«Все почалося з нафти»: презентація маркетингової стратегії туристичного розвитку Борислава |
Останні новини Дрогобича | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Написав(ла) zmistovno.com.ua | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28.06.2020 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 червня, в сесійній залі Бориславської міської ради відбулася презентація маркетингової стратегії туристичного розвитку міста, яку розробили представники Агенції Туристичних Ініціатив – Олексій Малицький та Ігор Чава, а також туристичного логотипа, над яким працювали дизайнер Олег Білий та шрифтовий дизайнер Дмитро Растворцев. Модератором презентації була заступник міського голови – Світлана Дмитрівна Солоненко. Тема туризму – складна, але дуже актуальна для Борислава, який починає розвиватися. І якщо міста – сусіди Дрогобич та Трускавець уже зайняли у цьому свою нішу, то місту нафтовиків ще тільки належить це зробити. А розповідати й показувати таки є що – історія Борислава наповнена цікавими сюжетами та постатями – Стефан Ковалів, Ян Зеґ, Роберт Домс та ін. Без сумніву, місто має всі шанси приваблювати туристів різного соціального статусу та національності.Основний меседж стратегії, презентованої Ігорем Чавою, директором туристично-інформаційного центру м. Дрогобича, такий: розвиток Борислава як міста, в яке приїздитимуть на відпочинок сімейні пари з дітьми. Для цього варто здійснити ряд кроків, зокрема: створити в парку музей дерев’яних виробів, розробити пішохідні та вело маршрути, облаштувати оглядові майданчики з виглядом на панораму міста і т. д. Цікавою для всіх стала ідея розробки настільної гри, на зразок «Монополії» – «Нафтополія». Бренд міста – це лише 10 % візуальної комунікації. Наступна частина – презентація туристичного логотипа, яку здійснив Олег Білий. Він наголосив, що бренд міста – це лише 10 % візуальної комунікації. Справжнім брендом міста є самі мешканці, які першими повинні любити місто та цікавитися ним. Основою логотипу стала нафтова качалка, розміщена на краплині самої нафти. Також цікавими є ключові візуали, що являють собою цілий набір орнаментів з позначеннями корисних копалин міста – солі, нафти, газу та ін. Туристичний логотип Борислава
Презентація викликала бурю обговорень та дискусії. Так, зі своїм баченням розвитку міста та ідеями виступили історик – краєзнавець Олег Микулич, завідувач Бориславського історико-краєзнавчого музею Андрій Спас, підприємець Володимир Мальгівський, канд. біологічних наук, доцент ДДПУ ім. Івана Франка, еколог Мирон Цайтлер. Кожен із них подавав і зауваження, і цікаві ідеї. Так, Андрій Спас наголосив на тому, що потрібно висвітлювати роль в історії міста таких ключових постатей як Стефан Ковалів, Ірина Сеник та ін. Мирон Цайтлер зробив акцент на наявності у Бориславі унікальної екосистеми, яка також є атрактивною. Міський голова Ігор Яворський подякував усім за презентацію, адже про розвиток туризму у Бориславі говорять дуже давно, але лише нещодавно почалися здійснюватися конкретні кроки. Хоча попереду – багато труднощів та виконання непростих завдань, однак все обов’язково вдасться, бо у Борислава є дуже великий потенціал для розвитку, а в бориславців – невтомне бажання творити зміни! Лідія Мазурчак Фото автора Джерело:zmistovno.com.ua Переглядів: 2442
Додати коментар
|
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6040 днів)