ТРУСКАВЕЦЬ МАТИМЕ ЗАЛІЗНИЧНЕ СПОЛУЧЕННЯ З ПОЛЬЩЕЮ
|
|
Останні новини Дрогобича
|
Написав(ла) drogmedia.net.ua
|
02.11.2021 |
На зустрічі міністрів інфраструктури України та Польщі Олександра Кубракова та Анджея Адамчика, яка відбулася 22 жовтня у Варшаві, будівництву залізничної гілки з Польщі до Трускавця дали зелене світло. Це велика перемога, до якої Трускавець йшов останні шість років, – повідомляє прес-служба Трускавецької міської ради.
Головною причиною, яка спонукала владу Трускавця до лобіювання покращення транспортного сполучення з Польщею, стала переорієнтація туристичних потоків після початку російської агресії на Сході України (2014 рік).
Якщо в 2010-2015 роках кількість відпочивальників з Польщі становила у Трускавці від 0,6 до 1,4 тис. осіб (дані планово-економічного відділу ТМР), то в 2016 році ця кількість зросла до 4,2 тис. осіб, в 2017 становила 11,3 тис. осіб, а в 2018 – 20,3 тис. осіб.
Піковим став докарантинний 2019 рік, коли кількість поляків, що прибули до Трускавця на оздоровлення, перетнула позначку в 25 тис. чол.
Першим етапом проєкту стане відновлення залізничного сполучення з Польщі до залізничної станції Хирів (Самбірський район). Очікується, що це відбудеться в найближчій перспективі (схема маршруту додається).
«Це буде взаємовигідний для інтересів України та Польщі проєкт, який пожвавить прикордонний рух, розвантажить пункт пропуску «Медика-Шегині», сприятиме економічному розвитку українсько-польського прикордоння. Говорити, коли ж завершиться реалізація проєкту залізничного сполучення Трускавця з польськими містами – поки зарано”- зазначили в Трускавецькій міській раді.
Для Трускавця цей проєкт окрім покращення логістики та збільшення туристичного потоку з Польщі має й інші плюси. Це зокрема можливість залучення інвестицій з Польщі для розвитку інвестиційного потенціалу нашої громади, а також відновлення притулку для дельтапланеристів на горі Цюхів Діл в с. Орів Трускавецької територіальної громади, котрий існував тут в І половині ХХ ст. Цей головний осередок дельтапланеризму в тодішній Польщі став свого часу визначальною причиною продовження залізничної гілки з Дрогобича до Трускавця в 1909 р.
Переглядів: 3435
|