Корупція – досить поширене явище в теперішньому суспільстві, тим паче у владних структурах. Ми часто чуємо та бачимо в соцмережах безпідставні, можливо, видумані звинувачення конкретних осіб у вчиненні корупційних діянь, однак, завжди варто керуватись фактами. От, наведемо приклад явного на нашу думку порушення законодавства немало відомою особою в Дрогобицькому районі – сільським головою Модрицької сільської ради М. Флюнтом.
Рішенням Модрицької сільської ради від 06.06.2018 року № 326 надано дозвіл на розроблення детальних планів території по зміні функціонального призначення з уточненням положень генплану села по окремих ділянках для врахування фактичних відводів території в районі вул. Проектованої, с. Модричі, Модрицької сільської ради Дрогобицького району.
Як і належить, проведено громадські слухання під головуванням сільського голови М.Флюнта, в результаті яких складено протокол громадського обговорення детальних планів території по зміні функціонального призначення з уточненням положень генплану села по окремих ділянках для врахування фактичних відводів території в районі вул. Проектованої, с. Модричі, Модрицької сільської ради Дрогобицького району від 22.12.2018 року, де, відповідно, голосував та підписував такий протокол сільський голова .
Після чого, рішенням Модрицької сільської ради від 27.12.2018 року № 405 затверджено дані детальні плани території по зміні функціонального призначення ділянок.
21 березня 2019 року Флюнт Дарія Михайлівна звернулась в сільську раду із заявою про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою по зміні цільового призначення земельної ділянки площею 1,2000 га кадастровий номер 4621284900:01:003:0208 та земельної ділянки площею 0, 8000 га , кадастровий номер 4621284900:01:003:0207, які знаходяться у її приватній власності на території Модрицької сільської ради.
Між іншим, жодного порушення в поданні такої заяви, звичайно, не має, оскільки це право громадянки згідно чинного законодавства. Однак, що ж відбувається далі?!
Розглянувши дану заяву, відповідно до детальних планів території по зміні функціонального призначення, рішенням Модрицької сільської ради від 28 березня 2019 року № 437 надано гр. Флюнт Дарії Михайлівні дозвіл на виготовлення проекту землеустрою на земельну ділянку площею 0,8000 га., кадастровий номер 4621284900:01:003:0207 та на земельну ділянку площею 1,2000 га, кадастровий номер 4621284900:01:003:0208 по зміні їх цільового призначення з будівництва та обслуговування готельно-розважального комплексу з окремими номерами та об’єктом харчування на будівництво і обслуговування об’єктів рекреаційного призначення (будівництво та обслуговування рекреаційного житла) в с. Модричі, Модрицької сільської ради.
Зрозуміло, що приймаючи зазначені рішення, проводячи громадські слухання сільський голова голосував, після чого підписував їх, знаючи, що гр. Флюнт Дарія Михайлівна являється близькою особою для нього .
Звернемось до законодавства, так відповідно до ст.1 Закону України «Про запобігання корупції» близькі особи - члени сім’ї суб’єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб’єкта.
В ч.2 ст. 35 даного Закону встановлено, що у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи, вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом чи його підписанні, бо фактично з цього моменту воно набирає юридичної сили.
Статтею 67 встановлено, що нормативно-правові акти, рішення, видані (прийняті) з порушенням вимог цього Закону, підлягають скасуванню органом або посадовою особою, уповноваженою на прийняття чи скасування відповідних актів, рішень, або можуть бути визнані незаконними в судовому порядку за заявою заінтересованої фізичної особи, об’єднання громадян, юридичної особи, прокурора, органу державної влади, зокрема Національного агентства, органу місцевого самоврядування.
Отже з урахуванням наведеного вище вважаємо, що М.Флюнт неодноразово здійснював корупційно карані правопорушення, але чому жодної реакції на такі дії Модрицького сільського голови немає від депутатів сільської ради, громадян та, що саме дивно від правоохоронних органів залишається «загадкою»!
Також варто наголосити на тому, що пан Флюнт являється мабуть не тільки одним з найбагатших сільських голів Дрогобицького району, а й одним з найбагатших людей цього району, такий собі «корейка», адже протягом багатьох років його головування, на території Модрицької сільської ради, яка фактично оточує перлину нашого краю м. Трускавець роздали безліч гектарів землі в тому числі лісової, що явно порушує всі можливі законодавчі норми.
Переглядів: 5812
|