“ЗНАЙТЕ СВОЇ ПРАВА ТА ВМІЙТЕ ЇХ ПРАВИЛЬНО ЗАХИЩАТИ І ВІДСТОЮВАТИ”
Послуга з управління будинком в першу чергу полягає у забезпеченні належного технічного стану будинку та комфортних умов проживання мешканців.
- А що маємо по факту…?
У відповідності до діючих кошторисів, які є додатками до договорів з управління багатоквартирними будинками, підписаних одноосібно та особисто за всіх мешканців ТГ заступником міського голови Ігорем Германом, основною найдорожчою послугою є “ПРИБИРАННЯ ПРИБУДИНКОВОЇ ТЕРИТОРІЇ” і становить вона 1/3 всієї кошторисної вартості.
Слід відмітити, що відповідно до ст.1 ЗУ “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, а також п. 14.1.205 Податкового кодексу України – прибудинкова територія має бути визначена на підставі містобудівної та землевпорядної документації.
А згідно ст. 79-1 Земельного кодексу формування земельної ділянки передбачає визначення площі, меж та внесення інформації про неї до Державного кадастру.
Подібний підхід до необхідності документального оформлення прибудинкової території закріплено понад 15 років.
Натомість незважаючи на наявність чітко визначених законодавчих вимог щодо належного документального визначення прибудинкової території в Дрогобичі функцію землевпорядників, архітектури, реєстраторів перебрало на себе КП “Управитель ЖЕО”. Вони на свій розсуд визначили прибудинкові території для всіх будинків та оплату за її прибирання.
Отже, по факту, на сьогодні мешканців заставили утримувати те, що їм не належить та оплачувати за прибирання території комунальної власності, яка в такому випадку повинна оплачуватись коштами бюджету міста а не нами.
У разі, якщо прибудинкова територія не оформлена у власність або користування співвласників будинку, прибирання її може бути включено до кошторису витрат виключно за згодою споживачів з визначенням на договірних засадах та погоджених з органом місцевого самоврядування меж та площі, яку співвласники згодні утримувати, що перебачено ч.3, ст.10 ЗУ “Про ЖКП”.
Виникає питання і щодо необхідності щоденного прибирання території, може достатньо 2-3 рази на тиждень…?
В кошторисі наявний перелік ще цікавих послуг і зокрема:
➖ Дезінсеція це знищення тарганів, мух, комарів, молі, але хто і коли отримував цю послугу;
➖ Обслуговування аварійної служби, що кожен мешканець користувався її послугами;
➖ Обслуговування димових та вентиляційних каналів, яке має проводитись двічі на рік з оформленням відповідних актів, чи багато мешканців підтвердять факт надання послуги;
Проте вимагає оплату за ці отримані блага КП “Управитель ЖЕО” щомісячно.
А ще є дуже екзотична послуга з технічного обслуговування внутрішньо будинкових систем:
- водопостачання,
- водовідведення,
- теплопостачання,
- електропостачання.
Доречі дані послуги є дуже вартісними.
P.S.
А тепер, коли ми всі ознайомились з тим, що повинні роботи КП для виконання своїх прямих обов’язків ми можемо звірити з реальним їх станом…
“Тому, зараз є першочерговим завданням, вимагати внесення змін в договори підписані за Вас Ігорем Германом чи може краще заключати нові у відповідності до Типового договору, як визначив АМКУ”.
І в обов’язковому порядку необхідно вимагати від КП “Управитель ЖЕО” акти наданих послуг та виконаних робіт.
“Таким чином Ви будете знати куди пішли Ваші кошти і будинки будуть в значно кращому стані”.
Переглядів: 1566
|