас вже клімакс почався.
Рейтинг: 3+ -18-
 
Колишній Дрогобичанин, 21:57 07 вересня 2018 р.
 
До "Колишній Дрогобичанин, 21:57 07 вересня 2018 р.  
 
Та не опікуйтесь так моїм здоров*ям, бо своє втратите. Перемкніться на щось Вам корисніше. Заспокійтесь і думайте тільки про хороше.
Рейтинг: 7+ -2-
 
Наталія, 22:21 07 вересня 2018 р.
 
До *колишнього дрогобичанина* : Ви що - дійсно нічого НЕ розумієте? ! ХТО збирається ЩО будувати? ! А взагалі-то :може то у вас клімакс вже навіть і скінчився! До Наталії: не звертайте уваги на нерозумних.
Рейтинг: 10+ -1-
 
Хто є хто?, 22:27 07 вересня 2018 р.
 
До Олени. Оленко, 1:0! Молодець!
Рейтинг: 4+ 0-
 
Хто є хто?, 22:36 07 вересня 2018 р.
 
Колишній Дрогобичанин, та ніхто не проти будівництва заводу. Просто розкажіть, хто буде його будувати, і що він побудував уже десь. Щоб люди знали. А то нічого не розказують. Тримають під 7 замками. То що людям залишається: сліпо вірити і купувати кота в мішку за 7 га.  
Я за те, щоб у нас був якісний та діючий завод з переробки сміття.  
Але розкажіть, хто це буде будувати і на яких умовах!  
Все, що потребується.  
Чи то забагато хочу?
Рейтинг: 7+ 0-
 
Дрогобичанка, 22:37 07 вересня 2018 р.
 
100% це аферисти. Що не можна залучити фірми з Європи які мають досвід та ім'я ? Тільки ті фірми не підуть на договорняки по відкату , тому вони Кучмі і тому зборищу в раді не цікаві.
Рейтинг: 9+ -1-
 
..., 23:24 07 вересня 2018 р.
 
Як можна було вибрати цю компанiю ЕКО СТАНДАРТ 10 по будiвництву завода через тендер, якщо фiрма навiть немае дозволу на будiвництво та по коду КВЕД 46. 90 НЕСПЕЦІАЛІЗОВАНА ОПТОВА ТОРГІВЛЯ та 20. 51. 0-ВИРОБНИЦТВО IНШИХ ВИРОБiВ З ДЕРЕВА, а кiлькiсть працiвникiв -10 чоловiк i бiльше нiчого. Це ж який вiдкат закрив очi, щоби вибрати по тендеру цих аферистiв.
Рейтинг: 18+ -2-
 
Гала, 23:41 07 вересня 2018 р.
 
Короче - маєте ще один стадіон. Народ - виходьте на протести, бо будете далі нюхати сміття і обурюватися в коментах.
Рейтинг: 8+ -1-
 
о.а., 01:12 08 вересня 2018 р.
 
Коротше зроблять халупу та напишуть що то завод(полiгон), засеруть, та втечуть, а новий мер так само буде потом показувати якигось зальотных бандитiв що вони щось зроблять. Схеми, схеми та схеми. Як у вас статут 1000 гривень i ви кажите що купите мерседеса, то купите ви хiба що iграшковий мерседес, так що хлопцi розводять селян як тих коров. Класика Буратино. Але землю видiлять, потом ii продадут, потом перепродадуть за 1000 гривень, й селянам за 1000 гривакiв уже за метер перепродадуть. Дрогобич, аферист на аферистi. Смердить не тiльки мусором, але й нескiнчинеми аферами, хто кого обдурять.
Рейтинг: 11+ -2-
 
bef, 08:42 08 вересня 2018 р.
 
Все правильно потрібно виходити на протести, залучати громадськість священників і свідомих громадян. Організовувати мітинги і піші марші аж до Львова колони, перекривати дороги. Так роблять всі цивілізовані люди для вирішення проблеми і тільки тоді коли сміття досягнення 3 поверху коли почнуть хворіти діти чи готові "революціонери" взяти на себе відповідальність за наслідки чи просто потім "по морозу" я не я і хата не моя. Чи може ті що критикують найбільше взагалі не місцеві і їм всерівно або це ті люди які не вміють призначати поразки "сам не нам і іншому не дам" кому цікаво перегляньте історію фірми "Полісинтез" Бібрка -ні фірми ні надходжень ні робочих місць ні активістів які найбільше кричали шукаючи свою вигоду. Не вірю що в нас є люди які ставлять громадські інтереси попереду своїх-задумайтесь з цього приводу.
Рейтинг: 6+ -3-
 
Свідомий, 09:01 08 вересня 2018 р.
 
Свідомий, я не критику. Я підтримую потребу заводу. Але дайте людям ІНІОРМАЦІЮ.  
Люди обурюють не через саме будівництво заводу. А через те, що влада темнить і не дає ініормацю. І все.  
І це така тактика. Навмисне інформаційним голодом провокувати людей, щоб потім сама ж влада і такі як Ви, звиеувачували людей, що нічого не вийшло, бо люди погані і це вони у тому винні.  
І дрказом того є купа коментаріа, де люди пишуть, що вони ЗА потребу в заводі, але просять лише надати інформацію про того, з ким ведуться переговори. І, наротивагу, вже Ваші коментарі, у яких Ви дорікаєте дрогобичанам, що хіба проти, що їм нічогг не треба, нехай їхні діти гинуть від сміття і так їм і треба.  
Шановний, це ж проста маніпуляція.  
Тому ще раз повторю. Люди ЗА ідею заводу.  
Люди обурюються ЛИШЕ тому, що їм влада НЕ надає інформації, а НЕ тому, що є ідея побудувати завод.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Дрогобичанка, 09:24 08 вересня 2018 р.
 
Так чому не йшли маршами під мерію під час сесії коли була прес конференція чому дивлячись в очі не задавали питання які їх цікавлять і мучають в "журналістів" питань не було. Чи завдаючи питання безпосередньо треба брати на себе відповідальність а тут можна писати шо в голову прийде. Обливали брудом з підтішка завжди краще потім ніхто не скаже що то я якщо біда.
Рейтинг: 5+ -5-
 
Свідомий, 09:38 08 вересня 2018 р.
 
Навіщо марші під мерію? О! Вони б того ну дуууже хотіли, насправді.  
Є правові спосрби. Питання задали письмово і офіційно. З підписами. Але відповіді ніхто не дає.  
Тому і почали писати публічно.
Рейтинг: 4+ -1-
 
Дрогобичанка, 10:40 08 вересня 2018 р.
 
І взагалі, розслабтесь. Ніхто ніякого інвестора не затверджував.  
Вчора про це написали на сторінці міської ради.  
Тому заспокійтесь!
Рейтинг: 4+ -2-
 
Дрогобичанка, 14:05 08 вересня 2018 р.
 
Навіть пан А. Янів на пресконференції висловив думку, що завод повинен будуватись напряму, без посередника. Я це нагадую для кучмоботів на цьому сайті. (уважно перегляньте відео)
Рейтинг: 10+ 0-
 
Наталія, 21:28 08 вересня 2018 р.
 
З такими фірмами які мають статутний капітал менший за мінімалку професійний керівник діла мати не буде. А у нас мер (адже він е головний господар міста) з розумом не дружить. Він дружить з бандитами та корупціонерами на кшталт Кашмара, Коцюби, Россохи, Германа і решта покидьків, які роками= насилували= та= насилують= дальше місцеву казну та громаду. І тому немае кінця. Що робити свідомій громаді міста? Насамперед на чергових виборах очистити РАТУШУ від злодійського керівництва та= прополоти= депутатський корпус. Щоб у місцеву владу якомога більше зайшло розумних , фахових та основне кредо -це чесних громадян , і боронь Боже ніяких бізнесменів. А на сьогодні весь депутатський корпус та влада насамперед е бізнесменами та заробітчанами. Тому такий вигляд мае Дрогобич. Тому з сьогоднішніми хабарчуками братись за такі грандіозні проекти - це утопія для міста. Це другий стадіон Галичина. Нажаль.
Рейтинг: 8+ 0-
 
юрем, 11:35 09 вересня 2018 р.
 
Юрію, якби наш депутатський корпус склалався справді з бізнесменів, то наше місто би процвітало. Бо бізнес - це далеко не лише гроші. Але, нажаль, у їхній свідомості та з їхнім набором цінностей є трошки інакше бачення бізнесу.
Рейтинг: 7+ 0-
 
Дрогобичанка, 11:40 09 вересня 2018 р.
 
Знайома пісенька. Ми не проти, але чому біля нас. Нема інформації. Все продано.  
Саме так було і під час виділення приміщення під ІРЦ в СШ14.  
В результаті ІРЦ буде в 5 школі, з відповідними "плюшками", а активісти з 14 школи лишилися ні з чим, блокували сесію МР і вимагали ремонту туалетів.
Рейтинг: 3+ -6-
 
Олександр, 14:28 09 вересня 2018 р.
 
Оленка, респект. Читаючи цей текст, сатирично-іронічний, отримав велику насолоду. Прохання - продовжуй, серед решта коментарів, твій особливо підняв настрій. Кучмо, Оленку у свій штат, на посаду спічрайдера :grin :grin :grin
Рейтинг: 5+ -2-
 
Реформатор, 15:01 09 вересня 2018 р.
 
Мене дивує "влада домовиться з броничанами". Оті всі попередні "домовленості" і призвели до такого стану. Бо домовленості виглядають так , що хтось бере касу , розблоковує Броницю, і все залишається як і раніше. Треба будувати реальний, сучасний завод, і не обов"язково в межі міста(он скільки місця бур"янами заростає), але це повинен бути справжній інвестор який спеціалізується на цьому і має досвід. Але в нашому місті таким не раді , тому що одразу хочуть відкати . От і маємо замкнене коло . А нам нав"язують : або завод будує ( читай "дає відкат і розкрадає гроші") шарашкина кантора, або потопайте в смітті. А потім скажуть "ми хотіли побудувати, а нам не дали". Але це не стадіон, це можна сказати стратегічний об"єкт, в разі чогось наслідки серйозніші. Заводу - ТАК. АФЕРИСТАМ - НІ. Постійний контроль і тиск громади!
Рейтинг: 11+ 0-
 
по суті, 18:19 09 вересня 2018 р.
 
Коли збудує, і підуть перші тонни сміття туди на переробку - тоді напишете :upset
Рейтинг: 2+ -4-
 
Бувалий, 18:41 09 вересня 2018 р.
 
до Свідомий, 09:38 08 Респект + Я також дивуюсь плостійним дописувачам тут на сайті. про своє невдоволення владою. Чому не піти на сесію ради і поставити питання які їх турбують в порядок денний. . а так склалось враження що всі вони. а саме групка людей невдах по життю займаються тупим анонізмм. На правду не розумію.
Рейтинг: 5+ -7-
 
Колишній Дрогобичанин, 22:37 09 вересня 2018 р.
 
до Олена, 20:15 07 вересня 2018 р. Спочатку читав, прийняв за чисту правду, пятого речення зрозумів кобіта рішила написати блок бастер. дальше не зміг читат, без фляшки не роібратись
Рейтинг: 3+ -5-
 
Колишній Дрогобичанин, 22:42 09 вересня 2018 р.
 
Колишній Дрогобичанин, Ви праві! Без фляшки з тим, що робить наша влада, точно не розібратись.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Дрогобичанка, 09:24 10 вересня 2018 р.
 
до Олена, 20:15 07 вересня 2018 р. Давно не заходив на сайт, а тут дрогобицька вата знову невдоволена вже будівництвом заводу. особливо потішив ваш пост я прийняв за чисту правду і подумав ынфо злили з СБУ, а тут жіночим ватним мізкам не має меж. які ви всі чудні. або просто хворі.
Рейтинг: 1+ -8-
 
АнтиВАТНИК, 09:32 10 вересня 2018 р.
 
На мою думку , будівництво даного заводу-відмивання державних коштів , як із стадіоном по вулиці Трускавецькій, так само Кучма відкривав заводи м, Дрогобича-який результат його потуг -НУЛЬОВИЙ. Так само буде із будівництвом даного заводу сміття, відмиють грошенят і на тому закінчиться будівництво. КУчма із родичами відкрив смітєзвалище біля автокранового заводу , засрав місто - Позорище Дрогобича. Хто це все буде контролювати бандити і ушльопки міської ради. Депутатської думки ніхто не питає . Це показуха і відмивання грошенят.
Рейтинг: 12+ 0-
 
До антиватніка і ушльопків які, 10:19 10 вересня 2018 р.
 
Бажаю попити меру з "iнвесторами" на ОКТОБЕРФЕСТ(празник пива в Баварii)разних сортiв пива, щоб забути той мусор в Дрогобичi, та поiсти добре нiмецьких сардельок. Просьба не спiшити вертатись, дрогобич легко обiйдеться без МЕРА? , та хай там мер перевiрить свiй рахунок в Нiмеччинi. скiльки там накапало, й скiльки по плану ще накапае! Пийте пиво! Правда один бакал на тому фестивалi 15 евро, але Дрогобич не жадний все спише. Пийте пиво! Хай живе Дрогобич мiсто можливостей для любого мара!
Рейтинг: 5+ -3-
 
bef, 11:45 10 вересня 2018 р.
 
Антиватник! Мало того, що Ти не вмієш писати, так ще не вмієш і читати. Де ТИ прочитав, що хтось проти заводу?  
Але якщо Ти такий з мізками, то знайди і вистав сюди інфу про тих інвесторів. То все, що люди хочуть. І нехай ті інвестори собі з Богом будують той завод. Бо він справді потрібен.  
Але ось чи є інвестори взагалі і хто вони?
Рейтинг: 6+ -1-
 
Кумобот, 13:52 10 вересня 2018 р.
 
Хто НЕ ПІДТРИМУЄ Кучму Т. , той ПРОТИ мера (чи царя), і є ворогом №1.  
Чи не видається вам, антиватники і колишні-теперішні прихвостні ушльопка, що таку тезу ми вже чули і народ відчув її дію на собі? Правду говорять, що привид комунізму-більшовизму "шляється" по Європі. Під розстріл всіх неугодних!  
 
Тільки останній дурень НЕ РОЗУМІЄ , що фірма, котра займається виключно купи-продай НЕ МОЖЕ будувати такий технологічно важкий завод. Ви що, також пришльопнуті?
Рейтинг: 12+ -2-
 
Наталія, 13:59 10 вересня 2018 р.
 
А нащо людям ходити на сесію. То ніц не дасть. Кучма виключить ми мікрохвона, а потім своїм задом чи передом відштовхне мене. Та де мені такого позору на старости. Мене ще жоден хлоп не штовхав!
Рейтинг: 5+ -1-
 
Люблю хлопців, 14:36 10 вересня 2018 р.
 
Наталія, 13:59 10 вересня 2018 р. Для мене як і для громади цікавий за закінчений результат, це побудований ЗАВОД, ане хто і за які гроші буде будувати його, для того є депутати та Кучма який наділений такими повноваженнями і вирішувати. а не дописувачі тут.
Рейтинг: 1+ -4-
 
АнтиВАТНИК, 17:35 10 вересня 2018 р.
 
Цей Антиватник і дупля не ріже , що мер не здатен вирішувати питання на благо міста та громади. У нього одні амбіціі, які призвели до сміттевого колапсу. Він такий собі диктатор, який надто сильно любить бабло. А насправді він Ніхто і НІЩО. Прийдуть чергові вибори і піде він у небуття зі шлейфом кримінальних спав. І буде так іздити по Украіні тікаючи від правосуддя , як його прихвостень КАШМАР.
Рейтинг: 8+ 0-
 
юрем, 19:21 10 вересня 2018 р.
 
Маю підозру, що АНТИВАТНИКОМ є Леся Лисак- відома кучмоактивістка за оплату.  
Вражає "Колишній дрогобичанин"! -бути таким ТУПИМ! , ну вибач мені. Невже ти нічого НЕ РОЗУМІЄШ? Та ніхто не виступає проти заводу з переробки сміття. Але все більше людей Дрогобича, ті, які уважно прослухали цю прес-конференцію і подивилися останню сесію ДМР на сайті міськради, розуміють, що ЦЕ Є АФЕРА ! ТА ВКЛЮЧІТЬ МОЗГИ СВОЇ!
Рейтинг: 8+ -1-
 
До колишнього дрогобичанина, 19:26 10 вересня 2018 р.
 
АнтиВАТНИК, 17:35 10 вересня 2018 р.  
 
Я також ЗА завод з переробки сміття. Але мені не все одно "хто і за які гроші буде будувати його". Щоб не вийшло в кінцевому результаті так, що місто погрузне у борговій ямі, а це, як Ви колись самі писали тут на сайті, наші дороги-тротуари, освіта, медицина, культура.  
До речі, чому влада ретельно приховує склад тендерної комісії , котра "вибрала" такого (навіть язик не повертається сказати) інвестора і за якими критеріями обирала. Мовчать падлюки. І після того ще сміють говорити про якусь прозорість і відкритість влади. Все овіяно "мраком".  
Дивуюся "антиватникам" за їхню неспроможність відрізнити зерно від полови.
Рейтинг: 5+ -2-
 
Наталія, 22:25 10 вересня 2018 р.
 
До колишнього ватного дрогобичанина-, 19:26 10 вересня 2018 р. Я приїзжаю в Дрогобич раз на 1-2 місяці, більше інфо беру із ЗМІ та від друзів в Дрогобичі і бачу що дороги робляться, басейн відкритий, школа відкрита, стадіон хочуть реставрувати. площа Ринок робиться так кому мені вірити вам пару чоловікам невдоволеним по життю, чи реальним справам?
Рейтинг: 5+ -10-
 
Колишній Дрогобичанин, 23:01 10 вересня 2018 р.
 
до Колишній Дрогобичанин, 23:01 10 вересня 20. Саме так і відбуваэться в Дрогобичі. як ти описав. 5 колона із 5 чоловік дрогобицьких жидів та москалів рветься до влади і поносять владу на всьому. восени звинуватять іх що поганий урожай картоплі зібрали через сміття навесні звинуватять іх що за їхньої вини вишня в саду на зацвіла. Дрогобицький ватний рагулізм.
Рейтинг: 4+ -9-
 
АнтиВАТНИК, 09:03 11 вересня 2018 р.
 
АнтиВАТНИК, 09:03 11 вересня 2018 р.  
 
А Кучма , пеано, не рвався до влади! Всі рвуться, а Кучма - ні. Його уклінно всі просили, він не хотів, упирався обома ногами, відбивався від прохачів як міг, але послухав. Зробив усім велику послугу. )))
Рейтинг: 7+ -3-
 
Наталія, 19:34 11 вересня 2018 р.
 
до Наталія, 19:34 11 вересня 2018 р. п. Наталя ви кучмофобка, ви повинні зрозуміти щоми жевемо не в Африці де до вади приходять вожді. його обрала громада і взагалі мене і абсоютно не цікавий ваш Кучма, мене цікавить результати його роботи в місті. І ви н можете і не маєте права свою особисту думку підмінювати що це думка громади. в м. Дрогобичі проживає 68 тис. постійного населення. а сас кучмофобів тут на сайті бачупо дописам чоловік 5. не більше.
Рейтинг: 5+ -4-
 
Колишній Дрогобичанин, 19:53 11 вересня 2018 р.
 
Колишній Дрогобичанин, 19:53 11 вересня 2018 р.  
 
Якщо розібратись по справі, то мені байдуже яке прізвище носить дурість, невігластво, неуцтво, рогульство і т. п. , що зібрані в одній особі. Кожен повинен займатись тим, що йому найкраще вдається. Вчитель - навчати, лікар - лікувати, юрист - юридичними питаннями, муляр - мурувати. А то у Дрогобичі керують "великі" юристи і лікарі, які до господарки міста мають лиш одну дотичну точку.
Рейтинг: 8+ -1-
 
Наталія, 20:39 11 вересня 2018 р.
 
До Наталії. Судячи з дописів вам саме краще вдається всіх і вся бакланити і поливати нічим не підтвердженими звинуваченнями. Яке ваше ремесло, в чому крім вище вказаного ви ще маєте талант, чим заробляєте на хліб? :grin
Рейтинг: 5+ -5-
 
Свідомий, 20:56 11 вересня 2018 р.
 
Свідомий, того , чим займаєтесь Ви, не роблю. Обглоданих курячих гомілок з барського столу не ловлю і не лижу смердючі дупи . Тому почуваю себе вільною людиною і нікому не зобов*язаною. "Менше вкусиш -швидше лигнеш. "Багачеві лихий дитину колише, а бідному Бог не дасть пропасти, заступиться. Вам не завидую.  
 
П. С. Ще які питання Вас цікавлять?
Рейтинг: 5+ -1-
 
Наталія, 21:28 11 вересня 2018 р.
 
540 тон сміття комунальникт вивезли за за два дні))) усю дрогобицьку громаду мають за повних дурнів!  
Щільність ТПВ міст України складає в середньому 0, 19—0, 23 т / м3. тобто за два дні вивезли 2 347 м3 сміття це приблизно 234 повнезних КАМАЗІВ сміття!
Рейтинг: 8+ -2-
 
Лохотрон, 00:52 12 вересня 2018 р.
 
Антиватник і колишній дрогобичанин- це щурі ратушні- ушльопок Кучма, поросьонок-, упир Вася Качмар .
Рейтинг: 6+ -1-
 
Знаючи й аналітик, 01:18 12 вересня 2018 р.
 
До Наталії. Ви в своїх дописах просите конкретики, хто , що за чиї грошів, на яких умовах а самі тишком нишком. Дайте відповідь на поставлене запитання, чи відкритися для суспільства це не ваша фішка, краще гавкати з під плота тоді складається враження що собака велика.
Рейтинг: 3+ -3-
 
Свідомий, 12:26 12 вересня 2018 р.
 
до Наталія, 20:39 11 вересня 2018 р. Наталя ви дивна жінка я погджуюсь з Вами що вчитель повинен - навчати, лікар - лікувати, юрист - юридичними питаннями, муляр - мурувати. А чи знаєте ви що на депутатів всіх рівнів, міських голів та призедентівв в Україні не навчають а їх оберають. так що у вас є шанс стати із простої невдоволеної жінки дописувача в інеті, наприклад міською головшою або президентом. та зробити місто та країну кращою. До БОЮ. та УДАЧІ!
Рейтинг: 5+ -3-
 
АнтиВАТНИК, 14:54 12 вересня 2018 р.
 
Нинішні ушльопки - це найгірша команда за всі роки Незалежності у Дрогобичі. Падли йдіть по-доброму у відставку. Бо у громади вже прокльонів на вас нехватае. Чергоі вибори це підтвердять. Жодна падла з теперішнього складу не пройде. Ви не влада ви завойовники та варвари.
Рейтинг: 10+ -3-
 
юрем, 18:06 12 вересня 2018 р.
 
юрем, 18:06 12 вересня 2018 р. Твій допис нагадує . конвульсію чоловіка . який має вмерти. Живи та не вмирай. іди на вибори і покажи себе по справжньому. як чоловік а не як конвульсія.
Рейтинг: 5+ -6-
 
Колишній Дрогобичанин, 20:46 12 вересня 2018 р.
 
АнтиВАТНИК, 14:54 12 вересня 2018 р.  
 
На превеликий жаль виборчий закон виписаний таким чином, що без крупного фінансового забезпечення за плечима у депутати - зась. Можна попасти , звичайно, але в тому випадку , коли тебе фінансують. Але потім і "спитають". Вихід один: стати продажною твариною, лизати пантофлі "пана" і виконувати усі його захцянки. А це означає:втратити власну гідність і честь, продатись сатані. Краще вже без розкошів, але з гідністю прожити відведене земне життя, щоб за скоєні мерзенні справи не відповідали нащадки.  
Кажете, до БОЮ. Слово - це теж бій. Можливо якийсь маленький відсоток "антиватників" і схаменеться - і це буде вже добре. Крапля по краплі точить камінь.
Рейтинг: 3+ -2-
 
Наталія, 23:09 12 вересня 2018 р.
 
ЗБІЛЬШИТЬСЯ рівень ОНКОЗАХВОРЮВАНЬ з будівництвом заводу. І це нікого не турбує. Дивно, що мер міста маючи медичну освіту нівелює таким фактом. Світова практика давно показала, що люди, які живуть в районах поряд з сміттєпереробними заводами хворіють на рак в рази частіше, аніж інші в популяції. І у Львові люди не дають збудувати завод владі, оскільки розуміють суть небезпеки. А ми тішимось, нехай будують, аби збудували, а для наслідки для себе і дітей своїх не думаєм. ЖальA
Рейтинг: 2+ 0-
 
Володимир, 09:50 22 березня 2019 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)