Коли мова стає інструментом

Надрукувати
Плітки
09.02.2010
ВишивкаУ цікавий час живемо, панове. Здається, вже 18 років незалежності минули, і є свобода слова (думки, віросповідання) і т.п. на папері - а в реальності над людьми той же тотальний контроль. Особливо це стосується мовного питання, яке не оминуло і славне місто Дрогобич. Отож, на другий тиждень відбудеться рейд "во ім’я чистоти рідної мови".

21 лютого відзначатимемо День рідної мови - ще одну нагоду "попіаритися" нашим домашнім патріотам. Відбудуться виступи, заходи, зустрічі і тому подібні вияви щирої любові до нашої співучої та солов’їної.

Дрогобицький мер не відстає. Посилає комісію із дотримання мовного законодавства (тобто цензорів), які й перевірятимуть вивіски на організаціях та установах. А також слухатимуть, яка музика лунає в маршрутках та кафе.

Звісно, є закон про мову і т.п., що зобов’язує подавати офіційні (!) вивіски, оголошення, афіші, повідомлення тощо, лише державною мовою. Але ж пани з комісії і так повинні знати, що у нас всі установи та організації вивіски і так пишуть українською.

Сподіваємося, не буде ж такого, що ця комісія піде по приватних підприємцях, по фірмам чи магазинах, збирати калим за "неналежні" вивіски? Або ж по кафе та барах Дрогобича - якби там весь час крутили лише українські пісні, втрачали би багато клієнтів.

От нехай ідуть в маршрутках покатаються. Де-де, а там російська "попса" і шансон давно набридли.


Переглядів: 7032

Коментарі (52)
 
Все це дуже добре і ми, патріоти України давно "ЗА".Але є маленьке "АЛЕ"...Чому так чепилися російської попси? Бо своєї нема достойної, крім "Тартаку", "ТНМК", Лободи і співочої депутатки Білозір ?Чи то оголеної Кароль?А відносно мови, то не заставляйте хоч іномовних громадян думати, розмовляти у себе на кухні або освідчуватись у коханні та в ліжку розмовляти не на тій мові, що мати над ними співала "Колискову".А то іноді до абсурду доходить.І поважайте мови всіх національностей однаково, а то за російську догори за ноги би повісили, а польську почувши, задницю би лизали.Хоча , як до Польші так і до Росії їздимо на заробітки з протягнутою рукою...Як Шевченко сказав, ", свого не цурайтесь, чужому навчайтесь".ВМІЙТЕ ПОВАЖАТИ ВСІХ ІНШИХ, ТО І НАС ПОВАЖАТИ БУДУТЬ ! А то далі Україна буде наполовину червона, а наполовину синя... :? :sigh
Рейтинг: 3+ 0-
 
Подорожній, 09:40 10 лютого 2010 р.
 
Що Дрогобицький мер хоче показати хоч якусь діяльність,  
тобто повний провал у комунальній сфері перекласти на мову чи на депутатів.Дрогобицькі дороги жахливі , піском і сміллю ніхто не посипає ,
Рейтинг: 7+ 0-
 
Марія, 09:48 10 лютого 2010 р.
 
Я також не розумію чому у нас в більшості звучить російська музика...це так як би інших країн не було!  
І чому як своєї Української немає то ми повинні слухати музику с Рассіі?! Так є ж Італійська, Французька, Німецька, пів-світа Англо-мовної музики. Чому на цьому акцент ніхто не робить? Якби навчились тих мов то справді хоч якийсь би толк був!  
Хтось тут мнявкнув за польську музику: де ти брате чув її? Про що лепечеш? 
Та це наш сусід!  
Я можу вас запевнити, що в Польщі, сусідом якої Росія є також, Російська музика якщо десь і грає то не довго... 
А чому? Тому, що поляки знають хто вони є! А наш Гаврило ні!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Адвокат, 22:03 10 лютого 2010 р.
 
я тобі поясню чому росіиська бо ти може і розуміеш італіиські іспанську німецьку англіиську малазіиську і племені чумба юмба а ми вот холопи знаем украинську і трошки росіись -польську
Рейтинг: 7+ 0-
 
макс, 22:47 10 лютого 2010 р.
 
Макс, 5 балів)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Адміністратор, 22:54 10 лютого 2010 р.
 
І Подорожньому також 5 балів! Повністю підтримую!  
В теперешній економ. ситуації російська мова є "цапом відбувайлом". Треба ж нашим людям знайти якогось ворога, якусь проблему, щоб про все інше забули- ось тут і піднімається питання про рос. мову. Мені взагалі дивно чути, коли кажуть , що на Зах. Україні притискалася укр. мова при СРСР. Усі знали українських письменників. поетів, композиторів. Ви спитайте сучасних школярів хоча б про гопак- мало хто його бачив. Про С.Крушельницьку, Козловського( не Віталія, звичайно! ), того ж Загребельного чули одиниці. Наші народні пісні знають тільки ті, які співаються( причому середнім та старшим поколінням) на весіллях. Продовжувати можна ще довго. А колись гопак гримів по всьому СРСР і не тільки! А Укр. нар. пісні співали і казахи, і росіяни..А тепер? І це тоді, коли ми стали УКРАЇНОЮ! І вина в невігластві не рос. попси( і в них є дуже гарні, смислові твори) і не російськомовних, які є частиною укр. народу, а політиків, які , спекулюючи на питанні про" засилля рос. мови" самі вичавлюють з нашого народу , з його пам"яті всі ті здобутки, не побоюся сказати- перлини нашої мови. А плекають " Пающіє труси", безголосих, бездарних роздітих панночок та сумнівної орієнтації юнаків, присуджуючи їм звання народних та заслужених. А діти наші на цій "культурі" виховуються. Ось і виходить "купила мам коника..Ги-Ги."
Рейтинг: 5+ 0-
 
Я, 23:49 10 лютого 2010 р.
 
Макс, друже, ти реально холоп. Ти навіть писати не вмієш добре. Наприклад "розуміеш"- розуміЄш, а украИнську мову я теж не знаю :). І т.д. . А адміністратор тобі ставив бали по 100 бальній болонській системі :) 
Щодо конкурентного аналога російської попси, то ним може бути формат Твого Радіо, наприклад. І є дуже багато класної Української музики, яка в поєднанні з англійською може спокійно звучати в кафе і транспорті. Особисто я не розумію, чому в інших країнах є так, а у нас ні. Якщо йдеться про російську то хоча б 50 на 50 з нашою мовою, але на заангажованих і зросійщених київських муз каналах відношення українських пісень до російських 1:9 і не перечайтесь.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Андрій, 00:00 11 лютого 2010 р.
 
В той час коли в нашого північного сусіда розвивалася попса і не тільки, в нас всюди мусолилися національно-патріотичні та народні пісні. Всі стали "щирими", і змагалися хто "найщиріший". Не маю нічого проти, але все має мати свої рамки. Хто зараз з широкого загалу назве кілька українських поп чи рок груп того періоду?(крім місцевих), зате я думаю проблем не буде з російськими. В той час коли по всіх каналах (особливо "концерт на замовлення" чи вітальні передачі по вихідних) крутили Соколів, Білозір, Яворів, Горчинського і т.д. а в Росії вбухувалися гроші в розкрутку нових артистів. І цей етап "поющих в апрелє трусофф" вони пройшли, хоча регулярно і ненадовго вискакують "врєменно бєрєменні". Блатняк я взагалі не сприймаю за музику, як і реальних тіпа пацінчиків які "мічтають пра жізнь блатную". Саме блатняк а не шансон, бо шансон для мене це Джо Дассен, Лара Фабіан, Патриція Каас, Олег Скрипка, Антон Крук в кінці кінців. Зрештою, в багатьох закладах стоять музичні автомати і саме вони є таким собі лакмусовим папірцем в цьому питанні, що людям подобається - те замовляють і слухають.  
З рештою - згоден з Марією та Максом. 
 
2 Макс (хай вибачить Адмін за розміщення лінку на інший сайт, але тут старий прикол "в тему" як ніколи) http://www.youtube.com/watch?v=ONQSTufszKA
Рейтинг: 0+ -5-
 
M29, 00:52 11 лютого 2010 р.
 
Шановний Подорожній!  
Гірко читати, що ви описуєте. 
«Однаково» - поважати мову всіх народів? Можливо Ви мали на увазі, що зазвичай, кожен громадянин своєї країни на перше місце ставить рідну мову, а всі інші на друге, не принижуючи їх.  
І тому, зерно правди є лише у висловах: Як Шевченко сказав, "свого не цурайтесь, чужому навчайтесь ". Виходячи з даного вислову, жодна у світі країна так і робить, а саме звучать в них власні пісні і ніяк не Українські Пісні. Та ніхто з них не сприймає, що Україну тим самим ображає, та і Ви так думаєте… 
З повагою …
Рейтинг: 1+ 0-
 
незалежний, 08:06 11 лютого 2010 р.
 
Зустріч 18.00 пятниця філармонія 
 
Яка зустріч?
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 11:02 11 лютого 2010 р.
 
Приємно бачити, що мовну проблему варто обговорювати, і в той же час, коли українську мову в школах вивчають підгрупами(як англійську), а російську не вивчають взагалі, стан викладання і знань української мови дуже низький, повірте, бо довго працював в школі і знаю.Результатом всього є те, що наші випускники, успішно склавши вступні в педінститут та інші вузи, пишуть диктанти з мови української на " 2 ".І то ще добре...Викладачі дивуються, як ті вступники закінчили школу з високими оцінками.Скажете, диктант тут ніпричому?А прочитайте хоч одну заяву чи автобіографію того ж студента чи інженера.чи...менеджера! А прочитайте лист солдата з армії до коханої дівчини! СТРАШНО БАЧИТИ такі речі.От із чого треба починати.А потім братися за мову своїх сусідів.Ну то кому вона дуже необхідна.Хоча всім відомо, що вивчаючи і зарубідну літературу в школі, діти дуже страждають, не знаючи тоі ж російської мови, бо дуже мало творів перекладено на українську мову з російської, і тоді запитують у вчителя:"А ЩО ТАКЕ ДЄДУШКА, роблячи наголос на 2 склад.Проте, відомо мені і такий випадок, коли в одній установі працівники на досить- таки побутові теми розмовляли по -російськи між собою(бо за іронією долі одна з них була росіянкою), то директор, почувши, чи може підслухавши, викликав до себе в кабінет і вголос заявив, щоб він більш не чув тієї мови у себе в установі.Зате, коли одна з працівниць подзвонила додому по телефону і вголос говорила по-польськи, він із задоволенням посміхався, бо всі знають, який він має з того зиск.ОТ І ВЕСЬ НАШ ПАТРІОТИЗМ.НА ПРЕВЕЛИКИЙ ЖАЛЬ І ВІН ВІМІРЮЄТЬСЯ ДОВЖИНОЮ "ДОЛЯРА". :sigh
Рейтинг: 0+ -1-
 
Подорожній, 10:04 11 лютого 2010 р.
 
А ще , до речі, ПОДИВІТЬСЯ В ЗОШИТ ДО СВОЄЇ ДИТИНИ І ПОБАЧИТЕ , ЩО Я ГОВОРЮ П Р А В Д У !
Рейтинг: 2+ 0-
 
ПОДОРОЖНІЙ, 10:08 11 лютого 2010 р.
 
2 андріи! про холопа мовчу не хочу вступати в діскусію)) 
розрізняи росіиську пупсу і росіисько мовну пупсу украинського виробництва!  
зараз всюди капиталізм і основнии иого критеріи це прибуток!  
так куда ти будеш вкладати  
1) в 20 міліону укрансько мовну авдиторію з рентабільністтю ну 10-15 більшість слухае колядки!  
2)чи 200 міліону авдиторію яка розмовляе на росіиськіи?(для прикладу Повалі, Ані лорак, тина кароль... всі які починали з укаринськои пісні) 
зрозуміи на мові можна заробляти починаючи (пупса, література, інтернет ресурси) 
і тут нічого не поробиш!
Рейтинг: 7+ 0-
 
макс, 10:17 11 лютого 2010 р.
 
В определеннх кругах националистического толка постоянно муссируется мнение, что если ввести Русский язык в качестве второго государственного то он вытеснит Украинский и будет доминировать над ним! Почему так они считают?Какие предпосылки для такого обоснования вопроса?Каково ваше мнение на этот счет?
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 18:20 11 лютого 2010 р.
 
Насправді вони так не вважають, бо ж такі твердження абсурдні. А такі ось популістичні гасла використовують, щоб "налякати" простий люд.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 18:28 11 лютого 2010 р.
 
А я так вважаю, адміністратор, бо навіть в Дрогобичі люди вже говорять суржиком, я не кажу нп. про Рівненьську чи Житомирську області і т.д. де вже просто смішно слухати фантастичний мікс українських і російських слів і буде гірше, через ТБ, радіо, журнали. В мене батьки і бабуся завжди читали мені укр. казки і співали укр. колискові і я думав що так має бути, говорили українською і не були "националистического толка"... Але зараз я відчуваю, шо я чужий в своїй країні і цей мій внутрішній світогляд розходиться з загальним((( Я шукаю Тараса Чубая і Океан Ельзи з ВВ в Ютубі. Напевно ми не самодостатній народ. Скоро в нас теж буде Білорусь і все буде ок. Адміністратор міг би ввести опцію російськомовної версії сайту так як вона задовольнятиме попит мас в умовах капіталізму. Ми дійсно слов'яни , а не українці.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Андрій, 23:39 11 лютого 2010 р.
 
Хибно думати, що в далеку давнину на правому і лівому березі Дніпра селилися у к р а ї н ц і, а потім від них утворилися три "братні" народи.І все ж наші пращури були слов"янами.І ми зі слов"ян.І поляки, і росіяни...Але деякі лжепатріоти мусолять думку, що власне українці-коріння всіх націй.Якби не германи, то і всьому світу.Хоча дійсно, де тільки в теперішній час немає українців-вони і в Австралії, і в Африці є.Навідь де-що "подібні"-є ніс і руки , а в інших немає..То чого б не твердити, що , власне, українці дали початок світу, а не Адам і Єва. :grin
Рейтинг: 0+ -2-
 
Подорожній, 09:53 12 лютого 2010 р.
 
Очень глупо, нелепо , возводить проблемы речи в политическую плоскость, ибо речь сама по себе аполитична , это средство общения, данное людям БОГОМ , именно для общения , а не для раздоров, и независимо от народности , этноса и т. д. Противники Света умело используют чувства людей, насаждая им, свои якобы патриотические взгляды! Такое положение вещей довольно опасное , поскольку СОЗНАТЕЛЬНО спланированное, и несет в себе зерно недоверия! Слабое , внутри-разорванное государство, всегда лакомый объект для более сильного завоевателя!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Анжела, 16:22 12 лютого 2010 р.
 
Розповім історію, яку повідав мені товариш з Краматорська.На початку 90-их на Сході та Півдні великий спротив викликав перехід шкіл на українську мову викладання.Фактично російськомовних українців почали ламати через коліно.А кожна дія-породжує протидію.От негарні політики Сходу і використовують тему мови, а вдячні виборці їх обирають.А тепер щодо Заходу.Погодьтеся, що 80% мешканців Дрогобича при спілкуванні з російськомовним співрозмовником, самі переходять на "общедоступный".Закидайте мене камінням і затавруйте зрадником, якщо брешу. :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
тед, 16:43 12 лютого 2010 р.
 
на якій мові будуть спілкуватися жителі дрогобича, якщо викинуть з мови чузеземні , польські, німецькі слова.Напевно ...оніміють.Але ж ніхто і ніколи не піднімав тут цю проблему А дивно, чого так ріже вухо так званий "суржик" ? :?
Рейтинг: 0+ 0-
 
подорожній, 17:40 12 лютого 2010 р.
 
Згідний з ТЕдом!  
прошу всіх писати коротше!  
Анжела пишіть зрозуміліше, ви не перед студентами педіка!
Рейтинг: 2+ 0-
 
свій, 17:59 12 лютого 2010 р.
 
москаль нам не товарищ, но якщо з салом і сивухою то брат!
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 19:29 12 лютого 2010 р.
 
Довольно правильно подчеркивается"ПОДОРОЖНИМ" о необходимости каждой нации, постоянно совершенствовать свою речь с целью максимально сближенного формирования взглядов.Это позволит в свою очередь 
снять многие разноплановые разногласия!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 20:44 12 лютого 2010 р.
 
МАКС! Сможеш дать четкий, обоснованный ответ? Какая разница между МОСКАЛЕМ и РУССКИМ человеком!
Рейтинг: 1+ 0-
 
АНЖЕЛА, 20:54 12 лютого 2010 р.
 
У громадян України дані внесено у паспорт двома мовами. Може тепер треба одну викреслити за вказівкою?!
Рейтинг: 0+ 0-
 
наталія, 22:31 12 лютого 2010 р.
 
москаль це москаль а сало це сало))
Рейтинг: 0+ -1-
 
макс, 23:50 12 лютого 2010 р.
 
народ прекращаите про пустяки говорити з серьозними обличами)) глупості це все!
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 23:53 12 лютого 2010 р.
 
МАКСУ! Ты настоящий проффессор! Краткость твоего ответа и осбенно его содержание, просто поражает воображение! Ты - гений, мастер, мэтр философской мысли! Великий Гуру правописания!
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 08:53 13 лютого 2010 р.
 
а в неті треба обовязково писати без помилок? бо інекше ти вже проффессор?
Рейтинг: 0+ -2-
 
свій, 09:54 13 лютого 2010 р.
 
У глупості, пустозвонства е свое прихильники, я до них не відношусь)))
Рейтинг: 2+ 0-
 
макс, 10:36 13 лютого 2010 р.
 
Мені пофігу на якій мові розмовляє людина, головне щоб вона була людиною.  
А мудаків всюди вистарчає...
Рейтинг: 1+ 0-
 
М29, 13:54 13 лютого 2010 р.
 
До М29:(підтримую на 100%) 
Висловлюся трощки делікатніше. 
Якщо людина розмовляє російською мовою, а зробила для України значно більше, ніж "щирий українець", то шана їй і повага. :)
Рейтинг: 0+ -1-
 
Сергій, 18:20 13 лютого 2010 р.
 
До М29 Вибач, не хотів ставити таку "моську", вийшло випадково. 
А щодо продовження теми, то культура кожного із нас залежить лише від ВАС. 
Якщо ТИ вмієш розмовляти українською, російською, польською, англійською, а не жаргонною, як деякі наші "коментатори", то ТИ УКПАЇНЕЦЬ !
Рейтинг: 0+ 0-
 
Сергій, 18:31 13 лютого 2010 р.
 
кілька днів ходив на 18.00 до філярмонії - нікого нема.А мені з Котляревського далеко ходити.Де ви, Анджели, макси?
Рейтинг: 0+ -2-
 
свій, 09:58 14 лютого 2010 р.
 
а при чому ту філармонія))?)))))
Рейтинг: 0+ -6-
 
макс, 11:08 14 лютого 2010 р.
 
а хто призначав?
Рейтинг: 0+ -2-
 
свій, 11:43 14 лютого 2010 р.
 
я не знаю! це точно не я! поки тут на звязок не виидуть Довбуш! Алексеи! ТЕД! Незалежнии! Подорожніи .інші шаовні дописувачі нема змісту шось організовувати!
Рейтинг: 1+ 0-
 
макс, 12:21 14 лютого 2010 р.
 
ходив в офіс до регіонів - шукав того Анджела -не хотіли признатися хто то.
Рейтинг: 0+ -3-
 
свій, 14:19 14 лютого 2010 р.
 
Вітаю всіх любителів...ні, не пива, а України. Повторюю, УКРАЇНИ, тобто і мова тут, безумовно, пануючою обов'язково (і логічно) повинна бути УКРАЇНСЬКА. Спочатку відповім Анджелі, яка різниця між москалем і росіянином. У школі російську мову ще за часів окупаційного режиму проросійського СССР мене навчала росіянка. Рідною мовою володіє бездоганно, чому і мене навчала. Ходить і досі вулицями Дрогобича, і на моє вітання завжди ввічливо відповідає мені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Цією ж колисковою і чарівною українською мовою росіянка спілкується з УКРАЇНЦЯМИ в УКРАЇНІ, а у колі своєї сім'ї чи з росіянами з Росії - російською. Її я поважаю, вона - росіянка. А ось опис москаля. Ця потвора не знає і не хоче знати, що він робить в Україні, яким вітром його сюди занесло, і чому ігнорує традиції, культуру і мову народу, на території якого проживає; топче повсякчас його землю, жере хліб, забруднює повітря і середовище російськими матюками (українських матюків немає; їх до нас інтродукували азіати з дикої Російської імперії). Розмовляючи до всіх поспіль російською, він, у першу чергу, виявляє з боку оточуючих зневагу до нього ж самого. Російська - ІНОЗЕМНА, ЧУЖА нам мова. І нав'язали її нам зайди з Росії після окупації ними України. Думаю, нагадувати тут всім розумникам про те, що українців вирізали, вистрілювали, вивозили в Сибір та виморювали голодом в 1933 і 1947 роках зайвий раз не треба. (А ще те, що награбоване в українців майно натомість задарма віддавали російським окупантам). Ось чому у нас звідусіль лунає іноземна російська. Той же москаль (загарбник або нащадок загарбника) донині послуговується "родным языком", і не збирається спілкуватися в ненависному йому українському суспільстві мовою УКРАЇНИ - УКРАЇНСЬКОЮ. Крім того, нашій молоді насаджується гидка російська лайка - ідіоми, що суперечать християнській, притаманній УКРАЇНСЬКОМУ народу моралі. Мат-перемат - бридке, бісівське, антихристиянське, чуже, дебільно-олігофренне неукраїнське нагадування імен Демона, в якого досі вірять багато москалів. Ленін, Сталін, Каганович і ін. - одні з провідників нечистого, яких досі обожнюють зайди. Оце і є москалі. 
Нещодавно в моїй квартирі пролунав телефонний дзвінок. Підняв слухавку. Якась діваха марно силкувалася мене щось запитати російською. Я й поняття не мав, хто це і звідки дзвонить. Можливо, цей дзвінок був чимось і важливим для моєї родини. Та я твердо відповідав: "Я вас не розумію. Говоріть чітко і всім зрозумілою УКРАЇНСЬКОЮ мовою..." Врешті-решт кинула трубку. А мені це байдуже! Я - УКРАЇНЕЦЬ, живу на власній землі, і до себе вимагаю звертатися рідною мовою УКРАЇНИ. 
Росте в мене дитина. Рік тому дочка почала просити навчити її російської. На це я їй відповів однозначно: "Давай я спочатку навчу тебе іноземної мови, якою послуговується весь світ - англійської. А ще плекаймо в собі співучу РІДНУ УКРАЇНСЬКУ мову. А російська - дурниця! Її штокання звучить на кожному кроці - навчишся сама, сама ж усе збагнеш". Минув рік. Дивиться дочка ТБ - все розуміє російською. Лише зрідка запитує переклад якогось слова. :p 
А ви, панове, чи не задумувалися над питанням, чому? Чому німецький (іспанський і т.д.) турист, що приїзджає в Україну, говорить українською, англійською, російською, французькою і, звісно ж, німецькою? А чому цигани, що кочують, швидко адаптовуються в країні, у котру потрапляють, і через півроку вже володіють мовою народу, на землю якого ступила їхня нога? І чому москаль, що все життя живе тут, нахабно смердить нам у вуха чужою нам мовою, користується тими ж благами, що і ми (навіть кращими від нас), а нашу мову не визнає? 
Отже, поважаю і росіян, і українців, і поляків, і представників племені тумба-юмба, і євреїв, і представників всіх інших націй :)та зневажаю москалів. І крапка. 
Плекаймо рідну мову,  
Як гроно виноградної лози! .. 
А ще хочу нагадати деяким невігласам, що саме на костях українців (тобто їх каторжною працею) було закладено підвалини Санкт-Петербурга, і що українські козаки були найвправнішими, найкращими воїнами; і що найсильніші люди в Євразії жили на територї Київської Русі (УКРАЇНИ) (Згадаймо хоча б Піддубного, Вірастюка...), і що культура землеробства бере свої витоки з УКРАЇНИ (трипільська культура). Перелік цьому - безмежний. 
Щодо музики. Так, в ефірі українських радіоканалів на частотах FM іноді можна почути й приємні російські пісні. Але загалом на цю, переважно огидну російську попсу хочеться відповісти тією ж російською бридкою лайкою. Та не можу. Бо я - УКРАЇНЕЦЬ. 
Дякую за увагу. На цьому сайті побуваю нескоро, позаяк не маю можливості часто бувати в інтернеті. 
Дякую адміністратору, якщо залишить мій відгук без змін. Бажаючі поспілкуватись зі мною можуть написати на е-маil.;)
Рейтинг: 1+ -3-
 
Франсуа, 07:27 18 лютого 2010 р.
 
Спасибо, очень конкретный, убедительный коментарий Франсуа ! А то некоторые интернет-писатели не видят разницы в этом вопросе!
Рейтинг: 0+ -2-
 
АНЖЕЛА, 16:49 18 лютого 2010 р.
 
В тому що написав Франсуа (яке чудове українське ім'я, до речі), мені сподобалася одна річ - щирість.Його лист дихає непідробним правдивим білем. Однак мені здається, в деяких моментах він злегка перегинає, з приводу емоцій, що є цілком натуральне. Будучи людиною прискипливою, і не тому що люблю сперечатися, а тому що прагну наблизитися до істини ("...и познаете Истину и она сделает вас свободными"), хотіла б запропонувати пару поправок: 
1.німецький (іспанський і т.д.) турист, що приїзджає в Україну, НЕ (моя думка)говорить українською в 95% (працювала перекладачем); 
2.Російська - (моя думка, що спирається на факти)НЕ ІНОЗЕМНА, і НЕ ЧУЖА нам мова, тут навіть не хочу вдаватися в лінгвістичний, історичний ітд аналізи, а тільки приведу одне російське прислів'я - "Не плюй в колодец, - пригодиться водицы напиться...";Звісно, тут на Заході склалося специфічне відношення до російської, що обумовлене історією. (в трактуванні якої, повторюю, теж відбулися певні підміни, коли певні заангажовані історики стали ставити знак рівності Росія = совєтская власть, в що зараз теж не хотіла б вдаватися.), але кожний знає прислів'я "Скількома мовами ти володієш - стільки разів ти людина", тому відвертатися, ігнорувати чи ображати цю мову, називаючи дурницею, не варто (як і кожну іншу, до речі), - це свідчить про рівень особистої культури; 
3."Мат-перемат - бридке, бісівське, антихристиянське, чуже, дебільно-олігофренне неукраїнське нагадування імен Демона, в якого досі вірять багато москалів." (?)- no comments. Шановний Франсуа міг би взяти таку книжку, що називається "Закон Божий", де викладено догмати Християнської віри, і довідатися з неї, наприклад, що диявол - це ангел, що в результаті бунту відпав від Творця (Откровення І.Богослова), в існування якого вірять ВСІ Християни, не зважаючи на національність;  
Про себе хочу додати що походжу з москальскої родини загарбників і окупантів, що ціле життя пропрацювали на місцевих підприємствах і в школах, і ніколи не звертали увагі на окремі випади побутового націоналізму зі сторони обмежених людей, більшість з яких взагалі не проводить такої субтельної різниці між поняттями росіянин і москаль, як Франсуа. Вітаю всіх дрогобичан і вірю в перемогу розуму і добра над націоналістичною маячнею.
Рейтинг: 3+ 0-
 
москалька Юлія, 14:32 19 лютого 2010 р.
 
Повністю підтримую думку Франсуа, добавити немає що.Росіянин -людина, яка шанує інших, а москаль-це то, яке вважає себе "хозяином мира" а всіх інших прислугою.Чомусь при попаданні в Італію, достатньо 6 місяців для оволодіння розмовною мовою, і проживши на Донбасі все життя не може вивчити мову аборигенів, себто нас.Оце і є москаль.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Довбуш, 12:33 20 лютого 2010 р.
 
Думаю, річ не в тому, хто і де аборигени. Адже на Донбасі ті росіяни також живуть давно.  
 
Річ у тому, що в Італії без італійської тебе не зрозуміють. Навіть в магазині хліба не купиш. У нас зовсім не так.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Адміністратор, 12:44 20 лютого 2010 р.
 
Плюралізм - множина думок. Браво, москалька Юліє! :grin(гарне російське у Вас прізвище - москалька. Рідкісне). Та лиш з одним можу погодитися з Вами: скількома мовами ти володієш - стільки разів ти людина. Однак у своєму відгуку я не вказав усіх аспектів щодо русифікації в Україні. Та Ви буквально просите, щоб я додатково вказав і їх. А не писав я про те, що в Україні вистачає своїх перевертнів, себто перекидчиків, які запопадливо почали розмовляти російською, забувши про надзвичайно багату, і, вважаю, милозвучнішу за ЧУЖУ російську мову. Це викликано лакейською натурою деяких жителів України. Іншим фактором є те, що за часів окупації комуністичною Росією на теренах України робилося все можливе, щоб фізично винищити усю українську інтелігенцію, спонукати усіма важелями впливу на могутню націю забути рідну мову, звичаї, культуру, традиції тощо. Говорить людина УКРАЇНСЬКОЮ - має величезні труднощі до вступу у престижний вуз в УКРАЇНІ, влаштуватися на роботу, отримати належне за начебто демократичними совєцькими законами житло, користуватися пільгами і ще багато чого. Якщо Ви уважно слухаєте дрогобицьке радіо "Франкова земля", то аргументовані відповіді з мовного питання Ви б могли почути з уст шанованої людини в Дрогобичі Богдана Пристая в інтерв'ю, яке він надав у студії з нагоди МІЖНАРОДНОГО свята УКРАЇНСЬКОЇ мови. О, це варто було б послухати! Воістину, золоті слова промовляв пан Богдан. 
Російську мову я не називав дурницею; прочитайте щераз уважно. Дурницею я назвав факт нагальної доцільності вивчення цієї мови, позаяк вона лунає звідусіль, хочемо ми цього чи не хочемо. 
Щодо матюків. О, та Ви начебто прочитали сторіночку з Біблії? Можливо, Ви - Свідок Єгови, або ж священослужитель з англіканської Церкви, що вже проповідуєте Слово Боже в інтернеті? :grin Та Ви щось явно не дочитали. Прочитайте ще декілька разів Біблію, зокрема Новий Заповіт. Не маєте можливості? Тоді запитайте у любого священика, принаймні в отця Мирона Бендика, чи о.Соболти з церкви Св. Трійці: чому при богослужінні вони не матюкаються, тобто не згадують "добрим словом" Вашого улюбленого ангела? І, взагалі, чому священики не матюкаються? Вірю, що і з Православної Церкви Московського Патріархату попи (наголос на "и") теж не матеряться. Я ж не фарисей, тож не буду цитувати сторінки недочитаної Біблії, та твердо знаю одне - слова Ісуса Христа :"Чоловіка осквернює не те, що входить в нього, а чоловіка осквернює те, що виходить з нього". Це, пані москалько Юліє, стосується не тільки представників чоловічої статі, а і представників прекрасної половини людства. Та мені особисто кожна дівчина чи жінка, незалежно від її віку, віросповідання, національності чи раси подобається, бо всі жінки - прекрасні. На то я і Франсуа :) Проте якщо з уст дами лине огидна російська лайка - то краще я поцілую жабку-царівну, аніж заприятелюю з прихильницею Демона. До речі, Ви - не Діва Марія, тож не розписуйтесь за ВСІХ християн. 
Щодо обмежених людей. Тарас Шевченко писав листи до друга російською, та своє коротке життя і долю присвятив УКРАЇНІ, тож, безумовно, і мислив повсякчас, і вірші та поеми писав виключно УКРАЇНСЬКОЮ. Іван Франко, МІЙ (а не Ваших, згідно Ваших слів, батьків) земляк був москвофілом, та свої твори писав УКРАЇНСЬКОЮ, бо і був УКРАЇНЦЕМ. І москаль в шевченківські часи означало зовсім інше. Минуло чимало років. Росіянин залишився росіянином, француз - французом, поляк - вірним Польщі, а свідомий українець і досі дбає та бореться про законне, належне на всіх засадах вистраждане своє - УКРАЇНСЬКЕ. Та залишилась частина населення в Україні, що не несуть у своїх генах ні української гідності та самоусвідомлення свого Я, ні належності до російського населення, обмежені невизначеністю... Вони досі вважають своєю батьківщиною Радянський Союз на чолі "єдіной нєдєлімой"... Такі викликають у мене лише співчуття. Вони досі - на хмарах, між "ангелами"... 
Таким чином, я не плюю в колодязь, москалько Юліє. Я - на своїй Батьківщині, у своїй хаті. І мені тут не потрібні повчання нащадка чужої нації. :p 
Щодо імені Франсуа. Реальне французьке ім'я. Чудове ім'я. Я обрав собі його за прізвисько. Англійською - NICK.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Франсуа, 07:56 25 лютого 2010 р.
 
Р.S. З усією повагою ставлюся до Ваших батьків, пані москалько Юліє! Чомусь мені здається, що вони не відносяться до когорти мародерів-москалів, що сприяли геноциду в Україні, а були (і добре, якщо ще є) вартими наслідування Людьми, трударями, чуйними і людяними вихідцями з Росії. І поважають нас, українців, яких ми прийняли на своїй землі та сприймаємо за своїх. Зрештою, усі ми перед Богом - рівні, якщо живемо за Його законами. Думаю, мої слова будуть останніми у цій "епопеї" обміну люб'язностями. Справді, не варто безупину розбурхувати суперечки, а відтак - гнів в умах краян на цьому питанні. Це ні до чого доброго не доведе. Поважаймо один одного, традиції і звичаї сусіда; любімося; давайте будемо підтримувати брат брата в цей нелегкий час. 
Дякую всім, хто відгукнувся.:) 
Щасти! :) :) :)
Рейтинг: 0+ 0-
 
Франсуа, 09:09 25 лютого 2010 р.
 
Я в ніякому разі не смію повчати істинних арійців з високою нац. свідомістю. Просто люблю вказувати на малі неточності в висловлюваннях, бо коли є малі неточності, не виключена можливість, що могли вкрастися і більші :).  
Ссилаючись на Закон Божий мала на увазі не матюки, а віру в існування Демона - це один з постулатів Християнства (не сектанського, про яке знаю досить мало, але канонічного), (див.твори Діонісія Ареопагіта "Небесная иерархия" чи "Шестоднев" святителя Василія Великого, можу теж вказати конкретні місця в Старому Заповіті (в пророках) і Новому (Откровення) де про це говориться. Мені дивно, що таке мале зауваження викликало таку бурхливу реакцію "с переходом на личности" (по англійски такий підхід до справи, коли аргументи вичерпані і не залишається нічого, як напасти на співрозмовника, називається "kill the messenger", може чули?).  
Я думала ми тут пробуємо разом дійти до суті, але, виявляється на "нашій вйльній новій" погляди, яки відрізняються від власних, надаль сприймаються дуже боляче. Чому так? Ви вважаєте, що російська мова для нас чужа, то ваш погляд, браво, я вважаю інакше. І те, що Ви маєте погляди, що не співпадають з моїми, сприймаю спокійно. І пишу про це без емоцій, бо моє дитинство і подальші роки в Дрогобичі сприяли створенню міцного імунітету на побутовий націоналізм. Якщо є бажання говорити на цю тему спокійно, можемо продовжити, якщо є в наявності тільки прагнення "закидати камінням" і переконання "Я завжди правий", не варто розпочинати.  
 
PS: "...и познаете Истину и она сделает вас свободными" :) :)
Рейтинг: 1+ 0-
 
Юлія, нащадок чужої націЇ, 17:46 25 лютого 2010 р.
 
До Франсуа: А як, взагалі, Ви визначаєте, яка нація "чужа", а яка - ні? Вимірючи довжину носа чи перевіряючи аналіз ДНК? Чи не могли б Ви "опубліковать полний спісок" націй, що вважаєте за "чужі" і "своЇ"? До кого віднесете Вірмян, Євреїв, Молдаван, Болгарів, Німців, Гагаузів, Татар ітд? І чи це (стосовно "націй") виключно Ваша думка, чи теж погляди певної верстви нашого населення (бо Ви ссилаєтесь на священників, та шановних людей міста Дрогобича)? Мені цікаво було б довідатись, насправді.
Рейтинг: 0+ -1-
 
Юлія again, 18:04 25 лютого 2010 р.
 
javascript:ac_smilie(':grin') 
Юліє! Чимось такими поглядами нагадуєте мені Ейнштейна: де б не ступала його нога, всюди - батьківщина. На Ваше провокативне питання відповідати не маю елементарного бажання - НЕ-ЦІ-КА-ВО. Просто будьте Людиною та поважайте націю, в середовищі якої живете. Не приклеюйте собі ярликів на кшталт "москалька" - це, щонайменше, безглуздо. Щодо арійців. Так, я - арієць, і горджуся тим (прочитайте "Шлях аріїв" Ю. Канигіна). Тільки не плутайте націоналізм і арійців з нацизмом - це різні поняття, і останнє для мене є неприйнятним. Я поважаю інші народності як в Україні, так і за її межами незалежно від того, чи живу в рідному краю, чи перебуваю за його межами. Однак зневажаю тих, хто на нашій землі нехтує надбанням нації: мовою, культурою, звичаями і т.д. 
Відповіддю задоволені? Вам, допитлива Юліє, рекомендую, крім іноземних мов, вивчити спочатку УКРАЇНСЬКУ. Бо начебто і перекладачем працювали, а русизмів стільки в тексті, що надалі спілкування з Вами про мови мені просто набридло. Від вас віє російським шовінізмом. 
Все, в інтернеті буду аж через тиждень. Па-па! .javascript:ac_smilie(':p')javascript:ac_smilie(':)')
Рейтинг: 1+ 0-
 
Франсуа, 23:40 25 лютого 2010 р.
 
Так-так, всі аргументи вичерпані, залишається тільки повчати і принижувати, бо, відчувши свою слабкість, одразу виникає бажання показати язик (як то пристало на гордого представника висококультурної нації) і вийти з дискусії. 
Я свідомо вживаю російских слів в повідомленнях (і беру їх в лапки, що можна помітити, бо це моя рідна мова, і я люблю цитувати певні ідіоми, що не завжди вдало перекладаються.) А цей невдалий діалог для мене -ще один приклад того, як націоналізм показує свою зворотнью сторону -комплекс неповноцінності, що прагне за будь -яку ціну самовилікуватись шляхом приниження інших. Можна багато говорити про шанування інших, і в той самий час писати гидоти типу "нащадок чужої нації", що, (згідно з джерелом), має нахабство "повчати" і чути себе "де б не ступала його нога, всюди - батьківщина". Так, це моє переконання що нормальна людина всюди буде почуватися комфортно, бо понад національні є загальнолюдські поняття, і, незважаючи на національність, всі люди, перш за все діляться на злих/добрих, вівців/козлищ, людей/істот, ітд. І я згідно своїх переконань, довгий час жила за кордоном, і, почувалася дуже комфортно, і маю багато друзів до сих пір, і ніколи не страждала від тамтешнього націоналізму. Почула в свій адрес звинувачення в шовінізмі - а де конкретика, в чому цей шовінізм виразився? Сумно мені, бо маємо на дворі 3тє тисячоліття, а як лунали на Львівщині в 90-х заклики "втопити москалів в жидівській крові", і Дід Мороз зі Снігуронькою з екранів телевізорів (Алсет) бажали "щоб загинув враг москаль", так ми і загрузли в цьому дотепер. Все знайоме до болю.
Рейтинг: 0+ -3-
 
Юлія, 12:46 26 лютого 2010 р.
 
Извините, это я вас спровоцировала спрашивая о разнице между москалем и русским человеком, довольно интересные дебаты, но мне интересно узнать ваше мнение, какое смысловое значение несет в себе понятие "ХОХЛА" , и почему нас до сих пор так называют в России?
Рейтинг: 1+ 0-
 
Анжела, 16:25 26 лютого 2010 р.
   
фчфчфч, 23:05 16 травня 2011 р.
 
Гуманоиды. :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Хохотун, 00:03 17 травня 2011 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)