Розвиток Дрогобича у галузі туризму, брендинг, маркетинг, створення туристичного продукту, організація та проведення екскурсій, а також інформування та надання допомоги гостям міста в певних потребах –все це можна знайти в оазисі для кожного туриста – Туристично-інформаційному центрі. Про його роботу та актуальні питання туристичного міста нафти й солі Zmistovno.com.ua розповів керівник Туристично-інформаційного центру Дрогобича Ігор Чава.
ТІЦ – що це і для чого потрібен?
Туристично-інформаційний центр – це унікальна річ. Ми виконуємо завдання, які в інших містах виконує ряд структур. Займаємось брендингом, маркетингом, виконанням стратегій та обслуговуванням туристів. Ми є і менеджерами по обслуговуванню і екскурсоводами, також створюємо, інформуємо і реалізуємо певний туристичний продукт.
Чому до нас потрібно заходити? У ТІЦі зібрано найбільше інформації про Дрогобич. Тут можна отримати всю необхідну інформацію для перебування у нашому місті: де працює нічний кантор, де можна переночувати й що цікавого побачити тощо. Інколи можемо й допомогти забронювати квитки на літак.
За даними статистики Туристично-інформаційного центру,в порівнянні з минулим роком, загальна кількість туристів у Дрогобичі збільшилась, але кількість внутрішніх туристів зменшилась. Як пояснити таку динаміку?
Наша статистика не є абсолютно точною й не зображує повністю загальної картини туристів, котрі є у місті. Вона ґрунтується на тих туристах, котрі заходять до нашого Центру.
Щодо іноземців, то вони краще обізнані про існування ТІЦу, адже знають, що подібні Центри є у їхніх країнах і мали би бути у країні, в яку приїхали. Вони шукають такі Центри, бо знають, що там можна отримати допомогу та потрібну інформацію іноземною мовою. Український турист більш самостійний, тому і заходить до нас рідше. Також багато туристів не знають про існування ТІЦу взагалі і, зокрема, у Дрогобичі.
На жаль, точної статистики у нас немає. Туристичний збір ніколи не показує повної картини. Ба більше, у Дрогобичі це дуже складно, оскільки в нас не розвинута готельна інфраструктура.
Який рівень поліглотності ТІЦу?
Володіємо такими мовами: англійська, польська, російська і трішки німецька.
Співпрацюєте з іншими містами у туристичній галузі?
У планах хочемо реалізувати проект, пов’язаний з дрогобицькою сіллю. Будуть задіяні такі населені пункти, як Дрогобич, Стебник, Борислав, Східниця та фортеця Тустань. Звичайно, ми рекомендуємо туристам, куди завітати, наприклад, у Трускавці. Але тісної співпраці наразі немає. Щодо організацій екскурсій в інші міста, для цього потрібно достатньої кількості запитів від туристів, яких на даний час немає.
Чи розглядаєте туристичне об’єднання міст (Дрогобич, Трускавець, Борислав та ін.) як варіант більш глобального розвитку туризму?
Спочатку варто створити спільний продукт. Усе розпочинається з туристичного маршруту, проекту, а далі потрібно розуміти, як їх розвивати. Після цього можна думати про спільну стратегію й обдумувати, хто буде задавати темп, а хто його виконуватиме.
Як ставитесь до ідеї створити туристичні кіоски у Дрогобичі, наприклад, на залізничному вокзалі, де туристи могли б відразу дізнатися потрібну інформацію про місто?
У нас немає стільки потягів із туристами, які було б доцільно обслуговувати на залізничному вокзалі. Більшість туристів приїжджає на власному транспорті або на автобусах зі Львова. Тому доцільніше це робити на автовокзалі. Проте це ресурс, якого зараз у нас немає. Ми думали, але, на жаль, поки що це досить затратний бюджет.
Про що найчастіше запитують відвідувачі ТІЦу?
Найбільш популярне питання, з яким я особисто зустрічаюсь: «Чому у Вас стільки вивісок на будинках?». Я пояснюю, що бізнес ще не до кінця зрозумів, чому їх потрібно знімати, кажу, що сьогодні не реклама на Вашому приміщенні дає збільшення доходу. До прикладу, «Криївка» у Львові. Там немає ніякої вивіски. Люди йдуть туди, де дають якісні послуги.
Наостанок, звертаюсь до читачів Zmistovno.com.ua. Якщо хочете змінювати місто, приходьте до нас. Ми маємо різні проекти. Беріться за них, а ми допоможемо Вам вести й реалізовувати їх.
Переглядів: 3632
|