Голосування до місцевих рад

Надрукувати
Життя сайту
08.04.2010
Герб ДрогобичаПрипиняємо голосування з питання підтримки політичних партій до місцевих рад у Дрогобича та районі. Як виявилося, наші політики та їх прихильники не вміють жити чесно навіть в Інтернет-мережі - свідченням тому стали численні "накрутки" результатів, спотворення загальної картини голосів потенціальних виборців. А тепер більше детальніше про кожну партію.

Голосування тривало з 22 лютого до 8 квітня 2010 року - 45 діб. На сторінці опитувань воно буде доступне й надалі, та, вочевидь, свою актуальність вже втратило. Всього проголосувало 1271 людей (реальних людей).

На рахунок питання "накруток" та неправильних результатів, за що читачі не раз критикували редакцію. А деякі навіть погрожували. Після виявлення факту нечесного голосування прихильниками певних політичних сил - а це були фаворити, що фактично боролися за першість, з "рахунку" як БЮТ так і ФЗ було відраховано близько по 500 голосів. Далі порушень вже ніби не було.

Тепер до партій. БЮТ і ФЗ - партії, що користуються найбільшою підтримкою. Або добре платять своїм прихильникам. Саме вони і займалися штучним збільшенням голосів, тому до цих результатів довіри нема - але все ж 318 (25,14%) і 338 (26,72%) голосів відповідно.

Почесне 3-тє місце займає Партія регіонів - хто б сумнівався, адже багато людей дуже надіються на нову владу, і на її партію в тому числі. 122 голоси (9,64%).

Радикали популізмом та пафосними гаслами мають своїх прихильників - 84 (6,64%) голосів у "Свободи".

Пора, наші святоші від політики, користуються прихильністю 5,45% публіки - 69 голосів.

Партія зелених та Сильна Україна набрали по 61 голосу кожна (4,82%).

А от решта партій не набрали й 4% голосів. Якщо не дивно комуністам (не мають на Заході вони підтримки), Громадянській позиції (молоде утворення, ще не встигли себе зарекомендувати), то слід задуматися учасникам КУНу, УНП і Блоку Литвина - ой, не люблять вас наші люди, робіть щось.

Тішить те, що немає у громадян тенденції взагалі не йти на вибори, чи голосувати проти всіх. Але велика й розбіжність у думках. Тому політикам потрібно доводити свою потрібність реальними справами.

P.S. Відкрито нове опитування "Антирейтинг дій влади", згідно прохань та пропозицій наших читачів. То ж не соромтеся, пишіть свої варіанти голосування.


Переглядів: 5051

Коментарі (50)
 
А ще потрібно запросити компетентні служби для розслідування, скільки було потрачено наших грошей і тих хто приймав такі рішення заставити повернути ці кошти до бюджету міста, може тоді покращиться ситуація з дорогами, вивозом сміття і.т.д.Я думаю що дрогобичани спроможні своїми власними коштами оплатити послуги незалежної аудиторської фірми.(Якщо встигну буду перший, хто перерахує кошти на рахунок, бо бажаючих буде багато.)
Рейтинг: 1+ 0-
 
О.Т., 20:56 08 квітня 2010 р.
 
Накрутка розпочалась, коли за БЮТ було докинено понад 100 голосів. Потрібно якісно проводити голосування, а не заробляти на цьому гроші - це до Адміна
Рейтинг: 0+ -1-
 
Роман, 21:43 08 квітня 2010 р.
 
Шановний, але ж безпідставне обвинувачення - це наклеп. Чи Ви про це не знали?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 21:51 08 квітня 2010 р.
 
Злодій на злодію...того і думають якби нас обвести кругом пальця, щоб потім прийти до корита і красти. 
Партія регіонів має підтримку, бо людям хочеться змін...геніально, нічого не скажеш... 
Влада це адміністрація, бюрократія, яка особливих продуктів навіть при найкращих умовах не приносить! Потрібно розбудовувати приватно-власницький сектор. Це не легка справа, але хто стукає тому відчинять. 
Потрібно створювати громадські організації (щось типу для захисту споживачів, інтересів громадян), які б мали внески, бо без грошей нічого не зробиш. Такі організації мають потенціал серйозного впливу, будуть мати кошти на адвокатів, будуть мати присутність в пресі, а може і навіть свою пресу. Це і повинен бути голос народу! Як би ми не планували чи зібрання, чи мітинги, чи протести без подібного механізму-це все примітивне і безсильне. Коли є громадська організація, з юридичною базою, фінансовою підтримкою народу і інше-це є цивілізований підхід і це була б серйозна кістка в горлі злодіїв! А так по одинці, щось проти таких як Ваврин скажеш, він тебе знайде і відімстить що не оберешся! А проти масово спротиву ніякий ідіот не піде! Тоді будемо мати дороги, чисте місто, і все інше! А знову ж таки ... щось лепетати та буркати на одинці - це рай для злодіїв при владі! Захара Беркута читали?
Рейтинг: 0+ -2-
 
Іван, 05:01 09 квітня 2010 р.
 
Іван Ви все добренаписали, але давайте почнем діяти.Пропоную:після Провідної неділі призначити дату зібрання(я готовий привести 5-6 надійних людей), а якщо кожен активний дописувач цього сайту приведе принаймі 2-3 це вже буде сила і не під ратушу , можемо зустрітись будь де можливо навіть хтось запропонує якесь приміщення, думаю прийдемо до якоїсь спільної думки, як дальше жити у своєму місті, а не як висловлюється Алексей в городе котором рулят РАГУЛИ (повністю згідний)а ще у своїй більшості приїзжі, які в носі мали нас з нашим містом.
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 08:37 09 квітня 2010 р.
 
Моїм першим внеском буде створення сайту.
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 08:45 09 квітня 2010 р.
 
До Адміністратора.Пропоную провести сигнальне голосування з приводу зустрічі:1.Готовий прийти на зустріч.2.Не підтримую таких дій.3.Маю свою пропозицію.(без жодних коментарів за виключенням3-го пункту, бо ж потрібно щоб людина висловила свою думку.Буде справедливо коли кількість коментарів буде рівна кількості проголосувавших за 3-ій варіант
Рейтинг: 0+ 0-
 
О.Т., 09:12 09 квітня 2010 р.
 
до адміна створи сторінку спочивача або допусувача щоб кожен міг окремо від теми закинути новину чи пропозицію! 1 зробити як розділ оголошення,
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 12:32 09 квітня 2010 р.
 
Алексія в солтиси! а хто занього не проголосує і потім буде критикувати - ті РАГУЛИ :eek
Рейтинг: 2+ 0-
 
Свій, 12:32 09 квітня 2010 р.
 
Адміну: 
 
На мою думку це голосування не може бути обєктивним. Скоріш це буде хорошим піаром для АКТИВНИХ партій. Вони накрутять таким чином собі рейтинг, мовляв дивіться, тільки ми і без варіантів. 
Адмін очевидно лобіює регіоналів. 
По-людськи це зрозуміло, адже кожен має власні симпатії. 
Але НАГОЛОШУЮ, що чесні ЗМІ мають бути НЕ упередженими.
Рейтинг: 0+ -5-
 
Я, 14:41 09 квітня 2010 р.
 
Радий за Фронт. Я за них вболівав.Гонка на клавах була захоплююча! :grin
Рейтинг: 0+ 0-
 
Свій, 15:34 09 квітня 2010 р.
 
Я радий за партію регіонів знаю іх партійців реально працюють над вирішенням проблем Дрогобичан і це нетільки моя думка про це говорять люди.ще декілька років назад за регіони небуло чути а зараз в місті за них говорять в повний зріст.заміна черствого партійного керівництва регіонів в Дрогобичі призвела до оновлення команди і це тішить.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Дрогобичанин, 18:26 09 квітня 2010 р.
 
Повний бздур, що парт1я рег1он1в у Дрогобич1 щось робить. Шукають 1 цього разу ск1льки поцупили грошей на виборах \Льоша поплатився за минулу компан1ю\
Рейтинг: 4+ 0-
 
Iван, 18:37 09 квітня 2010 р.
 
керівництво регіонів не є жебракувате як в інших партіях щоб цупити в простих людей на виборах.і це стосуєтья Дрогобицьких регіоналів також.може за старе керівництво таке і було неспорю.а на рахунок роботи Дрогобичани скажуть своє слово на місцевих виборах.
Рейтинг: 1+ 0-
 
дрогобичанин, 19:12 09 квітня 2010 р.
 
Максе, в найближчному майбутньому така сторінка у нас буде. 
 
Я, в дійсності ми аполітичні, тобто не підтримуємо нікого. Але праві давно себе дискредитували - бо гасла і голосні слова не дають користі місту.  
 
Довбуше, радий тебе знову читати. А фотографії у нас може додати кожен. Потрібно перейти у "Фотогалерею" - "Додати" - вибрати фото, категорію, ввести інформацію (необов’язково) і натиснути "Завантажити". І так було завжди, до речі.
Рейтинг: 0+ -2-
 
Адміністратор, 19:26 09 квітня 2010 р.
 
Алексей ! Как бы Вы распорядились властью?
Рейтинг: 3+ 0-
 
АНЖЕЛА, 14:28 11 квітня 2010 р.
 
ПО моему, все перечисленные Вами позиции "антирейтинга власти"заслуживают на горькую улыбку, а с ней, и на засевшую глубоко в сердце непонятную тревогу! И если сложить все действия власти в один узор калейдоскопа то уродливей картинки пожалуй не найти!
Рейтинг: 0+ -4-
 
Анжела, 14:45 11 квітня 2010 р.
 
Админу: Анжела права, как можно оценить зло, больше или меньше? Что поставить во главу, а что в конец? Нужно выбирать все позиции одновременно, и тогда теряется смысл голосования.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 20:38 11 квітня 2010 р.
 
Если рассмотреть детально, то: 
1) Только полному идеоту могла прийти в голову идея разместить фонтан в теневой зоне Ратуши, без возможности массового подхода. Куда смотрела архитектура вообще неизвестно. Хотя кому там смотреть. 
2)Ремонт площади: нужно, но не вовремя. 
3) Реконструкция ратуши: Тот же принцип, что и ремонт дорог. Сделали для отмазки, слили деньги, а фасад как тёк, так и течёт. Дебилы делали- дебилы принимали работы- , а рагули деньги поделили. 
4) а около "рукавички"- это яркий пример и оценка работы всей исполнительной власти города. самый оживлённый перекрёсток города. Уверен, что об этом даже никто не задумывался. Это место, где село вливается в городскую жизнь с базаром. Рагули привыкли, что у них около сарая также, вот и относятся к этому, как к норме.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Алексей, 20:50 11 квітня 2010 р.
 
Анжеле: Для начал, собрал бы в команду людей которые умеют работать, обладают знаниями в соответствующих отраслях. Людей сытых и одетых, чтобы мысли работали на благо горожан, а не как накормить себя и семью. Всех принадлежащих любой политической силе не допустил бы к управлению города. Пусть идут в Раду, языками трусить и интриги плести. Затем бы провёл полный штатный мониторинг, затем создал бы комиссию по проф. бригодности с участием представителей громады на 50 процентов, чтобы всё было максимально прозрачно. Создал бы совет дрогобыцкой громады в противовес Раде с правом вносить свои корретивы и заменять члена совета по требованию громады. Потом бы попытался объяснить громаде вместе с Радой, что помощи от политиков с их лидерами нечего ждать и расчитывать нужно на себя, а захотят получать поддержку населения нашегог города, то пусть зароботают её.  
Ну и после этого, со всей командой приступил бы к прямым обязанностям, создавал бы горожанам все условия, необходимые для НОРМАЛЬНОЙ жизни. И закладывал бы фундаменты для будущих поколений!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 21:21 11 квітня 2010 р.
 
Шановний Алексей.При всій повазі, не погоджуюсь на рахунок"людей сытых и одетых", бо і сьогоднішні депи люди не бідні.А для Дрогобича нічого не зробили.В першу чергу-моральність людини, а все решта потім.Бо фахівця можна навчити, а совість, культура, виховання від народження плекаються.Чи може Ви з рагулями вже заодно?)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
тед, 09:32 12 квітня 2010 р.
 
Шановні зверніть увагу, що тільки трохи більше 50-ти відвідувачів сайту незадоволені тим, що влада робить у місті, а це абсолютна меншість, значить усім решта все нормально і усім так добре.Можемо йти на місцеві вибори десь у 2050-му році.
Рейтинг: 2+ 0-
 
О.Т., 10:20 12 квітня 2010 р.
 
Алексею.Согласна с Вами на счет "ФОНТАНА"! Очевидно на все 100 , что нет у нас разумного архитектора! Есть одно , профессиональное умение брать взятки и создавать вид напряженной работы ! Стоит посмотреть только на этот "гламурный барак" , что напротив "РУКАВИЧКИ"! Внимательно всмотритесь в этот" Шедевр" , как велик и высок полет мысли, мастерства и искусства у его создателя! Поставте ВАШУ оценку дорогие сограждане этому чудо сооружению!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 10:27 12 квітня 2010 р.
 
За партії які нас дурять проголосували більше тисячі."НОУ КОМЕНТ".
Рейтинг: 0+ -2-
 
О.Т., 10:27 12 квітня 2010 р.
 
я вот недавно зустрів старого товарища якии мене підштохнув до думки що Дрогобичу заважае стати нормальним східно европеиськім містом-РАГУЛІ і вітікаючии звідси Рагулізм. я детально провів досліджження населення нашого міста і розбив на такі категоріи 
"Еліта"- дрогобичани-корені дрогобичани екс викладачі, музиканти, художники, інженери, директора заводів, складають від сили 5% відсотків.після 90 і нашествія ...самі догадуетесь кого або емігрували на заробітки або відіишли від управління і мозгового центру міста! іх мінус це вихованість яка не дозволяе рагуля копнути під сраку.вимираючии вид!  
друга категоріяч "Нові дрогобичани"-корені дрогобичани, екс офіціанти, продавці магазинів, отелье, барів, -ті що в період початку 90 втигли придбати під час приватизаціи "щось" на відміну від Еліти вміють дати підстрачника Рагулю і це не погано в них получаеться! таких Рагуль -боиться.в процентному відношені іх 10% не більше.вид якіи мутуе. 
Третіи вид "Просто Дрогобичани"- народжені в дрогобичі, але під впливом рагулізму видозмінюються. до них відносяться мала приватні підприемці, студенти, працівники освіти, прості клерки.цеи вид треба спасати! бо це маибутне цього міста.складае 40% 
Четвертии вид "Комбіновании рагуль" народжении не в дрогобичі але проживае тут вже 20-50років.теперішні директора, голови ..., заступники.під впливом культури 70-90 років позбувся характерних рис Рагуля, але в душі.можна побачити всюди де вам щось треба підписати.складае 15%.вид наибільш виживаемии в цьому середовищі. 
Пятии вид "просто рагуль" імутував в місто років 5-10.категорія екс студентів пед, теперішні викладачі, шофера, касири, заступники. 
якщо не приручити завчасно може розповсюдитись на всю територію! процент 20% 
Шоста категорія"Мега рагуль" навіть прописки не мае дрогобицькои."доезжджеючии", "тутка", "тамка", "я тобі повідаю". прохання обминати або бити зразу в табло! переважно студенти і учні пту. 10% 
Тепер ви запитаетесь як з цим боротись! відповідь проста обеднюватись за інтересами, створювати закриті клуби, кружкі, спортгрупи, все де вам буде цікаво.випустити кодекс поведінки і спілкування на вилиці.завести злого собаку або біту і в перед ... наша сила в еднанні!
Рейтинг: 0+ -4-
 
макс, 11:12 12 квітня 2010 р.
 
Уважаемй Максик
Рейтинг: 0+ -1-
 
АНЖЕЛА, 11:48 12 квітня 2010 р.
 
Макс, ты сам к какой категории себя относишь?К чему у тебя наибольший интерес?Какая сфера жизнедеятельности тебе по нраву?Я с подругой также за ведром вина обговаривала подобную тему! Но на столько класов , видов, подвидов, форм, типов, поделить нас не смогла!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 12:13 12 квітня 2010 р.
 
Я й кажу - Алексія(Маглену) - до влади!
Рейтинг: 1+ 0-
 
Свій, 12:35 12 квітня 2010 р.
 
Олексій як завжди правий в багатьох речах, особливо в темі професіоналізму.Основна проблема нашої країни, що керувати ставлять по партійному чи кумівському принципу, а професійні якості виступають на 5 місці, маю питання - чи знаєте ви в Дрогобичі хоча б одного головного лікаря, який є професіоналом медицини, чи знаєте хоча б одного директора школи , який був би на слуху як фахівець.Цей ряд можна продовжувати до безконечності, їхні плюси , той вміє випити з ким треба, той вміє виграти кого треба, той вміє вчасно конверт підсунути, от і вся кадрова політика.І так з сільради і до міністерства та вр.А ми потім шукаємо винних, сама система підбору кадрів не витримує критики, це єдина система яку треба було скопіювати з комуністичних часів, тоді практика підготовки та розстановки кадрів, хоча і мала багато ідеології, та все ж не давала пробитись до руля повним ідіотам, що зараз успішно впроваджується в наше життя.Банальний приклад Дрогобича, Тустань(не захищаючи Гентоща, бо він також козел ще з тих), як кажуть росіяни худо-бедно існувала, без прибутків та і без великих збитків, поставили до руля(по партійному принципу) Мусійчука, мотивуючи, що він у.єнний менеджер, на сьогодні Тустань , десь так 1500000 боргів, а Мусійчуку як воробю все по ..., питання хто виграв крім Мусійчука, місто, громада чи влада.Пацан завдання поставлене партією виконав, Тустань на межі банкротства готова впасти в руки інвестора.ДЕ байси, ваврини, іванціви та інші борці за інтереси міста? Повірте мені старому гуцулу, що в часи компартійні, Мусійчук з 3 інфарктом очікував б гостей з обхсу, та на колінах просив дати йому для реабілітації колгосп в гірському селі в першого секретаря райкому.Отак!
Рейтинг: 0+ -5-
 
Довбуш, 13:36 12 квітня 2010 р.
 
2 Анжела! до третьої))
Рейтинг: 0+ -2-
 
макс, 13:59 12 квітня 2010 р.
 
11 днів не даю хабарів.Дитина казала здати вчительці на подарунок на День Н. - не дав - це теж хабар.Жінка сварилася!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 14:14 12 квітня 2010 р.
 
Максе напиши як з того третього виду зибрати в один кулак 0, 5-1відсоток тих, які не хочуть влади і корита, а просто хочуть нормально жити і працювати у своєму місті, контролюючи владу і направляючи її на путь істинний.Дрогобичанин з діда, прадіда...
Рейтинг: 0+ -1-
 
О.Т., 14:44 12 квітня 2010 р.
 
Макс прав - треба народ не обєднувати а ділити і розєднувати.Політику партії зрозумів правильно.Далеко піде чоловік!
Рейтинг: 3+ 0-
 
Свій, 17:48 12 квітня 2010 р.
 
для Довбуша.партія регіонів все зробить щоб недопустити забрати готель за борги до речі вже як повідомив 12.04 ЗІК що мер наголосив про продаж готеля як збиткового.в них іде все за запланованою корупційною схемою.відчувають що влада з під ніг втікає треба ще шось роздерибанити.
Рейтинг: 0+ -1-
 
регіони, 18:00 12 квітня 2010 р.
 
Макс, не ожидал такой статьи. Спасибо!  
Теду: мало быть порядочным или как говорили в советское время "хороший парень это не профессия", этим город не накормиш. В управление города или в так называемую команду в оприоре не могут попасть люди аморальные. Как показывает практика 95 процентов настоящих професионалов, которые до сих пор такими являются или такими стали в настоящее время- люди целеустремлённые и достаточно порядочные. А если у Вас возник такой вопрос, то меняйте своё окружение. Иначе захлебнётесь.
Рейтинг: 0+ 0-
 
Алексей, 23:45 12 квітня 2010 р.
 
А по поводу гостинницы. Надеюсь , что ПР не допустит продажи и оставит её в собственности города. Дайте под управление на год и получите объект без долгов с приличным доходом в бюджет города! только ж БЮТу это не выгодно и меру видать тоже. Мне кажется, что он отдаёт объект за своё спокойствие, ну и пару рублей конечно.
Рейтинг: 0+ -11-
 
Алексей, 23:50 12 квітня 2010 р.
 
Наверное ВЫ ошибаетесь Алексей , если и не дадут продать "Тустань" то только по одной банальной причине , они сами хотят владеть этим объектом! Вы не похожи на наивного человека! Назвите хоть одно имя из среды ПР способное работать в поте лица , причем бескорыстно , для нашего города!
Рейтинг: 2+ 0-
 
АНЖЕЛА, 09:01 13 квітня 2010 р.
 
Анжелі за останній комент відмінно! Тустань не продадуть по банальній причині, її тепер як базу та джерело доходів використовують регіони, а в теперішній ситуації з ними в "чесні бої" наші байси та ваврини не полізуть, сцикуни вони і в Африці такі ж.І друге - ні в одному середовищі депутатів не видно "людей работающих в поте лица " на громаду, зате коли в сесійному залі вирішують земельні та приватизаційні питання сві в одночасі стають Ціцеронами та Гераклами, ось де тратиться дорогоцінна енергія наших обранців, не вірите- сходіть на сесію, я там був мед-вино пив, та ні.ера не рішив!
Рейтинг: 0+ -2-
 
Довбуш, 10:49 13 квітня 2010 р.
 
Анжела а Ви візьміть і покажіть приклад як треба в поті ліца працювати а то тільки всі словами працюють.виступіть відкрито в ЗМІ як Дрогобичанка з пропозицією незаконноі можливоі приватизаціі готеля.
Рейтинг: 1+ 0-
 
Іван, 11:00 13 квітня 2010 р.
 
Ви тут тріпаєте язиками як пустозвони з пустого в порожнє вихваляєте одне одного а конкретики немає ніякоі.проголосіть про себе вийдіть до людей зявіть в пресі про себе повстаньте проти дрогобицьких можновладців розпочніть активну роботу.слабо?а так як Ви з під тішка замаскеровано скиглите Дрогобичу краще нестане.в інтернеті і дурак зможе воювати багато розуму нетреба а з другоі сторони я Вас розумію кожен з Вас так званих боіться получити під зад від корумпованоі влади.Ви тут героі а перед чиновниками готові на цирлах ходити якщо ще Вам і конфетку дадуть Ви взагалі розтанете.на жаль більшість таких Украінців.
Рейтинг: 0+ -4-
 
борець, 14:46 13 квітня 2010 р.
 
один в поле не воин
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 14:57 13 квітня 2010 р.
 
Ігнор, Івану, бику і провокатору! Пише під 2-ома ніками Іван і Борець.Тіпа різні думки.До твого відома, люди вже повстають, а ти ще біля Маглени(Магльони) кальсони переш.Даруйте брати, але з байгарами-тільки так...
Рейтинг: 1+ 0-
 
тед, 01:14 14 квітня 2010 р.
 
рагулі є трьох типів: 
- які живуть в інших державах і не хочуть вчити їх мову(це так звані РУСГУЛІ - на Україні не вчать українську, в Німеччині - німецьку, в Естонії - естонську і т.д.) 
- які коли Колесять хлопці на будівництво євростадіону і вставляють клізму, зразу переходять на руску мову 
- які вважають себе мудрими, вчать всіх як жити, бачать всі чужі промахи і нещадно жалять їх в неті ховаючись за ніки типу МАКСимус.
Рейтинг: 2+ 0-
 
Свій, 11:32 14 квітня 2010 р.
 
2 свіи! макс він і в африці макс , я не ховаюсь на відміну від ніку "свіи"! це ти для того щоб тебе не переплутали спочатку помаранчеві, потім біло червоні а тепер ти свіи для синіх?))) тепер всі свідомі відносять тебе до третьоі категоріи карбовании рагуль)))
Рейтинг: 0+ 0-
 
макс, 12:18 14 квітня 2010 р.
 
2 МАксу. 
я на відміну від тебе ще нікого тут не обізвав.мене так виховали.Я з шляхетского роду.В мене навіть нік закінчується на "ій". а тебе критикувати не можна - зразу хапаєшся за вили.А ще хочеш бути при владі!
Рейтинг: 0+ -1-
 
Свій, 12:36 14 квітня 2010 р.
 
для тед.Ви показуєте свою культуру якоі у Вас немає і це проблема більшості украінців тому я Вам недивуюсь Ви від безсилля льєте бруд на інших.Ваша стихія це є цей сайт на якому Ви хоч якось привертаєте до себе увагу а якщо говорити за більш конкретні справи яки робляться задля Дрогобичан Ви на фоні тих справ не в образу для вас але станете небільше сіроі мишки яку в любий час заженуть в норку і повірте шановний добродію Ви будете там в тій норці сидіти і спостерігати за людьми яким дійсно небайдужа доля Дрогобича.а на разі Ви просто ТЕД який пишить гадості в інтернеті і це правда.
Рейтинг: 2+ 0-
 
борець, 12:38 14 квітня 2010 р.
 
Борець 5 балів за обєктивний коментар.
Рейтинг: 0+ -6-
 
регіони, 17:58 14 квітня 2010 р.
 
Ивану! Знаешь , хочу всем сердцем на войну с бесзаконием , но боюсь ! Боюсь того , что предадут , оставят в трудную минуту! Хитросплетения цинизма и невежества стало запорукой благоденствия многих людей ! Жизнь истинного воина , борца, всегда преисполнена страданий , но кто из ВАС готов пожертвовать всем, во имя великой цели в этом прогнившем насквозь обществе , где люди радуются неудачам других! ?Нужно понимать , что борьба, дело не нескольких выступлений перед общественностю , но долгий, упорный, опасный труд, требующий поддержки многих! Целой жизни бывает мало!
Рейтинг: 0+ 0-
 
АНЖЕЛА, 19:53 14 квітня 2010 р.
 
Ну чому, одна і та сама особа-"регіони" і "борець", сама себе хвалить?
Рейтинг: 0+ -3-
 
тед, 21:06 14 квітня 2010 р.
 
Теду! Друже в психіатрії є термін роздвоєння особистості(це я тобі для того, щоб ти не мучився по темі регіонів, борців, іванів та інших).Ми цю пісню чули давно і бачили її під час рейтингового голосування за партії.Підкинути дров в наше спілкування треба, дрімати починаємо! Удачі , кохання та слухайте вже появились соловейки!
Рейтинг: 0+ 0-
 
Довбуш, 09:37 15 квітня 2010 р.
Додати коментар
Ім’я:
Коментар:

 
© 2008-2024 Дрогобич Інфо → (сайт працює 6070 днів)